hee een kattenbak
gejat van Tattoo? of die andere?? Zand iig
Nu moet die van @VeertienKaVier wel ff kijken.Frieda schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:02:
hee een kattenbak
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het schijnt dus kurk te zijn.
"When you grow up your heart dies"
Even het school-Frans oppoetsen, hoor.
Klopt en daaronder ligt een groot zwart doek.sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Frankrijk is goed bezig de laatste jaren. Barbara Pravi, die gast van vorig jaar, Louane, allemaal heel goed
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb medelijden met de podiumschoonmakers straks.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
poeder op een spiegel
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nu je het zegtsjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Passend ook wel bij Frankrijk
Niet nodig, er ligt een heel groot zwart kleed waar alles op ligt.AW_Bos schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Ik heb medelijden met de podiumschoonmakers straks.
Mooie stem hoor!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hadden jullie ook een zandtafel op de kleuterschool?
nee vind het niks. Mis diepte in meeste van het lied. alleen laatste stukje is sterk.
ah, de actrice uit La Famille Bélier...
heb het liedje uit die film nog steeds op mijn spotify lijstje staan
heb het liedje uit die film nog steeds op mijn spotify lijstje staan
Dat vind ze een week later nog overal...sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Even aan elk korreltje ruiken.skimine schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:04:
[...]
Nu je het zegt
Passend ook wel bij Frankrijk
Ik ben normaal niet zo'n fan van Frans, maar dit nummer is wel goed
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Zal bij de vakjury wel hoog scoren.
Een van de betere zover
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Creatief....sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Franse muziek-industrie is ook heel groot, ze hebben echt wel veel goede artiestenCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Frankrijk is goed bezig de laatste jaren. Barbara Pravi, die gast van vorig jaar, Louane, allemaal heel goed
Volgens mij gaat het over mama?VeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:
Even het school-Frans oppoetsen, hoor.
het lijkt op een liedje
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
En een watertafel. Daarna een moddertafel. Maar dat is bij mij al ruim 50 jaar geleden.VeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:04:
Hadden jullie ook een zandtafel op de kleuterschool?
Wow! Ik vond het heel goed.
(En opvallend, een Fransoos die accentloos Engels kan praten!)
(En opvallend, een Fransoos die accentloos Engels kan praten!)
Zou best kunnen, ja.
Whahaha..
Nu heb ik opeens geen medelijden met de schoonmakers
Nu heb ik opeens geen medelijden met de schoonmakers
Ze hebben dit jaar wel moeite met de goede hoeken vinden. Op de achtergrond zag je een aantal keer de mensen bezig zijn.
Kende haar hiervoor al, ze kan echt goed zingen
Had dit nummer toevallig nog niet eerder gehoord
(Heb sowieso wel een beetje een zwak voor Franse muziek)
(Heb sowieso wel een beetje een zwak voor Franse muziek)
[ Voor 22% gewijzigd door skimine op 15-05-2025 22:08 ]
Ik garandeer je dat dat expres is.RobinNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:06:
Ze hebben dit jaar wel moeite met de goede hoeken vinden. Op de achtergrond zag je een aantal keer de mensen bezig zijn.
Duwt bende kurk weg: "Zo I think it's clean now".
Zo slecht..
Zo slecht..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lampjes!!!
Faroer, volgend jaar een Groenlandse zanger(es) voor DK
Volgens mij is haar kostuum gemaakt van schuimsponzen, de je onder de douche gebruikt.
Wist niet dat ons hele koningshuis meedeed hier....
Tijdens switzerland zag je even de tekst voor het publiek dat ze hun telefoonlicht aan moesten zetten,zou dat ook expres zijn?
lekker warm in die bontjas
Ik denk dat zij niet door één deur kan met die zangeres van Malta...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Serieus, je hoeft alleen maar door je straat te lopen en weet je wie ESC aan het kijken is door de lichtjes disco! hahahaah
W.A van Buren doet ook mee, zeggen ze.PalingDrone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:08:
Wist niet dat ons hele koningshuis meedeed hier....
ja, anders kunnen de schoonmakers niet goed zien wat ze doenWren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:08:
[...]
Tijdens switzerland zag je even de tekst voor het publiek dat ze hun telefoonlicht aan moesten zetten,zou dat ook expres zijn?
Even wachten en Franz Hermann komt ook nog.
Ze heeft een stevig onderstel, zoals mijn grootmoeder dat altijd noemde.
Nummer is grappig, de zang vlak.
Vond dit ook weer een beetje retro, hoor. Zijn de nineties weer in?
Ze zijn even bij Rijkswaterstaat op bezoek zie ik.
Blue Hotel...
Dat waarschijnlijk niet maar in principe is deze show zo uitgekiend dat als ze niet willen dat iets op TV te zien is, het niet te zien is. Maar 't kan ook dat ze iets niet erg genoeg vinden om 't te voorkomen. De autocue van de presentators was dinsdag een paar keer te zien bijvoorbeeld.Wren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:08:
[...]
Maar om een voorbeeld te geven: er zijn in de zaal grote schermen waarmee mensen mee kunnen kijken naar hoe 't op TV er uit zou zien (want niet alle effecten zijn te zien natuurlijk, sommige zijn CG) en als je nou denkt "huh die heb ik nooit gezien?" nou dat klopt want die gaan op zwart zodra ze in beeld zouden zijn.
Onderin de kledingkast duikt, check, komende tijd ben ik weer hipVeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:11:
Vond dit ook weer een beetje retro, hoor. Zijn de nineties weer in?
In de verste verte nietsjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:11:
Blue Hotel...
you almost fooled me... dit is het dus niet
De eerste twee noten. Verder kwam het ook niet.
Ben niet onder de indruk.
Lijkt me ook dat alles ultrageproduceerd is dus niks toeval,daarom valt zoiets extra opCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:12:
[...]
Dat waarschijnlijk niet maar in principe is deze show zo uitgekiend dat als ze niet willen dat iets op TV te zien is, het niet te zien is. Maar 't kan ook dat ze iets niet erg genoeg vinden om 't te voorkomen. De autocue van de presentators was dinsdag een paar keer te zien bijvoorbeeld.
Maar om een voorbeeld te geven: er zijn in de zaal grote schermen waarmee mensen mee kunnen kijken naar hoe 't op TV er uit zou zien (want niet alle effecten zijn te zien natuurlijk, sommige zijn CG) en als je nou denkt "huh die heb ik nooit gezien?" nou dat klopt want die gaan op zwart zodra ze in beeld zouden zijn.
Dit gaat ook weer echt alle kanten op. Laat maar. De zang is ook al zwak.
Heb echt het idee dat ze bonuspunten krijgen als ze rode lampjes gebruiken dit jaar.
Kies nu gewoon 1 stijl, mensen.
Het zwabbert weer alle kanten op
geen arcade kloon
Helemaal niks, dit.
Maar geen gabberhouse.Wren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:15:
Hoeveelste nummer is dit deze editie dat er flink gewisseld van tempo? Even een edm stukje erin.
Minstens de helft?Wren schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:15:
Hoeveelste nummer is dit deze editie dat er flink gewisseld van tempo? Even een edm stukje erin.
Deze was in de previews wel leuk. Ik ben benieuwd live!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Niet alleen dit...VeertienKaVier schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:15:
Helemaal niks, dit.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Lekker retro weer!
Lijkt net Chantal Janzen op de tv
Ze zingt niet eens... meer praten dan zingen
Poupée de cire, poupée de son
Meh, beetje matig, had misschien 60 jaar geleden gescoord dit, nu nietmeerAW_Bos schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:16:
Lekker retro weer!
Een poepie op de stoep, na na na
Die was leuker.sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:17:
Poupée de cire, poupée de son
En bedanktDetmer schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:17:
Een poepie op de stoep, na na na

Elektriciteitsbesparing, lagere energie per fotonDutchCrownNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:14:
Heb echt het idee dat ze bonuspunten krijgen als ze rode lampjes gebruiken dit jaar.
Absoluut!
poepie in de soep
Jurken trucje. Deze zag ik niet aankomen!
Dit staat r beter, veel beterCyBeR schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:18:
Hop, verkleedpartijtje
ik loop achter haha
Dit topic is gesloten.