Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Doen ze goed op hun Windows 3.1 machines.
Record broken!
[ Voor 79% gewijzigd door Coldcat op 21-02-2025 21:33 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het punt is dat je on-chain eigenlijk geen privacy hebt. De tools om wallets te volgen en analyses uit te voeren zijn op het Ethereum dusdanig goed tegenwoordig, dat er altijd wel iemand is die je wallets weet te achterhalen. Zeker met een dergelijk grote hack gaan je wallets nauwlettend gevolgd worden.Pinsa schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Kun je ook niet kleine beetjes steeds swappen of verkopen? Of bv met een Crypto tumbler/mixer werken zo gaan de meeste bandieten athans te werk om hun tranacaties zo veel mogelijk te verbergen
Op moment dat je een mixer gebruikt, dan zijn de nieuwe wallets ook meteen verdacht. Want waarom gebruik je een mixer? Vandaag de dag doen vrijwel alle Exchanges aan KYC zeker zodra je fiat wilt uitkeren richting je bank. Een wallet die in aanraking is geweest met een mixer, worden in den regel ook niet geaccepteerd.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ten eerste ETH is drek. Oké, dat is flauw.
Maar dan zet je het toch weg in Treasuries of aandelen of wat dan ook. Of minstens in BTC.
Of is 1.5B voor Bybit maar een schijntje? Ik heb niet echt een idee hoe groot ze zijn en welke fee ze gemiddeld binnentrekken op dagbasis.
Of bedoelen ze dat ze andere assets (het lijkt dus op BTC aangezien die dumpt) hebben die ze nu gaan liquideren waarvan de dekkingsgraad meer dan 100% was? Dat zou dan bullish zijn voor ETH op korte termijn, dan moet Bybit 1.5B aan ETH uit de markt trekken om de funds weer aan te zuiveren als ze die gasten niet pakken.
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-02-2025 21:40 ]
Eigenlijk ook wel ergens goed dat de meeste exchanges met een KYC werken, maar er zijn er dus ook nog zonder? Niet dat ik er verder over nagedacht heb maar er zal vast een manier gevonden worden om de buit binnen te harken ben ik bangjvel92 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Het punt is dat je on-chain eigenlijk geen privacy hebt. De tools om wallets te volgen en analyses uit te voeren zijn op het Ethereum dusdanig goed tegenwoordig, dat er altijd wel iemand is die je wallets weet te achterhalen. Zeker met een dergelijk grote hack gaan je wallets nauwlettend gevolgd worden.
Op moment dat je een mixer gebruikt, dan zijn de nieuwe wallets ook meteen verdacht. Want waarom gebruik je een mixer? Vandaag de dag doen vrijwel alle Exchanges aan KYC zeker zodra je fiat wilt uitkeren richting je bank. Een wallet die in aanraking is geweest met een mixer, worden in den regel ook niet geaccepteerd.
Bulisch nieuws.... $1.5b buy-pressure van Bybit om ETH terug te kopen.
Ah de langverwachte ETH supplyshock. Altseason gaat van start!!! Lfg!
TLDR myself and Josh from CF connected the Bybit hack on-chain to the Phemex hack
— ZachXBT (@zachxbt) 21 februari 2025
Als 95k het houdt idd. Alleen zijn de huidige candles de diepte in wel behoorlijk fors hoor.The Redman schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:50:
Eigenlijk is er niks veranderd vandaag
[Afbeelding]
BLOOMBERG: Amazon sees $1.5B spike in Gift Card sales
— based16z (@based16z) 21 februari 2025
/s
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 21-02-2025 21:55 ]
Dit is toch makkelijk te omzeilen? Je koopt 2 ledgers.. stuurt het naar ledger 1, van daar naar ledger 2 en van daar naar een exchange. Doe dit allemaal in 15 min tijd en dan hebben ze geen tijd om je ledgers te blokken. Of denk ik te simpel?
Wel eens maar de alts hebben al aardig wat klappen gehad maar het lijkt allemaal fragiel en een beetje slowbleed ooit moet de pleister er vanaf en dan zakken we dieper. Fear and greed ook nog niet heel positief we gaan het zien volgende weekkeanu_ schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:48:
de markt houdt zich nog echt heel goed met al dit nieuws van de afgelopen weken. Dit had toch anders echt wel eerder de 78k aangetikt...
nothing stops this train
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
En daarna staan ze via de KYC voor je deur.bones schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:55:
[...]
Dit is toch makkelijk te omzeilen? Je koopt 2 ledgers.. stuurt het naar ledger 1, van daar naar ledger 2 en van daar naar een exchange. Doe dit allemaal in 15 min tijd en dan hebben ze geen tijd om je ledgers te blokken. Of denk ik te simpel?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Mocht iemand die volgen, zijn twitter is ook gehacked.
https://www.youtube.com/watch?v=8yzoBDBcXgw
Als het NK haxxors zijn dan denk ik niet dat KYC ze wat uitmaakt.
Nee, die gasten hebben liever KFC denk ik, eindelijk eens iets te eten.gebruikershaes schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Als het NK haxxors zijn dan denk ik niet dat KYC ze wat uitmaakt.
Dat zal in 2015 nog gewerkt hebben, tegenwoordig moeten exchanges en anderen wel aan vergaande traceability doen. Een paar euro cashen zou mss wel gelukt kunnen zijn, maar als er uit het niets miljoenen worden gestort, dan kun je er vanuit gaan dat er geflagged gaat worden.bones schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:55:
[...]
Eigenlijk is er niks veranderd de afgelopen 3 maandenThe Redman schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:50:
Eigenlijk is er niks veranderd vandaag
[Afbeelding]
https://www.instagram.com...dq/?igsh=d2cwc3F1dTRwZm5zYES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:05:
[...]
Nee, die gasten hebben liever KFC denk ik, eindelijk eens iets te eten.
YES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:50:
[...]
Alleen zijn de huidige candles de diepte in wel behoorlijk fors hoor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik laat het lekker staan. Is ook maar 2% van mijn pfgeldermalsen schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:16:
Wat is wijsheid alle funds weghalen van bybit of niet?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En toch is $40.000.000,- een flink bedrag, ook al is het maar 2% van je PF.
bsmpower schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Nee Zwembroek moet gewoon eens normaal doen in plaats van mij steeds de les te lezen en uit de tent te lokken. Een pestventje is het die zelf mentaal net zo labiel is.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is toch weer een paar miljoen.anti elppa schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:22:
[...]
Ik laat het lekker staan. Is ook maar 2% van mijn pf
Ik gok dat sowieso veel mensen die op ByBit zaten gewoon allles verkocht en naar hun bankrekening teruggehaald hebben. Lang niet iedereen heeft een eigen wallet of nog accounts elders, als je dan snel weg wilt is dat de snelste optie.Aeronaut schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:01:
waarom is btc leading in deze dump..
Ik had eerder geld bij Cryptopia staan, die zijn gehackt en 2 weken later weer online gekomen. Toen niet weggehaald... en 2 weken later was Cryptopia failliet en kon ik nergens meer bij.geldermalsen schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:16:
Wat is wijsheid alle funds weghalen van bybit of niet?
Uiteindelijk eind vorig jaar 35% teruggekregen. (Gelukkig wel in crypto, niet in euro's, dus in waarde was het veel meer dan het was ten tijde van de hack).
van de MNT winsten heb ik wat ingeladderd nu, maar wel voornamelijk rond de $90k rangeYES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:35:
Super short-term, maar ik denk dat we nog een stukje lager gaan zometeen:
[Afbeelding]
nothing stops this train
zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:15:
[...]
Als ik 1.5B aan ETH nu had door een hack dan kregen jullie allemaal wat.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
dit duurt normaal nooit zo lang.
https://blockstream.info/...113f930d0d9015a5114dcbc99
No stress, zal vandaag wat drukker zijn. Geen idee waarom eigenlijk.Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:48:
zit nu al bijna 3 uur te wachten tot mijn BTC transactie op de ledger van oranje naar groen springt. Nog steeds Not confirmed.
Maar nu nog even niet, zo blijktYES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:35:
Super short-term, maar ik denk dat we nog een stukje lager gaan zometeen:
[Afbeelding]
wordt nu wel meegenomen.Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:48:
zit nu al bijna 3 uur te wachten tot mijn BTC transactie op de ledger van oranje naar groen springt. Nog steeds Not confirmed.
en je bent niet de enige die bankautomaat leegtrekt.
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 21-02-2025 23:00 ]
Aangezien deze tx al 10 bevestigingen heeft op dit moment, zou ie nu wel als confirmed moeten staan.Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:48:
Als dat nog steeds niet zo is, kijk dan of het wel goed weergegeven wordt wanneer je de cache van Ledger Live leegt (ik neem aan dat het daar over gaat): https://support.ledger.com/article/4404381846929-zd
Na de cache leeg gegooid te hebben is die hele transactie weg van de ledger.Eegee schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:00:
[...]
Aangezien deze tx al 10 bevestigingen heeft op dit moment, zou ie nu wel als confirmed moeten staan.
Als dat nog steeds niet zo is, kijk dan of het wel goed weergegeven wordt wanneer je de cache van Ledger Live leegt (ik neem aan dat het daar over gaat): https://support.ledger.com/article/4404381846929-zd
edit...hij is weer terug en nu confirmed.
[ Voor 4% gewijzigd door Afca_020 op 21-02-2025 23:11 ]
Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:07:
[...]
Na de cache leeg gegooid te hebben is die hele transactie weg van de ledger.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0S0Vvcb3Mb73adPmh7QGJFyS.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uT8TPlJS2iJYDmuhbEyutuEe.gif?f=user_large)
Hoop natuurlijk voor je dat het allemaal goed komt, maar het is makkelijk memes maken/posten op dit soort dingen, sorry daarvoor
[ Voor 29% gewijzigd door YES op 21-02-2025 23:11 ]
Friday 17th Jan - $TRUMP token liquidity drain.
Friday 24th Jan - Deepseek Dump!
Friday 31 Jan - Trump Tariff , ETH liquidations.
Friday 14 Feb - $LIBRA launch.
Friday 21 Feb - BYBit Hack….
Dacht na alle voetbalstress van gisteravond even een relaxed avondje en op tijd naar bed.... niet dus
Goh ja, gisterenavond. Dat was wel een gevecht van epische proporties. Hato die eigenlijk niets meer kon maar toch er weer in kwam om dan maar een beetje in de weg te strompelen, Taylor die uitverdedigd terwijl hij een schoen mist. Respect hoor!Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:14:
[...]
Dacht na alle voetbalstress van gisteravond even een relaxed avondje en op tijd naar bed.... niet dus_O-
Nee. Rekt only.YES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:17:
[...]
Zit er naar boven niets significants aan liquidatielevels?
LOLzwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:19:
🚨 BREAKING 🚨
NORTH KOREA JUST ANNOUNCED
$1.5 BILLION STRATEGIC ETHEREUM
$ETH RESERVE FOR THE COUNTRY.
/s
Dit was 10x mooier dan een simpele 3-0 overwinning qua emotie en ontlading/sfeer in het stadion.YES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:16:
[...]
Goh ja, gisterenavond. Dat was wel een gevecht van epische proporties. Hato die eigenlijk niets meer kon maar toch er weer in kwam om dan maar een beetje in de weg te strompelen, Taylor die uitverdedigd terwijl hij een schoen mist. Respect hoor!
Vanmorgen de samenvatting teruggekeken en zag toen pas die missende schoen en nog een gebroken neus.
Blijft toch een raar fenomeen, volwassen mannen die helemaal gek worden als iemand anders een bal in een netje schiet.
