[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Steady schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:08:
Wat een interessante avond, nacht en ochtend. Zoom uit mensen, binnenkort gaan we toch weer up, up en up. De bull is nog lang niet voorbij uiteraard.

Gisteravond de dip gekocht, but it kept dipping, dus om 03:00 nogmaals de dip gekocht, but it kept dipping lol, dus boekingslimiet bij de bank maar verhoogd en vanochtend diep in de portemonnee gegraven om nog meer de dip te kopen. In ieder geval lekker los gegaan op BTC en ETH met veel korting :). FIAT begint op te raken, dus when moon haha 8)7???

Alts gingen rekt, dus bsmpower uit zijn emoties hier nogmaals en er wordt weer veel op gereageerd. Lijkt bijna een intentional troll te worden.

Mooi om te zien hoe actief het hier wordt bij elke dip of pump *O*
Iemand waarvan het glas vaker halfleeg is hoeft toch niet per definitie een trol te zijn? Dan zijn mensen die hier "BTC naar 420K" roepen net zo goed trollen :). En ja, op pieken of dalen wordt het hier drukker dan als er weinig gebeurt, dat is toch gewoon normaal gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNCOqxEdWtIJI2Rlf4ufTiOMt-8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bh7VZ5wqh5yinPimuHeW9u0T.png?f=user_large

Ben benieuwd, witte lijn komt er aan. Maakt mij niet uit welke kant we op gaan, ik ben al even uit crypto :')

Signature

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:16:
[...]

Iemand waarvan het glas vaker halfleeg is hoeft toch niet per definitie een trol te zijn?
Al vaker gezegd, het gaat er niet om dat je je emoties uit, maar hoe specifiek jij dat doet. Het is altijd een beetje die "had ik maar dit, had ik maar dat". Zo werkt het niet, met niks, in het leven. Als je hier had gepost "godverdegodver, dit is mooi balen" had je waarschijnlijk een berg duimpjes gehad en hadden andere mensen (die zo mogelijk nog veel harder rekt zijn gegaan) met meer ervaring je een hart onder de riem geprobeerd te steken. Het is echt, echt, echt de toon waardoor jij er steeds uitgepakt wordt.

En honestly, directe "aanvallen" op je in de vorm van memes vind ik niet helemaal gepast na zo'n zure nacht, maar je roept het echt een klein beetje over jezelf af.

Voorbeeldje;
bsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:18:
[...]

In een depressie raken denk ik 🙂

[ Voor 8% gewijzigd door tomtom901 op 03-02-2025 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:16:
[...]

Iemand waarvan het glas vaker halfleeg is hoeft toch niet per definitie een trol te zijn? Dan zijn mensen die hier "BTC naar 420K" roepen net zo goed trollen :). En ja, op pieken of dalen wordt het hier drukker dan als er weinig gebeurt, dat is toch gewoon normaal gedrag.
Oke prima. Ik bedoel te zeggen dat men je toch niet serieus kan nemen op deze manier.

Maar wat is nou jouw plan dan? Je post hier dat je goede voornemen winst nemen is.

Momenteel is je plan: frustratie uiten bij dalingen.

Wat zijn je targets voor je 2 alts? Heb je je sell orders al klaar gezet?

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:14:
[...]

hier hetzelfde. Ik had 98k als bodem verwacht. Maar ik ken dit soort spelletjes van btc wel na al die jaren. Ik trade er vooral niet op. Had ik niet al long gezeten, had ik er zeker 1 open gegooid op die range. Want toen 97-98 brak, was het wel duidelijk dat we nog veel dieper zouden gaan. Zat amper support tussen 91 en 97. Maargoed, ik zit nog long, dus kon lekker achterover hangen.
Ik had een zone op 94k-95k staan met daaronder twee lijnen op 92.5k en 91k als support. Long order op 92k gezet voor het slapen omdat ik, als het hard zou gaan, daar toch wel een wick naar toe verwachtte.

Uiteindelijk zijn op de 4h twee candle closes precies op die zone van me gevallen met wicks eronder waarvan er één mijn order gebit heeft. Hoewel het niet de meest verstandige order was (want niet aan de knoppen en geen live zicht op prijsactie) is dit voor mijn gevoel wel een mooi ingeschat prijspijl van mezelf :)

Dus tja:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhkxrZuodBK9rk4Vdo_c8dAOJzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jd5v1J9BQzqkk1aXCdAFbfGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +46 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Ik klikte net op "hide small balances" op de exchange. Hele portfolio weg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Don Guacamole schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:24:
8)7 :X :P

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:24:
[...]

