Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
BREAKING: πΊπΈ AUSTIN KING EXPLAINS WHY $XRP WILL PASS $ETH!π₯π
β Good Morning Crypto (@AbsGMCrypto) 12 februari 2025
βMy Simple Answer Is Yeah.β β @0xASK
βI Think Both $SOL & $XRP Are Serious Contenders For That #2 Spot.βπ
Will $XRP or $SOL Pass Ethereum One Day? π
Comment Below & Follow For More!!ππ#Ripple #Solanaβ¦ pic.twitter.com/Q9ucJEOdqb
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vVtTwVyAqKwcvCqxGfUB7eev.gif?f=user_large)
Ja, ome Charles was vandaag gesignaleerd bij de Walmart om boodschappen te doen. Binnenkort announcement dat Walmart volledig op de Cardano chain gaat draaien.DutchCrownNL schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
Zozo ADA weer boven de $0.8, die durft.
Ik weet het niet hoor, maar:Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
Is dit nu de dip waar we allemaal op hebben gewacht? Misschien moet ik voorzichtig weer gaan kopen? Of nieβ¦
[Afbeelding]
- we hebben de grootste liquidation event gehad in de geschiedenis van crypto
- ''bearish/hawkish'' opmerkingen van jerome powell over geen QE
- tegenvallende CPI cijfers
En alsnog gaat BTC niet dieper.
M.i. is er een keiharde bodem gevormd (of iig in de range waar we al bijna 2mnd in zitten).
Maar goed, wachten op 75k, 20k.. 12k.. ben benieuwd hoor...
[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 13-02-2025 20:23 ]
Heb je er een theorie over? Er is sinds deze week wel ETF outflow, dus mogelijk wat vertraagd effect en dat het volgende week begint te dalen?keanu_ schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:22:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar:
M.i. is er een keiharde bodem gevormd (of iig in de range waar we al bijna 2mnd in zitten).
hoe heet deze dame? asking for a friendMoiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
Is dit nu de dip waar we allemaal op hebben gewacht? Misschien moet ik voorzichtig weer gaan kopen? Of nieβ¦
[Afbeelding]
nothing stops this train
Zo de gifbeker wat betreft de βtarifsβ lijkt me nu leeg. Landen passen hun tarieven aan = geen tarieven meer van de US. Lekker voorspelbaar
Geen theorie, gewoon feiten van uit het verleden, na FTX crash en covid, was de bodem gezet (maar goed.. garantie uit het verleden..)kbuntu schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:28:
[...]
Heb je er een theorie over? Er is sinds deze week wel ETF outflow, dus mogelijk wat vertraagd effect en dat het volgende week begint te dalen?
Zoveel doen die ETFs echt niet hoor
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 13-02-2025 20:51 ]
Gast je ziet hopelijk wel dat dat een AI face is? Zoals je op heel insta ziet?Kol Nedra schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:37:
[...]
hoe heet deze dame? asking for a friend
Image search.Kol Nedra schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:37:
[...]
Maarre, ze kijkt alleen maar zo naar je als je nog in fiat zit.
Nu kopen en lekker een weekje skiΓ«n. Dat ga ik doen.keanu_ schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:22:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar:
Ik zit er alweer beetje in sinds 95.5. Zolang 95 het houdt gaan we goed. Daaronder zou een retest kunnen worden van 91-92. Echt veel lager zie ik het niet gaan. Maar who knows.Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
[Afbeelding]
Jaa nu weet ik het wel, het kwartje viel laat
Pinsa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:15:
[...]
Jaa nu weet ik het wel, het kwartje viel laatik wist niet dat jullie allemaal blowers waren⦠dus 69k heeft ook een andere betekenis
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cGmkJxwo0uV8EgoVPyEqQyTd.jpg?f=user_large)
Kan, maar een aantal herken je ook wel zonder bordje.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Mh1UHhtBerY0IyWGYdTjCv0e.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CTKV3otVsnA81fkPLOStLpue.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MxuH1iGUwkjteZe4Z9RBHsuU.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pza4meDd7io3RC3E5uIYOj0o.gif?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 13-02-2025 21:43 ]
TACO speelt met mn PrivΓ© - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dan meme ik mezelf wel.Darrell schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Kan, maar een aantal herken je ook wel zonder bordje.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8Z9QifcGJz3nliMLDYeuIVED.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow en pinsa
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FOLK6dZp6Ep1Khu7l4FywF25.jpg?f=user_large)
Deze is nu te bestellen ook :
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BvuYuXL7b992ojpBwL8rJ1nb.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 13-02-2025 21:32 ]
JUST IN: πΊπΈ President Trump says interest rates "are going to be going down."
β Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 februari 2025
JUST IN: πΊπΈ President Trump says he will look into the IRS.
β Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 februari 2025
Exact wat ik gisteren al schreef. Ze kunnen geen kant op.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Huh, meeting? Sorry ben beetje moe, niet zo scherpAeronaut schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:26:
Gvd guere, is er ook een avond meeting?
Na netwerkborrel natuurlijkGuere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:14:
[...]
Huh, meeting? Sorry ben beetje moe, niet zo scherp
Wikipedia: Kristine FrosethKol Nedra schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:37:
[...]
Het meh-gehalte gaat omhoog. Lijkt ook echt de helft van d'r werkelijke leeftijd (op die foto dan)
Oh ja, in de avonduurtjes kunnen er wel dingen met babe plaatjes zijn ofzo. Het schema had geen ruimte meer...Aeronaut schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:32:
Na netwerkborrel natuurlijk
Zie ook dat het oorspronkelijke filmpje flink bewerkt isByteMe_ schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:38:
[...]
Het meh-gehalte gaat omhoog. Lijkt ook echt de helft van d'r werkelijke leeftijd (op die foto dan)
:strip_exif()/f/image/QS8BQmZWeepb0vmqqEMWmtzK.jpg?f=fotoalbum_large)
Eej AaiMoiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:39:
[...]
Zie ook dat het oorspronkelijke filmpje flink bewerkt is
[Afbeelding]
Tja, vroeger was het gewoon een getalenteerde beeldbewerker. Vroegah, toen je voor 2 Bitcoinen een lekkere pizza kon kopen. Nu iets meer pizzaβs.
[ Voor 17% gewijzigd door Moiety op 13-02-2025 23:00 ]
De ontwikkelingen gaan zo bizar snel, geen tijdelijk hype imo. Wat sommige beweren.Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:56:
[...]
Tja, vroeger was het gewoon een getalenteerde beeldbewerker.
Was best een babe trouwens, Cleo. Net te laat geboren.
[ Voor 6% gewijzigd door Alpina op 13-02-2025 23:01 ]
Nope, pas maar opAlpina schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:00:
[...]
De ontwikkelingen gaan zo bizar snel, geen tijdelijk hype imo. Wat sommige beweren
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Qeod8V12vpqQL63vtZv1FXrZ.gif?f=user_large)
Lekkere wijven, lelijke wijven, homos en events. Alles op dezelfde pagina in de SC. Alts zijn weer rood. SUI zit nog boven de close van vorige week anders was @bsmpower weer over de rooie.
@anti elppa zegt ik zei toch dat ze geen kant uitkunnen. BTC zal dus nog wel 4 maanden flatlinen.
Niemand heeft meer interesse in die magische internetmunten behalve een stel faniekte adoptalen. Uit saaiheid voor de koers verslapt langzaam de aandacht.
Het kan iedere dag $5k omhoog of omlaag. Maar vooralsnog op de magische $96.5k. De bodem van de volgende bear-market als deze uitspeeltvolgens het $420 scenario.
Wat een chaos in de Capital Hill vandaag.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-02-2025 23:10 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
+1
Een volgende grote oorlog zal inderdaad met mitrailleur schietende hondjes gevochten worden.
Hoeveel $ass kost deze prachtige mevrouw? Wat een geweldige vrouw!Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
[Afbeelding]
Stomme dagboek, btc heeft weer zn middelpunt van afgelopen 6 dagen opgezocht.Aeronaut schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:23:
Lief dagboek.
Btc 97.8k
Eth 2700
Sol 200
Btc.d onder 61%
Btc 96.4k
Eth 2640
Sol 195
Aero 0.80
Btc.d 60.95%

Never ever financial advice...
Schietende hondjes kunnen we hebben. Een virus dat op onze longen slaat, daarentegen. Maar laten we ai niet op ideeΓ«n brengen. Maarre, weer ontopic. When moon?Alpina schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:09:
[...]
+1
Een volgende grote oorlog zal inderdaad met mitrailleur schietende hondjes gevochten worden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/McwY0KhHZmnbWPbvkA3QnuLh.gif?f=user_large)
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:29:
Last al wat geruchten over xrp, maar wel een pump(je) opeens
:strip_exif()/f/image/UfaWIixK7auhCaF1RCPdqocb.jpg?f=fotoalbum_large)
Shitcoin ETFβsβ¦.
