[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 17:04
Ouch, das even pijnlijk wakker worden zeg :o Stuk minder winst dan 2 dagen geleden, ah well, bought the dip :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv4ePIu8lhQXuYmN9Wb8uE9z6tE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y3b7U0mBnTqQ077RIF8kZtvD.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16
Heerlijk geslapen, niks gekocht, niks verkocht.

Dit was wel een serieus dipje, serieus genoeg om nu echt flinke gains te maken.

Mooie reset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Toch gek dat je het nooit zo ziet aankomen, terwijl die 25% tarieven en 10% voor china en onbekend voor de EU best heel bearish zijn. Drong pas tot mij door na het lezen van dit artikel: https://finance.yahoo.com...king-about-192418770.html

In het weekend ben ik ook nooit zo scherp, zat te overwegen om helemaal uit te stappen, maar natuurlijk niet meer gedaan (op heen heel klein flufje na). Vooral doordat alts al zoveel hebben ingeleverd wil je niet een bodem verkopen, alleen die bodem ligt dus nog een heel stuk lager ;).

Ik zie mn eigen BTC dominantie in mn portfolio ook alleen maar toenemen, dat heeft wel het voordeel dat de dips steeds minder pijn doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:56:
[...]

Ah humble braggen? Hier een mooie 911 minder maar gelukkig het merendeel van mijn winsten eind december op een deposito gezet, dus dat kan er niet terug in zelfs al zou ik het willen. Met het beetje vrije fiat dat ik had op 92.8 gekocht :D
Haha there is always a bigger fish. 😁 maar eh een 718 minder of een 911 turbo? 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19-09 13:22
gm sc, heb even tijd nodig om te verwerken wat de fuck de aziaten en amerikanen hebben gedaan

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
BTC100K2021 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:08:
Heerlijk geslapen, niks gekocht, niks verkocht.

Dit was wel een serieus dipje, serieus genoeg om nu echt flinke gains te maken.

Mooie reset.
Ik hoop met je mee, en die bounce gaat sowieso nog wel een keer komen, maar ik heb het gevoel dat we eerst nog echt dieper gaan en dat dit nog niet de crash is geweest. Het nieuws voor Europese tarieven moet nog komen, en dit is gewoon de start van een heel stevige tradewar, ongelofelijk onverstandig, ik denk niet dat iemand hierbij gaat winnen. Ook Amerika niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:19
Aiiii. Op pagina 93 met de koers op 93k. Het had zo moeten zijn. Veeeel te hoog ingestapt de dip bleef dippen. Hopelijk up vanaf hier.

En ik had nog zo mooie lijntjes staan die beide zijn gehit. Maar wilde het denk ik niet geloven. Les geleerd weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-Q_2opR0ZEXE5mtuO30Ng4KGbs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nhpGmRrtJc61QqhjeBayhhud.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door gebruikershaes op 03-02-2025 08:19 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 09:02
Heb vanochtend drie keer de Bitvavo-app gereset omdat ik dacht dat de getallen niet klopten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Goedemorgen iedereen, eens kijken waar we staan aan het eind van de dag. Kleine gokjes staan klaar.

Hopelijk blijft iedereen mentaal gezond en heeft het allemaal geen grote impact op ieders welzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Poh... Zoveel rood. Vannacht berg notificaties, dat was even pijnlijk weer. Nog steeds, het mag wel iets beter gaan worden aub.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
bones schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:08:
[...]

Haha there is always a bigger fish. 😁 maar eh een 718 minder of een 911 turbo? 😅
Geen 718 i.i.g. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:09:
gm sc, heb even tijd nodig om te verwerken wat de fuck de aziaten en amerikanen hebben gedaan
F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Aeronaut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:09:
Korte samenvatting:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNehgyxQsLWen9hy4WlahEa_cmI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KpbSNEjCciHnFzdb7WtGVSWf.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:40
Voor het eerst in maanden weer een plukje BTC gekocht. Mocht dit het begin van de beermarkt zijn, dan ben ik weer eens veel te vroeg ingestapt, maar tot die tijd: buy the dip.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
Even kort samengevat. Trump komt aan de macht dus alle crypto ++++++++!!!!! Trump is alleen maar slechter voor de crypto dan dat werkelijk gedacht werd tot nu toe. :+

Insert meme sound:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95aUmQdXFiX3lb4R_A1yI_QZLd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCbaBleHtpa7yjYG8O4Q0hdI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
op de man

[ Voor 89% gewijzigd door tomtom901 op 03-02-2025 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:05:
[...]

Beetje om te plagen hè, ik gun niemand rode candles zoals we gezien hebben, zeker niet de alt heavy boys. Speaking of, you okay @zwembroek ?
Zwembroek had deze dip toch al voorspeld? Dus die moet nu toch 100% ok zijn. Zelfs in feeststemming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Koe in de kont kijken... Maar valt weer de verkeerde kant op ja. Misschien alles maar omzetten in $Trump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 09:02
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:13:
Aiiii. Op pagina 93 met de koers op 93k. Het had zo moeten zijn. Veeeel te hoog ingestapt de dip bleef dippen. Hopelijk up vanaf hier.

