Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 19:06
predator0235 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:38:
Amazon.FR is nu ACTIEF, 504€ voor de bundel bij afrekenen (indien Prime, anders 6€ verzendkost en dus de 510€ adviesprijs).

https://www.amazon.fr/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title
Wel 10 juni levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 04-07 16:10
of 8 juni bij prior levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:48
peeceej schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:42:
[...]

Vind ik wel een bijzondere reden. In de meeste winkels waar ik fysiek nog kom en er is iets niet op voorraad, doen ze er alles aan om mij daar ter plaatse nog iets te laten bestellen voor thuisbezorging i.p.v. mij te laten vertrekken en het zelf te doen.
Dan sta je niet stil bij de administratieve rompslomp die dat allemaal veroorzaakt. Het is echt veel efficiënter om dat via de webshop te laten verlopen, die is er op ingericht.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Bedankt voor de link, in navolging van de OLED variant nu ook de Switch 2 via Amazon Frankrijk. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 08:22
Heb hem via cdiscount eerder vandaag gekocht maar zie dat hun reviews niet geweldig zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
ik ga denk ik gewoon verder met fnac, ookal zou ik liever een meer betrouwbare site hebben (eentje waar ik bekender mee ben bedoel ik dan)

[ Voor 21% gewijzigd door rc13x op 03-04-2025 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 15:37
Rossi46 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:50:
[...]

Dan sta je niet stil bij de administratieve rompslomp die dat allemaal veroorzaakt. Het is echt veel efficiënter om dat via de webshop te laten verlopen, die is er op ingericht.
Ja de webshop van de Van Haren is daar ook op ingericht. Mijn punt is meer dat dit ingaat tegen het beleid van veel fysieke winkels omdat ze toch graag die sale invoeren.

Overigens heeft de Intertoys mooie conflicterende communicatie:

https://www.intertoys.nl/...h-2-plus-mario-kart-world
Binnenkort beschikbaar!
De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel.
vs

https://www.intertoys.nl/alles-over-de-nintendo-switch-2
Wil je niks missen over de Nintendo Switch 2? Houd dan deze pagina in de gaten voor de laatste ontwikkelingen. Pre-order de Nintendo Switch 2 ook direct hier zodra deze beschikbaar is bij Intertoys!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:55:
ik ga denk ik gewoon verder met fnac, ookal zou ik liever een meer betrouwbare site hebben (eentje waar ik bekender mee ben bedoel ik dan)
Is Fnac niet bekend in NL? Is een redelijk bekende keten hier in BelgIë. Beetje vergelijkbaar met Coolblue, maar dan ook met boeken, muziek en een heel pak meer fysieke winkels. Al vaak in de winkels iets gekocht, maar ook af en toe online. Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
Dalike schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:02:
[...]

Is Fnac niet bekend in NL? Is een redelijk bekende keten hier in BelgIë. Beetje vergelijkbaar met Coolblue, maar dan ook met boeken, muziek en een heel pak meer fysieke winkels. Al vaak in de winkels iets gekocht, maar ook af en toe online. Nooit problemen mee gehad.
ben zelf van België hoor! Heb al wel eens iets in de FNAC gekocht, maar nog nooit online, daarmee dat ik wat schrik heb.

Het is dan ook de .com site, aangezien er op BE toen nog niets was. Ik zou kunnen annuleren en op BE proberen maar ben bang dat ze dan weer weg gaan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
Lastpost. schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:53:
Bedankt voor de link, in navolging van de OLED variant nu ook de Switch 2 via Amazon Frankrijk. 👍
Samsam, toen de tijd goed gegaan, zie wel pas levering op 10 juni. Maar goed ik ben dan toch druk.

