Vandaag. Morgen rode candle. Nfa.
LTC gaat naar de $135 om daar te testen, mooie ticker, prachtige tech! hidden gem, there is a second best!
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2025 08:58 ]
nothing stops this train
Is nu toch aan het tanken. Had je kunnen weten.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:57:
LTC gaat naar de $135 om daar te testen, mooie ticker, prachtige tech! hidden gem, there is a second best!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2mxHWZK7Vdi1smWSbjy0zxXG.gif?f=user_large)
Lekker rangen in augustus moonen in september oktober. Crashen in november december. Kerst vieren in een villa want we hebben dan allemaal verkocht.
This time is different.gebruikershaes schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:47:
Lekker rangen in augustus moonen in september oktober. Crashen in november december. Kerst vieren in een villa want we hebben dan allemaal verkocht.
Geen bear in 2026.
M2 money supply heeft altijd een vertragende werking.
/f/image/wII6qNLywYIbyha3z3MSOngN.png?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk dat BTC de wick van vorige week nog een keer gaat vullen, dus weer richting de 111K gaan.
waarom?bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:14:
Ik denk dat BTC de wick van vorige week nog een keer gaat vullen, dus weer richting de 111K gaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gebeurt veel vaker toch. WickFill strategie. Niet dat ik dit beheers maar je kan hier wel wat over lezen.
Daarbij vroeg ik me af of dit nog iets is. Uptrend in prijs maar dalende RSI. Ook een teken dat uptrend mogelijk richting zijn einde gaat? Zou ook best passen wat men hier denkt. Nog een pump Q3/Q4 en dan weer even klaar?
:strip_exif()/f/image/38hMItEr0gfJ94gjeWE7u5Vv.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
wickfill doe ik niets mee. Komt vaak ook totaal niet uit.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:28:
[...]
Gebeurt veel vaker toch. WickFill strategie. Niet dat ik dit beheers maar je kan hier wel wat over lezen.
Daarbij vroeg ik me af of dit nog iets is. Uptrend in prijs maar dalende RSI. Ook een teken dat uptrend mogelijk richting zijn einde gaat? Zou ook best passen wat men hier denkt. Nog een pump Q3/Q4 en dan weer even klaar?
[Afbeelding]
En de RSI gaat gewoon naar de 80-85 range in laatste fase bull. En ja dat is vaak Q3/ Q4 (je weet dat we nu al in Q3 zitten?)
Wat wil je nu eigenlijk doen met je analyse? Dit soort mini ruis gaan traden?
1% up/down voor Bitcoin is 5% voor alts. Dus in mijn geval niet echt mini. Probeer een beetje aan risicoanalyse te doen om te bepalen of ik de boel inderdaad verkoop of beter nog even geduld kan hebben.anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:36:
[...]
wickfill doe ik niets mee. Komt vaak ook totaal niet uit.
En de RSI gaat gewoon naar de 80-85 range in laatste fase bull. En ja dat is vaak Q3/ Q4 (je weet dat we nu al in Q3 zitten?)
Wat wil je nu eigenlijk doen met je analyse? Dit soort mini ruis gaan traden?
bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:44:
[...]
1% up/down voor Bitcoin is 5% voor alts. Dus in mijn geval niet echt mini. Probeer een beetje aan risicoanalyse te doen om te bepalen of ik de boel inderdaad verkoop of beter nog even geduld kan hebben.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/a8gyNC3Yag3t6wc2ywPE17mY.gif?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als Bitcoin -1% doet is dat voor alts al gauw -5%. Dus kleine schommelingen voor Bitcoin, wat jij mini ruis vind om op te traden, kan voor alts wel reden zijn om op te acteren. Stel dat we de wick wel gaan vullen, dan is dat ong 2% daling voor BTC. Dus misschien wel 10% of meer daling voor alts. Dus stel dat de meer ervaren traders het risico ook hoog inschatten dat dit gebeurt, kan ik overwegen om mijn alts te verkopen. Niet zo ingewikkeld toch?
Inderdaad niet ingewikkelder dan het gewoon bij BTC te houden.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:58:
[...]
