zien er allemaal zeer fraai uit
Misschien moeten jullie (die de screenshots posten) niet te grote screens posten en tevens minder compressen. Dan blijft er nog wat over van de kwaliteit.
"The fastest code, is the code that is never called."
Dat is dus een warez request en helaas voor je moet ik je er een officiele waarschuwing voor geven..Op zondag 16 september 2001 08:39 schreef TIMH het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Teveel raki op ofzo, ik VRAAG of iemand me kan helpen met die 3 laatste files sjaak, net als of ik dan wat aanbiedtOp zondag 16 september 2001 10:24 schreef Traag het volgende:
[..]
En voor jou een officiele waarschuwing voor het aanbieden van illegale software.
pompom weet iemand misschien iets van CRC errors in de files van unreal2 alpha?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Wat een boring Alpha, of ik doe wat verkeerd maar is weinig te fraggen in die levels.
Ook vind ik de textures gewoon lelijk, als je bv over gras loopt ziet het er gewoonweg niet uit. En dat plafond in dat kromme gangetje waar die vrouw staat is ook gewoon triest.
Die grote buitenlocaties zien er wel mooi uit (op de textures voor het gras enzo na dan
)
Die vlammenwerper is wel
mooier als die in RTCW imho kwa effect
Ook vind ik de textures gewoon lelijk, als je bv over gras loopt ziet het er gewoonweg niet uit. En dat plafond in dat kromme gangetje waar die vrouw staat is ook gewoon triest.
Die grote buitenlocaties zien er wel mooi uit (op de textures voor het gras enzo na dan

Die vlammenwerper is wel
crc is command redundancy check d8 ik, m.a.w. files zullen wel gaar zijn...Op zondag 16 september 2001 11:32 schreef TrehT het volgende:
pompom weet iemand misschien iets van CRC errors in de files van unreal2 alpha?
Verwijderd
Je kan ook gewoon normaal antwoorden...Op zondag 16 september 2001 10:28 schreef minipolopikoler het volgende:
[..]
Teveel raki op ofzo, ik VRAAG of iemand me kan helpen met die 3 laatste files sjaak, net als of ik dan wat aanbiedt

De laatste 3 files van een iso vragen is net zo goed als warez aanvragen so...

Verwijderd
he TAG SPEEDY,
misschien kun je preferences in de console intypen, dan kun je de grafische opties beter bijstellen
Post please wat nieuwe screens als je de grafische opties hebt bijgesteld
misschien kun je preferences in de console intypen, dan kun je de grafische opties beter bijstellen
Post please wat nieuwe screens als je de grafische opties hebt bijgesteld
geef maar wat commands, ik heb geen idee wat ik moet invullen
Ik heb ff wat shots op hogere kwaliteit gemaakt en met mijn fps erbij 
Alleen is dit wel bedroevend, waar ik met Unreal Tournament avg 160-180 fps haal, max 418, haal ik met Unreal 2 max 170, maar gem 30-40 en als ik in grote maps zit 15-20
Dit wordt dus een nieuwe pc aanschaffen!

Edit: AMD 1000 mhz, asus v7700 gf2 gts + 640 mb ram
Alleen is dit wel bedroevend, waar ik met Unreal Tournament avg 160-180 fps haal, max 418, haal ik met Unreal 2 max 170, maar gem 30-40 en als ik in grote maps zit 15-20

