Jij vindt dit niet generiek omdat het om een vreemd onderwerp gaat.Frieda schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:59:
[...]
jij hebt net naar Espresso Macchiato en de Sauna zitten kijken en jij vindt dat generiek?
I smell a troll
Realiseer dat die mensen die dierengeluiden thuis voor de spiegel hebben geoefend
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
voor ons commentaarStefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:03:
Waarom kijk ik dit ook alweer?
En lichtgevendStylze schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:03:
Presentatrices zijn echt niet normaal cringe..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik mis het draaiorgel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ik verwacht uiteraard wel inside updates als ik jou ergens in een topic zie verschijnenStefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:03:
Ik de verentooi van Joane!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Omdat je de GP's op het live kanaal van de F1 al een keer hebt gezien en Imola nog 3 dagen weg is.StefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:03:
"When you grow up your heart dies"
Nederlandse inbreng bij Azerbaijan!
⏩ PVOutput☀️
Aaarghhh die stem
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Staat iemand op z’n tenen? Die hoge stem had ik niet verwacht
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Helaas geen multiviewer voor deze semifinale. Hooguit wat leuks uit te halen met de puntentelling zodat je 2 of 3 minuten eerder weet wie gewonnen heeft op basis van restpunten. Maar ja, om daar nou zoveel moeite in te stoppen.PalingDrone schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:04:
[...]
ik verwacht uiteraard wel inside updates als ik jou ergens in een topic zie verschijnen

Die stem had ik niet verwacht hierbij
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Okay, een mislukte kopstem. Laat maar.
Wat een verschrikkelijke piepstem.
Mijn stream loopt achter, maar inderdaad, die stem!
(iets te)strakke stringDutchCrownNL schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:06:
Staat iemand op z’n tenen? Die hoge stem had ik niet verwacht
Bee Gees?
⏩ PVOutput☀️
U doet me een beetje denken aan simply red.
Maar ik ben toch niet rood?
Nee maar wel simpel...
Nee maar wel simpel...
Hebben ze geen dansers in Azerbeidzjan?Quad schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:05:
Nederlandse inbreng bij Azerbaijan!
Ik vind deze meneer behoorlijk eng kijken en er komt raar geluid uit.
Ja, dat is dan weer leuk.Frieda schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:07:
jaaaaaa de Balkan is gearriveerd!
Schuey schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:07:
U doet me een beetje denken aan simply red.
Nee maar wel simpel...

Ik moet zeggen als je even over die stem heen bent, 't liedje is best catchy
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik wist dat dit met Azerbeidzjan niks zou worden. Altijd inspiratieloze bagger tot de macht 42.
Ja idd. Vind ik ook.CyBeR schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:07:
Ik moet zeggen als je even over die stem heen bent, 't liedje is best catchy
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Met een andere stem had dit iets kunnen worden.
Wat betreft verlichting / LED schermen: echt alles moet gebruikt worden door sommige acts hè? Wat een kermis…
mannelijkVeertienKaVier schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
Met een andere stem had dit iets kunnen worden.
Blijkbaar nog meer Nederlandse invloed in dit nummer dus.
⏩ PVOutput☀️
En er hangt ook echt belachelijk veelStefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
Wat betreft verlichting / LED schermen: echt alles moet gebruikt worden door sommige acts hè? Wat een kermis…
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wouter Goes had hem in zijn ballen geknepen
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
im blue ladadieladadaa
Eifel65
Imola jeuj, maar vrijdag pas leuk
Eifel65
Imola jeuj, maar vrijdag pas leuk
[ Voor 39% gewijzigd door PalingDrone op 13-05-2025 22:10 ]
Alles gekocht van Tony the LED guy!StefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
⏩ PVOutput☀️
Ligt het aan mijn geluid of vinden jullie ook dat er bij bijna alle liedjes de vocalen te weinig body hebben?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Artiest uit Eifel65? Hmmm...
The Masked Singer
Ik wilde 'wat zullen we drinken' in gaan zetten
Je kent Gabry Ponte dus hier van. 
Ik word bang van dat beeld
WTF die achtergrond
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dat beeld op de achtergrond haha
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Spaghetti en vino? En ze hebben het over italie?? Doet me denken aan minion taal!
