Hahaha ik koop niks he maat , ik zag de koers gewoon gaan als een malle, dacht je dat ik ging instappen ?
Ja.Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:36:
[...]
Hahaha ik koop niks he maat , ik zag de koers gewoon gaan als een malle, dacht je dat ik ging instappen ?
ETH is ook interessant nu. Die zal vast de 3k wel aanraken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maak me niet blij met een dooie mus.Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:37:
ETH is ook interessant nu. Die zal vast de 3k wel aanraken.
Mooie rebus bij de staatsomroep zojuist:
Koers bitcoin keldert door handelsoorlog.
Hm, ik zie groen. Weet het verder niet hoor.
Nog 20 minuten tot de hourly en 4H close. Nagelbijtertje.
Een van de weinige SHITCOINS die nog in de min staat sinds daily close.gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:39:
[...]
Maak me niet blij met een dooie mus.
Joh ze lopen altijd zo achter. Bitcoin gaat te snel voor de traditionele media - zodra ze eindelijk hun stukkie getikt hebben over de plotselinge daling zitten we allang weer terug op niveauDarrell schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:39:
Mooie rebus bij de staatsomroep zojuist:
Bizar hoe xrp zich hersteld. Vanmiddag toch maar weer ingestapt.
Gvd moest me inspannen dit bij te lezen, dacht er zit niet zoveel tijd tussen.
@Pinsa zeg gedag tegen die shitcoins en koop je gewoon in, mits je wat hebt liggen, dan DCA komende jaren. De bear kan wel eens boven de 100k liggen
@Pinsa zeg gedag tegen die shitcoins en koop je gewoon in, mits je wat hebt liggen, dan DCA komende jaren. De bear kan wel eens boven de 100k liggen
Only in crypto: in 24u tijd van 100k de 91k aantikken en back again.
Nul longs / shorts geopend, niks bijgekocht want mijn laatste bijkoop was rond 49k. Ik heb dus gewoon helemaal niks gemist. Allemaal ruis.
Nul longs / shorts geopend, niks bijgekocht want mijn laatste bijkoop was rond 49k. Ik heb dus gewoon helemaal niks gemist. Allemaal ruis.
Ook in de buurt van vorig support. 101.5tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:40:
Als in of we die op een ath sluiten?tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:40:
Of ander significant level?
Met deze snelheid kan dat eerste zelfs nog.
Niet ATH, als we die timeframes sluiten op de huidige koers (en / of >100.5k) dan flippen we ze bullish. We zouden in theorie nu nog af kunnen wijzen en een grote wick vormen, dan is het bearish.Darrell schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Als in of we die op een ath sluiten?
Of ander significant level?
Met deze snelheid kan dat eerste zelfs nog.
Tnx man ik zit alleen al 2uur te twijfelen om een DCA te doen en Bitcoin stijgt alleen maarkbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:45:
Gvd moest me inspannen dit bij te lezen, dacht er zit niet zoveel tijd tussen.
Ga je zelf ook over op only BTC?
Verkocht voor 10,49 per stuk en meer BTC van verkocht, daarna niet meer naar omgekeken.Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:30:
@jvel92 Venice token gezien? Dacht dat jij er laatst wat over postte
Maar ga nou niet alle alts volgen, die hier ooit worden gepost. Ze moeten jou een browser geven met alleen BTC koers.
Aggrtrade only voor pinsa.jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:49:
[...]
Verkocht voor 10,49 per stuk en meer BTC van verkocht, daarna niet meer naar omgekeken.
Maar ga nou niet alle alts volgen, die hier ooit worden gepost. Ze moeten jou een browser geven met alleen BTC koers.
Nee man, als ik verkoop is dat altijd een buy signaal 😂. Twijfel nu alweer om het erin te fomoen.MrFX schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:57:
[...]
Pas nu maar straks druk je de gehele markt weer naar beneden
Maar wacht wel even een tijdje tot cycle lows confirmed zijn. Genoeg stake in de game trouwens. Een 10% verkocht.
Van low naar high is toch alweer 10k. De gang zit er goed in iig.tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Niet ATH, als we die timeframes sluiten op de huidige koers (en / of >100.5k) dan flippen we ze bullish. We zouden in theorie nu nog af kunnen wijzen en een grote wick vormen, dan is het bearish.
:strip_exif()/f/image/xBqzOFOshIzp9XDS6QobSCU5.png?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Legendjvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:49:
[...]
Verkocht voor 10,49 per stuk en meer BTC van verkocht, daarna niet meer naar omgekeken.