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Is ook deels een schatting, ze zullen dag voor release shippen. Afhankelijk vanuit welk magazijn het komt gaat dat dan sneller vooruit... Ik heb nu niet echt een issue met 4 dagen wachten indien nodig. Amazon zal aanzienlijke stock hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hele dag druk geweest en vanmorgen nog wel twee keer een Nintendo Switch 2 met Mario Kart World bij Media Markt Duitsland kunnen kopen voor €499,99 per stuk. Dat wordt 20 km rijden Nintendo Switch 2 ophalen en vervolgens een paar kratten Weissen Paulaner ophalen samen met mijn zwager.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:46
416 bij amazon.fr huh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Ex btw?

Ik betaal met verzendkosten gewoon 510 euro bij amazon.fr

Even op factuur gekeken 416 is ex btw ;)

[ Voor 26% gewijzigd door sjepper op 03-04-2025 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
bij mij zijn ze daar al uitverkocht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:46
Oja zonder btw. Stond op de US for some reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Als je door klikt niet (in je winkelmandje)

Désolé, cet article n'est pas disponible actuellement. Retirez l'article pour continuer.
Sorry, dit artikel is momenteel niet beschikbaar. Verwijder het item om door te gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door sjepper op 03-04-2025 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
oh excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 15:41
Mijn amazon.it bestelling geannuleerd en omgezet naar FR. Zo komen we steeds een stapje dichterbij NL. Nu hopen dat het dinsdag in NL lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Nu ook mediamarkt DE weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 08:48
Op fnac.be wel nu de bundel kunnen aankopen, paar uur geleden lukte het niet.
Maar joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik vrees dat Coolblue en MediaMarkt zich weer aan het beraden zijn op bundels of welke extra fee ze kunnen rekene . Wellicht wacht de Media Markt op de QWare accessoires. 😉

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 03-04-2025 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Jumpman schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:59:
Ik vrees dat Coolblue en MediaMarkt zich weer aan het beraden zijn op bundels of welke extra fee ze kunnen rekene . Wellicht wacht de Media Markt op de QWare accessoires. 😉
De Mediamarkt special, wat was dat altijd een gezeik bij de klantenservice achteraf toen ik er nog werkte. Werd als set verkocht dus ook als er iets stuk was, naast het feit als mensen het wilde terugbrengen, de extra's bedoel ik dan, moest de hele meute terug als men geld terug wilde. Ja toen werden klanten wel boos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RegularRobin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 11:49
Jumpman schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:59:
Coolblue heeft ondertussen wel de prijs naar MSRP veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:02:
[...]

De Mediamarkt special, wat was dat altijd een gezeik bij de klantenservice achteraf toen ik er nog werkte. Werd als set verkocht dus ook als er iets stuk was, naast het feit als mensen het wilde terugbrengen, de extra's bedoel ik dan, moest de hele meute terug als men geld terug wilde. Ja toen werden klanten wel boos.
Bij de Sony PlayStation 5 een keer de accessoires terug gestuurd, die stonden los op de factuur. Nooit wat van gehoord en geld teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Jumpman schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:05:
[...]

Bij de Sony PlayStation 5 een keer de accessoires terug gestuurd, die stonden los op de factuur. Nooit wat van gehoord en geld teruggestort.
Mogelijk geen probleem online, in de winkel maken ze de factuur zo dat het als 1 set op je bon staat. Systeem weigert dan ook iets los er van terug te nemen, tenzij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
https://www.mediamarkt.de...o-kart-world-2989499.html

Bij MediaMarkt Duitsland te pre orderen nu

Alleen op te halen of een Duits adres

[ Voor 13% gewijzigd door neggix op 03-04-2025 18:25 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:11:
[...]

Mogelijk geen probleem online, in de winkel maken ze de factuur zo dat het als 1 set op je bon staat. Systeem weigert dan ook iets los er van terug te nemen, tenzij natuurlijk.
Twee verschillende accounts één van hem en één van mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:11
Voor wie een preorder heeft bij AllYourGames, gegarandeerde levering op de releasedag:

“We hebben alleen de aantallen aangeboden die wij ook gegarandeerd gaan krijgen. Je bestelling is bevestigd, dus jij bent verzekerd van een exemplaar voor de releasedag. Zoals je van ons gewend bent versturen wij de console een dag voor de releasedatum op, zodat je deze op de releasedatum kan verwachten.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-09 11:21
Op amazon FR ging de levering 10 juni zijn, gratis prime gekozen, bestelling geplaatst en leveringsdatum werd opgeschoven naar 8 juni. Direct ook prime weer geannuleerd.

