[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.664 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:26

tomtom901

Moderator General Chat
Rob1978 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:29:
[...]

Dat lees ik meer! Ja, ik zal echt het grootste gedeelte in BTC blijven stoppen, maar ergens hoop je toch dat je een klapper maakt met een of andere memecoin/shitcoin of anderssoortige coin. Ik neem aan dat de meesten hier toch ook wel ergens een gokje wagen?
Nu nog meer dan een paar cycles terug is het aanbod aan altcoins nog groter dus de kans dat je goed "gokt" is gewoon klein.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:35
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:57:
[...]

Nu nog meer dan een paar cycles terug is het aanbod aan altcoins nog groter dus de kans dat je goed "gokt" is gewoon klein.
Exact - ik ben zojuist genezen, zie dat mijn laatste shitcoin sinds aankoop een keurige -75% heeft gedaan.
Ik koop niks meer, behalve BTC.

Wat er staat, prima, laat maar doorlopen mocht er nog een altseason komen, maar nieuwe coins aanschaffen, de groeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rob1978
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 09-09 13:54
Ik heb echt nog maar een minimaal bedrag ingelegd en ben ook echt niet van plan om wild te gaan gokken met grote bedragen. Ik slaap er prima om en ben ook van plan om prima te blijven slapen mocht het helemaal mis gaan.

Iedereen bedankt voor de reacties. Er is zo vreselijk veel informatie op internet te vinden waar je dan nog een eigen filter overheen moet leggen om de rotzooi er uit te filteren, en dat maakt het (denk ik) lastig voor mensen zoals ik (of ik ben gewoon "too old for this sh*t") om nu te beginnen met beleggen in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
Als je DCA strategie toepast, schrijf je uit op dit topic, zet een auto buy elke x van de maand en kijk binnen 10 jaar nog eens.
Of je wordt dan heel blij of….

Maar hier blijven volgen, of Reddit of YT, gaat je lokken richting futures en.. daar gaat het mis :)

[ Voor 24% gewijzigd door kazzzdafke op 30-01-2025 09:05 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:33

Coldcat

HODL

Rob1978 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:03:
Ik heb echt nog maar een minimaal bedrag ingelegd en ben ook echt niet van plan om wild te gaan gokken met grote bedragen. Ik slaap er prima om en ben ook van plan om prima te blijven slapen mocht het helemaal mis gaan.

Iedereen bedankt voor de reacties. Er is zo vreselijk veel informatie op internet te vinden waar je dan nog een eigen filter overheen moet leggen om de rotzooi er uit te filteren, en dat maakt het (denk ik) lastig voor mensen zoals ik (of ik ben gewoon "too old for this sh*t") om nu te beginnen met beleggen in crypto.
Na jaren kan ik zeggen: bitcoin + hodl!

Niets te doen en het minste risico. De rest is leuk maar de tijd niet waard. Tenzij je er fusten ongooid maar dat is de energie het niet waard.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
bones schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:22:
Goedemorgen allen. Ik wacht al een tijd op een mooi moment (0.04) om een groot deel van mijn ETH om te wisselen naar BTC, maar als ik naar de ETH/BTC chart kijk gaat het alleen maar down. Als het onder de 0.03 komt dan is ETH wel echt REKT lijkt me. Hoop dat dit de bodem is.

[Afbeelding]
Als we nog iets van een opleving van de alts krijgen dan is ETH/BTC 0,04 best mogelijk.

Maar als je reëel bent, kun je bij die opleving beter in andere alts zitten. Een SOL gaat het dan procentueel beter doen dan ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16
Is er eigenlijk een 'beste' manier om een DCA toe te passen? Of is dat personal preference? Zijn er mensen die dagelijks een fluifje kopen of is het merendeel op bijv. begin/mid/eind van de maand?

Las laatst dat iemand x bedrag per dag deed. Dat pakte wel goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
s1ck schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:09:
Is er eigenlijk een 'beste' manier om een DCA toe te passen? Of is dat personal preference? Zijn er mensen die dagelijks een fluifje kopen of is het merendeel op bijv. begin/mid/eind van de maand?

