Alsof ik mijzelf hoor/zie spreken...Justin schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 14:18:
MagSafe is wel heel jammer, heb een erg fijne telefoonhouder in de auto die met magsafe werkt.
Desalniettemin twijfel ik erg! Kan 'm voor €512,00 krijgen (direct volledige telefoon aftikken) bij verlenging abonnement + het abonnement wordt iets goedkoper dan nu. Dat is de (advies)prijs waar ik op gehoopt had en persoonlijk vind ik het veel telefoon voor relatief weinig geld.
Ik ben juist bewust aan het downscalen qua telefoongebruik. Alle social media eraf gegooid en eigenlijk alleen het noodzakelijke erop. Soort dumbphone light, maar wel gewoon met telegram en wat andere nuttige niet verslavende apps.
Twijfel zelfs of ik na 15+ jaar iPhones een keer een Galaxy Z Flip ga proberen gewoon omdat het concept van de klaptelefoons me erg aanspreekt, maar die discussie is niet voor hier
(op de Flip na dan
Al vanaf de eerste NL iPhone overstag en twee jaar daarvoor het Apple ecosysteem ingerold met de MacBook Pro

Het 'Apple sausje' waar we hier thuis vroeger de premium met liefde en plezier voor betaalden is naar mijn idee nog maar een slap sausje dat over de datum is..