En ik had nog zo mooie lijntjes staan die beide zijn gehit. Maar wilde het denk ik niet geloven. Les geleerd weer.

[Afbeelding]
Dan staan we bij 1000 pagina's op een koers van 1000k. Helemaal top!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:20:
[...]

Koe in de kont kijken... Maar valt weer de verkeerde kant op ja. Misschien alles maar omzetten in $Trump
Wat je doet moet je zelf weten maar niet hier lopen klagen nadat je alle advies hebt gekregen. Je verkoos de gemakkelijk weg .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
DarkShadow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:10:
[...]

Ik hoop met je mee, en die bounce gaat sowieso nog wel een keer komen, maar ik heb het gevoel dat we eerst nog echt dieper gaan en dat dit nog niet de crash is geweest. Het nieuws voor Europese tarieven moet nog komen, en dit is gewoon de start van een heel stevige tradewar, ongelofelijk onverstandig, ik denk niet dat iemand hierbij gaat winnen. Ook Amerika niet.
Heb je zeker een punt, als de tarieven hoger dan verwacht zijn, gaat dat ff pijn doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
MrFX schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:23:
[...]

Wat je doet moet je zelf weten maar niet hier lopen klagen nadat je alle advies hebt gekregen. Je verkoos de gemakkelijk weg .....
Je weet toch nooit of advies ook zo uitpakt. Zijn toch allerlei factoren die je niet kan voorspellen.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:41
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:19:
Zwembroek had deze dip toch al voorspeld? Dus die moet nu toch 100% ok zijn. Zelfs in feeststemming?
Gozer, serieus? Je zit nu super salty op iedereen te reageren om je eigen boosheid maar kwijt te kunnen. Kun je denk ik beter even de natuur in gaan en de boel bij elkaar schreeuwen, want dit slaat echt weer nergens op.

Iedereen die in crypto zit heeft dit weekend een behoorlijk gedeelte van z'n portfolio zien verdampen. JIJ. BENT. NIET. DE. ENIGE.

Komt nog bij dat je eind vorig jaar de helft van je portfolio had verkocht, en beweerde dat alles waar je toen nog mee speelde sowieso winst zou zijn. Er zitten hier mensen die dat niet hebben gedaan en veel meer kwijt zijn dan jij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:27:
[...]

Gozer, serieus? Je zit nu super salty op iedereen te reageren om je eigen boosheid maar kwijt te kunnen. Kun je denk ik beter even de natuur in gaan en de boel bij elkaar schreeuwen, want dit slaat echt weer nergens op.

Iedereen die in crypto zit heeft dit weekend een behoorlijk gedeelte van z'n portfolio zien verdampen. JIJ. BENT. NIET. DE. ENIGE.

Komt nog bij dat je eind vorig jaar de helft van je portfolio had verkocht, en beweerde dat alles waar je toen nog mee speelde sowieso winst zou zijn. Er zitten hier mensen die dat niet hebben gedaan en veel meer kwijt zijn dan jij.
Laat het gaan, laat het van je afglijden. Het is een patroon en het wordt niet anders door jouw frustratie/ergernis :+

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:Laten we allemaal wat liever voor elkaar zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrBAy2J4Zvnl4s5_w1ss6B-alPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fELtfmGJLGtDUK463IJBlolI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:27:
[...]

Je weet toch nooit of advies ook zo uitpakt. Zijn toch allerlei factoren die je niet kan voorspellen.
Dus je had een bewezen strategie? Je hield je aan je risk management? Om maar een paar zaken aan te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daan-FR schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:14:
Heb vanochtend drie keer de Bitvavo-app gereset omdat ik dacht dat de getallen niet klopten
Wil je wel een beetje voorzichtig zijn met die app. Bitvavo valt denk ik om als je te vaak reset.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Men begint weer lekker te fitten op elkaar. Bottom is in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03

Coldcat

HODL

Het is gewoon kut voor iedereen dit.

En degenen die lachen doen dat als die oude man. Een gemaakte glimlach bovenop een gerekte porto. Wetende dat het LT goedkomt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:31:
[modbreak]Laten we allemaal wat liever voor elkaar zijn [/modbreak]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzMQKFF1BsZKvx2QTi4EhxemT-k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mCziNAetdYyQHYkm7f7gz5eP.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

Lees even terug, Zwembroek heeft de hele tijd gezegd dat we naar beneden gingen. Volgens mij heeft ie de daling van Sui zelfs goed voorspeld. Ik meen wat ik zeg, zou me echt verbazen als hij nu rekt is gegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Ray_ schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:33:
Men begint weer lekker te fitten op elkaar. Bottom is in.
Wacht maar tot de echte beer komt en dat sommige (ik durf het bijna niet te zeggen) weer moeten gaan werken. Klapperbekkende op de Keileweg hopend op wat warms binnen te krijgen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
[...]

