Zo, dat was lekker spontaan ge-autocue’d zeg..
Albanië, Letland of Griekenland.
The phrase thunder thighs comes to mind.sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:32:
Denemarken heeft een paar stevige stelten.
Niks mis mee.
In het overzicht vallen voor mij Zweden wel op, maar Frankrijk komt er ook heel mooi uit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
playbackende panfluit spelert
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Maar toch, hij speelt de pannen van het dak.blobber schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:35:
playbackende panfluit spelert
Het kan druk worden in de top5.
Maar goed
1 Zweden
2 Oostenrijk
3 finland
4 Frankrijk
5 Estland.
Laatste plaats deze keer geen Duitsland maar kandidaten genoeg.
De korte stukjes laten wel goed zien dat de meeste nummers goede hooks hebben.
Maar goed
1 Zweden
2 Oostenrijk
3 finland
4 Frankrijk
5 Estland.
Laatste plaats deze keer geen Duitsland maar kandidaten genoeg.
De korte stukjes laten wel goed zien dat de meeste nummers goede hooks hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Delerium op 17-05-2025 23:36 ]
Herinner je je vorig jaar nog? Gaat hoog scoren bij de tele voting.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:34:
[...]
Israel? wat denk je zelf...
Maar wel een van de beste liedjes en zangeressen, helaas gaat het ESF over politiek, niet over muziek
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Plaspauze!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Toch snap ik niet dat ze Helene Fischer nog nooit hebben gestuurd. Zal zelf wel niet willen gok ik.G_Dragon schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:31:
Duitsland heeft wel de leukste vrouw gestuurd! Lekker vrolijk, niet te opgemaakt en geen ander gezeik eromheen
Het is nog niet voorbij...
"When you grow up your heart dies"
Blijf maar bij mij?sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:35:
Het is nog niet voorbij...
⏩ PVOutput☀️
Wat is dit voor sentimentele zooi?
Vulling.. Je moet toch iets.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:36:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:35:
Hazel doet mij steeds meer aan Annabel denken.
[Afbeelding]
/f/image/zYeBgNKAKyINW3IeiYux2feC.webp?f=fotoalbum_large)
daarom gaat Israel dus sowieso hoog eindigen... (want de hoeveelheid mensen die stemmen op het beste nummer verdelen de stemmen enigzins over al die andere deelnemers, terwijl de pro-Israel fanatiekelingen niets hoeven te verdelen)PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:34:
[...]
Israel? wat denk je zelf...
Maar wel een van de beste liedjes en zangeressen, helaas gaat het ESF over politiek, niet over muziek
Dit zie je aan de pier in Scheveningen in het Kurhaus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jaarlijks terugkerend iets toch, kijkje terug in de historie.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:36:
Stel he, stel dat Celine Dion toch optreedt, gaan jullie dan uit je dak?
⏩ PVOutput☀️
Er is toch wel iets beters te bedenken.
de Zwitserse Willeke Alberti
[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 17-05-2025 23:38 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nee.Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
Welk dak?Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dan gaat de TV uit!Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Komt DJ Bobo nog???
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dirty Dancing uit 2019. 2019 was een erg sterk ESC jaar.
Albanië, Frankrijk en Denemarken voor mij.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 17-05-2025 23:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dirty dancing!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Het leukste deel is nu wel voorbij. Wachten op de uitslag zit mijn beauty sleep in de weg.
Nou alles beter dan die “grappige” stukjes van de presentatie tussendoor. Tenenkrommend..VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
[...]
Er is toch wel iets beters te bedenken.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Of Verena von Strenge van Dune, nog een persoonlijke favoriet, boeit me echt niet of ze kan zingenrenegrunn schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:35:
[...]
Toch snap ik niet dat ze Helene Fischer nog nooit hebben gestuurd. Zal zelf wel niet willen gok ik.
Ben geen enorme Celine-fan, maar als ze er is is dat toch heel leuk gezien wat er met 'r aan de hand is.Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Uit m'n dak niet, maar zou het wel indrukwekkend vinden wetende dat ze enorm veel heeft moeten afzeggen vanwege der gezondheid. En gerucht gaat dat ze een nieuw nummer tijdens ESF wilt zingen.Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Da's waar, dat is nog erger.VidaR-9 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:38:
[...]
