[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.965 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:05

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Precies en niet naar de koers kijken helpt ook :)
Ben je compleet REKT gegaan met de shitcoins dat het sentiment daar is omgeslagen?

Hier ook genoeg pijn gehad. Dus niet bedoeld om wonden open te trekken.

Met BTC doe je al twee jaar niets verkeerd als je het koopt en HODL’d. Als de cycles zich herhaalt zitten er nog wel een paar mooie maanden aan te komen. Naast de ETF interesse. Low risk zou ik een DCA starten (bedrag afhankelijk hoeveel risico je wil lopen).

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:26:
[...]

Probeer jij maar eens een meme te maken terwijl je bij drie kinderen tanden aan poetsen bent, pyama’s aan te aantrekken bent en moet schreeuwen dat ze rustig moeten doen omdat de buren anders boos worden, omdat we tijdelijk in een doorzonhuis wonen omdat we aan het verbouwen zijn omdat ik dacht dat bitcoin nu wel rond de 200k zou staan.
Slecht managemant, gewoon 18:00 naar bed met de deur op slot, daarna guare memes maken!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:41
GioStyle schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:39:
Helaas niet de dip gekocht. Kooporders zijn niet geraakt. Achja.
GioStyle schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:44:
Lekker hoor. Goedkoop sats inslaan.
Kooporders waren vannacht gehit. Verkooporders staan alweer klaar. _O-

2025 wordt mijn jaar om lekker ordinair sats binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:20
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:23:
[...]

Lol ik heb weer een sel low gedaan nu ga ik even in rust modus
Nog 1 ding en dan houd ik er over op. Het is vrij simpel eigenlijk om dit patroon te doorbreken en met rust te traden.
Stel je hebt 100 euro. Je ziet een coin dalen en je denkt er is support op 100 euro. Dan zet je buy order daar voor 100 euro (het liefst een paar in de zone, maar ff voor het gemak).
En je zet meteen een stop los er onder. 3%. Dus in dit geval 97 euro. Dat is dus het risico dat je loopt.
Dan zet je take profit op 106 euro en klaar je gaat slapen of andere dingen doen. Wellicht met een paar alerts.
1:2 risk reward. Lukt het niet, jammer. Nog een keer proberen. Lukt het wel, 6 euro in de pocket.

De markt gaat nergens heen. Fear, greed, fomo, revenge trade. Allemaal ruis.

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 03-02-2025 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:57
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Precies en niet naar de koers kijken helpt ook :)
Zeker, dan had je nu op winst gestaan. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:04
Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:31:
[...]

Ben je compleet REKT gegaan met de shitcoins dat het sentiment daar is omgeslagen?

Hier ook genoeg pijn gehad. Dus niet bedoeld om wonden open te trekken.

Met BTC doe je al twee jaar niets verkeerd als je het koopt en HODL’d. Als de cycles zich herhaalt zitten er nog wel een paar mooie maanden aan te komen. Naast de ETF interesse. Low risk zou ik een DCA starten (bedrag afhankelijk hoeveel risico je wil lopen).
Jaa man en niet de gangbare altcoins maar echt gure high risk drek, deels ook zelf schuld maar ik wilde mijn verlies zo goedmaken helaas naar zero gegaan.

Jij bedoeld gewoon nu beginnen met DCAen?
Ik twijfelde er een beetje aan om er mee in de bear te beginnen maar we weten niet hoe hoog of laag we deze cycle gaan met Bitcoin dat is het risico wat ik neem met niet instappen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:47

Vis

Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:36:
[...]

Jaa man en niet de gangbare altcoins maar echt gure high risk drek, deels ook zelf schuld maar ik wilde mijn verlies zo goedmaken helaas naar zero gegaan.

Ik twijfelde er een beetje aan om er mee in de bear te beginnen maar we weten niet hoe hoog of laag we deze cycle gaan met Bitcoin dat is het risico wat ik neem met niet instappen.
"Het beste moment om in te stappen was 10 jaar geleden, het volgende beste moment is nu."

