“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Niet zo grappig jij.Guere schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:44:
[...]
Joh ik moest me vorige week ook inhouden toen hij vertelde dat z'n vrouw weet dat ze niet moet storen als het deurtje van z'n kantoor dicht zit...
Knip, niet nodig. Hou nou de eer aan jezelfzwembroek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:48:
[...]
Knip, niet nodig. Hou nou de eer aan jezelf
[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 24-02-2025 17:06 ]
Ik heb voldoende klaar staan om in te stappen bij 60k.Guere schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:48:
Als de 4h hier zo closed dan is het laagste close sinds begin januari. Ziet er allemaal beetje gammel uit
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
gebruikershaes schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:47:
[...]
Gha ja. Maarrr weet niet of het dit keer goed uitpakt. Fingers crossed.
Kweenie, maar bij jou heb ik altijd het "not sure if serious" gevoel...John245 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:49:
Ik heb voldoende klaar staan om in te stappen bij 60k.
En dan krijgt hij een mooie opleving maar dan is het niet genoeg. Want dan moet er een opleving op een opleving komen. En dan nog is het niet genoeg want hij "moet" nog 60% goedmaken. Nog een paar weken en hij moet nog 90% goedmaken.Pinsa schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:27:
[...]
Waarom wacht je dan steeds? Of verwacht je nog een opleving?
Knip, niet nodig. Hou nou de eer aan jezelfbsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:48:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door tomtom901 op 24-02-2025 17:06 ]
Ik denk dat op dit moment het sentiment nog te goed is voor 60k. Maar ik sluit het niet uit dat we het ooit gaan zien.Guere schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:50:
[...]
Kweenie, maar bij jou heb ik altijd het "not sure if serious" gevoel...$78k hebben we nu wel vaak gehoord maar $60k is een /s. Toch?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
[ Voor 106% gewijzigd door Taro op 24-02-2025 18:13 ]
bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:53:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door tomtom901 op 24-02-2025 17:05 ]
Nee, dat was ik.bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:53:
[...]
Maar ik ben dankbaar voor wat ik wel heb. Of juist niet heb. Zoals alt coins.
[ Voor 14% gewijzigd door tomtom901 op 24-02-2025 17:05 ]
Maktub
Ooit? ja zo kan ik het ookJohn245 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat op dit moment het sentiment nog te goed is voor 60k. Maar ik sluit het niet uit dat we het ooit gaan zien.
bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:53:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 24-02-2025 17:05 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Oftewel, dan doe jij toch ook niet alles perfect en laat je dingen gebeuren die achteraf voorkomen hadden worden. Als ik een tijdmachine had gehad had ik alles anders gedaan. Maar helaas.
[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 24-02-2025 16:57 ]
Knip...bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:57:
[...]
Oftewel, dan doe jij toch ook niet alles perfect en laat je dingen gebeuren die achteraf voorkomen hadden worden. Als ik een tijdmachine had gehad had ik alles anders gedaan. Maar helaas.
[ Voor 22% gewijzigd door MrFX op 24-02-2025 16:59 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Likely idd.YES schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:58:
Onderkant van de range dan maar opzoeken?
[Afbeelding]
De 78k gaan we vandaag ook niet zien.
Nee ok, maar jij weet ook wel dat we het hadden over een target dat niet per se vandaag maar op relatief korte termijn bereikt zou moeten worden. "Ooit $60k" kan ook gewoon in de volgende bear behaald worden, we hadden het nu over de forse correctie in de huidige fase die sommigen hier nog verwachten.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het goed heb verpest vanaf maart 2024. Bedoeling is wel dat je er iets van leert. Ik heb dan ook ingegrepen. Maar wel veel en veel te laat. Ik hoop dat anderen niet die fout maken. Maar dat is bij jou aan dovemans oren gericht. En ik kom het hier niet een paar keer per week vermelden. Het is wat het is. Done. Maar jij doet er niets aan. Je ondergaat deze marteling zelf. En dat is prima maar dan moet je het ook voor jezelf houden. En voor de duidelijkheid ik gun niemand om rekt te gaan.bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:57:
[...]
Oftewel, dan doe jij toch ook niet alles perfect en laat je dingen gebeuren die achteraf voorkomen hadden worden.
Ik ook. 2 pepernoten en een knaak.John245 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:49:
[...]
