[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.911 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 17:16
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:46:
[...]

Omdat ik inmiddels bijna de helft lager sta dan 2 maanden geleden. Daar ben ik wel een van de enige in vermoed ik.
Ik trade vrijwel uitsluitend onchain en ik zit op -30% sinds vrijdag. Dus ach, het kan altijd erger.

Maar daar staat tegenover dat ik nog altijd veel hoger zit dan waar ik mee begon.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:21
BTC100K2021 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:55:
Saylor komt zo weer met een DCA waarbij hij zoals gewoonlijk de dip weer heeft gemist.

Mooie gast, maar die heeft al zoveel miljarden verbrand met zijn stoïcijnse wijze van aankopen.

Oneindig budget, maar een paar lage limitorders plaatsen is te veel gevraagd schijnbaar.
Kan me nog herrineren dat hij er een aantal moest verkopen ook in de laatste bear. Volgens mij rond de 20k zelfs 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
Het valt allemaal nog mee gezien de toestand in de VS. Er had gemakkelijk 20 procent af kunnen gaan qua aandelen. En andere securities.

En de de coupeling van BTC is er dus nog niet.
Dit laat wel weer zien hoe fragiel alles is momenteel. En dat je bij Alts maar beter weg kan blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Don Guacamole als we toch mopperen... je gaat nog rekter omdat er ook nog eens minder in de verpakking zit elk jaar. Daarom Bitcoin: 1 BTC is 1 BTC, geen gesmokkel. *O* :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NxajRah77It99Nc_PZHsaSW1HW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aS2iXtkytpbR1cX4TN3p9HLy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Saylor komt zo weer met een DCA waarbij hij zoals gewoonlijk de dip weer heeft gemist.

Mooie gast, maar die heeft al zoveel miljarden verbrand met zijn stoïcijnse wijze van aankopen.

Oneindig budget, maar een paar lage limitorders plaatsen is te veel gevraagd schijnbaar.
Volgens mij heeft hij deze week niet gekocht. Normaal volgt er dan een voor aankondiging op zondag, dat is gisteren niet gebeurd. De Coinbase premium was ook het hele weekend negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18

In hoeverre zet die Saylor zichzelf straks klem met zijn microstrategy? Kan hij zich straks er uit traden mocht het nodig zijn? Gezien de waardering van microstrategy tegenover btc mocht er flink wat van btc af gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:05:
[...]

Volgens mij heeft hij deze week niet gekocht. Normaal volgt er dan een voor aankondiging op zondag, dat is gisteren niet gebeurd. De Coinbase premium was ook het hele weekend negatief.
Bijzonder dat zo'n grote speler een kans als deze laat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:06:
[...]

Nee hoor die stapt straks in op 70k :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Dacht dat je met dit soort dips altijd moest gaan hardlopen. Ben al 6uur bezig, maar hier wordt stevig doorgepost.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:06:
[...]

Hij doet geen enkele moeite om het enigszins te timen. Zijn tijdshorizon is ook meerdere jaren/cycles en niet 2025.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:12:
[...]

Hij doet geen enkele moeite om het enigszins te timen. Zijn tijdshorizon is ook meerdere jaren/cycles en niet 2025.
Voor mijn VCA inleg doe ik ook geen moeite (behalve alles vastleggen in een Excelsheet en de Excelsheet opvolgen)

De andere inleg in BTC doe ik wel moeite voor.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

solidslayer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:58:
Ik dacht dat hier altijd overdreven werd over de XRP army, maar echt no joke.. Mijn baas is ook net begonnen met crypto en alhoewel ik hem geadviseerd heb om enkel BTC te kopen nu, had hij dus op advies van een andere collega XRP gekocht want die was al "aardig binnen" door XRP, wat denk je, net rond de top gekocht natuurlijk! Nu wist ik ook dat de receptioniste crypto bezitte en die is heilig van overtuigd dat ze eerder kan stoppen met werken want haar XRP gaat naar 10 dollar. Ik voel me eenzaam hier met mn bitcoin..
XRP is in de basis heel solide wanneer je het mij vraagt. Wat dat betreft is het geen rare munt om te kopen en lange tijd vast te houden. Het is alleen wel hard geraakt dit weekend.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
Bushalte schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:12:
Dacht dat je met dit soort dips altijd moest gaan hardlopen. Ben al 6uur bezig, maar hier wordt stevig doorgepost.
Haha, zelfs PlanB blijft deze keer gewoon doorposten! Het is bijna een wonder. Maar net als alle andere influencers ziet hij dit als ruis en verwacht hij nog steeds veel hogere ATH's.