Koop Bitcoin.

Kunnen we deze disclaimer ook in het FO topic droppen denken jullie?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:44
Over de bitcoin ETF's. Natuurlijk hebben de in- en outflows impact op de koers, omdat de ETF aanbieders overwegend neutraal willen zitten. De inkomsten komen vanuit de beheerprovisies en niet vanuit posities in Bitcoin. Dat gezegd, ik heb wel gelezen dat de BlackRock ETF (IBIT) een aanvraag heeft gedaan dat houders van de ETF ook direct in Bitcoin mogen storten en onttrekken. Dat zou deze ETF nog veel directer dan nu (waar alles via fiat moet) de beheerder van je Bitcoin maken en dit eigenlijk vergelijkbaar maken met het houden van Bitcoin op een betrouwbare exchange als Coinbase. Ik heb slechts 8% van mijn btc positie in cold storage en 92% in IBIT, vloeken in de kerk hier. Denk wel dat ik nog meer naar cold storage ga overzetten als de waarde verder toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:35:
[...]

Nog 1 ding en dan houd ik er over op. Het is vrij simpel eigenlijk om dit patroon te doorbreken en met rust te traden.
Stel je hebt 100 euro. Je ziet een coin dalen en je denkt er is support op 100 euro. Dan zet je buy order daar voor 100 euro (het liefst een paar in de zone, maar ff voor het gemak).
En je zet meteen een stop los er onder. 3%. Dus in dit geval 97 euro. Dat is dus het risico dat je loopt.
Dan zet je take profit op 106 euro en klaar je gaat slapen of andere dingen doen. Wellicht met een paar alerts.
1:2 risk reward. Lukt het niet, jammer. Nog een keer proberen. Lukt het wel, 6 euro in de pocket.
Het klinkt heel makkelijk hoe je het zegt ik ben geen ervaren TA trader helaas dus ik zal eerst moeten leren waar ik de support vind? Het klinkt wel heel top hoe je het hier omschrijft want je kan maar minimaal rekt gaan en meer winst pakken als het goed gaat :P word het tijd voor een cursus?

Heb me trouwens al laten vertellen door de ervaren rotten hier dat het het hele TA gebeuren niet 1,2, 3 geleerd is zodoende deed ik meestal kopen, holden en verkopen met een leuke winst, meer risico om rekt te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:56
100 K babe aub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gebruikershaes
Lets gooo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRlnjCXGDfVQnGmxYRBCHq-e24o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PdGQXRuii98rIuF4fUIY8A9K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Klote crypto. Dat verlies goedmaken is zeker een bitch. Na deze dagen dagen ben ik ook klaar met die alts. De tijd niet waard. Alleen BTC volgen is toch echt beter. Leren doet pijn voor iemand die eigenwijs is :+

Zelfs denk ik dat als we vanaf hier REKT gaan de 4 jarige cyclus ook wel kapot is. We gaan of naar 0 of naar een miljoen. De 0 is dichterbij dan de 1m dus daardoor blijf ik zitten. Als je in wilt stappen maar wilt wachten heb je ook een positie natuurlijk. Je kunt al voor 10 euro per week een dca doen en op lagere niveaus meer inleggen (20 euro onder de 100k; 10 euro erboven; ep op 80k)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:39:
[...]

"Het beste moment om in te stappen was 10 jaar geleden, het volgende beste moment is nu."

Koop Bitcoin.

Kunnen we deze disclaimer ook in het FO topic droppen denken jullie?
Legendarisch! ik zal hem even posten ohnee wacht ik wil geen ban :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:35
GioStyle schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:33:
[...]

[...]

[...]