Plan is wel om uiteindelijk wel om amazon FR bestelling te annuleren en ergens dichter bij huis te bestellen die op 5 juni kan leveren. Op FR is het wel 5 euro goedkoper dan op bvb coolblue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanPoep
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-04 15:47
Ben eens benieuwd of de Fnac BE bestellingen voor op release zijn. Heb het gevoel dat ze zeeer veel bestellingen toelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
X-GeaR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:24:
Voor wie een preorder heeft bij AllYourGames, gegarandeerde levering op de releasedag:

“We hebben alleen de aantallen aangeboden die wij ook gegarandeerd gaan krijgen. Je bestelling is bevestigd, dus jij bent verzekerd van een exemplaar voor de releasedag. Zoals je van ons gewend bent versturen wij de console een dag voor de releasedatum op, zodat je deze op de releasedatum kan verwachten.”
Bij mijn bestelling ging de betaling niet goed. Gelukkig werd er wel een order aangemaakt waarna ik alsnog de betaling kon voldoen. Nagevraagd en alles zit goed, we krijgen hem inderdaad geleverd. Ging wel heel snel, volgens mij binnen 5 min uitverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saintsoleil
  • Laatst online: 03-06 20:50
X-GeaR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:24:

Kan ik ook bevestigen inderdaad! Ik had een probleem tijdens mijn betaling waardoor de bestelling wel was aangemaakt maar er nog niet betaald was, hierdoor heb ik contact met AYG gehad en een uurtje later alsnog gewoon kunnen betalen. Na een keer extra vragen voor de zekerheid vertelde ze mij dit:

“We hebben de betaling in goede orde ontvangen en je bestelling is dan ook bevestigd. Wij zullen je bestelling een dag voor de releasedatum verzenden, zodat jij deze op de releasedatum in huis kan verwachten.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Bij Saturn geen mogelijkheid om in de winkel te betalen? Dat is nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 21:19
Zou saturn.de nog op releaseday beschikbaar hebben als ik nu bestel? Of staat hij al lang online

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timb90
  • Laatst online: 17-04 17:12
Amazon italië geannuleerd en bij Mediamarkt Duitsland besteld (nog geen uurtje rijden voor mij). Amazon italie zou 11 juni hier bezorgd worden terwijl ik deze netjes op de release datum kan ophalen. Nu kijken of ik het de komende dagen nog dichterbij kan krijgen (Nederland) en bezorgd op releasedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Maikjuh schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:14:
Zou saturn.de nog op releaseday beschikbaar hebben als ik nu bestel? Of staat hij al lang online
Was vanmorgen om 06:58 uur al bij Media Markt Duitsland, dus wellicht ook bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 15:24
https://www.playourgames....nintendo-switch-2-bluered

Hier de gewone nog op voorraad.
Betrouwbare keten tov de laatste die ik postte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:50:

In hun omschrijving "Wij verzenden de Nintendo Switch 2 niet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper

Inderdaad alleen maar ophalen in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-08 21:28
Vind het eerlijk gezegd wel bijzonder vervelend dat er geen vaste lijn is wat betreft pre-orders. Je weet totaal niet waar je aan toe bent en hoopt maar dat winkels de pre order dag van Nintendo zullen aanhouden, wat totaal niet gegarandeerd is gezien andere retailers en webshops al volop aan het verkopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nabilos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 23:32
GoldenBirdy schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:05:
Vind het eerlijk gezegd wel bijzonder vervelend dat er geen vaste lijn is wat betreft pre-orders. Je weet totaal niet waar je aan toe bent en hoopt maar dat winkels de pre order dag van Nintendo zullen aanhouden, wat totaal niet gegarandeerd is gezien andere retailers en webshops al volop aan het verkopen zijn.
Idd voelt erg als het wilde westen aan.
Misschien nog irritanter dan het kopen videokaarten op launchday, omdat die in iedergeval zich wel houden aan de afgesproken datums.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baxman
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-06 12:17

