Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romborum
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 19:20
Nee dat is gewoon een feit. Daarom ook dat je bij gladheid beter een versnelling hoger rijdt.
Alleen het is in de F1 in principe natuurlijk wel trager. Ik doe het soms ook, dat sneller opschakelen. Het blijft een gevecht, misschien nog eens mijn gaspedaal tweaken (zodat je voorzichtiger gas kunt geven)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Wat handige tips van Jarno voor de settings voor f1 25, mocht iemand interesse hebben :).

YouTube: The Best F1 25 Settings From A F1 Esports World Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 04-06 20:01
Romborum schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:46:
Nee dat is gewoon een feit. Daarom ook dat je bij gladheid beter een versnelling hoger rijdt.
Alleen het is in de F1 in principe natuurlijk wel trager. Ik doe het soms ook, dat sneller opschakelen. Het blijft een gevecht, misschien nog eens mijn gaspedaal tweaken (zodat je voorzichtiger gas kunt geven)
Oke!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 04-06 20:01
Diversity schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:12:
Wat handige tips van Jarno voor de settings voor f1 25, mocht iemand interesse hebben :).

YouTube: The Best F1 25 Settings From A F1 Esports World Champion
Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
nieuws: EA Sports blijft komende jaren F1-games ontwikkelen

Tot zover de geruchten dat EA de licentie kwijt zou raken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:28

masauri

aka qwybyte

We hadden kunnen hopen, toch? 😅

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:16
Ja voor mij een onverwachte ontwikkeling dat de rechten bij EA/CM blijven de komende 2 jaar. Gelukkig is f1 25 weer een stuk beter dan f1 24 dus ik sta er iets minder negatief tegenover dan 3 weken geleden.

Heel benieuwd naar f1 26 met de nieuwe regelementen etc. Dat is de versie die echt het predicaat NIEUW zou moeten krijgt.

Voorlopig vermaak ik mij wel prima met f1 25. Er zitten nog wel wat irritante bugs in (AI in de regen is veel te snel, AI die ineens als een raket gaat op het rechte stuk (droog en nat) en dan tegen je achterkant aan rijdt). Hopelijk kunnen/gaan ze dit snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romborum
masauri schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:26:
[...]

We hadden kunnen hopen, toch? 😅
Weet wat je zegt.
Tussen 2002 en 2010 hadden we geen enkele Windows F1 game. Dat was een lange periode hoor.
Bij ea kan je gewoon af en toe een versie overslaan, helemaal niet erg.

Ontopic : ik speel nu constant met de Ers, zet hem nu handmatig aan. Is deze in breaking point niet alleen een beetje overpowered? Het maakt echt giga verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Let op: sommige gebruikers hebben juist problemen met de 25.5.x release van AMD.
In mijn geval werkt 25.4.1 perfect met F1 25.

Ik kijk dan vooral naar de VR-performance.
Met een psvr2 en een 9070xt heb ik geen vr beeld als ik upgrade naar 1 van de laatste versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:37

Raimond613

Simracer

Romborum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:16:
[...]

Weet wat je zegt.
Tussen 2002 en 2010 hadden we geen enkele Windows F1 game. Dat was een lange periode hoor.
Maar toen had je wel de GP3/4 reeks die in veel (zo niet, alle) opzichten beter was dan wat EA maakt. En waar de community heel veel gratis mods voor maakte zodat je ook met de nieuwe liveries en banen kon rijden als je dat wilde, ook nog jaaaren nadien. Nu nog steeds trouwens.

Ik heb 1 of 2 van de recentere EA F1 games geprobeerd. Op zich niet slecht, maar ik verbaas me erover dat er elke keer toch weer irritante bugs in zitten en andere issues die voor mij het speelplezier snel verpesten. Daarom had ik toch de hoop dat een andere partij een keer een poging mocht gaan wagen.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huugje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41
Romborum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:16:
[...]

Weet wat je zegt.
Bij ea kan je gewoon af en toe een versie overslaan, helemaal niet erg.
Volgens de volgende lijst is er tussen 2002 en 2010 anders genoeg uitgekomen, ook van o.a. Codemasters:

Wikipedia: Formula One video games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
nieuws: EA ontkent deal te hebben gesloten om F1-games te blijven maken

Blijkbaar klopt het ook helemaal niet en is het nog niet definitief _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romborum
Huugje schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
[...]

Volgens de volgende lijst is er tussen 2002 en 2010 anders genoeg uitgekomen, ook van o.a. Codemasters:

Wikipedia: Formula One video games
Nope, in 2002 gp4 en dat was de laatste tot codemasters in 2010 kwam. Voor de pc dus.
Er is wel een reeks voor playstation geweest, maar als pc gamer heb ik daar niets aan gehad.
Gp4 was overigens wel machtig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huugje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41
Romborum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:10:
[...]

Nope, in 2002 gp4 en dat was de laatste tot codemasters in 2010 kwam. Voor de pc dus.
Er is wel een reeks voor playstation geweest, maar als pc gamer heb ik daar niets aan gehad.
Gp4 was overigens wel machtig goed.
Je hebt gelijk, inderdaad weinig voor op de PC, zie ik nu.
Pagina: 1 2 Laatste