Om je gerust te stellen ik ga nu een pluk BTC kopen soort van 2e DCA poging
Ik had afgelopen donderdag alts verkocht en ik dacht dat ik gisteren tijdens de dip een buyorder voor SOL op 178 USD had gezet, maar dat is niet het geval
geen idee wat er mis is gegaan, shit! Ik had van 178 naar 255 willen rijden, maar heb nu niet zo'n trek om te kopen.
Zeker was ik praktisch al, paar keer nog een uptrend meegepakt van Prime en wat andere shit. Wel wat lopen kloten met uitstappen en instappen, paar keer goed gegaan, maar paar keer ook nietPinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:49:
[...]
Tnx man ik zit alleen al 2uur te twijfelen om een DCA te doen en Bitcoin stijgt alleen maar![]()
Ga je zelf ook over op only BTC?
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Legend
Om je gerust te stellen ik ga nu een pluk BTC kopen soort van 2e DCA poging
En gewoon hodl. En alleen btcgebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Stop met naar de charts kijken. Kopen op rood, verkopen op groen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Exact, hij mag weergebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Wtf 102k! Ik was dood geweest als je me dat gevraagd had vanmorgen
Ik ga mijn BTC pas verkopen over een hele lange tijdgebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:58:
[...]
Ik ga mijn BTC pas verkopen ovet hele lange tijdDCA is nu gestart LFG!
6:16 vanmorgen na het gaan van mijn wekker direct een flufje gekocht.Cougar schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:44:
Bizar hoe xrp zich hersteld. Vanmiddag toch maar weer ingestapt.
Ga ik ook doen! Net eerste DCA gedaan is wekelijks beter als maandelijks i.v.m prijsspreiding? Alleen misschien wat meer maker kostenkbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Zeker was ik praktisch al, paar keer nog een uptrend meegepakt van Prime en wat andere shit. Wel wat lopen kloten met uitstappen en instappen, paar keer goed gegaan, maar paar keer ook niet. Ik hold nu gewoon en dca iedere week. Ik heb alleen nog een btc positie nu
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 03-02-2025 21:00 ]
Als we deze schuine lijn nou gewoon 5 dagen doorzetten hebben we een mooie 250k ATH gehaald, alles verkopen en kunnen we weer rustig de bear in.
Maarja, dat mag weer niet he.
Maarja, dat mag weer niet he.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En de hourly / H4 close zit erin. Mooi!!
Ik hoop altijd dat ze een enorme rotkop heeft. Anders te perfect.
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:58:
[...]
Ik ga mijn BTC pas verkopen ovet hele lange tijdDCA is nu gestart LFG!
Ja wat ik heb gelezen erover wel. VCA kan ook nog. Was wat eerder hier in het topic een verhandeling overPinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Ga ik ook doen! Net eerste DCA gedaan is wekelijks beter als maandelijks i.v.m prijsspreiding?
Vlag over het hoofd en n**ken voor het vaderland. Leerde ik vroeger…..bij de scoutinggebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Ik hoop altijd dat ze een enorme rotkop heeft. Anders te perfect.
De meeste charts laten nu van die lange wicks zien op de daily. Dacht ergens te hebben gelezen dat deze vaak ook weer een keer (moeten) worden gevuld? Snappen jullie wat ik bedoel?
Je betaalt een percentage, geen vast bedrag per trade. Dus 10 of 100 aankopen van in totaal hetzelfde bedrag kosten evenveel aan fees en dat is dus niet duurder.Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Ga ik ook doen! Net eerste DCA gedaan is wekelijks beter als maandelijks i.v.m prijsspreiding? Alleen misschien wat meer maker kosten
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De huidige daily vult juist eerdere wicks, dus dat zou positief kunnen zijnbsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:05:
De meeste charts laten nu van die lange wicks zien op de daily. Dacht ergens te hebben gelezen dat deze vaak ook weer een keer (moeten) worden gevuld? Snappen jullie wat ik bedoel?
‘Vaak’ is een kortstondige prijsstijging of -daling inderdaad niet eenmalig. Op hogere timeframes wordt de bijbehorende support of resistance dan nog een keer getest, waardoor je op die timeframes geen wick maar een candle body ziet. Denk aan een dead cat bounce. De daling wordt dan na een korte prijsstijging toch weer opgezocht.bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:05:
Is het een zekerheid? Zeker niet. Maar samen met andere TA kan het je een richting op wijzen.
Maktub
148k.gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:12:
@Taro @tomtom901 waar hebben jullie je Taps staan? Mijn eerste is net gehit op 102.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Doe ik! Maar ik lees hier een zuur ondertoontje.👀Stukfruit schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:24:
[...]
Wil je volgende maand even laten weten of je de winst nog steeds in bezit hebt?
Maar Aangezien ik een deel heb laten uitbetalen sta ik nog steeds op winst als alles rekt zou gaan.
En ik zie mijn BTC niet snel x4 of x5 gaan.op komt termijn
[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 03-02-2025 21:16 ]
Ja joh, met dit tempo is het vrijdagavond al zo ver, beetje ambitie mag wel.
Ik heb wat afgeschaald tussen 101 en 102, maar het meeste loopt gewoon nog. Ga denk ik rond de 105k wat doen.gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:12:
@Taro @tomtom901 waar hebben jullie je TPs staan? Mijn eerste is net gehit op 102.
Ja Nice. Mijn volgende staat op 104.8tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:18:
[...]
Ik heb wat afgeschaald tussen 101 en 102, maar het meeste loopt gewoon nog. Ga denk ik rond de 105k wat doen.
It is happening.
This is a ₿ig deal. https://t.co/ZShfQcEGwc
— Senator Cynthia Lummis (@SenLummis) 3 februari 2025
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Van Strategic Bitcoin Reserve naar Digital Asset Stockpile naar Sovereign Wealth Fund
Vaagheid
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
MrMrq schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:19:
Niet best dat ETH niet zo snel hersteld als een boel andere alts…
Vis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:24:
[...]
Van Strategic Bitcoin Reserve naar Digital Asset Stockpile naar Sovereign Wealth Fund
![]()
![]()
Vaagheid
Lijkt bitcoin een duwtje te geven, drek blijft een beetje achter.
En dat net na een dikke dump. Zeg het maarVis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:24:
[...]
![]()
![]()
Vaagheid
Wat een geniale vent blijft Trump, zoveel meer reuring dan met opa Joe.
SUI als voorbeeld. Maar veel charts zien er nu zo uit. Grote kans dat deze nog een keer wordt gevuld met een (volle) candle? Als ik terugkijk is dit vaak wel het geval. Kan soms ook een tijd duren.MrMrq schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:10:
[...]
‘Vaak’ is een kortstondige prijsstijging of -daling inderdaad niet eenmalig. Op hogere timeframes wordt de bijbehorende support of resistance dan nog een keer getest, waardoor je op die timeframes geen wick maar een candle body ziet. Denk aan een dead cat bounce. De daling wordt dan na een korte prijsstijging toch weer opgezocht.
Is het een zekerheid? Zeker niet. Maar samen met andere TA kan het je een richting op wijzen.
Ik geloof er niet zo veel in. In 2021 werd er ook geschreeuwd dat het deze keer anders zou zijn, supercycle, institutional investors blabla. Maar die kwamen toen niet - jaja inmiddels wel, maar het plebs werd vanalles lekker gehouden.Vis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:24:
[...]
![]()
![]()
Vaagheid
Buy order van vannacht staat al op +8% 😄
The only easy day is yesterday.
knakworst schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:33:
[...]
Lijkt bitcoin een duwtje te geven, drek blijft een beetje achter.
BREAKING: Trump's World Liberty Finance bought 86,000 $ETH in past 7 hours. $WLFI total holdings now $422 million with $ETH allocation at 65%. pic.twitter.com/oExmklIpSH
— Altcoin Daily (@AltcoinDailyio) 3 februari 2025
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:39:
[...]
SUI als voorbeeld. Maar veel charts zien er nu zo uit. Grote kans dat deze nog een keer wordt gevuld met een (volle) candle? Als ik terugkijk is dit vaak wel het geval. Kan soms ook een tijd duren.
[Afbeelding]
/f/image/ou94xzK6RUrIzjsyRySCxiGH.png?f=fotoalbum_large)
Zie bitcoin als voorbeeld, je kan ook stellen dat we de voorlaatste wick gevuld hebben.
Maniepulaaaassiieetomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:36:
[...]
En dat net na een dikke dump. Zeg het maar
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat een stelletje noobs. Eerst een half mijard dumpen op je eigen volgers/voters en dan eth gaan zitten kopen terwijl je misschien wel 1 miljoen BTC gaat kopen als natie.
Persoonlijk doe ik geen TA op alts (tegen dollars). Ik geloof dat alts vooral BTC volgen, waarbij de dalingen wat groter zijn en de stijgingen wat minder groot.bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:39:
[...]
