Buy more, sell higher!Pinsa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:53:
[...]
Oftewel Q4 2025 SC Meeting
Buy high sell high!
[Afbeelding]
De rsi is echt door de bodem aan het zakken. Reversal incoming 1 2 3. Waarschijnlijk morgen. Zondag pumpings.
Zullen we tekenen voor de 125k?gebruikershaes schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:56:
De rsi is echt door de bodem aan het zakken. Reversal incoming 1 2 3. Waarschijnlijk morgen. Zondag pumpings.
Excuses. Ik kwam hem tegen en niet gecontroleerd voordat ik hem voor poste.Danjel schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:48:
[...]
Serieus? Je gaat een troll posten en dat als waar interpreteren?? Het plaatje klopt niet he?
https://www.coinglass.com/today ff scrollen naar de monthly return van BTC.
@Aeronaut Postte ook al over een zondagavondpump kom maar door!gebruikershaes schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:56:
Vooralsnog dus een bounce op de 1D SMA50?
Al vind ik het qua volume nog niet heel hard gaan...
Al vind ik het qua volume nog niet heel hard gaan...
Grappig. Zag net een andere foto van Sydney. Kom ik hier, zie ik d'r weer. She is everywhere. Wen moon?Frozen-North schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:34:
[Afbeelding]
Als ze dit nou echt gepost had zouden we morgen op minimaal 130k staan
:strip_exif()/f/image/phgWieYytUpZ7rCMAwlRqg1d.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze heeft dan ook great.. euh... jeans, genes? kwarktassen!Darrell schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:40:
[...]
Grappig. Zag net een andere foto van Sydney. Kom ik hier, zie ik d'r weer. She is everywhere. Wen moon?
[Afbeelding]
Klopt, maar ze worden niet allemaal gevuld natuurlijk. Deze van 115k was wel een significante (daarom dat ik er echt op zat te wachten), dus we zullen zien of de markt hiermee in balans is en tevreden. Dan kunnen we echt up
[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 02-08-2025 23:53 ]
Interesting times...
Minstens!
Bijna op de dollar gebounced op de groene lijn. Prev high van die mini range. Voorzichtig hoopvol dat we de bovenkant gaan sweepen (die rode curve). En dat dit gewoon een 8h range deviation is. Nog geen reversal op 30m en up. Fingered crossed.
/f/image/TWuRXgnBNYQaVxZirwwfILFA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 63% gewijzigd door gebruikershaes op 03-08-2025 00:18 ]
Ze is gewoon......gewoon......Frozen-North schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:42:
[...]
Ze heeft dan ook great.. euh... jeans, genes? kwarktassen!
/f/image/KqRB7rAqi3kepwDtWdiq47PA.png?f=fotoalbum_large)
Dat is de enige hodl die niet moet hodlen.
Tetten!

No one can predict the market! - Who the hell knows!
gebruikershaes schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 00:11:
Bijna op de dollar gebounced op de groene lijn. Prev high van die mini range. Voorzichtig hoopvol dat we de bovenkant gaan sweepen (die rode curve). En dat dit gewoon een 8h range deviation is. Nog geen reversal op 30m en up. Fingered crossed.
/f/image/8KMoQ8mjQ8lijiBQbyRL4ays.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb bij haar continue last van het gezegde 'But-Her-Face'...
Leuk figuur, maar haar hoofd?....

@Darrell bedankt voor de proof of work! Was te verwachten he?
https://crystalintelligen...at-of-crypto-kidnappings/
is ze bottom in? Ik zie wat groen ....
https://crystalintelligen...at-of-crypto-kidnappings/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maar dat is niet hetzelfde als een rangeJoosie200 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:36:
[...]
We zijn vertrokken op 110k rond 10 juli.
We staan nog steeds boven 110k. Ik beschouw alles tussen 110k tot 123k als 1 horizontaal nieuw kanaal.
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 31 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja. Grootste inleg sinds start
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 31 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja. Grootste inleg sinds start
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
mijn range is van 6 cent tot 420k. Verder allemaal ruis dus
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Fucking zero zul je bedoelenanti elppa schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 08:37:
[...]
mijn range is 6 cent en 420k. Verder allemaal ruis dus
Zal nooit gebeuren, je hebt Kol die de doos altijd blijft kopen.