De kwetsbare narcist

Minder zichtbaar maar even destructief; kwetsbare narcisten verhullen hun grootheidswaanzin achter een façade van slachtofferschap. Ze zijn sociaal onhandig, angstig, en vaak verbitterd, verschuilend achter een masker van miskenning en zelfmedelijden. Deze ‘verborgen’ narcisten voelen zich vaak onrechtvaardig behandeld door de wereld en uiten dit door constante ontevredenheid en kritiek op anderen. Kwetsbare narcisten kunnen enorm tegendraads en twistziek zijn, en als je ze vraagt om iets te doen, kun je het gevoel hebben alsof je een tiener zover probeert te krijgen om de was op te vouwen. Ze zijn ook heel gevoelig voor verlating en afwijzing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:59
Hier mijn leverage pot ook aardig opgeblazen. Ik had orders tussen de 97k en 94k.

Dus aanvankelijk waren die allemaal wel gehit, maar leverage net te hoog gezet dus liquidatie op 92k ongeveer.

Ik had het wel kunnen voorkomen door extra margin toe te voegen, maar dat was al te laat, had gedacht dat het wel zou blijven bij 94-95k als dieptepunt,.

Foute inschatting en te veel risico genomen. Het is niet anders, dat is part of the game. Soms win je soms verlies je, ik kan er verder niet wakker van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
MrFX schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:32:
[...]

Dus je had een bewezen strategie? Je hield je aan je risk management? Om maar een paar zaken aan te halen.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het verpest heb voor mezelf. Maar vind het ook niet helemaal fair om het nu te gooien op de adviezen die hier zijn gegeven in het voordeel van BTC, en nu het muntje die kant op valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:41
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:36:
Lees even terug, Zwembroek heeft de hele tijd gezegd dat we naar beneden gingen. Volgens mij heeft ie de daling van Sui zelfs goed voorspeld. Ik meen wat ik zeg, zou me echt verbazen als hij nu rekt is gegaan.
Als je hier gewoon bleef meelezen en echt deelnam aan alle discussies i.p.v. alleen maar langskomen als je weer eens stoom moet afblazen, dan had je dit gezien:
Dat maakt je opmerking super salty en gemeen, dus tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:38:
[...]

Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het verpest heb voor mezelf. Maar vind het ook niet helemaal fair om het nu te gooien op de adviezen die hier zijn gegeven in het voordeel van BTC, en nu het muntje die kant op valt.
Lees gewoon terug. Adviezen hier zijn op enkele na, ook maar wilde gokken. Is je volgens mij ook letterlijk gezegd. Ik vind wel dat de adviezen die zijn gegeven over de meer veilige optie: BTC holden perfect voor jou zijn, omdat je door de snelle stijgingen en dalingen van alts het volgens mij best wel zwaar hebt. Tuurlijk ga je met BTC minder hard omhoog, maar ja er is niet zoiets als een free lunch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:00
@bsmpower Ik gaf je gister nog 3 opties en er zijn al eerdere behulpzame members geweest alleen je handelt er nooit naar en acnteraf zeg je dan ik ben alweer rekt gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:40:

[...]

Niet bewust dan... Ik was echt in de veronderstelling dat ie aan het shorten was.
zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:38:
[...]

Ik zou maar andere hobby gaan zoeken als ik jou was. Van deze shitshow ga je niet beter worden. Ik denk dat ik de laatste weken wel duidelijk gemaakt heb hoe ik erover denk. Bearmoon tot aan de 10e. De eerste week van de nieuwe maand start rood. Met aanstaande vrijdag nog wat belangrijke cijfers over de labourmarkt. En nu met de tarrifs fuck up speelt het scenario wat eerder uit. Dus ik zou zeker lekker de hele week afwachten.
Ik heb zelf mijn zakken weer gevuld en blijft zitten waar ik zit. Be greedy when others are fearful. Ik ga er vanuit dat Trump aan het pokeren is. Ik zie hier alleen maar mensen die bullish zijn als we in de top van de range zitten en bearish als we corrigeren. Je moet kopen op het moment dat het het slechtst aanvoelt. Met trillende handjes geld overmaken naar de exchange en op de buy knop drukken. Maandag wordt een spannende dag. Meestal eindigt een bull als de markt in totale euforie is. Dat heb ik nog niet gezien. En niemand timed de top. Als ik de laatste weken op Twitter kijk dan roept iedereen einde bull. Dat zou betekenen dat iedereen het deze keer goed heeft. Nee ik geloof er nog wel in. Maar ik ben wel tired boss.

[ Voor 81% gewijzigd door bsmpower op 03-02-2025 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
[...]

Als je hier gewoon bleef meelezen en echt deelnam aan alle discussies i.p.v. alleen maar langskomen als je weer eens stoom moet afblazen, dan had je dit gezien:

[...]

Het is niet voor iedereen te doen om hier alle posts te lezen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan er ook tussendoor geglipt zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Het is nu iedereen keer iedereen tegen bsmpower, begint erg saai en vervelend te worden imho

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D_Q2OMbPDkfdZ0iIGal5xNrPA2M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bu8eCJ32cIc73pUAT97AfZfN.jpg?f=user_large

goedemorgen allemaal, maak er een mooie dag van :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 03-02-2025 08:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-09 06:37
(Bijna) iedereen heeft verlies geleden laatste dagen, alleen niet iedereen klaagt hier. Can't stand the heat; get out of the kitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:15
dudescool schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:47:
(Bijna) iedereen heeft verlies geleden laatste dagen, alleen niet iedereen klaagt hier. Can't stand the heat; get out of the kitchen.
Als je hier wakker van ligt, dan kan je er inderdaad beter van weg blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
LEGJE UP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:38:
[...]

