Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb mn short op 25dollar gemist :'D Maar wie weet.gebruikershaes schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:36:
Ha klote mijn laatste TP van 99.550 net niet gehaald. Naja ff laten lopen dan wie weet zijn de yanks straks gretig.
Signature
Je kan je klok er op gelijk zetten afgelopen week. Structuur rond half4 ff een pullback van 1 a 2uurDurpstick schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 14:40:
Maar.....niet vergeten dat de Amerikanen zo weer wakker worden, he. Die houden niet van BTC boven de 100k.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ha ja klote. Lag te slapen dus heb m’n alert ook gemistmouzetc schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:40:
[...]
Ik heb mn short op 25dollar gemist :'D Maar wie weet.
Edit: heb hem gepulled op 99. Kijken wat de Amerikanen willen vanaf hier.
[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 21-02-2025 15:50 ]
Vind t ook niet erg, vond m eigenlijk te laag/risky. Heb m wel hoger gezet, lets see!gebruikershaes schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Ha ja klote. Lag te slapen dus heb m’n alert ook gemist. Naja op de bounce ff kijken dan. Tenzij we in 1 streep naar beneden gaan.
Signature
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
gelukkig hier niet, tenminste het leven is in sats hier wel goedkoper ieder jaartechnoaddict schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:43:
Die Amerikanen dumpen weer omdat het leven daar duurder is geworden.
in euro's......tja nee natuurlijk niet, shitcoin!
nothing stops this train
Exact een uur later weer op hetzelfde niveau terugkeanu_ schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:33:
Geef het een uurtje
Netjes. Ik werd ff weggeroepen van mijn PC, boel actie gemist haha.tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:04:
Dat was ff een leuk ritje. Short 99.1-99.3, out 98.5-98.3.
Haha om 15.30 nooit weglopen, al staat je baas recht achter jeYES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:07:
[...]
Netjes. Ik werd ff weggeroepen van mijn PC, boel actie gemist haha.
zoiets had @Guere toch een leuke meme van gemaakt?tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Haha om 15.30 nooit weglopen, al staat je baas recht achter je
nothing stops this train
Het was mijn vriendin, die heeft meer autoriteit dan mijn baas.tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Beter africhten, die van mij weet ook, deurtje dicht, fuck off.YES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Het was mijn vriendin, die heeft meer autoriteit dan mijn baas.
Bijna nooittomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Nee, als ik er nou een Porsche mee bij elkaar verdiende zou ik dat wel overwegen, maar dat niveau is het bij lange na niettomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:11:
[...]
Beter africhten, die van mij weet ook, deurtje dicht, fuck off.
Ga je nu weer shorten, gezien we weer terug zijn op 99.1k? Of is dat één keer profiteren van de actie en daarna niet je hand overspelen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja je bent denk 30x gememed en getagged, verder weinig..zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:13:
Zo eerste kleurtje gepakt op het water. Was weer eens lekker zonder jas.Heb ik nog wat gemist?
Signature
Met hoe snel we daar weer zijn is het wel duidelijk wat de trend is. Ik zie nu (nog) geen zwakte dus dezelfde trade opnieuw doen is een fools gameYES schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:13:
[...]
Nee, als ik er nou een Porsche mee bij elkaar verdiende zou ik dat wel overwegen, maar dat niveau is het bij lange na niet
Ga je nu weer shorten, gezien we weer terug zijn op 99.1k? Of is dat één keer profiteren van de actie en daarna niet je hand overspelen?
Goed geheugenKol Nedra schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:09:
zoiets had @Guere toch een leuke meme van gemaakt?
tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:16:
Met hoe snel we daar weer zijn is het wel duidelijk wat de trend is. Ik zie nu (nog) geen zwakte dus dezelfde trade opnieuw doen is een fools game
This aged like milktomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:16:
[...]
Met hoe snel we daar weer zijn is het wel duidelijk wat de trend is. Ik zie nu (nog) geen zwakte dus dezelfde trade opnieuw doen is een fools game
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ja, haha. Maar dan nog, hier lag geen trade voor mij, dus ik kijk lekker toe.
Nee, ga maar gauw weer vissen. Is beter voor de koers.zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:13:
Zo eerste kleurtje gepakt op het water. Was weer eens lekker zonder jas.Heb ik nog wat gemist?
tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:16:
[...]
https://t.me/investigations/211
Blijkbaar moet je inloggen voor Telegram, hier de post:
[ Voor 27% gewijzigd door xStunned op 21-02-2025 16:37 ]
Haha nou het ging een beetje zoals jij op het water: vol gas, en daarna rekt:zwembroek schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:13:
Ooit gaat dit veranderen, ik weet het. Ooit is niet nu, blijkbaar
https://x.com/0xfinish/status/1892956350247850029xStunned schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:35:
Bij ByBit lijkt het erop dat er een 1.4 miljard lek is geweest bij Ethereum volgens ZachXBT in zijn Telegram kanaal.
https://t.me/investigations/211
Blijkbaar moet je inloggen voor Telegram, hier de post:
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Eens. Het beste is gewoon zo nu en dan een spot trade en een stoploss in winst. Er is geen flikker aan zo.Durpstick schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:41:
Saaie geitenbende, deze gerommel in de marge. Het stompt je gevoel als hodler ook echt volledig af. Bij elke stijging zie ik hier de moonboys weer als kakkerlakken uit de kieren kruipen. Ik blijf als een grumpy cat aan de sideline staan, want weet dat de boel toch weer instort.
Lachwekkend
Bybit ETH multisig cold wallet just made a transfer to our warm wallet about 1 hr ago. It appears that this specific transaction was musked, all the signers saw the musked UI which showed the correct address and the URL was from @safe . However the signing message was to change…
— Ben Zhou (@benbybit) 21 februari 2025
Bybit Hot wallet, Warm wallet and all other cold wallets are fine. The only cold wallet that was hacked was ETH cold wallet. ALL withdraws are NORMAL.
— Ben Zhou (@benbybit) 21 februari 2025
[ Voor 34% gewijzigd door Aeronaut op 21-02-2025 17:00 ]
JUST IN: Bybit crypto exchange hacked, $1.4 billion $ETH and $stETH stolen, ZachXBT reports.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 21 februari 2025
Die zag ik ook idd, ben benieuwd.
Damn, beetje warrig verhaal en lastig te volgen, waarschijnlijk heeft 'ie het haastig geschreven. Hij kan wel zeggen "all other cold wallets are secure", maar best opzienbarend dat zelfs bij zo'n partij toch weer "eventjes" $1+ miljard aan ETH wordt gestolen.
Bullish.
Maktub
Durf te vragen, wat is musked?
Funds are safuAeronaut schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:02:
$BYEBIT is live 😂😭
Denk dat ie masked bedoelt?
Voortaan ga ik toch maar even de sig op m'n trezor checken voordat ik een transactie klakkeloos accepteer!
De u zit wel een eind van de a..Mr. Jinx schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Denk dat ie masked bedoelt?
Voortaan ga ik toch maar even de sig op m'n trezor checken voordat ik een transactie klakkeloos accepteer!
Neem een lekker pilske kerelDurpstick schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:41:
Saaie geitenbende, deze gerommel in de marge. Het stompt je gevoel als hodler ook echt volledig af. Bij elke stijging zie ik hier de moonboys weer als kakkerlakken uit de kieren kruipen. Ik blijf als een grumpy cat aan de sideline staan, want weet dat de boel toch weer instort.
[...]
Oh wacht, ik had die shitcoin ook helemaal niet natuurlijk
Als je dit weet, waarom trade je hier dan niet op ipv domweg te holden? Levert je vele malen meer op.Durpstick schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:41:
De tegoeden van Nederlandse gebruikers staan veilig bij ons (SATOS). Staat hier dus helemaal los van.