Hoewel het niet de meest verstandige order was (want niet aan de knoppen en geen live zicht op prijsactie)
Oei oei oei, pas op he :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
_O- _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbT6L4ETtqyzom7z2MZKodL_ssM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FJeCsc85r4RYFumC1pSa6me1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wel een SL ingesteld uiteraard! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:26
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:11:
Ik hoop van harte dat dit de dip was en we hierna niet nog veel verder zakken. Dan kan mijn x5 long ook meteen heel lang blijven lopen. Het is nu al bijna aantrekkelijk om hem weer te sluiten en winst te nemen.

Aan de ene kant denk ik, dit kan maar zo eens voorlopig de bodem zijn geweest, aan de andere kant wil ik de dag ook niet per se afwachten met een Trump die wellicht nog een keer iets uithaalt waardoor alles weer helemaal door het putje gaat :)

Zometeen maar eens even een nieuwe blik op de grafiekjes werpen en bedenken wat het wordt, in de baas zijn tijd uiteraard!
Pakken wat je kan pakken imo. Winst = winst, zeker met futures.

Grote kans dat die diepere wicks straks opnieuw gaan fillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:35:
[...]

Grote kans dat die diepere wicks straks opnieuw gaan fillen.
Nouja, dat hoeft dus niet, want we hebben juist het nodige aan wicks gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:36:
[...]

Nouja, dat hoeft dus niet, want we hebben juist het nodige aan wicks gevuld.
Begrijp me niet verkeerd, wil het liever niet.

Maar als de beurzen straks bloedrood openen, gaan de yanks toch wel weer dumpen gok ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8biefOG491lQfE_XJiDAZkGslbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKOLSjNGV9ofrfU1V57LtmJN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CYqhR9gXIdZ_EM6bMyporgw0ycI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/I2GoHzuyUJVTyWDdTi31xCsu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nubtrix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwrL_pwHNImcpSzFvtbzLOSV-EI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z6zLnfLYp39KxvmRIaNHpwe8.png?f=fotoalbum_large

Gisteren voor ik ging slapen nog wat yolo shorts geopend. Lekker wakker worden zo.

Overigens ook een Tesla model 3 armer voor de rest :+ :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:12
credit where credit is due.. hij had de dip wel verwacht... alleen die dip ginger dieper :+

Post is dus van 10 uur geleden. mega dip was 6 uur geleden

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gi0cauyXMAAhmAz?format=png&name=900x900

[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 03-02-2025 10:50 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Aeronaut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:50:
credit where credit is due.. hij had de dip wel verwacht... alleen die dip ginger dieper :+

Post is dus van 10 uur geleden. mega dip was 6 uur geleden

[Afbeelding]
Ik zag het. Die is alsnog zelf mega rekt gegaan gok ik.

Zijn ETH target was $2800 :+

En Poppe zijn portfolio performance zou ik nu toch ook niet willen weten. Pasta rekteroni.

[ Voor 9% gewijzigd door Nubtrix op 03-02-2025 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Nubtrix schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:51:
[...]

Ik zag het. Die is alsnog zelf mega rekt gegaan gok ik.

Zijn ETH target was $2800 :+
Heel veel mensen zijn rekt, dit sloeg ook echt nergens op. Heel X staat alweer vol met allerlei conspiracy's.
Dit was pure manipulasie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:51:
[...]

En Poppe zijn portfolio performance zou ik nu toch ook niet willen weten. Pasta rekteroni.
Oh boi idd de altcoin koning (self proclaimed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rZ9G-zEvy1n-pT-yhan1Od9i0o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YRilAxzNHqXKmwJDyASunV2a.png?f=fotoalbum_large

Had deze zelf nog gepost en toch bij 98k begonnen met kopen, want ik zag ook een scenario dat die daar zou bouncen. De low volume was een giveaway dat die toch lager ging en toch verkeerde beslissing gemaakt.