Heb ook dat gevoel. En beeldkwaliteit vind ik ook goed, veel vertekening/compressie zichtbaar met die lichtenST10©DE schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:09:
Ligt het aan mijn geluid of vinden jullie ook dat er bij bijna alle liedjes de vocalen te weinig body hebben?
fakeDJFrieda schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:10:
wtf is dat voor facehugger
Ja echt hè? Ben benieuwd naar de aantallen. Dit lijkt nog meer dan in Rotterdam.
Ben persoonlijk geen fan van dat ‘frame’.
En wtf… dat standbeeld op de achtergrond net.
Refrein klinkt wel lekker.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Weeral een lied over Italie? Italie zal wel op een manier in de finale geraken zo, al dan niet met hun eigen nummer
Kun je ook dronken goed meebrullen.RobinNL schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
Refrein klinkt wel lekker.
Pam padadadam Pam!
⏩ PVOutput☀️
Zo’n nummer dat grijsgedraaid gaat worden op Italiaanse campings deze zomer.
Ik vind die lichten die steeds feller worden of veranderen wel met het jaar irritanter worden.
Het moet elk jaar drukker en gekker
als die david van michelangelo z'n vijgeblaadje laat vallen gaat de hele zaal losStefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
[...]
Ja echt hè? Ben benieuwd naar de aantallen. Dit lijkt nog meer dan in Rotterdam.
Wat crack, een bong en een joint doet wonderen.VeertienKaVier schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
Wie bedenkt dit?
Melodie is prima, lekker catchy!
Toch gun ik het San Marino wel.
En we hebben hem ook even opgezet, gelijk hoog tempo muziek
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind mooi.
⏩ PVOutput☀️
Ik mis nog de espresso machiato
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
what's up with the fallout masks
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Prima feestnummers
Maar de maskers van de zangers mogen niet af omdat de de bekende dj centraal moet staan?
Maar de maskers van de zangers mogen niet af omdat de de bekende dj centraal moet staan?
Ik mis de interessante decorbouw. Die LED-schermen zijn altijd zoveel van hetzelfde...StefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
IPTV? Want hier op Ziggo geen probleem.Mschamp schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
[...]
Heb ook dat gevoel. En beeldkwaliteit vind ik ook goed, veel vertekening/compressie zichtbaar met die lichten
Ik kan trouwens de tv van m'n overburen zien en die lopen 15 seconden achter
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Die heb je met dit nummer niet nodig.Pinobigbird schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:12:
Ik mis nog de espresso machiato
⏩ PVOutput☀️
Prima voor op een feestje, maar ik zal het nummer zelf niet opzetten.
Het is al bijna afgelopen hahaG_Dragon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:12:
En we hebben hem ook even opgezet, gelijk hoog tempo muziek
Claude komt dus hierna.
Oh meen je?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Skoda en elektronica, was vroeger al geen prettige combinatie
Grote kunst en cultuurliefhebbers, ik vrees het ergste
Ze willen graag de limieten van de beeldcompressie testenAgent47 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:12:
Ik vind die lichten die steeds feller worden of veranderen wel met het jaar irritanter worden.
Zangeres met een klusser op de achtergrond.
Hierna nog 4 optredens incl Nederland
Prima om hier direct na te komensjaool schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:14:
Claude komt dus hierna.
Punten voor zingen in de eigen taal!
Volgens mij loop ik met ziggo hier 30 seconde achter als ik de reacties zie
In Rottedam waren er al meer dan 1800 moving heads en dan kwam de rest daar nog bij. Ieder jaar wordt het meer. Ben zoals ieder jaar weer benieuw naar de behind de scenes van de bouw en gebruikte armaturen, maarja, het is ook mijn werkStefanVerkerk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En nog goed ook.VeertienKaVier schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:14:
Punten voor zingen in de eigen taal!
Wat is de toegevoegde waarde van zijn aanwezigheid?
Ben benieuwd hoe Nederland het doet, want vind het nummer zelf echt niet geweldig
ze moet alleen het playbacken nog ff oefenensjaool schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:14:
Zangeres met een klusser op de achtergrond.
Dit topic is gesloten.