— Bybit powered by SATOS (@BybitxSatos) 21 februari 2025
Bybit ETH multisig cold wallet just made a transfer to our warm wallet about 1 hr ago. It appears that this specific transaction was musked, all the signers saw the musked UI which showed the correct address and the URL was from @safe . However the signing message was to change the smart contract logic of our ETH cold wallet. This resulted Hacker took control of the specific ETH cold wallet we signed and transfered all ETH in the cold wallet to this unidentified address. Please rest assured that all other cold wallets are secure.
All withdraws are NORMAL.
I will keep you guys posted as more develops, If any team can help us to track the stolen fund will be appreciated.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wisselgeld..
Waar dacht je dat die fees anders heen gingen.Don Guacamole schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:20:
Dit is ook wel lekker hoor, als je dit dus gewoon hebt liggen.
Wisselgeld..
[Afbeelding]
Geloof me, als ik 1 miljard te besteden heb, zit ik niet meer achter een computer proberen nog wat fees binnen te harken.tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Waar dacht je dat die fees anders heen gingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2025 17:36 ]
nothing stops this train
Ok, dus die pipo's die de transactie moesten signen zagen op hun scherm een valide adres van een Hot Wallet. Maar op de achtergrond werd de transactie naar een andere Wallet gestuurd.sjorremans schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:18:
1 miljard pleitte denk ik
Bybit ETH multisig cold wallet just made a transfer to our warm wallet about 1 hr ago. It appears that this specific transaction was musked, all the signers saw the musked UI which showed the correct address and the URL was from @safe . However the signing message was to change the smart contract logic of our ETH cold wallet. This resulted Hacker took control of the specific ETH cold wallet we signed and transfered all ETH in the cold wallet to this unidentified address. Please rest assured that all other cold wallets are secure.
All withdraws are NORMAL.
I will keep you guys posted as more develops, If any team can help us to track the stolen fund will be appreciated.
Praten die gasten dan niet ff met elkaar van, waarom moeten we 1,4 miljard van Cold naar Hot overmaken? Of drukken ze gewoon als een blind paard op de approve knop?
Of transactie hijacked met hogere gaswaarde en somehow uitgevoerde code gewijzigd (lijkt me sterk)
Of hij had toegang tot 1 van signers wat ook contract kan wijzigen van wallet (sign&modify ipv alleen sign recht).
We komen er wel achter. Ze waren snel on liq. Transparanter te maken. Dit gaan ze niet onder een tapijt vegen
[ Voor 86% gewijzigd door zwembroek op 21-02-2025 17:43 ]
De 10% cashback actie, natuurlijk.tomtom901 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Waar dacht je dat die fees anders heen gingen.
Had het gevonden. Niets eens op Solana.zenith schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:45:
[...]
Ja hoor, polygon gebruik ik zelf op de ledger
"Hij" heeft dat dan ook niet, is van Bybit. Not the same thing.Don Guacamole schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:32:
[...]
Geloof me, als ik 1 miljard te besteden heb, zit ik niet meer achter een computer proberen nog wat fees binnen te harken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
https://x.com/i/broadcasts/1YqKDZvPOOOJV
Oke nu baal ik toch wel een beetje dat ik m op 25.dollar heb gemist haha.gebruikershaes schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Ha ja klote. Lag te slapen dus heb m’n alert ook gemist. Naja op de bounce ff kijken dan. Tenzij we in 1 streep naar beneden gaan.
Edit: heb hem gepulled op 99. Kijken wat de Amerikanen willen vanaf hier.
Signature
Heheh ja mooie streep naar beneden. Ik doe niet meer aan leverage traden, maar ik had anders wel een short geopend op het moment dat ik m’n spot heb verkocht.mouzetc schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:49:
[...]
Oke nu baal ik toch wel een beetje dat ik m op 25.dollar heb gemist haha.
Ach ja je kunt ze niet allemaal pakken. Komt wel weer een kans.
