Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17:43
Sinds 15 mei bied Nationale Nederlanden een eigen betaalrekening aan, tijd voor een eigen topic. https://www.nn.nl/Particulier/Betalen.htm

Kosten: 3,05 (Gratis voor 12 maanden indien je de rekening opent voor 1 december 2025). Voor een gezamenlijke rekening betaal je €4,40 (ook zelfde deal als je voor 1 december 2025 je pakket opent).

'Perks'

-Mogelijkheid voor een gezamenlijke bankrekening
-Debit Mastercard
-NN Inzicht. Dé tool voor grip op je geldzaken, dankzij de slimme saldovoorspeller en handige seintjes. Dit is wat NN schrijft op de website, het zit nog overduidelijk in de beginfase en je kan nog niet eigen categorieën toevoegen. Door PSD2 kun je ook andere bankrekeningen toevoegen (ABN, ASN, Bunq, ING, Knab, N26, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS en Triodos).
-Apple Pay/Google Pay ontbreekt!
-Mobiel betalen op Android telefoons word ondersteund.
-Bankafschriften ontbreken.
-Uitsluitend transacties mogelijk binnen het SEPA gebied, daarbuiten ondersteunt NN geen overboekingen.
-Geen betaalverzoek functie wel Tikkie ondersteuning.

Het is momenteel een basic app waar je geld mee kan overmaken en ontvangen, transacties doen met je MasterCard debit en daar is voor nu alles ook mee gezegd. Dit zou misschien een leuke bank voor ernaast kunnen zijn, denk dat dit als hoofdbank nog te veel beperkingen kent ook door het ontbreken van de IBAN naamcheck. Een adresboek is er in afgeslankte vorm (partijen waar jij geld naar overmaakt worden opgeslagen, kun je niet verwijderen of aanpassen). Daarmee is heel erg merkbaar dat de bank nog in de kinderschoenen staat en de eerste users ook meteen een soort publieke beta users zijn, ik ben ook benieuwd wat er komende weken/maanden toegevoegd gaat worden om te kunnen concurreren met de grootbanken.

Veelgestelde vragen over het product is hier te vinden:
https://www.nn.nl/Particu...e/Veelgestelde-vragen.htm

En de betaalpas ziet er als volgt uit (voorzijde), achterkant staan alle gegevens op zoals IBAN, kaartnummer en CVC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjDu2mVSEMGcidLrYu9daWHjWLs=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/RMyK665csuUEG1Rfm6EFajcT.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door Youtl op 09-08-2025 00:33 . Reden: update ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akiranon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:04
Google Pay ondersteuning is er (gelukkig) nog niet. De applicatie creëert een virtuele pas, waarbij de app zelf als betaalmethode wordt geactiveerd en direct communiceert via NFC zonder Google Pay.

Voordeel: Privacy. Geen afhankelijkheid van Google.
Nadeel: NN wordt je primaire betaalapp, dus geen mogelijkheid om tussen bankpassen van verschillende banken te switchen.

Alleen Openbank en Curve leken alternatieven te hebben voor Google Pay. Het feit dat NN het dus op deze 'oude' manier aanbiedt vind ik wel een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testerfrank
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 01-08 04:28
Heb de rekening geopend en je kan niet met Apple Pay betalen wel kan je met Android een digitale betaalpas aanmaken en dan kan je zelf kiezen of je de nn app gebruikt voor goedkeuren transactie of de wallet van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testerfrank
Akiranon schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 16:59:
Google Pay ondersteuning is er (gelukkig) nog niet. De applicatie creëert een virtuele pas, waarbij de app zelf als betaalmethode wordt geactiveerd en direct communiceert via NFC zonder Google Pay.

Voordeel: Privacy. Geen afhankelijkheid van Google.
Nadeel: NN wordt je primaire betaalapp, dus geen mogelijkheid om tussen bankpassen van verschillende banken te switchen.

Alleen Openbank en Curve leken alternatieven te hebben voor Google Pay. Het feit dat NN het dus op deze 'oude' manier aanbiedt vind ik wel een voordeel :)
Je kan kiezen of je de wallet van Google wil gebruiken of de nn app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Testerfrank
Youtl schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 15:13:
Sinds 15 mei bied Nationale Nederlanden een eigen betaalrekening aan, tijd voor een eigen topic. https://www.nn.nl/Particulier/Betalen.htm

Kosten: 3,05 (Gratis voor 12 maanden indien je de rekening opent voor 1 september 2025). Voor een gezamenlijke rekening betaal je €4,40 (ook zelfde deal als je voor 1 september 2025 je pakket opent).