VCA ipv DCA. Dit concept is gisteren nog besproken. :)

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017

Ik doe hem wekelijks op donderdagavond, grootste kans op goede instap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat ik zou nog wel swingtraden op basis van de rainbow chart. Dus inkopen buiten/in blauw en dan weer een deel er uit kieperen in geel/oranje. Hodl is leuk, krijg je de diamond hand perks voor. Maar de Lambo loopt vertraging op. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:55

Ad Hox

N/A

Hoe laat begint donderdag dipdag eigenlijk? 15:30 uur? Of zou deze week een keer overgeslagen worden.. let’s hope so!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Ad Hox schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:12:
Hoe laat begint donderdag dipdag eigenlijk? 15:30 uur? Of zou deze week een keer overgeslagen worden.. let’s hope so!
Ik heb de Nacho’s al klaar staan amigo!

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:42

Ik koop wekelijks automatisch wat BTC bij. Doe dit ongeacht de koers en heb er geen omkijken naar.

In het verleden deed ik dit handmatig en merkte dat ik dan toch ging proberen om een en ander te timen. Dit pakte soms goed uit (meer sats), maar ook regelmatig niet (minder sats). Dus heb het nu geautomatiseerd, waardoor ik er ook geen tijd aan kwijt ben. Bij een flinke correctie koop ik extra bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-08 12:55
[...]

Dat lees ik meer! Ja, ik zal echt het grootste gedeelte in BTC blijven stoppen, maar ergens hoop je toch dat je een klapper maakt met een of andere memecoin/shitcoin of anderssoortige coin. Ik neem aan dat de meesten hier toch ook wel ergens een gokje wagen?
Keywords: Hoop en gokje...

Zolang je dat emotieloos kan doen, prima! Maar de ervaring leert dat dat lastiger is dan je denkt. BTC is dan gewoon (relatief, want crypto) relaxed en de rendamenten (pun intended) zijn nog steeds gigantisch als je de hele grote swings pakt (ongeveer de bull top timen voor verkoop, en ongeveer de bear bottom voor opnieuw inkopen). Dat timen komt niet op een paar duizend dollar BTC prijs!, blijf uitzoomen en kijk wat de markt doet.

Werkt in ieder geval goed voor mij en is ook nog relatief relaxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:27:
[...]

Op dit moment begrijp ik nog niet waar mensen targets van 90k vandaan halen. Ik schreef eerder al dat er geen reden was waarom dit niet op 105k zou kunnen staan (ten tijde van sub 100k) en daar zijn we dan ook inmiddels.
Ik had gehoopt dat door de onzekerheid gisteren dat de fakeout naar beneden op lager dan de 101k zou uitkomen en heel wat meer liqiditeit zou ophalen.
Als we even door de 100k naar beneden zouden gaan, had er op 97k tot heel de weg naar 94k een PAK liqiditeit kunnen opgehaald worden, wat dan echt wel een rakket naar boven had kunnen voeden.
Meer dan een goeie ouderwedse lange specifieke razendsnelle wik naar 94/95k en terug naar boven had het niet moeten zijn. Dan zaten we wss nu al aan nieuwe ATH.

Maar het is niet gebeurd, dus op naar het volgende plan. Mijn trades staan nog altijd open dus geen probleem hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1sUSLTFLmNXxWkyj9JRQ_X6iJAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PZy43BfWyPudDABHsJjk0tpL.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
Danjel schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:11:
[...]

VCA ipv DCA. Dit concept is gisteren nog besproken. :)
Ter aanvulling ik doe VCA. En doe dat wekelijks op zondag.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:27
[...]

Ik dus niet/nauwelijks - ga gewoon voor langere termijn portefeuille en heb naast wat crypto vooral wat klassiekere dingen lopen, ETF's tot en met spaarrekening met wat meer % rente.

Word ik cryptoking lambo chauffeur op deze manier? Maybe not, maar wat ik wel heb is een grote mate van zekerheid om een gezond rendement over 10-15 jaar. Je zag vd week weer met een AI-express versie Deepseek wat er kan gebeuren als de hele markt 'weak hands' krijgt (en fair enough, tis hersteld en de Temu-AI blijkt inderdaad nog niet echt de belofte waar te maken). Niet crypto gerelateerd in dit geval.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
John245 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:26:
[...]

Ter aanvulling ik doe VCA. En doe dat wekelijks op zondag.
Dan is het meer DCA e :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
VCA'en doe je ook met een bepaalde interval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
Nee mijn inleg is lager als de koers stijgt en ik kan er zelfs geld uit halen als de koers heel hard is gestegen.

Mijn inleg is hoger als de koers daalt.

Ik doe VCA met 50% rendement.

Lees ook het eerder gedeelde artikel.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:22:
[...]

