[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 123 ... 281 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:41:
[...]

Tip voor iedereen die dit niet dagelijks doet en dit leest, doe dit niet na…
eens. En je moet absoluut al wat rollercoasters mee gemaakt hebben. Anders ga je als nog elke dag koersen turen en lig je er wakker van.

maar met een x3 ligt je liquidation prijs zo ongekend laag dat de kans op een mailtje bizar laag is. niet 0, dat klopt. En zolang je dit opent na al een stevige daling en het alleen in de bullmarkt doet, is er aardig wat risico afgedekt.

Stel ik open er nu zo 1, dan is liquidatie prijs 74k. Aardig ver weg

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 02-08-2025 13:51 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 21:19
@anti elppa : bij welk platform trade je en hoeveel % betaal je aan margin fee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44
anti elppa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:32:
[...]

dat traden in weken/ maanden is bij mij ook puur ontstaan doordat het daytraden veel te veel energie en tijd koste, en matige rendamenten had. Absoluut in de plus, maar eigenlijk totaal niet waard gezien de roofbouw die je op andere zaken pleegt.

Nu dus gewoon grote inleg, lage leverage en lang laten lopen. Gigantisch veel meer profits, kost amper tijd en energie. Kortom super relaxed
Ja precies. Ik denk wel dat je met day traden er meer uit kunt halen als je het echt goed doet, maar het moet wel in balans zijn met de rest van je leven. Bij mij is dat nu echt compleet scheef. Maar goed dat offer maak ik nu bewust om meer kennis op te doen om straks hopelijk ook wat relaxter grote swings te pakken.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:41:
Tip voor iedereen die dit niet dagelijks doet en dit leest, doe dit niet na…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjnF7dV75WP24cX33Alf7c_E_yg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNTg4oaLbCNrw8Tqo2ge4Lxt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:41
Zijn er mensen die nu een long erin gooien dan? Ik vind dit altijd een beetje net niet regio’s waarbij je gewoon niet weet of hij verder corrigeert of toch omhoog knalt…

Ik blijf even rustig zitten en doe niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
Misschien toch maar weer eens eigen geld er in gooien. Alweer meer dan 20% er af in 1 week. Durf iig nu niet meer te verkopen. Als we nog in de bull zitten moet alles toch weer een keer up gaan zou je denken. Vorige vakantie was het een goeie move, toen ging alles up tot December. Maar of dat weer zo gaat zijn...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:33:
Misschien toch maar weer eens eigen geld er in gooien. Alweer meer dan 20% er af in 1 week. Durf iig nu niet meer te verkopen. Als we nog in de bull zitten moet alles toch weer een keer up gaan zou je denken. Vorige vakantie was het een goeie move, toen ging alles up tot December. Maar of dat weer zo gaat zijn...
Als je nog meer op het spel zet komt er waarschijnlijk helemaal geen einde aan je klagen als we nog verder down gaan. Er is nog helemaal geen indicatie dat dit de bodem van een lokale downtrend is. Betekent dat, dat je in kan stappen? Sure, maar je hebt risico op verder down.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:20
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:33:
Als we nog in de bull zitten moet alles toch weer een keer up gaan zou je denken. Vorige vakantie was het een goeie move...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQiAR0DEqBc-bXWYdU4Sn7_JuHM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GHseDHURakFyYHMxuFzUyU8T.jpg?f=user_large

Ja, dat mag.
Maar wat ik je adviseer is DCA.

Maktub

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAsXWyZatSpH3LrOPj8tfkza0bA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TtZkOHXtm45P69zHo4V84C21.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik hou het simpel: Bitcoin mindset ipv fiat.
elke maand als er euro over is die ik niet meer nodig heb, koop gewoon bitcoin.

Je weet dat ze fiat kunnen printen zonder proof of work, dus weg met die rommel. koop assets :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Als je nog meer op het spel zet komt er waarschijnlijk helemaal geen einde aan je klagen als we nog verder down gaan. Er is nog helemaal geen indicatie dat dit de bodem van een lokale downtrend is. Betekent dat, dat je in kan stappen? Sure, maar je hebt risico op verder down.
Ja snap ik, maar niks doen en alles verder laten verdampen voelt ook niet goed 🤷🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:15
tomtom901 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Daarom geschaald inschalen en 30% fat achter de hand houden.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:49:
[...]

Ja snap ik, maar niks doen en alles verder laten verdampen voelt ook niet goed 🤷🏻
Als het verdampt heeft kopen ook geen zin... Verdampt er alleen meer FIAT.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:29

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Maat. Laat het staan. Schrijf het af. Stop er niets meer in. Vergeet het en ga lekker leven. Gezin met kinderen, goede baan, je hebt meer dan genoeg om trots op te zijn.

Maak het jezelf niet zo moeilijk. Voor je het weet zijn ze groot en gaan ze op zichzelf. Deze tijd krijg je nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Dan koop je wat en hou je nog wat aan de zijlijn, als je graag wil kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09
Of je blijft lekker klagen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik dacht eens niet te klagen en actie ondernemen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
KeFFeR1208 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:03:
@anti elppa : bij welk platform trade je en hoeveel % betaal je aan margin fee?
Bitmex. Fee wisselt. Soms krijg je betaald als iedereen short zit

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:00
Gewoon om het eens visueel te brengen voor sommige..