Z'n meest recente voorspelling (losstaand van S2F) van een paar dagen geleden is een top van $270k. Dat is puur gebaseerd op het feit dat we volgens hem sowieso nog "3 red RSI dots" krijgen, waarbij een red dot betekent dat de RSI die maand boven de 80 lag. Gemiddeld kwam hij uit op een rendament van 40% tijdens alle vorige 'red dot months', dus vandaar z'n meest recente $270k voorspelling _O-

Volledig willekeurig natuurlijk, maar goed, hij is in ieder geval niet gaan hardlopen of zeilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
John245 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:15:
[...]

Voor mijn VCA inleg doe ik ook geen moeite (behalve alles vastleggen in een Excelsheet en de Excelsheet opvolgen)

De andere inleg in BTC doe ik wel moeite voor.
Yep, same here. DCA wekelijks automatisch in BTC. Word elke week keurig van mijn rekening afgeschreven, heb er nul omkijken naar. Overweeg op basis van jouw posts wel over te stappen naar VCA.

De andere BTC inleg probeer ik wel een beetje timen, maar besteed daar ook weinig tijd aan.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DA5-quMqU8F5BlYaq5qQUj22gA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9k6Mrjws4DUMJ25NWUt6PFkB.jpg?f=fotoalbum_large

@Richh is that you?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:17:
[...]
maar goed, hij is in ieder geval niet gaan hardlopen of zeilen!
Misschien maakt hij zich nu wel grote zorgen… :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:40
@Richh heeft in iedergeval geen verfspetters in zijn broek.
Is die knaap links een schilder-influencer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Moiety schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:22:
Misschien maakt hij zich nu wel grote zorgen… :|
Hehe, wie weet :) Hij zal zich sowieso wel zorgen maken dat z'n model deze cycle niet zal overleven. $500k gemiddelde waarde deze cycle is gewoon te absurd hoog. Hij dekt zichzelf wel in met een range van $250k tot $1 miljoen, maar ook die $250k is echt veels te hoog als gemiddelde waarde deze cycle.

En wat hou je dan over? Een model dat het eigenlijk maar één cycle heeft uitgehouden (want pas opgesteld in 2019), maar zelfs daar kun je vraagtekens bij zetten omdat het gemiddelde van de vorige cycle toch nog fors onder z'n verwachting zat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:12
zelfs de scammers hadden geen goede intel..

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Haha, zelfs PlanB blijft deze keer gewoon doorposten! Het is bijna een wonder. Maar net als alle andere influencers ziet hij dit als ruis en verwacht hij nog steeds veel hogere ATH's.

Z'n meest recente voorspelling (losstaand van S2F) van een paar dagen geleden is een top van $270k. Dat is puur gebaseerd op het feit dat we volgens hem sowieso nog "3 red RSI dots" krijgen, waarbij een red dot betekent dat de RSI die maand boven de 80 lag. Gemiddeld kwam hij uit op een rendament van 40% tijdens alle vorige 'red dot months', dus vandaar z'n meest recente $270k voorspelling _O-

Volledig willekeurig natuurlijk, maar goed, hij is in ieder geval niet gaan hardlopen of zeilen!
En na jaren komt het eruit PlanB is eigenlijk AliB. #cryptomarokkaan , had hij toch een planb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Is die knaap links een schilder-influencer?
De persoon links heeft de wasmachine van persoon rechts nodig. Dus in principe kan de man rechts zich rijk rekenen, maar dat hebben veel personen gedaan, dus dat is niet altijd handig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Hehe, wie weet :) Hij zal zich sowieso wel zorgen maken dat z'n model deze cycle niet zal overleven. $500k gemiddelde waarde deze cycle is gewoon te absurd hoog. Hij dekt zichzelf wel in met een range van $250k tot $1 miljoen, maar ook die $250k is echt veels te hoog als gemiddelde waarde deze cycle.