Als Bitcoin -1% doet is dat voor alts al gauw -5%. Dus kleine schommelingen voor Bitcoin, wat jij mini ruis vind om op te traden, kan voor alts wel reden zijn om op te acteren. Stel dat we de wick wel gaan vullen, dan is dat ong 2% daling voor BTC. Dus misschien wel 10% of meer daling voor alts. Dus stel dat de meer ervaren traders het risico ook hoog inschatten dat dit gebeurt, kan ik overwegen om mijn alts te verkopen. Niet zo ingewikkeld toch?
Wat je tekent is niet onjuist, maar waar je de mist in gaat is dat het 1 van de scenario's is..bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:28:
[...]
[Afbeelding]
Maar het kan ook de andere kant op, stel BTC stijgt vanaf nu 2%, dan stijgen de alts 10%!bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:58:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5xzeKqCRmeJpmW659aO22iMh.gif?f=user_large)
Het leven kan soms zo makkelijk zijn.Wispe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:59:
[...]
Inderdaad niet ingewikkelder dan het gewoon bij BTC te houden.
Gooi er elke maand X bedrag in, hou dit 10+ jaar vol, neem ook wat winsten in de bullruns en je hebt al aardig wat opgebouwd.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Op deze manier deze ruis traden is echt een fulltime day job met best wat emoties die door je lijf gieren. Soms doe ik dit, maar over het algemeen (en jou "kennende", met alle respect) lijkt het me een stuk ontspannender om mijn eerder genoemde DCA strategie toe te passen. Deze heb ik gisteren gepost.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:58:
[...]
Als dat je plan is, en daar naar handelt ga je straks juist blij zijn met dips ipv dat je baalt dat je niet eerder verkocht hebt.Danjel schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:19:
[...]
Ja, desnoods nu gewoon met 2% van je beschikbare budget instappen elke x week. En elke maand met je salaris je budget aanvullen.
Teken een lijntje op 5%, 10%, 15% etc vanaf ATH en op die levels, hoe dieper hoe meer % inleggen van je budget.
Lekker DCA met buy the dips on je GAK omlaag te houden. Simpel en effectief. Men onderschat soms echt hoeveel effect lager inkopen heeft op je GAK, helemaal als je dat met een wat groter bedrag doet. Met een asset zoals BTC en wat geduld kun je dan niet mis.
[ Voor 4% gewijzigd door Danjel op 05-08-2025 11:26 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik ga niet ineens daytraden hoor. Alleen vorige week 20% ingeleverd. Dat is wel echt zonde. Dus als ik dat soort flinke dalingen kan voorkomen door wat meer aandacht te geven aan het verloop van de koersen, basis TA, nieuws beter volgen, etc. dan wordt de kans misschien wat kleiner dat dit weer gebeurt.Danjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:25:
[...]
Op deze manier deze ruis traden is echt een fulltime day job met best wat emoties die door je lijf gieren. Soms doe ik dit, maar over het algemeen (en jou "kennende", met alle respect) lijkt het me een stuk ontspannender om mijn eerder genoemde DCA strategie toe te passen. Deze heb ik gisteren gepost.
[...]
Mooie strategie. Ik ga eens simuleren of dit gunstige is dan mijn VCA.Danjel schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:19:
[...]
Ja, desnoods nu gewoon met 2% van je beschikbare budget instappen elke x week. En elke maand met je salaris je budget aanvullen.
Teken een lijntje op 5%, 10%, 15% etc vanaf ATH en op die levels, hoe dieper hoe meer % inleggen van je budget.
Lekker DCA met buy the dips on je GAK omlaag te houden. Simpel en effectief. Men onderschat soms echt hoeveel effect lager inkopen heeft op je GAK, helemaal als je dat met een wat groter bedrag doet. Met een asset zoals BTC en wat geduld kun je dan niet mis.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat was je winst doel vooraf?bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:33:
[...]
Ik ga niet ineens daytraden hoor. Alleen vorige week 20% ingeleverd. Dat is wel echt zonde. Dus als ik dat soort flinke dalingen kan voorkomen door wat meer aandacht te geven aan het verloop van de koersen, basis TA, nieuws beter volgen, etc. dan wordt de kans misschien wat kleiner dat dit weer gebeurt.
Ik heb dat ook ingeleverd op iets van 70% van mijn tradepot. Is dan zo. Dip bijgekocht en weer door met de bende.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:33:
[...]