'Perks'

-Debit Mastercard
-NN Inzicht. Dé tool voor grip op je geldzaken, dankzij de slimme saldovoorspeller en handige seintjes. Dit is wat NN schrijft op de website, het zit nog overduidelijk in de beginfase en je kan nog niet eigen categorieën toevoegen. Door PSD2 kun je ook andere bankrekeningen toevoegen (ABN, ASN, Bunq, ING, Knab, N26, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS en Triodos).

Het is momenteel een basic app waar je geld mee kan overmaken en ontvangen, transacties doen met je MasterCard debit en daar is voor nu alles ook mee gezegd. Een adresboek bijvoorbeeld ontbreekt nog. Daarmee is heel erg merkbaar dat de bank nog in de kinderschoenen staat, ik ben ook benieuwd wat zij komende weken/maanden gaan toevoegen aan dit product om te concurreren met de grootbanken.
Op het moment dat je geld overmaakt naar een andere rekening dan word het rekeningnummer toegevoegd aan een adresboek
De volgende keer staat het rekeningnummer dan ingevoerd maar helaas nog geen apart adresboek waar je zelf namen kan geven aan je rekeningen
Ook is het nog niet mogelijk om transacties(bankafschrift) te downloaden en moet dit binnen enkele weken beschikbaar komen
De spaarrekening van nn is wel al te koppelen aan de betaalrekening maar de beleggingsrekening nog niet(is een storing mee en word hopelijk snel opgelost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testerfrank
Tevens bied nn nu combinatievoordeel aan als je een spaarrekening hebt en in 2025 een beleggingsrekening opent
Voordelen 1% extra rente op de spaarrekening over het bedrag dat je hebt gestort op je beleggingsrekening(incl koerswinst)
1 jaar lang geen beheerskosten voor de beleggingsrekening
Zoek op combinatievoordeel op de website voor verdere info en aanmeldformulier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:36
Testerfrank schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:59:
Tevens bied nn nu combinatievoordeel aan als je een spaarrekening hebt en in 2025 een beleggingsrekening opent
Voordelen 1% extra rente op de spaarrekening over het bedrag dat je hebt gestort op je beleggingsrekening(incl koerswinst)
1 jaar lang geen beheerskosten voor de beleggingsrekening
Zoek op combinatievoordeel op de website voor verdere info en aanmeldformulier
Let op, want de beheerskosten die NN rekent voor dit begeleid beleggen zijn zeer hoog, ook al claimen ze op hun website "Lage beheerkosten - je betaalt 0,82% per jaar over je belegd vermogen."

Bijna iedereen (die de moeite neemt het topic over passief beleggen door te nemen) is beter af door dit zelf te doen. Bij ABN zijn de kosten daarvan bijvoorbeeld 0,2% (ABN basis beleggen).

De kosten zijn dus meer dan 4x lager. En dat maakt na enkele jaren een gigantisch verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17:32
Overboeken naar het buitenland duurt tot 2 werkdagen dus dat gaat hopenlijk wel sneller in de toekomst bij NN.

En je kunt bij openen gelijk een debit Mastercard bestellen; 'eat your hart out' Abn en ING wat dat betreft met jullie (nog steeds) Maestro passen!

[ Voor 39% gewijzigd door Datisraar op 28-05-2025 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
Testerfrank schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:45:
[...]

Op het moment dat je geld overmaakt naar een andere rekening dan word het rekeningnummer toegevoegd aan een adresboek
De volgende keer staat het rekeningnummer dan ingevoerd maar helaas nog geen apart adresboek waar je zelf namen kan geven aan je rekeningen
Klopt, en het vervelende is dat je dus niet handmatig rekeningen kan toevoegen aan het adresboek maar pas na het overmaken van geld. Sommige bedrijven betaal ik eens in de zoveel tijd waardoor ik die IBAN elders moet opslaan tot NN dit toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
Bij de klantenservice weten ze niks over een aankoopverzekering of chargeback functie, iets wat ook bij de NL banken ontbreekt volgens mij. Hoop dat ze dit wel snel toevoegen voor een stukje veiligheid met aankopen met je betaalpas.

[ Voor 23% gewijzigd door Youtl op 06-06-2025 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Op de website van NN lees ik dat mobiel betalen met een smartwatch ook ondersteund zou zijn. Ik kan echter niet vinden welke modellen ondersteuning hebben? Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
freakshock88 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:53:
Op de website van NN lees ik dat mobiel betalen met een smartwatch ook ondersteund zou zijn. Ik kan echter niet vinden welke modellen ondersteuning hebben? Iemand die dit weet?
Het staat daar inderdaad al wel op de site. Maar Nee in de chat net; zit nog in de ontwikkelings fase wat Apple en Google Pay betreft. Kan nog wel even duren volgens NN. Ze hebben de bankrekeningen nog maar net uitgerold.

