En nog wat
Verwijderd
tuurlijk kan dat welOp zaterdag 15 september 2001 19:18 schreef MM- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat je het van fserv's af kan halen...
Geniet maar tweak met mate
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
lol nee duhOp zaterdag 15 september 2001 19:18 schreef MM- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat je het van fserv's af kan halen...
ok dit kon dus niet duidelijkerOp zaterdag 15 september 2001 19:59 schreef Mister_X het volgende:
jammer dat van de "egoisten" hem liever voor hun zelf houden. tssk.
dat was ik sorry hoor, peuwert, beetje stoer zeggen hier dat je hem download... 'kan je verwachten dat iemand vraagt hoe je er aan komt, maarja.. waarom doet iedereen zo moeilijk hierover? met andere software gaat het razendsnel maar met U2 zit ieder1n scheinheilig voor zichzelf te houden. bang dat die pub het begeeft>?Op zaterdag 15 september 2001 19:58 schreef 3CLipZ het volgende:
hmm... voor de volgende(n)..
geen requests via icq of email want ik pleur je gelijk op "block list" of "ignore list"
lees hierboven maar he, was nog bezig met een bericht schatje,Op zaterdag 15 september 2001 19:59 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ok dit kon dus niet duidelijker
ik zou zeggen zoek een fxpboard, niet moeilijk...Op zaterdag 15 september 2001 20:01 schreef Mister_X het volgende:
[..]
dat was ik sorry hoor, peuwert, beetje stoer zeggen hier dat je hem download... 'kan je verwachten dat iemand vraagt hoe je er aan komt, maarja.. waarom doet iedereen zo moeilijk hierover? met andere software gaat het razendsnel maar met U2 zit ieder1n scheinheilig voor zichzelf te houden. bang dat die pub het begeeft>?
Kijk, daar heppie dan de editor voorOp zaterdag 15 september 2001 19:38 schreef Sovereign het volgende:
Hmm, ik vond het nogal tegenvallen. Kreeg het E3Atlantis level niet aan de gang.
Anyway, ik vind dat die maps wel erg klein zijn gezien de grote van de files zelf. In de meeste gebouwen kun je niet eens fatsoenlijk rond lopen of je loopt tegen een deur aan waar je niet doorheen kan.
Graphics zijn maar so-so, wat gedetaileerder kwa polygonen maar ik had er meer van verwacht.
Verwijderd
het is te verwachten, ik deed het ook, ik was te scheel, want ik had hem al 3x gevondenOp zaterdag 15 september 2001 19:58 schreef 3CLipZ het volgende:
hmm... voor de volgende(n)..
geen requests via icq of email want ik pleur je gelijk op "block list" of "ignore list"
euh, jawel hoor... in één map lopen een paar bots rond, best redelijk gedaan... alleen zijn ze nog niet echt slim (met een vlammenwerper op de grond richten, en zo zichzelf frituren)Op zaterdag 15 september 2001 19:52 schreef 3CLipZ het volgende:
je hebt dus ook geen bots enzo
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
39
hoe kan ik zien/ruiken/merken dat jij je eigen pub heb? 1000en mensen min diegene van got.Op zaterdag 15 september 2001 20:29 schreef DUTCHSPiRiT het volgende:
lol, dat er dan nog mensen zijn die mij een egoist durven noemen hier...
ik maak zelf pubs, ik zorg dat elke dag weer duizenden mensen hun spullen kunnen downloaden en dan ben ik hier de ego omdat jij niet het voorrecht hebt om op mijn board te zitten????
jezus, dan ben je echt arrogant.
slotje erop hier, wordt gek van zulke reacties
www.avpnews.com
warez, da word een waarschuwingOp zaterdag 15 september 2001 20:59 schreef skullsplitter het volgende:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
doe niet, anders komt er een slotje op!Op zaterdag 15 september 2001 20:59 schreef skullsplitter het volgende:
www.avpnews.com
Op zaterdag 15 september 2001 20:49 schreef Mister_X het volgende:
ow en mijn excuses voor mijn al te hebberige reacties, ook aaan die 2 (TJ <-icqnaam , en 3CLipZ) op icq,jullie zijn al uit me lijst so dont worry. maar het kwam door die plaatjes denk. . .
