[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 127 ... 288 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:51:
[...]

Ja sorry ik doelde meer op alts
Nee dat vind ik niet, alts hodlen is vragen om verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:51:
[...]

Ja sorry ik doelde meer op alts
Alts naar 0 al is het maar dat die poppe rekt gaat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zure maxi,s hier brrr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HrRzD7l_gBp1n01A2YOJA1gfTUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bNmnsyG8npG8ZOdOwo3BdOWc.jpg?f=fotoalbum_large

Binnenkort salaris dan start ik de Bitcoin DCA maar ik zal nooit een altcoiner iets misgunnen ;)

En zojuist ook een flufje BTC gekocht

[ Voor 95% gewijzigd door Pinsa op 05-08-2025 17:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
Niks nieuws toch

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:58:
Zure maxi,s hier brrr

Binnenkort salaris dan start ik de Bitcoin DCA maar ik zal nooit een altcoiner iets misgunnen ;)
Je moet er ook wel een beetje de humor van in kunnen zien. Ik gun ieder zijn winsten. Waar ik alleen op afga is dat soort volk als die Poppe die altcoins als een religie pushen.

[ Voor 12% gewijzigd door tomtom901 op 05-08-2025 17:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:07:
[...]

Je moet er ook wel een beetje de humor van in kunnen zien. Ik gun ieder zijn winsten.
Kan het wel hebben hoor O+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:22
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:20:
Waarom is die van de poppe eigenlijk zo bekend? Dude word op veel sites gebruikt als een of andere crypto goeroe maar zijn voorspellingen komen nauwelijks uit…
Vandaar deze memes die al heel erg lang op internet ronddwalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0SVws_ZjGZNdLwqy8cEFLCI-9g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8TwmpNrAEiYO1An1IDs29uiI.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asm633R5lbkS3ZAoweijwDO8NE4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CMe6F3w5kWyExKULm2uRhLYU.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUYMQ_7OcfkWB_Jda-NEYm_UQVo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tkJ86ee8Z1VRooQpcEZEeIvt.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Moiety schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:12:
[...]

Vandaar deze memes die al heel erg lang op internet ronddwalen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ken ze, dat gezicht ook lol :+

Maybe leest hij hier wel mee

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:14:
[...]

Ik ken ze, dat gezicht ook lol :+

Blijkt het Taro te zijn ofzo.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Danjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:16:
[...]

Blijkt het Taro te zijn ofzo.
_O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
Mijn glazen bol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdoGfHjqLfLojzMB0t8PbRKL6Sk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eY9s7ACMnllw0LwtwlCytcbY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door bsmpower op 05-08-2025 17:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:46
Ging je niet DCA’n?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:14:
[...]

Haha, ik hoop het. Misschien leert hij iets van TomTom en Taro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:41
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:23:
[...]

Als het slecht gaat had ie het verwacht en is het zogenaamd gezond om daarna harder te kunnen stijgen. Stijgt het dan zegt ie "zie je wel".
Anti Elppa be like:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUkZRD1lSJqWw8dFWg2Bmgj_ie8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OYU2o8mSjV3wN00AG8Fktmpa.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik? Weet niet of ik dit een goed moment vind om te starten eigenlijk.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0dq6f6PJT24psBQ1mQ6MfYPxQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ADze5dLkNz62P1d2aKXW6elK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:46:
[...]

Ik? Weet niet of ik dit een goed moment vind om te starten eigenlijk.
Niet verkeerd bedoeld, maar begrijp je DCA wel?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
[...]

Ik? Weet niet of ik dit een goed moment vind om te starten eigenlijk.[Afbeelding]
Ik start ook deze maand maybe helpt je dat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
https://coinmarketcap.com/currencies/towns/

Dit is ook altijd mooi nieuwe listing en gelijk een airdrop sell off, gaat overigens wel licht omhoog nu maar durf mijn handen er niet aan te branden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ik? Weet niet of ik dit een goed moment vind om te starten eigenlijk.[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3V_GbDF1bta5xND2KqGtt0YgW5w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ttpfrvLhfBJpH0YJ3E2pIbFM.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Stukfruit schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:48:
[...]

Niet verkeerd bedoeld, maar begrijp je DCA wel?
Ja dat je op vaste momenten een inleg doet ongeacht de koers. Als je begon toen BTC op 20K of zelfs 40K stond heeft dat heel goed uitgepakt. Als ik nu pas start, net onder de ATH, dan is het risico wel erg groot dat ik eerst een hele tijd onder water ga staan. Maar ik ben dan ook geen maxi met het volle vertrouwen dat BTC op korte termijn nog even een x2 gaat doen vanaf hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:54:
[...]