Edit: AMD 1000 mhz, asus v7700 gf2 gts + 640 mb ram
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
type "preferences in in de console" --> geeft toegan tot alle (grafische) instellingen in het spel
suc6
suc6
w00t dat ga ik even testenOp zondag 16 september 2001 12:08 schreef joppie het volgende:
type "preferences in in de console" --> geeft toegan tot alle (grafische) instellingen in het spel
suc6
Wil iedereen stoppen met mij te emailen over waar ze de alpha kunnen vinden!
39
Verwijderd
ehm klopt het dat unreal2 alpha niet draait op win98?
(ik heb duron800, 256mb, geforce2 400mx 64mb)
(ik heb duron800, 256mb, geforce2 400mx 64mb)
Ik zou maar niet al te veel conclusies trekken uit de snelheid van een alpha. Er zit altijd veel debug code in zo'n vroege versie, en een game-engine wordt meestal pas geoptimaliseerd als de engine functioneel redelijk af is.Op zondag 16 september 2001 12:04 schreef Taro het volgende:
Ik heb ff wat shots op hogere kwaliteit gemaakt en met mijn fps erbij
Gebruik je wel laatste direct x? Ook dat soort zaken kunnen flink schelen.
Ik heb detonator xp voor windows xp en directx8.0a, nou draait ie standaard op 1024x768, ik zal hem ff op 800x600 proberen.Op zondag 16 september 2001 12:30 schreef raptorix het volgende:
Gebruik je wel laatste direct x? Ook dat soort zaken kunnen flink schelen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Hij werkt niet. Ik open de maps en dan kies ik open with unreal.exe.
Ik heb een tb1200, 512 mb, radeon 64mbddr, en windows xp
Ik heb een tb1200, 512 mb, radeon 64mbddr, en windows xp
Er zitten bij mij 2 maps tussen die een hanger opleveren, probeer eens een andere map?
Verwijderd
JONGENS!!!!
stuur nog es wat screenshots
BTW werkte de code "preferences"? of stond alles al op hoogste detail ingesteld?
KOMOP we willen nog wel wat spectaculaire screens zien, daarvoor is deze topic uiteindelijk
BTW werkte de code "preferences"? of stond alles al op hoogste detail ingesteld?
KOMOP we willen nog wel wat spectaculaire screens zien, daarvoor is deze topic uiteindelijk
Verwijderd
nopeOp zondag 16 september 2001 12:51 schreef Taro het volgende:
Er zitten bij mij 2 maps tussen die een hanger opleveren, probeer eens een andere map?
ga maar ff met drivers stoeien (na de f1)
Ik kan hem niet in een andere resolutie krijgen en alles stond al op zijn mooist op wat kleine dingen na, en veel meer valt er niet te zien hoor, er zijn een paar maps ter grootte van een put met aan beide kanten deuren waar je niet echt ver komt.Op zondag 16 september 2001 12:53 schreef joppie het volgende:
JONGENS!!!!
Oftewel ik ga verder nix posten want dat worden dan precies dezelfde screenies omdat dit gewoon alles is.
Dit ook is ook de reden waarom er geen Alpha's op het net verschijnen je krijgt zo een verkeerd beeld van het spel ivm performance.
Gelukkig ben ik redelijk handig met de UT ini file en lijken deze min of meer op UT1, dus eens kijken of het detail omhoog geschroefd kan worden
Gelukkig ben ik redelijk handig met de UT ini file en lijken deze min of meer op UT1, dus eens kijken of het detail omhoog geschroefd kan worden
Niet op voorraad.
Verwijderd
ik heb hem nu ook, maar ik kan hem niet starten.
ik krijg een berichtje dat ie gestart word (met een plaatje
enso. maar daarna doet ie niets meer..
ik krijg ook geen fout melding
ik krijg een berichtje dat ie gestart word (met een plaatje
enso. maar daarna doet ie niets meer..
ik krijg ook geen fout melding
Whoo, gelukt 1280x1024x32, je kun in de UT.ini eenvoudig met winx en y viewport de res. veranderen, in user.ini kunnen mouse ect. geregeld worden.
Niet op voorraad.
Het 1e is fout: crc -> cyclic redundancy checkOp zondag 16 september 2001 11:55 schreef Carel het volgende:
[..]
crc is command redundancy check d8 ik, m.a.w. files zullen wel gaar zijn...
Het 2e is goed.
"The fastest code, is the code that is never called."
Thank you voor de tipOp zondag 16 september 2001 14:03 schreef edward2 het volgende:
Whoo, gelukt 1280x1024x32, je kun in de UT.ini eenvoudig met winx en y viewport de res. veranderen, in user.ini kunnen mouse ect. geregeld worden.
zo zie je maar, je kan elkaar altijd helpen
39
Zekers, het is ontzettend gaaf om hier vast een voorproefje van te zien, alleen de levels Eden crashen bij mij.Op zondag 16 september 2001 14:35 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Thank you voor de tip
zo zie je maar, je kan elkaar altijd helpen
Eeen kijken of er al wat met de editor mogelijk is.
Niet op voorraad.
atlantis chrasht ook bij mij, weten sommige mensen hoe dat level eruit ziet?
39
Verwijderd
Hopen dat ie beter met taunts werkt dan nu, en dat je veel makkelijker je settings kan aanpassen!.
Verwijderd
ik heb die alpha nu dus ook maar weet iemand een leuk level met veel enemy's en wat vinden jullie de leukste levels ? hier een plaatje

