Kijken wat coinbase zo doet met earnings en of het btc meeneemt
Darrell schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:02:
Ach, je had ook in koper kunnen zitten. Was je ook rekt geweest.
:strip_exif()/f/image/uAutGXtzuZ2ANPV71QvJykcE.png?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je dat gewoon jat bij het spoor is je DCA wel lekker laag.Darrell schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:02:
Ach, je had ook in koper kunnen zitten. Was je ook rekt geweest.
Alleen zegt percentages niet zoveel. 50% klinkt leuk, maar is een heel ander bedrag of dat op 1000,- is of 50.000,-. Ik bedoelde eerder te zeggen dat ik nooit meer zoveel kan inleggen per maand dat het ooit nog life changing wordt, die boot heb ik gemist. Het kan wel meer opleveren dan spaargeld dus in dat opzicht kan het alsnog een prima investering zijn.John245 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:45:
[...]
Bijna 50% op jaarbasis. Terwijl ik in januari gestart ben en 2 van de aankopen bij een koers boven de 100k in euro''s was.
[Afbeelding]
10 jaar lang VCA rendamenteert nog beterYES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:07:
[...]
Als je dat gewoon jat bij het spoor is je DCA wel lekker laag.
Als je de laatste trein gemist hebt ook zonder gevaar.YES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:07:
[...]
Als je dat gewoon jat bij het spoor is je DCA wel lekker laag.
Gelukkig is Pinsa weer on-board. Anders hadden we hem een paar haspels kunnen opsturen.
Dat je mij nog niet geblockt hebt 🤔 Kan je dat niet alsnog doen, tips genoeg hier hoe dat moet.Vis schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:20:
[...]
Dit.
Verbaas me nog altijd dat er hier mensen reageren die denken dat je alleen hele Bitcoinen moet/kunt kopen.
Nu.jij niveau hoor.
Maar vooral blijven zeggen dat je de boot gemist hebt, en daar dan niets aan doen ipv te beginnen.
Als je altijd doet wat je deed, blijf je altijd krijgen wat je kreegof niet Taro
Wat vind jij life changing? Klein voorbeeldje met 10 jaar inlegbsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:17:
[...]
Alleen zegt percentages niet zoveel. 50% klinkt leuk, maar is een heel ander bedrag of dat op 1000,- is of 50.000,-. Ik bedoelde eerder te zeggen dat ik nooit meer zoveel kan inleggen per maand dat het ooit nog life changing wordt, die boot heb ik gemist. Het kan wel meer opleveren dan spaargeld dus in dat opzicht kan het alsnog een prima investering zijn.
:strip_exif()/f/image/283ab3DIWKW3IUlsQD2QOB7b.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik baal er ook van nooit de loterij gewonnen heb. Daarom praat ik mezelf iedere dag de put in omdat ik zo stom kon zijn dat lot niet te kopen. En iedere week weer mis ik de mega jackpot.bsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:17:
[...]
Alleen zegt percentages niet zoveel. 50% klinkt leuk, maar is een heel ander bedrag of dat op 1000,- is of 50.000,-. Ik bedoelde eerder te zeggen dat ik nooit meer zoveel kan inleggen per maand dat het ooit nog life changing wordt, die boot heb ik gemist. Het kan wel meer opleveren dan spaargeld dus in dat opzicht kan het alsnog een prima investering zijn.
Ik ga een bijbaan zoeken bij pro rail kan ik mooi koper verzamelen onder werktijd druk ik dat weer in BTCColdcat schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:19:
[...]
Als je de laatste trein gemist hebt ook zonder gevaar.
Gelukkig is Pinsa weer on-board. Anders hadden we hem een paar haspels kunnen opsturen.
Ja dat was pas echt een goeie investering geweest in mezelf. ik heb het eerder geprobeerd te starten (kennis vergaren) na een wat donkere periode hier op dit forum. Helaas gestrand. Misschien na de vakantie nog een kans geven...Danjel schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:27:
[...]
En sowieso "even" verdiepen in de materie. FVgap, CMEgap, VWAP, market structure, supply en demand. En dan nog het gezonde verstand om niet all in te gaan en je risico te managen.
