nothing stops this train
Hij zegt eigenlijk dat ze niets doen, totdat Trump de tarieven fixt. Dan is er meer duidelijk en zekerheid..
[ Voor 103% gewijzigd door keanu_ op 07-05-2025 20:55 ]
nooit meer rate cuts volgens mij.gebruikershaes schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:10:
Kijkend naar hoe stil het hier is heeft ome Powell vast niks interessants te melden?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee, geen aanpassing. Kunnen gewoon weer verder omhooggebruikershaes schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:10:
Kijkend naar hoe stil het hier is heeft ome Powell vast niks interessants te melden?
Waar? Echt 0,0 actie/ reactie op bandje wat HPowell al 30x afgespeeld heefttomtom901 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 20:53:
Rektness yeahh
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik dacht ik gooi er ff een knuppel in, reageert misschien iemand.anti elppa schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:17:
[...]
Waar? Echt 0,0 actie/ reactie op bandje wat HPowell al 30x afgespeeld heeft
Ah zo. Ja tis wel echt boring as fuck dittomtom901 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:26:
[...]
Ik dacht ik gooi er ff een knuppel in, reageert misschien iemand.
knakworst schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:30:
Weight Watchers failliet. Iedereen rekt.
[Afbeelding]
Die auto staat nog steeds vast in de tunnel. Tijd voor een ontstopper.
Wanneer weer een land/bank failliet?
Iedereen was op het sint Pieter plein wachten op witte zwarte rook.
moet je wel een echte babe posten ipv deze 'dame' (zou zelfs nog een thaise ladyboy kunnen zijn)Darrell schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 09:53:
Tijd voor een babe als extra steuntje in de rug van de koers?
[Afbeelding]
Of too soon?
Edit: ja, drukke dag, dus nu pas aan het bijlezen
[ Voor 5% gewijzigd door brothermaynard op 07-05-2025 21:58 ]
spike up en down wel minder stevig dan ik verwacht hadGuere schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 20:03:
Nou, uiteraard precies zoals verwacht 4.5%. Wel even kort een volume spike, aggr ging ff snel. Ook precies zoals verwacht dus, *insert pat-self-on-back gifje*.
Jij bent niet bekend met Alizee?brothermaynard schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:58:
[...]
moet je wel een echte babe posten ipv deze 'dame' (zou zelfs nog een thaise ladyboy kunnen zijn)
Edit: ja, drukke dag, dus nu pas aan het bijlezen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4p4mgt5YMD29jDgyAjWqCPWb.gif?f=user_large)
Maar vooruit, ik ben de beroerdste niet. Even dippen maar weer.
Moiety schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 00:01:
Zou het zo simpel zijn?
We denderen weer door richting de 100k 240k 420k ....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Woohootomtom901 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:42:
Ik verwacht eigenlijk +/- 98.2k en dan 100k te gaan zien s00n.
Laten we het hopen wantknakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 06:14:
Zou het hier weer drukker worden als er door de 100 gaan
Dacht dat we naar 50 gingen.knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 06:14:
Zou het hier weer drukker worden als er door de 100 gaan
We zijn pas net begonnen.DarkShadow schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 06:53:
Kalender moet wel aangepast worden, donderdag dipdag is niet meer…
Niet meer alleen uitkijken voor boormachines. Je moet nu ook je vingers verzekeren. En je partner.
Dat zit wel Schnorr.
Gisteren open gelaten, en hij staat lekker in de winst.Remy!!!! schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:57:
[...]
Dat soort trades maak ik ook steeds, en met perpetual is dat wel leuk, dubbele winst (als BTC stijgt).
Vanavond even bekijken hoe de fed meeting gaat, mogelijk dat ik hem dan sluit.
[Afbeelding]
Ik heb de SL op $98.800 gezet, want ben tot later op de avond druk met andere zaken. Mocht hij in de tussentijd omhoog knallen, en ik heb tijd dan zal ik de SL mee omhoog schuiven. Maar iig al dikke winst te pakken
Die long van mij loopt ook nog steeds. Begint ondertussen ook echt dik te worden. Nog lang geen record kwa tijd en winst maar het ding mag er zeker zijn. Zou mooi zijn als we idd een ath zetten en daarna nog 10 a 20k doorbeuken. Als ie dan nog open staat......Remy!!!! schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 07:34:
[...]
Gisteren open gelaten, en hij staat lekker in de winst.
Ik heb de SL op $98.800 gezet, want ben tot later op de avond druk met andere zaken. Mocht hij in de tussentijd omhoog knallen, en ik heb tijd dan zal ik de SL mee omhoog schuiven. Maar iig al dikke winst te pakken![]()
[Afbeelding]
Beetje vroeg om dat te roepen..DarkShadow schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 06:53:
Kalender moet wel aangepast worden, donderdag dipdag is niet meer…
Zero.
sellorder geplaatst op precies $100k, kan ik weer een ribeye kopen
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2025 07:59 ]
nothing stops this train
Dat je niet de helft realized snap ik echt weinig van. Maar goed, je bent uber bull of niet. Ik vanochtend bij wakker worden mijn long afgebouwd, loopt nu nog een flufje.anti elppa schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 07:47:
[...]