Ik ga niet ineens daytraden hoor. Alleen vorige week 20% ingeleverd. Dat is wel echt zonde. Dus als ik dat soort flinke dalingen kan voorkomen door wat meer aandacht te geven aan het verloop van de koersen, basis TA, nieuws beter volgen, etc. dan wordt de kans misschien wat kleiner dat dit weer gebeurt.
Als je een 20% dip niet wilt, waarom heb je er dan geen stoploss onder zitten? Waarschijnlijk omdat je ook niet wilt dat je eruit gestopt wordt, toch?
In other news James Howells stopt met zoeken naar zijn harde schijf met 8000 btc. Bullish!
Is lekker onderweg inderdaadKol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:57:
Ja ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.John245 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:35:
[...]
Mooie strategie. Ik ga eens simuleren of dit gunstige is dan mijn VCA.
Je kan nog een tweaken met andere percentages uiteraard. Ik zit te knutselen met een Pinescript om dit te automatiseren omdat ik lui ben om dit zelf te doen.

kleine beetjes helpen, LTC hodl-pot blijft gewoon hodl
/f/image/EiaSPSMaPelgUUki4amaTr70.png?f=fotoalbum_large)
en helaas, nog geen gratis steak gescoord
/f/image/EiaSPSMaPelgUUki4amaTr70.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2025 11:48 ]
nothing stops this train
6 USDC? wat ben je dan aan het doen man.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:42:
[Afbeelding]
ja het had beter BTC kunnen zijntomtom901 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:48:
[...]
6 USDC? wat ben je dan aan het doen man.
nothing stops this train
Als ik mijn PF top van begin December nog een keer kan halen stap ik er uit. Maar grote vraag of die nog komt... Heb voor mezelf ook een minimaal PF bedrag in gedachten, dan verkoop ik ook alles om iig nog met een leuk bedrag te eindigen.
Bedoel meer, het is zo klein, why bother. Als LTC nu ineens 10% dropt en je stapt dan weer in heb je 0.60 USDT nog voor fee's..
Stoploss is ook zoiets wat ik moet gaan gebruiken ja..Danjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:40:
[...]
Ik heb dat ook ingeleverd op iets van 70% van mijn tradepot. Is dan zo. Dip bijgekocht en weer door met de bende.
Als je een 20% dip niet wilt, waarom heb je er dan geen stoploss onder zitten? Waarschijnlijk omdat je ook niet wilt dat je eruit gestopt wordt, toch?
hoe kom je bij 0.60 aan fees? je betaald toch altijd % gezien.tomtom901 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:50:
[...]
Bedoel meer, het is zo klein, why bother. Als LTC nu ineens 10% dropt en je stapt dan weer in heb je 0.60 USDT nog voor fee's..
ik lees hier 0.01 aan fee
nothing stops this train
Klopt is het ook, maar stel je koopt in op 10% lager dan heb je 0.60 USDC (10%) extra, daar moeten je fee's nog vanaf. Dat is dan maar 2x 0.01 of zo maar dan is het alsnog zo peanuts bedrag.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:52:
[...]
hoe kom je bij 0.60 aan fees? je betaald toch altijd % gezien.
ik lees hier 0.01 aan fee
[ Voor 9% gewijzigd door tomtom901 op 05-08-2025 11:53 ]
Daarmee zou ik oppassen. Bij gekke swings kan je nogal eens door een stop knallen.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:50:
[...]
Stoploss is ook zoiets wat ik moet gaan gebruiken ja..
Om vervolgens te zien dat er een herstel plaats gevonden heeft boven je stop. Bovendien is liquiditeit bij veel coins vaak een probleem onder dit soort omstandigheden. Dan doet die stop loss niets.
Dat is hinken op 2 gedachten. Stel nu een realistisch doel en stap uit. En hou even geen rekening met gedachte spinsels als break even en inleg er uit.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:49:
[...]
Als ik mijn PF top van begin December nog een keer kan halen stap ik er uit. Maar grote vraag of die nog komt... Heb voor mezelf ook een minimaal PF bedrag in gedachten, dan verkoop ik ook alles om iig nog met een leuk bedrag te eindigen.
is ook maar voor het spelen, ik ben geen trader maar probeer zo wel in komende jaren het meer te leren en herkennen van charts....tomtom901 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:53:
[...]