[ Voor 9% gewijzigd door Datisraar op 30-06-2025 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Datisraar schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:02:
[...]

Het staat daar inderdaad al wel op de site. Maar Nee in de chat net; zit nog in de ontwikkelings fase wat Apple en Google Pay betreft. Kan nog wel even duren volgens NN. Ze hebben de bankrekeningen nog maar net uitgerold.
Dank voor je bericht.
Ik had ondertussen al de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd een rekening aan te vragen, maar dat loopt vast met een foutmelding.. dus ja we zijn nog behoorlijk vroeg valt te merken 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
freakshock88 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 20:44:
[...]

Dank voor je bericht.
Ik had ondertussen al de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd een rekening aan te vragen, maar dat loopt vast met een foutmelding.. dus ja we zijn nog behoorlijk vroeg valt te merken 🥲
Apart, dan moet je het nog maar eens proberen. Ik heb vorige maand een NN rekening aangevraagd en was dezelfde ochtend al geopend met toekenning IBAN nummer. Debet Mastercard volgde na 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 03:32
Zodra Apple pay word toegevoegd ga ik eens kijken hoe de NN betaalrekening bevalt. Opzich verder tevreden over de andere producten van NN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masseurvenlo
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 26-07 23:10
Ruvas schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 17:13:
Zodra Apple pay word toegevoegd ga ik eens kijken hoe de NN betaalrekening bevalt. Opzich verder tevreden over de andere producten van NN.
Gaat voorlopig nog niet gebeuren en als het net zo lang duurt als bij de andere banken kan dat nog wel 2 of 3 jaar gaan duren dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
Masseurvenlo schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:21:
[...]

Gaat voorlopig nog niet gebeuren en als het net zo lang duurt als bij de andere banken kan dat nog wel 2 of 3 jaar gaan duren dus
Hoeft niet perse, het hangt ervan af wanneer Nationale Nederlanden de gesprekken is begonnen en hoe goed die verlopen met Apple. Nu Apple Pay al weer een tijdje meedoet en vrijwel alle banken het aanbieden zou dat tijd kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wellicht kun je de Mastercard van Nationale Nederlanden toevoegen aan Curve om zo alsnog Google Pay of Apple Pay te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
Eerste storing is ook een feit: De NN pas is onbruikbaar, er word gewerkt aan een oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruvas
Youtl schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 15:13:

Kosten: 3,05 (Gratis voor 12 maanden indien je de rekening opent voor 1 september 2025). Voor een gezamenlijke rekening betaal je €4,40 (ook zelfde deal als je voor 1 september 2025 je pakket opent).

'Perks'

-Debit Mastercard
-Mobiel betalen op Android telefoons word ondersteund.
-Bankafschriften ontbreken.
-Uitsluitend transacties mogelijk binnen het SEPA gebied, daarbuiten ondersteunt NN geen overboekingen.
-Geen betaalverzoek functie wel Tikkie ondersteuning.

Het is momenteel een basic app waar je geld mee kan overmaken en ontvangen, transacties doen met je MasterCard debit en daar is voor nu alles ook mee gezegd. Dit zou misschien een leuke bank voor ernaast kunnen zijn, denk dat dit als hoofdbank nog te veel beperkingen kent ook door het ontbreken van de IBAN naamcheck. Een adresboek is er in afgeslankte vorm (partijen waar jij geld naar overmaakt worden opgeslagen, kun je niet verwijderen of aanpassen). Daarmee is heel erg merkbaar dat de bank nog in de kinderschoenen staat en de eerste users ook meteen een soort publieke beta users zijn, ik ben ook benieuwd wat er komende weken/maanden toegevoegd gaat worden om te kunnen concurreren met de grootbanken.

Veelgestelde vragen over het product is hier te vinden:
https://www.nn.nl/Particu...e/Veelgestelde-vragen.htm

En de betaalpas ziet er als volgt uit (voorzijde), achterkant staan alle gegevens op zoals IBAN, kaartnummer en CVC.
[Afbeelding]
Ze hebben de actie van 1e jaar gratis verlengd t/m 30 november 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
Ruvas schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 23:53:
[...]

Ze hebben de actie van 1e jaar gratis verlengd t/m 30 november 2025.
Thanks!

