EensSteady schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:22:
[...]
ETH mag wel een keertje een wickje maken boven de 4K. Ik heb al heel lang heel veel geduld met deze coin. Had toch beter 100% BTC maxi kunnen zijn.
:strip_exif()/f/image/0UncFrtJHuBxjdGbOmPGUvjX.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC €94.837,08
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
EensSteady schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:22:
[...]
ETH mag wel een keertje een wickje maken boven de 4K. Ik heb al heel lang heel veel geduld met deze coin. Had toch beter 100% BTC maxi kunnen zijn.
BTC €94.837,08
Vaak zie je dat de markt (vooral aandelen) in aanloop naar sowieso wat rustiger is. Big boys willen niet verrast worden.Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:35:
[...]
Oh ja, weer een cijfertje... PPI. Twijfel beetje of dat vandaag wel iets gaat doen, maar wie weet
En op het moement van publicatie:tomtom901 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:45:
[...]
Vaak zie je dat de markt (vooral aandelen) in aanloop naar sowieso wat rustiger is. Big boys willen niet verrast worden.
Lesje geleerdknakworst schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:32:
Liefde maakt blind.
https://nos.nl/artikel/25...or-150-000-euro-aan-julia
Julia stuurt een link naar het platform en helpt Douwe aan een account. Ze stuurt duidelijke screenshots met pijltjes. Het platform lijkt echt: het staat wereldwijd bekend als betrouwbaar en staat in het register van De Nederlandsche Bank. Douwe meldt zich aan.
Dikke B&B vakantie
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En nog even die tarrifs afwachten vandaag. Het houdt niet op niet vanzelf.Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:31:
PPI MoM ook hoger dan verwacht: 0.4% i.p.v. 0.3% verwacht. Vorige maand: 0.2%.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Never ever financial advice...
Kom op man.Oepsje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:34:
Uiteindelijk zijn deze cijfers niet interessant toch? Het ligt er net aan hoe de FED ze interpreteert en wat zij ermee doen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Huh, waar dan? Heb je een chart of iets waar dat zichtbaar is? Voor zover ik kan zien kwam die drop pas echt om 14:30. Is natuurlijk wel allemaal geautomatiseerd, dus het gaat super snel. Insider info lijkt mij toch vrij makkelijk geroepen zonder bewijs dat het echt plaatsvond voordat de cijfers online stonden.kazzzdafke schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:34:
U.S. Bitcoin ETFs See Third Straight Day of Outflows, Totaling $494M, as BTC Stalls
Je zou verwachten dat hier dan een paniekje zou op komen, maar nee..
Bitcoin Faces CPI Shock—But Research Firm Says ‘Buy The News’:
Shortly before the data went live, Bitcoin saw a quick drop of -2.1% to $94,250, which some market observers speculate might be tied to traders or insiders receiving an early hint of the inflation overshoot.
Straf wel dat ze het ook gewoon openlijk effe duidelijk maken, die manipulatie
Leg eens uit waarom ze echt bearish zijn?zwembroek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:44:
De cijfers zijn gewoon super bearish. Je kan het niet mooier maken. Bitcoin en andere risk assets zouden hier normaal gesproken hinder van moeten ondervinden. Maar wie weet trekt Bitcoin gewoon zijn eigen plan. Ik geloof er alleen niet in. Eerst zien dan geloven.
Dat zit wel Schnorr.
Het prachtige is dat het niets met crypto te maken heeft. Twintig jaar terug hadden de opgewonden tieners en twintigers ook last van dit soort praktijken en gebeurde het gewoon in guldens euro's.knakworst schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:32:
Liefde maakt blind.
https://nos.nl/artikel/25...or-150-000-euro-aan-julia
Julia stuurt een link naar het platform en helpt Douwe aan een account. Ze stuurt duidelijke screenshots met pijltjes. Het platform lijkt echt: het staat wereldwijd bekend als betrouwbaar en staat in het register van De Nederlandsche Bank. Douwe meldt zich aan.
Dat zit wel Schnorr.
Zeker, ook in het Romeinse rijk werd er gescamd. Maar met 8 miljard mensen op aarde, snel internet in Azië, en chatgpt, worden die scams wel steeds geraffineerder.Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:50:
[...]
