AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Daar gingen wel de nodige geruchten over toch?Frieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:11:
Komt Celine Dion nu?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik ga rustig met iedereen de sauna in hoor, geen enkel probleem mee.
Maar als ik mag kiezen dan heb ik 1e dibs op die Duitse mevrouw.
Nu je het zegt, het is weekend zullen we maar zeggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Waarschijnlijkater vanavondFrieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:11:
Komt Celine Dion nu?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bij voetbal doen we dat zo vaakmarapuru schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:10:
Wtf allemaal in een stadion naar een scherm turen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Haha hier ook geen problemen meePalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:11:
[...]
Ik ga rustig met iedereen de sauna in hoor, geen enkel probleem mee.
Maar als ik mag kiezen dan heb ik 1e dibs op die Duitse mevrouw.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bluetooth. Maar dat was een Nederlander in dienst van Ericsson.
"When you grow up your heart dies"
Nouja voetbal niet mijn ding. Maar dit zag er leuker uit dan verwacht.
Je beseft dat dit muzikale-cult heiligschennis is...VidaR-9 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
ABBA. Als je iets K muziek vindt.. 😭
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als je iets vaak genoeg zegt, zal het wel zo zijn, toch?mnarijnm schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
Willen ze heeeeel graag dat Zweden wint ofzo
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb ik de F1 van Basel gemist?renegrunn schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
Zelfde regie hier als dit jaar bij de F1?
en zeker hier in dit topic!hoevenpe schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
[...]
Je beseft dat dit muzikale-cult heiligschennis is...
Verkeerde topic!VidaR-9 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
ABBA. Als je iets K muziek vindt.. 😭
...in dit topic dan in elk geval...hoevenpe schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
[...]
Je beseft dat dit muzikale-cult heiligschennis is...
Dan sturen we Joost er weer naar toe!mnarijnm schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:12:
Willen ze heeeeel graag dat Zweden wint ofzo
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Potjandorie, je bent mij net te snel af.skimine schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:14:
Het regent stukjes wijnflessluiting
www.google.nl
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mama
Geen one night stands meer
En geen andere bedden
Uiteindelijk, zie je
Heb ik mijn leven vormgegeven
En de leegheid ervan is enorm
De vragen ook
Hoe gaat het?
Zie je alles hier?
Ik ben veel veranderd
Ik ben heel volwassen geworden
Voor jou heb ik verborgen gehouden, alles
Wat me maakt wie ik ben
Ik ben beter, ik weet welke kant ik op ga
Ik ben gestopt met het tellen van de jaren
En als ik wilde, zette ik de tijd stil
Nu ben ik degene die 'Mama' genoemd wordt
Mama…
Mama…
Mama…
Ik heb onuitwisbare liefde gevonden
Je weet wel, de echte, voor altijd
Zelfs als de tijd vliegt
Als hij m'n hand vasthoudt
Ben ik nergens meer bang van
En het voelt zoals voorheen
Zoals toen jij m'n hand vasthield
En als ik wilde, zette ik de tijd stil
Mama…
Mama…
Mama…
Mama…
Mama…
Mama…
En als ik wilde zette ik de tijd stil
Mama, mama, mama, mama
Mama…
Als ik de tijd ѕtil wilde zetten
Nu ben ik het die ze noemt
'Mamа'
Weer creatief met kurk...blobber schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:13:
ne me quitte pas
ik pas
Zelfde dat iedereen alles prijst waar de handen van Lennon and McCartney aan hebben gezeten. Ooit goed naar Ob-La-Di Ob-La-Da geluisterd?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zodat ie kan gaan zuigen?MisteRMeesteR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:14:
Ik hoop dat de Dyson opgeladen is.
Kattenbak
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Stoffer en blik toch?MisteRMeesteR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:14:
Ik hoop dat de Dyson opgeladen is.