Verwijderd
het draait bij mijOp zondag 16 september 2001 15:19 schreef Homedisc het volgende:
atlantis chrasht ook bij mij, weten sommige mensen hoe dat level eruit ziet?
het gaat zo
je komt uit een slaap kabine ofzow je klimt er uit iemand begint tegen je te praaten een computer en veder ben ik nog niet meer komt zo ik moet ergens heen maar waar
Gaat helaas niet meer, vond er weinig aan en kwam een leuke divx tegen ... sja shift del was snel gevondenOp zondag 16 september 2001 12:08 schreef joppie het volgende:
suc6
Maar ik wil dan wel is iemand zien die een screenshot maakt van dat gras, ben benieuwd of het echt zoveel beter wordt.
zoo gek!!! Unreal 2 moet ik gewoon hebben shit! hey! moeilijk mooi! vooral die vlammewerpers (denk dat ze dat hebben nageaapt van GTA) ziet er moeilijk flex uit!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Ja tuurlijk joh!Op zondag 16 september 2001 17:25 schreef InterFreak het volgende:
(denk dat ze dat hebben nageaapt van GTA)
OMG phat,
Hoe zit het met de GF3 support?
Maakt ie wat gebuik van de nieuwe TnL engine enzo??
Hoe zit het met de GF3 support?
Maakt ie wat gebuik van de nieuwe TnL engine enzo??
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
atlantis doet t bij mij ook niet 
vanavond meer screensdenk ik mensen
en hou toch op met mij meelen, heeft geen zin, iedereen krijgt een ferme nope te horen!
deze topic is er niet om mensen jaloers te maken maar om jullie te informeren.
vanavond meer screensdenk ik mensen
en hou toch op met mij meelen, heeft geen zin, iedereen krijgt een ferme nope te horen!

deze topic is er niet om mensen jaloers te maken maar om jullie te informeren.
Verwijderd
maar is het nou een level... zeg maar zoals ut of een echt zeg maar compleet spel zonder menu... dus geen demo ofzo maar een volle versie?
tis mij naar me bol geschoten denk ik
tis mij naar me bol geschoten denk ik
Verwijderd
Misschien doet ie het alleen met gforce 3 pc's?Op zondag 16 september 2001 17:49 schreef Gladiator het volgende:
antlantis is zwaar....
maja bij mij draait ie prima
Het zijn niets meer dan een paar beperkte maps zonder enige samenhang wat dan ook, waarschijnlijk speciaal voor E3 gemaakt.maar is het nou een level... zeg maar zoals ut of een echt zeg maar compleet spel zonder menu... dus geen demo ofzo maar een volle versie?
Merkte trouwens op dat de Unreal editor die erbij zit in zijn shortcut menu links heeft staan naar Unreal Warfare maps.
Mijn Unreal2 ervaringen.......

Verder als hier ben ik niet gekomen...

Signature?
Verwijderd
K snap niet dat atlantis bij sommigen wel werkt en bij anderen niet... 
ik wel ze moeten detail maar us op low zetten van textures en model op medium
ik wel ze moeten detail maar us op low zetten van textures en model op medium
Oh kan trouwens iemand me vertellen hoe je andere wapens kan krijgen, alleen me normale gun en een soort sniper werken... 
Wil ook poppetjes flamberen!!!