Klopt is het ook, maar stel je koopt in op 10% lager dan heb je 0.60 USDC (10%) extra, daar moeten je fee's nog vanaf. Dat is dan maar 2x 0.01 of zo maar dan is het alsnog zo peanuts bedrag.
ik dca/hodl en (never) sell
nothing stops this train
Wat is jou hodl pot LTC dan?Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:42:
[Afbeelding]
1 hele LTC?
Nja als het DE second best gaat worden en 1/4 van het Bitcoin netwerk en waarde opslokt zoals de fundamentals beamen, zit je op rozen met 1 stuk.
Dan ben ik ook LTC Wholecoiner
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
1 hele LTC, straks in 2040 als LTC op $34000 staat is het toch lekkerVis schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:09:
[...]
Wat is jou hodl pot LTC dan?
1 hele LTC?![]()
Nja als het DE second best gaat worden en 1/4 van het Bitcoin netwerk en waarde opslokt zoals de fundamentals beamen, zit je op rozen met 1 stuk.
nothing stops this train
Ok ja fair, maar dan zou ik je de moeite besparen en gewoon levels / acties op de chart intekenenKol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:09:
[...]
is ook maar voor het spelen, ik ben geen trader maar probeer zo wel in komende jaren het meer te leren en herkennen van charts....
ik dca/hodl en (never) sell
Jij kan niet rekenen..Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:12:
[...]
1 hele LTC, straks in 2040 als LTC op $34000 staat is het toch lekker
Als Bitcoin in 2040 op 21 miljoen dollar staat, zal het digitale zilver LTC op 5,25 miljoen staan.
Still earrrllyyy
Vis schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:20:
[...]
Jij kan niet rekenen..
Als Bitcoin in 2040 op 21 miljoen dollar staat, zal het digitale zilver LTC op 5,25 miljoen staan.
Still earrrllyyy
:gifsicle():strip_exif()/f/image/md6jyQsgMUMJrqHiZbd0Me83.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
jij bent wel heel bullish voor LTC, wow!Vis schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:20:
[...]
Jij kan niet rekenen..
Still earrrllyyy
nothing stops this train
Het stond in de whitepaper, i dont make the rules.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:23:
[...]
jij bent wel heel bullish voor LTC, wow!
Vis schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:20:
[...]
Jij kan niet rekenen..
Still earrrllyyy
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gqfemafldHDUYI0g1xLUeTin.gif?f=user_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Darrell op 05-08-2025 12:35 ]
3.5 % meer rendament dan mijn VCA strategie. 6% meer rendament dan simpele DCA.Danjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:42:
[...]
Ja ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Je kan nog een tweaken met andere percentages uiteraard. Ik zit te knutselen met een Pinescript om dit te automatiseren omdat ik lui ben om dit zelf te doen.
Je verzamelt wel veel minder btc.
Ervanuitgaande dat de inleg op hetzelfde tijdstip plaatsvindt dan de VCA inleg.
@Danjel Wel wil ik opmerken dat ls bijvoorbeeld de koers deze week 30% naar beneden gaat er met de VCA strategie er 5x zoveel ingelegd dient te worden als met jou strategie. k ga het eens een tijdje monitoren.
[ Voor 16% gewijzigd door John245 op 05-08-2025 15:21 ]
Zo is het, de hebzucht van al die mensen toch hé!Danjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:56:
Toch weer een blikje Schultenbrau.
PS5
Zou all-in gaan als ik jou was.GioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:40:
Ik ben simpel. Ik zie positieve berichten over LTC. Ik druk op duimpje.
Nah, zakken zijn al genoeg gevuld in de bear. Heb gewoon 3 jaar lang LTC geDCA'd. Het is juist tijd om sell orders te plaatsen.
Op 1 na dan? Dan blijf je tenminste wholecoiner. Ik ben overigens nog altijd ADA wholecoiner.GioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:43:
[...]
Nah, zakken zijn al genoeg gevuld in de bear. Heb gewoon 3 jaar lang LTC geDCA'd. Het is juist tijd om sell orders te plaatsen.
Het digitale zilver verkoop je niet, gek.GioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:43:
[...]
Oh wacht, dat is Ethereum al.
Niet, dat is digitaal olieWispe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:48:
[...]
Het digitale zilver verkoop je niet, gek.