Groene box is de "range" waarin we een tijd gezeten hebben. Leuk traden zolang de range daar was: long onderkant (VAL), short bovenkant (VAH) van de Value Area.

De gele range is de vorige range, en dus een heel stukje lager. Maar op zich ook weer prima te traden, zelfde als de groene range. Echter wil je niet in een long zitten natuurlijk vanuit de groene range. Daar had al lang je SL moeten staan.

De rode range is een gebied ergens tussen 2 ranges. Had je een short genomen in de groene range, had je al lang je TP's moeten nemen en in winst staan. Had je een long genomen, had je SL moeten hitten.

Dus nu is het wachten. Naar welke range gaan we teruggaan? Op dit moment is de lokale trend naar beneden. Duidelijk aan de blauwe lijnen te zien. Dus dan denken er: ah short dan? Nee want die had je in de groene range moeten openen. Daarvoor ben je nu wat te laat naar mijn mening.

Je kan de bovenkant van range geel longen (VAH), als je kijkt naar de orderflow, volume etc.. wat de reactie daar is. Anders kunnen we dus de POC 105k gaan opzoeken en als we die VAH verliezen, is het de onderkant van die range, 102k.

Probeer wat meer in boxen te denken voor diegene die zo twijfelen. Het maakt het geheel heel wat makkelijker.

PS. heb dit snel even getekend en gedaan, pin me niet op dollars accuratie, daar gaat het hier niet om.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWOVGhQlljxpya3VpCZtwF6JPpY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BLSw41c4G3b0znPXkoyBoOF2.png?f=fotoalbum_large

EDIT:

Screencap neemt blijkbaar de tekst niet mee. Even toegevoegd voor duidelijkheid van de Value Area's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEd3fAVeegtF4VqhaUw8gq_-vvs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MbxNKwdCrMJ1kigYMOxCnylE.png?f=fotoalbum_large

EDIT2:

Op de vraag van iemand als hij hier zou moeten longen: Als je dit nu zo ziet, zou je longen hier? Lijkt de markt sterk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/woP2UWo3p_sNbhbVunD7hdW56nI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/klwvK1uX7PUuMctYAdxnM5IC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door kazzzdafke op 02-08-2025 16:08 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:17:

Groene box is de "range" waarin we een tijd gezeten hebben. Leuk traden zolang de range daar was: long onderkant (VAL), short bovenkant (VAH) van de Value Area.

De gele range is de vorige range, en dus een heel stukje lager. Maar op zich ook weer prima te traden, zelfde als de groene range. Echter wil je niet in een long zitten natuurlijk vanuit de groene range. Daar had al lang je SL moeten staan.

De rode range is een gebied ergens tussen 2 ranges. Had je een short genomen in de groene range, had je al lang je TP's moeten nemen en in winst staan. Had je een long genomen, had je SL moeten hitten.

Dus nu is het wachten. Naar welke range gaan we teruggaan? Op dit moment is de lokale trend naar beneden. Duidelijk aan de blauwe lijnen te zien. Dus dan denken er: ah short dan? Nee want die had je in de groene range moeten openen. Daarvoor ben je nu wat te laat naar mijn mening.

Je kan de bovenkant van range geel longen (VAH), als je kijkt naar de orderflow, volume etc.. wat de reactie daar is. Anders kunnen we dus de 108k gaan opzoeken en als we die POC verliezen, is het de onderkant van die range, 100k.

Probeer wat meer in boxen te denken voor diegene die zo twijfelen. Het maakt het geheel heel wat makkelijker.

PS. heb dit snel even getekend en gedaan, pin me niet op dollars accuratie, daar gaat het hier niet om.

[Afbeelding]

EDIT:

Screencap neemt blijkbaar de tekst niet mee. Even toegevoegd voor duidelijkheid van de Value Area's

[Afbeelding]

EDIT2:

Op de vraag van iemand als hij hier zou moeten longen: Als je dit nu zo ziet, zou je longen hier? Lijkt de markt sterk?

[Afbeelding]
Soms zou je willen dat je meer dan 1 duimpje kan geven. :)

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:30
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FyU3Th8XgAAcbKc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:20
MrMrq schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:53:
….. en heb ik YOLO wat barkies in een koper-tracker geduwd, na de -22% van gisteren.
Ik heb bar weinig verstand van crypto, maar nog minder van stonks. Dus toch even een vraag over dit fin product voor boomers.

De koers beweegt niet in de avonden en in het weekend. Is mijn tracker misschien over de datum?

/s

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.meme-arsenal.com/memes/cf15d04e78c20fbb6de7deae9361ea9a.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 02-08-2025 16:47 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTAy8IRvYqjXCZVRGgup3ADU05o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZW9sfAHKkdAii4fCVNuF7AXp.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqiJulXqBxIz3xSjMCPD-P_QPo8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QqyebPd5wA0LfZTV2HTpRADm.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
MrMrq schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:39:
[...]