Ik had gehoopt dat door de onzekerheid gisteren dat de fakeout naar beneden op lager dan de 101k zou uitkomen en heel wat meer liqiditeit zou ophalen.
Maar de liquiditeit ligt eigenlijk meer naar de upside nu, dus niet gek dat we die kant op trenden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:28:
[...]

Ik dus niet/nauwelijks - ga gewoon voor langere termijn portefeuille en heb naast wat crypto vooral wat klassiekere dingen lopen, ETF's tot en met spaarrekening met wat meer % rente.

Word ik cryptoking lambo chauffeur op deze manier? Maybe not, maar wat ik wel heb is een grote mate van zekerheid om een gezond rendement over 10-15 jaar. Je zag vd week weer met een AI-express versie Deepseek wat er kan gebeuren als de hele markt 'weak hands' krijgt (en fair enough, tis hersteld en de Temu-AI blijkt inderdaad nog niet echt de belofte waar te maken). Niet crypto gerelateerd in dit geval.
Eens. Plus dat ik heb ervaren dat het met shitcoins veel onrustiger is. Ik kijk dan vaker naar de koers, instappen, uitstappen, dan weer balen dat het toch weer 30 procent omhoog ging. Niet voor mij dus. Ik geloof ook niet in de shitcoins, bitcoin daarentegen zie ik als een mooi project dat me mogelijk tegen inflatie beschermt. Maar ja ieder zijn ding. Er zijn ook zat mensen hier die gigantische winsten hebben geboekt met shitcoins. Kortom if you can’t handle the heat, stay out of the kitchen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
kbuntu schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:35:
[...]

Ik kijk dan vaker naar de koers, instappen, uitstappen, dan weer balen dat het toch weer 30 procent omhoog ging. Niet voor mij dus.
Apart, bij jouw gaan ze wel omhoog

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:43
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:22:
[...]

Als we even door de 100k naar beneden zouden gaan, had er op 97k tot heel de weg naar 94k een PAK liqiditeit kunnen opgehaald worden, wat dan echt wel een rakket naar boven had kunnen voeden.
Meer dan een goeie ouderwedse lange specifieke razendsnelle wik naar 94/95k en terug naar boven had het niet moeten zijn. Dan zaten we wss nu al aan nieuwe ATH.

Maar het is niet gebeurd, dus op naar het volgende plan. Mijn trades staan nog altijd open dus geen probleem hier :)
Zolang we geen meerdere daily candles closen boven de 105k of weekly boven de 105k kunnen we nog gewoon naar de onderkant van het kanaal. Mensen worden bullish tegen de weerstand. (Top van de range.)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob1978
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 09-09 13:54
[...]

Eens. Plus dat ik heb ervaren dat het met shitcoins veel onrustiger is. Ik kijk dan vaker naar de koers, instappen, uitstappen, dan weer balen dat het toch weer 30 procent omhoog ging. Niet voor mij dus. Ik geloof ook niet in de shitcoins, bitcoin daarentegen zie ik als een mooi project dat me mogelijk tegen inflatie beschermt. Maar ja ieder zijn ding. Er zijn ook zat mensen hier die gigantische winsten hebben geboekt met shitcoins. Kortom if you can’t handle the heat, stay out of the kitchen
Dit merk ik dus nu al, je bent geneigd om constant te kijken. Maar goed, het plan is dus nu om elke maand wat in te leggen, en zoals ik nu denk ruim 90% (of meer) van de inleg gewoon in BTC te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
[...]

Op dit moment is mij crypto investering meest rendementvol in % en mijn huis in absolute euro's. Mijn ETF's doen nu 25-30% op jaarbasis en spaargeld 2-3%.

Dus kan zeggen: had ik m'n overwaarde in m'n crypto gestopt
(en in een doos geslapen) dan had ik nu alles verkocht en weer een huis kunnen kopen :+ maar met al wat ervaring met beleggingshypotheken enzo achter de rug weet ik dat ik beter slaap als de som van alle potjes gewoon niet bij elke scheet van iets of iemand instort. Ruim een jaar terug was de crypto portefeuille het slechts presterend van m'n portefeuille. En in 2012 was dat m'n huis nog, qua onder water staan :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik las daarstraks dat iemand zei dat we al terug in een uptrend zaten voor BTC..

Wil de vreugde toch enigsins temperen.. die uptrend is lokaal.. op de hogere timeframes zitten we nog altijd in een paar patronen:

lower highs, volle witte uptrend gebroken naar beneden en die dient nu al weerstand, en op alle tijdsframes zitten we nog altijd in een parallel channel. Eignelijk niets aan de hand tussen pakweg 92k en 107k :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WM5OYLibaMKoTlTa5ASVkkmQDE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ykVNbeT2NZREZ36FVOj7CzGK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Aeronaut schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:36:
[...]