En wat hou je dan over? Een model dat het eigenlijk maar één cycle heeft uitgehouden (want pas opgesteld in 2019), maar zelfs daar kun je vraagtekens bij zetten omdat het gemiddelde van de vorige cycle toch nog fors onder z'n verwachting zat.
Maar vooralsnog is het nog te vroeg om te zeggen dat zijn model niet zal overleven ;) ik zou zeggen, conclusies trekken we eind dit jaar wat betreft voorspellingen van deze cycle :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:37
John245 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:08:
[...]

Nee hoor die stapt straks in op 70k :)
Benieuwd wanneer de 70k langs gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:12:
[...]

Zn motto is ook niet buy the dip maar buy top forever 8)7 _O-

YouTube: SAYLOR: I’ll be buying the top forever. I’ll be buying Bitcoin at $...

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Vis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:43:
Maar vooralsnog is het nog te vroeg om te zeggen dat zijn model niet zal overleven ;) ik zou zeggen, conclusies trekken we eind dit jaar wat betreft voorspellingen van deze cycle :)
Hehe ik heb in m'n PF / TP berekeningssheets allerlei scenario's staan, en aan het einde heb ik voor de grap ook eentje genaamd "PLAN B" staan. Ooit neergezet om puur om te laten zien hoe absurd de profits zouden zijn als we daar heen gaan, maar uiteraard geen enkele TP daarop gebaseerd. Ondanks dat ik extreem sceptisch ben haal ik die wel weg als de bull erop zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Desalniettemin heeft de beste man wel een soort van gunfactor. Ik hoop voor hem (en voor ons :+ ) dat z'n model het nog een paar jaartjes houdt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Don Guacamole schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:24:
Ik klikte net op "hide small balances" op de exchange. Hele portfolio weg...
:D _O- _O- _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
solidslayer schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:58:
Ik voel me eenzaam hier met mn bitcoin..
Wen eraan. Je zult straks ook eenzaam thuiszitten, als enige vroege pensionado. Terwijl zij doorwerken.

Maktub

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 14:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yk_a1fjvarmHbYonoEp9-lLSBOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mGB9AmeO6FLJU7vL1HFJsBPo.png?f=fotoalbum_large

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• verstappen33
  • Laatst online: 19-09 09:23
LankHoar schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:17:
[...]

XRP is in de basis heel solide wanneer je het mij vraagt. Wat dat betreft is het geen rare munt om te kopen en lange tijd vast te houden. Het is alleen wel hard geraakt dit weekend.
Onzin, alle munten hebben 25-40% ingeleverd de laatste dagen (behalve BTC)..

Ikzelf heb XRP sinds 2017, en mijn gemiddelde inkoop is rond de 20ct..
Onderweg een beetje traden en af en toe wat winst afromen..

Afgelopen maanden was het een en al memecoins, pump en dump, daarnaast enkele munten (vooral Amerikaanse) liepen voorop in deze bullrun.. XRP is 1 van die munten.. Kijk om je heen, de gemiddelde persoon staat op een schamele winst, of nog op sterk verlies omdat ze dachten dat hun meme coin naar de maan zou gaan..

BTC is qua TA nog steeds zeer sterk, een correctie in de ALT's was te verwachten, in 2017 hadden we ook diverse correcties van 30-50% naar de top toe..

Zolang BTC nog geen signalen geeft dat de bull voorbij is, blijf ik vertrouwen hebben in de cryptomarkt en reken ik dit moment als een buy the moment aan.