[Afbeelding]

Ja, dat mag.
Maar wat ik je adviseer is DCA.
@bsmpower ik adviseer ook DCA. Ik VCA vanwege het hogere rendement. Maar mijn VCA strategie met 50% rendement kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je 4x je geplande inleg moet doen en dat geeft dus geen rust.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:17:

Je kan de bovenkant van range geel longen (VAH), als je kijkt naar de orderflow, volume etc.. wat de reactie daar is. Anders kunnen we dus de POC 105k gaan opzoeken en als we die VAH verliezen, is het de onderkant van die range, 102k.

[Afbeelding]

EDIT:

[Afbeelding]

EDIT2:

[Afbeelding]
Heel interessant en bedankt voor dit soort dit inzicht. De vraag of dit een goed moment is om long te gaan (of in mijn geval bij te kopen). Dan is dat antwoord meer ja dan nee in mijn beleving? De koers kets mogelijk nog een keer tegen die onderste blauwe lijn en komt samen met de onderkant van de box. Volgens mij is de consensus nog steeds dat we in de bull zitten. Gisteren iig genoeg reacties dat de meeste indicatoren nog geen top laten zien. Dus samen met jou box chart is de R/R best interessant? Worst case schiet ie naar de box daaronder met hele andere prijsniveaus. Maar dan is het de vraag of we nog in de bull zitten?

Disclaimer: ik probeer het te begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:23
Ondertussen gaan de alts ook weer rekt, het zou een teleurstelling zijn als we weer de lows van vorige maand gaan opzoeken ;w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:52:
Ondetussen gaan de alts ook weer rekt, het zou een teleurstelling zijn als we weer de lows van vorige maand gaan opzoeken ;w
Geld uit alts -> BTC, BTC stijgt, alts stijgen.

Maar je zou toch geen alts meer kopen, dus waarom baal je hiervan?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ondetussen gaan de alts ook weer rekt, het zou een teleurstelling zijn als we weer de lows van vorige maand gaan opzoeken ;w
Tsja, voor de altcoins is het spijtig maar het zou mij niet verbazen. Als we OTHERS erbij pakken is meteen duidelijk dat - ondanks de influencers die het afgelopen weken al hadden uitgeroepen - er echt nog geen sprake is van een echt altseason. Zelfs al zouden we naar de prior peak rond de $475B gaan, dan nog is het 'slechts' even hoog als de vorige cycle, terwijl die mcap over ontiegelijk veel meer altcoins verdeeld moet worden. Wil het als een echt altseason gaan voelen moet het allemaal gewoon vele malen sneller, hoger en uitbundiger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHJgaifx8UtbXPOP2ldPBdm0i5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YWWzdfSmMiOtbN5PL2jRD2GV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Taro schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:57:
[...]

Geld uit alts -> BTC, BTC stijgt, alts stijgen.

Maar je zou toch geen alts meer kopen, dus waarom baal je hiervan?
Het idee was om de alts die ik nog heb Q4 uit te cashen om vervolgens in BTC te gooien (meer sats) en gelijktijdig een DCA te starten. Uitgaande dat er nog een soort van altseason komt.

En ja ik zou eigenlijk geen alts meer kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:02:
[...]

Tsja, voor de altcoins is het spijtig maar het zou mij niet verbazen. Als we OTHERS erbij pakken is meteen duidelijk dat - ondanks de influencers die het afgelopen weken al hadden uitgeroepen - er echt nog geen sprake is van een echt altseason. Zelfs al zouden we naar de prior peak rond de $475B gaan, dan nog is het 'slechts' even hoog als de vorige cycle, terwijl die mcap over ontiegelijk veel meer altcoins verdeeld moet worden. Wil het als een echt altseason gaan voelen moet het allemaal gewoon vele malen sneller, hoger en uitbundiger.

[Afbeelding]
Krijg er ook een beetje een hard hoofd in man.. probeer mijn sell targets maar naar redelijke targets te brengen omdat de kans er in zit dat ze nooit geraakt worden, geen behoefte om nog eens 4 door te gaan holden.

Steeds als je denkt dat bull aan is met alts gaan we weer rekt het loont toch om uit te stappen tussendoor, holden heeft tot nu toe steeds voor rektheid gezorgt

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 02-08-2025 18:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:21:
[...]

Heel interessant en bedankt voor dit soort dit inzicht. De vraag of dit een goed moment is om long te gaan (of in mijn geval bij te kopen). Dan is dat antwoord meer ja dan nee in mijn beleving? De koers kets mogelijk nog een keer tegen die onderste blauwe lijn en komt samen met de onderkant van de box. Volgens mij is de consensus nog steeds dat we in de bull zitten. Gisteren iig genoeg reacties dat de meeste indicatoren nog geen top laten zien. Dus samen met jou box chart is de R/R best interessant? Worst case schiet ie naar de box daaronder met hele andere prijsniveaus. Maar dan is het de vraag of we nog in de bull zitten?