1. of volledig safe ui hijackt van ieder signer waardoor ze wel juiste wallet zeg, maar achtergrond iets anders werd gedaan (zeg maar bankphishing)
2. Safe zelf is gehackt en heeft de transactie intercept, gewijzigd en doorgestuurd..
Safe heeft ondertussen goedkeursysteem offline gehaald totdat ze het hebben achterhaald wat er is gebeurd.
Bybit heeft nog 20 B aan gele in kas
Bybit heeft 1:1 assets per klant (hope so)
Withdraws zijn 100x dan normaal. Manueel goedkeuring waar nodig
Piek support was duizenden in rij, atm 120
Netwerkcongestie is hoog. Kan paar uur duren voordat elk withdraw is verwerkt door netwerk
Ze hebben al lening ontvangen van binance/kucoiin/gate/en nog 1 voor whatever nodig is
Singapore zelf is nog kleine uurtjes, maar iedereen is aan het werk op support en withdraw team
This is the Cointelegraph moment for ETH.
— ً (@trading_axe) 21 februari 2025
Retar Dio.
Misschien ook wel…
Podjandorie.... loop je jarenlang te wachten op je FTX funds.... stuur je die naar Bybit....Aeronaut schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:52:
Iive geluisterd. Oorzaak is mogelijk wat ze denken:
1. of volledig safe ui hijackt van ieder signer waardoor ze wel juiste wallet zeg, maar achtergrond iets anders werd gedaan (zeg maar bankphishing)
2. Safe zelf is gehackt en heeft de transactie intercept, gewijzigd en doorgestuurd..
Safe heeft ondertussen goedkeursysteem offline gehaald totdat ze het hebben achterhaald wat er is gebeurd.
Bybit heeft nog 20 B aan gele in kas
Bybit heeft 1:1 assets per klant (hope so)
Withdraws zijn 100x dan normaal. Manueel goedkeuring waar nodig
Piek support was duizenden in rij, atm 120
Netwerkcongestie is hoog. Kan paar uur duren voordat elk withdraw is verwerkt door netwerk
Ze hebben al lening ontvangen van binance/kucoiin/gate/en nog 1 voor whatever nodig is
Singapore zelf is nog kleine uurtjes, maar iedereen is aan het werk op support en withdraw team
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Elke stap is te volgen op de blockchain immers, en de extra wallets die zijn aangemaakt waar ETH naartoe is verzonden zijn ook al bekend.. ff snel cashen gaat em niet worden.
Ah nu weet ik waar Elon z’n achternaam vandaan komt. Ziet er normaal uit maar diep van binnen geprogrammeerd met malicious code.Alpina schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:02:
[...]
Bedank AI maar
[Afbeelding]
Duik zelf weer even in de subnet loopgraven.
Blijft toch verrekte handig die aixbtAlpina schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:02:
[...]
Bedank AI maar
[Afbeelding]
Duik zelf weer even in de subnet loopgraven.
Is wel wat geld verloren gegaan zeg pfoe, word dit nog vergoed voor de gedupeerden?
[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 21-02-2025 19:15 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nouja tis weekend en bitcoin is nogsteeds stabiel
nothing stops this train
same. bybit overleeft dit prima. heb er ook nog wat funds staan. niet heel veel. Laat ik ook lekker staan daarKol Nedra schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:16:
niks meegekregen omdat ik hard aan het werken was.
nouja tis weekend en bitcoin is nogsteeds stabiel
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dus jij stuurt na elke trade alles naar je cold storage?Vis schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:15:
Dus we dippen nu omdat een centrale exchange een hack doet.. not your keys, Bitcoin moet dan juist pumpen omdat iedereen hun sats van de exchanges haalt in cold storage. Mensen snappen het ook echt niet hè ..
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/FkFjKjN2wzQm2SR2cgX3xO8R.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mUgVYQ6H8ZJimdaTeImDKwWc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ni5hnjcBa6Sygj9N1pCeyiJh.png?f=user_large)