Oh wacht, dat is Ethereum al.
Gisteren een significante ETF outflow bij IBIT (292$m).
PlanB had het ook al over switchen van self-custody/exchange naar MSTR en ETFs voor zijn portfolio. Saylor zelf zegt ook dat MSTR een uniek product is voor landen/(pensioen)rekeningen met regulatory restrictions. Ben wel benieuwd hoe de totale mix van BTC-ownership tegenwoordig eruit ziet eigenlijk, nog niet echt iets over kunnen terugvinden. Dat zorgt wellicht ook voor ander gedrag tijdens de bear-market, dit seizoen.
PlanB had het ook al over switchen van self-custody/exchange naar MSTR en ETFs voor zijn portfolio. Saylor zelf zegt ook dat MSTR een uniek product is voor landen/(pensioen)rekeningen met regulatory restrictions. Ben wel benieuwd hoe de totale mix van BTC-ownership tegenwoordig eruit ziet eigenlijk, nog niet echt iets over kunnen terugvinden. Dat zorgt wellicht ook voor ander gedrag tijdens de bear-market, dit seizoen.
Graveyard. Dure ex.CornermanNL schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:41:
In other news James Howells stopt met zoeken naar zijn harde schijf met 8000 btc. Bullish!
https://www.walesonline.c...tally-threw-away-30447718
https://www.financialexpr...-recovery-anyway/3935676/
Ik vind de uitstroom van vrijdag bij Fidelity en Arkham opmerkelijker, nog hogere uitstroom bij relatief kleine fondsen.Cyclonist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:06:
Zou me ook niet verbazen als die ETF's mede gebruikt worden voor swing trading.Cyclonist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:06:
USA dump is vroeg vandaag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
https://www.crypto-inside...-70-mooi-dan-zit-je-goed/
Mijn portfolio is 70% gedaald, en dat is precies waarom ik er vertrouwen in heb,
Mijn portfolio is 70% gedaald, en dat is precies waarom ik er vertrouwen in heb,
Michaël met Trëma is nog steeds bezig?knakworst schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:03:
Dat zit wel Schnorr.
Ik trek er een pot augurken voor open om dit heugdelijke moment te vieren.knakworst schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:14:
[...]
Michaël met Trëma heeft deze verdiend,
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
knakworst schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:03:
Van de Poppe deelt dat zijn eigen altcoin portefeuille vorige maand nog rond de $30.000 zweefde, maar inmiddels is verdubbeld.

Wat kan ik doen om mijn PF ook 70% te laten dalen? Ik wil straks ook mega winstenknakworst schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:03:
Hahaha, dat het niet veel zou zijn had ik wel verwacht. Maar zo weinig???? Waarom volgen mensen deze droefenis überhaupt?
En dan heeft hij de trade gemaakt in mei 2024, bij een bitcoin koers van 60k. Stel je hebt dus 60k ingelegd, is dat dus 114k waard. De alts van Michael, 60k -/- 70% = 18k. Dan moeten de alts zomaar even 7x doen en btc stilstaan.
Daarom.
Bitcoin.
Daarom.
Bitcoin.
anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:32:
[...]
Hahaha, dat het niet veel zou zijn had ik wel verwacht. Maar zo weinig???? Waarom volgen mensen deze droefenis überhaupt?
Wat @knakworst zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 05-08-2025 15:36 ]
Oh sowieso. 30000% zekerDanjel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:35:
[...]
Ik durf wel een wedje te leggen dat BTC HODL zijn "strategie" outperformed.
Het was ooit natuurlijk een hoop geldanti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:32:
[...]

Haha, wat een treurig figuur inderdaad. Maar: iets staat mij bij dat het bedrag van z'n altcoin portfolio ofwel fictief was, ofwel een "demo portfolio" wat hij aanhoudt om te laten zien wat z'n altcoins doen. Dus grote kans dat hij nog flink meer potjes elders heeft staan die hij niet deelt, zou ik ook niet zo publiekelijk doen.anti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:32:
Goed, het altcoin entertainment voor vandaag weer gehad, nu gauw omkleden en weer met vrouwlief de hottub in. Want na de verbouwing kon er ook nog een weekje vakantie vanaf, dus daar zijn we nu van aan het genieten
Elk nadeel, heb zn voordeelGioStyle schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:43:
30k aan alts. Scheelt wel mooi box 3 belasting.
