Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe 'thin & light' zoals ik het zelf noem, eventueel met dedicated videochip, ter vervanging van mijn Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A2005KMH). Daarvoor had ik een mooie Asus ZenBook 14 UX431FA-AM082T. De Lenovo bevalt nog steeds erg goed, maar is inmiddels 3,5 jaar oud en het is wel weer eens tijd voor iets nieuws. Ik twijfel nog over de grootte, maar ik zou nu willen zeggen dat 14 inch een prima maat is. Daar werk ik al jaren mee en vind ik fijn. Aan de andere: iets grotere laptops zijn tegenwoor- dig ook weer een stukje lichter qua gewicht en dunner qua bezels, dus dat is ook geen vast gegeven.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben momenteel veelal thuis of juist onderweg aan het werk, er staan tientallen Chrome-tabs open, ben de hele dag bezig met tekstverwerking, werk met verschillende CMS-systemen, regelmatig bezig met simpele Photoshop-taken en luister er ook wat muziek mee via Spotify, YouTube. Soms via een extern scherm en extern toetsenbord. Voornamelijk via de laptop zelf, met externe muis die al een USB A-aansluiting vereist.

Toch twijfel ik een beetje over het wel of niet willen hebben van een dedicated videochip, wat onder andere komt door verschillende prima betaalbare laptops die dat aan boord hebben. Ik ben geen fanatieke gamer en heb ook een PS5 staan, maar als ik dan een Acer Nitro 14 AN14-41-R29T voor 999 euro zie lonkt dat toch ook wel. Is uiteraard iets wat ik zelf moet kiezen, maar wil het wel even genoemd hebben.

Wat is je budget?
1500 euro rond, dan kunnen we veel kanten op en de vorige laptop kostte 'slechts' 1000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker! Nu ligt het niet aan 200 of 300 gram gewicht. Ik heb liever een iets dikker model van 1,1kg met volwaardige USB-poorten, dan een 800 gram wegende ultrabook, met alleen USB C-poorten aan boord. Tevens wil ik ook wel iets vasthebben, dus heb zeker niet het dunste van het dunste nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Intel vs Ryzen... Ik neig deze ronde weer naar het AMD-platform, simpelweg omdat ik dat ook in de laatste laptop had. Ik geef echter niks om AI, dus ingebouwde AI-assistenten, AI-cores of wat dan ook hoeft niet.

Alles mag wel een slagje beter dan wat ik had, dus minimaal 1TB, 16GB RAM en een full HD-resolutie. Een goed toetsenbord is benodigd, verlicht is een pré. Een scherm met matte coating is ook een pré. Ik dacht dat Lenovo inmiddels oled-schermen had met zo'n coating, maar daar zit ik helaas toch verkeerd volgens mij?

Daarbij ben ik nog van het USB A-tijdperk, dus ik hoop toch op een Ultrabook met minimaal twee van die poorten. Anno 2025 is dat eigenlijk niet meer te vinden, dus dan moet ik maar genoeg nemen met een zo'n poort. Opladen via USB-C is inmiddels ook flink bij mij ingeburgerd en laptops met een dedicated videochip hebben helaas allemaal een losse adapter nodig. Misschien zijn er nog varianten die óók kunnen opladen via usb c, ook al gaat dat een stuk trager dan een eigen adapter.

Ook een HDMI-uitgang is een pré en video uit over usb c- is ook wel fijn, maar is tegenwoordig vrij standaard volgens mij. Ik ben inmiddels flink gewend aan inloggen met gezichtsherkenning dankzij Windows Hello, dus ook dat moet de nieuwe laptop zeker aan boord hebben. Een touchscreen wil ik zeker niet (niet nodig en altijd glanzende coating?) en ik zoek een laptop met goede bouwkwaliteit en stevige scharnieren, waarbij ik het apparaat met een hand makkelijk kan openen.

Tot slot is een lange accuduur natuurlijk fijn bij simpele taken zoals browsen of tekstverwerking. Mocht ik gaan voor een device met dedicated gpu, dan begrijp ik dat ik daarop flink inlever als ik een game opstart.

Ik sta eigenlijk open voor alle merken, maar de Lenovo beviel me stiekem wel heel erg goed. Tevens heb ik bij Acer nog een soort van wrange bijsmaak en associeer ik dat merk met goedkoop is duurkoop ofzo. Andere merken die ik mee heb genomen in m'n overweging zijn onder andere Asus en MSI.