Ik heb voldoende klaar staan om in te stappen bij 60k.
vermoeiend
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zelfs dat hoeft niet. Hij mag hier prima wekelijks komen melden dat zijn PF helemaal naar de tyftering gaat.zwembroek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Je ondergaat deze marteling zelf. En dat is prima maar dan moet je het ook voor jezelf houden.
Wel moet je dan, denk ik, ook kunnen incasseren/accepteren dat men er schijt-lollig over gaat lopen doen.
Als de korte termijn 13 weken is verwacht ik ook geen 78k.Guere schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Nee ok, maar jij weet ook wel dat we het hadden over een target dat niet per se vandaag maar op relatief korte termijn bereikt zou moeten worden. "Ooit $60k" kan ook gewoon in de volgende bear behaald worden, we hadden het nu over de forse correctie in de huidige fase die sommigen hier nog verwachten.
"Huehue m'n winsten uit deposito's komen net vrij. "
"Ik heb entries waar de meeste hier alleen van kunnen dromen"
Je hoeft niet overal op te reageren..zwembroek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:03:
[...]
En ik kom het hier niet een paar keer per week vermelden. Het is wat het is. Done. Maar jij doet er niets aan. Je ondergaat deze marteling zelf. En dat is prima maar dan moet je het ook voor jezelf houden.
Dus toch weer shitcoins gekocht? En dat proberen goed te maken heb ik ook eerder gehoord.Pinsa schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:08:
Ook maar even uitgestapt met klein verlies proberen weer goed te maken ergens deze week
Jaa tis een paar keer goed gegaan en dan blijft de verleiding grootzwembroek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:11:
[...]
Dus toch weer shitcoins gekocht? En dat proberen goed te maken heb ik ook eerder gehoord.Dat is het recept om rekt te gaan. Revenge trading. Pinsa toch.
No hits so far 🫡koelebobes schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:21:
Ben benieuwd waar dit heen gaat!
LFG🔥
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Nee maar ik lees het wel.
Valt wel mee toch, de truck is gewoon om op tijd je winst te nemen. Die kan je er dan op een later moment wel of niet in steken, maar als je je laat leiden door hebzucht ga je sowieso rekt.PHPResource schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:10:
Af en toe lijkt het hier net een apenrots. Iedereen wil het Alpha-tje zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door The Redman op 24-02-2025 17:19 ]
U zei?Mr Ronman schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:29:
[...]
Nadeel is dat we wel erg veel in het midden van de range zitten, liever zou ik ergens rond 92-93k weer longen. Maar goed, dat wil iedereen dus ook wel logisch dat we er steeds boven blijven.
Misschien was achteraf vrijdag wel een moment om de range te verlaten, totdat bybit roet in het eten gooide.
Never ever financial advice...
Ik heb dat gevoel juist helemaal niet in dit forum, maar ik ben niet de meest fanatieke user hier.PHPResource schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:10:
Dat valt wel mee toch. In vorige bull markten waren 30+% correcties hartstikke normaal. Dit lijkt meer op consolidatie.
We zitten nog altijd in onze channel, in de range, en boven de VAL van de gehele range.The Redman schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:22:
[...]
Dat valt wel mee toch. In vorige bull markten waren 30+% correcties hartstikke normaal. Dit lijkt meer op consolidatie.
Eigenlijk, geen hol aan de hand, buiten wat BTC bijkopen dan?
Edit: ligt nog wel wat liq iets lager.. maar nog atlijd netjes binnen de channel
Ter illustatie:
[ Voor 35% gewijzigd door kazzzdafke op 24-02-2025 17:29 ]
Never ever financial advice...
SUI van $5,3 naar $3The Redman schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:15:
SUI doet het toch nog prima? In de bear market van 2026/2027 gaat daar nog 97% af. Bij andere uber shitcoins zoals VET ook overigens. En de volgende bull market zijn er weer nieuwe uber shitcoins die helemaal naar de maan gaan. Maar de kans dat je die vindt voor het te laat is, is klein. Lekker in BTC blijven dus.
Vechain van $0,08 naar $0,03
In een "bull" seizoen. Dus nee, gaat helemaal niet goed.
En waarom is Vechain een über shitcoin? Wel eentje die al een tijd bestaat, maar die is toch niet te vergelijken met bv een TRUMP die echt geen achterliggende reden heeft behalve investeerders rekt laten gaan? Als je alleen BTC hold snap ik misschien nog wel dat je alles over één kam schaart. Maar ik maak nog wel onderscheid in alts die daadwerkelijk iets proberen te bereiken en degene die alleen zijn gemaakt voor een pump & dump.