Shit happens. Nu is het hodl. Muziekje aan en geld verdienen als loonslaaf dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 03-02-2025 10:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
ETHBTC nu ook onder de 0,03. Heeft vannacht zelfs de low van December 2017 aangetikt en staat nu op het laagste punt sinds December 2020. Ziet er voor ETH niet best uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:57:
ETHBTC nu ook onder de 0,03. Heeft vannacht zelfs de low van December 2017 aangetikt en staat nu op het laagste punt sinds December 2020. Ziet er voor ETH niet best uit.
Ja het is ook echt een vorm van masochisme dat ik die nog hodl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:58:
[...]

Ja het is ook echt een vorm van masochisme dat ik die nog hodl.
Same... Had twee weken terug een flink gedeelte verkocht voor BTC en stables (daar vannacht weer meer BTC voor gekocht) en had toen al het gevoel dat ik de bodem verkocht. Maar kan blijkbaar nog dieper :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:45

4x2

lộn xộn quá

Be greedy when others are fearful, dus ETH is nu de beste investering.

Of gruwelijk r3kt over een week.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:45
BTC blijft echt sterk, meerdere horrer scenarios gelezen over dat we de 70K mogelijk zouden aantikken. We hebben de 88K nog niet eens geraakt. Ik ben enorm hardleers geweest, maar mochten we nog dippen dan koop ik voornamelijk BTC en mogelijk wat hype/xrp voor de bounce :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 02:41:
Je bedwingen om nu niet die genomen winst waar je net 3 jaar op hebt gewacht er tegenaan te gooien is wel lastig.
Blij dat de crypto-winst-vakanties geboekt zijn voor dit jaar, dat helpt.
Ik heb nog 1500 euro winst welke ik ertegenaan wil gooien, al wacht ik daar liever even op tot Murrica wakker wordt. Gisteren al de verkeerde dip gekocht 8)7

Heb zojuist ook al m'n ETH naar SOL omgezet. Om verlies te beperken.

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 03-02-2025 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:00:
[...]

Same... Had twee weken terug een flink gedeelte verkocht voor BTC en stables (daar vannacht weer meer BTC voor gekocht) en had toen al het gevoel dat ik de bodem verkocht. Maar kan blijkbaar nog dieper :+
Ik heb 70% verkocht @ 3800, mar de rest gelaten want hopium en iets met successen uit het verleden.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sj74loSR6nqSLR7NK2dlir9eXQA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NOA5Ih369yIRc0vJN1OhbvO6.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:16
Op de aandelenbeurs valt het vooralsnog mee, maar vanmiddag moet nog komen natuurlijk. Denken jullie ook dat er vanmiddag wordt gedumpt en daarna pump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:02:
BTC blijft echt sterk, meerdere horrer scenarios gelezen over dat we de 70K mogelijk zouden aantikken. We hebben de 88K nog niet eens geraakt. Ik ben enorm hardleers geweest, maar mochten we nog dippen dan koop ik voornamelijk BTC en mogelijk wat hype/xrp voor de bounce :).
Na de black swan van de pandemie word ik hier eigenlijk helemaal niet meer onrustig van. Ik blijf zuur hodlen.

Natuurlijk wel van wat er verder gaande is, maar dat de koers voor het einde van het jaar minstens dubbel zo hoog staat begint nu steeds realistischer te worden.

Het is alleen niet te hopen dat het de Weimarinflatie gaat benaderen want dan is 1 sat straks inderdaad een huidig maandloon waard.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
https://www.nu.nl/economi...mportheffingen-trump.html

Spaanse minister roept EU op een front te vormen tegen importheffingen Trump
Door onze economieredactie
3 feb 2025 om 11:01

De Europese Unie moet een front vormen tegen de dreigende importheffingen die de Amerikaanse president wil opleggen voor producten uit Europa. Dat heeft de Spaanse minister Carlos Cuerpo (Economische Zaken) gezegd.

[ Voor 59% gewijzigd door mouzetc op 03-02-2025 11:11 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Rode maandag, groene week.. vorige week ook al :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 19:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Don Guacamole schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:15:
[...]

Zo, lekker aan het werk dus zit weer bij te lezen. Wat een slachtveld. Daarom las ik dit helemaal verkeerd.
Ik las: Dit wordt een bloederige darm vannacht.

Ik ga koffie pakken...
Gezien hoe hard en diep iedereen is genomen sluit ik ook dat niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrJRQ1IbiZS3tt9kMigIVKqdgeU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GXndgiN3PHivrRrsUdL77hu6.png?f=user_large

Bijna mijzelf bevuild door het lachen _O-

"Cryptodroom verstoord"

Genieten vandaag. Mooi moment om wat extra HODL materiaal in te slaan. Vannacht weer mooie winst gemaakt. Alleen ff de ETH nog omhoog duwen, daar kochten de botjes ook wat van en die is niet heel positief momenteel :+

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Haha, hier krijg ik alweer een "hoe gaat het met je bicoinsss".... zucht.

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kernie schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:24:
Duidelijk koopsignaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Steady schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:22:
[...]

Oke prima. Ik bedoel te zeggen dat men je toch niet serieus kan nemen op deze manier.

Maar wat is nou jouw plan dan? Je post hier dat je goede voornemen winst nemen is.

Momenteel is je plan: frustratie uiten bij dalingen.

Wat zijn je targets voor je 2 alts? Heb je je sell orders al klaar gezet?
Ik weet het nu even niet. Ik had een target in mijn hoofd, maar die is verder weg dan ooit. Ik heb geen goed "worst-case" plan omdat alles nu voelt als een "sell low". Moet eerst weer wat positiviteit en energie vinden om met een nieuw plan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:21
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:10:
Op de aandelenbeurs valt het vooralsnog mee, maar vanmiddag moet nog komen natuurlijk. Denken jullie ook dat er vanmiddag wordt gedumpt en daarna pump?
Dump of pump hangt allemaal af van Trump :*)
Als die ook nog komt met importheffingen voor Europa zijn de rapen gaar.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:45
kernie schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:24:
Dat is altijd zo'n fascinerend iets inderdaad....
Alsof ze erop zitten te wachten lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:28:
[...]

Ik weet het nu even niet. Ik had een target in mijn hoofd, maar die is verder weg dan ooit. Ik heb geen goed "worst-case" plan omdat alles nu voelt als een "sell low". Moet eerst weer wat positiviteit en energie vinden om met een nieuw plan te komen.
Als je nog op winst staat lekker verkopen, stop alles in BTC en dan mooi afwachten. Eventueel nog even wachten tot vanmiddag met inkopen BTC. Als je SUI diep in het rood staat, zou ik gewoon even holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:30:
[...]

Als je nog op winst staat lekker verkopen, stop alles in BTC en dan mooi afwachten. Eventueel nog even wachten tot vanmiddag met inkopen BTC. Als je SUI diep in het rood staat, zou ik gewoon even holden.
Wat is diep in het rood? Ik sta -19% over m'n hele PF. Vind ik nog wel meevallen. Pas bij -30% ga ik me echt zorgen maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
dehardstyler schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:29:
[...]

Dat is altijd zo'n fascinerend iets inderdaad....
Alsof ze erop zitten te wachten lijkt het wel.
Jep... niks mooiers dan "leedvermaak" voor deze mensen. Maar we hebben het over 95k... haha *O* niks aan het handje voor ons veteranen.

Ik zei al; vraag het mij nog een keer over 6 maanden als je wil (zodra we een dikke leg up gaan hoor ik ze niet ;) )

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:51
normies lachen misschien nu ff, maar hun muntje is down only :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Lucky0wn schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:33:
[...]

Wat is diep in het rood? Ik sta -19% over m'n hele PF. Vind ik nog wel meevallen. Pas bij -30% ga ik me echt zorgen maken...
Ik bedoel meer als je echt een daadwerkelijk verlies hebt versus ingeteerd op de winst. Dat zijn wel echt verschillende situaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
De telegraaf :
Het verlies voor cryptomunt ethereum is opgelopen naar ruim 16%. Ripple zakt 18%, cardano gaat 22% terug. Ook bitcoin wordt hard getroffen, de digitale coin is helemaal weggezakt tot onder $96.000 per stuk.
De TRUMP-token van president Donald Trump gaat al uren achteruit, vanaf de piek is de munt met 75% in waarde gekrompen. Vanaf de inauguratie van Trump steeg de munt explosief tot een marktwaarde van $14 miljard. De crypto SOL krimpt 10% en Binance 13%.
De markt In de markt van opties waarin te beleggen is, toont het platform Derive.xyz dat er onder cryptokopers een waarschijnlijkheid is van 22% dat de prijs van bitcoin voor 28 maart daalt tot $75.000.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THYBdB8dZy7_2MZ6aDh0VZCkJWc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P3THW7eCgLNWkdoSGQTrfrV3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:02
Portfolio met 40% naar beneden sinds instappen. Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:35:
[...]