SUI als voorbeeld. Maar veel charts zien er nu zo uit. Grote kans dat deze nog een keer wordt gevuld met een (volle) candle? Als ik terugkijk is dit vaak wel het geval. Kan soms ook een tijd duren.
[Afbeelding]
Alts die BTC structureel outperformen worden steeds zeldzamer. Zie ook het bericht dat (zelfs) een pro als Taro vandaag besloot om maxi te worden…
Dus: moet de wick op SUI gevuld worden? Niet perse, als BTC ook de weg naar boven vervolgt.
Maktub
Zal.wat zijn als Trump deze "dip" veroorzaakt en morgen met een bericht naar buiten komt waardoor ETH toch weer moont.
Mocht het zo zijn , dan ben ik wel helemaal.klaar met die vent. Zeker na zijn memecoin. Eigenlijk gewoon crimineel
Mocht het zo zijn , dan ben ik wel helemaal.klaar met die vent. Zeker na zijn memecoin. Eigenlijk gewoon crimineel
[ Voor 33% gewijzigd door 038Zwolle op 03-02-2025 21:47 ]
Mooiste zou zijn als het nu gewoon even consolideert voor de nacht.
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:44:
[...]
LOL man eerst de prijs laten dalen en vervolgens inkopen slim, gaat Trump een altseason starten?
transfer-restricted $WLFI token running on ethereum
— aixbt (@aixbt_agent) 3 februari 2025
certik verified. actively acquiring $MOVE alongside major $ETH accumulation
Ik weet niet wat ze van plan zijn met Move maar die blijven ze ook inslaan.
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 03-02-2025 21:49 ]
Nou zal nooit direct van trump komen, dat is te doorzichtig natuurlijk. Maar reken maar dat hier linksom of rechtsom aan verdiend wordt.038Zwolle schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:47:
Zal.wat zijn als Trump deze "dip" veroorzaakt en morgen met een bericht naar buiten komt waardoor ETH toch weer moont.
Het was de marketmaker Wintermute en de exchanges. Leverage moest eruit voordat alles omhoog wordt gepumpt. Coinbase heeft enorm veel Solana in de dip ingeslagen. Alvast voor de ETF zeggen ze.tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:49:
[...]
Nou zal nooit direct van trump komen, dat is te doorzichtig natuurlijk. Maar reken maar dat hier linksom of rechtsom aan verdiend wordt.
Als die import taxes er echt niet komen en morgen wel een BTF-fund dan heb ik wel m’n vraagtekens bij de dump en pump actie.zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Het was de marketmaker Wintermute en de exchanges. Leverage moest eruit voordat alles omhoog wordt gepumpt. Coinbase heeft enorm veel Solana in de dip ingeslagen. Alvast voor de ETF zeggen ze.
's Nachts ga ik ook wel door het leven als Stukaugurk.038Zwolle schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:15:
[...]
Doe ik! Maar ik lees hier een zuur ondertoontje.👀
In andere topics over persoonlijke financiën is men blij als een kind dat chocoladekruidnoten in de schoen vindt zodra ze 10% profit bereiken.En ik zie mijn BTC niet snel x4 of x5 gaan.op komt termijn
Gretigheid komt voor de val en die doet ook aan compounding.
Dat zit wel Schnorr.
Solana wordt wel genoemd als strategic reserve coin, maar ook weer fake news?zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Het was de marketmaker Wintermute en de exchanges. Leverage moest eruit voordat alles omhoog wordt gepumpt. Coinbase heeft enorm veel Solana in de dip ingeslagen. Alvast voor de ETF zeggen ze.
Het is in ieder geval zo gegaan. Dat er mensen vooraf op de hoogte zijn gebracht is ook wel duidelijk. Net voor de ETH dump is er een mega short geopend door iemand en die heeft daarmee miljoenen binnengeharkt.Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:55:
[...]
Als die import taxes er echt niet komen en morgen wel een BTF-fund dan heb ik wel m’n vraagtekens bij de dump en pump actie.
Alleen Bitcoin volgens mij.gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:56:
[...]
Solana wordt wel genoemd als strategic reserve coin, maar ook weer fake news?
Heb je niet gelezen wat Trump voor deal heeft kunnen maken door Mexico met de rug tegen de muur te zetten? Hij is er met die knakker van Canada niet uitgekomen dus die blijft voorlopig staan. De marketmaker heeft hier mooi gebruik van kunnen maken in het low volume weekend. Hij wil met die tarrifs hele andere zaken voor elkaar krijgen. Denk niet dat hij daarbij ook aan crypto heeft gedacht. En die tarrifs is ook niet iets nieuws. Hij had het er in zijn campagne je de hele tijd over. En dan is de markt ineens verbaasd als hij er ook werkelijk mee komt.Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:55:
[...]