Signature?
Nou die screenshots zien er niet echt geweldig uit, ik ben hem nu ook aant downen dus zal zelf wel even kieken
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
LOLOp zondag 16 september 2001 18:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Mijn Unreal2 ervaringen.......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goh, wat vreemd
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Console "sum weaponflamethrower"Op zondag 16 september 2001 18:24 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Oh kan trouwens iemand me vertellen hoe je andere wapens kan krijgen, alleen me normale gun en een soort sniper werken...
Verwijderd
LOLOLOp zondag 16 september 2001 18:42 schreef Turismo het volgende:
[..]
LOL
goh, wat vreemd
Verwijderd
Teringgggggggggggggg!
Wat een mooi spel moet dit worden. Je moet zeker wel een krachtige computer hiervoor nodig hebben met gforce kaart.
Maar ik kan 'em gelukkig draaien op m'n celeron 377 met 128 mb en gforce 1.
Dit is volgens mij ook geshowed achter gesloten deuren op de E3 2001, want het level waar ze over hadden met de meteorieten zit erin, dat grote buitenlevel zit erin en Aidaa zie je.
Wat een mooi spel moet dit worden. Je moet zeker wel een krachtige computer hiervoor nodig hebben met gforce kaart.
Maar ik kan 'em gelukkig draaien op m'n celeron 377 met 128 mb en gforce 1.
Dit is volgens mij ook geshowed achter gesloten deuren op de E3 2001, want het level waar ze over hadden met de meteorieten zit erin, dat grote buitenlevel zit erin en Aidaa zie je.
Verwijderd
wat zijn systeem eisen? of waar moet ik ongeveer aan gaan denken als ik het net kan spelen?
P3 met geforce 2 is zeker geen luxe als ik de screenies zie
Verwijderd
Gforce 3 is geen luxe zelfs..Op zondag 16 september 2001 20:43 schreef thesith het volgende:
P3 met geforce 2 is zeker geen luxe als ik de screenies zie
Verwijderd
gelukkig heb ik net 256 sdram 133mhz er bij geplant... kzit nu op 512. Dat gecombineerd met een Thunderbird 1000 zal toch wel lopen ofnie?? (GeForce 2MX)
Ik hoef em iig nog nie te hebben. Ik w8 wel tot hij uitkomt, dan heb je tenminste echte kwaliteit.
Ik hoef em iig nog nie te hebben. Ik w8 wel tot hij uitkomt, dan heb je tenminste echte kwaliteit.
niet de moeite waard hoor, alleen wat testlevels. en er valt niets te spelen. de code is behoorlijk brak en echt supermooi is het spel nou ook weer niet.
Ik heb het gespeelt op een
P4 1700
768MB
Geforce 3
liep behoorlijk brak en niets nieuws met wapens ofzow
alleen dat wijffie was wel
P4 1700
768MB
Geforce 3
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
uh ken je dan spellen die mooier zijn?Op maandag 17 september 2001 01:28 schreef Bamibal het volgende:
niet de moeite waard hoor, alleen wat testlevels. en er valt niets te spelen. de code is behoorlijk brak en echt supermooi is het spel nou ook weer niet.
P4 1700
768MB
Geforce 3
Net ff gespeeld ziet er mooi uit alleen kan beter denk als je al je settings goed kan zetten
Vond het lopen wel sloom gaan

specs: AMD 1400/Asus GF3 deluxe/512ram
Vond het lopen wel sloom gaan
specs: AMD 1400/Asus GF3 deluxe/512ram
Man wat gaaf..ik ga toch maar eens wat beter zoeken denk ik 
Voor settings: al geprobeerd `preferences` in te typen in de console?
ps: het lijkt wel openGL..is dat ook zo?
Ik dacht dat het alleen D3D ondersteuning zou krijgen.
Voor settings: al geprobeerd `preferences` in te typen in de console?
ps: het lijkt wel openGL..is dat ook zo?
Ik dacht dat het alleen D3D ondersteuning zou krijgen.
Yummie 
Ben 'm nu aan het neerhalen, helaas 64 KB/s max van Sonera...
Ben 'm nu aan het neerhalen, helaas 64 KB/s max van Sonera...
Hier mijn Unreal2 Pics, Console Commands en hoe 't draait

Explosie begin Eden....Cewl....

Mooooooi.....

I'm Flying.....

Nice scenery...

Cewwlll....menu zooi onder de 0/INS....

KILL HIM !!!

Bleh ? Beetje buggy
De Console Commands: (oproepen met `)
ghost of onrelease walk -> vliegen en noclipping
god of iamtheone -> GOD-mode
stat detail -> ???
stat clear -> clear the stat detail
memstat -> status geheugengebruik
Dan nu de spreuken voor wapens
ingame key - console
I - sum weaponrocketlauncher
O - sum weaponassaultrifle
P - sum weaponsniperrifle
U - sum weaponpistol
Y - sum weaponflamethrower
En uiteraard de INS als je een collega voor je hebt, daarmee roep je zijn 'actie'-menu op, zie ook plaatje 5.
Mijn systeem:
Cel 2 700 op 874Mhz op een ABIT BH6 (via zo'n converterkaartje)256 MB RAM, ASUS V7100 Geforce 2 mx/mx 400, IBM DTLABLA 30 Gig 7200 RPM UDMA33 (vanwege mobo) en draait wel redelijk.......
Maar moet wel upgraden.....Hallo HCC-dagen
2 vraagjes :
Hoe krijg ik mijn frames per second in beeld ?
Wie kan er nog meer de map Atlantis niet opstarten ?
Greetz,
Righteye

Explosie begin Eden....Cewl....

