Misschien niet je ordernummer hierop delen?X-GeaR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:51:
Bizar dat ze in 2 minuten uitverkopen. Hoe groot zou de voorraad zijn geweest?
Mijn ordernummer is ORD10742XX
XX is ook een nummer. 😉GoldenBirdy schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:55:
[...]
Misschien niet je ordernummer hierop delen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ging mij er meer om dat Nedgame al door de preoders heen is en CoolBlue pas op 8 april publiceert (zeggen ze nu...)GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:53:
[...]
Die sites staan vol met affiliate links. Daar verdienen ze dus geld op. Ik zou gewoon de normale links in dit topic plaatsen.
Ik heb de MK Bundel voor 516 euro incl. verzenden maar bij Fnac.com besteld. Dat is niet veel hoger dan de basisprijs van 509 die genoemd wordt. 549 zoals MM doet kunnen ze vergeten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zijn er al meer mensen die een bericht hebben gekregen van Nintendo zelf?
Leveren zij ook in Nederland? ik zie daar alleen belgie, luxemborg en pays staan.Landork schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:42:
[...]
Heb hem net besteld op fnac.be en daar was hij 509 met de MKWorld bundle:
https://www.nl.fnac.be/Ni...ario-Kart-World/a21424397
Dat loopt natuurlijk door elkaar met de rest van de webshop, dus vrij zinloos om dat te tracken.
je moet de franse website gebruiken.GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:57:
[...]
Leveren zij ook in Nederland? ik zie daar alleen belgie, luxemborg en pays staan.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
is er hier iemand die ooit al bij fnac.com heeft besteld? ben er nu niet skeptisch over maar toch benieuwd of er ervaringen mee zijn!
Fnac.com is de Franse site en levert naar NL. Zie: Señor Sjon in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:57:
[...]
Leveren zij ook in Nederland? ik zie daar alleen belgie, luxemborg en pays staan.
alleen Fnac.com verzend naar NLGranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:57:
[...]
Nee maar betaald via creditcard dus wel verzekerd tegen geen levering (hoop ik)rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:58:
is er hier iemand die ooit al bij fnac.com heeft besteld? ben er nu niet skeptisch over maar toch benieuwd of er ervaringen mee zijn!
Jaren geleden eens met Lego. Fnac.be/com heeft geregeld aanbiedingen hiermee.rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:58:
Ook hier maar besteld via Fnac.com, ben ik in ieder geval verzekerd van een levering 
Mocht het via een Nederlandse shop lukken, dan cancell ik Fnac wel weer.
Mocht het via een Nederlandse shop lukken, dan cancell ik Fnac wel weer.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Fnac bestaat al tientallen jaren, in de jaren 90 en 00 ben ik regelmatig bij de Fnac in Parijs geweest. En hebt er sindsdien incidenteel wel eens wat besteld. Altijd prima gegaan.rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:58:
hmm fnac france vertaald mijn adres. Nu weet ik niet of hij het origineel plaatst of het vertaalde adres. Hmm.
Dat zeg ik ook, die twee nummers missen. Dus heeft hij/zij al weggehaald.Señor Sjon schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:57:
[...]
Dat loopt natuurlijk door elkaar met de rest van de webshop, dus vrij zinloos om dat te tracken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bol heeft ondertussen wel al wat Switch 2 games en accessoires klaargezet voor pre-order. Onder andere die Nintendo Switch 2 Camera - Piranha Plant (€39,99)
https://www.bol.com/nl/nl/pb/nintendo/1971349/
85 i.p.v. €90ronaldtb schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:08:
Bol heeft ondertussen wel al wat Switch 2 games en accessoires klaargezet voor pre-order. Onder andere die Nintendo Switch 2 Camera - Piranha Plant (€39,99)
de beschermhoes bij bol.com besteld
Heeft bol een prijsgarantie voor games? Of is nu betaalde prijs de geleverde prijs ook is de game misschien lager straks (verwacht ik niet hoor).ronaldtb schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:08:
He shit, ik zat te wachten op de preorders via nintendo store blijkbaar gaan shops dus al los hiermee?