Wanneer weer een dikke Saylor order?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
nee want ik koop de hele supply op 6 cent. ZERO meme is gewoon fud joh
Ben benieuwd hoeveel lurkers hier nu een long hebben lopen na de post van @anti elppa. Een klein percentage daarvan heeft hem waarschijnlijk ook goed ingesteld. De rest gaat rekt op de stop loss vermoedelijk
Ik volg @anti elppa in ieder geval alleen in extra zure uitingen en maximaal aankopen.kbuntu schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 08:46:
Ben benieuwd hoeveel lurkers hier nu een long hebben lopen na de post van @anti elppa. Een klein percentage daarvan heeft hem waarschijnlijk ook goed ingesteld. De rest gaat rekt op de stop loss vermoedelijk
Dat zit wel Schnorr.
Mijn range gaat van 6 cent tot 21 miljoen.anti elppa schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 08:37:
[...]
mijn range is van 6 cent tot 420k. Verder allemaal ruis dus
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat is voor jullie nu de bevestiging dat dit wel of niet voor nu weer even de bodem was? Ik heb inderdaad geen strak DCA of VCA plan dus moet het hebben van de iets grotere events zoals de flinke drop deze week. CME en FVG is gevuld. Bitcoin lijkt op belangrijke weerstand te bouncen? Op zowel de charts van Vechain en SUI bounced ie nu ook op resistances en daarbij SUI lijkt een retest van de eerdere uitbraak te maken. (met een korrel zout nemen want weet niet of ik het überhaupt goed heb ingetekend)
:strip_exif()/f/image/WG7S4lTkEeDjOjbtEnoBj2yt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 03-08-2025 08:58 ]
Ben huiverig voor maandag middag, in hoeverre de werkgelegenheidscijfers invloed gaan hebben op de traditionele markt. Hoe zien jullie dit?
Ik begrijp sowieso niet echt waarom je iets zou volgen wat volledig op BTC meegolft maar het op de hoogtepunten van laatstgenoemde volledig laat afweten en zo een totaal debiele grafiek oplevert met een uitbraak die lafjes mee probeert te gaan maar dit niet durft omdat er geen basis voor in te vinden is.
Bedenk je even wat er gaat gebeuren als BTC nu wel even tijdelijk de 100k of zelfs 90k opzoekt. Dan heeft de grafiek voor SUI gegarandeerd een identiteitscrisis.
Maar dat is eigenlijk vooral een lange tekst om mee te zeggen dat het gokwerk lijkt te zijn.
Bedenk je even wat er gaat gebeuren als BTC nu wel even tijdelijk de 100k of zelfs 90k opzoekt. Dan heeft de grafiek voor SUI gegarandeerd een identiteitscrisis.
Maar dat is eigenlijk vooral een lange tekst om mee te zeggen dat het gokwerk lijkt te zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over de afbraak van betrouwbaarheid rondom die cijfers, aangezien Donald zojuist zonder bewijs iemand bij het bijbehorende bureau heeft ontslagen omdat hij niet blij was met cijfers die door hem en zijn club veroorzaakt zijn.Berry powel schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:20:
Ben huiverig voor maandag middag, in hoeverre de werkgelegenheidscijfers invloed gaan hebben op de traditionele markt. Hoe zien jullie dit?
Alleen despoten doen dat. Wat gaat er gebeuren zodra relatief betrouwbare cijfers wegvallen?
Behalve dat BTC naar 420k gaat, maar als de tegenoverliggende eenheid geen waarde meer heeft dan is het alsof je een pizza koopt voor 2 BTC: waardeloos
Dat zit wel Schnorr.
Donald wil gewoon rate cuts en de printer weer aan. Linksom of rechtsom. Dat laat hij vrij duidelijk blijken.Stukfruit schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:26:
[...]
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over de afbraak van betrouwbaarheid rondom die cijfers, aangezien Donald zojuist zonder bewijs iemand bij het bijbehorende bureau heeft ontslagen omdat hij niet blij was met cijfers die door hem en zijn club veroorzaakt zijn.
Alleen despoten doen dat. Wat gaat er gebeuren zodra relatief betrouwbare cijfers wegvallen?
Behalve dat BTC naar 400k gaat, maar als de tegenoverliggende waarde geen waarde meer heeft dan is het alsof je een pizza koopt voor 2 BTC: waardeloos
btc.d heeft ook nog meer ruimte omhoog. Zeker mocht btc hier idd de bodem gevonden hebben, bounce 7dma, en nu een nieuwe run maakt voor een ath, lets say 130k, dan gaan alts in btc pair tamelijk rekt. Valt btc nu door de 7dma, dan gaan alts gruwelijk rekt.Stukfruit schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:21:
Ik begrijp sowieso niet echt waarom je iets zou volgen wat volledig op BTC meegolft maar het op de hoogtepunten van laatstgenoemde volledig laat afweten en zo een totaal debiele grafiek oplevert met een uitbraak die lafjes mee probeert te gaan maar dit niet durft omdat er geen basis voor in te vinden is.
