• Aliks89
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 16:18
Hier sinds afgelopen week klant, en trouwens nieuw hierzo ( met account ) Lees altijd de artikelen wel, maar denk ik maak een account aan.

Mijn ervaring met NN is redelijk, tis niet top, en aangezien ze nu aan actie hebben met 100 euro kado, is het de moeite van proberen waard!

Maar zoals al meerdere zeiden, het is nog niet zo "goed" als andere banken, wat ik ergens snap het is leuk om kennis te maken en de spaarrekening natuurlijk....

Ik zeg het zelfde ik wacht af tot er kosten worden gerekend, daarna ga ik als het blijft zoals nu wel weg, maar wil het een eerlijke kans geven leuke actie idd met de 100 euro, wil ik het wel even voor uit proberen en hier zeuren als het niet bevalt haha!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tgv2 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:32:
Actie mail:
  • Betaal je al de maandelijkse vaste kosten voor je NN Betaalrekening of NN Gezamenlijke Rekening? Dan schrijven we van 1 augustus 2026 tot en met 30 juni 2027 deze maandelijkse vaste kosten niet af.
  • Betaal je op dit moment nog niet de maandelijkse vaste kosten voor je NN Betaalrekening of NN Gezamenlijke Rekening omdat je gebruikmaakt van een van onze acties? Ook dan schrijven we tot en met 30 juni 2027 deze maandelijkse vaste kosten niet af. Dit betekent dat je langer gratis gebruikmaakt van je betaalrekening. 
  • Heb je een NN Betaalrekening en een NN Gezamenlijke rekening? Dan geldt deze actie voor beide betaalrekeningen.
  • Vanaf 1 juli 2027 schrijven we de maandelijkse vaste kosten af. 
  • Deze actie geldt voor lopende betaalrekeningen die voor 16 juli 2026 bij ons zijn geopend en is te combineren met andere acties.
Dus geen 6 maanden gratis + 100 euro, maar zo’n 11 maanden gratis + 100 euro. Netjes.

Er is nog wel wat werk te verzetten in die app, maar ik ken slechtere of ingewikkelder bankapps. Voor de boodschappenrekening voldoet het. :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

Pagina: 1 2 Laatste