Ik doel niet op de adviezen voor welk muntje dan ook. Ik doel op de basisadviezen die je op orde dient te hebben voordat je in een magisch internetmuntje stapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Laatste kans onder de 100k in te stappen. ALL ABOARD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
@Gipsy King De ADA dip heb je weer goed opgekocht sinds vannacht! Ouwe maxi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik wilde al een tijdje mijn trade PF verschuiven van 80/20 ETH/ADA naar meer ADA en daar eergisteren mee begonnen door ETH af te schalen.. dacht even slim te zijn door een laddertje naar beneden in de limit orders te gooien maar had niet verwacht dat de pasta zo rekteroni geserveerd zou worden.

Had net zo goed vanmorgen alsnog een all in kunnen plaatsen of juist weer een ladder omhoog, nu is gemiddelde aankoopprijs voor ADA alsnog $0,78 dus duurt maar weer even voordat we in de plus staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:02

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2cN4zqrGnfyOT9DjWr9Lt2btHQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FhuWA6Yl8jYJoxP8pzx2h21D.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik wacht nog met bijkopen tot deze avond; beursreacties en etf-outflows afwachten. Als ik de trein opwaarts mis, mij best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbXN_YVGCDGHRk32k76lpBhMMQw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W8NAb6hhq1zow2g3bMMNGNkx.png?f=user_large

Selloff of pump vanmiddag? Bet your horses

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XddrP7-7bzJ_HcxRw_hwK2Vgv50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8I1sKLRwkV1AVX4DpDqvsx2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQi_A-5KhY7S-drw8PMETjLMEak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7befs2rBRknXYYxG4qsKald.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:20
Das minder wakker worden natuurlijk.
Mijn lopende BTC trade heeft ruimschoots marge genoeg, maar ik dacht ETH ook.
Ik ging slapen aan 3k, werd wakker met volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1Frdg1f1BnsmVN7YOmx26AIfZ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rShN7QQKok9hpvw0AwFUNzpI.png?f=user_large

Ik dacht dat ergens in de 2.2k als onderste wel voldoende ging zijn, helaas, daar is het dipje effe gaan kietelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Eyq-_iKkFxj7qa6IWytXMuLy1M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q9Q8RLp3uGXzmcqU7wRuzjnI.png?f=fotoalbum_large

Ik kan wel niet achterhalen met welk nieuws dit zo hard kan dalen. Enige plausibele is dat "big ones" veel goedkoper VEEL willen inkopen.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
jongens, jullie wilden een 20% crash voor btc, -50% voor ETH en -70% voor de alts.

Die hebben jullie gekregen.

onderkant is brandschoon tot 10x leverage. (89-84k blijft sappig.. maar dan printen we lower low voor btc.. dat zou funest zijn nu, huidig kunstwerk is prima)

CEX's hebben goed gegeten afgelopen weekend.. damn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:45
HollovVpo1nt schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:45:
Dit wordt een bloederige nacht damn
Zo, lekker aan het werk dus zit weer bij te lezen. Wat een slachtveld. Daarom las ik dit helemaal verkeerd.
Ik las: Dit wordt een bloederige darm vannacht.

Ik ga koffie pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Don Guacamole schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:15:
[...]

Zo, lekker aan het werk dus zit weer bij te lezen. Wat een slachtveld. Daarom las ik dit helemaal verkeerd.
Ik las: Dit wordt een bloederige darm vannacht.

Ik ga koffie pakken...
_O- _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:51
Ik zie eerlijk gezegd met ETH niet meer goed komen. Het is BTC en voor de rest troep wat op SOL draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01:50
Woah. Gisteren TAO 'de dip gekocht' op 340. Word ik zojuist wakker op 310. Dacht ik nice. Kijk ik op Tradingview. 240 vannacht. FUCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Aeronaut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:11:
jongens, jullie wilden een 20% crash voor btc, -50% voor ETH en -70% voor de alts.

Die hebben jullie gekregen.

onderkant is brandschoon tot 10x leverage. (89-84k blijft sappig.. maar dan printen we lower low voor btc.. dat zou funest zijn nu, huidig kunstwerk is prima)

CEX's hebben goed gegeten afgelopen weekend.. damn
Zie je nog een altseason gebeuren er is wel echt veel kapot? Onder de 78k is einde bullrun toch.

Trump heeft eerst voor een dikke pump gezorgt en laat nu lekker alles kapot gaan, maybe ook een slimme tactiek van de big boys om cheap in te slaan. Of hij heeft crypto maar even gebruikt om wat extra fiat te verzamelen. Onzekere tijden…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
We zijn allemaal kapot gemanipuleerd dit weekend :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMeCQYwOyrBslRcPxrw-w5Sf-2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9rI1RXwbYxbaYVNZVfrPOlhv.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of we vandaag nog terugklimmen, anders zie ik +- 70K ook nog wel komen.. Das een mooie 35% tussendip die elke bullrun wel heeft gehad.

Snap sowieso de paniek en teleurstelling niet bij velen. Crypto is toch niet alleen up only? En Alts gaan al jaren harder rekt. Tuurlijk, dat doet zeer jammer genoeg. Daarbij moet alles verklaard worden.. crypto gaat al jaren op en neer.. ook toen Trump er niet was, ook toen er geen Oekraine oorlog was, ook toen er nog vrijwel geen aandacht voor cypto was.

[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 03-02-2025 09:24 ]

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Zie je nog een altseason gebeuren er is wel echt veel kapot? Onder de 78k is einde bullrun toch.

Trump heeft eerst voor een dikke pump gezorgt en laat nu lekker alles kapot gaan, maybe ook een slimme tactiek van de big boys om cheap in te slaan. Of hij heeft crypto maar even gebruikt om wat extra fiat te verzamelen. Onzekere tijden…
Ik denk niet dat je hem al te hoog moet inschatten. Hij denkt serieus dat hij iets goed doet met een tarievenoorlog. Probleem deze keer is dat hij geen adviseurs meer heeft die hem ervan af kunnen praten. Die $TRUMP move was schaamteloze zelfverrijking. Het electoraat zal de komende maanden zich wel langzaam gaan afvragen waarom de zaak onder hem instort

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:20
Als we uitzoomen is er niets aan de hand voor BTC, die zit inderdaad in mooie consolidatiezone, en als we in de box gaan, is dit nog gezonder. Best wel niet onder de box droppen, want dan zouden er wel eens opnieuw jaren van stagnering kunnen plaatsvinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/altQ2onHF1Ah_buK7UhatSBw-Xs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ln6zjB0fey4drZBcmTQuvTU0.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
mouzetc schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:21:
[Afbeelding]

Benieuwd of we vandaag nog terugklimmen, anders zie ik +- 70K ook nog wel komen.. Das een mooie 35% tussendip die elke bullrun wel heeft gehad.

Snap sowieso de paniek en teleurstelling niet bij velen. Crypto is toch niet alleen up only? En Alts gaan al jaren harder rekt. Tuurlijk, dat doet zeer jammer genoeg. Daarbij moet alles verklaard worden.. crypto gaat al jaren op en neer.. ook toen Trump er niet was, ook toen er geen Oekraine oorlog was, ook toen er nog vrijwel geen aandacht voor cypto was.
Dat groene support lijntje kan je beter 1 dip eerder laten beginnen. Daar waar de koers de blauwe lijn raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Pinsa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:21:
[...]

was een FTX gelijkwaardige selloff (voor alts).. bounce komt, alleen is het een relief bounce of echt het begin van altseason. ughhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
@bsmpower Als ik zo terugkijk meldde jij je (weer?) op 5 augustus 2024 hier. De meeste inclusief ik adviseerde je BTC + DCA + HODL. De BTC stond toen op ~$53400. Waar is het misgegaan?

Gewoon niet in emotie handelen en met kleine bedragen beginnen die je kan overzien. Altcoins is een stuk risicovoller en moet je short term doen of juist long term als je echt in een project vertrouwen hebt. En zeker niet overhaast handelen. Snel is nog zelden iemand rijk geworden in crypto, dit is vaak door voorkennis (99%) of door dom geluk de goede coin kopen (1%).

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-02-2025 09:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
mouzetc schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:21:
[Afbeelding]

Mocht dat gebeuren dan overweeg ik wel om weer wat vers geld in te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
De Europeanen kopen de dip, straks om 15:30 verkopen de yanks het gewoon weer

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_XUE6_8fzm86Fn2InS6ToKNubM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S5mpht63PMS6yV3y3LJ0kPok.png?f=user_large

De vakantie is alvast geboekt, het wordt een weekje Hintergarden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Zo ook maar wat orders ingeschoten, ben benieuwd of ik er spijt van krijg 15:30 :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Kol Nedra schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:33:
De Europeanen kopen de dip, straks om 15:30 verkopen de yanks het gewoon weer
we zijn toch het meest beschaafde continent.

Die amerikanen willen alleen maar werken: https://www.businessinsid...025-02-03-Musk-sneert-naa

Zelfs de ambtenaren maken daar werkweken van 40 uur, en dan gaan ze op vakantie naar Europa en zien ze iedere hoofdstad in 10 dagen.

Gek volk

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
metallicattim schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:34:
[Afbeelding]

De vakantie is alvast geboekt, het wordt een weekje Hintergarden d:)b
Hier gaan we een lekker rondreis maken door Tuinesië, via Côte de Jardin eindigend op Costa del Zolder.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
gebruikershaes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:30:
[...]

Dat groene support lijntje kan je beter 1 dip eerder laten beginnen. Daar waar de koers de blauwe lijn raakt.
Snap ik, echter heb je dan 2 bekende.. daar kan ik niet echt iets mee, in dat geval kan ik een hoop lijntjes tekenen. Anders komt ie er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AF1nqzCXdDkamXXErJDgoTiRy2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VrGHoqef66VyoaCTnIJ3UCQX.png?f=fotoalbum_large

Dit is trouwens even in 30sec geklad.

Ik zie deze constructie ook veel tegenkomen laatste weken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-X_qU0d2Q3rBVw4bdtinmrn1zY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cKa0hrsTSaxBxH5e0hI4OLrH.png?f=fotoalbum_large

Straks dus op een mooi punt! (groene lijn negeren, op lagere timeframes scaled ie niet mee)

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Zolang we met BTC niet door de $68k vallen is er nog niet vreemds aan de hand, als je even uitzoomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DarkShadow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:36:
[...]

we zijn toch het meest beschaafde continent.

Die amerikanen willen alleen maar werken: https://www.businessinsid...025-02-03-Musk-sneert-naa

Zelfs de ambtenaren maken daar werkweken van 40 uur, en dan gaan ze op vakantie naar Europa en zien ze iedere hoofdstad in 10 dagen.

Gek volk
“DOGE werkt 120 uur per week. Onze bureaucratische tegenstanders werken hooguit 40 uur per week. Daarom verliezen ze zo snel”

What the hell. Hahaha wat is dit voor een uitspraak dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:40:
[...]

“DOGE werkt 120 uur per week. Onze bureaucratische tegenstanders werken hooguit 40 uur per week. Daarom verliezen ze zo snel”

What the hell. Hahaha wat is dit voor een uitspraak dan.
Dat is 6.50uur per dag om te eten, ontlasten en slapen!

Signature

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbDHHd-1BT0dPrnNR8vGPCWUb6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9167GhyLZZxFUwwkLNpqDBnq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
ETH heeft in ieder geval de 30% dip al gehad voor deze bullmarkt :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mouzetc schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:41:
[...]

Dat is 6.50uur per dag om te eten, ontlasten en slapen!
Op je telefoon zitten tijdens het poepen is er niet meer bij, Musk heeft ook geen tijd voor de slowchat. Misschien nog net een post in NK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Jumpman schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:31:
@bsmpower Als ik zo terugkijk meldde jij je (weer?) op 5 augustus 2024 hier. De meeste inclusief ik adviseerde je BTC + DCA + HODL. De BTC stond toen op ~$53400. Waar is het misgegaan?

Gewoon niet in emotie handelen en met kleine bedragen beginnen die je kan overzien. Altcoins is een stuk risicovoller en moet je short term doen of juist long term als je echt in een project vertrouwen hebt. En zeker niet overhaast handelen. Snel is nog zelden iemand rijk geworden in crypto, dit is vaak door voorkennis (99%) of door dom geluk de goede coin kopen (1%).
Klopt, in de zomervakantie weer eens wat nieuw geld ingelegd nadat ik nagenoeg op een ATL stond. Dat was in eerste instantie een goede keuze, begin December was mijn portfolio x3 tov begin Augustus (+30% in BTC waarde). Inleg er weer uitgehaald en toen blijven holden.

Daar ging het fout. Als ik mijn reacties teruglees rond die tijd voelde het al niet goed. Maar op gevoel kan je niet bouwen (dacht ik). Combinatie van te hebberig zijn en "het komt wel goed" mentaliteit heeft me genekt. Paar keer met mijn vrouw gesproken of het niet gewoon genoeg is (toen het bijna 1,5x hoger stond dan nu), maar die vond het ook wel best om te holden. Nu is het helaas pindakaas. Aantal mooie potentiele aankopen gaan nu in de ijskast. Ik vind mezelf absoluut niet zielug als men dat denkt. Ik vind serieus dat ik dit heb verdiend. "hoogmoed komt voor de val".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Denk dat we vanmiddag nog een etappe lager kunnen verwachten. Trump zal wel ergens in de middag de EU tarieven aankondigen en de EU zal dan vermoedelijk direct reageren. Als we pech hebben komt China ook met een tegenreactie erboven op. Kortom de Prime die ik had in de uptrend van vanochtend is verkocht en bij een nieuwe dip ben ik maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:49:
[...]

Klopt, in de zomervakantie weer eens wat nieuw geld ingelegd nadat ik nagenoeg op een ATL stond. Dat was in eerste instantie een goede keuze, begin December was mijn portfolio x3 tov begin Augustus (+30% in BTC waarde). Inleg er weer uitgehaald en toen blijven holden.

Daar ging het fout. Als ik mijn reacties teruglees rond die tijd voelde het al niet goed. Maar op gevoel kan je niet bouwen (dacht ik). Combinatie van te hebberig zijn en "het komt wel goed" mentaliteit heeft me genekt. Paar keer met mijn vrouw gesproken of het niet gewoon genoeg is (toen het bijna 1,5x hoger stond dan nu), maar die vond het ook wel best om te holden. Nu is het helaas pindakaas. Aantal mooie potentiele aankopen gaan nu in de ijskast. Ik vind mezelf absoluut niet zielug als men dat denkt. Ik vind serieus dat ik dit heb verdiend. "hoogmoed komt voor de val".
Mooi toch dat je je inleg eruit hebt gehaald. Misschien nu weer mooi moment om wat bij te kopen ;).