Het prachtige is dat het niets met crypto te maken heeft. Twintig jaar terug hadden de opgewonden tieners en twintigers ook last van dit soort praktijken en gebeurde het gewoon in guldens euro's.
Doe een cursus macro economie. Ik ga hier niet alles voorkauwen. En de meeste mensen stoppen toch liever hun kop in het zand.Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:50:
[...]
Leg eens uit waarom ze echt bearish zijn?
Geloven doe je in de kerk
zwembroek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:06:
Doe een cursus macro economie. Ik ga hier niet alles voorkauwen. En de meeste mensen stoppen toch liever hun kop in het zand.Je kan niet recht praten wat krom is.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het gaat hard achteruit bij Madelon bedoel je.zenith schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:58:
[Afbeelding]
Het gaat hard achteruit bij X
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Dat ook 😀Luuk schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:23:
[...]
Het gaat hard achteruit bij Madelon bedoel je.
zwembroek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:06:
[...]
Doe een cursus macro economie. Ik ga hier niet alles voorkauwen. En de meeste mensen stoppen toch liever hun kop in het zand.Je kan niet recht praten wat krom is.
Staat op tradingview zelf, onderaan..Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:48:
[...]
Huh, waar dan? Heb je een chart of iets waar dat zichtbaar is? Voor zover ik kan zien kwam die drop pas echt om 14:30. Is natuurlijk wel allemaal geautomatiseerd, dus het gaat super snel. Insider info lijkt mij toch vrij makkelijk geroepen zonder bewijs dat het echt plaatsvond voordat de cijfers online stonden.
Heb je de teksten gezien? Die zijn weinig geraffineerd hoor.knakworst schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:59:
[...]
Zeker, ook in het Romeinse rijk werd er gescamd. Maar met 8 miljard mensen op aarde, snel internet in Azië, en chatgpt, worden die scams wel steeds geraffineerder.
Dat zit wel Schnorr.
Probeer je met dat laatste te zeggen dat ik de Bitcoin-koers recht kan praten na een cursus macro-economie met koppelstreepje?zwembroek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:06:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
kbuntu schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:40:
Ik wacht eigenlijk op het moment dat men goud voor bitcoin gaat verkopen, dan wordt het pas echt leuk
Dan kan je lang wachten.kbuntu schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:40:
Ik wacht eigenlijk op het moment dat men goud voor bitcoin gaat verkopen, dan wordt het pas echt leuk
Huh? Ik snap werkelijk niet wat je bedoeld. Dit klinkt een beetje hetzelfde als dat welbekende "dat hep op facebook gestaan"kazzzdafke schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:43:
Staat op tradingview zelf, onderaan..
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 13-02-2025 15:49 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb echt geen idee wat je nu precies bedoelt te zeggen? Maar bespaar jezelf de moeite.Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:44:
[...]
Probeer je met dat laatste te zeggen dat ik de Bitcoin-koers recht kan praten na een cursus macro-economie met koppelstreepje?
Of moet het ook per se zonder koppelstreepje zijn? En moet ik een goed gebit hebben om de stof te kauwen?
Wist je dat ik als twintiger ook m'n eerste stapjes heb gezet in het leren omgaan met mensen die anderen denken te kunnen BiTChslappen zonder zelf iets te weten en daardoor maar terugvallen op een vorm van autoriteit die er niet is?
Was een goed leerproces. Overigens zonder koppelstreepje omdat je anders een taai proces krijgt waar je niet doorheen kan komen
Nouja, wat ik vooral wil zeggen is dat ik hoop dat @FrambozenTaart trots op mij is na dit verhaal en dat de koers morgen niet meer recht is. Want wat recht is kun je altijd krompraten!
Idd waar blijft die 88k?anti elppa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:47:
Kijkt 2 sec naar de btc chart. Flatline, alles dikke prima, consolidatie. *gaat weer wat anders doen en kijken morgen wel weer*
Ja geraffineerder is een kleine overstatement. Maar het is allemaal wel meer frequent, zie telegram, reddit/ledger. Meer hagel schieten = meer vangst. Ook is er zeker wel ontwikkeling. De eerste Nigeriaanse prins emails hadden tig taalfouten. Nu zijn de chats in foutloos Nederlands.Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:44:
[...]
Heb je de teksten gezien? Die zijn weinig geraffineerd hoor.
[Afbeelding]
Die jongen is zo blue als het maar kan.
