Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
More data needed! Ja wat een flapdrol ook.Axel schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:39:
FOMC aan het kijken, man man man wat zegt Powell met een boel woorden helemaal niets. Geen enkele vorm van antwoord op tot tweemaal toe de vraag of er in september een rentecorrectie gedaan zou kunnen worden
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 30-07-2025 20:42 ]
Deze kerel ookGuere schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:33:
[...]
HPowell does not forget!
[Afbeelding]
En ja ik had deze al sinds vanochtend in m'n hoofd, maar die kerel moest eerst weer gaan babbelen.
:strip_exif()/f/image/wYTWtYvKzX02Xx1g4P7sQX0v.png?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een laatste keer de orderboeken resetten en dan moet m'n bolide er glad doorheen glijden

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pinsa schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:03:
Volatiel avondje soon bounce
:gifsicle():strip_exif()/f/image/AYWuwg7rxbtIwBcjwBPSZeYY.gif?f=user_large)

Rekteroni not rekteroni enough
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
BTC €94.837,08
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is immers stierenavondPinsa schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:03:
Volatiel avondje soon bounce
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het kan alsnog een bullflag worden, maar dan moet ie wel rond de 117K of hoger sluiten?YES schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:30:
[...]
Voor een echte Bartje moet ie nog wel wat dieper, maar vooruit, je hebt de meme verdiend
[Afbeelding]
YES schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:30:
[...]
Voor een echte Bartje moet ie nog wel wat dieper
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large)
Nou het kan natuurlijk ook gewoon een wickje worden en verder rangen. Het hoeft natuurlijk niet altijd een patroon te worden zoals een flag, bartje, pennant oid.bsmpower schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:33:
[...]
Het kan alsnog een bullflag worden, maar dan moet ie wel rond de 117K of hoger sluiten?
Qua range nadert de wick nu nl. perfectie:
/f/image/ndfW3SDkuBH1FobuV0t0czq9.png?f=fotoalbum_large)
Sell low buy high?Het Fantoom schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:39:
Goede reminder voor de donderdag dip, zojuist weer 80% verkocht

[ Voor 26% gewijzigd door Darrell op 30-07-2025 21:45 ]
Vorig week pakte het prima uit. Maar ik had deze keer inderdaad beter wat vroeger in de avond kunnen verkopen, doe het normaal pas rond 22u.
Klopt vaak zijn donderdag dipdagen al schijnt die mythe een keer ontkracht te zijn hier, hopelijk verdien je er een leuke mee!Het Fantoom schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:44:
[...]
Vorig week pakte het prima uit. Maar ik had deze keer inderdaad beter wat vroeger in de avond kunnen verkopen, doe het normaal pas rond 22u.
[ Voor 63% gewijzigd door keanu_ op 30-07-2025 21:52 ]
115k zelfs.
[ Voor 9% gewijzigd door ByteMe_ op 30-07-2025 22:05 ]
Het went zo snel...!ByteMe_ schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:03:
Eigenlijk nog een week te gaan en we zitten n maandje >110k. Niet slecht
115k zelfs.
They who buy the dip, deserves the rip.
jup, ik iig wel
nothing stops this train
#metooKol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:10:
en wie heeft er gekocht?
jup, ik iig welop $116.2
Op 116k
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:10:
en wie heeft er gekocht?
jup, ik iig welop $116.2
:strip_exif()/f/image/4H6v34ANAbvRT6E8W4tiUgvL.jpg?f=fotoalbum_large)
117

:strip_exif()/f/image/QNLYBYGmCsx7OwBYt1kVFEJS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Moiety op 30-07-2025 22:35 ]
Waarvoor dank. Die kon ik zo weer overnemen om ze straks met 3.5x winst te verkopen.Het Fantoom schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:39:
Goede reminder voor de donderdag dip, zojuist weer 80% verkocht
Dat zit wel Schnorr.
Zo zie ik het graagStukfruit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:50:
[...]
Waarvoor dank. Die kon ik zo weer overnemen om ze straks met 3.5x winst te verkopen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ln3ZmMlJG4nYYhsNlDOPZVve.gif?f=user_large)
Over drie weekjes noem ik niet 'straks'.Stukfruit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:50:
[...]
Waarvoor dank. Die kon ik zo weer overnemen om ze straks met 3.5x winst te verkopen.