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Meestal zijn de nintendo e-store bestellingen wel het beste verpakt. De doosjes van de amiibo's die ik ervandaan heb zijn kunstwerkjes op zich van binnen.sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:15:
He shit, ik zat te wachten op de preorders via nintendo store blijkbaar gaan shops dus al los hiermee?
Grappig dat de camera van Nintendo 60 euro is en van hori 40.
En leuker. Al zal ik het waarschijnlijk nooit gaan gebruiken en dus ook niet kopen. De getoonde beeldkwaliteit deed me denken aan 2010...RollieBollie schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:22:
Grappig dat de camera van Nintendo 60 euro is en van hori 40.
[ Voor 9% gewijzigd door Deezers op 03-04-2025 12:27 ]
De Pro controller en hoes kunnen bestellen bij Bol. Nu nog de console.
Hoef gelukkig geen nieuwe pro controller te kopen voor de switch 2. Bijna alle huidige controllers zijn compatible:
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/68426
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/68426
Net pre-order gedaan van de switch2+mariokart op de Franse Fnac. Betaald met debit creditcard. Bij het "betalen"" zag ik wel de €516 te staan, zelfs toen de popup kwam op mijn telefoon dat ik de betaling moest verifiëren, stond de €516, uiteindelijk zie ik de hele transactie niet meer terug.
Ik heb wel eens vaker een kaart-check gedaan, maar dan was het altijd €0,00, en niet het volle bedrag. Maar volgens mij zit het wel goed.
Ik heb wel eens vaker een kaart-check gedaan, maar dan was het altijd €0,00, en niet het volle bedrag. Maar volgens mij zit het wel goed.
Hier staat ie bij ICS gewoon als reservering van 0,00.Dacuuu schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:29:
Net pre-order gedaan van de switch2+mariokart op de Franse Fnac. Betaald met debit creditcard. Bij het "betalen"" zag ik wel de €516 te staan, zelfs toen de popup kwam op mijn telefoon dat ik de betaling moest verifiëren, stond de €516, uiteindelijk zie ik de hele transactie niet meer terug.
Hopelijk gaan de pre-orders van bol ook snel live
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis035 op 03-04-2025 12:37 ]
Misschien ligt het aan omdat ik betaal met een debit cc, en jij met een echte creditcard.Señor Sjon schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:32:
[...]
Hier staat ie bij ICS gewoon als reservering van 0,00.
ik heb bij fnac betaald met paypal, ben je meestal ook verzekerd
Hier hoop ik ook op. Duurt langDennis035 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:36:
Hopelijk gaan de pre-orders van bol ook snel live
Beschikbaar op Amazon Italy; https://www.amazon.it/dp/B0F2JCL3NZ
Net besteld.
Totale
517,60 €
Net besteld.
Totale
517,60 €
[ Voor 12% gewijzigd door TumTum op 03-04-2025 12:42 ]
Zou wat zijn, maar lijkt me sterk. Veel hebben al online gezet, dan kan bol en coolblue echt niet zolang wachten.nDirect090 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:40:
[...]
Hier hoop ik ook op. Duurt langZie het ook nog wel gebeuren dat ze pas op 8 juli live gaan.
ook zo, en ze hebben de accessoires wel al open gezet.acreed166 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:42:
[...]
Zou wat zijn, maar lijkt me sterk. Veel hebben al online gezet, dan kan bol en coolblue echt niet zolang wachten.
volgens ign heeft coolblue al gezegd dat ze pas op 8 april meedoen.
Net via deze link MK bundle besteld, in het winkelwagentje werd hij ineens 429.82 euro. Betaling voldaan en bevestiging ontvangen.TumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:42:
Net besteld.
Totale
517,60 €
Het zal mij benieuwen, Amazon lijkt mij normaliter niet een partij die makkelijk bestellingen annuleert.
:strip_exif()/f/image/6olbssVlnXHENTLpObyjRXRD.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie zojuist op de overzichtspagina van Coolblue al wel dat de Switch 2 + Mariokart bundel toegevoegd is als artikel. Er is echter nog geen product pagina en kan je kan hem dus ook nog niet bestellen. Prijs is wel €509,-
https://www.coolblue.nl/consoles/nintendo-switch2
Verwacht dat we daar vandaag ook wel de andere Switch 2 producten zullen gaan zien verschijnen net zoals bij bol.com
https://www.coolblue.nl/consoles/nintendo-switch2
Verwacht dat we daar vandaag ook wel de andere Switch 2 producten zullen gaan zien verschijnen net zoals bij bol.com
Is nu uitverkocht.. AfwachtenNoNickOne schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:49:
[...]
Net via deze link MK bundle besteld, in het winkelwagentje werd hij ineens 429 euro. Betaling voldaan en bevestiging ontvangen.
Het zal mij benieuwen, Amazon lijkt mij normaliter niet een partij die makkelijk bestellingen annuleert.
[Afbeelding]
Hier helaas gewoon € 509,99 ex verzendkosten (wacht zelf op Bol.com)NoNickOne schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:49:
[...]
Net via deze link MK bundle besteld, in het winkelwagentje werd hij ineens 429.82 euro. Betaling voldaan en bevestiging ontvangen.
[Afbeelding]
Hier vast besteld, dan heb ik vast wel één. Als Bol.com nog wel voorbij komt, dan cancel ik Amazon wel.TumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:42:
Net besteld.
Totale
517,60 €
PhD i.o.
Zo doe ik het ook idd.Maximus schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:52:
[...]
Hier vast besteld, dan heb ik vast wel één. Als Bol.com nog wel voorbij komt, dan cancel ik Amazon wel.
Yep, sterker nog hij was 418,02, de rest zijn verzendkosten.TumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:51:
[...]
Is nu uitverkocht.. AfwachtenIs de verkoper wel Amazon?
:strip_exif()/f/image/WwwWfK6xKqwRfAxowq5iLQxJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Er staat wel pas bezorging 11 juni.Maximus schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:52:
[...]
Hier vast besteld, dan heb ik vast wel één. Als Bol.com nog wel voorbij komt, dan cancel ik Amazon wel.
Maximus junior is pas 12 augustus jarig. Dus dat komt wel goed
PhD i.o.
ben benieuwd naar bol, maar ik weet niet of het het waard is om die van fnac dan te annuleren. is wel net iets betrouwbaarder in mijn ogen LOL
Ben zelf op vakantie tot 19 juni. Twijfel nog of ik bestel en op de receptie van de camping laat leveren of nog even wacht. Op een pakketpunt blijft het volgens mij maar 5 dagen liggen.
Ik bestel ook alleen maar bij grotere winkels. Amazon, Bol of MM. Niet van die vage franse winkels.rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:54:
ben benieuwd naar bol, maar ik weet niet of het het waard is om die van fnac dan te annuleren. is wel net iets betrouwbaarder in mijn ogen LOL
Bij Amazon.de kan je een uitnodigingsverzoek aanvragen, enkel de niet-bundel
[ Voor 16% gewijzigd door Steven030 op 03-04-2025 12:57 ]
fnac is in mijn ogen nu niet bepaald een vage winkel, maar ik wacht nog even afTumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:55:
[...]
Ik bestel ook alleen maar bij grotere winkels. Amazon, Bol of MM. Niet van die vage franse winkels.
Fnac is nou niet echt een franse vage winkel te noemenTumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:55:
[...]
Ik bestel ook alleen maar bij grotere winkels. Amazon, Bol of MM. Niet van die vage franse winkels.
Zijn er eigenlijk al mails uitgestuurd vanuit My Nintendo store voor de pre-order? Zelf ben ik eigenlijk al vanaf switch online betalend is geworden, lid geweest. Ook direct de uitbreidingspas toegevoegd. Marketing mails staan ook aan. Het enigste wat in mijn nadeel kan spelen is dat ik nu ook niet super veel uren heb op mijn switch. Ik schat 300 tot 400 uur.
Fnac is verre van een "vage winkel"...TumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:55:
[...]
KuchTumTum schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:55:
[...]
Wikipedia: Fnac
Kuch
* Sir_Lion steekt hand omhoog!michownz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:57:
Zijn er eigenlijk al mails uitgestuurd vanuit My Nintendo store voor de pre-order? Zelf ben ik eigenlijk al vanaf switch online betalend is geworden, lid geweest. Ook direct de uitbreidingspas toegevoegd. Marketing mails staan ook aan. Het enigste wat in mijn nadeel kan spelen is dat ik nu ook niet super veel uren heb op mijn switch. Ik schat 300 tot 400 uur.
Ik heb gisteren al een mailtje ontvangen, ja.
Ah verdorie, ik hoop dat ze ze niet allemaal in 1 keer hebben uitgestuurd dan.Sir_Lion schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:59:
[...]
* Sir_Lion steekt hand omhoog!
Ik heb gisteren al een mailtje ontvangen, ja.
er hebben hier genoeg mensen een pre order gedaan bij fnac dus zo vaag is ie niet dan haha
Paypal mail zegt gewoon netjes dit :TomBraamhaar schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:34:
[...]
Credit card word meestal pas aangesproken bij verzending dacht ik.
google translate uit mijn mail:
[...]
Er worden geen kosten in rekening gebracht totdat FNAC DIRECT uw bestelling verwerkt. Log in op uw PayPal-rekening om de volledige transactiegegevens te bekijken. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat deze transactie wordt weergegeven. Bedankt dat u voor PayPal hebt gekozen.
Ik merk het x)rc13x schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:01:
er hebben hier genoeg mensen een pre order gedaan bij fnac dus zo vaag is ie niet dan haha
tog maar even dit bekijken https://tweakers.net/shopreview/7243/fnac/shopreviews/
De eerste wave mails is er al uitgegaan. Die krijgen X uur om een pre-order te plaatsen. Dan gaat de tweede batch mails eruit enz. enz.michownz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:00:
[...]
Ah verdorie, ik hoop dat ze ze niet allemaal in 1 keer hebben uitgestuurd dan.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Goed om te weten, dan plaats ik alvast bij fnac een pre-order en zie ik wel of er nog een mailtje binnenkomt.Mog schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:08:
[...]
De eerste wave mails is er al uitgegaan. Die krijgen X uur om een pre-order te plaatsen. Dan gaat de tweede batch mails eruit enz. enz.
Ook niet meer bestellen bij Bol.com?jellede.. schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:07:
tog maar even dit bekijken https://tweakers.net/shopreview/7243/fnac/shopreviews/
https://nl.trustpilot.com/review/www.bol.com
Moet je dan ook aan alle 3 de criteria voldoen ik voldoe aan alles (denk ik?) behalve 2 jaar aan een sluitend familyMog schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:08:
[...]
De eerste wave mails is er al uitgegaan. Die krijgen X uur om een pre-order te plaatsen. Dan gaat de tweede batch mails eruit enz. enz.
wat een deal. Heb je echt geluk bij gehad. Nu hopen dat ze hem gaan leveren en niet annuleren. Heb ik weleens gehad bij amazon.itNoNickOne schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:49:
[...]
Net via deze link MK bundle besteld, in het winkelwagentje werd hij ineens 429.82 euro. Betaling voldaan en bevestiging ontvangen.
[Afbeelding]
ja, zo ga je bij elke site wel iets hebben.. als je dat altijd moet volgenNotSoSteady schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:10:
[...]
Ook niet meer bestellen bij Bol.com?
https://nl.trustpilot.com/review/www.bol.com
Fnac is denk ik vooral bekend onder Belgische Tweakers. In Nederland heeft het geen vestigingen. Ik bestel toch als het even kan liever bij een Nederlandse webshop. Met uitzondering van Amazon.de, die vind ik doorgaans beter dan de Nederlandse variant
Er is nog geen mail uitgegaan dat je daadwerkelijk kan pre-orderen. Er is alleen een heads-up email geweest dat je geselecteerd bent. Er komt nog een 2e mail met daarin de directe link voor een pre-order. Die komt tussen 8 en 11 april.Mog schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:08:
[...]
Als je aan meer criteria voldoet dan is de kans groter dat je een uitnodiging krijgt. Nu zijn de 'perfecte' gebruikers waarschijnlijk aan de beurt en daarna zullen ze langzaam de teugels laten vieren.sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:11:
[...]
Moet je dan ook aan alle 3 de criteria voldoen ik voldoe aan alles (denk ik?) behalve 2 jaar aan een sluitend family
Het lijkt alsof ie de BTW niet afdraagt, maar annuleren kunnen ze inderdaad zonder pardon doen bij Amazon.GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:11:
[...]
wat een deal. Heb je echt geluk bij gehad. Nu hopen dat ze hem gaan leveren en niet annuleren. Heb ik weleens gehad bij amazon.it
Ja dat dacht ik ook gelijk inderdaad. Met of zonder btw, weg ermeeEvernote schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:13:
[...]
Het lijkt alsof ie de BTW niet afdraagt, maar annuleren kunnen ze inderdaad zonder pardon doen bij Amazon.
Dat vermoeden had ik ook, ik ga nog wel een keer voor de zekerheid die mail en share dingen checken of ik daar niet iets dicht heb staan.NotSoSteady schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:13:
[...]
Als je aan meer criteria voldoet dan is de kans groter dat je een uitnodiging krijgt. Nu zijn de 'perfecte' gebruikers waarschijnlijk aan de beurt en daarna zullen ze langzaam de teugels laten vieren.
Heb je het als onderneming besteld? Dan wordt het namelijk als intracommunautaire levering gefactureerd, tegen 0% btw dus. Daarvoor dien je wel een verwerving aan te geven in Nederland. Voor een spelcomputer zou ik dat absoluut niet hebben gedaan.NoNickOne schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:49:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door GoldenBirdy op 03-04-2025 13:15 ]
Zie dat ze dat ook op de site hebben staan.sjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:14:
[...]
Dat vermoeden had ik ook, ik ga nog wel een keer voor de zekerheid die mail en share dingen checken of ik daar niet iets dicht heb staan.
https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2In de loop van de tijd kunnen de drempelwaardes voor selectiecriteria worden verlaagd en kunnen er meer mensen worden uitgenodigd om een Nintendo Switch 2-systeem te pre-orderen. Daarbij blijft er gericht voorrang worden gegeven aan de meest toegewijde Nintendo Switch-spelers (zolang de voorraad strekt).
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 03-04-2025 13:19 ]
ja ik heb het even op de US gezet en dan kom ik precies op dat bedrag uit. Gewoon laten zosjepper schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:14:
[...]
Dat vermoeden had ik ook, ik ga nog wel een keer voor de zekerheid die mail en share dingen checken of ik daar niet iets dicht heb staan.
Als je ziet hoelang sommige pre orders online blijven staan, denk ik dat het wel goed komt met de leveringen.
Dit is geen gevalletje ps5,
Ik weet ook niet of het een 'garantie' is. Of dat het uiteindelijk in batches gaat.acreed166 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:19:
Als je ziet hoelang sommige pre orders online blijven staan, denk ik dat het wel goed komt met de leveringen.
ps5 was dan ook in troebele tijden voor productie.
maar ik vraag me tog beetje af of het ook niet aan de hoge prijzen ligt deze keer.
benieuwd hoe succesvol deze wordt.
maar ik vraag me tog beetje af of het ook niet aan de hoge prijzen ligt deze keer.
Ook een pre order gedaan bij amazon Italië. Kwam er doorheen, creditcard gebruikt. Mocht het bij bol ofzo lukken dan annuleer ik gewoon. Met ps5 had ik destijds bij amazon.Fr geluk dus moet goedkomen.