Deze tijdelijke bull is klaar voor een correctie lijkt het. De fut is eruit.
Eens, Xrp gaat zometeen heel hard onderuit. Denk ikβ¦Coldcat schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:38:
[...]
Shitcoin ETFβsβ¦.
Deze tijdelijke bull is klaar voor een correctie lijkt het. De fut is eruit.
Ja wat maakt AI van dat mooie beeld van Ronaldo danAlpina schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:00:
[...]
De ontwikkelingen gaan zo bizar snel, geen tijdelijk hype imo. Wat sommige beweren.
[Video: AI Brings Historical Legends to Life β You Wonβt Believe Your Eyes! #shorts]
Was best een babe trouwens, Cleo. Net te laat geboren.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iaDpZSNLl9G7vUANfOO7Pv7R.jpg?f=user_large)
AlterBridge schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:41:
[...]
Ja wat maakt AI van dat mooie beeld van Ronaldo dan?
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3pLCoKTxM2lCJ3nv0Xx0Z0Xu.gif?f=user_large)
Meneer @tomtom901 , gooi er nog eens een paar in je mandje:
https://www.nu.nl/economi...and-de-komende-jaren.html
Anders worden het in vervolg ook alleen nog Lambos voor je....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
+4% na dit nieuws.Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:39:
[...]
Eens, Xrp gaat zometeen heel hard onderuit. Denk ikβ¦
Super gaaf! Wie denkt nog dat AI een hype is dan? Als we binnen redelijk tijd βagentsβ hebben die mijn administratieve taken volledig overnemen, neemt het echt een vlucht op de werkvloer. Zelfs dit is ook maar een klein gedeelte van de toepassingen.AlterBridge schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 23:41:
[...]
Ja wat maakt AI van dat mooie beeld van Ronaldo dan?
[Afbeelding]
Er gaat niets boven de auto krabben met een fysieke bitcoinKol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:46:
wordt tijd dat btc naar $300k gaat, ik moest vanochtend krabben, bitcoin can fix this
Geen last van hier.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Hopelijk worden we beloond met een dikke moon ipv die zwembroek plaat.
[ Voor 50% gewijzigd door Coldcat op 14-02-2025 08:16 ]

Naar 98k en weer terugTakutoRadiance schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:18:
Het voelt echt aan als een geweldige dag voor een reisje naar de maan
Nog eventjes op de handen zitten maar heb er alle vertrouwen in dat er nog wel een pumpje komt in deze horizontale geitenbende
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Xl9L9211SvU2EA3AB9shwtNE.jpg?f=user_large)
BTC β¬94.837,08
Zie het positief in. Als de prijs blijft dalen, kun je de average buy blijven verlagen!koelebobes schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:28:
Gisteren mijn gemiddelde Average buy van ETH iets naar beneden gehaald, Ben van begin februari 3100 nu naar 2800 gegaan!

Ja vanmiddag pissen de Amerikanen het weer terug.
Wel makkelijk scalpen zo.
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:11:
het is Valentinesdag, enige wat echt telt is natuurlijk
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DWD73NrEDCgewQDb6PLR9zeF.jpg?f=user_large)
βDonβt focus on making money; focus on protecting what you have.β
Ligt eraan wat je aan het krabben was?Kol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:46:
wordt tijd dat btc naar $300k gaat, ik moest vanochtend krabben, bitcoin can fix this
- Voor lichamelijk ongemak hebben we medicatie
- voor bevroren autoruiten een garage.
- Voor koud weer in het algemeen is er emigratie naar warmere oorden.
Ook Warren moest toen nog krabben Kol.Kol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:46:
/f/image/y20ALina7TXPGw5S0UbNipph.png?f=fotoalbum_large)
zie je mij als Warren?Alpina schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:27:
[...]
Ook Warren moest toen nog krabben Kol.
[Afbeelding]
helaas pas rond leeftijd 37 begonnen dus mijn sneeuwbal loopt tever achter
daar teken ik voor
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 14-02-2025 09:33 ]
nothing stops this train
Speciale Valentijn actie zodat de gains van Alts in BTC gestoken kunnen wordenkeanu_ schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:23:
altcoin pumpje, wat is deze. Flippening soon?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
https://farside.co.uk/btc/
13 Feb 2025
26.2
(94.5)
(15.7)
(52.7)
(4.8)
(8.4)
0.0
-
0.0
(6.9)
0.0
(156.8)
* ByteMe_ ziet geen 25M op z'n rekening, fake news!Alpina schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:27:
[...]