Disclaimer: ik probeer het te begrijpen
Heel kort, de neerwaardse beweging is er, de afwijzing aan de onderkant van de neerwaartse trend ook. Op zich is het dus NIET logisch nu te kopen, want de indicator van sterkte is er niet.
Ook zit je ergens in het luchtledige tussen 2 ranges. Een range is een langere periode waar prijs heeft plaatsgevonden en waar je dus iets kan uit leren.
De rode rechthoek is onbekend, dus waarom zou je daar IETS willen doen?

JA, het kan zijn dat de opleving nu toch zou plaatsvinden. Dat kan. Het kan ook dat het morgen naar 500k gaat of 5k. Alles kan. Maar wat ik wil aanduiden met de plaatjes is: ga verder op wat je weet, wat je kan zien. En de meeste zien in het laatste plaatje dat het nu geen top moment is om te kopen. Maar kan de koers na mijn post ineens 800% stijgen? Jazeker..

Dus doe vooral wat je zelf wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Om de Bitcoin dip in perspectief te plaatsen moet je deze eens open gooien:

https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

Bijna alles tekent een lijntje de afgrond in door onze oranje tomaat. Even wachten tot er wat stabilisatie plaats vind en dan hopenlijk weer een mooie V naar boven meepakken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:14:
[...]

Heel kort, de neerwaardse beweging is er, de afwijzing aan de onderkant van de neerwaartse trend ook. Op zich is het dus NIET logisch nu te kopen, want de indicator van sterkte is er niet.
Helemaal met je eens. Mijn VCA inleg is morgen dus ik koop niet nu :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Het is altijd logisch om NU te kopen.

Het is Bitcoin he.. schaarste in pure vorm.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:14:
[...]

Ook zit je ergens in het luchtledige tussen 2 ranges. Een range is een langere periode waar prijs heeft plaatsgevonden en waar je dus iets kan uit leren.
De rode rechthoek is onbekend, dus waarom zou je daar IETS willen doen?

JA, het kan zijn dat de opleving nu toch zou plaatsvinden. Dat kan. Het kan ook dat het morgen naar 500k gaat of 5k. Alles kan. Maar wat ik wil aanduiden met de plaatjes is: ga verder op wat je weet, wat je kan zien. En de meeste zien in het laatste plaatje dat het nu geen top moment is om te kopen. Maar kan de koers na mijn post ineens 800% stijgen? Jazeker..

Dus doe vooral wat je zelf wil.
zou bijvoorbeeld ook de 7dma in de gaten houden. Mocht die geen support geven dan kunnen we echt nog stukkie lager.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LL19L4Ehkfm2q7H8IuD9jTDJsoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YiQ415TLYlnOS3bspEFiEpC9.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Ondertussen gaan de alts ook weer rekt, het zou een teleurstelling zijn als we weer de lows van vorige maand gaan opzoeken ;w
Ach een troost, je bent niet de enige die rekt gaat 👍🏻

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:49
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:38:
[...]

Jullie vinden het gewoon lastig te accepteren dat BTC gewoon de dienst uitmaakt. Ik denk dat ik wel 100 posts kan vinden om te quoten dat je het oranje spul moet hebben. Iemand uit Almelo had even een feestje, maar dat is nu ook wel weer voorbij. Weet je wie winst gaan maken en blijven maken op de alts? De exchanges… en die klote familie Trump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
kbuntu schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:43:
[...]

Jullie vinden het gewoon lastig te accepteren dat BTC gewoon de dienst uitmaakt. Ik denk dat ik wel 100 posts kan vinden om te quoten dat je het oranje spul moet hebben. Iemand uit Almelo had even een feestje, maar dat is nu ook wel weer voorbij. Weet je wie winst gaan maken en blijven maken op de alts? De exchanges… en die klote familie Trump
Ik accepteer alles. Ik gun ook iedereen winsten. Het maakt me echt geen drol uit wat iemand in zijn bezit heeft. Het liefst zie ik de ouderwetse situatie. Bitcoin stijgt, dan ETH, dan de high caps, low caps, etc.. Iedereen blij. Ik blijf het echt lastig vinden dat er zo'n zwart/wit sfeer heerst hier. Ja, de statistieken spreken in het voordeel van BTC. Goed gedaan als je daar voor bent gegaan. Maar laat de rest gewoon in zijn waarde. Gaat al genoeg mis in de wereld door dat zwart/wit denken elke keer. Ik ben voor het 1 dus per definitie tegen het ander.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:52:
[...]

Ik accepteer alles. Ik gun ook iedereen winsten. Het maakt me echt geen drol uit wat iemand in zijn bezit heeft. Het liefst zie ik de ouderwetse situatie. Bitcoin stijgt, dan ETH, dan de high caps, low caps, etc.. Iedereen blij. Ik blijf het echt lastig vinden dat er zo'n zwart/wit sfeer heerst hier. Ja, de statistieken spreken in het voordeel van BTC. Goed gedaan als je daar voor bent gegaan. Maar laat de rest gewoon in zijn waarde. Gaat al genoeg mis in de wereld door dat zwart/wit denken elke keer. Ik ben voor het 1 dus per definitie tegen het ander.
Volgens mij gaat het hier niet om zwart/wit denken, of een ander niet in z'n waarde laten. Het gaat erom dat je gewoon weet dat je met alts meer risico loopt. BTC down, dan alts nog meer down. Uit alle statistieken en alle goed bedoelde adviezen hier had iedereen dat allang kunnen weten. Als je voor alts gaat neem je bewust een risico, dat is volgens mij het punt..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:14
Op 97500€ bijgekocht. Nog 1x fiat staan om aan te kopen, maar hopelijk is het niet nodig.