Ja dat je op vaste momenten een inleg doet ongeacht de koers. Als je begon toen BTC op 20K of zelfs 40K stond heeft dat heel goed uitgepakt. Als ik nu pas start, net onder de ATH, dan is het risico wel erg groot dat ik eerst een hele tijd onder water ga staan. Maar ik ben dan ook geen maxi met het volle vertrouwen dat BTC op korte termijn nog even een x2 gaat doen vanaf hier.
DCA is gunstiger voor langere termijn, wie weet komt er geen bear of staat Bitcoin hoger als verwacht tegen die tijd.

Op korte termijn zou je ook kunnen kopen en dat weer verkopen op de top mocht je die kunnen timen, stel er komt toch een bear en Bitcoin maakt een goede drop leg je dan wat extra in om je GAK te verlagen, je moet in sats denken niet in €, ik geloof erin dat het op lange termijn gaat lonen, bekijk mijn voorbeeld van laatst anders nog eens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Nee, gelukkig loop je met alt coins geen risico om onder water te staan.

Op basis van historische resultaten heeft structureel DCA op Bitcoin op de langere termijn goed uitgepakt. Met als bonuspunten dat het je nul moeite en stress kost. Dit in tegenstelling tot alts.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:07
[...]

Ik heb het daar ook moeilijk mee om boven 100k te kopen. Maar je zou het kunnen splitsen. Doe een deel DCA, en de rest verpats je hoe je denkt te winnen. Is het de dip kopen of diamond hands en wachten op een serieuze dip om bij te kopen.

Ik ben nu ook aan boord met DCA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:42
[...]

Bitcoin gaat naar 21 miljoen. Deze misschien even kijken, dan druk je met vol vertrouwen op de buy knop.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• John245
[...]

Ik ben in januari ook hoog begonnen, en zie het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxbKXGMzpNoZbYCAjULOar8onXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9i0GgHalLxY3QBAnUdMwD3dl.png?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:37
[...]

Maar als het geen BTC was maar een random shitcoin zoals SUI, dan was je gewoon zonder na te denken ingestapt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
GioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:13:
[...]

Maar als het geen BTC was maar een random shitcoin zoals SUI, dan was je gewoon zonder na te denken ingestapt. _O-
Ik heb vorig jaar voor het laatst gekocht (als je de panieksell en kort daarna aankoop niet meerekent). En een serieuze vraag, denk je dat Bitcoin eerder $226K aantikt of SUI $6.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:22:
[...]

Ik heb vorig jaar voor het laatst gekocht (als je de panieksell en kort daarna aankoop niet meerekent). En een serieuse vraag, denk je dat Bitcoin eerder $226K aantikt of SUI $6.80
En dan hier een serieus antwoord: dat weet ik niet. 't Enige wat ik weet is dat ik meer vertrouwen heb in BTC dan in ieder andere shitcoin. Ja, ik heb tassen vol met ETH en LTC, maar BTC is voor mij de enige manier om op lange termijn er beter van te worden. Ik heb ook nog een flufje DOT, staat lekker 90% in de min, daar heb ik niet in geDCA'd, omdat ik er weinig vertrouwen in had en heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
GioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:29:
[...]

En dan hier een serieus antwoord: dat weet ik niet. 't Enige wat ik weet is dat ik meer vertrouwen heb in BTC dan in ieder andere shitcoin. Ja, ik heb tassen vol met ETH en LTC, maar BTC is voor mij de enige manier om op lange termijn er beter van te worden. Ik heb ook nog een flufje DOT, staat lekker 90% in de min, daar heb ik niet in geDCA'd, omdat ik er weinig vertrouwen in had en heb.
En dat is toch ook prima? Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Welk risico diegene wil nemen. Welke taktiek het beste werkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:31:
[...]

En dat is toch ook prima? Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Welk risico diegene wil nemen. Welke taktiek het beste werkt.
Ja alleen wat wel is, als je dan een tactiek bepaalt die volgen (tenzij die overduidelijk niet werkt, dan bijstellen) en niet klagen :) Is niet persoonlijk naar jou maar meer in zijn algemeenheid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Maar DCA werkt twee kanten op he?

Nu beginnen op 113k geeft je het risico dat er bij een vervolg van de bull (zeker nog niet onrealistisch, gezien de huidige cyclus) een rendament tot misschien wel een verdubbeling of meer uit komt. Zelfs een top van 150k is gewoon winst.