Ook Warren moest toen nog krabben Kol.
[Afbeelding]
ByteMe_ schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:50:
Er gaat niets boven de auto krabben met een fysieke bitcoin
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IVz9ewjvrwydRcIVU9qJrNI7.jpg?f=user_large)
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
Geldt gelukkig alleen voor groene dus niemand die je iets kan maken.
En ... alleen voor dildo's dus niet voor vibratorsDarrell schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:10:
[...]
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.

βDonβt focus on making money; focus on protecting what you have.β
buy low sell high
nothing stops this train
Leuk. Maar in dit topic is alleen dit karmaverhogend:Kol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:28:
wederom weer wat LTC verkocht, leuk spelletje zo
buy low sell high
:strip_exif()/f/image/bzGHTCBFw7fibHG9MhD4n0Zu.jpg?f=fotoalbum_large)
Begint aardig significant te worden.
The added cryptocurrencies are Ondo Finance ( ONDO$ONDO), Morpho ( MORPHO$MORPHO ), Aerodrome ( AERO$AERO ), Virtuals ( VIRTUAL$VIRTUAL ), Kamino ( KMNO$KMNO ), and GoPlus ( GPS$GPS ).
[ Voor 85% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-02-2025 10:44 ]
Way higher.Kol Nedra schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:28:
wederom weer wat LTC verkocht, leuk spelletje zo
buy low sell high
LTC met hun ETF verkoop ik pas nadat die ATH eraan gaat en in prijs discovery duikt.
Als er 1 alt een comeback gaat maken is het Litecoin imo. LFG!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
van mijn echte LTC stack blijf ik ook vanaf, maar beetje traden in EUR pair op ByBit; om zo meer euro te krijgen en die gebruik ik voor boodschappen te betalen etc. mocht de buy low niet komen omdat ie verder stijgt dan gaat het gewoon dca naar btc of ook voor de boodschappenVis schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:45:
[...]
Way higher.
LTC met hun ETF verkoop ik pas nadat die ATH eraan gaat en in prijs discovery duikt.
Als er 1 alt een comeback gaat maken is het Litecoin imo. LFG!
nothing stops this train
Die gaat dan nog wel even pumpen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:42:
@Aeronaut Binance listing komt eraan voor AERO, prettig weekend. Is toegevoegd aan de pre-listing pool.
The added cryptocurrencies are Ondo Finance ( ONDO$ONDO), Morpho ( MORPHO$MORPHO ), Aerodrome ( AERO$AERO ), Virtuals ( VIRTUAL$VIRTUAL ), Kamino ( KMNO$KMNO ), and GoPlus ( GPS$GPS ).
en dan gelijk 3 base muntjes... handjeklap tussen coinbase en binance?BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:42:
@Aeronaut Binance listing komt eraan voor AERO, prettig weekend. Is toegevoegd aan de pre-listing pool.
Jammer dat ik er maar twee (2) van heb.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat vindt @tomtom901 ook over zijn Porsches.
They who buy the dip, deserves the rip.
bybit blijkbaar ook eergisteren.. announcement van announcement.. soon spotBTC100K2021 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:42:
https://x.com/Bybit_Official/status/1866800099591946750
binance en bybit lopen nooit ver van elkaar..
Figuren die dit dragen hebben 3 tientjes BTC op Blox staan en 100 euro Ripple.
Ik ga als boormachine en dan de hele tijd zulke apen intimiderenBTC100K2021 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:26:
[...]
Figuren die dit dragen hebben 3 tientjes BTC op Blox staan en 100 euro Ripple.
Maktub
Hebben ze ook een Makita boormachine outfit?
edit: en hem dan zelf al maken, laat maar.

[ Voor 5% gewijzigd door dehardstyler op 14-02-2025 11:29 ]
De toon was eerder al gezet door een zeker iemandDarrell schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:10:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OwL3uLcOcsUfbBLXoyD5VApS.jpg?f=user_large)
Hier valt niets te halen.MrMrq schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Ik ga als boormachine en dan de hele tijd zulke apen intimideren
:strip_exif()/f/image/gARlHGBe9vAh7ZHAWMVs3cUV.jpg?f=fotoalbum_large)
Zien we het zo somber in jaknakworst schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:53:
[...]
Zie het positief in. Als de prijs blijft dalen, kun je de average buy blijven verlagen!
BTC β¬94.837,08
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!