Zat er ook aan te denken inderdaad maar ik wacht het toch rustig af. Lukt het bij bol of amazon niet dan is dat verder ok.cropolite schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:23:
Ook een pre order gedaan bij amazon Italië. Kwam er doorheen, creditcard gebruikt. Mocht het bij bol ofzo lukken dan annuleer ik gewoon. Met ps5 had ik destijds bij amazon.Fr geluk dus moet goedkomen.
Denk dat ze meeste gaan verdienen aan volwassen die het gaan kopen omdat het Nintendo is. Maar gemiddelde papa mama, zal nu niet snel zeggen vooruit pietje hier heb je switch 2.jellede.. schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:22:
Maar eerder, switch 1 is ook prima kan je mooi fortnite spelen.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel alleen te zeggen: de mensen uit de eerste wave weten inmiddels dat ze bij de eerste wave zitten.Sir_Lion schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:12:
[...]
Er is nog geen mail uitgegaan dat je daadwerkelijk kan pre-orderen. Er is alleen een heads-up email geweest dat je geselecteerd bent. Er komt nog een 2e mail met daarin de directe link voor een pre-order. Die komt tussen 8 en 11 april.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Fnac is gewoon de "Mediamarkt" van Frankrijk, heeft soortgelijke winkels in vele steden daar, is dus zeker geen vage winkel, zelf ook net daar besteld, zou wel goed moeten komen.
Ik wilde graag bij Coolblue of Bol bestellen, maar die lijken nog geen preorders te doen. FNAC doet ook een reservering van je CC, en geen betaling, dus vind het idee van pas betalen als je hem krijgt ook wel fijn!
Ik wilde graag bij Coolblue of Bol bestellen, maar die lijken nog geen preorders te doen. FNAC doet ook een reservering van je CC, en geen betaling, dus vind het idee van pas betalen als je hem krijgt ook wel fijn!
Hebben jullie ook dat het adres op fnac france vertaald wordt? op mijn adres pagina staat het goed maar zodra ik wil gaan bestellen dan staat mijn adres vertaald in het engels
nee, mijne blijft gewoon zoals het is! raar..GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:29:
Hebben jullie ook dat het adres op fnac france vertaald wordt? op mijn adres pagina staat het goed maar zodra ik wil gaan bestellen dan staat mijn adres vertaald in het engels
Nee, maar wat je ook kan doen is je adres los toevoegen aan je account en dan bestellen?GranCanaria schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:29:
goed om te weten, was al een beetje bang met mijn order daar en dan de reviews te zien259tim schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:28:
Fnac is gewoon de "Mediamarkt" van Frankrijk, heeft soortgelijke winkels in vele steden daar, is dus zeker geen vage winkel, zelf ook net daar besteld, zou wel goed moeten komen.
de betaling gaat pas van je rekening als hij verzonden is of?
Op Reddit zijn er veel mensen die vallen over de hoge prijzen en daarom de Switch 2 in ieder geval niet pre-orderen. Ook heb ik wat voorspellingen over tegenvallende resultaten gezien en dat het een flop wordt.jellede.. schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:22:
Zelf schrok ik niet heel erg van de prijzen, maar ben ik een beetje verblind door Mario Kart World dat ik zo snel mogelijk wil spelen.
Ik zou het heel vreemd vinden als Bol.com wel accessoires verkoopt vandaag, maar niet de Switch 2 zelf.
die pagina van de accessoires bestaat al niet meer bij mijGoldenBirdy schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:36:
Ik zou het heel vreemd vinden als Bol.com wel accessoires verkoopt vandaag, maar niet de Switch 2 zelf.
Reddit zijn altijd cententikkers.Baxman schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]
Op Reddit zijn er veel mensen die vallen over de hoge prijzen en daarom de Switch 2 in ieder geval niet pre-orderen. Ook heb ik wat voorspellingen over tegenvallende resultaten gezien en dat het een flop wordt.