En dat zeg ik niet om hem uit te maken voor rotte vis maar omdat ik zelf ook 20 ben geweest![]()
Dat duurt tot september 2026
Volgens mij is het nu een kwestie van (heel) veel geduld hebben. De cijfers vallen tegen, maar er gebeurt eigenlijk opvallend weinig met de koers van BTC. Dat kan ik alleen verklaren dat koop/verkoop nog enigszins in evenwicht is, verder wat traders die centen pakken binnen de range? Mooi voor hen, voor mij niet weggelegd. Zal in de loop van dit jaar wel wat nieuws komen dat een nieuw narratief aan btc geeft of een andere munt en dan kan het weer als een raket omhooganti elppa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:47:
Kijkt 2 sec naar de btc chart. Flatline, alles dikke prima, consolidatie. *gaat weer wat anders doen en kijken morgen wel weer*
Je moet altijd geduld hebben. Niets nieuws. Ook niet op dit moment.kbuntu schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:53:
[...]
Volgens mij is het nu een kwestie van (heel) veel geduld hebben. De cijfers vallen tegen, maar er gebeurt eigenlijk opvallend weinig met de koers van BTC. Dat kan ik alleen verklaren dat koop/verkoop nog enigszins in evenwicht is, verder wat traders die centen pakken binnen de range? Mooi voor hen, voor mij niet weggelegd. Zal in de loop van dit jaar wel wat nieuws komen dat een nieuw narratief aan btc geeft of een andere munt en dan kan het weer als een raket omhoog
Geen idee waar dit op slaat maar vind 'm wel grappig
gm
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 13 februari 2025
Final phase of the Bitcoin 60-day and Weekly cycles. 2 weeks left. Then next big leg up….is my read.
Any loss/capitulation of the $90k bottom range should be bought for a V bottom. But feeling like this cycle ends via time instead, as price is coiling here.
Ik zal het voor je uitdrukken in plaatjes:zwembroek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:48:
[...]
Ik heb echt geen idee wat je nu precies bedoelt te zeggen? Maar bespaar jezelf de moeite.
Dat zit wel Schnorr.
Einde van de maand begint carnaval , dan gaat heel brabant Leg-Up , superGuere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:58:
Bob denkt nog steeds eind deze maand volgende leg up. Verwacht vooral chop in dezelfde range tot de uitbraak.
[Twitter]
Tja das niet moeilijk. Dit is mijn 4e cycle. Ik weet exact hoe dit loopt en gaat lopen. 420k soon
Gemiste kans om dit de zzzupport lijn te noemengebruikershaes schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:12:
[Afbeelding]
De gele support lijn houdt nog steeds. Ik weet niet of we Bobby z'n 90k gaan halen
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 13-02-2025 16:16 ]
Ha kak! Maar daar hebben we jou voorGuere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:15:
[...]
Gemiste kans om dit de zzzupport lijn te noemen
[ Voor 90% gewijzigd door Darrell op 13-02-2025 16:24 ]
Ja we zeggen niets omdat zodra iemand het woord 'moon' durft te gebruiken kruipt Bitcoin weer terug in z'n schildje. Kijk maar. Bedankt voor het jinxenDarrell schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:23:
Moon
Jullie letten echt niet op he? Gelukkig dat ik er nog ben.
🔥 BULLISH: Ark Invest's Cathie Wood says the odds for its $1.5M Bitcoin bull case prediction has gone up due to the institutionalisation of Bitcoin. pic.twitter.com/JOXZBFwuNf
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 12 februari 2025
gebruikershaes schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:29:
Ja dankjewel @Darrell .... Je hebt de bull gekilled
LAY OFFS to accelerate. Trump to eliminate 65000 jobs. Even oil companies laying off thousand of workers because the economy is contracting. Car companies such as Nissan and Volkswagen laying thousands of workers.
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 13 februari 2025
It’s not going to be a soft landing. STOP DREAMING. Prepare…
Van de poppe is around.
Meerdere zelfs.Moiety schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:21:
Dubbele bodem
[Afbeelding]
Bearflag
[Afbeelding]
Boeliesh voor mij. Komende weken wordt genieten
Gipsy King schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:41:
Nog iemand hierheen ?
[...]
Van de poppe is around.