Ook al wekken ze bij sommige personen hier irritatie op, hopelijk laten mijn berichten zien dat er niet alleen winnaars zijn.PHPResource schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:10:
- BTC bleef het hele jaar zitten in een range;
- Anti Elppa herhaalde elke week dat er niks aan de hand is en dat ‘ie àlles verkoopt als we toppen op 150k;
- Het ging over SUI en VET;
- Laurens gaf een duimpje.
Maktub
Mwoah... er zijn miljoenen mensen die graag in BTC willen instappen, dan gaan ze online op onderzoek uit en dan lezen ze de tweakers slowchat en dan denken ze 'ja, laat maar, zulke aanstellers, kan nooit wat wezen.' Het zijn er maar 4 of 5, maar toch.tomtom901 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:14:
[...]
Valt wel mee toch, de truck is gewoon om op tijd je winst te nemen. Die kan je er dan op een later moment wel of niet in steken, maar als je je laat leiden door hebzucht ga je sowieso rekt.
Kuch... spelbrekertomtom901 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:58:
[...]
[modbreak] Nee, here we won't go [/modbreak].
Echt zoveel mis ik hier dus niet vanaf m'n vakantie adresje. Lekker burgelijk in zo'n hondehok met subtropisch zwemparadijs. Je weet wel, krijsende kinderen, hitsige papa's en zeurende moeders. Ach je moet wat hè en de hele dag koersen loeren wordt je ook depri van. Up and Down and Up and Down.
Iemand nog bacotje ?
Wordt gemined door 1 van de grotere Bitcoin miners. Grote bedrijven beginnen in te stappen na Grayscale.
Zelfde voor Bitcoin natuurlijk al zal het daar eerder over landen gaan.
Maar einde bullmarkt?
MandMrMrq schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:33:
Hierbij alvast de management samenvatting van heel 2025:
- Anti Elppa herhaalde elke week dat er niks aan de hand is en dat ‘ie àlles verkoopt als we toppen op 150k;
Vorige cycle zakte Cardano ook van 2 dollar terug naar 1,15 dollar om vervolgens naar meer dan 3 dollar te stijgen. Grote dalingen komen ook voor in een bullmarkt. Grootste (en voor altcoinsholders meest zorgwekkende) verschil ten opzichte van toen is dat Bitcoin ook een behoorlijke correctie had.bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:27:
[...]
SUI van $5,3 naar $3
En waarom is Vechain een über shitcoin? Wel eentje die al een tijd bestaat, maar die is toch niet te vergelijken met bv een TRUMP die echt geen achterliggende reden heeft behalve investeerders rekt laten gaan? Als je alleen BTC hold snap ik misschien nog wel dat je alles over één kam schaart. Maar ik maak nog wel onderscheid in alts die daadwerkelijk iets proberen te bereiken en degene die alleen zijn gemaakt voor een pump & dump.
In 2025 moet je deze summary met AI met een blockchain op de achtergrond genereren.MrMrq schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:33:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vechain is typisch een coin uit de 2017-2018 periode. Die heeft toen een piekje gehad en nu is het gewoon 1 van de talloze dino coins die nooit meer een ATH zal bereiken.bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:27:
[...]
SUI van $5,3 naar $3
En waarom is Vechain een über shitcoin?
Jawel, maar op een gegeven moment is dat wel duidelijk genoeg. Net als mijn groene box, die begint ook irritant te worden.bsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Ook al wekken ze bij sommige personen hier irritatie op, hopelijk laten mijn berichten zien dat er niet alleen winnaars zijn.
Vandaag een 100% DCA in ETF's gedaan ipv crypto+aandelen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Volgens mij niet hoor, veel coins wel lager intussenGelukszoekr schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:51:
Als je het sentiment moet geloven, dan lijkt het alsof mensen enorme verliezen maken. De meeste coins staan nog steeds nog veel hoger dan 5 maanden geleden toch?
Dagje vrij gehad vandaag. Met de kids naar de gevangenpoort geweest en vanaf de kèkstègah de bodemloze binnenhofrenovatieput (de gemiddelde shitcoin zeg maar) bekeken.YES schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:21:
Het is de crypto slowchat, niet de BTC-only slowchat. Er mag hier dus prima over memecoins, shitcoins en altcoins gekletst worden. Shillen met alleen je eigen gewin als motief mag niet, een project bespreken/aanpijzen met gedegen onderbouwing/nuttige toelichting mag wel gewoon.