Gereserveerd! Is een half uurtje rijden! In de winkel betalen, dus kan er geen buil aan vallen. Joeri, dankjewel voor deze blessing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:29

joeri1

Cloud Engineer

neggix schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:20:
https://www.mediamarkt.de...o-kart-world-2989499.html

Bij MediaMarkt Duitsland te pre orderen nu

Alleen op te halen of een Duits adres
Als ik zoek in de buurt van Zuid-Limburg kan ik hem in geen een winkel afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
https://www.amazon.fr/-/e...smid=A1X6FK5RDHNB96&psc=1 449,05 inc verzendkosten

blijf zelf maar zitten bij cdiscount want die MK:W ga ik niet scoren voor dat prijsverschil van 40,-..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintsoleil
  • Laatst online: 03-06 20:50
Media Markt zegt dat ze de prijs nog gaan verlagen, wel vreemd dat ze dan eerst de prijs op 550 zetten… Misschien toch een beetje beseft dat ze anders afzetters zijn

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

saintsoleil schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:22:
Media Markt zegt dat ze de prijs nog gaan verlagen, wel vreemd dat ze dan eerst de prijs op 550 zetten… Misschien toch een beetje beseft dat ze anders afzetters zijn

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
En ook vanaf 8 april staat er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 20:24

amaterasu

In memory of Cj

Gereserveerd! Is op 10min afstand van mijn huis en had nog nooit van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timb90
  • Laatst online: 17-04 17:12
Bij de winkels waar je eerst naar toe dient te gaan om te pre-orderen, daar kan je het beste van te voren even eerst bellen. Ik zag op de website van Player2 Gamestore (Uden) bijvoorbeeld dat je in de winkel de switch al kon pre-orderen met 50 euro aanbetaling. Ik belde eerst en vroeg of ik dan bij de eerste levering zou zitten. Ze zeiden dat er zoveel pre-orders waren dat ik sowieso niet bij de eerste en waarschijnlijk ook niet tweede levering zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

timb90 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:25:
Bij de winkels waar je eerst naar toe dient te gaan om te pre-orderen, daar kan je het beste van te voren even eerst bellen. Ik zag op de website van Player2 Gamestore (Uden) bijvoorbeeld dat je in de winkel de switch al kon pre-orderen met 50 euro aanbetaling. Ik belde eerst en vroeg of ik dan bij de eerste levering zou zitten. Ze zeiden dat er zoveel pre-orders waren dat ik sowieso niet bij de eerste en waarschijnlijk ook niet tweede levering zou zitten.
Denk dat ze dan überhaupt maar een zeer klein aantal kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
ryanator schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:26:
[...]

Kan me ook goed voorstellen dat ze daar hun vaste klantenkring voorrang geven. Ze lijken daar ook echt (bord)spelletjesdagen enzo te organiseren. Kende deze winkel niet, ook al is het redelijk dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
ryanator schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:26:
[...]

Klopt. De kleine gameshops krijgen meestal niet veel van Nintendo, vaak heel erg weinig. Gamemania Den Haag is ook ooit gestopt met Nintendo hierdoor.

Van Nedgame weet ik het niet, maar die waarschijnlijk stuk meer. Maar denk niet de aantallen die Gamemania in verleden kreeg.

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike84- op 03-04-2025 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
.

[ Voor 99% gewijzigd door -Mike84- op 03-04-2025 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
stfnz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:19:
https://www.amazon.fr/-/e...smid=A1X6FK5RDHNB96&psc=1 449,05 inc verzendkosten

blijf zelf maar zitten bij cdiscount want die MK:W ga ik niet scoren voor dat prijsverschil van 40,-..
Reserveerd Amazon FR het geld op je credit card of hoort dit gelijk afgeschreven te worden? Ik heb het besteld, staat levering 6-7 june maar er is nog niets vanaf gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
RegularRobin schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:44:
[...]