Die long van mij loopt ook nog steeds. Begint ondertussen ook echt dik te worden. Nog lang geen record kwa tijd en winst maar het ding mag er zeker zijn. Zou mooi zijn als we idd een ath zetten en daarna nog 10 a 20k doorbeuken. Als ie dan nog open staat......![]()
[Afbeelding]
Doe dan op 99999,99. Anders als die afketst op 100k zijn er orders voor je, wordt die van jou niet meegenomen, en heb jij geen ribeye vanavond.Kol Nedra schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 07:52:
als Bitcoin vandaag niet $102k+ wordt dan gaan we gewoon weer naar beneden
sellorder geplaatst op precies $100k, kan ik weer een ribeye kopen
/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large)
Throwback naar een jaar geleden toen we nog onder de indruk waren van craiyon.
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 08-05-2025 08:08 ]
ik ga pas rond de oude ath afbouwen. idd uberbull of niettomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:04:
[...]
Dat je niet de helft realized snap ik echt weinig van. Maar goed, je bent uber bull of niet. Ik vanochtend bij wakker worden mijn long afgebouwd, loopt nu nog een flufje.
Why, dan pak je de bear ook weer mee.knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:12:
Hier bij 140+. Tot die tijd diamond hands. Als dat nog een cycle duurt dan is dat maar zo.
Behalve dat ik denk dat een beer minder diep gaat zijn dan voorgaande beren. Als ik op dat bedrag verkoop hoef ik niet meer te werken, dus daar heb ik wel geduld voor
Hoeft niet meer, of stop je dan ook echt? Dat eerste is niet zo moeiliijk, 2e wel, leert de ervaringknakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:21:
[...]
Behalve dat ik denk dat een beer minder diep gaat zijn dan voorgaande beren. Als ik op dat bedrag verkoop hoef ik niet meer te werken, dus daar heb ik wel geduld voor
Ik ga in ieder geval een rondreis in Australië maken van een paar maanden, daarna misschien iets proberen te doen wat zinvoller is voor de maatschappij dan wat ik nu doe, als het minder / niets in het laadje brengt maakt dan ook niet meer uit.tomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:22:
[...]
Hoeft niet meer, of stop je dan ook echt? Dat eerste is niet zo moeiliijk, 2e wel, leert de ervaring
ik had het over mijn long.knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:12:
Hier bij 140+. Tot die tijd diamond hands. Als dat nog een cycle duurt dan is dat maar zo.
Extra ingelast TP3 spot is niet ver meer weg (duurt wat langer door euro strong tov dollar). En TP 4 (oude tp 3) komt ook ruim voor nieuwe ATH.
Daarna elke 20k up gok ik (moet ik nog zetten)
We zijn Alphabet inmiddels voorbij en het is nog geen najaar '25.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toch wel schrijnend, van de top 30 bedrijven zijn er 5 niet-Amerikaans.sh4d0wman schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:31:
Ik verkoop pas als we nr2 te pakken hebben: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
We zijn Alphabet inmiddels voorbij en het is nog geen najaar '25.![]()
[Afbeelding]
Lekker, dat is een leuk streven. Denk dat ik er al uit ben op 140k, maar wie weet. Werken hoeft niet meer, maar je moet wat om de dag door te komen. Fingers crossed voor je!knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:26:
[...]
Ik ga in ieder geval een rondreis in Australië maken van een paar maanden, daarna misschien iets proberen te doen wat zinvoller is voor de maatschappij dan wat ik nu doe, als het minder / niets in het laadje brengt maakt dan ook niet meer uit.
Het feit dat het niet meer hoeft maar nog wel kan is denk ik juist wat het zo luxe maakt. Lekker doen waar je zin in hebt en je goed bij voelt.tomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:22:
[...]
Hoeft niet meer, of stop je dan ook echt? Dat eerste is niet zo moeiliijk, 2e wel, leert de ervaring
Dan begint het pas. De jacht op goud!sh4d0wman schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:31:
Ik verkoop pas als we nr2 te pakken hebben: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
We zijn Alphabet inmiddels voorbij en het is nog geen najaar '25.![]()
[Afbeelding]
idd. Ik verwacht dat ik ook nooit helemaal stop met werken. Wellicht een keer een half jaar of een jaar niet (als ik dat al haal). Niets doen ben ik niet zo goed inYES schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:51:
[...]
Het feit dat het niet meer hoeft maar nog wel kan is denk ik juist wat het zo luxe maakt. Lekker doen waar je zin in hebt en je goed bij voelt.
Tuurlijk, maar echt stoppen is nog een grotere stap, vandaar dat ik erop doorvraag.YES schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:51:
[...]
Het feit dat het niet meer hoeft maar nog wel kan is denk ik juist wat het zo luxe maakt. Lekker doen waar je zin in hebt en je goed bij voelt.
Ja dit precies idd. Heb ik ook. Niks doen is wel leuk voor een paar maanden maar daarna is het ook maar saai.anti elppa schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:09:
[...]
idd. Ik verwacht dat ik ook nooit helemaal stop met werken. Wellicht een keer een half jaar of een jaar niet (als ik dat al haal). Niets doen ben ik niet zo goed in
One year from now, you’ll either be telling people you bought this dip…
— CyrilXBT (@cyrilXBT) 8 mei 2025
Or complaining that you didn’t.
Second best is binnenkort uit de top 100. Heel apart.Kol Nedra schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:11:
Dat Bitcoin nr 2 wordt is logisch, maar kijken we naar ETH is het wel apart.
[Afbeelding]
nothing stops this train
ja en kwa sell wall spot is het maar 393btc op coinbase pro. helemaal niets dus. Leverage heat maps laten ook geen gigantische bergen liquiditeit meer zien
100k zien we het weer efkes door de vingers mits buiten werktijd
Volgens mij zijn de nieuwe "regels" al een tijdje: weer babes bij nieuwe ATHs met uitzonderingen voor hele mooie ronde getallen. Ik verwacht dat de usual suspects rond de $100k wel weer met wat plaatjes komen...
Ik begrijp net dat dit voor sommigen hier een nogal relatief begrip is/gaat zijntomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:25:
[...]
100k zien we het weer efkes door de vingers mits buiten werktijd
De regels zijn eigenlijk dat het niet hoort, maar soms kan het eens een keerGuere schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Volgens mij zijn de nieuwe "regels" al een tijdje: weer babes bij nieuwe ATHs met uitzonderingen voor hele mooie ronde getallen. Ik verwacht dat de usual suspects rond de $100k wel weer met wat plaatjes komen...
Hele mooie ronde...Guere schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:26:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2025 09:48 ]
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 08-05-2025 10:08 ]
Too slowgebruikershaes schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:47:
Nou hup. Retracen met die hap. Papa wil er in. Was te lui de afgelopen dagen om ervoor te gaan zitten.
303btc. Die 100k gaat echt wel getest worden vandaaganti elppa schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:23:
[...]
ja en kwa sell wall spot is het maar 393btc op coinbase pro. helemaal niets dus. Leverage heat maps laten ook geen gigantische bergen liquiditeit meer zien
112k is de nieuwe 100k wat dat betreft.. En als die mogelijke ATH 150k US gehaald wordt is dat effectief 132k in EU.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
yep stevig verschil. Maar best kans ook dat het over half jaar weer andersom is met een stuk slappere euro.ByteMe_ schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:19:
Bijna 88.5k euro![]()
112k is de nieuwe 100k wat dat betreft.. En als die mogelijke ATH 150k US gehaald wordt is dat effectief 132k in EU.
Voordat je een Porsche kunt kopen moet je toch je $ naar € overboeken. En met Oranje Leider heb je best kans dat de $ nog verder gaat devalueren. Dan is de € toch een sterke .. second best ;-)ByteMe_ schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:19:
Bijna 88.5k euro![]()
==
hoi
Yep, ook daar is leuk aan te verdienen, nu is een schuld in USD zo erg nietanti elppa schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:22:
[...]
yep stevig verschil. Maar best kans ook dat het over half jaar weer andersom is met een stuk slappere euro.
Smeerpijpgebruikershaes schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:47:
Papa wil er in.
Het gevoel alleen al dat je niet meer hoeft.tomtom901 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:22:
[...]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik kan 30 JUN 2025keanu_ schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:08:
Datumprikker voor de 420k BTC slowchatBBQ er maar inschieten?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zondag wordt het lekker weerkeanu_ schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:08:
goed idee, ik zorg wel voor de rib-eyeskeanu_ schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:08:
als BTC 420k is trakteer ik iedereen erop
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2025 10:53 ]
nothing stops this train
En dan trakteer ik de dag erna. Dresscode: Porsche.Kol Nedra schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:52:
[...]
goed idee, ik zorg wel voor de rib-eyes
als BTC 420k is trakteer ik iedereen erop
* sh4d0wman heeft al uren een 100k post in de wacht. Duurt lang zo.
100 plaatjes aka rokende scrollwielen?sh4d0wman schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:56:
Al dat Porsche... is wel een beetje de ETH van de BTC Lambo he?![]()
* sh4d0wman heeft al uren een 100k post in de wacht. Duurt lang zo.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WmLJOJKgKxDV4ObRNV5bZ8mo.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JTN1ORjDbViP273rjkl4XbyV.jpg?f=user_large)
/f/image/poObJRkLh2Fv5vLEGraJFLPE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tR6FQkZ7BU6dAQLVFmHIZ32h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HLYbPifnlSbNiNQX7ib34SZv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RwGyhCo9OPVgPf0doRPWAnep.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kFl9yCtQIw6BxmkSPzo8U7NU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/W11sYORJ5W2RMA5tG4jSXR4d.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/coSLI7tS193D4bZP6PflJAuk.png?f=fotoalbum_large)