Apart, bij jouw gaan ze wel omhoog
Meestal als ik een zakje heb dan is het klaar met de gains. En pech voor jou, ik heb ook een zakje AERO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:40:
Ik las daarstraks dat iemand zei dat we al terug in een uptrend zaten voor BTC..

Wil de vreugde toch enigsins temperen.. die uptrend is lokaal.. op de hogere timeframes zitten we nog altijd in een paar patronen:

lower highs, volle witte uptrend gebroken naar beneden en die dient nu al weerstand, en op alle tijdsframes zitten we nog altijd in een parallel channel. Eignelijk niets aan de hand tussen pakweg 92k en 107k :)

[Afbeelding]
Altijd ff schuren toch, voordat je er overheen kan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:38:
[...]

Op dit moment is mij crypto investering meest rendementvol......
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uhb3KOm7FaGEglQEyEPu3uhGbXY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/e6NpPoGCGOmHQW4ozoicjKAS.gif?f=user_large

dat wordt Rapparteren!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:40:

[Afbeelding]
We zitten ook in een uptrend, kijk maar naar je eigen chart. De higher timeframes zitten in een range, waar we tegen de top van een value area aanlopen, maar zolang de 97k low niet gebroken wordt traden we met de prijs mee en dat is up.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:46:
[...]

We zitten ook in een uptrend, kijk maar naar je eigen chart. De higher timeframes zitten in een range, waar we tegen de top van een value area aanlopen, maar zolang de 97k low niet gebroken wordt traden we met de prijs mee en dat is up.
Toch even uitgezoomed en wat getekend.. dit is voor mij geen uptrend?

Het zou een ascending triangle kunnen zijn, die naar boven uitbreekt en wat bullish oogt, maar.. dan gaan we nog een paar dagen moeten wachten..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_YwY_sm5FvcR655w7Z2pbzM2vI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LxLKImRUxjUezzTKTIfC7GF1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 30-01-2025 09:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:52:
[...]

[Afbeelding]
Gerapparteert voor negatieve TA. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Het zou een ascending triangle kunnen zijn, die naar boven uitbreekt en wat bullish oogt, maar.. dan gaan we nog een paar dagen moeten wachten..

[Afbeelding]
Zie de 4H zoals je zelf ook schetst, duidelijke uptrend aldaar (sinds 27-1 higher highs en higher lows), en de hogere timeframes zitten in een range. We roteren nu naar boven in de range richting 107k, en daar gaan we bepalen of er een breakout met nieuwe ATH's komt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

[Afbeelding]
TA-gevecht tegen TomTom

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/5gp.gif

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Pw1pJ85bumwAAAAM/mortal-kombat-scorpion.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Gaat 105 eraan en naar 107 of toch richting 100 - beiden zijn mogelijk in de grafiek.

Moet even kijken waar de grootste liq te rapen valt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
Heeft niets met gevecht te maken, enkel verschillen we hier van analyse :)

Lokale uptrend is er zoals ik al zei, maar nog niet in het grotere plaatje. Je kan voorzichtig bullish zijn, want de nieuwe triangle die zich vormt is een bullish patroon, maar er is nog niets major gebroken qua trends en we kunnen bij een rejection nog steeds rangen in die driehoek, wat een lower high en lower low meebrengt.

EDIT: hopelijk brengt dit plaatje wat duidelijkheid..

Driehoek 1 was ook een lokale uptrend, maar ook die ging weer in de range.. dat is wat ik bedoel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hmtDP-ga8xT99QqVqWQOoVxd_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0mLXNy6cFuGlnYR1RltZyzju.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door kazzzdafke op 30-01-2025 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Heb wel wat verkocht van m'n superwinsten :+

Maar fair enough - theoretisch rendement :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:59:
Heeft niets met gevecht te maken, enkel verschillen we hier van analyse :)

Lokale uptrend is er zoals ik al zei, maar nog niet in het grotere plaatje. Je kan voorzichtig bullish zijn, want de nieuwe triangle die zich vormt is een bullish patroon, maar er is nog niets major gebroken qua trends en we kunnen bij een rejection nog steeds rangen in die driehoek, wat een lower high en lower low meebrengt.
Eigenlijk verschillen we helemaal niet, ik zeg dat we op de higher timeframes in een range zitten. Triangles en andere vormen van verticale analyse zijn m.i. hopium, alleen horizontale prijsactie doet er toe. Daar zien we op de H4 dat er wel degelijk een uptrend is (zoals je zelf ook ziet), maar uiteraard moeten eerst de lower timeframes bullish flippen voordat we op de higher timeframes een higher high kunnen zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
TA ofniet, hou het simpel ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tRUZSYTD5AzzRV7ZrFHkAJqliI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vy3aOFjCwGASPMQTbwXnHqDx.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:01:
[...]