Zodoende ben ik natuurlijk ook de PriceWatch ingedoken en heb daarin enkele modellen gevonden:
Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E30039MH): 1249,00 euro (1079,00 euro / 1449,00 euro)
Weer een Lenovo, iets groter scherm met hogere resolutie, snellere processor en dedicated videochip is toch ook wel interessant voor af en toe. Er is ook nog een betaalbaarder model beschikbaar, de Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E3002YMH) zonder videochip, maar wel met een stuk hogere resolutie. Ik vraag me af of ik dat nodig heb, ik zou een full hd-paneel namelijk nog prima vinden. Wel is het zo dat de verversfrequentie ook verschilt tussen die modellen: 90Hz vs 120Hz, twijfel. Er is tot slot ook nog een model mét videochip en hoge resolutiescherm, alleen die is ook weer een stuk duurder: Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E3003WMH). RAM is bij alle versies 16GB en vastgesoldeerd.

Wel jammer en lastig is dat de verkrijgbaarheid van genoemde Lenovo's erg minimaal is op dit moment.

HP Pavilion Plus 14-ew1060nd: 1329,00 euro
Twee volwaardige USB A-poorten, maar verkrijgbaarheid vind ik een lastige, liever bij een andere shop in het assortiment gevonden. Intel-chip moet ik nog verder uitzoeken, maar zal ook een krachtige zijn. Voor de rest vast en zeker mooi apparaat en Hewlett Packard vind ik ook een mooi merk.

MSI Venture 14 AI A1MG-016NL: 1349,00 euro
Een laptop met 2TB opslag, 32GB RAM en hogeresolutie oled-scherm met matte coating? Ik moet nog uitzoeken of dat klopt, want dat is in vergelijking met de andere modellen in dit overzicht uniek. Ik zie ook twee volledige USB A-poorten en MSI ken ik nog van vroeger. Verkrijgbaarheid is ook bij dit model weer een punt, maar wel bij een (vind ik) fijne winkel. Intel-chip moet ik nog even verder induiken om prestaties uit te zoeken.

EDIT: Helaas kloppen specificaties niet qua scherm, oled-display heeft glanzende coating = no go.

ASUS TUF Gaming A14 FA401WV-RG012W: 1379,00 euro
Blijft aantrekkelijk, voornamelijk door de prijs en fijne videokaart. Review van Tweakers noemt dat het een prima apparaat is, wat ook nog een leuke accuduur heeft als je geen spel speelt. Genoeg aansluitingen, vraag me alleen af of je 'm ook via usb c kunt opladen, ook al gaat dat dan trager dan met de dedicated oplader. Nog even verder op zoek naar andere reviews, want dit is wel een heel andere 'league' natuurlijk, daarom twijfel.

uitvoering: Acer Nitro 14 AN14-41-R29T: 999,00 euro
Ik zou 'm bijna bestellen voor genoemde prijs (uiteraard twijfels over de winkel) om gewoon eens te kijken wat er wel of niet bevalt, want dit lijkt wel een echte 'steal' qua specificaties. Dan heb je het wel over een plastic behuizing en gewicht van 2 kilo, tevens heb ik nog een wrange bijsmaak bij Acer. Ik moet nog checken of 'ie nou wel of geen Windows Hello-ondersteuning heeft, niet alles staat hier altijd goed bij Tweakers natuurlijk. Komt ook met eigen oplader, moet nog even checken of 'ie toch wat bijlaadt via usb-c. Helaas geen review hier.

Jullie nog modellen, suggesties, ideeën? Thanks

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombus
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15:47
Onder de 1500 kun je ook wel wat aardige laptops vinden met een AMD Ryzen AI 9 365 processor (bijvoorbeeld een ASUS Zenbook).
Die heeft een hele goede iGPU (de AMD Radeon 890M).
Is misschien ook wel het overwegen waard.

[ Voor 19% gewijzigd door bombus op 12-05-2025 14:33 ]

Panasonic GX9 / Panasonic Leica 15mm f1.7 / m.Zuiko 60mm f2.8 macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:09
Ik begrijp uit je bericht dat je veel tekstverwerking doet én voornamelijk het toetsenbord van je laptop gebruikt.
Dan zou ik om te beginnen eens langs een Coolblue of Mediamarkt gaan om te kijken hoe groot het verschil is tussen toetsenborden - zeker als je nu Lenovo gewend bent en een Acer of Asus overweegt.

Ik gebruik zakelijk (gedwongen) een HP en vind dat toetsenbord niks t.o.v. de dell probook en Lenovo thinkpad die ik voorheen had. Privé heb ik lenovo ideapad 5 slim wat ook een prima toetsenbord heeft, maar dat blijft persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ik zoek ook altijd thin&lights, liefst nog onder de 1 kg.
Omdat een paar maanden geleden mijn Lenovo Yoga slim Carbon defect ging moest ik vlot wat anders en ben toen bij deze uitgekomen: HP Pavilion Aero.

Zelf hou ik van matte schermen met hoge nits (400+) met hoge resolutie (WQXGA) en dat heeft deze. Ook is ie super licht, heeft Windows Hello face recognition en heb ik tov de Lenovo Carbon nu weer 2xUSB-A en HDMI, wat stiekem wel erg fijn is zodat ik niet meer met een USB-C verloopadapter hoef te klooien.

Misschien is dit ook nog een overweging voor je. De 13,3" is voor mij een prima maatje, zeker niet te klein.
Zie mijn afwegingen nog hier: Nieuwe thin&light 13-14inch

Tuurlijk is deze laptop niet zo robuust gebouwd en is het toetsenbord wat minder vergeleken met mijn eerdere Lenovo carbon laptop, maar voor de prijs zijn het hele mooie specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeB2C
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:11
rvrrr schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:08:
Ik begrijp uit je bericht dat je veel tekstverwerking doet én voornamelijk het toetsenbord van je laptop gebruikt.
Dan zou ik om te beginnen eens langs een Coolblue of Mediamarkt gaan om te kijken hoe groot het verschil is tussen toetsenborden - zeker als je nu Lenovo gewend bent en een Acer of Asus overweegt.
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Het verschil tussen de toetsenborden is echt enorm van laptop tot laptop. Ook overige aspecten als bouwkwaliteit kan je alleen voelen, specs zeggen wat dat betreft niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
bombus schreef op maandag 12 mei 2025 @ 14:32:
Onder de 1500 kun je ook wel wat aardige laptops vinden met een AMD Ryzen AI 9 365 processor (bijvoorbeeld een ASUS Zenbook). Die heeft een hele goede iGPU (de AMD Radeon 890M). Is misschien ook wel het overwegen waard.
Dank voor het meedenken, gelijk even naar gekeken, maar gaat om slechts handvol modellen die ik vind?
Heb je linkje van genoemde Asus Zenbook misschien?
rvrrr schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:08:
Ik begrijp uit je bericht dat je veel tekstverwerking doet én voornamelijk het toetsenbord van je laptop gebruikt. Dan zou ik om te beginnen eens langs een Coolblue of Mediamarkt gaan om te kijken [...]
Ja zeker weten, naast het toetsenbord wil ik ook oa de bouwkwaliteit en scherm op voorhand checken.
JPS schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:10:
Ik zoek ook altijd thin&lights, liefst nog onder de 1 kg. [...]
Bekijk ik ook nog even verder, maar vind 13,3 inch wel aan de kleine kant worden eerlijk gezegd.
Is wel echt ultrabook ja, ik zie zelfs geen volwaardige usb a-poort * CLB gaat er al van zweten zeg haha :9

Ik neig vooralsnog naar eerstgenoemde Lenovo of Asus TUF Gaming A14. Lenovo lijkt me mooie combinatie qua prijs en specificaties, toch wat dedicated gpu-power, maar ook de bouwkwaliteit die ik ken. De A14 lijkt me ook tof en zie ik als opvolger van m'n prachtige en nostalgische Zepto Znote 6224W. Nog een prima gewicht, veel power, ook op te laden via usb c hetzij stuk trager, mogelijkheid om RAM / SSD uit te breiden.

Hewlett Packard uit de TS lijkt me weinig tot geen meerwaarde bieden ten opzichte van de Lenovo's. Acer spookt nog wel wat door m'n hoofd door de immens lage prijs, maar weegt meer dan 2 kilogram en is toch wel wat te plastic-achtig denk ik. Hoop eigenlijk dat de prijs bij die ene webshop ook weer naar 1499 schiet O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

CLB schreef op maandag 12 mei 2025 @ 23:27:

[...]

Bekijk ik ook nog even verder, maar vind 13,3 inch wel aan de kleine kant worden eerlijk gezegd.
Is wel echt ultrabook ja, ik zie zelfs geen volwaardige usb a-poort * CLB gaat er al van zweten zeg haha :9
Verschil tussen 13,3" en 14" is marginaal.
Deze Aero heeft dus WEL 2 USB-A poorten. Daarnaast nog 2 USB-C (oa voor de voeding), normale HDMI en een koptelefoon jack. Mijn eerdere Lenovo Yoga carbon had alleen 3 USB-C, dat was minder fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:09
[...]

Dank voor het meedenken, gelijk even naar gekeken, maar gaat om slechts handvol modellen die ik vind?
Heb je linkje van genoemde Asus Zenbook misschien?

[...]

Ja zeker weten, naast het toetsenbord wil ik ook oa de bouwkwaliteit en scherm op voorhand checken.

[...]

Ik neig vooralsnog naar eerstgenoemde Lenovo of Asus TUF Gaming A14. Lenovo lijkt me mooie combinatie qua prijs en specificaties, toch wat dedicated gpu-power, maar ook de bouwkwaliteit die ik ken. De A14 lijkt me ook tof en zie ik als opvolger van m'n prachtige en nostalgische Zepto Znote 6224W. Nog een prima gewicht, veel power, ook op te laden via usb c hetzij stuk trager, mogelijkheid om RAM / SSD uit te breiden.

Hewlett Packard uit de TS lijkt me weinig tot geen meerwaarde bieden ten opzichte van de Lenovo's. Acer spookt nog wel wat door m'n hoofd door de immens lage prijs, maar weegt meer dan 2 kilogram en is toch wel wat te plastic-achtig denk ik. Hoop eigenlijk dat de prijs bij die ene webshop ook weer naar 1499 schiet O-)
toon volledige bericht
Die Acer moet je gewoon afschrijven, als je Thin & Light wil.. dat ding weegt 700 gram meer en is bijna 1cm dikker tov je huidige Lenovo Yoga.

Die uitvoering: Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E30039MH) is nu ook beschikbaar als zo goed als nieuwe retourdeal via Bol.com voor nog geen 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
JPS schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 00:15:
Verschil tussen 13,3" en 14" is marginaal.
Deze Aero heeft dus WEL 2 USB-A poorten. Daarnaast nog 2 USB-C (oa voor de voeding), normale HDMI en een koptelefoon jack. Mijn eerdere Lenovo Yoga carbon had alleen 3 USB-C, dat was minder.
Ah ik keek te snel, zitten achter 'klepjes' ja, merci!
rvrrr schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 00:33:
Die Acer moet je gewoon afschrijven, als je Thin & Light wil..
dat ding weegt 700 gram meer en is bijna 1cm dikker tov je huidige Lenovo Yoga.
Volledig eens, maar deed me wel twijfelen, omdat het wel heel betaalbaar is op bepaalde gebieden.
Die Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E30039MH) is nu ook beschikbaar
als zo goed als nieuwe retourdeal via Bol.com voor nog geen 1000 euro.
Zag het ja... natuurlijk ook interessant, scheelt een boel geld.

Morgen kijk ik ook nog even verder naar de Skikk Green 6, het is nu al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

CLB schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 00:48:
[...]

Ah ik keek te snel, zitten achter 'klepjes' ja, merci!
Oh dit model is weer net iets anders als ik heb. Bij mij zijn het normale USB-A poorten. Ook zit hier een aparte voedingsplug, ik heb alleen USB-C. Naja, even goed opletten maar het is wellicht een mooie budget optie voor je met een superstrak scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hewlett Packard uit de TS lijkt me weinig tot geen meerwaarde bieden ten opzichte van de Lenovo's.
Nog even verder gekeken en sommige sites noemen dat het gaat om een oled-paneel met matte afwerking... Op de site van HP kan ik dit model helaas niet vinden, iemand het ultieme antwoord hierop?

Apparaat is inmiddels bij wat 'betere' winkels verkrijgbaar en heeft dus ook m'n interesse meer gewekt.

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 14-05-2025 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zie dat de Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E3002XMH) slechts 799 euro kost...