Ik gok dat 'ie enkele nullen vergeten is. Anders is het inderdaad wel heel droevig. Vooral dan voor de mensen die hem volgenanti elppa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:32:
[...]
Er staat mij ook iets bij dat hij gezegd heeft naar 100m toe te werken, ergens in het verleden. Als ik dan 30k zie staan na een dip van 70% dan leeft die in een grote bubbel of het is wat jij zegt.Guere schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:42:
[...]
Haha, wat een treurig figuur inderdaad. Maar: iets staat mij bij dat het bedrag van z'n altcoin portfolio ofwel fictief was, ofwel een "demo portfolio" wat hij aanhoudt om te laten zien wat z'n altcoins doen. Dus grote kans dat hij nog flink meer potjes elders heeft staan die hij niet deelt, zou ik ook niet zo publiekelijk doen.
Goed, het altcoin entertainment voor vandaag weer gehad, nu gauw omkleden en weer met vrouwlief de hottub in. Want na de verbouwing kon er ook nog een weekje vakantie vanaf, dus daar zijn we nu van aan het genieten
Waarom is die van de poppe eigenlijk zo bekend? Dude word op veel sites gebruikt als een of andere crypto goeroe maar zijn voorspellingen komen nauwelijks uit…
Zo'n figuur die beide kanten op gaat met zijn posts. Als het slecht gaat had ie het verwacht en is het zogenaamd gezond om daarna harder te kunnen stijgen. Stijgt het dan zegt ie "zie je wel". Oftewel hij post op een manier dat ie altijd gelijk heeft. Dit soort accounts zijn er talloze van op X.Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:20:
Waarom is die van de poppe eigenlijk zo bekend? Dude word op veel sites gebruikt als een of andere crypto goeroe maar zijn voorspellingen komen nauwelijks uit…
Rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die nullen verdampen snelNubtrix schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:04:
[...]
Ik gok dat 'ie enkele nullen vergeten is. Anders is het inderdaad wel heel droevig. Vooral dan voor de mensen die hem volgen
Na mijn Bartje voorspelling nu weer 🤔bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:14:
Makkelijk geld verdienen danbsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:23:
[...]
Zo'n figuur die beide kanten op gaat met zijn posts. Als het slecht gaat had ie het verwacht en is het zogenaamd gezond om daarna harder te kunnen stijgen. Stijgt het dan zegt ie "zie je wel". Oftewel hij post op een manier dat ie altijd gelijk heeft. Dit soort accounts zijn er talloze van op X.
Weet niet wat je verdient met zo'n X account met een bepaald aantal volgers? Of misschien heeft ie nog een betaald platform ernaast ofzo wat al die influencers, of hoe je ze ook noemt, allemaal hebben.
Ook geen idee eigenlijk, en natuurlijk hun eigen zakken met altcoins promoten daar zijn ze ook goed in, gelukkig doe ik niet aan socialsbsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:33:
[...]
Weet niet wat je verdient met zo'n X account met een bepaald aantal volgers? Of misschien heeft ie nog een betaald platform ernaast ofzo wat als die influences, of hoe je ze ook noemt, allemaal hebben.
Nee maar serieus hoe kom je weg met dit soort nonsens. Ongekend.knakworst schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:03:
Die gast heeft jarenlang bakken geld gekregen om DOT te shillen.bsmpower schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:33:
[...]
Weet niet wat je verdient met zo'n X account met een bepaald aantal volgers? Of misschien heeft ie nog een betaald platform ernaast ofzo wat al die influencers, of hoe je ze ook noemt, allemaal hebben.
Ik vind de bron niet meteen terug, maar dat heeft hier ook gestaan geloof ik.
Als hij iets post over eender welke altcoin, mag je er van uitgaan dat hij er dik voor betaald krijgt.
Word tijd dat holders ook eens beloond wotdenDarrell schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:43:
Shorters zitten op rozen helaas.
We zijn in 4 maanden van 78k naar 119k gegaan.Pinsa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:45:
[...]
Word tijd dat holders ook eens beloond wotden
Ja sorry ik doelde meer op altsWispe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:50:
[...]
We zijn in 4 maanden van 78k naar 119k gegaan.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!