Als die import taxes er echt niet komen en morgen wel een BTF-fund dan heb ik wel m’n vraagtekens bij de dump en pump actie.
[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 03-02-2025 22:10 ]
Het leven als hodler van alleen bitcoin is heerlijk rustig tijdens deze pumps en dumps. Hoef alleen maar op de fundamentals van vraag en aanbod te letten. Aanbod is voor 94% al gemined en gemaximeerd op 21 mln stuks. De vraag heeft tegenwoordig een paar grote reguliere kopers met Saylor en de ETF's. Bitcoin komt steeds meer in handen van langere termijn hodlers. Nog komende vraag van staten, landen en steeds meer treasuries van bedrijven. De prijs zal dus steeds hoger moeten gaan om bezitters van bitcoin te verleiden om er afstand van te doen. Het is niet heel moeilijk rationeel, het lastige zit in de emotie. Emoties laten je handelen in plaats van holden en 90% plus gaat dan rekt.
PS al lang geleden mijn leergeld met aandelen betaald, dus geen haar beter dan anderen in dit topic. Gokken in plaats van beleggen.
PS al lang geleden mijn leergeld met aandelen betaald, dus geen haar beter dan anderen in dit topic. Gokken in plaats van beleggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Magpie op 03-02-2025 22:14 ]
Alt season confirmedTaro schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:14:
Ben trouwens vannacht en vanochtend maxi geworden![]()
Was wel ff confronterend, want ik heb al bewust een tijdje Delta niet geopend, maar nu zie ik pas hoeveel BTC waarde ik de laatste 8 maanden van vorig jaar heb verloren. Maar goed, vooruit kijken en weer opbouwen
Deze maxi is i.i.g. gestopt met kopen: https://cointelegraph.com...gy-bitcoin-purchases-hodl
Maar gezien zijn eerdere timing van buys kan dit mogelijk heel bullish zijn.
Man, Move staat nog steeds op -55% over 60 dagen. (Heb een heel klein flufje, werd steeds kleiner)Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:49:
[...]
Gelukpspik! Zie je nou dikke MOVE man komt goed
Slowchat whale.
🚨 25,000,000 #USDC (24,973,893 USD) transferred from #Bitvavo to Coinbase Institutionalhttps://t.co/PD2z8Fyfts
— Whale Alert (@whale_alert) 3 februari 2025
Als dit uitspeelt, mag ik dan ook zo’n medaille @YES ?Don Guacamole schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:18:
hmm kansloos, ik had nog wat usdt ergens liggen dus ik denk, buy the dip. Moet ik eerst weer zo'n kansloos verificatieproces doorlopen en dat duurt 1 dag.
Hallo, morgen staan we weer op 105K, lekker dan.
Die dip werd sneller opgezogen dan dat mijn stoute buurvrouw normaal in het weekend doet.
Nieuw gesprek: Einde tarrifs Canada?
🚨 NOW: President Donald Trump described his recent call with Canadian Prime Minister Justin Trudeau as “very well.”
🚨 NOW: President Donald Trump described his recent call with Canadian Prime Minister Justin Trudeau as “very well.”
JUST IN: Oklahoma introduces bill to allow state employees to be paid in Bitcoin. pic.twitter.com/uklbLfKopN
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 3 februari 2025
Mooie berichten zo. Morgen ath?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zou zo op netflix kunnen als nieuwe soap....zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:33:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mooi zijn mijn stonks ook weer hersteld morgen.zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:33:
Tsjah high risk high reward. Anders had ik wel belegd in de s&pStukfruit schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:56:
[...]
's Nachts ga ik ook wel door het leven als Stukaugurk.
[...]
In andere topics over persoonlijke financiën is men blij als een kind dat chocoladekruidnoten in de schoen vindt zodra ze 10% profit bereiken.
Gretigheid komt voor de val en die doet ook aan compounding.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iyPaA6j70806Icil9BWjdWq5.gif?f=user_large)
/f/image/F69SjDHnYmkQpgzTaDJPfpT3.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WXhyuJTErBWfrIUzvSqoCiTx.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bS33Nz7v5wwKxxhDENXKFOCb.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hrgJpOn0JlBwMh52wPWLbxCJ.jpg?f=fotoalbum_large)