Volgende week vrijdag:zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:13:
Fridays in crypto…
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
The Bybit hack is officially the largest crypto heist in HISTORY.
— f(gautham)💤 (@gauthamzzz) 21 februari 2025
$1.46B+ stolen and still counting. That's 16% of ALL previous crypto hacks COMBINED.
Here's what happened, what we know, and why this could change everything 🧵👇 pic.twitter.com/Mi4o4VtqfH
nothing stops this train
Ja 100% mee eens. Dit soort gevechten zijn echt geniaal om te zien. Snap ook wel dat die Belgen er flink van balen, maar Ajax heeft het uiteindelijk echt zelf over de streep getrokken, met alles wat ze hadden.Afca_020 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:23:
[...]
Dit was 10x mooier dan een simpele 3-0 overwinning qua emotie en ontlading/sfeer in het stadion.
Vanmorgen de samenvatting teruggekeken en zag toen pas die missende schoen en nog een gebroken neus.
Blijft toch een raar fenomeen, volwassen mannen die helemaal gek worden als iemand anders een bal in een netje schiet.
De Nederlandse top in Europa doet dit seizoen vooral aan epische potjes. Ongekend seizoen hoor. Ik ben dan wel Feyenoorder, maar nooit opgegroeid met haat aan andere clubs zeg maar. Dus ik heb de afgelopen dagen ook gewoon genoten van PSV en Ajax. Heerlijke wedstrijden.
Het was weer een vruchtbare dag! Het is zelfs meer geworden dan ik hoopte, mooi in de fib 0,6..kazzzdafke schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:38:
We hebben een nieuwe higher high
Nu een kleine retrace naar de VWAP, en dan hoger.. zou een ideaal scenario zijn.
happy trading!
Never ever financial advice...
Of het komt niet goed. Dan komt er een moment dat Bybit withdrawals geblokkeerd worden. Paniek in de markt! FTX ging eerst ook nog een paar uur goed voor het slechter en slechter ging.
Een hele fucking bear-market in een maand. En nog steeds op $95k! Wat een kracht!zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:13:
Fridays in crypto…
78k - 85k gaat gewoon gebeuren voordat we een nieuwe ATH krijgen.Coldcat schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:58:
[...]
Een hele fucking bear-market in een maand. En nog steeds op $95k! Wat een kracht!
zwembroek schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:01:
JUST IN: $927 billion was wiped out from the US stock market today, recording its worst day of 2025.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Mijn gevoel zegt dat dermate ver dalen einde bullrun betekent. Denk jij dat zo ver dippen nog kan leiden tot een ultieme run?zwembroek schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:04:
[...]
78k - 85k gaat gewoon gebeuren voordat we een nieuwe ATH krijgen.
Zoveel gaat crypto in 5 minuten op en neer op een slechte dagzwembroek schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:01:
JUST IN: $927 billion was wiped out from the US stock market today, recording its worst day of 2025.
[Afbeelding]
Ja daar ga ik wel van uit. Moeten we daar niet te lang blijven hangen uiteraard. Maar een wick is prima. Kan prima zei Benjamin Cowen. En is ook in eerdere cycles gebeurt. Gewoon even door de BMSB heen zakken.YES schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:07:
[...]
Mijn gevoel zegt dat dermate ver dalen einde bullrun betekent. Denk jij dat zo ver dippen nog kan leiden tot een ultieme run?
USDT stond op 50% en nu alweer op 20% op Bybit. USDC en DAI blijven klimmen.
Mooi je range wordt wijder en hogerzwembroek schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:04:
[...]
78k - 85k gaat gewoon gebeuren voordat we een nieuwe ATH krijgen.
89k en een wick/korte tijd bodemen eronder, zie ik wel gebeuren, maar ik heb even een rood lijntje op 78k neergezet. Dat is wat mij betreft echt wel funest als het zo diep gaat. Ik gok dat als dat niveau gehaald wordt er geen dikke bounce komt eigenlijk. Het is natuurlijk goedkoop inslaan daar, maar ik denk dat dan de angst de overhand krijgt en het gedaan is met de bullrun.
Misschien komen we niet onder de 80k. Maar 82k -85k zie ik wel gebeuren. Wie gaan het zien. Misschien krijgt @anti elppa gelijk en komen we niet onder de 90k. Maar de markt voelt gewoon aan alsof het voor nu eerst klaar is. Ik sluit af.YES schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:40:
[...]
89k en een wick/korte tijd bodemen eronder, zie ik wel gebeuren, maar ik heb even een rood lijntje op 78k neergezet. Dat is wat mij betreft echt wel funest als het zo diep gaat. Ik gok dat als dat niveau gehaald wordt er geen dikke bounce komt eigenlijk. Het is natuurlijk goedkoop inslaan daar, maar ik denk dat dan de angst de overhand krijgt en het gedaan is met de bullrun.
[Afbeelding]
Ik krijg bij die 78k een beetje het gevoel van de vorige bearmarket, waar op een bepaald punt ook hardnekkig en lang een getal geroepen werd, wat uiteindelijk nog een paar K onder de uiteindelijke bodem lag. Ik denk dat als er een vorm van consensus is over wat de bodem gaat zijn, iedereen zijn ordertjes daar boven gaat zetten en wanneer de dip der dips niet op dat niveau komt, er nog meer ordertjes wat hoger gezet worden en zo de markt zijn eigen voorspelde bodem op eet nog voor ie bereikt wordt.zwembroek schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:47:
[...]
Misschien komen we niet onder de 80k. Maar 82k -85k zie ik wel gebeuren. Wie gaan het zien. Misschien krijgt @anti elppa gelijk en komen we niet onder de 90k. Maar de markt voelt gewoon aan alsof het voor nu eerst klaar is. Ik sluit af.
Dat is mijn gevoel nu een beetje. Maar dat is het vooral ook, een gevoel.
Ik ga ook maar eens het mandje in, morgen zal de jongste de dag wel weer openen om 06:00 uur
Succes haha!YES schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:51:
[...]
Ik krijg bij die 78k een beetje het gevoel van de vorige bearmarket, waar op een bepaald punt ook hardnekkig en lang een getal geroepen werd, wat uiteindelijk nog een paar K onder de uiteindelijke bodem lag. Ik denk dat als er een vorm van consensus is over wat de bodem gaat zijn, iedereen zijn ordertjes daar boven gaat zetten en wanneer de dip der dips niet op dat niveau komt, er nog meer ordertjes wat hoger gezet worden en zo de markt zijn eigen voorspelde bodem op eet nog voor ie bereikt wordt.
Dat is mijn gevoel nu een beetje. Maar dat is het vooral ook, een gevoel.
Ik ga ook maar eens het mandje in, morgen zal de jongste de dag wel weer openen om 06:00 uur
Ach, ze is sinds een paar dagen veel vrolijker en slaapt makkelijker in en door 's avonds, door antibiotica, dus ik ben al lang blij.
Ow gelukkig! Ja die nachten breken je op. Ik weet er ook alles van al is het alweer 12 jaar geleden.YES schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:53:
[...]
Ach, ze is sinds een paar dagen veel vrolijker en slaapt makkelijker in en door 's avonds, door antibiotica, dus ik ben al lang blij.
Nog een laatste chart van Benjamin Cowen. Dat zou killing zijn voor de alts.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/NwxJXQsPuEbPlKL8ES56bsaN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lpU4CjqwMtaI15xD2RNeLyEI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jtRom0LLZNX1W3YMO04oCX4h.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g3Sk8QgPsAlnes6HtFLwEM0a.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/x5h26YJfBLUAyNIyNf7wwxW6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VAFJ7Ta8QJ4ttfwbWeOVIjwz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VeIhCqYmEXEoL3U6obIcs02I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6I9XMNAinKmHSzDtBiS3LA01.jpg?f=fotoalbum_large)