Reserveerd Amazon FR het geld op je credit card of hoort dit gelijk afgeschreven te worden? Ik heb het besteld, staat levering 6-7 june maar er is nog niets vanaf gegaan.
Dat eerste, je krijgt een saldocheck maar je betaald pas rond de verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
RegularRobin schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:44:
[...]

Geld wordt pas afgeschreven vlak voor verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RegularRobin
stfnz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:47:
[...]

Dat eerste, je krijgt een saldocheck maar je betaald pas rond de verzending.
Ah oke, top! Als ik dan nog een betere deal weet te scoren is het lekker makkelijk switchen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
joeri1 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:17:
[...]

Als ik zoek in de buurt van Zuid-Limburg kan ik hem in geen een winkel afhalen.
Vervelend inderdaad.

Ook balen dat diverse Europese Amazon winkels het al aanbieden, en op de Nederlandse de Switch 2 compleet onvindbaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55
Donkey Kong kost trouwens 59,90 bij Amazon FR. Dat is met verzendkosten alvast een tientje goedkoper dan bol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Volgens The Verge is de Switch 2 + Mario Kart World bundel een gelimiteerde uitgave. Op is op. Ik weet niet of dit alleen voor de Verenigde Staten telt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
Deezers schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:01:
Donkey Kong kost trouwens 59,90 bij Amazon FR. Dat is met verzendkosten alvast een tientje goedkoper dan bol :)
Amazon.fr heeft zo te zien ook Mario Kart World voor €69,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:13

Dennis1812

Amateur prutser

Bij de mediamarkt maar een beschikbaarheid alert gezet om te pre orderen.
Fnac doorlopen en dat lijkt te werken. Maar enkel creditcard. Die heb ik niet.

Mediamarkt heeft er wel inmiddels €549 van gemaakt ipv €509.

Intertoys staat ook in het rijtje. Maar de site is duidelijk dat ze zowel off als online niet aan pre orders doen. En bij bol.com kom ik niet op de pagina van de switch 2. Enkel de 1.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
Mediamarkt Oostenrijk heeft het ook al beschikbaar als preorder, maar ook daar is het alleen binnenlandse verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
Dennis1812 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:13:

Intertoys staat ook in het rijtje. Maar de site is duidelijk dat ze zowel off als online niet aan pre orders doen. En bij bol.com kom ik niet op de pagina van de switch 2. Enkel de 1.
Intertoys is tegenstrijdig. Op een andere plek op de website geven ze aan wél preorders te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online

Dit soort alerts werken vaak heel traag, bij een populair product is het uitverkocht voordat je überhaupt een melding gaat ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

schumi1986 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:16:
[...]

Dit soort alerts werken vaak heel traag, bij een populair product is het uitverkocht voordat je überhaupt een melding gaat ontvangen.
Ik probeer zelf ook alert te zijn. Maargoed, continue f5 ga ik niet redden.

Anders komt het na release wel ergens.
Hopelijk minder drama als bij de PS5 destijds. En worden er nu gewoon gelijk genoeg gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor wie een Franstalig doosje niet erg vindt en niet perse de game op dag 1 nodig heeft: Mario Kart World fysiek voor 70 euro bij Amazon Frankrijk. Gratis verzending naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
fnac.be of toch via fnac.fr ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MrGizMo schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:32:
[...]

fnac.be of toch via fnac.fr ?
Heb die uit de TS geprobeerd. Dat was .com, met een Franse pagina.
Tot betaalpagina gekomen. Ik heb alleen geen betaalmiddel wat zei accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Dennis1812 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:34:
[...]

Heb die uit de TS geprobeerd. Dat was .com, met een Franse pagina.
Tot betaalpagina gekomen. Ik heb alleen geen betaalmiddel wat zei accepteren.
Hmm heb geen cc hier dus moest via Paypal. Raar dat jij die optie niet hebt gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MrGizMo schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:36:
[...]