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evanal
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-03 08:53
Wel triest om te constateren dat alle high en lows in mijn portefeuille direct te relateren zijn aan Trump: verkiezingen 5 november (pump), aanloop naar inauguratie 20 januari (pump), handelstarieven begin februari (dump). Alles wat hij zegt of doet lijkt positief danwel negatief effect te hebben. Wat kunnen we nog meer voorspellen voor de koersen op basis van Trump zijn komende 4 jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 16:23
When 420k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RSLEYN7ypSBxg5d0soXTOv0B4Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ewk2sfGvOTT9LIA1quxUJGo3.jpg?f=user_large
Kijk ik ben geen echter Tweaker (verre van zelfs), dus weet niet hoe dit precies werkt. Maar als ik Chrome open dan krijg ik bij de "favorieten" een oude Bybit status te zien.
Dit werkt ook goed om automatisch tevreden te zijn met de huidige koersen en de HODL-strategie.
Zoom out and Hodl maar weer door.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
_O- _O-

Ja, hier is idd niks van gelogen. Man man man wat een rollercoaster zo'n kleine :)

Maar, totally worth it. Ik heb dan ook nog nooit zo rustig mijn portfolio bekeken en weer een kinderwagen zien verdampen :+ zolang alles gezond is maakt dat in feite geen reet uit.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
WarsemaW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Dat gewoon poep, plas en opgeborrelde melk :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
Evanal schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:17:
Wat kunnen we nog meer voorspellen voor de koersen op basis van Trump zijn komende 4 jaar?
dat durf ik wel..

trump veegt de handeltarieven van tafel
markten stijgen met een starship omhoog
alt szn cancel'd resumé

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
DaWayne schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:22:
[Afbeelding]
Kijk ik ben geen echter Tweaker (verre van zelfs), dus weet niet hoe dit precies werkt. Maar als ik Chrome open dan krijg ik bij de "favorieten" een oude Bybit status te zien.
Dit werkt ook goed om automatisch tevreden te zijn met de huidige koersen en de HODL-strategie.
Zoom out and Hodl maar weer door.
ik heb dat in mijn tesla. Staat ie nog op 62k.......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

LankHoar schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SiIbbDRTewde9ZeIWNOkmMmJkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2xohr6uuBi6EZ4RXfeT6eY8Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
anti elppa schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:26:
[...]

ik heb dat in mijn tesla. Staat ie nog op 62k.......
Same, 61.2K. Gewoon elke minuut opnieuw bookmarken!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Daar gaan we weer, de bounce is over. Amerikanen worden langzaam wakker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
DarkShadow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:30:
Daar gaan we weer, de bounce is over. Amerikanen worden langzaam wakker...
Dieper 't rood in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Om 16:00 PMI, doet dat ook nog iets?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:30
Mexico komt vanmiddag met tarieven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
When moon?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 10:59
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:33:
Mexico komt vanmiddag met tarieven
Lekker, dat wordt natuurlijk een mooi zooitje. Ben benieuwd hoe lang Trump het gaat volhouden zo. Wanneer de amerikanen doorkrijgen dat alle veel duurder voor ze wordt, zouden ze dan wakker worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
LegeBoekenkast schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:35:
[...]

Lekker, dat wordt natuurlijk een mooi zooitje. Ben benieuwd hoe lang Trump het gaat volhouden zo. Wanneer de amerikanen doorkrijgen dat alle veel duurder voor ze wordt, zouden ze dan wakker worden?
Dit gaat hij echt niet lang volhouden. Die kerel is nog geen maandje president, hele beurs al REKT 😂. Dan was sleepy Joe zo slecht nog niet jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
[...]

Ach, dit is gewoon een beetje olie op het vuur voor nieuwe handels afspraken..
Trump speelt gewoon de harde bal..

Over een paar dagen is alles weer rustig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evanal
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-03 08:53
[...]

Amerikanen zijn als kikkers in een pan met water wat op het vuur staat. Ze hebben het niet door en vinden het prachtig. Zolang het maar een mooi verhaal is en anderen de schuld kunnen krijgen. Introspectie daar doen ze niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:37:
[...]

Dit gaat hij echt niet lang volhouden. Die kerel is nog geen maandje president, hele beurs al REKT 😂. Dan was sleepy Joe zo slecht nog niet jongens
maand zegt hij.. hij is maar 13 dagen en 21 uur aan de macht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
kbuntu schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:37:
[...]