Ik bedoel meer als je echt een daadwerkelijk verlies hebt versus ingeteerd op de winst. Dat zijn wel echt verschillende situaties
Dat dacht ik al.
Bij mijn gehele Pf op -30% sta ik op break even :9

Helaas laatst ETH te duur aangekocht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:51
Solana wallet versimpeld heb alle meuk/memes de deur uit gedaan:
70% Solana
15% JUP
15% Raydium

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Kol Nedra schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:50:
Solana wallet versimpeld heb alle meuk/memes de deur uit gedaan:
70% Solana
15% JUP
15% Raydium
verrader!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:28:
[...]

Maak nou gewoon eens een keuze en sta achter de keuze in plaats van deze eindeloze spiraal van besluiteloosheid.

Verkopen en even wat afstand nemen van de markt zal je mentaal goed doen. Een "sell low" klinkt negatief, maar je kunt het ook zien als het beschermen van je kapitaal en wachten tot de markt richting heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:10:
Wellicht nog een dip als Wallstreet open gaat en de nieuwe werkeloosheidscijfers van de USA hier verschijnen: https://www.commerce.gov.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGp4iJ76cBtNvxT6EWeijuwaKNk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IxQDbloYClW6Kg7LOOTz2hf4.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
VHware schreef op maandag 3 februari 2025 @ 06:27:
[...]

Dat is als je de optie Prijsgarantie aan hebt staan (wat default zo is). Als je die uitzet is dat niet meer zo (wel hogere fee omdat je Taker fee betaald en met een Limit order Maker fee)
Thanks dit heeft me dan geld gekost afgelopen maanden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:00

Vis

Lucky0wn schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:43:
[...]

Helaas laatst ETH te duur aangekocht...
Hoezo te duur, over een aantal jaar lach je je ballen uit de broek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHotX9PvOvVvbTahdbMQUJnZmE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xV3ULFDT687k9SJfMsb6JD1R.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tm9slC0fSn9hIu6POrySgNF4Sxc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rY7PrkJk5jqdDsQ9kdLjUOUZ.png?f=fotoalbum_large

En weer een positieve afsluiting van de week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 17:16
Waarom zijn jullie zo in paniek? Ik kan langer overleven op brood en water dan de markt irrationeel kan blijven!

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jantje2000 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:11:
Waarom zijn jullie zo in paniek? Ik kan langer overleven op brood en water dan de markt irrationeel kan blijven!
Maak even een lijstje van wie er nou in paniek zijn volgens jou.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jantje2000
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:12:
[...]

- bsmpower

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Haha, precies, en zelfs zijn status zou ik geen paniek noemen maar eerder depressief.

Wat ik met mijn opmerking bedoelde is dat het wel mee valt met de paniek. Er wordt over de dip gepraat maar ik lees nauwelijks wanhopige berichten of dat mensen het echt niet meer weten.

Er wordt zelfs alweer vrolijk met memes gestrooid zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Die is niet alleen "nou" in paniek, maar al een wat langere periode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
DaWayne schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:16:
[...]

Geen paniek, gewoon duur gekocht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tbqFSoVT1scojy5g4tO3HDBBew=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pbdRgQ74H4bhHVrMLoweiYmM.gif?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Don Guacamole op 03-02-2025 12:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
Mijn Ledger Live geeft YoY aan +84%, dit was gisteren +96%.
Geen paniek dus hier in huis in ieder geval...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjJVsX583G4_19J8FBxDKT_LX_Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JPiWiE5R0bvjyLtws7K2nmSE.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vk7BkuQSsOeHWNklKNGUoi47sv8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VWQW9JlZX16VjEJsNOP8NS5w.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mij krijgen ze niet gek. Bitvavo stuurt mij alleen notificaties van prijsstijgingen. Ik weet dus niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hahaha, heerlijk dit _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Lekker gecasht met de XRP piek paar weken terug. Dacht stap weer in bij 2.4-2.3. Dus die orders zijn de afhelopen 24u gehit.

