Ja de interesse is weg. BTC klimt op de achtergrond heel mooi door allerlei significante nivo’s heen.anti elppa schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:21:
vind het gezien de prijsactie eigenlijk maar rustig hier. Iedereen zit zeker lekker buiten te zuipen op een terras en is morgen zo rood oranje als onze tarifblufpokerfaalhaas, trump?
Weinigen die het in de gaten hebben totdat de big leg up is geweest.
Tja... vorige keer dat die op 100k dolllar stond, was dat 97K in euro's. Nu is dat 88K in euro'santi elppa schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:21:
vind het gezien de prijsactie eigenlijk maar rustig hier. Iedereen zit zeker lekker buiten te zuipen op een terras en is morgen zo rood oranje als onze tarifblufpokerfaalhaas, trump?
Das bijna 10% lager in euros
Shitcoin 4226284627Pinsa schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:13:
Dont know of hier nog MOVE holders zitten maar zojuist is bekend dat Coinbase Move gaat delisten vanaf 15 mei vandaar de spike naar beneden op dit moment
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat schaftje heel goed in 😎🍺anti elppa schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:21:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/cGHOizJPjKEkuBGxfKXYVYu0.gif?f=user_large)
Vrouwlief maakt vooruitgang. Vandaar weer tijd voor een gifje. Vandaag kon ze voor 't eerst de trap weer af en heeft ze zelfs lekker in de tuin gezeten. Nog wel alles erg rustig aan doen en meds voorzichtig gaan afbouwen want we willen niet weer een aanval/terugval. Maar vergeleken met zondag ziet het er al een stuk beter uit
En dan ook met een gifje komen waar ik hardop om lach.Guere schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:26:
[...]
[Afbeelding]
Vrouwlief maakt vooruitgang. Vandaar weer tijd voor een gifje. Vandaag kon ze voor 't eerst de trap weer af en heeft ze zelfs lekker in de tuin gezeten. Nog wel alles erg rustig aan doen en meds voorzichtig gaan afbouwen want we willen niet weer een aanval/terugval. Maar vergeleken met zondag ziet het er al een stuk beter uit
Goed nieuws!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Goed om te horen dat het rustig aan beter gaat, gaat goed komen man! En als bonus ook nog een persoonlijk gifjeGuere schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:26:
[...]
[Afbeelding]
Returns so far this year:
— Mark Harvey (@thepowerfulHRV) 30 april 2025
Strategy: +31%
Gold: +26%#Bitcoin: +1%
Dow Jones: -4%
S&P 500: -5%
NASDAQ: -10%
GameStop: -11%
Coinbase: -18%
NVIDIA: -19%
MARA Holdings: -20%
Riot Platforms: -29%
Tesla: -30%
Block: -31%
Semler Scientific: -40%
Rumble: -41%
Core Scientific: -42%…
6
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 01-05-2025 21:39 ]
nothing stops this train
Waar is @zwembroek eigenlijk?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/0T3i9W5LdujhASdnhKzfsjyl.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/q6bZb5Vf10ALhwrBbreVXBfX.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 01-05-2025 23:54 ]
Nieuwe lower high als maar ver genoeg uitzoomt. Hoger dan 100% dominance van de begindagen komen we nooit meer.Coldcat schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 23:59:
BTC.D een nieuwe high trouwens
They who buy the dip, deserves the rip.
Stel dat ie door de 100k schiet .. waarom zou de prijs daar (boven) blijven?Coldcat schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 23:53:
Oode memes kunnen weer de kast uit! Hopelijk laten we die $100k snel achter ons!
- iedereen gaat verkopen, want winst
- nieuwkopers vinden het wel duur.
Je moet het van sentiment hebben: in onstabiele tijden gaat BTC maar door ..
==
hoi
Omdat niet iedereen op de bodem van deze dip heeft gekocht. Maar zeer weinig zelfs. Genoeg mensen die op 85 of 90K gekocht hebben. Waarom dan bij 100k al verkopen?Eusebius schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:39:
[...]
Stel dat ie door de 100k schiet .. waarom zou de prijs daar (boven) blijven?
- iedereen gaat verkopen, want winst
- nieuwkopers vinden het wel duur.
Je moet het van sentiment hebben: in onstabiele tijden gaat BTC maar door ..
En nieuwkopers vinden 99k ook duur, 70k ook. Die kijken vooral naar de winstcijfers van anderen, en als ze een dikke groene candle zien kopen ze ook.
Als mensen echt zo analytisch waren, hadden ze allemaal 2 jaar geleden al flink ingeslagen. Yet Here we are again... voor de zoveelste keer
Je ziet wel steeds meer nieuws over bedrijven die de Strategy methode kopieren, wealth funds die in BTC willen, banken, etc. Die vervangen nu Henk en Ingrid. Ik hodl nog wel even...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
99k is ook een hele uitgave voor de meeste mensenWaah schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:49:
[...]
Omdat niet iedereen op de bodem van deze dip heeft gekocht. Maar zeer weinig zelfs. Genoeg mensen die op 85 of 90K gekocht hebben. Waarom dan bij 100k al verkopen?
En nieuwkopers vinden 99k ook duur, 70k ook. Die kijken vooral naar de winstcijfers van anderen, en als ze een dikke groene candle zien kopen ze ook.
Als mensen echt zo analytisch waren, hadden ze allemaal 2 jaar geleden al flink ingeslagen. Yet Here we are again... voor de zoveelste keer
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sinds die flinke daling van $ doet die 100k me steeds minder nu. Dat is 'maar' €88.5k. Dus dan moeten we tot 113k wachten.Coldcat schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 23:53:
Oode memes kunnen weer de kast uit! Hopelijk laten we die $100k snel achter ons!