Eigenlijk verschillen we helemaal niet, ik zeg dat we op de higher timeframes in een range zitten. Triangles en andere vormen van verticale analyse zijn m.i. hopium, alleen horizontale prijsactie doet er toe. Daar zien we op de H4 dat er wel degelijk een uptrend is (zoals je zelf ook ziet), maar uiteraard moeten eerst de lower timeframes bullish flippen voordat we op de higher timeframes een higher high kunnen zetten.
Klopt, hier kloppen we op af :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:00:
[...]

Heb wel wat verkocht van m'n superwinsten :+

Maar fair enough - theoretisch rendement :X
nee dat mag dus echt niet!
het is rendament :X

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dat gezegd hebbende, leuke discussie wel @kazzzdafke

Tijd dat die shitcoin nog een ATH pakt dan kan ik weer wat verkopen voor gerealiseerd rendament :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
@tomtom901 ik wilde net benoemen dat dit een mooie inhoudelijke discussie is tussen jou en @kazzzdafke. Hier kan iedereen die wat met TA doet of er interesse in heeft een hoop van leren, dus het is alleen maar goed dat dergelijke discussies worden gevoerd wat mij betreft!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
PS. mijn prognose "als" we de driehoek breken is dat we dan richting 112 - 113k gaan als eerste target..

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 30-01-2025 10:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Kol Nedra schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:03:
[...]

nee dat mag dus echt niet!
het is rendament :X
Bro, het is rendement, met een e. Net als je portfolio moet je spelling on point zijn. Als je "rendament" zegt, gaat je credibiliteit net zo hard onderuit als een altcoin na een rugpull. Stay sharp. 🚀📈

spoiler:
Heb chatgpt in cryptobro modus gezet voor je.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:12:
Bro, het is rendement, met een e. Net als je portfolio moet je spelling on point zijn. Als je "rendament" zegt, gaat je credibiliteit net zo hard onderuit als een altcoin na een rugpull. Stay sharp. 🚀📈

spoiler:
Volgens mij is het de hoogste tijd voor deze klassieker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmQYNEgOw4QOYFAXFwSMCbrFbYk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ch5ed0trp0SpOAwI5X4FlBG0.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
[...]

spoiler:
Gerapparteerd, vanwege blasfemie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

spoiler:
}:O }:O }:O Hier is het rendament }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Guere schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:13:
[...]

Volgens mij is het de hoogste tijd voor deze klassieker:

[Afbeelding]
Gelukkig heb ik de ultieme crypto-bro-meme counter intelligence tool binnen handbereik:

Ja bro, dit is gewoon een taalkundige rugpull. Een soort urban dictionary glitch waar mensen "rendament" blijven gebruiken alsof het ooit correct was. 🤡 Misschien komt het omdat het lekkerder bekt voor sommige mensen, of omdat het lijkt op andere woorden die eindigen op -ment en ze de verkeerde associatie maken.

Dit soort dingen verspreiden zich als een shitcoin-pump in een Telegram-groep. Iedereen denkt dat het klopt omdat ze het vaker horen, maar als je fact-checkt (of in dit geval een woordenboek erbij pakt), zie je dat het gewoon FUD is voor je spelling. 📉😂

Dus ja, ergens een lokale taalfout-meme die blijft hangen. Misschien ooit begonnen als een boomer-typo en nu een inside joke geworden.

Maargoed, de urban legend achter rendAment zal even geheim blijven want ChatGPT heeft geen toegang tot GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Haha zoveel was mij al duidelijk ja :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bij mij geeft em dit:

"Rendament" ist ein Begriff, der je nach Kontext unterschiedliche Bedeutungen haben kann:

Finanzen & Investitionen: Es kann sich auf die Rendite beziehen, also den Ertrag einer Investition im Verhältnis zum eingesetzten Kapital.