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 13-02-2025 17:10 ]
Er is ook een speciale ticket voor Tweakers zag ik! Dan krijg je een special access programma te zien:Gipsy King schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:41:
Nog iemand hierheen ?
Van de poppe is around.
Laten we allemaal gaan. Verplicht een bordje met je Nickname...Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:12:
[...]
Er is ook een speciale ticket voor Tweakers zag ik! Dan krijg je een special access programma te zien:
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Moiety op 13-02-2025 17:31 ]
Ik was niet van plan naar de SC borrel te komen omdat ik geen Lambo of Porsche heb/ambieer, maar voor deze dag schrijf ik me meteen in. Ik hou 's avonds voor de overlevers nog een na-borrel/ afterparty met UTXO tips&tricks. Neem je wallet mee voor de hands on ervaring.Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:12:
[...]
Er is ook een speciale ticket voor Tweakers zag ik! Dan krijg je een special access programma te zien:
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
420 laat me ergens aan denkenanti elppa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:06:
[...]
Tja das niet moeilijk. Dit is mijn 4e cycle. Ik weet exact hoe dit loopt en gaat lopen. 420k soon
#no shit Sherlock memePinsa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:29:
[...]
420 laat me ergens aan denken![]()
Wikipedia: 420 (cannabiscultuur)
Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
Pinsa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:29:
[...]
valt mee, die boomers gaan ook een keer dood he, dan stroomt het bijv naar hun kinderen, en die kopen liever bitcoin dan goud
nothing stops this train
ondertussen bij Henk en Ingrid thuis....Pinsa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Hier het artikel:Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:47:
[...]
Huh? Ik snap werkelijk niet wat je bedoeld. Dit klinkt een beetje hetzelfde als dat welbekende "dat hep op facebook gestaan"
Als je op die nieuwsberichten onderaan doelt, dan zijn die natuurlijk niet van TradingView zelf. Ik bedoel concreet: op welke exchange was er een daling te zien voordat het 14:30 was? Als dat nergens te vinden is, is het gewoon onzin imo.
[ Voor 36% gewijzigd door The Redman op 13-02-2025 17:51 ]
Guere schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
Oef 75k dan wordt het sentiment echt om te janken in de sceneThe Redman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:51:
Macd op weekly bearish geflipt, kans op 75k area retest neemt toe
.PHPResource schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:54:
[...]
Oef 75k dan wordt het sentiment echt om te janken in de scene
PHPResource schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:54:
[...]
Oef 75k dan wordt het sentiment echt om te janken in de scene
Zal deze kerel uitnodigen dan.knakworst schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:52:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hen nu al zin in bsmpowers sessie.
Cursus shitcoin shillen met @zwembroek is voor dag 2.
De enige die nog enige credibility heeft is die John van de meer.Gipsy King schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:41:
Nog iemand hierheen ?
[...]
Van de poppe is around.
Goede vent wel, de ton van johntomtom901 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:08:
[...]
De enige die nog enige credibility heeft is die John van de meer.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik hoop dat er ooit een SC chat meetup komt! Leuk!Wiley99 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:28:
[...]
Ik was niet van plan naar de SC borrel te komen omdat ik geen Lambo of Porsche heb/ambieer, maar voor deze dag schrijf ik me meteen in. Ik hou 's avonds voor de overlevers nog een na-borrel/ afterparty met UTXO tips&tricks. Neem je wallet mee voor de hands on ervaring.spoiler:Wallet is niet nodig als je ooit een k babe was.
BTC €94.837,08
Ja en dan een stuk hout in mijn nek zeker.koelebobes schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:36:
[...]
Ik hoop dat er ooit een SC chat meetup komt! Leuk!
koelebobes schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:36:
[...]
Ik hoop dat er ooit een SC chat meetup komt! Leuk!
Gewoon een klein rondje… ik kan wel rijden!tomtom901 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:38:
[...]
Ja en dan een stuk hout in mijn nek zeker.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Van stuntdriver naar slootdiver hoppa.Alpina schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:40:
[...]
Gewoon een klein rondje… ik kan wel rijden!
[YouTube: Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013]
Pinsa schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Hahhahahaha dit is echt goud... ik lig plat!!bsmpower schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 17:59:
[...]
Zal deze kerel uitnodigen dan.
https://www.instagram.com...igsh=MXE3bWY5amZ3cnQzYw==
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq