Zo werkt dat toch. Op X of hier in dit topic. Achteraf is het makkelijk praten. Sommigen doen alsof ze het al die tijd al wisten met hun glazen bol.Chaes schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
Vermoeiend dat die Capo nu natuurlijk weer “I told you so” gaat zeggen.
Op de 3M en 6M ziet het er eigenlijk nog prima uit.
Kijk ook even terug naar die "Donald is speciaal"-dagen rond maart en april. Toen was de val (vooralsnog) een stuk groter.
Kijk ook even terug naar die "Donald is speciaal"-dagen rond maart en april. Toen was de val (vooralsnog) een stuk groter.
Dat zit wel Schnorr.
Mijn glazen bol zegt dat we dit weekend weer taco's gaan eten.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:49:
[...]
Zo werkt dat toch. Op X of hier in dit topic. Achteraf is het makkelijk praten. Sommigen doen alsof ze het al die tijd al wisten met hun glazen bol.
Even voor de goede orde:
:strip_exif()/f/image/x8VkJKV3iecS6P0tK7E5nnIu.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kan dit zien als heel negatief, zal het vast ook een keer worden, maar check even het resultaat daar rechts bovenaan na deze recente panicsells.
Kun je 'm zien of moet ik er een vergrootglas bij leveren?
Oke, toegeven, dit is lineair ipv log
Hell, al gaat het naar 90k. Dan zijn er nog steeds mogelijkheden om je positie sterk te verbeteren. Daar heb je niet eens TA voor nodig.
Zou het mooi binnen de range passen? Nee, maar dat deed het tijdens Covid ook niet.
Wat ik eigenlijk weer probeer te zeggen: hodl.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 01-08-2025 09:59 ]
Dat zit wel Schnorr.
Je kunt nog altijd je geld op je spaarrekening zetten. Mijn glazen bol zegt dat dat de ultieme manier is om niks uit je geld te halen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gebruik BTC in ieder geval minimaal als hedge op je spaargeld.
En als je meer of evenveel hyportheek hebt dan spaargeld, dan kan je dat in een paar jaar tegen elkaar wegstrepen. Dan heb je alleen het rendement mis gelopen, als je wel goed belegd had met dat geld.
En als je meer of evenveel hyportheek hebt dan spaargeld, dan kan je dat in een paar jaar tegen elkaar wegstrepen. Dan heb je alleen het rendement mis gelopen, als je wel goed belegd had met dat geld.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zit er nu wel aan te denken een panic sell te doen. Maar de vorige keer dat ik dat deed bleek het de bodem. Mijn stressniveau is een soort greed/fear meter voor mij. Zit hoog in de stress dus mogelijk is de bodem in zicht.
Bijkopen indien mogelijk en HODL brotherbsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:07:
Zit er nu wel aan te denken een panic sell te doen. Maar de vorige keer dat ik dat deed bleek het de bodem. Mijn stressniveau is een soort greed/fear meter voor mij. Zit hoog in de stress dus mogelijk is de bodem in zicht.
Nooit zonder plan acties doen.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:07:
Er is helemaal geen reden tot 'panic sell' als het om BTC gaat.
Never catch a falling knife, blood in the streets, etc, etc.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:07:
Geen advies, wel ervaring

Dat zit wel Schnorr.
Alt season is niet gestart dit jaar. Die coins van 2 jaar geleden ook nog steeds niet in de plus. Alles meegenomen licht in de plus, maar al die moeite en energie was het niet waard. Nog heel even en ik verkoop de boel en dan eindelijk vaarwel zeggen tegen deze bubbel.
jellybrah schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:14:
Alt season is niet gestart dit jaar. Die coins van 2 jaar geleden ook nog steeds niet in de plus. Alles meegenomen licht in de plus, maar al die moeite en energie was het niet waard. Nog heel even en ik verkoop de boel en dan eindelijk vaarwel zeggen tegen deze bubbel.
Een trader kan die emotie uitschakelen en zou juist nu inkopen ipv verkopen (even los van TA) en pakt dus jouw panic sell op om er vervolgens winst mee te maken. Als je handelt op emotie doe je altijd precies het verkeerde. Aangezien je het moeilijk vindt om je emoties uit te schakelen ben jij beter af met hodl, anders verlies je gegarandeerd.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:07:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Heeft BybitEU al de debit kaart dan? Ik denk dat je gewoon BybitNL/SATOS voor ogen hebt.Steady schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:49:
[...]