Mooooooi.....

I'm Flying.....

Nice scenery...

Cewwlll....menu zooi onder de 0/INS....

KILL HIM !!!

Bleh ? Beetje buggy
De Console Commands: (oproepen met `)
ghost of onrelease walk -> vliegen en noclipping
god of iamtheone -> GOD-mode
stat detail -> ???
stat clear -> clear the stat detail
memstat -> status geheugengebruik
Dan nu de spreuken voor wapens
ingame key - console
I - sum weaponrocketlauncher
O - sum weaponassaultrifle
P - sum weaponsniperrifle
U - sum weaponpistol
Y - sum weaponflamethrower
En uiteraard de INS als je een collega voor je hebt, daarmee roep je zijn 'actie'-menu op, zie ook plaatje 5.
Mijn systeem:
Cel 2 700 op 874Mhz op een ABIT BH6 (via zo'n converterkaartje)256 MB RAM, ASUS V7100 Geforce 2 mx/mx 400, IBM DTLABLA 30 Gig 7200 RPM UDMA33 (vanwege mobo) en draait wel redelijk.......
Maar moet wel upgraden.....Hallo HCC-dagen
2 vraagjes :
Greetz,
Righteye
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Hoe de f... kom ik uit die k.. kamertje? Ik start Unreal 2 op en ik zit in een kamertje. Hoe kom ik eruit? En waar of met welk knopje doe ik de instellingen?
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Nu wil ik niet blij of afgezaagd doen maar ik heb nu ook (eindelijk
) en ik wil ook wel wat screennies posten maar hoe maak je die dingen?
Zoals je al eerder in dit topic hebt kunnen lezen moet je de Maps uit de map-directory opstarten met Unreal.exe, dus dubbel aanklikken, openen met, naar Unreal.exe bladeren en voila...klaar is kees... 
Volgende keer eerst verplicht de hele topic doorlezen voordat je vraagt
Nog 1 plaatje dan....

Alle console commands kun je vinden door in de console (ingame druk je op ') naar Advanced - Raw Key Bindings.
Ok..dat was hem weer.....kan alleen nog steeds Atlantis niet starten en fps heb ik ook nog niet......wie helpt mij ?
Nog 1 plaatje dan....

