Ik slijt al sinds de iPhone 4s uitsluitend iPhones. Mijn vorige toestel was de SE (2020). Wat een mega verschil. Als ik moet kiezen: de batterijduur. Ik sta echt versteld wat voor sprongen dat heeft gemaakt. Daarnaast is hij bloedsnel, waarbij ik het vermoeden had dat dit te maken had met dat wanneer je apps niet afsluit ze in het geheugen worden geplaatst. Dus niet. Het scherm is ook fantastisch, maar dat vind ik niet zo bijzonder, wetende dat de iPhone 13 deze ook al tot zijn beschikking had. De kijkhoeken zijn indrukwekkend. Ook het geluid is anders t.o.v. de SE (2020). Er zitten meer lage tonen in, naast dat hij veel meer volumecapaciteit heeft. Met de camera heb ik nog niet veel te maken gehad, wat gelijk het antwoord geeft op waarom ik de 16e heb aangeschaft en niet de 16.Tektoon schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:07:
[...]
Van welke telefoon kom je? En, om ons lekker te maken: wat bevalt je het meest?
Wat ik wel vervelend vind is dat het toestel warm begint te worden als ik een filmpje op YouTube (FHD) aan het kijken ben terwijl deze wordt opgeladen. Het kan aan het hoesje liggen, maar met de SE had ik hier geen last van.
Dit toestel is zo snel dat hij al klaar is terwijl ik nog aan het nadenken ben over mijn volgende handeling en nee, zo oud ben ik niet ;-).
Sorry, deze vraag kan ik niet beantwoorden omdat ik geen iPhone 16 heb en nauwelijks van de filmfunctie gebruik maak.Jasphur schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:31:
[...]
Specifieke vraag: bij The Verge zag ik dat de camerastabilisator in videostand vergeleken de 16 best slecht is. Hoe ervaar jij dat?
Ik neem aan dat je doelt op Apple Intelligence. In de instellingen staat aangegeven dat dit nog niet beschikbaar is. Ik ben al sinds de eerste SE tevreden met de helderheid. Het heeft me altijd in de ogen gebrand als hij op het hoogste standje stond.Verwijderd schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 12:31:
[...]
Hoe is dat AI gebeuren? Is het scherm fel genoeg?
/f/image/Zk6HQBljNHmgcG3wzq7oMPU6.png?f=fotoalbum_large)