Yes EU. In het verleden was de cashback mager en sinds een maand of twee geleden hebben ze het systeem omgegooid. Je kan gemakkelijk $50 aan BTC maandelijks krijgen of $150 als je wat meer spendeert. Wij doen onze uitgaven thuis ermee en ik betaal er ook zakelijk mee, dus farm die 150 per maand atm.
Satos neemt sinds 1 juli geen nieuwe klanten meer aan en BybitNL is vanaf 1 september ook klaar, dan mag je alleen nog funds eraf halen en niet meer handelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Domino op 01-08-2025 10:19 ]
We hadden gewoon moeten verkopen in de (alts) exit pump vorige week. Alles weer ingeleverd.jellybrah schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:14:
bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:49:
[...]
Zo werkt dat toch. Op X of hier in dit topic. Achteraf is het makkelijk praten. Sommigen doen alsof ze het al die tijd al wisten met hun glazen bol.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/19B2p6rALDZSapvmBMlhkAvf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hodl + tijdig winst pakken. Nu zorgt die hodl dat ik alles weer inlever.Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:15:
[...]
Een trader kan die emotie uitschakelen en zou juist nu inkopen ipv verkopen (even los van TA) en pakt dus jouw panic sell op om er vervolgens winst mee te maken. Als je handelt op emotie doe je altijd precies het verkeerde. Aangezien je het moeilijk vindt om je emoties uit te schakelen ben jij beter af met hodl, anders verlies je gegarandeerd.
Niet als het in januari de Bob blijkt te hebben gedaan en Bitcoin boven de 200k staat.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Hodl + tijdig winst pakken. Nu zorgt die hodl dat ik alles weer inlever.
Zie dit als speelruimte ipv einde oefening. Zonder beweging heb je ook geen profit.
Dat zit wel Schnorr.
Als het $BTC betreft maak je op de langer termijn al vijftien jaar winst.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Oh ja mijn fout, je hebt gelijk. NL inderdaadDomino schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:17:
[...]
Heeft BybitEU al de debit kaart dan? Ik denk dat je gewoon BybitNL/SATOS voor ogen hebt.
Satos neemt sinds 1 juli geen nieuwe klanten meer aan en BybitNL is vanaf 1 september ook klaar, dan mag je alleen nog funds eraf halen en niet meer handelen.
Ze gaan toch de accounts overzetten en je kan op EU verder? Snap dat er minder mogelijkheden zijn, maar je kan toch nog wel spot traden en de bybit card gebruiken?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Hier gewoon hodl en bijkopen in elke rode candle, waarom? omdat BTC nogsteeds maar 0.2% van alle/totale money supply is (real estate, gold, stocks etc.....)
oudere generatie gaan dood, dit geld gaat naar de jongeren toe.....die kopen btc ipv goud, ze willen ook liever digitale schaarste ipv real estate, jongeren zijn luier, real estate kost eenmaal ook veel onderhoud, bitcoin niet dat is gewoon hodl.....
easy math dat bitcoin zal stijgen
oudere generatie gaan dood, dit geld gaat naar de jongeren toe.....die kopen btc ipv goud, ze willen ook liever digitale schaarste ipv real estate, jongeren zijn luier, real estate kost eenmaal ook veel onderhoud, bitcoin niet dat is gewoon hodl.....
easy math dat bitcoin zal stijgen
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 01-08-2025 10:25 ]
nothing stops this train
Op de korte termijn ook:Jumpman schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:21:
[...]
Als het $BTC betreft maak je op de langer termijn al vijftien jaar winst.
/f/image/9i0GgHalLxY3QBAnUdMwD3dl.png?f=fotoalbum_large)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Niet nu panic sellen peoples. Alles ocilators geven oversold aan. We kunnen nog lager dat zeker maar er volgt een bounce. Aan de hand van die bounce kan je dan beslissen om er uit te gaan of niet.
/f/image/HlJWtUKxntTqZxwFVlpsOYvm.png?f=fotoalbum_large)
Deze channel wordt voorlopig gerespecteerd.