Op dit punt van de cycle hoop/verwacht ik eigenlijk niet meer lager te gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:19
Ik begrijp de discussie niet helemaal. Ik kocht één bitcoin toen de koers rond de 20k stond. Na een paar maanden verkocht ik deze en investeerde ik in altcoins. Dat pakte goed uit. Toegegeven, als ik niets had gedaan, had ik mogelijk dubbel zoveel winst gemaakt, maar mijn altcoins hebben ook zeker niet slecht gepresteerd. Zolang je af en toe je winst pakt, zit je goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:52:
[...]

Heel apart, jij ziet een bericht mbt het vergelijk van de stabiliteit van BTC vs alts als aanval op alts. Niemand praat iets naar beneden, er wordt alleen gezegd dat Bitcoin doorgaans een veiligere haven is.

Als je ieder dergelijk bericht als aanval ziet, dan is het inderdaad wel erg zwaar om hier mee te lezen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:38:
[...]

Als straks de markt weer groen is en er toch iets van een altseason komt heb je spijt dat je verkocht hebt. Buiten dat ga ik hierna ook voor een BTC DCA geeft een stuk meer rust.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Weer een buy order gehit $113k.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:14:
Buiten dat ga ik hierna ook voor een BTC DCA geeft een stuk meer rust.
BTC blijft echt nog steeds een prima investering. Ik heb het vaker gezegd, maar BTC heeft een 7.5x vanaf de bear market bottom gedaan richting de $123k top.

Zelfs toen @bsmpower hier binnenkwam precies een jaar geleden kreeg hij massaal het advies om naar BTC te wisselen. Argument was sindsdien dat hij 'te laat' was. Bitcoin stond op 5 augustus op $54k. In een jaartje tijd had je van $100k dus $200k kunnen maken. Dat is een prima rendament op een heel wat veiligere en makkelijkere manier dan op altcoins gokken. En dat is nog maar een jaartje rendament terwijl de cycle al vollop bezig was: stel je voor dat je tijdens de bear fors inkoopt. Tuurlijk, je kan de bodem en top niet perfect timen, maar als je rond $24k had ingekocht had je ook een x5 kunnen pakken.

Kortom: ik verzet mij ook vooral tegen het idee dat je "te laat" bent voor goede mooie winsten met Bitcoin. BTC heeft nu al vier cycles zichzelf bewezen als een asset en zet op de lange termijn gewoon higher highs neer. Ja, diminishing returns is echt een ding en daarom zien we nu niet meer x50, maar je kan prima nu nog de keuze maken om alts achter je te laten en in BTC te stappen komende bear. Bitcoin heeft zichzelf keer op keer bewezen, bij iedere altcoin is het maar gokken of ze überhaupt nog omhoog gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 02-08-2025 19:25 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:14:
[...]
Buiten dat ga ik hierna ook voor een BTC DCA geeft een stuk meer rust.
Niet lullig bedoeld, maar hoe vaak heb je dat nou al gezegd en niet gedaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
Guere schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:22:
[...]

BTC blijft echt nog steeds een prima investering. Ik heb het vaker gezegd, maar BTC heeft een 7.5x vanaf de bear market bottom gedaan richting de $123k top.

Zelfs toen @bsmpower hier binnenkwam precies een jaar geleden kreeg hij massaal het advies om naar BTC te wisselen. Argument was sindsdien dat hij 'te laat' was. Bitcoin stond op 5 augustus op $54k. In een jaartje tijd had je van $100k dus $200k kunnen maken. Dat is een prima rendament op een heel wat veiligere en makkelijkere manier dan op altcoins gokken. En dat is nog maar een jaartje rendament terwijl de cycle al vollop bezig was: stel je voor dat je tijdens de bear fors inkoopt. Tuurlijk, je kan de bodem en top niet perfect timen, maar als je rond $24k had ingekocht had je ook een x5 kunnen pakken.

Kortom: ik verzet mij ook vooral tegen het idee dat je "te laat" bent voor goede mooie winsten met Bitcoin. BTC heeft nu al vier cycles zichzelf bewezen als een asset en zet op de lange termijn gewoon higher highs neer. Ja, diminishing returns is echt een ding en daarom zien we nu niet meer x50, maar je kan prima nu nog de keuze maken om alts achter je te laten en in BTC te stappen komende bear. Bitcoin heeft zichzelf keer op keer bewezen, bij iedere altcoin is het maar gokken of ze überhaupt nog omhoog gaan.
Persoonlijk verwacht ik dat de komende bear maar 25 - 35% is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Taro schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:24:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar hoe vaak heb je dat nou al gezegd en niet gedaan?
Ik was er mee begonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Plan the trade and trade the plan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:14
Guere schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]
En ook puur naar het sentiment. Er is nog voldoende fear.
Bij een echte bullmarket en full blown altseason, is geen enkele fear meer. Of tenminste, dan is een korte dip enkel een tijdelijke selloff. Om daarna nog ''100x'' hoger te gaan

Dan zak elke alt de wereld verbeteren... Beste tech enzo.
zover is het nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Taro schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:11:
[...]