Nu beginnen op 113k met het risico dat het terugzakt naar 70k geeft je een tijdelijk verlies, want als je DCA'ed gaat de GAK mee naar beneden.

Bij DCA en het huidige verloop van Bitcoin in de afgelopen 16 jaar telt eigenlijk maar 1 ding: tijd. En dat is niet eens een grapje of overdreven. Kijk naar de grafiek.

Natuurlijk is dit geen financieel advies en kan het zo zijn dat de koers vanaf volgend jaar inderdaad richting de 6 cent gaat, maar om dat in te schatten zou je kunnen kijken naar hoeveel partijen kopen ipv CryptoTwatter.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

x2 geloof ik niet maar zelfs al DCA je erin en je pakt nog een 20-30%, dan is dat toch ook een behoorlijk rendament? :s

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik zit nog niet zo lang in crypto maar ik kan wel zeggen dat ik
nog steeds de sats in bezit heb toen de koers 42k was _O_

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:33:
[...]

Natuurlijk is dit geen financieel advies en kan het zo zijn dat de koers vanaf volgend jaar inderdaad richting de 6 cent gaat, maar om dat in te schatten zou je kunnen kijken naar hoeveel partijen kopen ipv CryptoTwatter.
Paar woorden ter troost;

1) We gaan dan allemaal naar de gladiolen
2) Gelukkig blijft @anti elppa dan gewoon werken
3) De Porsche is toch al betaald
4) @John245 zal zijn VCA doorzetten
5) Zie je bij de mac

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
tomtom901 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:47:
[...]

Paar woorden ter troost;

1) We gaan dan allemaal naar de gladiolen
2) Gelukkig blijft @anti elppa dan gewoon werken
3) De Porsche is toch al betaald
4) @John245 zal zijn VCA doorzetten
5) Zie je bij de mac
Precies, gedeelde smart is halve smart.

Dat is ook een auto.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Wispe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:37:
Gefeliciteerd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:37:
Op naar de 420k voor een x10
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Gaan de DCA/VCAers hier wel op de top proberen uit te stappen of doorholden/kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:01:
Gaan de DCA/VCAers hier wel op de top proberen uit te stappen of doorholden/kopen?
Met de HODL pot neem ik al winst vanaf 100k. Niet echt HODL dus. En deels DCA trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Danjel op 05-08-2025 19:09 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
[...]
Als je begon toen BTC op 20K of zelfs 40K stond heeft dat heel goed uitgepakt. Als ik nu pas start, net onder de ATH, dan is het risico wel erg groot dat ik eerst een hele tijd onder water ga staan.
Je praat als een roker die belooft dat hij volgend jaar op 1 januari gaat stoppen, want dat is het 'perfecte' moment.. Jij moet juist nu beginnen met DCA in BTC, zeker als je verwacht dat de koers gaat zakken. Je pakt (wellicht, niets is zeker) nog een stukje bullmarkt mee, dan weet je hoe dat voelt. En vervolgens komt (wellicht, niets is zeker) de bearmarkt er overheen, maar je inleg is dan nog klein, dus je verliest ook weinig. Vervolgens gaan we over een jaar of twee naar de maan en kom je vanuit klein verlies op break-even en winst. Als de vierjarige cyclus zich uitspeelt zoals jij hierboven voorspelt, pak je in 1,5 á 2 jaar alle aspecten van die cyclus en wat dat psychologisch met je doet mee én je staat op winst. Wat wil je nog meer?

Als je op de bodem zou beginnen, maak je 3 jaar lang dikke winst, je portfolio stijgt naar ongekende hoogte en vervolgens komt die bearmarkt extra hard aan, want je bent de helft van je gigantische portfoliowaarde kwijt. Time in the market beats timing the market als het aankomt op DCA'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Bij VCA verkoop je vanzelf bij extreme stijgingen. Als de top stabiel is blijf je gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:11:
[...]

Bij VCA verkoop je vanzelf bij extreme stijgingen. Als de top stabiel is blijf je gewoon kopen.
Ja VCA ga ik maar niet doen dan ben ik nog constant bezig met verkopen etc geeft geen rust.

Maar ik bedoelde dan, stel je stapt met de hele pot uit eenmalig op de top die jij verwacht om vervolgens weer meer sats goedkoper terug te kopen, gaat eigenlijk tegen principe van DCA in maar goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:19:
[...]

Ja VCA ga ik maar niet doen dan ben ik nog constant bezig met verkopen etc geeft geen rust.

Maar ik bedoelde dan, stel je stapt met de hele pot uit eenmalig op de top die jij verwacht om vervolgens weer meer sats goedkoper terug te kopen, gaat eigenlijk tegen principe van DCA in maar goed
Wat houdt je tegen om vandaag te beginnen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40
Mensen zittn hier veel te veel te proberen DCA begin te timen. Gewoon starten.

Mijn 2e reeks heb ik pas getimed op precies 1 jaar na de top, en daarna 2 jaar elke maand.

Die eerste ook gewoon midden in de bull gestart.

De 3e keer na paar maanden al gestopt, had wel genoeg. En koers te ver boven gak

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:26:

Mijn 2e reeks heb ik pas getimed op precies 1 jaar na de top, en daarna 2 jaar elke maand.

De 3e keer na paar maanden al gestopt, had wel genoeg. En koers te ver boven gak
Sats genoeg? Dat is onmogelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:24:
[...]

Wat houdt je tegen om vandaag te beginnen?
Ik heb vandaag al een flufje gekocht

Zit in vakantiemodus dus besteed mijn geld deze maand aan andere dingen haha, zodra ik loon heb start ik met de DCA ws maandelijks of per 2 weken.

De alt die ik nog heb houd ik nog een paar maanden aan dat gaat uiteindelijk ook richting BTC :)

Zijn er nog voorkeuren kwa dagen om de dca te doen, ik dacht zelf aan dinsdag of dondermiddag tussen 16 en 17uur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:26:

Helemaal mee eens.

Ik denk dat iedereen zich de vraag moet stellen of het verschil tussen 100k en 130 k significant is als we straks op 21 miljoen staan.

Later blijkt dit allemaal ruis te zijn. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:32:
[...]

Helemaal mee eens.

Ik denk dat iedereen zich de vraag moet stellen of het verschil tussen 100k en 130 k significant is als we straks op 21 miljoen staan.

Later blijkt dit allemaal ruis te zijn. :)
grote jongens kopen ook nog steeds dik in ETF's, maar wat doen wat amateurs hier, neeee het is te duur. ik wacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87OP6h19CUEjrN07PV3S02pRmCI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:38:
[...]

grote jongens kopen ook nog steeds dik in ETF's, maar wat doen wat amateurs hier, neeee het is te duur. ik wacht

[Afbeelding]
Ja en straks is de koers 160k en hopen ze op een daling naar 70k (die natuurlijk nooit komt).

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• El Caballero
DCA was mijn strategie van februari 2021 tot december 2023. Ik ben momenteel bezig mijn inleg beetje bij beetje op te nemen. Dat zijn verkoopmomenten (tussen €100k en €150k) die al zeker twee jaar gepland staan. Ik weet dus ook precies hoeveel sats ik minimaal overhoud mochten we die 150k halen. Winst opnemen staat gepland tussen 150k en 1M, wederom met een x aantal sats dat ik wil overhouden.

De inleg die ik nu opneem gaat in twee nieuwe strategieën. De eerste is een lump sum inleg 500 dagen voor de halving en een opname 500 dagen na de halving. De tweede is een lump sum inleg 6 maanden voor de halving en verkoop 18 maanden na de halving.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:30:
[...]

Ik heb vandaag al een flufje gekocht

Zit in vakantiemodus dus besteed mijn geld deze maand aan andere dingen haha, zodra ik loon heb start ik met de DCA ws maandelijks of per 2 weken.

De alt die ik nog heb houd ik nog een paar maanden aan dat gaat uiteindelijk ook richting BTC :)

Zijn er nog voorkeuren kwa dagen om de dca te doen, ik dacht zelf aan dinsdag of dondermiddag tussen 16 en 17uur
Kies en dag en automatiseer het via Bitonic.

Met complexiteit als elke dinsdag of donderdag tussen x en y wordt de verleiding om te timen alleen maar vergroot. Voor DCA is wat er op de hourly gebeurt ook totaal niet van belang en valt in het niet op de langere termijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZD9q4JdTztsGPvjO4iS0NMOkcE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iefohyXn0RuJG62hlf2oElTE.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
21 miljoen, dan is zelfs deze schrale atser multimiljonair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Blik1984 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:46:
21 miljoen, dan is zelfs deze schrale atser multimiljonair
Nog wel 21 jaar geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
El Caballero schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:42:
[...]