Alle console commands kun je vinden door in de console (ingame druk je op ') naar Advanced - Raw Key Bindings.
Ok..dat was hem weer.....kan alleen nog steeds Atlantis niet starten en fps heb ik ook nog niet......wie helpt mij ?
Nu wil ik unreal opstarten en doet hij het niet!
Ik had setup.exe gevonden wil hem opstarten maar doet het ook niet!
menne unreal zit in een mapje genaamd c:\unreal 2.
is dit goed?
Ik had setup.exe gevonden wil hem opstarten maar doet het ook niet!
menne unreal zit in een mapje genaamd c:\unreal 2.
is dit goed?
thnxsOp maandag 17 september 2001 16:14 schreef Righteye het volgende:
Zoals je al eerder in dit topic hebt kunnen lezen moet je de Maps uit de map-directory opstarten met Unreal.exe, dus dubbel aanklikken, openen met, naar Unreal.exe bladeren en voila...klaar is kees...
offtopic:
@DUTCHSPiRiT : hoeveel requests heb je nu al gehad?! Just curious!!!
@DUTCHSPiRiT : hoeveel requests heb je nu al gehad?! Just curious!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Moet nog veel gebeuren, voordat spellen echt mooi worden,
dit is namelijk hardstikke lelijk, maar je vind het mooi omdat het mooier dan eerst is.
dit is namelijk hardstikke lelijk, maar je vind het mooi omdat het mooier dan eerst is.
@ Illem : je spreekt jezelf tegen jongen...Je kunt namelijk niet oordelen of iets lelijk is als er nog wat moet gebeuren voordat spellen écht mooi worden zoals jij zegt! Als jij een spel kunt opnoemen met overtreffende graphics kunnen we begrijpen wat je bedoelt!!
Ofcourse, no flame intended!!!
Ofcourse, no flame intended!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ten eerste krijg ik geen openen met te zien ,maar goed we zoeken toch naar unreal.exe klik op openen dan wilt ie openen maar dan opeens toch niet.Zoals je al eerder in dit topic hebt kunnen lezen moet je de Maps uit de map-directory opstarten met Unreal.exe, dus dubbel aanklikken, openen met, naar Unreal.exe bladeren en voila...klaar is kees...
Verwijderd
Je lult, echt geen andere woorden heb ik er voor.. Laat mij een game zien die nu uit is en die mooier is...Op maandag 17 september 2001 16:20 schreef illem het volgende:
Moet nog veel gebeuren, voordat spellen echt mooi worden,
mijn 3 antwoorden:Op maandag 17 september 2001 16:27 schreef NEWBIE het volgende:
[..]
Ten eerste krijg ik geen openen met te zien ,maar goed we zoeken toch naar unreal.exe klik op openen dan wilt ie openen maar dan opeens toch niet.
- je bent echt een NEWBIE -> doe eerst cursus Win98 ofzo voordat je verder prutst
- Unreal2 draait niet -> nieuwe drivers, direct X, virusscanner uitzetten etc.
- iemand anders mag je verder helpen
maar hier nog wat leuke vindingen van mij:
Voor de Console
togglebehindview - third person

togglermode - verschillende modi van de gamedesigners ofzo... wel lachun, kijk maar...

Aarrghh..ik wil fps in beeld....
Het ziet er allemaal wel goed uit, maar vind die fps die ik hier zie niet echt goed. Rond de 30.. of lager.
Maarjah is nog niet af natuurlijk. Ik hoop dat er een beetje een verhaal in gaat zitten. Vind het namelijk wel heel veel op Tribes 2 lijken.
Maarjah is nog niet af natuurlijk. Ik hoop dat er een beetje een verhaal in gaat zitten. Vind het namelijk wel heel veel op Tribes 2 lijken.
| I've got permission to color outside the lines |
Ziet er idd uit als tribes 2, ik ben wel benieuwd of ik mn "oude" UT levels kan aanpassen voor unreal2/warfare
Kun je je frames niet meer via "timedemo 1" te zien krijgen?
Kun je je frames niet meer via "timedemo 1" te zien krijgen?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
de allernieuwste detonator heb ik net gedownload ff kijken dat was: 21.81... ff voor iedereen die t 'demo-tje' al heef welk level is dat outdoor level van die screenies? en hoe maak je nou een screenie?
Verwijderd
Ten eerste de nieuwste drivers van Nvidia (21.81) kunnen helpen maar bij mij maakt het geen ruk uit.
Ten tweede een Geforce kaart is een vereiste om deze special build te kunnen draaien.
en ten derde vindt ik dat je deze tech demo niet mag bekritiseren omdat het niet voor het eindproduct staat.
Het is gewoon een tech demo die aan de mensen op de E3 werd getoond om de features van de nieuwe Unreal engine te laten zien.
Ten tweede een Geforce kaart is een vereiste om deze special build te kunnen draaien.
en ten derde vindt ik dat je deze tech demo niet mag bekritiseren omdat het niet voor het eindproduct staat.
Het is gewoon een tech demo die aan de mensen op de E3 werd getoond om de features van de nieuwe Unreal engine te laten zien.
Kijk nou wat een praat,wat vindt ik jouw een ontzettend k#@*%! NAR zeg!! ik wou dat je naast me stond,hmmm- je bent echt een NEWBIE -> doe eerst cursus Win98 ofzo voordat je verder prutst
Als je de -shift- ingedrukt houdt en dan op de .exe klikt met je rechtermuisknop dan heb je een extra optie `open with`Op maandag 17 september 2001 16:27 schreef NEWBIE het volgende:
[..]
Ten eerste krijg ik geen openen met te zien ,maar goed we zoeken toch naar unreal.exe klik op openen dan wilt ie openen maar dan opeens toch niet.
Dat werkt bij mij niet,maar bedankt iedergeval ik heb die unreal files alweer weggemieterd wacht wel tot die in de schappen ligt.Als je de -shift- ingedrukt houdt en dan op de .exe klikt met je rechtermuisknop dan heb je een extra optie `open with`
ja Ik heb hem ook alweer weggeflikkert 
Gewoon een showtje die Alpha.
Het laden van een map duurt ontzettend lang! Is ie geladen dan blijft ie hangen
In het begin kon ik het wel effe spelen, nou ja spelen het is eigenlijk meer een wandelingetje maken.
Voorzover ik kon komen heb ik geen enkel tegenstander meegemaakt.
Graphics zien er mooi uit loopt bij mij echt wel lekker maar het opstarten enzo...nee dat is pure brakke!
Gedownload binnen 3 uurtjes
en niet eens 4 uurtjes daarna mag ie van me HD af!
Ik ga effe Swordfish bekijken. Kijken of er iets overeenkomt met de realiteit.
Peace and Condoleances to all the people whose relatives has died.
Gewoon een showtje die Alpha.
Het laden van een map duurt ontzettend lang! Is ie geladen dan blijft ie hangen
In het begin kon ik het wel effe spelen, nou ja spelen het is eigenlijk meer een wandelingetje maken.
Voorzover ik kon komen heb ik geen enkel tegenstander meegemaakt.