Heel apart, jij ziet een bericht mbt het vergelijk van de stabiliteit van BTC vs alts als aanval op alts. Niemand praat iets naar beneden, er wordt alleen gezegd dat Bitcoin doorgaans een veiligere haven is.

Als je ieder dergelijk bericht als aanval ziet, dan is het inderdaad wel erg zwaar om hier mee te lezen.
Zo begint het bericht;
Jullie vinden het gewoon lastig te accepteren dat BTC gewoon de dienst uitmaakt.

Alsof we een minderwaardig volk zijn ofzo. Daarnaast heeft volgens mij niemand gezegd dat "we" (degene die altcoins bezitten?) niet accepteren dat Bitcoin de grootste rol speelt in stijgingen en dalingen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:42:
[...]

Zo begint het bericht;
Jullie vinden het gewoon lastig te accepteren dat BTC gewoon de dienst uitmaakt.

Alsof we een minderwaardig volk zijn ofzo. Daarnaast heeft volgens mij niemand gezegd dat "we" (degene die altcoins bezitten?) niet accepteren dat Bitcoin de grootste rol speelt in stijgingen en dalingen?
Jij interpreteert dat zo. BTC is sinds de start een stabiele performer die iedere keer levert. Altcoins komen en gaan. BTC maakt toch ook de dienst uit? Als jij daaruit opmaakt dat je tot een minderwaardig volk behoort, zou dat dan ook aan jou kunnen liggen?

Men gaf je het advies om voor BTC te gaan, je blijft voor altcoins gaan, je blijft twijfelen en (wil) panic sellen. Je ziet het verband niet, wordt iedere keer geschoren, maar hebt nog steeds geen plan/strategie om hier positief uit te komen.

Omarm adviezen van anderen die je oprecht proberen te helpen, keer op keer weer, al maandenlang ondanks je houding en gedrag. In plaats daarvan kruip je in een bepaalde rol en voel je je aangevallen? Je krijgt hier echt veel steun, je doet er alleen niets mee, maar blijft wel klagen, melden dat je weer verder in de min staat, etc. Komop kerel, uit die neergaande spiraal ontsnappen, onderneem actie, zet het naar je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:22:
[...]

BSM wilde gewoon meer winst pakken dus ging voor alts en kijk ik even naar ADA als voorbeeld daar was vanaf de bearlow ook al een x5 / x6 mee gelukt, moet je natuurlijk wel winst nemen ergens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
koop orders door :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7I5BaAn__UHpd9tLHGJfBGFvX8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNAczCiHU60jSnSMQPwRlyg9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 186% gewijzigd door Kol Nedra op 02-08-2025 20:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Zijn er nog btc voor mij over?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:07
Om even wat context te bieden bsmpower; hier net alle altcoins weer de deur uit gedaan. Verlies groter dan een maandsalaris :(. Tsja heel klote, maar er is maar één hebberig mannetje en dat ben ik.

Volgens mij is het al meerdere malen benoemd, maar al die stress is het toch allemaal niet waard??

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:29

Darrell

Fiat moonboy

Laatste kans om die sats voor een habbekrats op te rapen voordat ome John ze morgenochtend weer allemaal voor jullie neus weg VCA't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Berry powel schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:01:
Om even wat context te bieden bsmpower; hier net alle altcoins weer de deur uit gedaan. Verlies groter dan een maandsalaris :(. Tsja heel klote, maar er is maar één hebberig mannetje en dat ben ik.

Volgens mij is het al meerdere malen benoemd, maar al die stress is het toch allemaal niet waard??
Buy high sell low?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:56:
[...]

BSM wilde gewoon meer winst pakken dus ging voor alts en kijk ik even naar ADA als voorbeeld daar was vanaf de bearlow ook al een x5 / x6 mee gelukt, moet je natuurlijk wel winst nemen ergens.
Vorig jaar Augustus, toen ik weer wat had ingelegd, werd het een ruime x3 tot begin December. Dat ik toen geen actie heb ondernomen is inderdaad volledig eigen schuld. Maar je kan prima leuke winsten maken met alts. En flinke verliezen. Alles is extremer en dat is anders dan met Bitcoin. Als ik het wat slimmer had gespeeld had ik veel meer winst gehad dan als ik Bitcoin had gekocht, maar heb dat verpest. Dat ligt niet aan de keuze om voor alts te gaan, maar mijn onkunde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
anti elppa schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:23:
[...]

zou bijvoorbeeld ook de 7dma in de gaten houden. Mocht die geen support geven dan kunnen we echt nog stukkie lager.
Ik heb geprobeerd een simpele, visuele houvast te tekenen met als doel te tonen dat het allemaal niet super ingewikkeld hoeft te zijn, en dat ze bij volgende ranges gewoon zelf kunnen deze boxen tekenen.