Nou alles beter dan die “grappige” stukjes van de presentatie tussendoor. Tenenkrommend..
Met voldoende beauty sleep kan je uitslag voorkomen, ik krijg gelukkig alleen maar wat jeuk van het ESFElvhenk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:38:
Het leukste deel is nu wel voorbij. Wachten op de uitslag zit mijn beauty sleep in de weg.
Dit moet playback zijn. Dit klinkt precies hetzelfde als de single. Hij zong in 2019 een stuk slechter.
Ik zou het zelf, ongeacht uitkomst, als absoluut het hoogtepunt van dit ESF vinden.CyBeR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:39:
[...]
Ben geen enorme Celine-fan, maar als ze er is is dat toch heel leuk gezien wat er met 'r aan de hand is.
⏩ PVOutput☀️
Die hiervoor was ook playback leek hetRobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:39:
Dit moet playback zijn. Dit klinkt precies hetzelfde als de single. Hij zong in 2019 een stuk slechter.
Dat was idd playback.RobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:39:
Sinds madonna durven ze 't niet meer aan
oooeehh Duncan vibes
Onderbroek te strak?
Dit was ook best wel een goed lied eigenlijk
Ik zet 'm even iets zachter met dit gebalk.
Zo zou ik ook lopen als mijn onderbroek te strak zit. Gelukkig nooit last van.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:41:
raar dansje.
De schrijver of producer van het nummer van Duncan heeft zich dan ook met dit nummer beziggehouden volgens mij.blobber schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:40:
oooeehh Duncan vibes
Frans nummer weer heCyBeR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:41:
Dit was ook best wel een goed lied eigenlijk
of weer in een spijker getraptAW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:41:
Onderbroek te strak?
Toch treurig als de intervalacts beter zijn dan het gemiddelde ESC lied van dit jaar.
Dat was ook echt heel erg. Celine Dion zou/zal het vast beter doen (geen fan).CyBeR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:40:
[...]
Dat was idd playback.
Sinds madonna durven ze 't niet meer aan
Wel grappig hoe sommige artiesten binnen ESF culthelden worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
heeft er wel eentje vermoord toen ie nog in de k(n)ast zat, dat traantjeFrieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:41:
poeh deze kan ook zingen, was dit helemaal vergeten alweer!
Nog een keer de herhaling.
Ben toch benieuwd dat Luxemburgs poepje gaat doen.
mnarijnm schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:31:
Snap niet echt waarom Finland en Oostenrijk hoog in de boeken staan. Vond niet echt wauw ofzo. Vond ik Luxemburg catchier
Valt deze keer wel mee maar toen Justin Timberlake langs kwam met z'n Can't Stop The Feeling was dat wel even een dingStefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:41:
Toch treurig als de intervalacts beter zijn dan het gemiddelde ESC lied van dit jaar.

and the torture goes on
Hier even 2 van mijn favoriete intervalacts de laatste jaren ipv dit.
⏩ PVOutput☀️
Voor mij:
1. Zwitserland
2. Litouwen
3. Frankrijk
1. Zwitserland
2. Litouwen
3. Frankrijk
Ik zit er eigenlijk altijd naast, maar stel nou dat dit het jaar is dat ik volledig gelijk heb.... dus toch maar posten:
Top 5:
1. Oostenrijk, 2. Finland, 3. Zweden, 4. Nederland, 5. Italie
Onderste 5:
22. Malta, 23. IJsland, 24. Albanie, 25. Litouwen, 26. Noorwegen
Persoonlijke top 5:
Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Italie, Estland
Top 5:
1. Oostenrijk, 2. Finland, 3. Zweden, 4. Nederland, 5. Italie
Onderste 5:
22. Malta, 23. IJsland, 24. Albanie, 25. Litouwen, 26. Noorwegen
Persoonlijke top 5:
Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Italie, Estland
... not as I do.