/f/image/HlJWtUKxntTqZxwFVlpsOYvm.png?f=fotoalbum_large)
Deze channel wordt voorlopig gerespecteerd.
[ Voor 48% gewijzigd door gebruikershaes op 01-08-2025 10:25 ]
Met het idee dat ik niet kan geloven dat de top al is geweest, nog eens goed ingekocht. (BTC only)
Nog een order op 2k lager geplaatst, en dan nog een order op 103.
Hier stopt het dan wel voor mij.
Wen up?
@bsm: verkoop maar alles, verwijder vervolgens je tweakers account en denk nooit of te nimmer nog aan crypto. Het is niets voor jou.. je levensverwachting zal een stuk hoger zijn indien je deze stappen volgt.
Nog een order op 2k lager geplaatst, en dan nog een order op 103.
Hier stopt het dan wel voor mij.
Wen up?
@bsm: verkoop maar alles, verwijder vervolgens je tweakers account en denk nooit of te nimmer nog aan crypto. Het is niets voor jou.. je levensverwachting zal een stuk hoger zijn indien je deze stappen volgt.
[ Voor 33% gewijzigd door Rubberen op 01-08-2025 10:27 ]
Je moet het voor jezelf overzichtelijk houden. DCA en stel doelen. Zo heb ik TPs gesteld waarvan ik dacht ze vorige run te bereiken. Dit is niet gelukt, maar deze run wel. De volgende targets staan op levels die waarschijnlijk nog wat jaren duren. Heb geduld en hou je aan het plan.
Als je doelen stelt van op datum x wil ik een bedrag y, dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit omdat je dan emotioneel gaat handelen.
Het is allemaal heel simpel als je jezelf aan het plan houdt. Dat maakt het volgen van koersen en lezen over de ontwikkeling ook gewoon leuk en je kan ook gewoon een paar weken er gewoon even helemaal niet naar kijken.
Ik ben overigens BTC only.
Als je doelen stelt van op datum x wil ik een bedrag y, dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit omdat je dan emotioneel gaat handelen.
Het is allemaal heel simpel als je jezelf aan het plan houdt. Dat maakt het volgen van koersen en lezen over de ontwikkeling ook gewoon leuk en je kan ook gewoon een paar weken er gewoon even helemaal niet naar kijken.
Ik ben overigens BTC only.
hodl is niet paar weekjes erop zitten. Probeer het eens minimaal 1 cycle. Met btc uiteraardbsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Regen op vakantielocatie. Even wat extra vakantiegeld stukgooien in een poging te swingtraden zoals het een verantwoordelijk volwassene betaamt.
volgens mij heb ik ergens tijdens dat mini pumpje wel geroepen dat dit absoluut nog geen alt season of iets was.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:18:
[...]
We hadden gewoon moeten verkopen in de (alts) exit pump vorige week. Alles weer ingeleverd.
Was vast iets in de trend van als btc-d niet ruim onder de 60% sluit is dat een heel duidelijk signaal
2 dagen feest, naast donderdag dipdag ook nog een vrijdag dipdag!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maar… HODL is goed, zolang je dan ook niet verkoopt wanneer het naar beneden gaat, toch?bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Je zou net minder of zelfs helemaal niet moeten kopen op groene candles, en meer op rode candles.
Dat is hier trouwens al een paar keer aangehaald.
Ik heb gisteren nog een podcast beluisterd van ervaren beleggers, mensen die hier dagelijks en professioneel mee bezig zijn. Vooral in klassieke aandelen, jaarrekeningen analyseren, winstprognoses enzovoort.
Zij zeiden zelf: sinds de massale instroom van instituties (banken, overheden, investeringsfondsen…) heeft BTC zo’n sterke fundamentele basis gekregen, dat de kans dat het naar nul gaat of volledig instort, praktisch onbestaande is geworden.
Als ik dat hoor van mensen die emotieloos en professioneel naar markten kijken, zowel technisch als fundamenteel, dan wil dat toch wel wat zeggen.
Het zou ook kunnen betekenen dat de volatiliteit van BTC een heel ander karakter krijgt. Veel meer gecorreleerd met aandelen of goud, dan met de typische crypto-volatiliteit van vroeger.