Beetje moeite willen doen, rustig aan opbouwen en niet negatief blijven roepen dat het allemaal te laat is.
[mbr]*knip* dit ging wel een beetje ver[/mbr]
Maar hoe is je vakantie eigenlijk kerel?bsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:20:
[...]
Dat je mij nog niet geblockt hebt 🤔 Kan je dat niet alsnog doen, tips genoeg hier hoe dat moet.
Vergeet niet wat te genieten he, van de dingen die er echt toe doen ...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit zeker. Waar haal je elk jaar gegarandeerd +40% per jaar? Als dat Bitcoin is tot nu toe dan is dat heel netjes. Aan de andere kant, ik moet wel heel erg diamond hands en vertrouwen hebben om ook daadwerkelijk 10 jaar lang te hodlen.Pinsa schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:20:
[...]
Wat vind jij life changing? Klein voorbeeldje met 10 jaar inleg
[Afbeelding]
Je kunt hetbsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:29:
[...]
Dit zeker. Waar haal je elk jaar gegarandeerd +40% per jaar? Als dat Bitcoin is tot nu toe dan is dat heel netjes. Aan de andere kant, ik moet wel heel erg diamond hands en vertrouwen hebben om ook daadwerkelijk 10 jaar lang te hodlen.
Ik geloof dat BTC gemiddeld per jaar, de afgelopen 10 jaar meer dan 40% heeft gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Danjel op 31-07-2025 22:31 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Pleur het op een Trezor/Ledger en gooi die in een kluis ergens.bsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:29:
[...]
Dit zeker. Waar haal je elk jaar gegarandeerd +40% per jaar? Als dat Bitcoin is tot nu toe dan is dat heel netjes. Aan de andere kant, ik moet wel heel erg diamond hands en vertrouwen hebben om ook daadwerkelijk 10 jaar lang te hodlen.
Zo HODL ik nu 4 jaar zonder enige moeite het grootste deel van mijn PF.
Christus te paard... Hoeveel obstakels kun je je zelf opwerpen

Bitcoin idd, 40% is een normaal verwacht doel per jaar.bsmpower schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:29:
[...]
Het gemiddelde jaarlijkse rendement van Bitcoin over de periode 2010 tot en met juli 2025 bedraagt ongeveer 600,0% per jaar.
Maar je kan beter naar de laatste 5 jaar ofzo kijken, je moet natuurlijk ook tegen koersschommelingen kunnen en kijken of je echt 10 jaar wil volhouden, 5 jaar kan natuurlijk ook als voorbeeld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Heb de Trezor weggegooid, en de recovery seed phrase in de kluis gelegd...YES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:31:
[...]
Pleur het op een Trezor/Ledger en gooi die in een kluis ergens.
En geraakt, nu weer omhoog of naar m’n volgende order op de $115.888?Remy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 15:34:
[...]
Weer lekker orders vullen om een leuke positie op te bouwen
Volgende staat klaar op de $116.888
Deze 3 graag:Remy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:38:
[...]
En geraakt, nu weer omhoog of naar m’n volgende order op de $115.888?
:strip_exif()/f/image/4KPskoMYAHw12MXaSZoyg0T8.png?f=user_large)
Komt mooi overeen met iets boven, op en onder deze blauwe rakker:
/f/image/3GcuDtc6W4NNxHIv8ieo2Bmm.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Trezor heeft ook een Bitcoin Only optie tijdens installatie van hun wallets.YES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:31:
[...]
Pleur het op een Trezor/Ledger en gooi die in een kluis ergens.
Zij snappen het.
Coinbase earnings niet goed?
ben nog aan het werken, kijk straks op mijn gemak
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2025 22:48 ]
nothing stops this train
Dat heet marketing.Vis schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:44:
[...]
Trezor heeft ook een Bitcoin Only optie tijdens installatie van hun wallets.
Zij snappen het.
"Met dank aan Roel voor deze tip", onze Roel?paul-s83 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:49:
[...]
Hoezo, heb je haast om te verhuizen![]()
https://www.autoblog.nl/n...rieur-met-porsche-7138489
Oeh, taro post grafieken weer. De bull kan niet meer ver zijn.