De bounce komt wel weer. Ik geef het een 70% kans. Super fearful ben ik daarmee. Kan ook wel eens zon dubbeltop worden zoals de vorige bull, dat we nu de diepte in gaan en dat Trump straks toch de keutel weer in trekt en we gaan stijgen richting mei, of pas einde jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:49:
[...]

Nog één tip: Baseer aankopen in ieder geval niet op je crypto beleggingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
Ooit deze opsomming gemaakt, misschien meer voor t koers topic. Deel is al ontkracht mbt gemiddelde tijdsduur.

"
-Gemiddelde daling van van deze 'mid-crash' (!): 54% (deze zijn vaak erg rap)
-Gemiddelde tijd 'mid-crash' tot nieuwe ATH: 404 dagen
"

mouzetc schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:27

Even terugkijkende naar alle pieken/dalen met percentages en de tijd ertussen is een beetje als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jy89PA9kvg7gLgsQsO-yUwL2HcM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4uiRS7yl3sY47BGi6D0WFntR.png?f=user_large

Hoop dat deze een beetje leesbaar is. Heb voor deze bear/bullrun voor de fun even de gemiddelde van de afgelopen 2 bull/bear runs genomen om een wellicht (!) een idee te krijgen van wat er kan komen.

-Tussenpozen tot nieuwe ATH: 1150 dagen (iets meer dan 3 jaar)
-Gemiddelde daling na ATH: 83% (deze run meegerekend)
-Tijd tussen ATH en dieptepunt bear: 378 dagen (deze run meegerekend, iets meer dan 1 jaar)
-Gemiddelde tijd na dieptepunt tot nieuwe crash net voor bullrun (!): 350 dagen
-Gemiddelde daling van van deze 'mid-crash' (!): 54% (deze zijn vaak erg rap)
-Gemiddelde tijd 'mid-crash' tot nieuwe ATH: 404 dagen

Extra feiten:
-In deze huidige run is de bearmarket voor het eerst dieper gegaan dan de ATH van vorige bullrun.
-Bearmarkets hebben 3 maal op rij een kleinere daling gezien.
-Geen enkele 'mid-crash' was lager dan de lowest in de bearmarket. Kan dit anders?
-De bullrun van '15 -'17 had ik niet willen missen. Laten we hopen dat het om en om 2000% - 12000% ;)

[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 03-02-2025 10:01 ]

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Maar even 1 ding.. de covid crash was niet een normale dump natuurlijk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

mayhem schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:51:
Zeg BTC doe eens even een <100k dip, morgen is mijn DCA dag.
Ik moet toch maar bekennen dat ik vanmorgen de automatische DCA mail zag binnenkomen, en aan deze post moest denken. Meteen nog maar een keer DCA gedaan. 8)
Buy low sell on wife/house/life changing levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

[...]

Klein beetje gas terug mag wel, want ik had deze ook gemist. Dacht ook dat hij deels niet aan boord zat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:54:
[...]

Waarom heb jij zitten holden dan? Blijkbaar zijn er meer die alles totaal verkeerd hebben ingeschat.
Laat je niet gek maken, er is niemand die dit soort dingen precies kan inschatten. Ja vrijdag was er een duidelijk signaal dat het mogelijk was maar echt niemand kon inschatten dat er een complete selloff zou komen.
Tuurlijk de TA mensen zullen zeggen van wel, maar die zien meer (en correct gezien zoals Taro) dat als het gaat er bepaalde levels komen

Er zijn een aantal traders hier, sommige succesvol zoals TomTom en taro en vele niet. De rest (inclusief mijzelf( hebben of de skills niet, of gewoon geen tijd/aandacht daarvoor en ja dan kan je veel verliezen.
Ik natuurlijk ook weer meerdere maandsalarissen ingeleverd vannacht maar ja.. komt wel weer goed, kost alleen pijn en geloof me ik schelde ook vanochtend echt goed hard :( :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:59
Ik verwacht dat we straks de wick toch nog eens gaan fillen.

ETH dip naar 2k gemist, maar nu daarzo toch wat orders gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Pelox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:01:
Maar even 1 ding.. de covid crash was niet een normale dump natuurlijk.
Zeker niet, maar er zijn meerdere crashes van 40+% geweest in een bullmarkt. Praten we over BTC, niet eens Alts :/

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Wat een interessante avond, nacht en ochtend. Zoom uit mensen, binnenkort gaan we toch weer up, up en up. De bull is nog lang niet voorbij uiteraard.

Gisteravond de dip gekocht, but it kept dipping, dus om 03:00 nogmaals de dip gekocht, but it kept dipping lol, dus boekingslimiet bij de bank maar verhoogd en vanochtend diep in de portemonnee gegraven om nog meer de dip te kopen. In ieder geval lekker los gegaan op BTC en ETH met veel korting :). FIAT begint op te raken, dus when moon haha 8)7???