Never ever financial advice...
Dus wat ga je nu of de volgende keer anders doen om dat te voorkomen, zonder daarna te klagen dat je te vroeg of te laat hebt verkocht? Want dat hoort erbij he, niemand kan de top perfect timen en dat je daar van baalt is heel normaal, dat is hier niet anders.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:19:
[...]
Heb een plan, voer dat uit. Op het allerhoogste niveau is dat: Verkoop rondom de 4 jaar cycle top, wacht 1 jaar tijdens de bearmarket, koop richting/na het eind van dat jaar in. Zit het 3 jaar uit en verkoop weer. En anders gewoon >10 jaar holden en accepteren dat je na de top ook weer bodems moet zien.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja, maar iedereen lijkt hier volgens mij weer te zijn vergeten dat hij nog steeds SUI+VET heeft, en geen grote stack BTC, toch @bsmpower? Hij krijgt nu weer vooral HODL BTC advies maar dat is juist wat hij niet heeftanti elppa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:26:
hodl is niet paar weekjes erop zitten. Probeer het eens minimaal 1 cycle. Met btc uiteraard
Met altcoins is het gewoon extreem lastig, sowieso al maar zeker deze cycle. VET had je gewoon nooit moeten aanhouden imo, die grafiek zegt echt genoeg. Had je beter nieuwe altcoin meuk kunnen halen: ook dat doet het vrij lafjes deze cycle maar tenminste meer upside dan dat.
Ik zei nog tegen je dat je niet moest vergeten screenshots te nemen, maar jij noemende me een trollbsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:18:
[...]
We hadden gewoon moeten verkopen in de (alts) exit pump vorige week. Alles weer ingeleverd.
Hoppa, dipdag = inkoopdag. Net boven de 100k koers euro net een zakje BTC bijgekocht.
Wat een paniek en we staan met alts nog steeds gewoon 20-30% hoger dan 1 maand geleden.
Dips are for buying.
Dips are for buying.
Dat was een reactie op deze zin:gebruikershaes schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:30:
[...]
Ik zei nog tegen je dat je niet moest vergeten screenshots te nemen, maar jij noemende me een troll
"Jezus wat een saaie dag. Wen moon."
Terwijl mijn PF die dag ook al 10% instortte.
Ik wacht nog wel even. Vorige week flink ingekocht op 98.030. Vanaf 99k ga ik stapsgewijs inkopen.jmderonde schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:31:
Hoppa, dipdag = inkoopdag. Net boven de 100k koers euro net een zakje BTC bijgekocht.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Knip, dat zouden we niet meer doen
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 01-08-2025 10:45 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ja staan met btc maar 7 a 8% onder de top. VAnmiddag kunnen we gewoon een ATH hebben. 10% op en dag, zeker na een drop kan prima bij btc. Kan zelfs nog veel gekker.keanu_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:33:
Wat een paniek en we staan met alts nog steeds gewoon 20-30% hoger dan 1 maand geleden.
Dips are for buying.
Kans is klein, maar absoluut niet onmogelijk. Om het even in perspectief te zetten
$BTC nu onder de €100k gedoken.
Knip
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 01-08-2025 10:46 ]
op ByBit kun je nu geen punten meer inleveren voor bitcoin, ik dacht ik ga nog een "DCA" doen maar helaas kan niet meer
nothing stops this train
Voor mensen die ongeduldig zijn, dit zijn de momenten in een bullrun om bij te schalen.
Niet op groene dagen, maar op rode dagen, als er weer keihard rekt en "the end is near" wordt geroepen
Niet op groene dagen, maar op rode dagen, als er weer keihard rekt en "the end is near" wordt geroepen
Cme nog niet gesloten.700 verschil met spot
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Knip ivm quote
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 01-08-2025 10:48 ]
Klopt, we hebben de CME en FVG om dicht te rijden.Aeronaut schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:38:
Cme nog niet gesloten.700 verschil met spot
CME trouwens al van 10/07 dat ik ah wachten ben. Order staan nog altijd klaar, en hoop dat ze gehit worden
EDIT: weet er iemand trouwens wat de truuk is om bij het openen van dit topic, op de laatste geziene post te komen ipv 6 pagina's terug?
Soms doet hij het goed, soms is het echt al 60 posts terug die ik allemaal al zo goed als gezien had.
[ Voor 27% gewijzigd door kazzzdafke op 01-08-2025 10:45 ]
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ (met /last in de URL) bookmarken? Wat ik vaak doe is als je regelmatig op de knop van nieuwe berichten hebt gedrukt is even bij een van de laatste berichten op de timestamp klikken. Dan slaat ie dat als "anker" op en kom je weer bij dat bericht uit incl. juiste paginering.kazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:42:
[...]
Klopt, we hebben de CME en FVG om dicht te rijden.
CME trouwens al van 10/07 dat ik ah wachten ben. Order staan nog altijd klaar, en hoop dat ze gehit worden
EDIT: weet er iemand trouwens wat de truuk is om bij het openen van dit topic, op de laatste geziene post te komen ipv 6 pagina's terug?
Soms doet hij het goed, soms is het echt al 60 posts terug die ik allemaal al zo goed als gezien had.
Ja, dat laatste doe ik ook! Hou eigenlijk permanent de slowchat open (hoe kan het ook anders...) en klik wanneer nodig op het toon nieuwe berichten knopje. Maar af en toe ook op zo'n timestamp anker klikken om weer naar de juiste pagina te gaan, is de snelste manier om accuraat de slowchat te blijven volgen.Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:50:
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ (met /last in de URL) bookmarken? Wat ik vaak doe is als je regelmatig op de knop van nieuwe berichten hebt gedrukt is even bij een van de laatste berichten op de timestamp klikken. Dan slaat ie dat als "anker" op en kom je weer bij dat bericht uit incl. juiste paginering.
Voor de rest kun je dat blauwe icoontje voor de threadlijst inderdaad niet vertrouwen, die tracked niet goed de ongelezen posts.
Net geprobeerd met timestamp, maar is niet gelukt blijkbaar..
Mogelijks te maken met add/cookie blocker vermoed ik.
Mogelijks te maken met add/cookie blocker vermoed ik.
Heerlijk wakker worden zo, weer een order gevuld. Er staan er weer 2 klaar, $113.888 en $111.888. Zo even ontbijten en dan klussen aan de Crafter. Heerlijk dagje zo
Voor lelijke voeten is er ook een markt.jvel92 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:27:
[...]
Kijkend naar dit model zou je conclusie moeten zijn: "Ik ga een plan maken om te beginnen met DCA'en voor de langere termijn" in plaats van "Ik heb de boot gemist".
Wat is je beleggingshorizon en wat kun je wel missen per maand? Probeer in kansen en mogelijkheden te denken in plaats van overal een obstakel te zien. Als je inkomsten te laag zijn om te investeren, dan moet je daar wat aan gaan doen. Begin een side-business of ga desnoods feet pics verkopen op OnlyFans ofzo
In before: mijn voeten zijn lelijk -> ga naar de pedicure
https://coinmarketcap.com/currencies/feetcoin/BootjeVaren schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:01:
[...]
Voor lelijke voeten is er ook een markt.

Je referentiekader is verkeerd.bsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:09:
[...]
Dat ligt toch ook aan wat de BTC prijs doet. Als die blijft stijgen moet je inleg ook omhoog? Hoe dan ook, ik heb de boot gemist, das duidelijk. Als ik al 1000,- kon missen per maand ben ik te oud om er nog wat leuks mee te doen over 15 jaar.
Als je je geld op de bank laat staan dan is 1000,- euro over 15 jaar, zeker met alle oorlogen en andere problemen die nu gaande zijn, misschien nog de helft waard. Nouja, laten we het positiever houden: 3/4e. Probeer dat beeld eerst eens te veranderen. Je belegt (in aandelen of Bitcoin, alt negeren we even) in principe om waarde te behouden. Alles wat daarboven zit is mooi meegenomen.
En ik weet niet hoe oud je bent, maar als je jezelf ook tot de midlifers mag scharen: welkom bij de club.
Dat zit wel Schnorr.
Je account gaat inderdaad geforceerd over naar EU. Daar is echter nog geen debit kaart actief en het is maar de vraag of dat in de huidige vorm doorgaat. Anders even in de bybit tg groep gaan neuzen, link staat ergens in het bybit kaart topicSteady schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:21:
[...]