Ik vind dat Glenn Hoddle de munten/projecten die hij hier bespreekt toch alleszins gedegen toelicht.
Overigens is het memecoin topic gewoon op initiatief van een aandat GoT members gestart en geen initiatief vanuit de mods. Het is dus ook niet zo dat memecoins daar besproken moeten worden en hier niet mogen, daar bestaan volgens mij ook nog wel eens misverstanden over.
Laat iedereen lekker zijn eigen favorieten hebben en indien gewenst aanprijzen hier. Als het ordinaire shills zijn zullen mods ingrijpen (als @Darrell tenminste netjes rapparteert).
Moet ik echt teruglezen?
Over 3 maanden nog steeds dit plaatje?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verliezen / minder winst. Voelt hetzelfde.Gelukszoekr schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:51:
Als je het sentiment moet geloven, dan lijkt het alsof mensen enorme verliezen maken. De meeste coins staan nog steeds nog veel hoger dan 5 maanden geleden toch?
Je hebt geen verlies zolang je niet verkooptbsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:57:
[...]
Verliezen / minder winst. Voelt hetzelfde.
Zo worden bagholders gecreëerd inderdaad!Gelukszoekr schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Je hebt geen verlies zolang je niet verkoopt
Stack Sats
Stovirpi schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:05:
[...]
Zo worden bagholders gecreëerd inderdaad!
Dat zegt Michael van der Shitcoin ook.Gelukszoekr schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Je hebt geen verlies zolang je niet verkoopt
Dat zal best ja. Beetje dat niveau inderdaad
Je groene box wordt acceptabeler naarmate de dagen vordert. Enige hoop hier is dat het daarbij blijft zoals je gele lijn toentertijdTaro schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:52:
[...]
Jawel, maar op een gegeven moment is dat wel duidelijk genoeg. Net als mijn groene box, die begint ook irritant te worden.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hoe doe je dat?Taro schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:52:
[...]
Jawel, maar op een gegeven moment is dat wel duidelijk genoeg. Net als mijn groene box, die begint ook irritant te worden.
Ik doe wekelijks VCA bitcoin. En daarnaast ..
week 1, 4, 7,... DCA ETF x
week 2, 5, 8,... DCA ETF y
week 3, 6, 9,... DCA hoog dividend aandelen
Het is toch niet de bedoeling om met DCA je assets te wisselen.
Haha shieet, hier herken ik mezelf in.DoeEensGek schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:36:
[...]
Kuch... spelbreker![]()
Echt zoveel mis ik hier dus niet vanaf m'n vakantie adresje. Lekker burgelijk in zo'n hondehok met subtropisch zwemparadijs. Je weet wel, krijsende kinderen, hitsige papa's en zeurende moeders. Ach je moet wat hè en de hele dag koersen loeren wordt je ook depri van. Up and Down and Up and Down.
Iemand nog bacotje ?
Gewoon 100% van het bedrag overmaken naar DeGiro en een ETF kopen. Ik wissel alleen Euro's voor ETF's, geen crypto voor ETF's.John245 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:39:
[...]
Hoe doe je dat?
Ik doe wekelijks VCA bitcoin. En daarnaast ..
week 1, 4, 7,... DCA ETF x
week 2, 5, 8,... DCA ETF y
week 3, 6, 9,... DCA hoog dividend aandelen
Het is toch niet de bedoeling om met DCA je assets te wisselen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
In today's (retarded) news
— Reetika (@ReetikaTrades) 24 februari 2025
CZ shares his portfolio on Binance and people immediately ape $euri, a stable coin pegged to the euro... pic.twitter.com/zCiU2Ie5IU
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Loon is ook binnen, ik twijfel ook, normaal doe ik 50/50 en mn automatische overboeking van 1000€ staat al op Coinbase klaar.Taro schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:52:
[...]
Twijfel om wat SOL, BTC en XRP aan te kopen of alles richting S&P500 of aandelen te knallen. Al staan die vandaag ook flink in het rood, en heb ik in heel 2025 daarin ook al flink verlies gemaakt... Keuzes keuzes...
Koop je toch mooi wat AMD aandelen, koopje nu wat mij betreftLucky0wn schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:53:
[...]
Loon is ook binnen, ik twijfel ook, normaal doe ik 50/50 en mn automatische overboeking van 1000€ staat al op Coinbase klaar.
Twijfel om wat SOL, BTC en XRP aan te kopen of alles richting S&P500 of aandelen te knallen. Al staan die vandaag ook flink in het rood, en heb ik in heel 2025 daarin ook al flink verlies gemaakt... Keuzes keuzes...