Alts gingen rekt, dus bsmpower uit zijn emoties hier nogmaals en er wordt weer veel op gereageerd. Lijkt bijna een intentional troll te worden.

Mooi om te zien hoe actief het hier wordt bij elke dip of pump *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Steady op 03-02-2025 10:09 ]

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:48
Ben wel benieuwd of die drop voornamelijk kwam vanwege de tariffs of door het lopen sleutelen aan de US Treasury door Musk.

ETH en co zijn wel hard geraakt, maar SOL houdt duidelijk beter stand van de hele club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik hoop van harte dat dit de dip was en we hierna niet nog veel verder zakken. Dan kan mijn x5 long ook meteen heel lang blijven lopen. Het is nu al bijna aantrekkelijk om hem weer te sluiten en winst te nemen.

Aan de ene kant denk ik, dit kan maar zo eens voorlopig de bodem zijn geweest, aan de andere kant wil ik de dag ook niet per se afwachten met een Trump die wellicht nog een keer iets uithaalt waardoor alles weer helemaal door het putje gaat :)

Zometeen maar eens even een nieuwe blik op de grafiekjes werpen en bedenken wat het wordt, in de baas zijn tijd uiteraard!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JoebarRC schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:03:
[...]

Laat je niet gek maken, er is niemand die dit soort dingen precies kan inschatten. Ja vrijdag was er een duidelijk signaal dat het mogelijk was maar echt niemand kon inschatten dat er een complete selloff zou komen.
Tuurlijk de TA mensen zullen zeggen van wel, maar die zien meer (en correct gezien zoals Taro) dat als het gaat er bepaalde levels komen

Er zijn een aantal traders hier, sommige succesvol zoals TomTom en taro en vele niet. De rest (inclusief mijzelf( hebben of de skills niet, of gewoon geen tijd/aandacht daarvoor en ja dan kan je veel verliezen.
Ik natuurlijk ook weer meerdere maandsalarissen ingeleverd vannacht maar ja.. komt wel weer goed, kost alleen pijn en geloof me ik schelde ook vanochtend echt goed hard :( :) :)
Maak je geen illusies, ik zag deze dump naar 91k ook niet aankomen, ik had verwacht tot ongeveer 97k dus ik zat er ook naast. Daar heb ik overigens ook nog niet naar gehandeld, want ik heb ook gewoon mijn buy en hold potje dat vrolijk naar beneden is geklapt. Wat ik wel gedaan heb, en iets wat ik op regelmatige basis roep is op tijd winst nemen. Dat maakt wel dat ik winst langs de zijlijn heb staan (die pakt niemand me meer af) en een deel terug in BTC gestoken heb rond de lows.

TA is geen allesreddend middel, maar het leert je wel op tijd een trend change te spotten en waar die dan ongeveer naar toe wijst, precies zoals je zelf zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:20
Cyclonist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:11:
Ben wel benieuwd of die drop voornamelijk kwam vanwege de tariffs of door het lopen sleutelen aan de US Treasury door Musk.

ETH en co zijn wel hard geraakt, maar SOL houdt duidelijk beter stand van de hele club.
Er is dit weekend zoveel gebeurt dat 1 ding zeker is: alles wat is, hoeft morgen niet meer te zijn. Zelfs als je de VS overheid bent.

De Amerikaanse beurzen gaan straks open - houd je 'buy the dip'-cash maar gereed als je nog wat bij wilt kopen. Denk dat je daar pas het effect echt gaat zien.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:51:
Denk dat we vanmiddag nog een etappe lager kunnen verwachten. Trump zal wel ergens in de middag de EU tarieven aankondigen en de EU zal dan vermoedelijk direct reageren. Als we pech hebben komt China ook met een tegenreactie erboven op. Kortom de Prime die ik had in de uptrend van vanochtend is verkocht en bij een nieuwe dip ben ik maxi
Hier ook out komen nog kansen genoeg om extra sats in te slaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:11:
[...]

Maak je geen illusies, ik zag deze dump naar 91k ook niet aankomen, ik had verwacht tot ongeveer 97k dus ik zat er ook naast. Daar heb ik overigens ook nog niet naar gehandeld, want ik heb ook gewoon mijn buy en hold potje dat vrolijk naar beneden is geklapt. Wat ik wel gedaan heb, en iets wat ik op regelmatige basis roep is op tijd winst nemen. Dat maakt wel dat ik winst langs de zijlijn heb staan (die pakt niemand me meer af) en een deel terug in BTC gestoken heb rond de lows.

TA is geen allesreddend middel, maar het leert je wel op tijd een trend change te spotten en waar die dan ongeveer naar toe wijst, precies zoals je zelf zegt.
hier hetzelfde. Ik had 98k als bodem verwacht. Maar ik ken dit soort spelletjes van btc wel na al die jaren. Ik trade er vooral niet op. Had ik niet al long gezeten, had ik er zeker 1 open gegooid op die range. Want toen 97-98 brak, was het wel duidelijk dat we nog veel dieper zouden gaan. Zat amper support tussen 91 en 97. Maargoed, ik zit nog long, dus kon lekker achterover hangen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 24 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!