Vergeet niet wat voor figuur Trump is, hij is een man van geld verdienen..
Door de markten wat op te schudden en flink te laten dippen zorgt hij ervoor dat zijn vriendjes betere posities in de markt kunnen innemen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

NeoflexNL

Forever young

Aeronaut schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:39:
[...]

maand zegt hij.. hij is maar 13 dagen en 21 uur aan de macht
Ja, das nog geen maandje toch? :?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:16
More dippitie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
NeoflexNL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:40:
[...]

Ja, das nog geen maandje toch? :?
ook geen halve maand :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[...]

Tjah het is maar net op welke manier het aan ze wordt verkocht. Voor hetzelfde geldt komen er maatregelen om de pijn te "verzachten": geld printer aan of inkomstenbelasting omlaag. Of dit is een bliksemafleider voor andere maatregelen.

Hier (NL) wordt het leven ook steeds duurder, maar er is ook geen volksopstand. Maar goed, als je tegelijkertijd ziet hoeveel geld er in Nederland wordt gespaard en niet wordt geïnvesteerd is ook waanzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Hehe wou vandaag uitcashen, maar de fee is nog hoger dan wat ik aan BTC bezit.
Ben nu klaar met crypto... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-09 23:03
Zie net een hele mooie punt bovenop het Capitol waar ze van mij Trump bovenop mogen zetten.... mocht deze het niet houden... dan hebben ze er ook nog eentje bovenop het witte huis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:39
Laat de US nog maar een extra kopje koffie nemen voor ze starten.
https://edition.cnn.com/markets/stocks/REBN

Een van de weinige die groen staat met een whopping +94% pre-market :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Nougat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:54:
Zie net een hele mooie punt bovenop het Capitol waar ze van mij Trump bovenop mogen zetten.... mocht deze het niet houden... dan hebben ze er ook nog eentje bovenop het witte huis :-)
Maar dat is dan een oranje paal. We willen graag groene palen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
John245 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Vannacht heb ik ook wat gekocht. Maar er staat fiat klaar om in dat geval bij te kopen.
Ik heb 1000€ klaarstaan en wat buy orders. Stap om half vijf het vliegtuig in richting China, dus laten we zien wat er gebeurt als ik terug ben!

Hopelijk zijn de 500€ in orders dan gehit en zitten we weer omhoog!

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 03-02-2025 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Nog 20 minuutjes en dan zien we wat de schade gaat worden. Mijn Nvidia buy the dip van een week geleden heeft niet zo lekker uitgepakt oepsie :+

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:23
Mensen met een alt heavy PF moeten de video van Benjamin Cowen maar even overslaan.

Spoiler:
Houd rekening met stijgende BTC.D zolang we in QT zitten.

TOTAL3 minus USDT gedeeld door BTC kan nog een dikke 20% omlaag tot de supportlijn die ook voorgaande cycles ook weer aangetikt. Oftewel extra rekteroni voor de alts (minuut 9 in de livestream van vannacht).

@Masstje leeft je SEI long nog? SEI is het meest trieste zakje alts in mijn PF, die moet x2 om weer breakeven te komen :D

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-02-2025 15:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Steady schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:08:
Nog 20 minuutjes en dan zien we wat de schade gaat worden. Mijn Nvidia buy the dip van een week geleden heeft niet zo lekker uitgepakt oepsie :+
Mijn koop en verkoop actie heeft op 1 dag toch 150€ opgeleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
verstappen33 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:39:
[...]

Vergeet niet wat voor figuur Trump is, hij is een man van geld verdienen..
Door de markten wat op te schudden en flink te laten dippen zorgt hij ervoor dat zijn vriendjes betere posities in de markt kunnen innemen..
Dan zullen zijn vriendjes wel flink short zitten.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
BTC100K2021 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:08:
Mensen met een alt heavy PF moeten de video van Benjamin Cowen maar even overslaan.

Spoiler:

TOTAL3 minus USDT gedeeld door BTC kan nog een dikke 20% omlaag tot de supportlijn die ook voorgaande cycles ook weer aangetikt. Oftewel extra rekteroni voor de alts (minuut 9 in de livestream van vannacht).