DCA was mijn strategie van februari 2021 tot december 2023. Ik ben momenteel bezig mijn inleg beetje bij beetje op te nemen. Dat zijn verkoopmomenten (tussen €100k en €150k) die al zeker twee jaar gepland staan. Ik weet dus ook precies hoeveel sats ik minimaal overhoud mochten we die 150k halen. Winst opnemen staat gepland tussen 150k en 1M, wederom met een x aantal sats dat ik wil overhouden.

De inleg die ik nu opneem gaat in twee nieuwe strategieën. De eerste is een lump sum inleg 500 dagen voor de halving en een opname 500 dagen na de halving. De tweede is een lump sum inleg 6 maanden voor de halving en verkoop 18 maanden na de halving.
Tnx gebasseerd op cycles uit het verleden? De winst van alts houd ik ook achter om op een eventuele dip extra in te kopen maar tis maar de vraag wat laag is tegen die tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:45:
[...]

Kies en dag en automatiseer het via Bitonic.

Met complexiteit als elke dinsdag of donderdag tussen x en y wordt de verleiding om te timen alleen maar vergroot. Voor DCA is wat er op de hourly gebeurt ook totaal niet van belang en valt in het niet op de langere termijn.
Waarom heb je voor Bitonic gekozen en geen Bitvavo bv?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Ik vind dit echt uitermate fascinerend aan crypto. Je hebt een jarenlange voorsprong gehad op de grote jongens en de boomers. Maar ondertussen vullen zij de zakken met sats en staan de "early adopters" die crypto al jaren op voet en 24/7 volgen aan de zijlijn :S

Je ziet dit niet alleen hier. Maar over het algemeen in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Caballero
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:47:
[...]

Tnx gebasseerd op cycles uit het verleden? De winst van alts houd ik ook achter om op een eventuele dip extra in te kopen maar tis maar de vraag wat laag is tegen die tijd
Dit zijn wel strategieën die in het verleden zeer succesvol waren en die algemeen rondgaan. Ik heb ze niet zelf verzonnen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:48:
[...]

Waarom heb je voor Bitonic gekozen en geen Bitvavo bv?
Onderstaande afbeelding spreekt voor zich waarom:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJgqXbejGNepVpEVlivkLyh5DfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yBt24HOdxnoqEoCmnF3nJfzY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:50:
[...]

Ik vind dit echt uitermate fascinerend aan crypto. Je hebt een jarenlange voorsprong gehad op de grote jongens en de boomers. Maar ondertussen vullen zij de zakken met sats en staan de "early adopters" die crypto al jaren op voet en 24/7 volgen aan de zijlijn :S

Je ziet dit niet alleen hier. Maar over het algemeen in crypto.
Weet niet of dit voor de rest geldt natuurlijk. Maar we hebben ook de enorme daling meegemaakt sinds half 2021. Dat maakt je ook heeeel sceptisch terwijl de newbies zonder veel risico en ervaring zijn ingestapt op 20K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:47:
[...]

Zie de strategie van @Danjel lijkt op zich gunstig (simulatie op mijn eigen data van juni to afgelopen zondag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:53:
[...]

Onderstaande afbeelding spreekt voor zich waarom:

[Afbeelding]
Het nadeel is wel dat de kosten 1,0% hoger zijn dan bij andere partijen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:54:
[...]

Weet niet of dit voor de rest geldt natuurlijk. Maar we hebben ook de enorme daling meegemaakt sinds half 2021. Dat maakt je ook heeeel sceptisch terwijl de newbies zonder veel risico en ervaring zijn ingestapt op 20K.
Bitcoin staat +64% als je de top in de 2021 had gekocht. Weet niet goed waar je het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:56:
[...]

Bitcoin staat +64% als je de top in de 2021 had gekocht. Weet niet goed waar je het over hebt?
@bsmpower En als je DCA't had je ook op de lagere koersen gekocht dus nog veel meer rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Tuurlijk weet je dat wel, de max drawdown in de bear cycle

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:59:
[...]

@bsmpower En als je DCA't had je ook op de lagere koersen gekocht dus nog veel meer rendement.
Rendament begrijp ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:56:
[...]

Het nadeel is wel dat de kosten 1,0% hoger zijn dan bij andere partijen.
Ja, terecht punt. Hoewel sinds kort de eerste 250 EUR per maand gratis is.

Het is voor mij vooral een kwestie van gemak. Ik weet van mezelf, dat ik een en ander ga proberen te timen (of vergeet) als ik het niet volledig automatiseer. Op de langere termijn zou me dat meer gaan kosten dan 1%.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:04:
[...]

Ja, terecht punt. Hoewel sinds kort de eerste 250 EUR per maand gratis is.