Die DCA ik al 1.5 jaarkbuntu schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:55:
[...]
Koop je toch mooi wat AMD aandelen, koopje nu wat mij betreft
Als je DCA doet dan sta je tegenover 5 maanden geleden wel flink in de min met 5 maanden inlegGelukszoekr schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:51:
Hopelijk moet je deze aan het eind van het jaar rectificeren omdat BTC op 420K heeft gestaanMrMrq schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:33:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heb o.a. RWE en ALFEN en die gingen vandaag als een gek. Mijn ETF's op indexen gingen wat minder.Lucky0wn schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:53:
[...]
Loon is ook binnen, ik twijfel ook, normaal doe ik 50/50 en mn automatische overboeking van 1000€ staat al op Coinbase klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door John245 op 24-02-2025 20:05 ]
We gaan eerst als iedereen in dromenland is naar 170K en storten dan naar beneden richting de 80K als we wakker worden
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Liebe leute- we zitten in een range, al weken, dus als we ff onderkant 90 of wick daaronder meepakken is dat echt niet erg. 2 weken kan goedmaken wat we in de afgelopen maanden verloren hebben. Maak je niet druk, ook niet over je alts, die gaan toch naar zero. Hoe eerder je dit accepteert, hoe beter!
Pas, Behalve Tao dan, die gaat eerst naar 2K en daarna naar zero.
De BTC holders maken zich niet druk. De alts holders daarintegen zitten al in de bear.Don Guacamole schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:19:
Zeau, ff bijgelezen, wat een santiment weer vandaag.
Liebe leute- we zitten in een range, al weken, dus als we ff onderkant 90 of wick daaronder meepakken is dat echt niet erg. 2 weken kan goedmaken wat we in de afgelopen maanden verloren hebben. Maak je niet druk, ook niet over je alts, die gaan toch naar zero. Hoe eerder je dit accepteert, hoe beter!
Pas, Behalve Tao dan, die gaat eerst naar 2K en daarna naar zero.
Altcoins is een heel ander verhaal ja, daar valt momenteel nog steeds weinig positiefs over te zeggen
Laatste keer dat ik ga happen, waarom pak je geen verlies en wacht je dat BTC lager staat en stap je dan weer in? Of dat BTC of alts is moet je zelf weten, ik denk als je nu uitstapt je niet zoveel verlies maakt als ik al gemaakt hebbsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:22:
[...]
De BTC holders maken zich niet druk. De alts holders daarintegen zitten al in de bear.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Whaha weer die Alfen te shillen 😂. Koers heeft niks heel spectaculairs laten zien toch?John245 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:04:
[...]
Heb o.a. RWE en ALFEN en die gingen vandaag als een gek. Mijn ETF's op indexen gingen wat minder.
Jij weet precies waar BTC heen gaat? Ik ook niet. Ik weet wel dat ik bijna 60% winst heb ingeleverd in een paar maanden. Ben nu veel te bang dat ik op de bodem ga verkopen. Genoeg momenten gehad om een leuke winst te pakken. Nu is het uitzitten... Hopelijk niet tot 0.Pinsa schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Laatste keer dat ik ga happen, waarom pak je geen verlies en wacht je dat BTC lager staat en stap je dan weer in? Of dat BTC of alts is moet je zelf weten, ik denk als je nu uitstapt je niet zoveel verlies maakt als ik al gemaakt heb
SUI volgt BTC in ieder geval harder naar beneden dan naar bovenbsmpower schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Jij weet precies waar BTC heen gaat? Ik ook niet. Ik weet wel dat ik bijna 60% winst heb ingeleverd in een paar maanden. Ben nu veel te bang dat ik op de bodem ga verkopen. Genoeg momenten gehad om een leuke winst te pakken. Nu is het uitzitten... Hopelijk niet tot 0.
Ja vertel mij wat. Ik heb een talent om verkeerde keuzes te maken. Ik zou een goede shorter zijn.kbuntu schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:03:
[...]
SUI volgt BTC in ieder geval harder naar beneden dan naar boven
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/3NjjLuJsYWLstMUev68QMvFY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qmHoSLXFmr22orfYo3kKaJLP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ScrnehyQWoCatSOvOMzNgCkd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VAUh2jCydGhfn9SHyUhoVsvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnFK999QSZWoUnszWkBtng5Y.jpg?f=fotoalbum_large)