Veel plezier ermee. Misschien koop ik ze dan wel weer van je over.Stukfruit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:50:
[...]
Echt veel geld heb ik toch al niet in crypto zitten omdat ik er niet mee om kan gaan.
Het echte geld zit bij mij in aandelen, daar lijkt wat meer logica te zitten in de koersschommelingen, kan ik beter inschatten en heb ik ook meer succes mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Het Fantoom op 30-07-2025 23:15 ]
Het Fantoom schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:14:
[...]
Veel plezier ermee. Misschien koop ik ze dan wel weer van je over.
Echt veel geld heb ik toch al niet in crypto zitten omdat ik er niet mee om kan gaan.
Het echte geld zit bij mij in aandelen, daar lijkt wat meer logica te zitten in de koersschommelingen, kan ik beter inschatten en heb ik ook meer succes mee.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ipO4wahbHjnrHZh7GsNJEnSf.gif?f=user_large)
Als jij ze op 300 tot 400k van mij wil overnemen dan bied ik ze met plezier aan voor een vriendenprijsjeHet Fantoom schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:14:
[...]
Veel plezier ermee. Misschien koop ik ze dan wel weer van je over.
Jij liever dan ik. Iedere keer hele weekenden gespannen op nagels zitten bijten in afwachting van de nieuwe week...Het echte geld zit bij mij in aandelen, daar lijkt wat meer logica te zitten in de koersschommelingen, kan ik beter inschatten en heb ik ook meer succes mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 30-07-2025 23:56 ]
Dat zit wel Schnorr.
Vind ik juist fijn ipv dat ieder weekend en nacht doordendert, geeft me geen rust. Verder heb ik wel een klein beetje btc wat ik hold, naast de trading portefeuille. Alleen gaat dat laatste me gewoon slecht af, in tegenstelling bij aandelen. En daarom stop ik er ook niet teveel geld in.Stukfruit schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:55:
[...]
Jij liever dan ik. Iedere keer hele weekenden gespannen op nagels zitten bijten in afwachting van de nieuwe week...
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2025 01:19 ]
nothing stops this train
Over een half jaar ben je dus ook gewoon een zure maxiHet Fantoom schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 00:51:
[...]
Vind ik juist fijn ipv dat ieder weekend en nacht doordendert, geeft me geen rust. Verder heb ik wel een klein beetje btc wat ik hold, naast de trading portefeuille. Alleen gaat dat laatste me gewoon slecht af, in tegenstelling bij aandelen. En daarom stop ik er ook niet teveel geld in.
Dat zit wel Schnorr.
Dat is lekker wakker worden. Met de huidige BTC stand sta ik precies op 50% rendement op jaarbasis met mijn VCA strategie. Dus mooi om op dit niveau te blijven t/m zondag.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Vandaag geen 119k dus.Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 01:19:
morgen $119k, ja zelfs op donderdag dipdsag, we gaan het meemaken
waarom niet.
Kan prima hoor, zeker met monthly close. Plus heatmap is aardig leeg
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Op basis van wat?kbuntu schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:29:
Powell zal nu wel ergens ontslagen gaan worden
Dat zit wel Schnorr.
Monthly close en vertrouwen in BTC na het overleven van die gigantische whale dump gaan het goed doenBTC100K2021 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:07:
[...]
EUR/USD helpt een handje mee inderdaad.
Mooi moment om even door te pompen nu.
BTC €94.837,08
Tsja, de enige echte mogelijkheid is via zo'n klassiek gevalletje vage verwoording in VS wetgeving: "The Federal Reserve Act of 1913 allows governors to be removed for cause."Stukfruit schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:36:
Op basis van wat?
Wat er mogelijk onder "for cause" kan vallen is nu al maanden discussie over, maar grove nalatigheid in het uitvoeren van zijn taak lijkt de enige haalbare reden te zijn. Tot nu toe heeft Trump steeds ingebonden en na ieder potje ruziën gezegd dat hij Powell toch niet gaat ontslaan, want ook zijn adviseurs weten heus wel dat de pleuris kan uitbreken op de markt als je zomaar de baas van de onafhankelijke centrale bank ontslaat. Ik acht het niet onmogelijk dat het toch gebeurd, maar vermoed dat ze sowieso eerst de ontwikkelingen in de herfst afwachten.
De kans op een rate cut in september is overigens na de speech van gisteren veranderd: nu 57% kans in de FED watch tool dat ook in september de 4.5% word gehandhaafd.
augustus kan mooi zijn, misschien wel $140k
nothing stops this train
ik ga voor 160kKol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:25:
donderdag dipdag +monthly close
augustus kan mooi zijn, misschien wel $140k
69K naar 118K in 4 jaar tijd is gezien het risicoprofiel dat BTC nu nog heeft niet geweldig.
NVDA doet 90% vanaf de low in april. BTC 55%. Gezien het risico moet dat andersom zijn.
We hebben in absolute zin ook gewoon hogere koersen nodig om retail weer te trekken. Dit koersniveau spreekt niet tot de verbeelding. Te dicht bij de vorige ATH, te dicht bij die 100K grens die al zo lang geleden is gebroken.
Wij zitten hier in een bubbel, maar als je er van buitenaf naar kijkt snap ik wel dat retail nog niet massaal instapt.
Staat los van de bullish vooruitzichten op langere termijn.
Volgens mij zag ik hem zonet langsrijden! Kan niet missen.Darrell schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:21:
@Guere misschien is @Kol Nedra op een schrale atser vakantie om zoveel mogelijk vakantiegeld in btc te kunnen drukken wel een leuk idee.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yYTVS26cwaA1Lo6aV6ngw3XB.jpg?f=user_large)
In theorie kan ik in m'n excel sheet wel de dollar winst omzetten naar BTC, maar dat is ook weer zoveel moeite
ja daarom zei ik misschien $140k (erg bearish) want het zal eerder $235k zijn
nothing stops this train
Die wachten inderdaad op de 300k zodat ze het laatste zetje naar de 420k kunnen geven.BTC100K2021 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:50:
Wordt ook wel tijd.
69K naar 118K in 4 jaar tijd is gezien het risicoprofiel dat BTC nu nog heeft niet geweldig.
NVDA doet 90% vanaf de low in april. BTC 55%. Gezien het risico moet dat andersom zijn.
We hebben in absolute zin ook gewoon hogere koersen nodig om retail weer te trekken. Dit koersniveau spreekt niet tot de verbeelding. Te dicht bij de vorige ATH, te dicht bij die 100K grens die al zo lang geleden is gebroken.
Wij zitten hier in een bubbel, maar als je er van buitenaf naar kijkt snap ik wel dat retail nog niet massaal instapt.
Dat zit wel Schnorr.
sorry maar die auto is veel meer waard dan mijn gedeukte Opel uit 2008 ^^Guere schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:54:
[...]
Volgens mij zag ik hem zonet langsrijden! Kan niet missen.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ja sorry, die combi was wat lastiger te vindenKol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:01:
sorry maar die auto is veel meer waard dan mijn gedeukte Opel uit 2008 ^^
Via settings default currency op BTC zettenRemy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:55:
Net m'n eerste trade op Kraken gesloten, maar ik kan mijn winst in BTC daar niet zien (wel in $), iemand enig idee of dat wel mogelijk is?
In theorie kan ik in m'n excel sheet wel de dollar winst omzetten naar BTC, maar dat is ook weer zoveel moeite
Dat is helaas alleen van de globale assets, niet van hoeveel BTC winst je trade heeft gemaakt.
En ik zie nog wat geks, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Ik had $4 winst gemaakt met m'n trade, maar dat is dus uitgekeerd in USD, en niet automatisch in BTC...
Je was me voor haha.Guere schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:05:
[...]
Ja sorry, die combi was wat lastiger te vindenSowieso brakke auto met een caravan die nog goed genoeg was om stickers op te plakken was ook lastig, dus moest wel accepteren dat er een opmerking zou komen over de oldtimer. Maar had die opmerking eigenlijk van @tomtom901 verwacht
Kun je hier wat mee?Guere schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:05:
[...]
Ja sorry, die combi was wat lastiger te vindenSowieso brakke auto met een caravan die nog goed genoeg was om stickers op te plakken was ook lastig, dus moest wel accepteren dat er een opmerking zou komen over de oldtimer. Maar had die opmerking eigenlijk van @tomtom901 verwacht
:no_upscale():strip_exif()/f/image/4iZ5z5O2MoGSxWvWNFrU4xLS.avif?f=user_large)
een btc paar kiezen? als je usd paar kiest krijg je natuurlijk usd bij verkoop...Remy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:30:
[...]
Dat is helaas alleen van de globale assets, niet van hoeveel BTC winst je trade heeft gemaakt.
En ik zie nog wat geks, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Ik had $4 winst gemaakt met m'n trade, maar dat is dus uitgekeerd in USD, en niet automatisch in BTC...
Mijn ervaring met BTC Perp op andere exchanges (Kucoin, Bybit (toen het nog kon), is dat je je BTC gebruikt om USD contracten te 'kopen' en daarmee te traden, en de winst werd standaard omgezet in BTC.Aeronaut schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:41:
[...]
een btc paar kiezen? als je usd paar kiest krijg je natuurlijk usd bij verkoop...
Maar op Kraken blijkbaar niet, maakt verder niet heel veel uit, vereist een extra handeling (en mogelijk meer/minder winst).
/f/image/3yyXsINroQ9lM8wr0VJQWfoV.png?f=fotoalbum_large)
De rol van retail wordt steeds kleiner/verwaarloosbaar.BTC100K2021 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:50:
Wordt ook wel tijd.
terwijl het voor retail zo belangrijk is om bitcoin te hebben. maar men wilt liever eurootjes hebben ipv echt geldDarrell schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:46:
[...]
De rol van retail wordt steeds kleiner/verwaarloosbaar.

nothing stops this train
Ik begrijp de futures op kraken nooit, ik wil gewoon SHORT/LONG en dan 1x 10x 40x instelbaar, dit is ontzettend omslachtigRemy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:45:
[...]
Mijn ervaring met BTC Perp op andere exchanges (Kucoin, Bybit (toen het nog kon), is dat je je BTC gebruikt om USD contracten te 'kopen' en daarmee te traden, en de winst werd standaard omgezet in BTC.
Maar op Kraken blijkbaar niet, maakt verder niet heel veel uit, vereist een extra handeling (en mogelijk meer/minder winst).
[Afbeelding]
Open/close position en hoeveel % ik in de winst/verlies sta
MEXC deed dit heel mooi
BTC €94.837,08
Kolrekt, al hou je maar BTC als hedge aan op een percentage van je Euro’s of US Dollars.Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:48:
[...]
terwijl het voor retail zo belangrijk is om bitcoin te hebben. maar men wilt liever eurootjes hebben ipv echt geld
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
BTC is toch geen currency, meer een asset.Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:48:
[...]
terwijl het voor retail zo belangrijk is om bitcoin te hebben. maar men wilt liever eurootjes hebben ipv echt geld
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Maar dat kan toch gewoon?koelebobes schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:12:
[...]
Ik begrijp de futures op kraken nooit, ik wil gewoon SHORT/LONG en dan 1x 10x 40x instelbaar, dit is ontzettend omslachtig
Open/close position en hoeveel % ik in de winst/verlies sta
MEXC deed dit heel mooi
Buy = long en Sell = short
Je kan de leverage aanpassen tot 50x (iig in dit geval).
En als je op position klikt, dan zie je duidelijk hoeveel winst je hebt in % en in $.
/f/image/0GbCyf3AElTEC2wKBCBdj50P.png?f=fotoalbum_large)
Is dit op de mobiel? Want bij mij ziet dit er anders uitRemy!!!! schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:52:
[...]
Maar dat kan toch gewoon?
Buy = long en Sell = short
Je kan de leverage aanpassen tot 50x (iig in dit geval).
En als je op position klikt, dan zie je duidelijk hoeveel winst je hebt in % en in $.
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
ja oke, maar euro/dollar is ook geen geld...... dus geld bestaat niet?
nothing stops this train
Nee gewoon op de PC, ik merk wel dat als je je venster qua formaat aanpast, dat de layout/knoppen ook wel flink veranderen.koelebobes schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:59:
[...]
Is dit op de mobiel? Want bij mij ziet dit er anders uit
Geld is een middel dat algemeen wordt geaccepteerd om mee te betalen (bron: Wikipedia). Dus euro/dollar is geld.Kol Nedra schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:04:
[...]
ja oke, maar euro/dollar is ook geen geld...... dus geld bestaat niet?
ja precies, ik moet vanavond gewoon werken
nothing stops this train
maar geen waarde opslagWispe schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:10:
[...]
Geld is een middel dat algemeen wordt geaccepteerd om mee te betalen (bron: Wikipedia). Dus euro/dollar is geld.
nothing stops this train
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3AoEclfmtlV7BBN9u3NmHIir.gif?f=user_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!