Graphics zien er mooi uit loopt bij mij echt wel lekker maar het opstarten enzo...nee dat is pure brakke!
Gedownload binnen 3 uurtjes
Ik ga effe Swordfish bekijken. Kijken of er iets overeenkomt met de realiteit.
Peace and Condoleances to all the people whose relatives has died.
Verwijderd
in console (`) -> timedemo 1 intikkenOp maandag 17 september 2001 15:46 schreef Righteye het volgende:
2 vraagjes :
bij mij doetie het gewoon hoor
En de map Atlantis crashed gewoon bij mij
Maar het ziet er errrrrrrrug gelikt uit!
Verwijderd
mensen, lezen jullie niet meer elkaars threads? Iemand op pag. 11 d8 ik had (voormij tenminste) de oplossing voor het atlantis probleem. Gewoon ff de textures aanpassen in de .ini. Maar atlantis is niet veel te beleven, je kunt niet eens die chick neerknallen
Verwijderd
dit zijn alle wapens in de alpha:
weaponPistol
weaponSingularityCannon
weaponLaserRifle
weaponMindClaw
weaponSniperRifle
weaponRocketLauncher
weaponAssaultRifle
weaponShotgun
weaponEnergyRifle
weaponGrenadeLauncher
weaponSkaarjGlove
weaponLeechGun
weaponStunBaton
weaponFlameThrower
weaponTakkra
Bij mij werken ze helaas niet allemaal (crash als je schiet), en niet allemaal hebben ze een model/textures (ze hebben dan hetzelfde model en 1 felle kleur als texture).
Je kan ze krijgen door net als de rest van de wapens ze te summonen in de console.
Voor je fps, probeer eens "stat fps" in de console.
weaponPistol
weaponSingularityCannon
weaponLaserRifle
weaponMindClaw
weaponSniperRifle
weaponRocketLauncher
weaponAssaultRifle
weaponShotgun
weaponEnergyRifle
weaponGrenadeLauncher
weaponSkaarjGlove
weaponLeechGun
weaponStunBaton
weaponFlameThrower
weaponTakkra
Bij mij werken ze helaas niet allemaal (crash als je schiet), en niet allemaal hebben ze een model/textures (ze hebben dan hetzelfde model en 1 felle kleur als texture).
Je kan ze krijgen door net als de rest van de wapens ze te summonen in de console.
Voor je fps, probeer eens "stat fps" in de console.
Verwijderd
kheb hem ook .. TZIET ER GEWELDIG UITTTTTTTTTT:) alleen.. hij draait nu op direct3d (geloof ik) en dat vind mijn win2k en videokaart niet lief ofzow.. kweet niet.. maar iig.. mijn bak zoalsie nu is vind direct 3d in win2k niet lief.. (kheb een geforce 1 btw.. hercules 3d prophet se enzow) maaruh.. weet iemand mischien het command om hem naar opengl te changen?
kzal strax ff screenshotje posten
kzal strax ff screenshotje posten