Het is voor mij vooral een kwestie van gemak. Ik weet van mezelf, dat ik een en ander ga proberen te timen (of vergeet) als ik het niet volledig automatiseer. Op de langere termijn zou me dat meer gaan kosten dan 1%.
Ja dan is het wel een goede optie. Alhoewel je bij Bitvavo ook automatisch kan DCAén met 0.25% kosten.

Ik time absoluut niet. Maakt op een periode van 10 jaar toch niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

Alts...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
In mijn post, waar jij op reageert, heb ik het duidelijk over sats (Bitcoin). Net als de posts waarop ik reageerde ook over Bitcoin ging.

Tevens snap ik je suggestie m.b.t. newbies en onervarenheid, die op 20k instapten zonder risico niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:16:
[...]

In mijn post, waar jij op reageert, heb ik het duidelijk over sats (Bitcoin). Net als de posts waarop ik reageerde ook over Bitcoin ging.

Tevens snap ik je suggestie m.b.t. newbies en onervarenheid, die op 20k instapten zonder risico niet zo goed.
Ik heb mijn PF met 80% zien dalen sinds de top van 2021. Dus ik ben een stuk voorzichtiger met extra inleg dan newbies die nog niks hebben geïnvesteerd en zonder veel risico de bodem hebben gekocht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:20:
[...]

Ik heb mijn PF met 80% zien dalen sinds de top van 2021. Dus ik ben een stuk voorzichtiger met extra inleg dan newbies die nog niks hebben geïnvesteerd en zonder veel risico de bodem hebben gekocht.
Ok. Dus iedereen die onder de 20k heeft gekocht waren onervaren newbies en hebben zonder veel risico de bodem kunnen kopen.

Heb jij nog tips voor deze newbie? Ik duidelijk nog veel te leren van een ervaren rot als jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:33:
[...]

Ok. Dus iedereen die onder de 20k heeft gekocht waren onervaren newbies en hebben zonder veel risico de bodem kunnen kopen.

Heb jij nog tips voor deze newbie? Ik duidelijk nog veel te leren van een ervaren rot als jij.
Pff lastig communiceren zo als elk gebruikt woord onder een vergrootglas ligt. Ik bedoel het uiteraard in algemene zin. Dat iemand die de hele handel naar bijna naar 0 heeft zien crashen er misschien anders in staat dan iemand die net komt kijken. Dat is natuurlijk heel zwart wit, maar kan natuurlijk niet elk denkbaar scenario hier neer gaan zetten...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
jvel92 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:33:
[...]

Veel memes van die beer van jou nu even deze

Keep it cool guys

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wASdiuO7U_1dvGWVb0itruLvOrM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WlQAzQ4QxGE86Ou8YqNFniTu.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlFa-fUO5BPNKeKtpBjUA6jH9IQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mnDgFG0BAfgZxiwXCdBdA2uV.png?f=fotoalbum_large
Op deze stormachtige dagen besef je je dat je slechts een kleine garnaal op een cruiseschip bent in een zee vol whales.
HODL met alles dat je in je hebt. De trapleuning, je bier en zeker je Bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
DaWayne schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:26:
[Afbeelding]
Op deze stormachtige dagen besef je je dat je slechts een kleine garnaal op een cruiseschip bent in een zee vol whales.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUIyDxFm4AoDeGruU3iEtbTvGO4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FgupPmDundgIlPg6Sh02qEYe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ej0fUlJ0UqVN1kbP7f5p9bmGUIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3UmpC2SMUlik7KzRiIjawszs.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels over op
Vodka sprite maar hodl inderdaad

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Tis weer ouderwets gezellig in de SC.
Mensen, dit is een kleine shake off en ruis zoals Dr ellpa zegt. Rate cuts are coming. (Bring in the memes). Die zijn nog niet ingeprijsd en gaan voor een goeie run zorgen vanaf half augustus.
Dus geniet ff van je vakantie pilsjes, log ff uit als je geen trader bent, en juin over een week of 2 lekker mee.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:32
Don Guacamole schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:55:.
Dus geniet ff van je vakantie pilsjes, log ff uit als je geen trader bent, en juin over een week of 2 lekker mee.
Sinds de start van de vakantie in Zwitserland heb ik weer wifi. Grootste fout van de hele vakantie.

Omdat ik al bijna meer geld kwijt ben sinds ik vertrokken ben dan aan deze week vakantie?
Omdat ik niet op 20K een BTC heb gekocht omdat er financiële onzekere tijden waren op het werk?

Neen! Omdat als holder de koers niks uitmaakt op deze korte termijn en ik toch ff dacht hier mee te lezen.