Oh ja mijn fout, je hebt gelijk. NL inderdaad
Ze gaan toch de accounts overzetten en je kan op EU verder? Snap dat er minder mogelijkheden zijn, maar je kan toch nog wel spot traden en de bybit card gebruiken?
Ik zit op de .com versie, wel natuurlijk KYC met Belgische identiteit.
Deze zal ook overgezet worden naar EU of.. is dat iets achter de schermen?
Want meedoen met acties etc zit er dus niet in..
Deze zal ook overgezet worden naar EU of.. is dat iets achter de schermen?
Want meedoen met acties etc zit er dus niet in..
[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 01-08-2025 11:27 ]
kazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:42:
/f/image/1commdwrxwDE4SN3phYvIiXJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Guere op 01-08-2025 11:31 ]
Ah ok. Naja kijk, als je niets anders hebt om op af te gaan, maar je wil wel actief kopen en verkopen. Dan is je enige optie om contraintuitief te werk te gaan.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:34:
[...]
Dat was een reactie op deze zin:
"Jezus wat een saaie dag. Wen moon."
Terwijl mijn PF die dag ook al 10% instortte.
Wat je net al zei, als alle hoop verloren lijkt en je wil panic sellen, dan juist kopen. Als je denkt gelukkig te zijn met groene cijfertjes op je portfolio dan verkopen.
Je haalt dan niet het maximale er uit en zal dan ook vaak (tijdelijk) op je bek gaan. Maar dan ga je in hodl modus en wacht je tot 1 van de 2 eerdere criteria weer van toepassing is. Rinse repeat.
Maar als je actief wil traden zou ik eerst echt heel veel kennis proberen op te doen. Heb wel een mooie course gevonden als je geïnteresseerd bent (gratis). En alleen paper traden!! Tot je genoeg vertrouwen hebt het met echt geld te kunnen doen.
Het heeft mij deze bull ook 10k tot 15k (verlies + misgelopen gains) gekost aan leergeld, voordat ik had besloten me echt er in te verdiepen.
Bijkomend voordeel is, is dat als je wat begrip van de markt hebt, je emoties ook niet zo heftig zijn en makkelijker te managen.
[ Voor 3% gewijzigd door gebruikershaes op 01-08-2025 11:37 ]
Alts krijgen een tik ipv zijn de ticker.
Dude.. ik was ff douchen en daarna las ik dit. Ik had nog geen broek aan anders was die direct afgezakt.Jumpman schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:36:
$BTC nu onder de €100k gedoken.
Pas toen bedacht ik me dat je het over euro had. Foei

En mensen zoals ik die volledig emotieloos hun over de afgelopen jaren ingelegde fiat er in deze fase op de eerste van de maand aan het uithalen zijn, worden weer eens afgestraft! Viel me de afgelopen maanden al vaker op dat de koers op de eerste dag wat lager staat, maar toch blijven vasthouden aan m'n strategie, ook vandaag.. Blijkt dat je dus wel emotie moet toepassen, en dan het omgekeerde moet doen van wat je denkt!keanu_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:38:
Voor mensen die ongeduldig zijn, dit zijn de momenten in een bullrun om bij te schalen.

En jou punt?
Als ik op die blauwe dingen klik, kom ik 3 of meerdere pagina's eerder terug, posts die ik al gelezen heb.
Klopt! Had ik ook reeds bevestigd in een eerdere post dat je daarin gelijk had en dat die knop niet werktkazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:23:
En jou punt?
Als ik op die blauwe dingen klik, kom ik 3 of meerdere pagina's eerder terug, posts die ik al gelezen heb.
Verder heeft dit geen punt, maar een grappig plaatje gebaseerd op je ervaring...
Vooral het einde van een kwartaal is garantie voor een dumpEl Caballero schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:22:
[...]
En mensen zoals ik die volledig emotieloos hun over de afgelopen jaren ingelegde fiat er in deze fase op de eerste van de maand aan het uithalen zijn, worden weer eens afgestraft! Viel me de afgelopen maanden al vaker op dat de koers op de eerste dag wat lager staat, maar toch blijven vasthouden aan m'n strategie, ook vandaag.. Blijkt dat je dus wel emotie moet toepassen, en dan het omgekeerde moet doen van wat je denkt!