Als je zou weten hoeveel mensen dit nog steeds niet beheersen, maar hun trades baseren op wat YT’ers of wie dan ook roepen… ik zou ze geen eten willen geven :)

Dus ik hoop dat ze hiermee toch wat basiskennis op gaan doen. Als je dit min of meer onder de knie hebt, kan je altijd bepaalde indicatoren gaan toevoegen voor finetuning. Naast de MA’s zijn er nog tientallen andere die interessant kunnen zijn.
Vergeet ook niet dat er nog andere templates zoals orderflow, CVD, OI, .. zijn.

Het moeilijke aan dit verhaal is dat het ook afhangt van je tradingstijl, je timeframe en… nog zoveel meer.

Het is niet voor niets dat de meer "gesettelde" traders hier er enkele jaren over doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:07
Das meestal als je geld verliest ;). Afgelopen dagen stond alles nog nog netjes in het groen maar het gaat wel heel erg snel naar beneden nu. Kans is natuurlijk dat dit de bodem is maar merk dat ik het niet los kan laten en het voor stress zorgt. Met een jong gezin heb ik al genoeg uitdagingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:49
bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:42:
[...]

Zo begint het bericht;

Kerel serieus, volgens mij ben ik meer dan aardig en respectvol geweest in mijn posts. Ik gun je ook het beste (BTC) net zoals de meesten hier. Dit was absoluut geen persoonlijke aanval. Als je dat wel zo ziet, kan ik daar ook niet zoveel aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
O, zijn we een elitair btc team vs de alts? Nice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Wat een triestheid. Dan maar wachten. Op de zondagavondpomp

[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 02-08-2025 20:31 ]

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Paar MA's incoming:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xONKjkRbfbCc9KbEOrg5RJ8YLuU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8a8DfZ98hVRdpLNov8N2QQa.png?f=fotoalbum_large

Die andere lijntjes haal ik maar even weg denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Toch wel wat meer rood dan gedacht...

Kijken wat ee komende week gebeurt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Denk ergens landen tussen +/- 112k (previous high en weerstand) tm 110.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Aeronaut schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:31:
Wat een triestheid. Dan maar wachten. Op de zondagavondpomp
Maar dan niet een te hoge CME gap.. moeten we die later weer gaan vullen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
huppa.... nog 1 order gevuld, happy ☺️

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
M'n order die ik rond de 1D SMA50 had staan is gevuld.
Hier wel mooi te zien wat het DCA'en van orders voor effect heeft op de GAK. Zoals je kan zien was m'n eerste order op de $118.115, en nu is m'n GAK $114.191.
Iedere order is qua inleg 1,5x groter dan de vorige.
En ik heb nog voldoende achter de hand voor meer orders, maar voorlopig ga ik geen nieuwe klaarzetten. En zoals je kan zien is m'n liq. prijs erg ver weg, dus daar maak ik mij ook geen zorgen over.

TP staat (vooralsnog) op de $118.180, eens zien hoe snel we die gaan halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SECHhGdhExnLtmCNgF8BU_IY574=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/O4qopJqX7zag4jLF9ehZ3MeD.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDlozhi7TtJyduBtCoPHQJTJ3kk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qgSTVBt8n3e916rEMvzUGosT.png?f=fotoalbum_tile

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:31

knakworst

Get more sats!

Eens kijken wat Michael van der Poppe over zijn alt season zegt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
knakworst schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:08:
Eens kijken wat Michael van der Poppe over zijn alt season zegt.
Alle grote X accounts zijn in paniek zo te zien. De één schreeuwt nog harder dan ander dat hun volgers niet moet verkopen. Samen met nog wat andere personen en groeperingen is dit wel het uitschot van deze wereld. Die lui denken echt alleen aan zichzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:23
Stukfruit schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:18:
[...]

:Y

Het wordt ongemerkt ook steeds extremer. Ik kan bv. niet meer bepaalde bewegingen maken die 10 jaar terug wel mogelijk waren. Je staat er niet bij stil, totdat het een belemmering wordt of omdat je het toevallig eens probeert :)

Gelukkig kun je in je forties en fifties nog wel het een en ander corrigeren door er gewoon weer mee te beginnen en merk je na wat maandjes trainen wel verschil, maar helemaal teruggaan lijkt niet mogelijk.

Trainen is sowieso goed omdat je dan beter kan hodlen, uiteraard.
Ik ben vandaag nog ff gaan vlammen.

Maar ik merk bijvoorbeeld ook heel goed dat ik door 2 maanden niet te sporten/ veel zitten (komst baby) en wel veul te eten/snacken ik toch weer wat vetjes erbij heb bij de buik. Dat ga ik dan ook als onprettig ervaren.
Voor mijn leeftijd zijn de meeste nog wel jaloers dus zo slecht doe ik het niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
112k, snel bel een ambulance!

Blijft toch saai deze range. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Najah, market makers feesten op dit moment.. fear zo voor de weekend keihard gebruiken om neergaande spiraal door te zetten.

SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:14:
112k, snel bel een ambulance!

Blijft toch saai deze range. :O
Het is inmiddels geen range meer :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:21:
[...]

Waarom de :')? Jij trade toch beide kanten op?

Daarnaast is het slechts een -5.8% op de weekly voor BTC. Dat stelt toch niks voor? Eigenlijk is dat plaatje van Vis hier wel van toepassing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPS4g3H0qjx8l708d8wjbum8WOs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ojvMYOwrh89PeoVAyfKR1Djf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Stukfruit schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:53:
[...]

En de goede verhalen en herinneringen rond de MVV-trio's, MVVV-kwartetten en MVVVV-kwintetten ook niet!

De sextet heeft er helaas nooit in gezeten. Je kan niet alles hebben. Zolang je maar Bitcoin hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3a0IT4uHQVTQpnyJzqBbldQ4CxE=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/GCyMFiOzbTLhT1i4NF23jAIm.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:35
Toch blij dat ik woensdagavond 80% verkocht heb ivm de donderdagdip.
En dat de donderdagdip vervolgens uit bleef. En ik daarom besloot om met aankopen te wachten tot zondagavond ofzo. Mag nog wel een dagje doorzakken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Sub 420k of erboven denk :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

We zijn vertrokken op 110k rond 10 juli.
We staan nog steeds boven 110k. Ik beschouw alles tussen 110k tot 123k als 1 horizontaal nieuw kanaal.

Snoekduiken we naar <110k sure dan is het klaar.
Maar 9% heen en weer bouncen sinds ath vind ik niet zo boeiend. We zijn eerder van 110k naar 74k gegaan en dan is het opeens hel en verdoemenis bij een - 9% sinds ath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Het Fantoom schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:31:
En dat de donderdagdip vervolgens uit bleef. En ik daarom besloot om met aankopen te wachten tot zondagavond ofzo. Mag nog wel een dagje doorzakken zo.
Als het verder zakt koop ik morgen ook extra bij. Alleen al voor de CME cap die dan mogelijk ontstaat. Ben benieuwd, meestal gebeurt het omgekeerde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:38:
[...]

Als het verder zakt koop ik morgen ook extra bij. Alleen al voor de CME cap die dan mogelijk ontstaat. Ben benieuwd, meestal gebeurt het omgekeerde.
Gooi die computer uit. Pak een glas, schenk er een lekker biertje in en geniet!

Zulke dagen moet je de koers gewoon laten doen wat hij doet. Van te voren moet je je orders klaar hebben staan en dan zie je vanzelf wat er gaande. Als je nu je plan maakt ga je gewoon kapot van fear / greed / angst in je hoofd.

Laat het even met rust.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Even tussendoor: de FVG is gevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Het Fantoom schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:31:
Goed gespeeld netjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:25

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:31

knakworst

Get more sats!

bsmpower schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:12:
[...]

Alle grote X accounts zijn in paniek zo te zien. De één schreeuwt nog harder dan ander dat hun volgers niet moet verkopen. Samen met nog wat andere personen en groeperingen is dit wel het uitschot van deze wereld. Die lui denken echt alleen aan zichzelf.
Gewoon wat verder in de bodem bodemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
WarsemaW schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:33:
[...]

Deadlift, compounding is niet alleen bij beleggen interessant 🤘
Dat vind mijn rug niet leuk, hark gonna hark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qd9Cn-pv_LpV4jsKwVy8Y2BaHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wszdtazt8SBRySwBgTOe8tPG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Mooi toch? Goed moment om in te kopen, want als je dat plaatje moet geloven dan moet je wel winst maken de komende maanden _/-\o_

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Mooi man, ik kwam vanmorgen nog op Reddit tegen dat de nieuwe bodem voor XRP 3$+ is. Haha not!

BTC gaat gewoon een bounce doen rond de 111K

[ Voor 20% gewijzigd door elektriekert op 02-08-2025 22:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWJwbRQbOTIUMmJeD1skOc7PSkA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oH4pVXTFoQs0z5h0xqdP1MP5.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:28

Muzzy

Aan het dieken

Mijn orders beginnen zich te vullen. Blijf voorzichtig allen en gebruik een SL.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Serieus? Je gaat een troll posten en dat als waar interpreteren?? Het plaatje klopt niet he?

https://www.coinglass.com/today ff scrollen naar de monthly return van BTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 02-08-2025 22:53 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:44:
Even tussendoor: de FVG is gevuld!
Er onder is er nog 1. 109.5-110.5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Danjel schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:48:
[...]

Serieus? Je gaat een meme posten en dat als waar interpreteren??

https://www.coinglass.com/today ff scrollen naar de monthly return van BTC.
Oftewel Q4 2025 SC Meeting

Buy high sell high!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffqsxR1aM2GS7iT5PNyP2Dukn1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efZaBUiH2fEApy3EEhS5OAPC.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 123 ... 281 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!