Dit zijn nou dingen die niet mag op GoT ..Op zaterdag 15 september 2001 20:59 schreef skullsplitter het volgende:
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
helemaal mee eens : slotjeOp zaterdag 15 september 2001 21:15 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Maar iemand die een lekkerworstje voor houd en dan die andere niet laat happen ,is ook niet echt eerlijk hoor.
Dus van mij mag het best wel weer gesloten worden ..
Want actie is reactie. ik vind dit echteerst iemand lekker maken en als hij dan om een link vraag dan zeggen nee mag niet
Stel je niet zo aan en wees blij dat iemand screens post, ik vind het wel leukOp zaterdag 15 september 2001 21:19 schreef You-Suk het volgende:
[..]
helemaal mee eens : slotje
Ik ben toch malle pietje niet!
met de gedachte dat er misschien wel iemand op zou reagerenOp zaterdag 15 september 2001 21:11 schreef skullsplitter het volgende:
vandaar den knipoog der sarcasme ""
Verwijderd
Sorry hoor maar daar trap ik niet inOp zaterdag 15 september 2001 21:11 schreef skullsplitter het volgende:
vandaar den knipoog der sarcasme ""
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Goedzo, en delete die post dan even, en alle offtopic posts (deze liefst ook) zodat we weer ontopic kunnenOp zaterdag 15 september 2001 21:29 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar daar trap ik niet in. Het spijt maar ook jij hebt een (officiele) waarschuwing.
Niet op voorraad.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
het gaat erom dat bij het ene topic geen slotje wordt gegeven en zodra het de "n00bs" zijn die fouten maken komt er een slotje op... dat is niet consequent handelen...Op zaterdag 15 september 2001 21:23 schreef The Legend het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en wees blij dat iemand screens post, ik vind het wel leukAls je je er aan ergert kijk je toch lekker niet. Je wist van te voren al dat er geen requests zouden worden toegelaten.
Verwijderd
Full version....Op zaterdag 15 september 2001 21:53 schreef violator_ het volgende:
Muhahaa ben net de full version aan t downloade (1.1 GB).
Nog 12 Minuten
Niet op voorraad.
Voor de duidelijkheid, dit staat op pagina #1.Op zaterdag 15 september 2001 15:23 schreef IceStorm het volgende:
Laat ik HEEL duidelijk zijn. Geen requests/vragen/mailadressen/links/whatever hier want dan moet ik mensen teleur stellen.
Screens/info uitwisselen over het spel/etc is me best maar geen link what so ever.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Volgens mij ben jij toch een van de weinigen die die pics ziet als "aanzetten tot illegaalepraktijken"Op zaterdag 15 september 2001 21:31 schreef Blackhole het volgende:
Oke dat vinden jullie,
Dus je mag hier op Got wel aanzetten tot illegaalepraktijken maar maar om een link tevragen mag niet![]()
Dat vind ik nu al heel raar .
want het is al meer gebleken dat er voor dat een spel uit komt ruim van tevoren er over gepraat wordt .
1) Max Payne
2) MS TS
3) UNREAL 2
wat is het volgende spel ..
Ik vind dat de modjes gewoon alles moeten blokken voordat het spel uit komt ...
en niet iedereen slotjes geven, die gewoon vraag waar hij het vandaan heeft .
( want GoT was er toch voor opgezet om Medetweakers tehelpen .. en niet elkaar de ogen uit teprikken .)
Verwijderd
Ik denk het, sommige mensen denken dat iedereen denk zoals zijzelf... maar voor mij persoonlijk is het alleen maar een reden om de game te kopen, nadat ik de illegale versie heb getest: eerst weten of ie de moeite waard is. Dan kopen en online gamen zonder gezeik enzoOp zaterdag 15 september 2001 22:19 schreef The Legend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch een van de weinigen die die pics ziet als "aanzetten tot illegaalepraktijken"
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
voor mij wel hetzelfde maar... DAN MOET IEMAND WEL PVD ZO SPORTIEF ZIJN OM FF DE UTL TE GEVEN OFZO.Op zaterdag 15 september 2001 22:21 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ik denk het, sommige mensen denken dat iedereen denk zoals zijzelf... maar voor mij persoonlijk is het alleen maar een reden om de game te kopen, nadat ik de illegale versie heb getest: eerst weten of ie de moeite waard is. Dan kopen en online gamen zonder gezeik enzo
Maar dat mag hier dus niet, simpel toch?Op zaterdag 15 september 2001 22:34 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
voor mij wel hetzelfde maar... DAN MOET IEMAND WEL PVD ZO SPORTIEF ZIJN OM FF DE UTL TE GEVEN OFZO.