Afgelopen nacht een nieuwe ATH op de Monthly close van Bitcoin, maar als hier leest zou je denken dat we weer op 70k staan

precies dit dus, en voorlopig stijgen we juist alleen maar weer. Zeer sterk!!Domino schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:04:
Allemaal ruis. Totdat BTC.D echt fors onder de 60% duikt, dan kan het spannend worden.
Nu komen ineens weer al die "told you so" verhalen? Iedereen heeft dus voor gister verkocht begrijp ik? Behalve ik dan.keanu_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:37:
[...]
Vooral het einde van een kwartaal is garantie voor een dump
Nee: hodl mijn BTC en ETH. Sterker nog, heb vanochtend weer bijgekocht en zojuist nog een keerbsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Nu komen ineens weer al die "told you so" verhalen? Iedereen heeft dus voor gister verkocht begrijp ik? Behalve ik dan.
nope uiteraard niet, want zit niet in mijn plan om bij dit soort rimpels te verkopen. Zelfs mijn long loopt nog die al maandje of 4 loopt.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Nu komen ineens weer al die "told you so" verhalen? Iedereen heeft dus voor gister verkocht begrijp ik? Behalve ik dan.
Ik doe (op een paar TP's die al heel lang staan) helemaal niets tot zeker eind november
Nee, ik verkocht op 120k, Precies volgens het plan. Naja bijna dan, klein beetje frontrunnen.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Nee hoor. Ik heb vannacht ook bijgekocht. Sta nu ook in de min sinds ik weer ben ingestapt. Ben uitgestapt in de dip toen Trump Iran bombardeerde. En toen te lang gewacht om weer in te stappen. Iets met een trein missen. Heb eerder met carnaval ook al zoiets doms gedaan. Ik had beter kunnen HODLenbsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Iedereen maakt fouten.
Even balen, boos zijn wellicht (heeft geen zin) en dan je schouders ophalen. Het is maar geld. En weer door.
Ik zal netjes wekelijks mijn VCA inleg doen om de koers wat op te laten lopen.anti elppa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:23:
[...]
nope uiteraard niet, want zit niet in mijn plan om bij dit soort rimpels te verkopen. Zelfs mijn long loopt nog die al maandje of 4 loopt.
Ik doe (op een paar TP's die al heel lang staan) helemaal niets tot zeker eind november
Ik weet het niet hoor, maar ik heb weinig mensen, zo lang emotioneel zien blijven reageren in de tijdspan van een jaar in dit topic. Mede gezien je toch wel wat verwacht te ''leren'' van de swings van crypto.bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Ik suggereer hier helemaal niets mee en zelf doe ik er ook niets mee.
Ik handel persoonlijk niet in een bull, koop de dips bij als het interessant genoeg is.
Ondertussen zou je al wel beter moeten weten, maar ik denk dat de conclusie, die hier al te vaak geopperd is:
Crypto is echt niets voor jou.
Voor wat meer kwaliteit van leven zou ik persoonlijk uitstappen en lekker een andere hobby zoeken. Als je dit al een hobby kunt noemen.
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 01-08-2025 13:36 ]
Ik word ook wel een beetje emotioneel bij het zien van zo’n grafiek.keanu_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:34:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar ik heb weinig mensen, zo lang emotioneel zien blijven reageren in de tijdspan van een jaar in dit topic. Mede gezien je toch wel wat verwacht te ''leren'' van de swings van crypto.
Ik handel persoonlijk niet in een bull, koop de dips bij als het interessant genoeg is.
Ondertussen zou je al wel beter moeten weten, maar ik denk dat de conclusie, die hier al te vaak geopperd is:
Voor wat meer kwaliteit van leven zou ik persoonlijk uitstappen en lekker een andere hobby zoeken. Als je dit al een hobby kunt noemen.
:strip_exif()/f/image/8ctTp9nl8hZNIuGpwE2YfQOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is toch mooi
Je moet hier idd wel gezond gebruiken, niet op emotie handelen (panic sell, etc). De waarde van het spaargeld is hier iets hoger dan de waarde van crypto (45/55% verhouding oid).keanu_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:34:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar ik heb weinig mensen, zo lang emotioneel zien blijven reageren in de tijdspan van een jaar in dit topic. Mede gezien je toch wel wat verwacht te ''leren'' van de swings van crypto.
Ik heb al de keuze gemaakt om verder niets bij te kopen, swing trades ed te doen en lekker de boel af te wachten. Tot max 2 maanden. Als de hoogte me bevalt ga ik winsten nemen en kan daar voorlopig niks mee gebeuren.
2.5 jaar terug zag ik het als geld wat niet meer van mij is (als in: ik kan het ook volledig verliezen) en als er winst zou komen was dat leuk.
Paar keer missers gemaakt. Zag ik als dikke pech en verder. Leergeld.
En je hebt mooie verhaaltjes om van te smullen: https://www.vice.com/nl/a...miljoen-euro-aan-bitcoin/
Nee. HODL.

@Darrell 12e shirt al gezien? Prachtig ding, groen ook dus bullish!
Heb er meteen één besteld, niet van sats maar van fiat uiteraard.
In other news MØØØØØØØØN
In other news MØØØØØØØØN
Is de verwachting dat die unemployement rate zo nog iets doet?
Mwa denk het niet. Dit is even het sentiment uitzitten tot volgende week ergens. Waarschijnlijk hebben we dan weer wat tacotjesByteMe_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:14:
Is de verwachting dat die unemployement rate zo nog iets doet?
Ja zeer mooi!YES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:07:
@Darrell 12e shirt al gezien? Prachtig ding, groen ook dus bullish!
In other news MØØØØØØØØN
Leuke wick
/f/image/Plst9PdzvWAcMdk71qUzc52k.webp?f=fotoalbum_large)
Ben wel benieuwd wat ons om 15:30 uur te wachten staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Frozen-North op 01-08-2025 14:39 ]
Zit klaar aan het zwembad om een eventuele dip te kopenFrozen-North schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:34:
[...]
[Afbeelding]
Ben wel benieuwd wat ons om 15:30 uur te wachten staat.
Ik dacht dat jij je telefoon in het kluisje zou leggenPinsa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:56:
[...]
Zit klaar aan het zwembad om een eventuele dip te kopen
Ik moest betalen voor het kluisje dus niet gedaan haha en van deze momenten profiteer ik graag, kijken wat zo gaat gebeurenFrozen-North schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:01:
[...]
Ik dacht dat jij je telefoon in het kluisje zou leggen
Groot gelijk hoor! Er komen idd weer kansen aan.Pinsa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:04:
[...]
Ik moest betalen voor het kluisje dus niet gedaan haha en van deze momenten profiteer ik graag, kijken wat zo gaat gebeuren
https://newsbit.nl/7-milj...kent-dit-voor-de-koersen/Frozen-North schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:06:
[...]
Groot gelijk hoor! Er komen idd weer kansen aan.
Wat doet die euro dollar koers nou weer ineens.
grotere kans op ratecuts in de US, daardoor waardedaling?knakworst schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:08:
Nog ff in de zere etterende wond roeren voor dubbele rektheid.knakworst schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:08:
Komt waarschijnlijk door een misser op de banenmarkt: slechts 73K jobs added terwijl ~110K werden verwacht. Tevens zijn de aantallen van vorige maanden stevig omlaag bijgesteld, waardoor mei en juni uitkomen op slechts 19K respectievelijk 14K. Duidelijk signaal dat de economie in de VS toch iets meer piept en kraakt dan gehoopt.knakworst schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:08:
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 01-08-2025 15:22 ]
Fantastisch werk van doge… even een correctie van 75%.
This is insane:
— The Kobeissi Letter (@KobeissiLetter) 1 augustus 2025
We must received some MASSIVE downward jobs revisions.
May’s jobs report was revised down by 125,000, from +144,000 to +19,000.
June’s jobs report was revised down by 133,000, from +147,000 to +14,000.
That’s 258,000 jobs that just vanished from the data in 2…
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja, zo kan je milfhunten ook omschrijven.Pinsa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:56:
[...]
Zit klaar aan het zwembad om een eventuele dip te kopen
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!