☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Inderdaad geen gratenpakhuis.
"When you grow up your heart dies"
Nou dat lijkt me bij deze act echt niet nodig
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik ben idd geneigd de finse finale op te zoekenFrieda schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:36:
als dit te naakt was, wat had ze eerst aan dan?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Link van het eerdere pakje? Asking for a friend..Frieda schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:36:
als dit te naakt was, wat had ze eerst aan dan?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik hoor dat "ich komme" er ook niet in.Pinobigbird schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:36:
Frikadel frikadel hoor ik
Heb wel genoten eigenlijk!
[ Voor 17% gewijzigd door Ryur op 15-05-2025 22:38 ]
Film het zo eens bij de replay?RobinNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:37:
M'n buren zullen zich vast afvragen wat ik kijk met die disco in huis 😂
Eitje, wat oostbloklanden, wat Kaukasus en geen Ierland. 5 afvallers is geen probleem.Ryur schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:37:
Wat een semi-finale! Heel lastig om te bepalen welke door mogen!
De rest hoeft voor mij niet. Zie jullie zaterdag weer
Tot zaterdag!lunaDelain schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:38:
Veel flitsen en rood licht! dat is wat ik het meeste heb gezien!
De rest hoeft voor mij niet. Zie jullie zaterdag weer
Whoops, op 1:07 staat het beeld stil. Dus daarna zal wel iets gebeuren wat niet mag ofzo.
[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 15-05-2025 22:41 ]
jup die gaat wel door, alleen al omdat het laatste nummer bovenop in het geheugen ligtVeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:38:
Kat in het bakkie voor Finland?
Al stemt iedereen toch voor z'n eigen land en dan zijn die paar Finnen wel een minderheid
Heeft Finland de laatste jaren niet al een zooitje crowdpleasers ingezonden? Dit jaar gaat het het publiek het leuk vinden, ik herinner me een cha cha cha. Ze doen het goed.VeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:38:
Kat in het bakkie voor Finland?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Poepie op de stoep?danslo schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:41:
Was de hond aan het uitlaten tijdens Malta, zie het net terug.. Wtf
- Australië
- Letland
- Armenië
- Oostenrijk
- Griekenland
- Malta
- Georgië
- Luxemburg
- Israël
- Servië
Wel moeilijk deze keer zeg. Twijfel heel erg over BelgiëFinland.
(Jammer dat Frankrijk niet in de recap zit)
[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 15-05-2025 22:43 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Maar vond het niveau van deze semi veel hoger liggen dan dinsdag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben een beelddenker!PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:42:
Die metershoge vlammen die uit het podium omhoog komen doen mij erg denken aan m'n Thaise maaltijd van net, heb al een rol wcpapier in de vriezer gelegd en een bak softijs paraat voor straks.
Ik heb de auto gewassen en gewaxt en de afwas gedaan…..Oekiejoekie schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:40:
Om toch nog iets positiefs te zeggen over het songfestival: Je kunt dit jaar rustig gaan pissen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets mist...

Werd af en toe naar binnen geroepen, maar denk dat ik geen enkel nummer in het geheel heb geluisterd…
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Door mogen van mij in elk geval Australië, Letland, Griekenland, Litouwen en Finland.
Jammer dat ze vrij lang de green room tonen 😅
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Die is al door, doordat die meer betalen en kan dus niet op gestemd worden (net zoals UK). Dus had ook geen zin om die 2 in de recap toe te voegen, alleen maar ruisCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:42:
(Jammer dat Frankrijk niet in de recap zit)
Ik laat me verrassen
Ja weet ik, maar ik vond dat het beste lied dus ik had 't graag nog een paar keer gehoordRyur schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:44:
[...]
Die is al door, doordat die meer betalen en kan dus niet op gestemd worden (net zoals UK). Dus had ook geen zin om die 2 in de recap toe te voegen, alleen maar ruis
De auto of jezelf?
Je kan niet eens op je eigen land stemmenPalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:40:
[...]
jup die gaat wel door, alleen al omdat het laatste nummer bovenop in het geheugen ligt
Al stemt iedereen toch voor z'n eigen land en dan zijn die paar Finnen wel een minderheid
Mezelf natuurlijk, dan pas ik in m’n outfit voor de finale
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zo hoort het.Ample Energy schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:46:
[...]