Produktion & Wirtschaft: In der Industrie kann "Rendament" die Effizienz oder den Ertrag eines Produktionsprozesses beschreiben, z. B. das Verhältnis von eingesetzten zu produzierten Rohstoffen.

Technik & Maschinen: In technischen Zusammenhängen kann es sich um den Wirkungsgrad einer Maschine oder eines Systems handeln, also das Verhältnis von zugeführter zu nutzbar gemachter Energie.

Welchen Bereich meinst du genau? 😊

Ik ben nochtans geen Duitser :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:33

Coldcat

HODL

Mensen mee shitcoins mogen alleen over rendamint spreken, of rendarekt voor de grote poepscheppers.

[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 30-01-2025 10:19 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Sjees, zit ik me alweer twee dagen af te vragen waarom er geen nieuwe berichten zijn in de SC... blijkt dat er weer een nieuw topic geopend is. :+ 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

spoiler:
Gerapparteerd!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Iedereen en zijn moeder zegt rAndement, dus I'll stick to that

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HifxFLT67-F48tTU6O0QT39d83g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Onk3tlMoBU0NkLHqGXJVZOkD.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Dit begint als een ontgroening te voelen :7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:31:
Doe maar ontroding. Ik zie graag meer groen in beeld.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:36
NiGeLaToR schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:31:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_nwveouCveo_X7xBPgAgR3253ho=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3MJfX91B7Mx5KiQFewBOoG4J.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:01:
[...]

Triangles en andere vormen van verticale analyse zijn m.i. hopium, alleen horizontale prijsactie doet er toe.
Retail trader patronen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 21:30
SUI lijkt ook weer een teken van leven zien gelukkig. Hopelijk zet het door... Moet die chart van @kazzzdafke niet uitkomen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:53:
SUI lijkt ook weer een teken van leven zien gelukkig. Hopelijk zet het door... Moet die chart van @kazzzdafke niet uitkomen.
Vraag me af of dit het moment is om je te vertellen dat ik mijn spot van 3.80 buiten heb gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:54:
[...]

Vraag me af of dit het moment is om je te vertellen dat ik mijn spot van 3.80 buiten heb gezet :)
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Geen SUI meer in zijn PF. Misschien alleen nog om wat te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45
Hoe ik de lijnen ook trek lijken we toch echt eruit te breken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqtfgLWCba0lXDdSzC4li6Jue60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UEaHgk0TDJWRFe2B2U5v24tE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/OIP.OcwlEM_BtA-dKk-C6TV_1gAAAA?rs=1&pid=ImgDetMain

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
Vergeet ook niet dat tomtom vaak op kortere termijn trade, zie dit niet per se als "advies" voor long-term HODLers. Sowieso doet @tomtom901 niet aan directe "volg-dit-op" adviezen, dan ben je namelijk ook verantwoordelijk voor de eventuele tranen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
TakutoRadiance schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:03:

[Afbeelding]
Niet als je ze zo tekent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akO0HVOqxSpJkHo0x-0zCnAIDCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VUvBnIkn5wVo2KgNhtsvGGYH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:03:

[Afbeelding]
Bij elke scenario is wel een plaatje te tekenen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6af5xjU6bt3ZkIvmIx3uzfBg4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qq6FBMMdpw5kxEiK78IdZOcn.jpg?f=fotoalbum_large

Keerpunt voor me is 106K, zie je op korte timeframe maar evengoed op de daily terug.

Onderste zone 101, iets hoger dus dan @gebruikershaes hem tekende.

Lijkt dat we op short termijn allemaal zelfde zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:12
YES schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:34:

Of er met 1-6 af, dat is pas rekt.
Mooie voorspelling @YES _/-\o_ ! Ja ben nog aan het teruglezen hahaha.

BTC staat weer een stukje hoger. Ben benieuwd of we eens uitbreken. Wanneer we uitgaan van een bullflag nu, dan is de target iets van 140k toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dat ik mijn winsten op SUI heb genomen, heb nog een klein beetje maar ik had een goede entry recentelijk. Was een beetje een grapje ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Zal overgeslaan worden want ik heb een buy order gezet :*)

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Masstje schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:12:
[Afbeelding]

Keerpunt voor me is 106K, zie je op korte timeframe maar evengoed op de daily terug.

Onderste zone 101, iets hoger dus dan @gebruikershaes hem tekende.

Lijkt dat we op short termijn allemaal zelfde zien.
Ja 106k moeten we ff hard doorheen, anders weer een move naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:06:
Vergeet ook niet dat tomtom vaak op kortere termijn trade, zie dit niet per se als "advies" voor long-term HODLers. Sowieso doet @tomtom901 niet aan directe "volg-dit-op" adviezen, dat ben je namelijk ook verantwoordelijk voor de eventuele tranen :D
Amen
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Om daar aan toe te voegen jij deelt ook niet al je trades hier, dat doe je alleen via de PM

Dus als je de trades hier probeert te volgen dan mis je een paar stappen

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Zie dit als een mooie kans om je SUI te lozen in een groene candle zoals het hoort. Mooie retest van target 1. Grote kans dat dit level weerstand wordt en gaan we weer door naar target 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Had even een dagje of twee niet gekeken. Ging allemaal wel snel de afgelopen dagen. Van de bull naar de bear en weer terug in de bull. Mooi bipolair gezelschap dit crypto kliekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
BTC100K2021 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:43:
[...]

Meestal als ik een zakje heb dan is het klaar met de gains. En pech voor jou, ik heb ook een zakje AERO.
We gaan diep in de sterrenstelsel.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:15:
[...]

Dat ik mijn winsten op SUI heb genomen, heb nog een klein beetje maar ik had een goede entry recentelijk. Was een beetje een grapje ook :)
Op dagniveau zou ik nu moeten verkopen. Maar ik ben geen trader en sta nog steeds 20% lager dan 2 weken geleden. Of het nu wel of niet gaat gebeuren, ik hoop nog steeds op een mini-altseizoen. Dus vanuit de iets langere termijn gedachte moet ik nu blijven holden, met de kans dat ik straks weer de helft van de stijging van vandaag inlever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
dylan_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:35:
Had even een dagje of twee niet gekeken. Ging allemaal wel snel de afgelopen dagen. Van de bull naar de bear en weer terug in de bull. Mooi bipolair gezelschap dit crypto kliekje.
En dan precies op donderdag-dipdag terugkomen >:)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
dylan_ schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:35:
Veel zitten met de neus op de 1 minuut chart. Bij een rode dag is het bear en bij een groene dag is het moon. Deze hele move van Bitcoin en de alts veranderd helemaal niets aan mijn bear case short term. Het zijn bij de alts allemaal bounces vanaf lage supports terwijl er belangrijke levels zijn verloren. 99.9% zit nog steeds in een downtrend tegenover Bitcoin.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:40:
[...]

Op dagniveau zou ik nu moeten verkopen. Maar ik ben geen trader en sta nog steeds 20% lager dan 2 weken geleden. Of het nu wel of niet gaat gebeuren, ik hoop nog steeds op een mini-altseizoen. Dus vanuit de iets langere termijn gedachte moet ik nu blijven holden, met de kans dat ik straks weer de helft van de stijging van vandaag inlever.
Met deze mentaliteit eindig jij op zero. Hoe kan je nu een altseason verwachten met een BTC.D in een uptrend en zonder QE de komende maanden? Jij blijft hoe dan ook hodlen. Want je wilt perse je verloren virtuele gains terug. Dus blijf je zitten. Dan krijgen we een bounce. Maar je target is niet gehaald dus blijf je zitten. Dan gaan we een level lager. Dan wil je helemaal niet verkopen dus blijf je weer zitten. Net zo lang totdat je het de moeite niet meer waard vind om te verkopen. En zelfs dan gaat er nog -90%% af in de beer.

[ Voor 24% gewijzigd door zwembroek op 30-01-2025 11:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:44:
[...]

Met deze mentaliteit eindig jij op zero. Hoe kan je nu een altseason verwachten met een BTC.D in een uptrend en zonder QE de komende maanden? Jij blijft hoe dan ook hodlen. Want je wilt perse je verloren virtuele gains terug. Dus blijf je zitten. Dan krijgen we een bounce. Maar je target is niet gehaald dus blijf je zitten. Dan gaan we een level lager. Dan wil je helemaal niet verkopen dus blijf je weer zitten. Net zo lang totdat je het de moeite niet meer waard vind om te verkopen. En zelfs dan gaat er nog -90%% af in de beer.
Been there, done that?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mzt-iX6U2DwUk7ojo55wVKCd0go=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ldyTIhlKNCivbjGmSg5lPRYq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16
[...]

100% eens.

@bsmpower waarom verkoop je niet gewoon een groot deel, gezien je eerdere berichten, en houd je lekker een moonbagje 'voor het geval dat'. :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:00
[...]

Niet terug kijken naar vorige week toen je 20% hoger stond, wat nou als je volgende week -40% lager staat, dan denk je had ik maar verkocht? De top timen van alts is lastig, neem genoegen met een leuke winst man of zet het om in BTC eventueel.

En anders niet zeuren maar doorholden als je denkt dat er meer in het verschiet zit, maar niet janken als je straks als nog rekt gaat of bagholder word, maybe komt dit bot over maar je hebt al heel veel advies gehad maar je hakt de knoop niet door :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:42
[...]

Uitstekende strategie om al je ongerealiseerde winsten terug te geven aan de markt. Er is nul garantie dat de eerder behaalde ATH wordt behaald. Voor hetzelfde geldt pompen we verder en print je een lower high om vervolgens een lower low te printen. Vervolgens sta je nog verder van je target en voor je het weet is de cycle voorbij en ben je een Sui community member.

Verkoop je Sui in stappen. Stijgen we verder: mooi je hebt nog steeds wat Sui. Dalen we: mooi je hebt winst genomen. Met de alles of niets mentaliteit ga je rekt.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1peJOoQw4dLDy5LAZtpzrv1YSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L6Vl9toa0nfMXugZxm5Dz9Ka.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dat lijkt iets te dik voor zweetdruppels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

Snap je beredenering. Maar door te blijven zitten heb ik Q4 ook winst gehaald. Als ik Augustus had verkocht had ik nu 1/3 gehad van wat ik nu heb. Had ik begin December verkocht had ik nu 1,5x meer gehad. Zit dus ergens tussen mijn bodem en top als ik kijk naar de afgelopen maanden.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
Ik vind dat we allemaal oprecht goede adviezen aan @bsmpower hebben gegeven. Nu is het aan hem. Als hij weer zijn eigen koers gaat varen en SUI gaat rekt dan is het ook wel een keer klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:10
gebruikershaes schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:06:
[...]

Als er maar genoeg haargel in is opgelost kan het best hoor.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bushalte
gebruikershaes schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdm9xbDhieWsxamZ0eTYyNDFjbmh3cnFvdjVzYTJ2MXdsYTAwcjZlayZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/gHhz5ZqkY8rzyWUiKw/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:33:
[...]

Om daar aan toe te voegen jij deelt ook niet al je trades hier, dat doe je alleen via de PM

Dus als je de trades hier probeert te volgen dan mis je een paar stappen
Heeft ook 0 voordeel om hier alles te delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:06:
[...]

Snap je beredenering. Maar door te blijven zitten heb ik Q4 ook winst gehaald. Als ik Augustus had verkocht had ik nu 1/3 gehad van wat ik nu heb. Had ik begin December verkocht had ik nu 1,5x meer gehad. Zit dus ergens tussen mijn bodem en top als ik kijk naar de afgelopen maanden.
We zitten niet meer in een buy en hodl markt helaas. Het is kopen in de dip en verkopen in een bounce. Het is echt een spot traders markt geworden. Hodl is tot nu toe deze cycle een verliezende strategie gebleken voor alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:16
bsmpower schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:06:
[...]

Als mn moeder een pielemuis had gehad....
Kijk voor de lol eens naar de munten die niet meer bestaan, scams, rugpuls, of de term bagholder. Ik hoop voor je dat je ooit echt leest wat alle mensen je hier proberen te vertellen. Anders moet je echt gewoon een spaarrekening openen en hiermee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
tomtom901 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:09:
[...]

Heeft ook 0 voordeel om hier alles te delen :)
d:)b
Is in het verleden ook gedoe mee geweest hier. Ondank dat iedereen ter allen tijden / te aller tijde / ten alleriaantje tijdenenen / te allen tijde hier alleen zelf verantwoordelijk voor is.

Doorhalen wat niet van toepassing is

[ Voor 5% gewijzigd door Bushalte op 30-01-2025 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
zwembroek schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:09:
[...]

We zitten niet meer in een buy en hodl markt helaas. Het is kopen in de dip en verkopen in een bounce. Het is echt een spot traders markt geworden. Hodl is tot nu toe deze cycle een verliezende strategie gebleken voor alts.
ben ik niet mee eens. Kijkende naar de bearmarket. Zijn genoeg alts die bijgeharkt konden worden (noem er een paar: INJ, FET, ADA, VELO) waar gewoon hodl en sell strategie is gehandhaafd hier :).
De markt zoekt nu een weg, maar banana zone, no sleep season zou theoretisch nog moeten komen (NFA)

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 30-01-2025 12:13 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!