Eerst duiken we naar 114k ofc… mompelt cme mompelt gvd
[ Voor 32% gewijzigd door Aeronaut op 31-07-2025 22:56 ]
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Beter zulke marketing dan de shitcoin bonanza van Ledger
Is wel ff de vraag of ie nu IPA op heeft of niet.Aeronaut schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:56:
Oeh, taro post grafieken weer. De bull kan niet meer ver zijn.
1 jaar maakt 5 jaar verschil? Met als t goed is volgend jaar een bearmarkt waarbij je injvel92 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:00:
Leuke post met data hoe lang het duurt met DCA tot je één Bitcoin hebt. Als je nu begint en elke week 250 USD inlegt heb je over 10 jaar een hele Bitcoin. Doe je dat over een jaar dan ben je 15 jaar bezig.
Was je in 2020 begonnen dan had je het gered in drie jaar met 100 USD per week.
[Embed]
[Afbeelding]
dat geval meer sats hebt voor hetzelfde geld t.o.v. nu. Wellicht zit er een logische formule in, ik vind t moeilijk te geloven.
Ik gooi er sowieso geen €1000 aan p/m, maar 0.5 btc zou wel leuk zijn.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zelfs de prijsactie is klaar met dit geauwehoer. Die denk bekijk het maar, ik beweeg niet meer.
Stablecoin it isgebruikershaes schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:01:
Zelfs de prijsactie is klaar met dit geauwehoer. Die denk bekijk het maar, ik beweeg niet meer.
Nee, maar wel wat andere versnaperingen.YES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:57:
[...]
Is wel ff de vraag of ie nu IPA op heeft of niet.
Winst en omzet lager dan verwacht. -7% nabeurs.Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:47:
Coinbase earnings niet goed?
En doorrrr
:gifsicle():strip_exif()/f/image/T7TqkNNM6eXEdAUwmAaiUD6A.gif?f=user_large)
Ik zou niet raar opkijken als we nog een correctie wickje op $BTC van ~15% naar beneden krijgen vanaf de ath, voordat we weer hogere regionen opzoeken. Daarom op 12% vanaf ath trapsgewijs wat buy orders gezet. Ik baseer dit op dat we in 2024 en 2025 geen lagere correcties hebben gezien in de bull market dan 15% met een enkele uitschieter naar 20%.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Saaie koersen, ik heb maar weer wat verkocht. Morgen wordt de Grill Guru geleverd.
Nu nog wat mooi weer aub!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Rond dit uur zijn de mods vast niet zo scherp meer op off-topic posts dus ik reageer ffRichh schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:50:
Saaie koersen, ik heb maar weer wat verkocht. Morgen wordt de Grill Guru geleverd.
Eerste Kamado? Ik heb sinds twee jaar een Kamado Joe en inmiddels gaat ie wel zo'n beetje één keer per week aan. Gratis tip: koop maar vast een pizzasteen en ga het deeg zelf maken, kan je er heerlijke pizza's op bakken
monthly close nog steeds erg groennnnn
nothing stops this train
Waarom denk je dat ik het nu postYES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:54:
[...]
Rond dit uur zijn de mods vast niet zo scherp meer op off-topic posts dus ik reageer ff![]()
Eerste Kamado? Ik heb sinds twee jaar een Kamado Joe en inmiddels gaat ie wel zo'n beetje één keer per week aan. Gratis tip: koop maar vast een pizzasteen en ga het deeg zelf maken, kan je er heerlijke pizza's op bakken
En yes het is de eerste, vandaar ook dat ik er niet gelijk een heel fortuin tegenaan wou smijten. Eerst een beetje oefenen zeker maar die pizzasteen gaat er ook zeker komen!
22 mei volgend jaar is wel een mooi moment voor zo'n pizza'tje.
Hehe, heel goedRichh schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:04:
[...]
Waarom denk je dat ik het nu post![]()
En yes het is de eerste, vandaar ook dat ik er niet gelijk een heel fortuin tegenaan wou smijten. Eerst een beetje oefenen zeker maar die pizzasteen gaat er ook zeker komen!
22 mei volgend jaar is wel een mooi moment voor zo'n pizza'tje.