@Masstje leeft je SEI long nog? SEI is het meest trieste zakje alts in mijn PF, die moet x2 om weer breakeven te komen :D
Sei is wel lekker cheap bij te scoopen nu ;) Denk dat die ik nog wel even meepak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
BTC100K2021 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:08:

Spoiler:

Zag net ook al een tweet van rekt capital voorbij komen en die voorziet ook nog wel een BTC.D van 70%.. Des te groter daarna het altseason toch?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:37
Gipsy King schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:17:
[...]

Sei is wel lekker cheap bij te scoopen nu ;) Denk dat die ik nog wel even meepak.
Sei no more!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYUFlvVtkAtpCfoUmSorON-9ziY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/q39qEEmfmGeU6ruQLRcvpO2J.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
BTC probeert 94.5 als support te houden. We gaan het zo zien bij market open.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
sjorremans schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:17:
[...]

Zag net ook al een tweet van rekt capital voorbij komen en die voorziet ook nog wel een BTC.D van 70%.. Des te groter daarna het altseason toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXNVS52MfFfAAZlUoubbVYXSkls=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4qQhLAWBW4IstCREadCq2eaz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
2 min... ben benieuwd.
Aggr.trade staat alvast open :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Moment of truth baby

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUU8cClIg0Qq_K99CURgP2zkoto=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tPtTOEfPVuEevrIurrsChIyj.gif?f=user_large
it's time!

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
DutchCrownNL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:28:
2 min... ben benieuwd.
Aggr.trade staat alvast open :+
Denk dat BTC de grootste klap al heeft gepakt. Stocks zijn nu aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:39
so far so good, groene kaarsjes na een kleine sell off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Whieeeeeee :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
Hoe zit dat met die half 4 qua tijd. Het is toch niet zo dat iedereen precies om half 4 (NL tijd) wakker wordt :). Waarom altijd rond dit moment prijsacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
Waar live? Ik zie alleen sites met 15 min delay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
Specy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:32:
Waar live? Ik zie alleen sites met 15 min delay.
https://aggr.trade/ :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 vandaag is BTC de safe haven voor boomer stonks. Up up and away. :>

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnhuobjz2fZHEcA40BWPMiAPRrKxtSsF1XcQ&s

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
bsmpower schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:32:
Hoe zit dat met die half 4 qua tijd. Het is toch niet zo dat iedereen precies om half 4 (NL tijd) wakker wordt :). Waarom altijd rond dit moment prijsacties?
Amerikaanse beurs gaat dan open.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
tomtom901 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:31:
Denk dat BTC de grootste klap al heeft gepakt. Stocks zijn nu aan de beurt.
Goud is wel up, dus BTC dat men graag als digitaal goud ziet zou ook prima omhoog kunnen wanneer stocks rekt gaan. Helaas valt Bitcoin toch vaker in de categorie risk-on asset (dat zeg je zelf ook vaak :)), dus ben benieuwd.

Vooralsnog redelijk groen maar de eerste paar minuten zegt meestal niets. Kan nog alle kanten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Zijn al een paar aardige shorts REKT gegaan, kon je op wachten natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
Dan openen de beurzen in de VS en veel crypto handelaren reageren daarop schijnt. En na afgelopen dagen is het extra interessant doordat er nogal wat gaande is in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
Precies. We doen altijd alsof ‘Amerika’ gelijktijdig wakker wordt, maar dat land is immens en doet er uren over om (helemaal) wakker te worden.

Onze half vier is wel het moment dat de beurs daar opent. Dus dan zien we het effect van nieuws op de reguliere beursvloer, en op de golven daarvan deinen de crypto’s

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:06
MrMrq schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:34:
[...]

Precies. We doen altijd alsof ‘Amerika’ gelijktijdig wakker wordt, maar dat land is immens en doet er uren over om (helemaal) wakker te worden.

Onze half vier is wel het moment dat de beurs daar opent. Dus dan zien we het effect van nieuws op de reguliere beursvloer, en op de golven daarvan deinen de crypto’s
Wall Street ligt anders wel redelijk oost. Zou denken dat de eerste die wakker zijn, ook meteen de belangrijkste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Moon :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
96K alweer, begint zo zelfs een fraaie daily candle te worden.