Kan iemand even zijn glazen bol pakken en me laten weten of ik beter weer kan uitstappen gezien XRP nog door het putje gaat, of dat ik beter kan blijven zitten omdat de nieuwe ATH voor XRP snel volgt? :P

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Geen paniek. Straks kopen we op 70k gewoon bij en daarna gaan we weer naar boven. O-) O-)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:25:
Geen paniek. Straks kopen we op 70k gewoon bij en daarna gaan we weer naar boven. O-) O-)
En als dit de dip was dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nk8tOBIs2Cm2ZAMvtS8MMYFaJ6k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Boomer tech wil be boomer...
....The widening gold price spread between New York and London reflects not only the unwinding of popular EFP arbitrage trades but also suggests potential logistical challenges in transferring gold between vaults....
Src Binance News

Logistical challenges: er liggen zeker boormachine brigades op de loer? Hoop wel wat gespierder want dat spul weegt meer dan een Ledger of papiertje... :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantje2000
Ik zit uitsluitend in alts, maar ja ik heb mn initials er al uit dus ik vind het wel prima zo eigenlijk. Gaat wel weer omhoog en zo niet dan was de echte bull de vrienden die onderweg zijn gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Laatst online: 20:47
LankHoar schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:25:
Lekker gecasht met de XRP piek paar weken terug. Dscht stap weer in bij 2.4-2.3. Dus die orders zijn de afhelopen 24u gehit.

Kan iemand even zijn glazen bol pakken en me laten weten of ik beter weer kan uitstappen gezien XRP nog door het putje gaat, of dat ik beter kan blijven zitten omdat de nieuwe ATH voor XRP snel volgt? :P
Ja dit vraag ik me dus ook af. Ben een noob en geen idee of XRP nu een goede koop is. Er is teveel gaande.

Durfde dit niet te vragen want wil echt wel mijn research doen en ik houd me aan me plan.

Bitcoin, Doge, Chainlink, Avalanche, Litecoin holden

Rest inruilen voor btc als ze de markt omhoog gaat (had ik achteraf afgelopen vrijdag moeten doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Jantje2000 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:30:
Ik zit uitsluitend in alts, maar ja ik heb mn initials er al uit dus ik vind het wel prima zo eigenlijk. Gaat wel weer omhoog en zo niet dan was de echte bull de vrienden die onderweg zijn gemaakt!
Ja hallo, we zijn hier niet om vrienden te maken hè?
Verder wel gezond nuchtere instelling, trouwens. Behalve de keuze om enkel in alts te gaan zitten, maar dat moet je uiteraard helemaal zelf weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
deryck schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:31:
[...]

Ja dit vraag ik me dus ook af. Ben een noob en geen idee of XRP nu een goede koop is. Er is teveel gaande.

Durfde dit niet te vragen want wil echt wel mijn research doen en ik houd me aan me plan.

Bitcoin, Doge, Chainlink, Avalanche, Litecoin holden

Rest inruilen voor btc als ze de markt omhoog gaat (had ik achteraf afgelopen vrijdag moeten doen).
De prehistorie belde, ze willen hun muntjes terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:40
mouzetc schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:11:
https://www.nu.nl/economi...mportheffingen-trump.html

Spaanse minister roept EU op een front te vormen tegen importheffingen Trump
Door onze economieredactie
3 feb 2025 om 11:01

De Europese Unie moet een front vormen tegen de dreigende importheffingen die de Amerikaanse president wil opleggen voor producten uit Europa. Dat heeft de Spaanse minister Carlos Cuerpo (Economische Zaken) gezegd.
Wat gaan wij doen dan? Goudse kaas en Chorizo worsten heel duur maken voor Amerikanen?
We hebben best een arrogante houding voor een clubje landen waarvan meer dan de helft zijn eigen broek al niet eens kan ophouden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 14:34
WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:33:
[...]

Wat gaan wij doen dan? Goudse kaas en Chorizo worsten heel duur maken voor Amerikanen?
We hebben best een arrogante houding voor een clubje landen waarvan meer dan de helft zijn eigen broek al niet eens kan ophouden...
De Ozempic voor dat obese volkje stukken duurder maken alsmede andere farmaceutische producten. Stel je anders voor om nederig te buigen voor Koning Trump omdat hij vindt dat we hier te weinig in Ford F-150 rijden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:33:
Huh? Volgens mij heb je het precies verkeerd om: de VS maakt juist *zelf* onze EU producten duurder voor hun eigen inwoners als ze tariffs instellen.

En onderschat de handel niet! Je zou het wellicht niet denken, maar de EU exporteert behoorlijk wat naar de VS. Sterker nog, wij exporteren meer naar de VS dan andersom:
Als Amerikanen meer Europese waar krijgen voor hun dollar kan dat ervoor zorgen dat de Europese export toeneemt. Het is trouwens al jaren zo dat Europa veel meer producten aan Amerika verkoopt dan andersom.

Volgens Colijn is dat gat moeilijk te verkleinen met importheffingen: de Amerikanen kopen nu eenmaal veel spullen.
Kortom: als de VS tariffs instelt op producten uit de EU, dan zullen de inwoners van de VS zelf ineens veel meer moeten betalen voor onze producten. Je kan beargumenteren dat dit de EU ook hard zal raken, maar dat valt nog maar te bezien als zij toch fan zijn van onze wasmachines e.d.

De enige reactie die de EU vervolgens kan doen is ook tariffs instellen op import vanuit de VS. Onze eigen producten nog duurder maken is niet zo nuttig, je wil juist producten uit de VS raken met eventuele tegenmaatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
SleepTwitch schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:37:
[...]

De Ozempic voor dat obese volkje stukken duurder maken alsmede andere farmaceutische producten. Stel je anders voor om nederig te buigen voor Koning Trump omdat hij vindt dat we hier te weinig in Ford F-150 rijden?
Nee hoor, buigen lijkt me niet nodig. Maar misschien eerst landen als een Spanje, Italië en Griekenland weer bij de les trekken (en ons zelf ook misschien want we zijn echt een mega lui volkje intussen) voordat we heel hard een vuist gaan maken richting die f150 rijders 😄.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
DaWayne schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:16:
[...]

Omdat ik inmiddels bijna de helft lager sta dan 2 maanden geleden. Daar ben ik wel een van de enige in vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:43:
[...]

Huh? Volgens mij heb je het precies verkeerd om: de VS maakt juist *zelf* onze EU producten duurder voor hun eigen inwoners als ze tariffs instellen.

En onderschat de handel niet! Je zou het wellicht niet denken, maar de EU exporteert behoorlijk wat naar de VS. Sterker nog, wij exporteren meer naar de VS dan andersom:

[...]

Kortom: als de VS tariffs instelt op producten uit de EU, dan zullen de inwoners van de VS zelf ineens veel meer moeten betalen voor onze producten. Je kan beargumenteren dat dit de EU ook hard zal raken, maar dat valt nog maar te bezien als zij toch fan zijn van onze wasmachines e.d.

De enige reactie die de EU vervolgens kan doen is ook tariffs instellen op import vanuit de VS. Onze eigen producten nog duurder maken is niet zo nuttig, je wil juist producten uit de VS raken met eventuele tegenmaatregelen.
Dure Chorizo was meer als grapje bedoeld 😄 ik stoor me soms gewoon wat aan de houding van de EU. Veel geblaat en weinig wol, althans zo lijkt het voor een leek als ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:46:
[...]

Omdat ik inmiddels bijna de helft lager sta dan 2 maanden geleden. Daar ben ik wel een van de enige in vermoed ik.
Ach nee, echt niet. Er zijn er waarschijnlijk heel veel meer, alleen minder mensen spreken dat hier uit of ze hebben er minder last van.

Mijn PF is begin 2018 zo hard verdampt dat ik het maar gewoon als verloren heb beschouwd destijds. Heb ik in 2021 nog ergens wat van teruggevonden en zelfs toen was het nog maar een fractie van wat het waard geweest was.

Maar dat ging wel echt om speelgeld, niet om grote bedragen, dus dat was makkelijk te accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
[...]

Vergis je niet in hoeveel mensen er net als jou uitsluitend in Alts zitten.
Dit gebeurt je 1x en daarna is het zure maxi stickers uitdelen. Jammer dat je 3 a 4 jaar moet wachten om al die gure drek voor de helft van het geld weer te kunnen dumpen. Soms heb je mazzel, en gaat een van de dinocoins alsnog door het plafond (XRP deze ronde bijvoorbeeld). Dan kun je daatmee de schade een beetje beperken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:47:
Dure Chorizo was meer als grapje bedoeld 😄 ik stoor me soms gewoon wat aan de houding van de EU. Veel geblaat en weinig wol, althans zo lijkt het voor een leek als ik.
Ja, kan snappen dat het wellicht zo lijkt :) Maar goed, in die zin is enige samenwerking & een hardere aanpak dan niet eens zo slecht. Af van dat softie imago en in zo'n handelsoorlog samen een front vormen is dat niet zo'n slecht idee.