Altcoins pas weer iets doen bij de volgende range van btc ergens eind augustus, wellicht eind september. Echt alt season geloof ik al 3 jaar niet meer in.
Teveel nieuwe munten, teveel daily supply oude munten, teveel bagholders, te weinig retail. Deze 4 samen zorgt 100% zeker voor maximale rektheid. Tel eens uit hoeveel verse fiat erin moet elke dag weer om alleen de boel stabiel te houden??? Onmogelijk dus
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2025 09:43 ]
volgens mij is de macro juist best positief, dus kan prima zijn dat we maandag een goede opleving zien.
Rate cuts komen, geld printer gaat aan...
opzich eens met anti elppa over altcoins... al het kan je nog eens gaan verbazen dat als iedereen dat denkt, dat dan het andere gebeurt
Rate cuts komen, geld printer gaat aan...
opzich eens met anti elppa over altcoins... al het kan je nog eens gaan verbazen dat als iedereen dat denkt, dat dan het andere gebeurt
[ Voor 31% gewijzigd door Jasper 99 op 03-08-2025 10:11 ]
Ik heb mijn TP's ook gezet.Domino schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:52:
Gisteravond de TP van 120k er maar in ge-yolo-ed. Eens zien waar we gaan eindigen. LFG
- 1 miljoen
- 2 miljoen
- 3 miljoen
- 5 miljoen
- 8 miljoen
- 13 miljoen
- en de laatste op 21 miljoen.
Waar zit ie voor jou dan?GioStyle schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:05:
De bodem is nog niet eens in zicht. Zoom eens even uit...
Ja, denk ik ook. Punt is ook dat als men voor een paar duizend aan zuur verdiende spaarcenten rekt gaat op wat shitcoins ze niet terugkomen voor nog een rondje. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Veel retailinvesteerders mijden sowieso de markt sinds ‘Trump & Musk’, laat staan dat ze crypto overwegen. Wat bevriende, net iets ouder dan boomers van mijn ouders waren vorig altseason ook nog van de partij en zijn snoeihard rekt gegaan. Dat doen ze echt maar 1 xanti elppa schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:42:
[...]
btc.d heeft ook nog meer ruimte omhoog. Zeker mocht btc hier idd de bodem gevonden hebben, bounce 7dma, en nu een nieuwe run maakt voor een ath, lets say 130k, dan gaan alts in btc pair tamelijk rekt. Valt btc nu door de 7dma, dan gaan alts gruwelijk rekt.
Altcoins pas weer iets doen bij de volgende range van btc ergens eind augustus, wellicht eind september. Echt alt season geloof ik al 3 jaar niet meer in.
Teveel nieuwe munten, teveel daily supply oude munten, teveel bagholders, te weinig retail. Deze 4 samen zorgt 100% zeker voor maximale rektheid. Tel eens uit hoeveel verse fiat erin moet elke dag weer om alleen de boel stabiel te houden??? Onmogelijk dus
Ik zie lokaal higher lows and higher highs voor de BTC.D.anti elppa schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:42:
[...]
btc.d heeft ook nog meer ruimte omhoog. Zeker mocht btc hier idd de bodem gevonden hebben, bounce 7dma, en nu een nieuwe run maakt voor een ath, lets say 130k, dan gaan alts in btc pair tamelijk rekt. Valt btc nu door de 7dma, dan gaan alts gruwelijk rekt.
Trend is your friend, als ik een alt heavy PF had zou het mij nu dun door de broek lopen.
exact dat zie ik dus ook precies zo. Het werd ff spannend afgelopen maand, maar nu lijkt meer en meer duidelijk dat we nog zeker 1 leg up gaan krijgen. Zitten maar 3,5% van de top. Nog ff 5% extra moet toch kunnen voor we in de laatste fase komen.BTC100K2021 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:24:
[...]
Ik zie lokaal higher lows and higher highs voor de BTC.D.
Trend is your friend, als ik een alt heavy PF had zou het mij nu dun door de broek lopen.