Hmm heb geen cc hier dus moest via Paypal. Raar dat jij die optie niet hebt gekregen
PayPal mocht wel. Maar dan moest ik alsnog een creditcard aan PayPal koppelen.

Ik heb PayPal wel aan mijn bankrekening gekoppeld. Lang niet gebruikt. Maar normaal is dat voldoende. Normaal is t dan met een paar dagen van de rekening af.
Nogmaals, wel lang geleden.

Ik wacht even op een winkel die Ideal, Klarna of consorten accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Dennis1812 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:13: En bij bol.com kom ik niet op de pagina van de switch 2. Enkel de 1.
Liep ik ook tegenaan, even "Switch 2 bol.com" intypen in een zoekmachine en dan kun je de juiste pagina's vinden. Heb daar ook gelijk een bericht ingesteld, werkte toendertijd met de PS5 wel goed bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
JackAvery schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:21:
Voor wie een Franstalig doosje niet erg vindt en niet perse de game op dag 1 nodig heeft: Mario Kart World fysiek voor 70 euro bij Amazon Frankrijk. Gratis verzending naar België.
Overigens wel een aantal dagen na release pas aankomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RegularRobin schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:57:
[...]

Overigens wel een aantal dagen na release pas aankomst :)
Bij Amazon Frankrijk moet je nooit bestellen met het idee dat je op release day iets krijgt inderdaad, zelfs al zouden ze dit claimen :)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 03-04-2025 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Hopelijk komen de listings van Amazon.nl binnenkort ook. En/of .de die de invitation er ook gewoon vanaf gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:02:
[...]

Inderdaad alleen maar ophalen in de winkel.
ik zie het probleem ervan niet zo, je hebt in iedergeval je switch 2 als je em echt graag wil, en raakt ook niet zoek tijdens de post (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
amaterasu schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:24:
[...]

Gereserveerd! Is op 10min afstand van mijn huis en had nog nooit van ze gehoord.
ze zaten ook bij mij in de stad, maar door de shop owners gezondheid heeft die moeten stoppen helaas.
Was altijd wel een goede toko, al waren de prijzen niet altijd even goed tov de concurentie, maar voor dingen zoals dit, is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 26-08 15:47
jellede.. schreef op donderdag 3 april 2025 @ 01:58:
als ik een switch 2 uit een ander europees land koop dan het mijne (belgie) moet ik mij dan aan een paar verschillen verwachten ivm de werking van de console?
In belgie kan je bij de fnac pre orderen... heb dit ook gedaan. Is al heel de dag in voorraad... heb deze ochtend om iets voor 8 men pre order bij de fnac geplaatst in belgie. Weet niet of dit ook in Nederland kan...

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro

Ik heb bij fnac gepre-orderd... Ben echt heel excited haha

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
stfnz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:58:
Hopelijk komen de listings van Amazon.nl binnenkort ook. En/of .de die de invitation er ook gewoon vanaf gooit.
Als die bij .fr eraf gaat dan zal .de ook wel volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Als je de Switch 2 in het buitenland besteld, krijg je dan geen gedoe met downloaden van Mario Kart (shopregio o.i.d.), of zijn (ook) die codes regiovrij? In het kader van duurzaamheid wil ik hem uiteraard in Nederland halen of laten bezorgen, maar met de release van de Xbox Series X en de PS5 nog vers in mijn achterhoofd (en het nu al rommelige verloop van preorders) heb ik hem voor de zekerheid alvast in Frankrijk besteld...

[ Voor 47% gewijzigd door Jungian op 04-04-2025 00:33 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonathanKBR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-06 11:57
p_jaro schreef op donderdag 3 april 2025 @ 23:08:
[...]

