Vakantie VS .. Macbook air kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 17:18
Een Goeie Morgen

Ik ga in Mei op vakantie naar de VS , in de omgeving van Boise, om een voormalige WoW-Guildie te bezoeken..waar ik veel raiding mee gedaan . en we gaan ook regelmatig bij elkaar op vakantie .

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe Macbook , dus zit ik te denken om eventjes een road-trip naar Oregon te maken , om daar een nieuwe m3 te halen ... omdat ze daar geen sales-tax hebben .

Nu heb ik een vraag, heeft iemand hier ervaring mee, kwa garantie etc ? en kan ik bijvoorbeeld apple care aanvragen als ik een USA macbook air m3 mee terug neem naar Europa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit onderwerp hoort in Shopping forum, aangezien het weinig met Macs zelf te maken heeft. Ik ga het topic daar echter niet verplaatsen, aangezien deze vraag al vele malen is gesteld, en er in die topics de antwoorden op je vragen te vinden zijn. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je het beste een topic openen in Shopping forum.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.