Kooporders waren vannacht gehit. Verkooporders staan alweer klaar. _O-

2025 wordt mijn jaar om lekker ordinair sats binnen te harken.
dit doe ik in deze stadium nu ook, ik koop en zet gelijk een verkooporder klaar! ik ga er verder ook niet meer naar kijken.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Kol Nedra schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:44:
[...]

dit doe ik in deze stadium nu ook, ik koop en zet gelijk een verkooporder klaar! ik ga er verder ook niet meer naar kijken.
Ik ben niet zo van het traden, maar ik zie de laatste tijd met BTC af en toe hele mooie kansen dat ik het eerlijk gezegd niet kan laten om van de situatie gebruik te maken. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:42:
[...]

Klote crypto. Dat verlies goedmaken is zeker een bitch. Na deze dagen dagen ben ik ook klaar met die alts. De tijd niet waard. Alleen BTC volgen is toch echt beter. Leren doet pijn voor iemand die eigenwijs is :+

Zelfs denk ik dat als we vanaf hier REKT gaan de 4 jarige cyclus ook wel kapot is. We gaan of naar 0 of naar een miljoen. De 0 is dichterbij dan de 1m dus daardoor blijf ik zitten. Als je in wilt stappen maar wilt wachten heb je ook een positie natuurlijk. Je kunt al voor 10 euro per week een dca doen en op lagere niveaus meer inleggen (20 euro onder de 100k; 10 euro erboven; ep op 80k)
Ik ga er niet om liggen janken tis gebeurd nu verder!

True man ik zou nu ook met een kleiner bedrag lunnen instappen, ik vind dit toch wel de mooiste sectie van het forum van tweakers buiten al de rektheid helpen we elkaar wel echt athans zo voel ik het! d:)b

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Volgens mij is de Strategic bitcoin reserve een feit met het overkoepelende sovereign wealth fund.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gi4d0MLW8AAPQTg?format=jpg&name=large

The sovereign wealth fund in my designs has flexibility to buy companies, bonds, Bitcoin and certain crypto assets. However there is careful consideration on selection and capital deployment. As a side note, many of the companies with real strategic value are not in the U.S.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gi4aUzNWUAAmhk4?format=jpg&name=medium

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
[...]

Weet je echt goed wat DCA is? Want daarmee sluit je het risico van verkeerd timen dus uit.

Maar al je berichten man...je lijkt de draad aardig kwijt en alle goed bedoelde adviezen hier helpen momenteel niet, denk ik.
Probeer nu eerst zelf te bepalen wat je wil/kan/durft/etc. en ga dat dan gewoon doen. En dat hoeft niet nu, kan ook morgen. Of vrijdag na een stevige pot schrale atser bier.
De uitkomst kan alles zijn, ook even niet instappen. Of met een heel klein deel. Dat is voor iedereen (en zijn portemonnee) persoonlijk.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:51:
Volgens mij is de Strategic bitcoin reserve een feit met het overkoepelende sovereign wealth fund.

[Afbeelding]

[Twitter]
The sovereign wealth fund in my designs has flexibility to buy companies, bonds, Bitcoin and certain crypto assets. However there is careful consideration on selection and capital deployment. As a side note, many of the companies with real strategic value are not in the U.S.

[Twitter]
[Afbeelding]
Waar was je man? Je komt wel gelijk met goed nieuws aan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
komt ie dan he?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:49:
[...]

Ik ga er niet om liggen janken tis gebeurd nu verder!

True man ik zou nu ook met een kleiner bedrag lunnen instappen, ik vind dit toch wel de mooiste sectie van het forum van tweakers buiten al de rektheid helpen we elkaar wel echt athans zo voel ik het! d:)b
Iedereen die al in positie zit zit eigenlijk in dezelfde situatie. Je kunt nu verkopen en daarna over een jaar terugkopen. Toch heeft bijna iedereen hier wel een bag BTC omdat we geloven dat er meer in het vat zit.

In deze gekte zou je ook kunnen wachten tot de ATH doorbroken wordt (plus comfirmatie) en dan de DCA aanslingeren. Dan heb je enkel 10% potentiële löss vanaf dit punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Magpie schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:39:
Over de bitcoin ETF's. Natuurlijk hebben de in- en outflows impact op de koers, omdat de ETF aanbieders overwegend neutraal willen zitten. De inkomsten komen vanuit de beheerprovisies en niet vanuit posities in Bitcoin. Dat gezegd, ik heb wel gelezen dat de BlackRock ETF (IBIT) een aanvraag heeft gedaan dat houders van de ETF ook direct in Bitcoin mogen storten en onttrekken. Dat zou deze ETF nog veel directer dan nu (waar alles via fiat moet) de beheerder van je Bitcoin maken en dit eigenlijk vergelijkbaar maken met het houden van Bitcoin op een betrouwbare exchange als Coinbase. Ik heb slechts 8% van mijn btc positie in cold storage en 92% in IBIT, vloeken in de kerk hier. Denk wel dat ik nog meer naar cold storage ga overzetten als de waarde verder toeneemt.
Voor mij geen vloeken in de kerk. Toch al veel stappen verder dan de gemiddelde Jan Modaal ETF belegger. TuLPeNmAniE!!!!

Blijft alleen de vraag is Bitcoin nu een tech stock op steroïden of een digitaal edelmetaal?

Iets meer naar cold storage kan altijd nog toch?

Voor mij meer het gevoel van vrijheid (is een volgetankte Mercedes)

Ik blader regelmatig nog eens door het FO topic maar de mate van onwetendheid wat betreft Bitcoin is vaak schokkend.

Op jou in ieder geval niet van toepassing d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:47
Met dat nieuws, morgen 120k?

[ Voor 40% gewijzigd door Jelmer op 03-02-2025 19:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:41:
[...]

Het klinkt heel makkelijk hoe je het zegt ik ben geen ervaren TA trader helaas dus ik zal eerst moeten leren waar ik de support vind? Het klinkt wel heel top hoe je het hier omschrijft want je kan maar minimaal rekt gaan en meer winst pakken als het goed gaat :P word het tijd voor een cursus?

Heb me trouwens al laten vertellen door de ervaren rotten hier dat het het hele TA gebeuren niet 1,2, 3 geleerd is zodoende deed ik meestal kopen, holden en verkopen met een leuke winst, meer risico om rekt te gaan.
Gewoon in NK topic kijken. Taro post daar z’n levels. Zwembroek volgen voor z’n nieuws en tomtom voor welke Porsche je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Bizar eigenlijk dat het zo snel weer terug komt. Maar 110k doorbreken lukt maar niet door dat geliquideer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:51:

[Afbeelding]

[Twitter]

[Twitter]
[Afbeelding]
Als dit gebeurt gaat XRP me toch een potje rekt. Ik kan niet wachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:21:
de $100k gaan we zeker halen vandaag
:7

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:25

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:48
Happy 100K *O* *O*

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:53

YES

Moderator General Chat
Daar zijn we weer!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v61L14IjGoejpD09Xv1UZ_sWCjE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YxHC1YN4V63TMd5QUghDLeyF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:56:
[...]

Gewoon in NK topic kijken. Taro post daar z’n levels. Zwembroek volgen voor z’n nieuws en tomtom voor welke Porsche je moet kopen.
@zwembroek Heeft mij heel goed geholpen de afgelopen maanden in dingen waar ik soms geen antwoord op had of nog niks van wist :) NK kijk ik ook vaker in hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
De weg is vrij naar 101-102k

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLh3udTkOKaJutTYxZOmDF03q_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CX8P3jQMPriYu1OSz3xZsJmd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dit kan best de laatste keer OOIT zijn dat we door de $100k gaan als die reserve een feit is.

Ik vertrouw die bolle in dat witte huis totaal niet meer. Mister manipulation.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:56:
[...]

Over die Porsche (nu we boven 100k zitten mag het weer), vandaag proefrit in 911 GTS gehad oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
Wel mooi hoe bi-polair we met z’n allen zijn. Vanochtend iedereen mega zuur en nu komen de babes weer om de hoek kijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 09:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytvBjWpNd3c2qCIVo3hvXlfl3zA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/q43rLWAFH8ch6EIPyvoBu0L6.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7k0iYkDdYEPo8JIgmvEHy35RIis=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7pP47iaWanCn4M4OjaXiYjQL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saKzSZjtyDNQW3hbhm4eCRVmhEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jkXwRaCl2f5X5KYu15klnqK8.jpg?f=fotoalbum_large

Zo de laatste rekt pics van 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:03:
[...]

Over die Porsche (nu we boven 100k zitten mag het weer), vandaag proefrit in 911 GTS gehad oOo
Volgende week ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:03:
Dit kan best de laatste keer OOIT zijn dat we door de $100k gaan als die reserve een feit is.

Dit bedoel ik door die Oranje debiel verkoop ik eerst en nu wil ik weer inleggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:03:

Dat is 1 ding wat zeker is :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ben aan het kijken met de dealer in Duitsland naar het aanbod. Dit jaar gaat 't gebeuren, maar rustig afwachten op de juiste spec en prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

[...]

Wat is het verbruik van zo'n 911 GTS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:05:
[...]

Ergens tussen de 1:2 en 1:10 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:05:
[...]

Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd :P Gewoon euro95 E5/E10?

[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 03-02-2025 20:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier ook rekt gegaan vannacht met een flink bedrag, simpelweg omdat ik meer marge bleef toevoegen om de trade open te houden.... Het was deels winst van traden wat is verdampt en deels inleg... Helaas ging die geitenponzi dus te diep dus was terecht dat ik rekt ging… flink balen maar zelf bewust gedaan. Echt k*t dus.

Ik wacht nu tot btc hoog genoeg staat en dan stap ik een tijdje eruit om wat moois te kopen en wachten we weer een bear af of hou ik het voor gezien. Nog maar 1 TP te gaan voor het laatste flufje, ik hoop dat ik hiermee mijn verlies kan herstellen. 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zenith schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:06:
Hier ook rekt gegaan vannacht met een flink bedrag, simpelweg omdat ik meer marge bleef toevoegen om de trade open te houden.... Het was deels winst van traden wat is verdampt en deels inleg... Helaas ging die geitenponzi dus te diep dus was terecht dat ik rekt ging… flink balen maar zelf bewust gedaan. Echt k*t dus.
Klote man, waar lag je liquidatie? Op die lelijke wick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:05:
[...]

Dat hangt van de zware voet af :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:07
Ook hier gaat het gebeuren. Een Honda CB1000 Hornet OF een Kawasaki Z900.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:40
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:57:
[...]

Als dit gebeurt gaat XRP me toch een potje rekt. Ik kan niet wachten.
Ik hoop van niet, ik wil nog even doorgokken :p

Mooi om bij sommige serieuze emoties te zien in dit shitcoincasino. Geld er in stoppen wat je echt kan missen zeggen ze altijd echter als je al jaren maandelijks geld er in stopt wat je kan missen kom je ook op een leuk bedrag.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Ik zit even in read only modes. Afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen. :) Kapot nu haha. Heb het ook druk op mijn werk deze week. En daarnaast toen ik vanochtend het topic door wilde nemen moest ik weer lezen dat er niemand zo rekt is gegaan als user x. Dan is het beter dat ik even naar buiten ga om het gras aan te raken. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Ben aan het kijken met de dealer in Duitsland naar het aanbod. Dit jaar gaat 't gebeuren, maar rustig afwachten op de juiste spec en prijs.
Hier stond ook wel wat leuks ,ook oudjes.

https://www.garagevanbeur...anufacturer=47&model=1568

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 03-02-2025 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:49
Is hier niemand salty over dat die lag te ronken tijdens die dip vannacht om 03:00?

Nu zeg ik wel dat ik hem had willen meemaken. Waarschijnlijk is je geld zien verdampen in realiteit helemaal niet zo leuk als dat ik denk. Maar WAT EEN DIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
Mijn hoofd kan het nog even lastig bijbenen dat er nu weer over Porsches word gesproken.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Mijn stempel is leeg voor vandaag. Maar welkom aan alle nieuwe maxies

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 22:55
Jammer, ik had net het idee om een anonieme porsche dealer in de video op te nemen die dan kwam klagen dat ene 'tomtom' altijd maar praat over porches maar er vervolgens nooit een komt halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:08:
[...]

Ik zit even in read only modes. Afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen. :) Kapot nu haha. Heb het ook druk op mijn werk deze week. En daarnaast toen ik vanochtend het topic door wilde nemen moest ik weer lezen dat er niemand zo rekt is gegaan als user x. Dan is het beter dat ik even naar buiten ga om het gras aan te raken. :)
Held! Ben wel blij dat het weer opgekrabbeld is man ik was even bang dat je er helemaal klaar mee was of heb je liggen traden vannacht? Goed je weer te zien in ieder geval :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
KerstRunner schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:08:
Is hier niemand salty over dat die lag te ronken tijdens die dip vannacht om 03:00?

Nu zeg ik wel dat ik hem had willen meemaken. Waarschijnlijk is je geld zien verdampen in realiteit helemaal niet zo leuk als dat ik denk. Maar WAT EEN DIP!
;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xR4FfagAjk-AWfxhl7iQKp-dwE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SKfYOICGRkZT17Yr1U8YKymK.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:07:
[...]

Klote man, waar lag je liquidatie? Op die lelijke wick?
Was een trade met tao entry op 390 en rekt gegaan op 310. Maar ben dan wel ok ermee dat die uiteindelijk tot onder de 250 ging ipv dat die op 310 weer hoger uitkomt, dat zou ik zelf nog vervelender vinden als je alleen maar marge aan het toevoegen bent geweest… 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-09 18:12
als... als... als dit het was ben ik gisteren door het oog van de naald gekropen.

Heel lang stond mijn stop limit op $0.75 voor een deel van mn aero tasje.

voor het geval dat het er een flash crash zou komen zonder m'n weten (luna/ftx/bitconneecccct).

maar hele weekend was zo duidelijk dat ik toch heb besloten mn limit te annuleren toen we onder 0,85 denderden rond 19:00.

nu raden wat het laagste punt was op CB.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ben trouwens vannacht en vanochtend maxi geworden d:)b

Was wel ff confronterend, want ik heb al bewust een tijdje Delta niet geopend, maar nu zie ik pas hoeveel BTC waarde ik de laatste 8 maanden van vorig jaar heb verloren. Maar goed, vooruit kijken en weer opbouwen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
He, zo'n chart heb ik ook. Wel in EUR (@KerstRunner )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qjz_UFaGbBrB4kc1DwyEtNHl2UQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1S5yAHd2FpwqWSrKWBZNPIy3.png?f=fotoalbum_large

oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

KerstRunner schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:08:

Wakker worden om 07:00 en een $94k zien staan was nog dikke prima.

Om vervolgens de grafieken van de alts te zien met die enorme palen was wat anders. Een long op ETH is helaas gebarsten. Het positieve was dat een order van SUI op $2.53 dan wel weer opgepakt werd. In robotmodus daarna FIAT overgeboekt en 8 alts bijgekocht.

Die binnenkort maar eens omwisselen voor BTC en dan die drek vaarwel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mooi man! Het zit je weer eens mee! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:10:
[...]

Jammer, ik had net het idee om een anonieme porsche dealer in de video op te nemen die dan kwam klagen dat ene 'tomtom' altijd maar praat over porches maar er vervolgens nooit een komt halen :+
Denk dat mijn gezicht wel bij de dealers hangt hahah!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23:35
Als je maxi bent, hebben de afgelopen 24 uur eigenlijk niets gedaan, we zitten weer op dezelfde prijs :)

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

AI:
Als je rijdt zoals TomTom901, een agressieve rijder met veel snelle acceleraties en scherpe bochten, zou het brandstofverbruik vergelijkbaar kunnen zijn met dat van Max Verstappen, dus rond de 1 op 5 tot 1 op 4. Dit komt doordat een dergelijke rijstijl de motor zwaar belast en het verbruik verhoogt, zelfs in een auto als de 911 GTS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:14:

Was wel ff confronterend, want ik heb al bewust een tijdje Delta niet geopend, maar nu zie ik pas hoeveel BTC waarde ik de laatste 8 maanden van vorig jaar heb verloren. Maar goed, vooruit kijken en weer opbouwen :)
@anti elppa stempel de moderator.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zenith schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:11:
[...]

Was een trade met tao entry op 390 en rekt gegaan op 310. Maar ben dan wel ok ermee dat die uiteindelijk tot onder de 250 ging ipv dat die op 310 weer hoger uitkomt, dat zou ik zelf nog vervelender vinden als je alleen maar marge aan het toevoegen bent geweest… 😆
Daarom was mijn leverage actie ook maar eenmalig. Anders was ik nu ook het haasje.
Staat inmiddels al weer bijna 100 dollar hoger.

Verder echt 0,0 emotie. 80 procent Bitcoin. De 1 zal zeggen wordt toch full maxi maar ik neem graag een gokje.

Voor een volgende run sluit ik dit niet dat alles in Bitcoin gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23:35
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:06:
[...]

Oh dat valt me nog mee eerlijk gezegd :P Gewoon euro95 E5/E10?
Nein dat mag dus niet. Als je een sportauto wil rijden, moet je ook premium tanken.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
We gaan weer verder omhoog. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37

BeyondThunder

Lost Lightning

ATH soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Niet te hard, anders weer rekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:18:
[...]

Nein dat mag dus niet. Als je een sportauto wil rijden, moet je ook premium tanken.
Idd, 98 @souljah1h

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Taro schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:14:

Oke ik vul hier mijn stempel toch ff voor..hulde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Dure hobby :+ ben best wel bang voor de brandstofprijzen de komende jaren.

[ Voor 15% gewijzigd door souljah1h op 03-02-2025 20:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
@Taro Congrats! hier nog niet, maar koop wel alleen BTC!

die stap wil ik ook doen, maar als ik een alt sluit je weet gewoon dat het daarna moon gaat 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ByteMe_ schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:19:
Niet te hard, anders weer rekt...
Eerst moeten er nog meer maxi's ontstaan die hun zuurverdiende geld in de juiste coin duwen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 15:34
BeyondThunder schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:17:
[...]

AI:
Als je rijdt zoals TomTom901, een agressieve rijder met veel snelle acceleraties en scherpe bochten, zou het brandstofverbruik vergelijkbaar kunnen zijn met dat van Max Verstappen, dus rond de 1 op 5 tot 1 op 4. Dit komt doordat een dergelijke rijstijl de motor zwaar belast en het verbruik verhoogt, zelfs in een auto als de 911 GTS.
Snelle bochten hoeven het verbruik zeker niet te verhogen. Integendeel, een soepele rijstijl met zo min mogelijk afremmen over rotondes en door bochten spaart brandstof. Bandjes en onderstel lijden wel iets meer. Steeds helemaal afremmen en weer optrekken is pas echt killing voor het verbruik.

Zeg dat maar tegen chatgpt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Alpina schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:18:
[...]

Daarom was mijn leverage actie ook maar eenmalig. Anders was ik nu ook het haasje.