In belgie kan je bij de fnac pre orderen... heb dit ook gedaan. Is al heel de dag in voorraad... heb deze ochtend om iets voor 8 men pre order bij de fnac geplaatst in belgie. Weet niet of dit ook in Nederland kan...
Heb daar ook besteld. Twijfel wel of ze daar niet gewoon alle preorders accepteren, boven het aantal units dat ze initieel krijgen. Staat nog steeds beschikbaar voor preorder en shops die alleen beschikbare voorraad verkochten waren binnen paar uur al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:39
Bij Mediamarkt kost de bundel inmiddels ook €509.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58
CarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 06:12:
Bij Mediamarkt kost de bundel inmiddels ook €509.
Thanks! Nog niet bestelbaar maar aankondiging van pre-order

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:39
boefje79 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 06:27:
[...]

Thanks! Nog niet bestelbaar maar aankondiging van pre-order
Die aankondiging was er al, maar de prijs was eerst 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58
Vraagje:

Ikmlas dat je op de site van nintendo ergens zou kunnen inschrijven voor preorder zodat je invite krijgt obv wanneer jouw account aan de beurt is.

Ik kan die mogelijkheid niet vinden. Ik heb ook geen actief nso abbo, wel een account met aangekochte games.

Zien jullie die optie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:00
boefje79 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 07:19:
Vraagje:

Ikmlas dat je op de site van nintendo ergens zou kunnen inschrijven voor preorder zodat je invite krijgt obv wanneer jouw account aan de beurt is.

Ik kan die mogelijkheid niet vinden. Ik heb ook geen actief nso abbo, wel een account met aangekochte games.

Zien jullie die optie wel?
Die invite is op selectie basis. Nintendo selecteert zelf wie ervoor in aanmerking komt en dus wie niet. Daarvoor hebben ze een aantal metrics voor gepubliceerd aan de hand waarvan zie die lijst samenstellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7QTHp_7HmH0u1uoj0XeYLz7qBM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w0ZR2937nscxWVx0ifsXrEzo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxman
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-06 12:17
Bij PlayYourGames staat ie nog open: https://www.playourgames.nl/515-switch-2-pre-orders

Ik heb 'm hier gisteren besteld. Alleen ophalen of Uden.
Weet iemand of ze er hier gegarandeerd een aantal binnen krijgen? Anders bel ik vandaag even om dit te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
Amazon FR voor €439,- staat weer open (komt op een totaal van €449,05)

https://www.amazon.fr/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

EDIT: Nu al weer weg

[ Voor 7% gewijzigd door RegularRobin op 04-04-2025 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
JonathanKBR schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 01:17:
[...]

Heb daar ook besteld. Twijfel wel of ze daar niet gewoon alle preorders accepteren, boven het aantal units dat ze initieel krijgen. Staat nog steeds beschikbaar voor preorder en shops die alleen beschikbare voorraad verkochten waren binnen paar uur al uitverkocht.
De bundel staat wel op uitverkocht, dus denk dat t wel goed komt hahaha...

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
Baxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 07:56:
Bij PlayYourGames staat ie nog open: https://www.playourgames.nl/515-switch-2-pre-orders

Ik heb 'm hier gisteren besteld. Alleen ophalen of Uden.
Weet iemand of ze er hier gegarandeerd een aantal binnen krijgen? Anders bel ik vandaag even om dit te achterhalen.
Grote kans dat je op een wachtlijst komt, ik zou even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Amazon nl heeft nu een product pagina. Hopelijk horen we snel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
stfnz schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:54:
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 11:28
stfnz schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:54:
Heb je een linkje? Ik kan hem niet vinden.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRuthless
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-08 21:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 23-05 00:22
Lekker ook dat alles in het Duits omschreven staat bij Amazon nl pagina haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:46
Interessant, de tekst en foto's geven nu nog een duitse versie aan. Ben benieuwd of amazon NL ook gewoon een NL versie gaat verkopen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:02
Bij Bol.com is ie te bestellen!
https://www.bol.com/nl/nl...el-zwart/9300000228511188

https://www.bol.com/nl/nl...-2-zwart/9300000223645302

Changedetection.io ftw _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Evernote op 04-04-2025 09:06 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1