Heb het aangepast. Ik snap wel dat ze de aanbieding verlengen, de huidige bankapp is te basic en nog in een begin stadium en ik denk niet dat het storm loopt bij NN. Pas als hun app volwassen is en ze de nodige features aanbieden dat mensen steeds serieuzer gaan overwegen om het te proberen en te switchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruvas
Youtl schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 00:34:
[...]

Thanks!

Heb het aangepast. Ik snap wel dat ze de aanbieding verlengen, de huidige bankapp is te basic en nog in een begin stadium en ik denk niet dat het storm loopt bij NN. Pas als hun app volwassen is en ze de nodige features aanbieden dat mensen steeds serieuzer gaan overwegen om het te proberen en te switchen.
Ja inderdaad zolang een basis functie als Apple Pay ontbreekt kun je geen geld vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youtl
Ruvas schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 00:39:
[...]

Ja inderdaad zolang een basis functie als Apple Pay ontbreekt kun je geen geld vragen.
Wat dacht je van het ontbreken van een betaalafschrift, iets wat nodig is voor eigen overzicht of leningen/hypotheken.

Denk zelf dat NN pas in 2026 een volwaardig alternatief word voor de huidige grootbanken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:13
Een heleboel ontbreekt dus nog, dan wachten we beter nog even voordat we gebruik maken van de 12 maanden gratis aanbieding nietwaar? 8)
Na november zal er ook nog wel een actie lopen gok ik zo...
In iedergeval mooi dat er weer een nieuwe speler is, die de Nederlandse bankenwereld een beetje open maakt :)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10:37
Jammer dat de betaalrekening niet gratis is zoals bij Revolut. Ik zie de toegevoegde waarde niet in momenteel. Of ben ik de enige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:13
noslen schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:58:
Jammer dat de betaalrekening niet gratis is zoals bij Revolut. Ik zie de toegevoegde waarde niet in momenteel. Of ben ik de enige?
Met de actie is hij in iedergeval voor een jaar gratis, daarna zie je wel weer.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
JohanNL schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 20:17:
[...]

Met de actie is hij in iedergeval voor een jaar gratis, daarna zie je wel weer.
Precies. Ik heb in het late voorjaar om het te testen een NN rekening geopend en kan ik mijn andere banken toevoegen, je hebt bij inloggen gelijk de mogelijkheid om de stand van je bankzaken te zien. Niet gelijk real time, duurt altijd een paar uren voor het saldo van de andere banken in de NN app wordt bijgeladen.

Het kan voor nu handig zijn als je alleen een ING rekening hebt en nu een debit MC wil om nu een rekening te openen bij NN. Maar ik zou anders even wachten met aanvragen, want je hebt alleen een pas en kunt overboeken en dat is het, en de rubriek ‘Inzicht’ moet nog veel leren. Er is nog heel wat werk aan de winkel, maar zoals hierboven vermeld het is tijdelijk gratis, en laat ik het in ieder geval tot volgend voorjaar aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
noslen schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:58:
Dat je ze wel gewoon telefonisch kunt bereiken ipv alles via de chat bij problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• felixctt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:17
Ik heb gisteren een betaalrekening en spaarrekening geopend bij NN. Een aantal dingen die me opvallen.
  • Geen ondersteuning voor Apple Pay
  • Ik moest zelf mijn betaalpas aanvragen. Echter ik zou het liefst geen betaalpas hebben, maar alles via Apple Pay doen, maar dat gaat dus net niet.
  • Ik wilde een woonverzekering en aansprakelijkheidsverzekering afsluiten en kreeg te zien dat er niet gecontroleerd kon worden of mijn naam en rekeningnummer wel bij elkaar horen. Na contact met NN via chat werd mij verteld dat dit tot 4 (!) weken kon duren.
  • Ook geld overboeken van mijn huidige ING rekening naar NN rekening ging niet omdat mijn naam en rekeningnummer niet gecontroleerd kunnen worden. Het lijkt er dus op dat de Naam IBAN check nog even op zich laat wachten
  • Geen mogelijkheid tot aanmaken en versturen betaalverzoeken
Is er een soort tijdlijn voor features die nu niet beschikbaar zijn, maar wel in de pijplijn zitten, zoals bijv Apple Pay of betaalverzoek?
Een andere vraag die wellicht niet relevant is voor dit forum, maar kan ik mijn Meesman beleggingsrekening en Meesman pensioenrekening over laten zetten naar NN?