De SC slowchat: it never changes.... just like bitcoin cycles :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Als je begon toen BTC op 20K of zelfs 40K stond heeft dat heel goed uitgepakt. Als ik nu pas start, net onder de ATH, dan is het risico wel erg groot dat ik eerst een hele tijd onder water ga staan.
Voor die mensen die zijn gestart op 69k heeft het beter uitgepakt dan voor de mensen die zijn gestart op 20k. Want die eerste groep is een jaar eerder begonnen.

Ze hebben sats gekocht op 60k, 50k, 40k, 30k, 20k. Ja, die zijn een tijd minder waard geweest. Maar al die extra sats zijn nu 2 tot 5x meer waard geworden.

Maar ik begrijp je wel. Je bedoelt natuurlijk dat deze mensen nóg meer winst hadden gemaakt als ze hun geld eerst een jaar hadden gespaard, en daarna alles lump sum op 20k hadden gekocht.

Iemand als Anti Elppa doet dat (ook). Die gaat pas weer kopen een jaar na de top. Maar ook die strategie kent vele verliezers:

“Ik ben het vergeten.”

Of:

“De macro economie is heel slecht nu, er is 80% vanaf, niemand gelooft er nog in, ik leg nu ook niks meer in.”

Of:

“Ik denk dat eer nog 5% vanaf kan, volgende week ga ik wél kopen.”

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 05-08-2025 22:14 ]

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
Don Guacamole schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:55:
Tis weer ouderwets gezellig in de SC.
Mensen, dit is een kleine shake off en ruis zoals Dr ellpa zegt. Rate cuts are coming. (Bring in the memes). Die zijn nog niet ingeprijsd en gaan voor een goeie run zorgen vanaf half augustus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
MrMrq schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:11:
[...]

Voor die mensen die zijn gestart op 69k heeft het beter uitgepakt dan voor de mensen die zijn gestart op 20k. Want die eerste groep is een jaar eerder begonnen.

Ze hebben sats gekocht op 60k, 50k, 40k, 30k, 20k. Ja, die zijn een tijd minder waard geweest. Maar al die extra sats zijn nu 2 tot 5x meer waard geworden.

Maar ik begrijp je wel. Je bedoelt natuurlijk dat deze mensen nóg meer winst hadden gemaakt als ze hun geld eerst een jaar hadden gespaard, en daarna alles lump sum op 20k hadden gekocht.

Iemand als Anti Elppa doet dat (ook). Die gaat pas weer kopen een jaar na de top. Maar ook die strategie kent vele verliezers:

“Ik ben het vergeten.”

Of:

“De macro economie is heel slecht nu, er is 80% vanaf, niemand gelooft er nog in, ik leg nu ook niks meer in.”

Of:

Klopt helemaal. Maar vergeet niet dat mijn 1e dca ronde ook maar ergens begon. 2e was pas getimed.

En eens niemand heeft garantie dat het weer exact zo gaat lopen met cycles. Daarom gewoon starten, en niet wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

Klopt helemaal. Maar vergeet niet dat mijn 1e dca ronde ook maar ergens begon. 2e was pas getimed.

En eens niemand heeft garantie dat het weer exact zo gaat lopen met cycles. Daarom gewoon starten, en niet wachten
Dit. Ik zei hetzelfde over mijn zwager een paar jaar geleden. "Ga je nu een huis kopen terwijl de markt zo oververhit is en iedereen belachelijk veel aan het overbieden is? Straks sta je onder water"

Ondertussen woont die er al jaren, en het huis staat verre van onder water.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6IcCm1UJ5RHLDSS_j_bUXNyi44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3NYiQMdaUkhYmJxm2yTKxrFe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqMOw7kpZ9sAH9O-PU0pAWG2jko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bzD7LImZjH37XUrkuQmHdy0q.webp?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
DaWayne schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:26:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ne2u1CKcWoDyPx7scSvwKKDtZDM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/577AfmI9viQvl4iSz9PL1xaU.gif?f=user_large
Hodl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danjel
John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:59:
[...]

In je grafiek stond rendament. Wat is dit nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Zijn er meer die 10 keer moeten draaien voordat je einde ziet?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Waah schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:10:
[...]

Sinds de start van de vakantie in Zwitserland heb ik weer wifi. Grootste fout van de hele vakantie.

Omdat ik al bijna meer geld kwijt ben sinds ik vertrokken ben dan aan deze week vakantie?
Omdat ik niet op 20K een BTC heb gekocht omdat er financiële onzekere tijden waren op het werk?