Maar een heel fortuin? Hoeveel kost die Grill Guru dan? Ik heb eerder altijd een Weber gehad maar bij de echte langere sessies én BBQ-en bij lagere temperaturen kon die het niet meer aan. Ik heb toen dus een Kamado Joe gekocht, maar wel de meest simpele, die duurdere varianten hebben vooral luxe opties. Volgens mij zijn die niet eens zoveel duurder dan bijv. Grill Guru. Maar goed, volgens mij is zo'n Grill Guru ook gewoon prima.
22 mei volgend jaar pizza, goeie, ik noteer hem ook ff
Nee idd, direct gebruik van maken.YES schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:54:
[...]
Rond dit uur zijn de mods vast niet zo scherp meer op off-topic posts dus ik reageer ff
Incl. de pizzabijbel tochEerste Kamado? Ik heb sinds twee jaar een Kamado Joe en inmiddels gaat ie wel zo'n beetje één keer per week aan. Gratis tip: koop maar vast een pizzasteen en ga het deeg zelf maken, kan je er heerlijke pizza's op bakken
Heb 2 jaar geleden 12 van die grote zakken gehaald voor 120 Euro in totaal (in een loods, met envelopje enzo, ken iemand die werkzaam is in de branche), met een ei doe je daar echter meerdere jaren mee, dus je verdient die krengen op termijn ook nog wel terug. Gaat hier zelfs in de winter regelmatig aan en als het regent ook, lekker onder de overkapping zitten. Blijft een goede aankoop.
100%, @Richh dit is echt een handig boek als je met pizza's aan de slag wil!Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:09:
[...]
Nee idd, direct gebruik van maken.
[...]
Incl. de pizzabijbel toch
12 grote zakken van wat? Houtskool? Dat is wel een leuke aankoop, kan je idd wel even mee vooruit, haha.Heb 2 jaar geleden 12 van die grote zakken gehaald voor 120 Euro in totaal (in een loods, met envelopje enzo, ken iemand die werkzaam is in de branche), met een ei doe je daar echter meerdere jaren mee, dus je verdient die krengen op termijn ook nog wel terug. Gaat hier zelfs in de winter regelmatig aan en als het regent ook, lekker onder de overkapping zitten. Blijft een goede aankoop.
Ja, 12x15 kg zakken premium houtskool van verschillende soorten. Kan er natuurlijk verder niet teveel over zeggen, maar altijd leuk om dergelijke "kennissen" te hebben.YES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:17:
[...]
12 grote zakken van wat? Houtskool? Dat is wel een leuke aankoop, kan je idd wel even mee vooruit, haha.
Nice!Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:21:
[...]
Ja, 12x15 kg zakken premium houtskool van verschillende soorten. Kan er natuurlijk verder niet teveel over zeggen, maar altijd leuk om dergelijke "kennissen" te hebben.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar marabu houtskool. Ken mijn kamado inmiddels een beetje en kan met Marabu zowel low and slow als kneiter heet aardig goed regelen
mooie prijs weer, heb weer ByBit punten ingeleverd 
ziet 'm gaan joh
ziet 'm gaan joh
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 01-08-2025 00:35 ]
nothing stops this train
Voor 0,006 BTC kan je een Large grillguru vinden. Als je goed zoekt kan je nog echte B/C merken vinden voor minder dan 0,005 BTC. Een Kamado Joe, Bastard of Green Egg gaat met fatsoenlijk formaat al snel over de 0,01 BTC en dat vond ik wat te gekYES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:09:
[...]
Hehe, heel goed
Maar een heel fortuin? Hoeveel kost die Grill Guru dan? Ik heb eerder altijd een Weber gehad maar bij de echte langere sessies én BBQ-en bij lagere temperaturen kon die het niet meer aan. Ik heb toen dus een Kamado Joe gekocht, maar wel de meest simpele, die duurdere varianten hebben vooral luxe opties. Volgens mij zijn die niet eens zoveel duurder dan bijv. Grill Guru. Maar goed, volgens mij is zo'n Grill Guru ook gewoon prima.