Verder echt 0,0 emotie. 80 procent Bitcoin. De 1 zal zeggen wordt toch full maxi maar ik neem graag een gokje.

Ik ben zelf blij dar ik niet volledig maxi ben. Met de winst van XRP en SUI heb ik heel wat meer BTC kunnen kopen afgelopen maand. En OXY deze maand.

Helaas ook een redelijke tas ASI en Aero flink in waarde zien verminderen, maar overal zeker niet ontevreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dat was m’n gemiddelde entry gisteren. Is dat een teken? (8>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
038Zwolle schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:21:
[...]

Ik ben zelf blij dar ik niet volledig maxi ben. Met de winst van XRP en SUI heb ik heel wat meer BTC kunnen kopen afgelopen maand. En OXY deze maand.
Wil je volgende maand even laten weten of je de winst nog steeds in bezit hebt?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:18:
[...]

Het gekke is dat als mijn spot tas met dit bedrag onder water staat het mij ook geen ene moer meer uitmaakt, maar een trade op een aardig bedrag en rekt gaan is een stuk minder voor mij op de een of andere manier 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
De altjes gaan ook wel aardig. Ondanks de BTC D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Als ik 50 euro win met krasloten ben ik blijer dan 500 euro winst bij crypto, herkenbaar? :X

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:57
Hey wij zijn nieuw hier.

Wat vinden jullie van munt X? Wij denken dat er best wat potentie in zit, want hij is al -97% sinds het hoogtepunt in 2019.

Sommigen van ons zijn toen ook ingestapt, en het lijkt ons dat nu de kans groter is dat ‘ie omhoog gaat.
Onze collega’s geloven meer in XRP. Misschien moeten we spreiden.

We hebben er niet echt weet van, maar ondertussen kopen onze pensioenfondsen en diverse landen BTC. Daar beginnen we zelf nog niet aan, want die is zó duur.
Ondanks de fundamentals en dat er geen second best is. Ondanks dat geld in rap tempo minder waard wordt, terwijl BTC maar blijft stijgen. Ondanks dat Bitcoin geen CEO heeft die het kan verpesten. Ondanks dat Bitcoin een redelijk voorspelbare cyclus heeft waar je aan kan verdienen. En beter presteert dan andere muntjes, op de lange termijn.

Maar misschien bedenken we ons nog eens en gaan we óók over op BTC.

Liefs,
Nieuwe users die in 2025 instromen.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 03-02-2025 20:34 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
@jvel92 Venice token gezien? Dacht dat jij er laatst wat over postte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Kom maar op met die 10k daily candle 🚀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:29:
Als ik 50 euro win met krasloten ben ik blijer dan 500 euro winst bij crypto, herkenbaar? :X
Joh als ik 50ct vind op de grond ook wel. Had laatst in 10 min 3.5k winst met trump coin. Heel hard met leverage weer er in gemikt en alles weg. Monopoly geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:29:
Dat is logisch. De winstkans met crypto is groter dan met krasloten. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:30:
Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
De daily candle is me er wel 1 voor in de boeken hoor.
Nog een goede 1K erbij en het is een 10K candle :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:31:
[...]

Joh als ik 50ct vind op de grond ook wel. Had laatst in 10 min 3.5k winst met trump coin. Heel hard met leverage weer er in gemikt en alles weg. Monopoly geld.
Dat is inderdaad het beste gevoel. Gratis geld op straat vinden, hoogste wat ik ooit heb gevonden was een 50 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
souljah1h schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:34:
[...]

Dat is inderdaad het beste gevoel. Gratis geld op straat vinden, hoogste wat ik ooit heb gevonden was een 50 euro.
Ik ook, maar dan in poedervorm in envelop. 😆

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:30:
Wel afblijven he? BTC only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:35:
[...]

Ik ook, maar dan in poedervorm in envelop. 😆
Zakje poedersuiker van de oliebollenkraam? :D
Pagina: 1 ... 29 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!