[ Voor 0% gewijzigd door felixctt op 19-08-2025 13:16 . Reden: zojuist aangepast naar gisteren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
De app heeft gisteren weer een kleine update gekregen. Ze pakken zo stapje voor stapje alle issues aan. Maar met een maandelijkse cyclus van updates zijn we nog wel even bezig voor apple pay erin gebouwd is.

• Datisraar
Ruvas schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 23:23:
De app heeft gisteren weer een kleine update gekregen. Ze pakken zo stapje voor stapje alle issues aan. Maar met een maandelijkse cyclus van updates zijn we nog wel even bezig voor apple pay erin gebouwd is.
Klopt, en de rubriek ‘inzicht’ trekt ook op niks . Maak je een groot bedrag over tussen je eigen rekeningen, krijg je een melding ‘u heeft een groot bedrag ‘ ontvangen. Op de indelingen van uitgaven moeten ze m.i AI nog even op los laten. Daar gaan ze ook nog iets te vaak de mist mee in . Maar misschien komt dat allemaal nog wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 21-08-2025 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Don Quijote

El Magnifico

Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar NN denkt dat ze marktaandeel gaan weghalen. Het heeft op dit moment totaal niet de snelheid of hippe imago van een neo-bank, zoals een Revolut, N26 of Bunq. En tegelijkertijd totaal niet de diepte qua functionaliteiten van de klassieke banken zoals ING, ABN en Rabo.

Op dit moment een beetje tussen wal en schip, en zie eigenlijk geen doelgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Datisraar
Don Quijote schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:10:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar NN denkt dat ze marktaandeel gaan weghalen. Het heeft op dit moment totaal niet de snelheid of hippe imago van een neo-bank, zoals een Revolut, N26 of Bunq. En tegelijkertijd totaal niet de diepte qua functionaliteiten van de klassieke banken zoals ING, ABN en Rabo.

Op dit moment een beetje tussen wal en schip, en zie eigenlijk geen doelgroep.
En ze gaan dadelijk ook niet op prijs concurreren met de grootbanken. Ook NN vraagt straks ruim 3 euro per maand. Ook ik vraag me af wat de toegevoerde waarde is van de NN betaal rekening in het Nederlandse bankenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youtl
Ik denk dat het momenteel nog te vroeg is om in te schatten waar NN zich op wil gaan richten en hoe ze terrein willen winnen in NL. Momenteel lijkt NN nog zelf het wiel uit te willen vinden waar dit nog een soort beta versie is van hun betaalproduct.

Ik vind de app basic (een echte beta omgeving lijkt het wel) en heel veel dingen ontbreken nog waardoor je toch een andere bankrekening ernaast moet houden.

Verder vind ik dat ze erg traag zijn met implementatie van 'basic' features (Apple Pay, betaalafschriften downloaden, overzichtelijkere app en transacties en een adresboek die je zelf kan bijwerken) terwijl de live gang voor het publiek al weer drie maanden geleden is en de bank in Juni 2024 aankondigde dat ze een eigen betaalrekening willen aanbieden en de eerste tests al liepen toen. Op dit tempo verwacht ik dat een Trade Republic bijvoorbeeld aantrekkelijker zal zijn als die ook iDeal gaan ondersteunen en de naamcheck voor Tikkie.

[ Voor 7% gewijzigd door Youtl op 25-08-2025 12:35 ]

• felixctt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:17
Het valt me ook op dat als ik een "Aanvullende PensioenOpbouw rekening" wil openen, dat dit niet gaat met een NN betaalrekening. De foutmelding is dan dat ik een Betaalrekening moet opgeven en geen spaar- en/of beleggingsrekening. Terwijl het een door NN uitgegeven bankrekening is.

• Ruvas
Weer een App update vandaag buiten wat kleine re design dingen nog geen hint na Apple Pay. De interface word wel beter maar zonder de echte basis functionaliteit word het geen volwassen bank app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youtl
Ruvas schreef op donderdag 4 september 2025 @ 19:06:
Weer een App update vandaag buiten wat kleine re design dingen nog geen hint na Apple Pay. De interface word wel beter maar zonder de echte basis functionaliteit word het geen volwassen bank app.
Volgens de klantenservice zijn ze druk bezig met van alles en hopen ze dit najaar meerdere 'basic' features te gaan aanbieden. Ik denk dat ze de live gang van Mei beter konden verkopen als beta live gang en de echte start uitstellen tot begin 2026 als ze echt een goed werkend product hebben.

Nu verwachten klanten een en ander en valt het allemaal tegen bij de bank wat jammer is.
Pagina: 1