In ieder geval beter dan wanneer alle EU landjes zich individueel door de VS gaan laten naaien omdat men bang is om te reageren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Vannacht heb ik ook wat gekocht. Maar er staat fiat klaar om in dat geval bij te kopen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Vannacht heb ik ook wat gekocht. Maar er staat fiat klaar om in dat geval bij te kopen.
Was ook gewoon een grapje, een mooie reden om die gif weer eens te posten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Ja, kan snappen dat het wellicht zo lijkt :) Maar goed, in die zin is enige samenwerking & een hardere aanpak dan niet eens zo slecht. Af van dat softie imago en in zo'n handelsoorlog samen een front vormen is dat niet zo'n slecht idee.

In ieder geval beter dan wanneer alle EU landjes zich individueel door de VS gaan laten naaien omdat men bang is om te reageren :D
Klopt, maar dat vereist wel behoorlijke strijders-mindset en die is echt wel ver te zoeken hoor 😀 eerlijk is eerlijk, ik ben daar zelf ook schuldig aan. Hoop ook met magische internetmuntjes gratis geld te kunnen binnenharken terwijl iedereen weet dat met zweten voor je geld je over het algemeen ook aan het bijdragen bent aan een groter geheel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abpuNPhUS6T_n6Kx9NXhUVooykQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zcmQfhu0kTIa2mFYYQRIKLs9.gif?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door WarsemaW op 03-02-2025 12:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
Saylor komt zo weer met een DCA waarbij hij zoals gewoonlijk de dip weer heeft gemist.

Mooie gast, maar die heeft al zoveel miljarden verbrand met zijn stoïcijnse wijze van aankopen.

Oneindig budget, maar een paar lage limitorders plaatsen is te veel gevraagd schijnbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:12
[...]

neuh, je bent niet alleen. je bent alleen vocaler

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

[ Voor 41% gewijzigd door Gipsy King op 03-02-2025 12:59 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:58
Ik dacht dat hier altijd overdreven werd over de XRP army, maar echt no joke.. Mijn baas is ook net begonnen met crypto en alhoewel ik hem geadviseerd heb om enkel BTC te kopen nu, had hij dus op advies van een andere collega XRP gekocht want die was al "aardig binnen" door XRP, wat denk je, net rond de top gekocht natuurlijk! Nu wist ik ook dat de receptioniste crypto bezitte en die is heilig van overtuigd dat ze eerder kan stoppen met werken want haar XRP gaat naar 10 dollar. Ik voel me eenzaam hier met mn bitcoin..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:43:
[...]

[...]

Wij hebben de VS helemaal niet nodig om rekt te gaan, dat doen we zelf al:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9CpqEA0Hd2JTFOXMrq9vfsDWZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QHW4ktIWxeFpMB5VOa7sl5CJ.png?f=fotoalbum_large

En intussen gaan de boodschappen dus alweer met 7% de lucht in. De gewone Henk en Ingrid betalen dus 7 euro (op je muil) meer op een kar van 100 piek tov een jaar geleden.
En waar geef je normaliter het meeste aan uit? Idd, eten en drinken.
Rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
solidslayer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:58:
Ik dacht dat hier altijd overdreven werd over de XRP army, maar echt no joke.. Mijn baas is ook net begonnen met crypto en alhoewel ik hem geadviseerd heb om enkel BTC te kopen nu, had hij dus op advies van een andere collega XRP gekocht want die was al "aardig binnen" door XRP, wat denk je, net rond de top gekocht natuurlijk! Nu wist ik ook dat de receptioniste crypto bezitte en die is heilig van overtuigd dat ze eerder kan stoppen met werken want haar XRP gaat naar 10 dollar. Ik voel me eenzaam hier met mn bitcoin..
Ripple-oprichter verkoopt $116 miljoen aan XRP tijdens koersstijging
https://www.crypto-inside...rp-tijdens-koersstijging/
Pagina: 1 ... 25 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!