22 mei volgend jaar pizza, goeie, ik noteer hem ook ff
Naar wat ik heb begrepen zijn ze idd allemaal prima, is de garantie vooral wat beter bij de A-merken, maar heb je bij zo'n Grill Guru iig genoeg accessoire keuze. Zoals dus een pizza steen
Kan zelf beter met Dammers uit de voeten.YES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:23:
[...]
Nice!
Ik gebruik eigenlijk alleen maar marabu houtskool. Ken mijn kamado inmiddels een beetje en kan met Marabu zowel low and slow als kneiter heet aardig goed regelen
Pizzabijbel ook maar eens naar kijken. Deeg blijf ik een lastig goedje vinden. Ook voor brood.
rekt?
[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 01-08-2025 02:57 ]
nothing stops this train
Dat is niet echt de reden, zitten gewoon nog in die range te klooien.Stukfruit schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 01:47:
Blijkbaar omdat Coinbase niet goed genoeg heeft gepresteerd.
Shit happens.
Kan er ook niet teveel over zeggen maar houtskool importeren vanuit DE is best lucratief.Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:21:
[...]
Ja, 12x15 kg zakken premium houtskool van verschillende soorten. Kan er natuurlijk verder niet teveel over zeggen, maar altijd leuk om dergelijke "kennissen" te hebben.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
gaap, range, gaap.
btc-d wel weer wat verder up. das mooi. Nu vasthouden bij de uitbraak omhoog en wellicht nog 1 a 2% erbij aub
btc-d wel weer wat verder up. das mooi. Nu vasthouden bij de uitbraak omhoog en wellicht nog 1 a 2% erbij aub
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik wilde mijn Bybit kaart opwaarderen met fiat maar ik gebruikte de verkeerde knop waardoor ik automatisch Bitcoin in de dip heb gekocht. Ook goed.
Goedemorgen
Goedemorgen
Zwaar klaar met die range welanti elppa schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:14:
gaap, range, gaap.
mwa ga niet zeggen dat ik er niet klaar mee ben, maar we hebben afgelopen 2 jaar (bull) veel extremer gehad. In mijn hoofd ga ik er vanuit dat we nog 1 maand zo doorgaan. Dan kan het alleen maar meevallen.
Er mist af en toe een 0 in je verhaal, maar het was laat.Richh schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:36:
[...]
Voor 0,06 BTC kan je een Large grillguru vinden. Als je goed zoekt kan je nog echte B/C merken vinden voor minder dan 0,05 BTC. Een Kamado Joe, Bastard of Green Egg gaat met fatsoenlijk formaat al snel over de 0,01 BTC en dat vond ik wat te gek
Naar wat ik heb begrepen zijn ze idd allemaal prima, is de garantie vooral wat beter bij de A-merken, maar heb je bij zo'n Grill Guru iig genoeg accessoire keuze. Zoals dus een pizza steen
Toch jammer dat zo'n citaat niet vanzelf mee aanpastJumpman schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:58:
[...]
Er mist af en toe een 0 in je verhaal, maar het was laat.
Maar het was inderdaad laat.
Wispe schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:16:
Ik wilde mijn Bybit kaart opwaarderen met fiat maar ik gebruikte de verkeerde knop waardoor ik automatisch Bitcoin in de dip heb gekocht. Ook goed.
Goedemorgen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b44w1FiUv7IWCuBCWO2PR6qX.jpg?f=user_large)
Omdat Trump Canada straf heeft gegeven dan?tomtom901 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 05:59:
[...]
Dat is niet echt de reden, zitten gewoon nog in die range te klooien.
Misschien moet ik wat vaker een /s gebruiken.
Dat zit wel Schnorr.
Gewoon de FVG vullen die daar van 25 juli al staat te wachten.. te lonken..
Never ever financial advice...
Oerang oetang.. waren we niet klaar met tarieven man
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Weer wat extra BTC gekocht. Mooie kansen om wat te kopen zo voor het weekend
Ach, weer een tarieven dipje. Klimt wel weer terug omhoog en het zit (nu nog) keuring binnen de range.
Kan je die eens in een chart zetten? Ik ben een beetje aan het lezen wat FVG inhoudt maar ik kan er geen vinden op die datum in de prijs regionen waar we nu zitten?kazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:51:
/f/image/yJ5TG73tIU3PtKKIuEAqNiXf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Guere op 01-08-2025 09:05 ]
Kan ik een kratje kopen ergens? Voor m’n Alu bbq schaal.
In het NK topic posted: dinsdag 22 juli 2025 11:15YES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:02:
[...]
Kan je die eens in een chart zetten? Ik ben een beetje aan het lezen wat FVG inhoudt maar ik kan er geen vinden op die datum in de prijs regionen waar we nu zitten?
Dit is de daily, vind ik voor langere termijn veel belangrijker dan de korte 1h.
Ah, ik zie hem idd. Ik had al snel ff gekeken maar niet verder terug dan 25 juli aangezien je die datum noemde netkazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:07:
[...]
In het NK topic posted: dinsdag 22 juli 2025 11:15
Dit is de daily, vind ik voor langere termijn veel belangrijker dan de korte 1h.
Sorry my typo, 22/07 iddYES schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:08:
[...]
Ah, ik zie hem idd. Ik had al snel ff gekeken maar niet verder terug dan 25 juli aangezien je die datum noemde net
Blauwe MA inderdaad geraakt en hold vooralsnog:
/f/image/sbaDMgPV5gx5V0aN4uxaIpym.png?f=fotoalbum_large)
Alle 3 de buy orders geraakt en weer volledig aan boord:
/f/image/lFHGZaBa0RFy5s6gXLQmhmds.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk vanaf hier weer up
Al ziet het er nog niet heel lekker uit zo...
/f/image/sbaDMgPV5gx5V0aN4uxaIpym.png?f=fotoalbum_large)
Alle 3 de buy orders geraakt en weer volledig aan boord:
/f/image/lFHGZaBa0RFy5s6gXLQmhmds.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk vanaf hier weer up
Ik helpt het hopen, maar hou zelf rekening met een dipje naar 12/13.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
ook prima, is maar 10k onder ath. lets go.mjjveldt schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:25:
Vermoeiend dat die Capo nu natuurlijk weer “I told you so” gaat zeggen.
Worden jullie ook een beetje crypto moe? Is dat normaal richting einde bullrun? Het voelt alsof de finishlijn in zicht is, maar er telkens nog een extra heuveltje tussen komt.
Weet niet of ik nou op een crypto winter zit te wachten, maar het was toen voor mijn gevoel simpeler. Heb overigens niks te klagen, buy and hodl, maar pfff
Weet niet of ik nou op een crypto winter zit te wachten, maar het was toen voor mijn gevoel simpeler. Heb overigens niks te klagen, buy and hodl, maar pfff
:no_upscale():strip_exif()/f/image/dVXhJXitboKQ0eNHELT5Rv78.avif?f=user_large)
Kan idd nog wel wat lager, ETH buy orders zijn ook geraakt, maar de ETH chart ziet er nog wat minder rooskleurig uit dan BTC. Twijfel idd of dit het al was. Maar linksom of rechtsom wat extra sats verzameld vanaf 115/116->118->114/115k.mjjveldt schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:25:
Hopelijk wordt dit weer zo'n vrijdag dat de ochtend achteraf een goed koopmoment blijkt te zijn, om rondom de vrijmibo mooie groene candles neer te zetten.
Zet een alarm op $BTC $420k en kijk er niet meer naar.Numbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
Worden jullie ook een beetje crypto moe? Is dat normaal richting einde bullrun? Het voelt alsof de finishlijn in zicht is, maar er telkens nog een extra heuveltje tussen komt.
[Afbeelding]
Trump is weer lekker bezig, gelukkig hebben mensen hem langzaam door. Aandelen ook weer lekker rood. Hij wordt er zelf alleen maar beter van. Ik snap niet waarom er nog geen onderzoek is ingesteld want die neigt echt naar marktmanipulatie. Enfin, ik laat mij niet gek maken en verwacht nog wel een mooi sprongetje up.
Soms moe, maar dan bedenk ik me dat een lange adem het beste werkt. Ik hou september/oktober als potentieel eindpunt, maar als die Fear & greed index te hoog wordt, ga ik sneller een deel incasseren.Numbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]
Ik heb de trade van 99k en 102k nog open staan.Taro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:29:
[...]
Kan idd nog wel wat lager, ETH buy orders zijn ook geraakt, maar de ETH chart ziet er nog wat minder rooskleurig uit dan BTC. Twijfel idd of dit het al was. Maar linksom of rechtsom wat extra sats verzameld vanaf 115/116->118->114/115k.
Hopelijk wordt dit weer zo'n vrijdag dat de ochtend achteraf een goed koopmoment blijkt te zijn, om rondom de vrijmibo mooie groene candles neer te zetten.
Heb wat TP's genomen, risico volledig afgedekt en ben nu opnieuw aan de 102k trade aan het inschalen op de way down.
Tot nu toe is deze range heel erg lucratief geweest.
Wat is te hoog?ByteMe_ schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:31:
[...]
Soms moe, maar dan bedenk ik me dat een lange adem het beste werkt. Ik hou september/oktober als potentieel eindpunt, maar als die Fear & greed index te hoog wordt, ga ik sneller een deel incasseren.
Yep, hij ziet deze huidige daling als een confirmation van zijn bearish scenario en report vanochtend "We should see new lows this month. [...] This is a time to be bearish."Chaes schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
Vermoeiend dat die Capo nu natuurlijk weer “I told you so” gaat zeggen.
Ja, ben ik al een tijdje. Kijk nauwelijks meer naar de charts, in dit topic ook veel minder. En voorheen zat ik ook helemaal in de altcoins, kon je dagen mee vullen, maar heb alleen nog 3 exchange tabs open en verder niets, geen speciale wallets open, etc.. Lekker rustig, tijd voor andere dingen. Wat mij betreft nog ff de 148k aantikken, jaartje dalen en weer goedkoop inkopen.Numbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]
Bij 90+ in dit stadium is het denk ik uitkijken.
Maar goed, als ik te laat ben, dan dikke pech, hodl ik wel weer. Ik doe ook maar wat
yep, is normaal. Ik benoem dit al jaar of 5 hier. Bear is zoveel meer chillNumbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]
Thanks dat je die FVG hebt uitgelegd trouwens, weer wat geleerd. Was een mooie plek voor een order.kazzzdafke schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:51:
https://www.fluxcharts.co...ce-Action/Fair-Value-Gaps
Allemaal ruis, banana zone dit jaar nog
Vind BTC de laatste maanden wel een beetje saai. Ben benieuwd hoe we over een lange poos terugkijken op deze cycle. Heb een vermoeden dat de diminishing returns deze cycle zichtbaarder gaan zijn en tegelijkertijd we steeds "stabiele" prijzen gaan krijgen t.o.v. het verleden. In ieder geval we blijven stijgen, maar minder explosief.
Laatste maanden hier minder actief geweest en vroeg mij af of jullie op de hoogte zijn van de nieuwe Bybit card cashback/niveaus? Gratis BTC elke maand
Vind BTC de laatste maanden wel een beetje saai. Ben benieuwd hoe we over een lange poos terugkijken op deze cycle. Heb een vermoeden dat de diminishing returns deze cycle zichtbaarder gaan zijn en tegelijkertijd we steeds "stabiele" prijzen gaan krijgen t.o.v. het verleden. In ieder geval we blijven stijgen, maar minder explosief.
Laatste maanden hier minder actief geweest en vroeg mij af of jullie op de hoogte zijn van de nieuwe Bybit card cashback/niveaus? Gratis BTC elke maand
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
JaNumbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]
Of een dipje naar 110k. Dit hangt ook nog boven de markt.mjjveldt schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:25:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bybit EU?Steady schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:45:
Ik was al crypto moe toen ik er in 2017 mee begon.Numbers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]
Zero.
Yes EU. In het verleden was de cashback mager en sinds een maand of twee geleden hebben ze het systeem omgegooid. Je kan gemakkelijk $50 aan BTC maandelijks krijgen of $150 als je wat meer spendeert. Wij doen onze uitgaven thuis ermee en ik betaal er ook zakelijk mee, dus farm die 150 per maand atm.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!