Mezelf natuurlijk, dan pas ik in m’n outfit voor de finale
Even opzoeken op welk kanaal de VRT zit.sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:46:
Op de NPO krijgen we straks weer een blok reclame.
Edit: 51 bij mij
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 15-05-2025 22:47 ]
Ik gok dat ze een Janet Jackson deed.sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:40:
[YouTube: Erika Vikman - Ich Komme | Finland 🇫🇮 | National Final Performance | #eurovision2025]
Whoops, op 1:07 staat het beeld stil. Dus daarna zal wel iets gebeuren wat niet mag ofzo.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
VPN, hoe denk je anders dat half Europa TV kijkt... dat wij daar weinig gebruik van maken zegt niets over de rest van de landen....
Ik kijk via YouTube.sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:46:
Op de NPO krijgen we straks weer een blok reclame.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Belg zend het hele gebeuren netjes integraal uit zonder NPO gejammer en anders op de BBC (de Britse TV, niet die andere betekenisCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:46:
[...]
Even opzoeken op welk kanaal de VRT zit.
Edit: 51 bij mij
Cornald hoort erbij voor mij, maar reclame toch echt niet. Dus dan zappen we even weg en weer terug als 't voorbij is.PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Belg zend het hele gebeuren netjes integraal uit zonder NPO gejammer en anders op de BBC (de Britse TV, niet die andere betekenis)
Speaking of VRT, blijkbaar komt ons beeld via België.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 15-05-2025 22:51 ]
Had Belgie vandaag wel weer een vakbondsactie voor de uitzending ? Ik was net te laat met inschakelen.PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Belg zend het hele gebeuren netjes integraal uit zonder NPO gejammer en anders op de BBC (de Britse TV, niet die andere betekenis)
(Dinsdag was er een pro-palestijnse mededeling in beeld voor de uitzending. Voor zaterdag dreigen ze met drastischere acties.)
Helaas, de Belg lukt niet via internet, vraagt om inlog en adres in België.PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Australië
Armenië
Griekenland
Malta
Georgië
Denemarken
Luxemburg
Israël
Finland
Ja, er ging met even wat mis. Ik was bijna bang dat mijn DSL er weer uitlag.
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 15-05-2025 22:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 15-05-2025 22:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:46:
[...]
VPN, hoe denk je anders dat half Europa TV kijkt... dat wij daar weinig gebruik van maken zegt niets over de rest van de landen....
/f/image/T2hIOJTzMQrEeWkXuLvcW9zF.png?f=fotoalbum_large)
Ja, maar aanmerkelijk beter commentaar. Ik kijk pas weer naar het songfestival bij de NPO als ze Maarten van Rossem het commentaar laten doenCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:56:
Ander nadeel aan de VRT is trouwens dat ze (en de BBC ook) met een beduidend lagere bitrate op de kabel zitten hier. Merkbaar mindere beeldkwaliteit.
Best stom eigenlijkRyur schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:44:
[...]
Die is al door, doordat die meer betalen en kan dus niet op gestemd worden (net zoals UK). Dus had ook geen zin om die 2 in de recap toe te voegen, alleen maar ruis
Hoeveel pakken stroopwafels zou dat kosten om hem dat te laten doen?Oekiejoekie schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:59:
[...]
Ja, maar aanmerkelijk beter commentaar. Ik kijk pas weer naar het songfestival bij de NPO als ze Maarten van Rossem het commentaar laten doen
FP1 en FP2 is ook leuk morgen in de slowchatDutchCrownNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:00:
Nou ik zie de uitslag morgen wel en zeg tot zaterdag!
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 15-05-2025 23:02 ]
ik heb geen idee, maar ik wil best sponsorensjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:59:
[...]
Hoeveel pakken stroopwafels zou dat kosten om hem dat te laten doen?
Al heeft hij zijn podium al gehad natuurlijk.
Prachtig optreden was dat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Allemaal?! Nee toch.AW_Bos schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:02:
Aha, de Coronaliedjes....
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 15-05-2025 23:06 ]

Ze is best wel eng, en nu ook nog met een gloeiendhete pan kaasfondueAW_Bos schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:11:
Nou, kom maar door met de uitslag, miss Compuserve!
Dit topic is gesloten.