Zou fijn zijn iig voor vandaag als btc de 114.1k terug kan pakken. Daarna de 115.8k, al lijkt me die nu nog stukkie te ver weg
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 03-08-2025 10:32 ]
Laten we geen CME gap maken, of toch niet al te groot, dat we ons daar geen zorgen over moeten maken.
Dus richting 114185$ is goed.
Hoger mag, maar dan kan je weer maandagdipje verwachten..
Lager mag ook, dan kan je eventueel een maandagpumpje verwachten..
Dus richting 114185$ is goed.
Hoger mag, maar dan kan je weer maandagdipje verwachten..
Lager mag ook, dan kan je eventueel een maandagpumpje verwachten..
Interesting times...
Geen idee, ik handel sowieso niet meer in alts, maar als ik SUI bekijk, dan zit ie nog een x6, x7 vanaf de bodem? Ruimte genoeg om naar beneden te gaan als BTC dat zegt.
Van ETH is de ticker naar ETH krijgt een flinke tik.

4000 blijft wel een dingetje.BTC100K2021 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:47:
Van ETH is de ticker naar ETH krijgt een flinke tik.
[Afbeelding]
John245 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:55:
[...]
Ik heb mijn TP's ook gezet.
- 1 miljoen
- 2 miljoen
- 3 miljoen
- 5 miljoen
- 8 miljoen
- 13 miljoen
- en de laatste op 21 miljoen.
/f/image/trmL3JUKJ7F6Fj4dMe9GQz45.png?f=fotoalbum_large)
hahahaha tjoina crypto ban deel 234524352352350324020504
Laatste stuiptrekkingen van btcdBTC100K2021 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:24:
[...]
Ik zie lokaal higher lows and higher highs voor de BTC.D.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Je wordt ook overal gebanned he
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Trump doet gekke dingen zeker, maar de persoon in kwestie leverde ook geen bewijs waarom de cijfers nu achteraf zo aangepast zijn. Redelijke inferieure data en methodes waar de regering daar gebruik van lijkt te maken. Uiteindelijk wordt het monetaire beleid bepaald door zulke data..Stukfruit schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:26:
[...]
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over de afbraak van betrouwbaarheid rondom die cijfers, aangezien Donald zojuist zonder bewijs iemand bij het bijbehorende bureau heeft ontslagen omdat hij niet blij was met cijfers die door hem en zijn club veroorzaakt zijn.
Behalve dat BTC naar 420k gaat, maar als de tegenoverliggende eenheid geen waarde meer heeft dan is het alsof je een pizza koopt voor 2 BTC: waardeloos
Maar net als in de statistiek:
garbage in is garbage out
[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 03-08-2025 11:50 ]
Restless bitch face idd.Remy!!!! schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 02:21:
[...]
Ik heb bij haar continue last van het gezegde 'But-Her-Face'...
Leuk figuur, maar haar hoofd?....En ja ik heb het thuis beter!
Je link mag ik niet bezoeken: "get_forumdata::forum_not_allowed"
SPX6900, lekkere memecoin hoor! 35% naar beneden gegaan, net na het vormen van wat sterkte op de 5/15 minute weer maximaal ingekocht. TP1 op +/- +10% alweer een fluff verkocht. Hatsaa!!! Breakeven mooi onder de SL. Nu wachten op een mooie higher low en dan kan de SL omhoog. Of we gaan voor TP2.
LET'S GOOO!!
LET'S GOOO!!
/f/image/R7STJzRoO5BJtbQgw41H2pya.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Danjel op 03-08-2025 12:27 ]
Eigenlijk het tegenovergestelde van restless
Wikipedia: Resting bitch face
De stijl van de advertenties is trouwens wel redelijk smaakloos. Maar goed, in de geschiedenis is het benadrukken van hoe blauwe ogen door "jeans" komen wel vaker afgestraft en ik neem aan dat dit vast wel weer een keer gaat gebeuren.
Doe mij maar oranje

Dat zit wel Schnorr.
Heerlijke zondag, stoplosses omhoog. Genieten van het mooie weer.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Wijntje erbij, straks de BBQ ff aan. Mooi leven zo :-)Muzzy schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:13:
Heerlijke zondag, stoplosses omhoog. Genieten van het mooie weer.
Als we nog 8 uur rond dit niveau hangen… zpu het goed zijn tbh
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Lekker stukje vlees!Danjel schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 13:24:
[...]
Wijntje erbij, straks de BBQ ff aan. Mooi leven zo :-)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rh37r4UUNha5AedakGICLynp.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!