Misschien als je het vriendelijk via email zou vragen aan een bezitter, maar reken er niet op, en neem voor de rest zelf actie en nu Icestorm, please delete dit allemaal. Die fokking n00bs die zo aso zijn... bahOp zaterdag 15 september 2001 22:34 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
voor mij wel hetzelfde maar... DAN MOET IEMAND WEL PVD ZO SPORTIEF ZIJN OM FF DE UTL TE GEVEN OFZO.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Nee... ik heb de game nietOp zaterdag 15 september 2001 23:22 schreef 3CLipZ het volgende:
Hmm.. bij mij wilt de map atlantis niet draaien
hij knalt terug naar windows... hebben jullie dit ook
Verwijderd
Dus jij hebt hem ook al.... ?.. oke nu wordt ik gek van dit vage gedoe snel een url, want de waakhonden slapen nu tochOp zaterdag 15 september 2001 23:33 schreef Sovereign het volgende:
Betreffende performance (iemand vroeg dat), op onderstaand systeem (zie sig) vind ik 'm zeer sluggish spelen. In 16-bit gaat het al een stuk beter.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
KIJK eens of hij het met een andere OS wel loop of ff branden en op een ander systeem zetten .Op zaterdag 15 september 2001 23:41 schreef party42 het volgende:
bij mij doet ie ut helemaal niet
unreal.exe klant gewoon terug naar desktop net als unrealed.exe... overige setup.exe en runsetup.exe doen helemaal niets... fok man. voor nix gedownload...
Net gedaan. Onder win98 getest, en net even onder win2k. Dl kan het niet aan liggen... Was een download van 38 x 15mb en daarin zat 1 zip bestand van 500 meg. dat pakte allemaal prima uit...Op zaterdag 15 september 2001 23:47 schreef Blackhole het volgende:
[..]
KIJK eens of hij het met een andere OS wel loop of ff branden en op een ander systeem zetten .
als hij het dan nogh niet doet dan is er iets fout met DL gegaan
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
je gaat naar de verkenner, naar de map dir klik op de map -> openen met... -> unreal.exeOp zaterdag 15 september 2001 23:47 schreef Blackhole het volgende:
[..]
KIJK eens of hij het met een andere OS wel loop of ff branden en op een ander systeem zetten .
als hij het dan nogh niet doet dan is er iets fout met DL gegaan
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
er zijn wel meer mensen die pubs maken, maar ja niet iedereen heeft zo snel unreal 2.Op zaterdag 15 september 2001 20:29 schreef DUTCHSPiRiT het volgende:
lol, dat er dan nog mensen zijn die mij een egoist durven noemen hier...
ik maak zelf pubs, ik zorg dat elke dag weer duizenden mensen hun spullen kunnen downloaden en dan ben ik hier de ego omdat jij niet het voorrecht hebt om op mijn board te zitten????
jezus, dan ben je echt arrogant.
slotje erop hier, wordt gek van zulke reacties
Verwijderd
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Probeer het vanuit C:\Unreal2Op zondag 16 september 2001 03:02 schreef Xtuv het volgende:
Oh man wat is dit kloteik wil spelen!
Ik draai trouwens win98SE op 'n duron 800@950, GF2mx, 256mb DDR. DirectX 8...
Wat moet ik doen![]()
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Op zondag 16 september 2001 02:04 schreef Homedisc het volgende:
[..]
you have got mail
Niet op voorraad.
Daar is mijn C:\ Partitie te klijn voor, heheOp zondag 16 september 2001 03:19 schreef Undertaker2 het volgende:
[..]
Probeer het vanuit C:\Unreal2
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
ehem... 600 posts kan ik toch geen n00b meer noemen...Op zaterdag 15 september 2001 22:48 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Misschien als je het vriendelijk via email zou vragen aan een bezitter, maar reken er niet op, en neem voor de rest zelf actie en nu Icestorm, please delete dit allemaal. Die fokking n00bs die zo aso zijn... bah
ps. MrFreeman, op je (eigen?) site`s forum mogen ook geen warez enzo, dus niet zeuren.
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq