Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkeschuur
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 02-06 12:58
Goedenavond,

Ik ben even opzoek naar bezitters van zowel een OP13 en Xiaomi 15 Ultra. Ik kan/mag een telefoon kiezen maar kan eerlijk gezegd lastig een keuze maken. Ik ben even opzoek naar jullie mening, want ik lees allemaal verschillende verhalen overigens ook ik nu van een OP11 af. :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Begin eens met te vertellen wat je gelezen hebt en wat daarvan gezorgd heeft dat je tussen beide toestellen twijfelt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkeschuur
Ik hoor bij de Xiaomi verschillende verhalen met betrekking tot het OS en dat deze nog wel eens wil haperen plus de battery drain van OP13 hoor ik eigenlijk alleen maar goed verhalen maar toch zie ik vaak staan "ik zou kiezen voor Xiaomi 15 ultra" dus ik ben niet helemaal zeker van mijn koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
Xiaomi heeft een hele andere schil dan OnePlus, dus ben je tevreden met je OP11, dan zou ik zeggen de OP13 is een veilige upgrade.

Wil je iets anders proberen, zoals de Xiaomi 15 Ultra, lees dan vooral het ervaring topic.
[Xiaomi 15 (Ultra)] Ervaringen & Discussie

Overigens is dat topic er ook voor de OP13:
[OnePlus 13 Series] Ervaringen & Discussie

Aangezien beide telefoons recent zijn is de kans klein iemand te vinden die beide heeft. Wil je dat naast elkaar vergelijken heb je de beste kans om naar een winkel te gaan en daar de demo toestellen te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkeschuur
Maar klopt het dat de Xiaomi 15 Ultra batterij problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
wokkeschuur schreef op zondag 11 mei 2025 @ 12:08:
Maar klopt het dat de Xiaomi 15 Ultra batterij problemen heeft?
Ik zou zeggen, stel die vraag eens in het ervaringen topic (als het na het doorlezen ervan niet al beantwoord is), dan zit je gelijk bij de bron aan gebruikers:
[Xiaomi 15 (Ultra)] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1