Enige aanpassingen ten opzichte van 1249 euro-model (kost nu 1179 euro trouwens) zijn een 512GB SSD en geen dedicated GPU, dat is een flink prijsverschil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb besloten om de aanschaf toch nog een paar maandjes uit te stellen, waarbij prijzen misschien wat zakken. Zoals genoemd in post hierboven is 1200 euro uitgeven ten opzichte van een 800 euro-model voor 512GB SSD meer en een dedicated grafisch kaartje eigenlijk wel echt van de zotte. Ten opzichte van m'n huidige Lenovo Yoga zijn de verschillen ook niet spectaculair groot, dan liever toch nog maar even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 00:48:
Morgen kijk ik ook nog even verder naar de Skikk Green 6, het is nu al te laat.
Skikk heeft nu ook een AMD-versie online gezet, ook best mooi zo op papier.
Is dat een barebone-bouwer net als BTO en dergelijke? @SKIKK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKIKK
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:25

SKIKK

Bedrijfsaccount SKIKK
CLB schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:45:
[...]

Skikk heeft nu ook een AMD-versie online gezet, ook best mooi zo op papier.
Is dat een barebone-bouwer net als BTO en dergelijke? @SKIKK ?
uitvoering: Skikk Green 6 AMD, Qwerty US al sinds mid vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan ook, kwam hem eerder niet tegen...
Maar zoals gevraagd, barebone? En wanneer kunnen we een opvolger verwachten?

EDIT: En die is opeens verdwenen van de site.
Skikk Green 7 is het nu vanaf 1099 euro, met alleen andere CPU / geïntegreerde GPU, heel weird.

EDIT II:Skikk Green 6 met AMD Ryzen 7 8845HS en AMD Radeon 780M. De Skikk 7 Green komt met de AMD Ryzen AI 7 350 en AMD Radeon 860M. Volgens wat benchmarks upgrade qua cpu, downgrade qua gpu...?

EDIT III: Daarbij is de Asus Tuf A14 uit 2024 ook nog nauwelijks te koop, maar er blijkt een nieuwe variant aan te komen. Daarin is ook de AI 7 350-cpu te zien, maar wel een RTX5060. Dat is qua cpu dus wel een (flinke) downgrade, maar qua videochip natuurlijk wel weer een leuke stap. Details, prijs en onthulling? Onbekend O-)

Staat blijkbaar al op de Asus-website... Ruim 1800 euro... Pfoe

[ Voor 150% gewijzigd door CLB op 29-05-2025 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Blijft natuurlijk altijd kriebelen als Tweaker en spotte met mn uitgebreide filter-opties ook nog de HP EliteBook 645 14 inch G11 (A6TR3UTNL).

Kost 'slechts' 899 euro, wat ik bijna niet kan geloven. Model van jaar ervoor met 512GB kleinere SSD, 16GB RAM in plaats van 32GB en Ryzen 7 in plaats van Ryzen 5 kostte tot enkele dagen terug nog 150 euro meer, heel recent nieuwe aanbieder met lagere prijs.

Denk binnenkort toch bestellen, prijsverschil met een Yoga 7 Pro is wel echt groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKIKK

SKIKK

Bedrijfsaccount SKIKK
CLB schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:57:
Kan ook, kwam hem eerder niet tegen...
Maar zoals gevraagd, barebone? En wanneer kunnen we een opvolger verwachten?

EDIT: En die is opeens verdwenen van de site.
Skikk Green 7 is het nu vanaf 1099 euro, met alleen andere CPU / geïntegreerde GPU, heel weird.

6 is voorgaand model, laatste onlangs verkocht en nu dus idd over naar nieuwe generatie cpu/gpu combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
[~SKIKK] schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:57:
6 is voorgaand model [...] en nu dus idd over naar nieuwe generatie cpu/gpu combo.
En zijn het barebones? Bijvoorbeeld van Clevo en / of Compal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKIKK

SKIKK

Bedrijfsaccount SKIKK
CLB schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:50:
[...]

En zijn het barebones? Bijvoorbeeld van Clevo en / of Compal?
Dat zijn ze allemaal (Ook hp, dell, etc ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1309320

Je kunt voor de USB-C ook een (klein draagbare) USB-dock nemen met daarop (diverse types) USB en power aansluiting.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1309320 op 18-06-2025 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
SKIKK schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:01:
Dat zijn ze allemaal (Ook hp, dell, etc ;-) )
Daar ben ik me uiteraard van bewust, maar was niet mn vraag.
Welk type / model is het, kan ik wat verder onderzoek doen namelijk.
Anoniem: 1309320 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:06:
Je kunt voor de USB-C ook een (klein draagbare) USB-dock nemen met daarop (diverse types) USB en power aansluiting.
Klopt uiteraard, heb ook een mooie in bezit.
Toch vind ik dat nooit heel fijn, al is het maar omdat je het weer meesleept.

Pagina: 1