Zelf schrok ik niet heel erg van de prijzen, maar ben ik een beetje verblind door Mario Kart World dat ik zo snel mogelijk wil spelen.
Ik denk vooral dat Switch 2 voorraden groot genoeg zijn en dat een Frankrijk en Italie een stuk minder te besteden hebben dan ons in Nederland.
Gaat waarschijnlijk sneller op hier. Ook zijn de meeste mensen waarschijnlijk geen eens op de hoogte dat je hem al kan pre-orderen bij sommige winkels.
Heb net beetje laat maar een pre-order gedaan bij fnac.com.
Als hij ergens anders komt, dan zien we het wel. Moet alleen Mario Kart World, pro-controller, straps voor de joy-cons en de hoes nog hebben.
Maar ergens heb ik het idee dat de fnac hem annuleert of dat hij naar later verschuift. Maar geen idee eigenlijk.
Als hij ergens anders komt, dan zien we het wel. Moet alleen Mario Kart World, pro-controller, straps voor de joy-cons en de hoes nog hebben.
Maar ergens heb ik het idee dat de fnac hem annuleert of dat hij naar later verschuift. Maar geen idee eigenlijk.
Ik weet nog toen de GPU prijzen van de rtx 4xxx series werden aangekondigd. Toen ging ook niemand ze kopenBaxman schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:34:
[...]
Op Reddit zijn er veel mensen die vallen over de hoge prijzen en daarom de Switch 2 in ieder geval niet pre-orderen. Ook heb ik wat voorspellingen over tegenvallende resultaten gezien en dat het een flop wordt.
waarom denk je dat ze gaan annuleren?Arunia schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:39:
Heb net beetje laat maar een pre-order gedaan bij fnac.com.
betreft de mail van nintendo voor pre-order, ik ben al sinds het begin nso lid al heb ik misschien niet al te veel uur erop gespeeld (afgezien van de zelda's)
wat mij opviel is dat alle marketing vinkjes aan staan, maar ik dus nooit marketing mail van nintendo krijg. zelfs niet in mijn spam box of wat dan ook. collega kreeg al reclame mail van de switch2, die heb ik nooit gehad.
Die mail ga ik dus nooit krijgen ook al raak ik alle criteria. vaag.
wat mij opviel is dat alle marketing vinkjes aan staan, maar ik dus nooit marketing mail van nintendo krijg. zelfs niet in mijn spam box of wat dan ook. collega kreeg al reclame mail van de switch2, die heb ik nooit gehad.
Die mail ga ik dus nooit krijgen ook al raak ik alle criteria. vaag.
De prijs van de Switch 2 is prima, maar de games zijn veel te duur !
Dus ik wacht wel een aantal jaartjes, totdat ze 60 of minder zijn. Een gemiste kans van Nintendo.
Ik denk ik eerder ga voor de Xbox handheld, want dan heb je ook de mogelijk om Steam games te spelen, en die zijn dan een stuk goedkoper.
Dus ik wacht wel een aantal jaartjes, totdat ze 60 of minder zijn. Een gemiste kans van Nintendo.
Ik denk ik eerder ga voor de Xbox handheld, want dan heb je ook de mogelijk om Steam games te spelen, en die zijn dan een stuk goedkoper.
Ik heb net een preorder bij amazon.it gedaan met CC (levering 11 juni) (prijs €517.60). Kan altijd nog cancellen mocht er een beter deal ergens zijn ;-)
Misschien niet annuleren, maar door schuiven naar latere datum wellicht wel.
maar dat is gewoon een vermoeden omdat het al zo lang open staat. Wellicht krijgen ze wel ruim voldoende omdat ze zo groot zijn. Wie weet.
oh ja, op die manier. misschien hebben ze echt erg veel of niemand weet dat je ze daar kan kopenArunia schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:42:
[...]
Misschien niet annuleren, maar door schuiven naar latere datum wellicht wel.
maar dat is gewoon een vermoeden omdat het al zo lang open staat. Wellicht krijgen ze wel ruim voldoende omdat ze zo groot zijn. Wie weet.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1