Maar goed, wie weet verklaart Trump ergens vandaag nog Bitcoin de oorlog omdat alle Bitcoiners zijn muntje links laten liggen of zo. Gaan we alsnog naar 6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Nog een klein stukje om de weg naar beneden te verlaten. Overigens, live beurzen op CNN. Andere sites lijken vaak een delay te hebben. Koersen tussen -1 en -2%. Klein bier voor wat wij gewend zijn, maar iedereen zal wel weer gaan roepen dat het een gigantische crash is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FyU3Th8XgAAcbKc.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:08
Kunt hieraan eigenlijk wel goed zien dat USA gewoon de crypto markt bepaald. Alle actie vind enkel plaats wanneer de Amerikanen wakker zijn (half 4 NL tot vaak diep in de nacht). Overdag is het vaak zijwaarts bewegen of verder rustig door in de richting die de USA eerder heeft bepaald. Volumes lijken compleet afwezig bij de andere continenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Specy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:41:
[...]

Nog een klein stukje om de weg naar beneden te verlaten. Overigens, live beurzen op CNN. Andere sites lijken vaak een delay te hebben. Koersen tussen -1 en -2%. Klein bier voor wat wij gewend zijn, maar iedereen zal wel weer gaan roepen dat het een gigantische crash is.
Finance.yahoo.com heeft geen delay naar mijn weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:37
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:40:

Maar goed, wie weet verklaart Trump ergens vandaag nog Bitcoin de oorlog omdat alle Bitcoiners zijn muntje links laten liggen of zo. Gaan we alsnog naar 6 cent.
Of als die tariffs voor de EU bekend worden gemaakt nog een keer rekt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
YES schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:40:

Dat zou te voorspelbaar zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Veel mensen verwachten dat Trump de crypowereld een loer draait, ergens in de komende 4 jaar. Te voorspelbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Virtual Reality schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:42:
Kunt hieraan eigenlijk wel goed zien dat USA gewoon de crypto markt bepaald. Alle actie vind enkel plaats wanneer de Amerikanen wakker zijn (half 4 NL tot vaak diep in de nacht). Overdag is het vaak zijwaarts bewegen of verder rustig door in de richting die de USA eerder heeft bepaald. Volumes lijken compleet afwezig bij de andere continenten.
Eigenlijk wel raar, ik was vorig jaar in Thailand en binnen 5 minuten na het verlaten van de luchthaven had ik al op zeker 10 plekken de Bitcoin-koers gezien. Hing echt overal, en kwam in Bangkok zelfs een Binance-evenement tegen. Dat terwijl veel mensen in de VS die ik spreek er echt nog nooit naar gekeken hebben. Zou het puur een klein clubje whales zijn daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Virtual Reality tja, een tijdje terug kwamen cijfers van Binance langs. De meeste gebruikers bevonden zich in Azie, gevolgd door Amerika en Rusland. Europa was klein bier. Ik zit in GMT+7 en zie vaak wel wat actie net voordat ik wakker ben (uit Oost Azie Japan/China/Australie). EU vaak vlak/licht dalend en dan weer actie als Amerika ontwaakt.

Edit: @Specy het leeft wel in TH maar de overheid heeft het lang moeilijk gemaakt voor de gewone investeerder. Alleen high net worth individuals konden in ETF / Bitcoin want "het was gevaarlijk". Dus die hebben zich lekker ingekocht en nu kan langzaam de normale man er aan komen. Ook wel redelijk wat Chinezen in Thailand, die gebruiken het ook wel (naast Tether).

[ Voor 34% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2025 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Specy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:45:
[...]

Eigenlijk wel raar, ik was vorig jaar in Thailand en binnen 5 minuten na het verlaten van de luchthaven had ik al op zeker 10 plekken de Bitcoin-koers gezien. Hing echt overal, en kwam in Bangkok zelfs een Binance-evenement tegen. Dat terwijl veel mensen in de VS die ik spreek er echt nog nooit naar gekeken hebben. Zou het puur een klein clubje whales zijn daar?
Is ook een cultuurding denk ik, reguliere beurskoersen worden in Azië ook meer getoond op straat. Plus Aziaten houden over het algemeen wel van gokken, dan zit je goed met alts.

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-02-2025 15:48 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!