Plaspauze.AW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:42:
Nog een keer de herhaling.
Vaatwasser aanzetten pauze.
Extra eten halen pauze.
Alvast brood voor morgenochtend uit de vriezer halen pauze.
Wie verzint er iets beters?
Ja!Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
Alle liedjes in reverse kijken pauzeStefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:43:
[...]
Plaspauze.
Vaatwasser aanzetten pauze.
Extra eten halen pauze.
Alvast brood voor morgenochtend uit de vriezer halen pauze.
Wie verzint er iets beters?
* Elvhenk is signing off.
Het was me een genoegen!
Het was me een genoegen!

JepQuad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:43:
[YouTube: Diodato - Fai Rumore - First Semi-Final Interval - Eurovision 2022 - Turin]
[Video: Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021]
Davinia welke beter was dan de Nederlandse act van dat jaar
De UK heeft gewoon een mislukt musicalnummer ingestuurd.
Die reacties bij Davina, dat ze beter was dan alle acts van die avond!Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:43:
[YouTube: Diodato - Fai Rumore - First Semi-Final Interval - Eurovision 2022 - Turin]
[Video: Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zit klaar met de afstandsbediening om het geluid af te zetten. En een andere zender te zoeken.Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:37:
Dat schoolbordkrijtje wil ik niet horen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan worden alle Beatles doodverklaard, niet alleen Paul.
Ik denk dat het langzaam tijd gaat worden voor de frituur snacks 😁
Ik doe een Sjaak Afhaak mensen, het is hier in Griekenland nu 00:45 en de einduitslag duurt nog wel eventjes.
Ik zeg:
Gefeliciteerd Zweden
Mooie 11de plek voor NL
Welterusten allemaal
Ik zeg:
Gefeliciteerd Zweden
Mooie 11de plek voor NL
Welterusten allemaal
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik kijk deze nog regelmatig terug… visueel en muzikaal magistraal!RobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:45:
[...]
Die reacties bij Davina, dat ze beter was dan alle acts van die avond!
Het was live ook idioot goed. Maar niet geheel eerlijk aangezien ze ook een filmpje en heel veel live CGI kon gebruiken.RobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:45:
[...]
Die reacties bij Davina, dat ze beter was dan alle acts van die avond!
⏩ PVOutput☀️
Dit kon wel eens leuk worden.
EuroVision goes WWF?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
die zijn hier echt allang opRobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:46:
Hoeveel vraag je voor je glazen Bol?Pinobigbird schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:46:
Ik doe een Sjaak Afhaak mensen, het is hier in Griekenland nu 00:45 en de einduitslag duurt nog wel eventjes.
Ik zeg:
Gefeliciteerd Zweden
Mooie 11de plek voor NL
Welterusten allemaal
Het ging vooral om de zangQuad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:47:
[...]
Het was live ook idioot goed. Maar niet geheel eerlijk aangezien ze ook een filmpje en heel veel live CGI kon gebruiken.
@FnDijkstra Dit klinkt niet verkeerd?RobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:46:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk dat er wat barsten in zitten
Mijn stem gaat naar Letland.
Verwacht niet dat zij gaan winnen, maar wel helemaal mijn smaak.
Verwacht niet dat zij gaan winnen, maar wel helemaal mijn smaak.
Sorry waar kijken we nu naar?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Paul is echt, heb hem (en Linda destijds nog) gesproken en een handje gegeven (en heb hun handtekeningMaarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:46:
[...]
Dan worden alle Beatles doodverklaard, niet alleen Paul.
Geloof er niks van dat ie toen al zeker 20 jaar dood was
Grappig dat Zwitserland teruggrijpt op Scandinavië voor gaaf vermaak.
lol ik had laatst de 24/7 hits stream van Eurovision op en zowel Baby Lasagne als Käärjä kwamen veelvuldig voorbij
Ik zit hier scrabble te spelenRobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:46:
:strip_exif()/f/image/xEveMjWRTg0iwfVe100lEZ6v.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe winterjas collectie.DutchCrownNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:48:
Sorry waar kijken we nu naar?
Dit topic is gesloten.