Klonk meer emotioneel imo. Ze heeft wel voor hetere vuren gestaan…Elvhenk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:14:
Stem dikke prima. Klinkt ook niet alsof ze het allemaal maar net redt, zoals zo vaak bij het songfestival.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee, maar I am the walrus.Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:15:
ABBA is prima. Waterloo daarentegen...
Zelfde dat iedereen alles prijst waar de handen van Lennon and McCartney aan hebben gezeten. Ooit goed naar Ob-La-Di Ob-La-Da geluisterd?
ob was een mccartney liedje, openlijk gehaat doorLennonMaarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:15:
ABBA is prima. Waterloo daarentegen...
Of golden showers.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een van de beste optredens van de avond.
Als je Frankrijk en Zwitserland hoort, dan is dat nummer van Claude ook maar Frans/Engelse rijmelarij van likmevestje.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Voor een land met zo'n mooie taal is de laatste winst bij ESF wel erg lang geleden (1977)PatrickC schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:15:
Heb een hekel aan Frankrijk als land, maar deze mag van mij wel winnen… prachtig.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Lennon gaf ook toe dat de Beatles de opa en oma liedjes van Paul nodig hadden voor hun publiek.blobber schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:16:
ob was een mccartney liedje, openlijk gehaat doorLennon
En tegenover Obladi Oblada zet ik Revolution Number 9. Zelfs dove mensen haten die zelfbevlekking van Lennon.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 17-05-2025 23:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nederland ook hè, soort van.Maarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:17:
Grappig hoe de Franse taal wel heel goed werkt, zie Zwitserland/Frankrijk. Voorkeur voor Zwitserland.
Moet ff wat lekkere lauwe wodka in mn oren gooien
Idd, haar dochter van 4.ST10©DE schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:17:
Ze zingt niet eens zelf. Is de stem van haar dochter.
Was alleen het laatste stukje vziwST10©DE schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:17:
Ze zingt niet eens zelf. Is de stem van haar dochter.

Inderdaad, maar Barbra Pravi had moeten winnen.Wyke schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:17:
[...]
Voor een land met zo'n mooie taal is de laatste winst bij ESF wel erg lang geleden (1977)
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Inderdaad.. C’est La Vie is net het eerste deel van een cursus Frans vergeleken met Frankrijk en Zwitserland. Hun zang is ook vele malen beter dan Claude.sambalbaj schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:16:
Heel goed gezongen dit.
Een van de beste optredens van de avond.
Als je Frankrijk en Zwitserland hoort, dan is dat nummer van Claude ook maar Frans/Engelse rijmelarij van likmevestje.
⏩ PVOutput☀️
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CCENpBc3noAXgoD4wzqMCrRw.jpg?f=user_large)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Barbara was ook fantastisch idd.ST10©DE schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:18:
[...]
Inderdaad, maar Barbra Pravi had moeten winnen.
padapadadaVeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:19:
Wel een echte meezinger.

Toen ie nog Blue was was het goed te pruimen die Italo
Ze hadden met Voilà natuurlijk ook moeten winnen in 2021 in NL.Wyke schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:17:
[...]
Voor een land met zo'n mooie taal is de laatste winst bij ESF wel erg lang geleden (1977)
Ze mogen ook een ander land uitkiezen. Waarschijnlijk wordt het dan Italië.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:20:
Stel dat San Marino wint, past iedereen daar dan wel in?
Nee uit Estlandblobber schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:20:
waaruit maar blijkt dat de beste parodie op Italie, uit Italie zelf komt
⏩ PVOutput☀️
geenitalie(n)AW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:21:
[...]
Ze mogen ook een ander land uitkiezen. Waarschijnlijk wordt het dan Italië.
Inderdaad! Met Sharon den Adel.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:21:
Wij volgend jaar Tiesto inzenden
Het is maar goed dat Vaticaanstad en Monaco niet meedoen dan.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:20:
Stel dat San Marino wint, past iedereen daar dan wel in?
What gave it away?AW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:21:
[...]
Ze mogen ook een ander land uitkiezen. Waarschijnlijk wordt het dan Italië.
Dit topic is gesloten.