Snap ik, ik ben nog een beetje aan het kijken welk model het beste werkt, maar het doel is ondersteunend zijn bij Osint werk.
Ik ben benieuwd waarom je de P100 afraad?Tazzy schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 08:15:Heb er nu een P100 inzitten die ik echt niemand aanraad. V100 is onderweg als vervanger
Als je de V100 binnen hebt ben ik ook wel benieuwd hoe die presteert.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Wat voor toepassingen/ondersteuning denk je dan aan?Tazzy schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 11:14:
Snap ik, ik ben nog een beetje aan het kijken welk model het beste werkt, maar het doel is ondersteunend zijn bij Osint werk.
Ik kreeg met de P100 dingen niet aan de praat, door context size maar ook door het totaal ontbreken van tensor cores. Ik probeer data te verzamelen mijn collectie, te verbeteren etc. Daar is multi-step reasoning denk ik voor nodig. Nja het werkt gewoon niet lekkerFelicia schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 19:14:
[...]
Ik ben benieuwd waarom je de P100 afraad?
Als je de V100 binnen hebt ben ik ook wel benieuwd hoe die presteert.