Neen! Omdat als holder de koers niks uitmaakt op deze korte termijn en ik toch ff dacht hier mee te lezen.

De SC slowchat: it never changes.... just like bitcoin cycles :+
Verpest het maar voor iedereen…. Klootzak :+

Geniet van de vakantie daar! Niet teveel aan gemiste kansen denken. Lekker DCA en die fiat uitgeven!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Waah
Coldcat schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:42:
[...]

Verpest het maar voor iedereen…. Klootzak :+

Geniet van de vakantie daar! Niet teveel aan gemiste kansen denken. Lekker DCA en die fiat uitgeven!
Dus omdat ik kijk, is de SC weer same old chaos? :+ what's the excuse voor alle bulletins voor 2021 dan? O-)

En de fiat vliegt hier rap de portemonnee uit. En die vieze Zwitserse banken proberen bij elke betaling je in euro's te laten afrekenen en zo een zeer gunstige wisselkoers (voor de bank) en een extra opslag aan te naaien. Nog erger dan bij de Rabobank 8)7

Wat zou één decentrale munt, zonder inflatie toch veel handiger zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 19:39
Waah schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:53:
[...]

Dus omdat ik kijk, is de SC weer same old chaos? :+ what's the excuse voor alle bulletins voor 2021 dan? O-)

En de fiat vliegt hier rap de portemonnee uit. En die vieze Zwitserse banken proberen bij elke betaling je in euro's te laten afrekenen en zo een zeer gunstige wisselkoers (voor de bank) en een extra opslag aan te naaien. Nog erger dan bij de Rabobank 8)7

Dat worden Zwitserse Franken >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Waah schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:53:
[...]

Je moet FIAT gewoon zien als een kaas.

Je krijgt iedere maand een klomp en iedereen schaaft er wat vanaf. De verhuurder of bank heeft een hakmes, al die diensten een kaasschaaf. Verse FIAT hakt makkelijk. De rest rot langzaam weg….

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Coldcat schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 07:28:
[...]

Je moet FIAT gewoon zien als een kaas.
Ik wil kaas.

Ik ben ook een klant.
.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:50
[...]

Je moet het meer zien als wat gaat BTC doen in 5 tot 10 jaar. 10 jaar is heel onzeker, 5 jaar zie ik wel heel succesvol zijn met een dca, vooral dike al dat institutionele geld. Maar zeker weten doe je het nooit. Wat gaat Amerika doen met die reserve, en wat als de republikeinen de volgende termijn vervangen worden, of zelfs al de midterms verliezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MrMrq schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:11:
[...]

pas weer kopen een jaar na de top. Maar ook die strategie kent vele verliezers:

“Ik ben het vergeten.”

Of:

Of:

Waarbij wel gezegd moet worden dat de eerste geen DCA'er is, de tweede geen DCA'er is, en de derde ook geen DCA'er is :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:03:
[...]

Wat gaat Amerika doen met die reserve, en wat als de republikeinen de volgende termijn vervangen worden, of zelfs al de midterms verliezen.
Die reserve is vooralsnog alleen maar een reserve met munten die zijn ingenomen ipv zelf aangekochte, toch? Dat maakt het voor nu vooral een drukmiddel om mensen hun Bitcoins af te pakken en er zelf eventueel winst aan te ontlenen ipv iets nuttigs bij te dragen aan de markt.

Vergeet niet dat we hier te maken hebben met types die scammuntjes in omloop brengen en aan rugpulls doen.

En vergeet ook niet dat de vorige run onder Biden was met een verleden waarin op vele fronten aantoonbaar slechte beslissingen werden genomen, terwijl de uitkomst voor de koers ondanks het dikke verlies van waarde voor de dollar nog best prima te noemen was. Bitcoin doet waarvoor het ontworpen is. Daar hoeft Donald geen credit voor te nemen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En over krtiek gesproken: ben ik de enige die de (crypto)podcasts van BNR enorm slecht vindt geworden na het vertrek van Herbert?

Het lijkt wel een circlej*** met keer op keer Amdax, HollandGold, Bitcoin Alpha (de broertjes Slagter), enz :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
MrMrq schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 07:58:
[...]

Ik wil kaas.

Ik ben ook een klant.
.
Poh, klassiekertje hoor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2ql_BTFcQGDSZRcTL09lBcn1pI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kAaKOalsbuSEc2yWfXUPoVRn.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Net nog maar een flufje BTC gekocht :P
Pagina: 1 ... 127 ... 288 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!