[FP] Kleur moderatie score '0' Irrelevant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:43

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Ik zie dat de kleurtjes van de moderatiescores veranderd zijn. Ik wil geen discussie over alle kleurtjes starten, maar specifiek over de keuze van de '0' moderatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8s-T6wEY2tWH-__kbrv-qIoDIS0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EDtqrtxcTFDaGlBSNQ1s0ZIb.jpg?f=user_large

Ik vind deze namelijk te 'rood' :) Rood geeft voor mij een signaal af van, wat je doet is verkeerd. Dit terwijl de '0' ook passend is voor onschuldige reacties. Zie de modFAQ:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmQ4yOzILX8p4vvksd1fcjV8ipA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7TU0y7Cs01FbuaPUDAV1NzDz.jpg?f=user_large

Daarom lijkt mij een gele (of meer gelige) kleur passend bij de '0'-moderatie :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 10:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euronitwit
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-08 19:37
Betreft de kleuren van reactiescores
Dat zijn nu lelijke fletse kleuren geworden.
Daarbij lijken ze teveel op elkaar en zijn ze niet verschillend genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Euronitwit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:56:
Betreft de kleuren van reactiescores
Dat zijn nu lelijke fletse kleuren geworden.
Daarbij lijken ze teveel op elkaar en zijn ze niet verschillend genoeg.
Die feedback kan hier gegeven worden:
- Aangepaste kleuren moderatiescores

Het ging mij in dit topic uitsluitend om de keuze voor een rode kleur van de moderatie voor '0' :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Herman op 12-03-2025 13:54 . Reden: Ok, sry ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 08:28

DaFeliX

Tnet Devver
Wat wil je bereiken met deze kick? Je bericht is gelezen, als we verder nog informatie van je nodig hebben dan zullen we dat vanzelf uitvragen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1