[YouTube: Vibing with the FED and Bitcoin. Embrace it.]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
* ByteMe_ is fun at parties
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als ik die dierentuin in Scheveningen zo zie.
Arm Nederland.
Als het aan mij had gelegen was ik de randstad ook al lang uitgevlucht maar mn wederhelft wil niet.Alpina schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 07:54:
Heerlijk om in een klein boerendorpje te wonen.
Arm Nederland.
Daarnaast ook geen shit coins meer, dus ben nog maar weinig tijd kwijt aan het volgen van de markt is win-win.
Als het mooi weer is wil iedereen naar het strand! Diezelfde interesse komt bij BTC rond de ATH!Alpina schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 07:54:
Heerlijk om in een klein boerendorpje te wonen.
Arm Nederland.
Leuk rijtje om Strategy op te hemelen.
Rheinmetall +144%. Alleen in 2025.
Je ziet ook dat de ETF boomers weer redelijk inkopen de laatste week. Gisteren ook weer $422.5 miljoen net inflow. Die mensen kopen echt niet rond de $96k om het dan weer op $100k te verkopen.Waah schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:49:
Omdat niet iedereen op de bodem van deze dip heeft gekocht. Maar zeer weinig zelfs. Genoeg mensen die op 85 of 90K gekocht hebben. Waarom dan bij 100k al verkopen?
Dat geeft natuurlijk niet per se garanties over de rest van de ETF investeerders, maar het gebrek aan echt massale panic selling toen we naar $74k gingen geeft toch een beetje de hoop dat de rijke boomers (en instituten) wat minder last van weak hands hebben dan waar we sommigen vrezen. Nog $1 miljard aan inflow en de ETF holdings zitten in dollars weer op het oude hoogste niveau van afgelopen februari.
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 02-05-2025 08:53 ]
Alfen ook niet slecht 31,4 % sinds 18/19 februari.knakworst schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:49:
[...]
Leuk rijtje om Strategy op te hemelen.
Rheinmetall +144%. Alleen in 2025.
Weer 10% Rheinmetall verkocht nu nog 60% in PF.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Avondje Scheveningen een idee? Denk dat een romantisch avondje met rondvliegende bakstenen wel een behoorlijke overtuigingskracht heeft...Darrell schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:05:
[...]
Als het aan mij had gelegen was ik de randstad ook al lang uitgevlucht maar mn wederhelft wil niet.
[ Voor 4% gewijzigd door WarsemaW op 02-05-2025 09:38 ]
Veel aandeelhouders van Alfen zijn het denk ik niet met je eensJohn245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:30:
[...]
Alfen ook niet slecht 31,4 % sinds 18/19 februari.
Weer 10% Rheinmetall verkocht nu nog 60% in PF.
Van € 120 naar € 10. En dan van € 10 naar € 16 per aandeel, 60% gains! Moon, lambo!
Typisch patroon van een shitcoin. There is no second best!BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:42:
[...]
Veel aandeelhouders van Alfen zijn het denk ik niet met je eens![]()
Van € 120 naar € 10. En dan van € 10 naar € 16 per aandeel, 60% gains! Moon, lambo!
Die aandeelhouders hebben toch vrijwillig aan mij verkocht in februari.BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:42:
[...]
Veel aandeelhouders van Alfen zijn het denk ik niet met je eens![]()
Wen btc
nothing stops this train
Hier hetzelfde verhaal. Sinds woensdag aandelen PF iedere dag ATH.
BTC mag ook wel wat laten zien.
Wat als in, 20k er bij op in twee weken tijd?John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:08:
[...]
Hier hetzelfde verhaal. Sinds woensdag aandelen PF iedere dag ATH.
BTC mag ook wel wat laten zien.
Je kan je rijk rekenen ten opzichte van een waardeloze munt. In euro's maar 11k er bij in 2 weken.
Alfen is de tesla onder de installateurs.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:07:
Alfen nu kopen is best wel een risico vind ik. wat er voor de daling plaats gevonden is moet je niet naar kijken, the big players hebben verkocht, het is nu kijken naar een locale resistance en op een terugtest eventueel weer kopen.
Op fantasie van "smart grid" is Alfen gestegen naar waarderingen die buitenproportioneel hoog zijn voor een installatiebedrijf dat zelf vrij inefficient laadpalen produceert. Ook bij transformatorhuisjes hebben ze al een mispeer achter de rug (vochtproblemen).
Huidige koers is gezien de onzekerheid en gebruikelijke K/W's in die branche al ruim bedeeld. Snel verkopen voordat het terugzakt richting 10.
alle munten zijn waardeloos alleen nu is de euro even sterker dan de dollar, ook dit zal weer eens een keer omdraaien. ik bedoel: de Europese economie stelt echt niks voor.John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:14:
[...]
Je kan je rijk rekenen ten opzichte van een waardeloze munt. In euro's maar 11k er bij in 2 weken.
reken je niet rijk in dollar/euro of w/e fiat muntje je meest vertrouwd, je kan het beter meten tegenover goud of sats
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 02-05-2025 10:21 ]
nothing stops this train
Langzaam uitschalen is inderdaad verstandig.BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:15:
[...]
Alfen is de tesla onder de installateurs.
Op fantasie van "smart grid" is Alfen gestegen naar waarderingen die buitenproportioneel hoog zijn voor een installatiebedrijf dat zelf vrij inefficient laadpalen produceert. Ook bij transformatorhuisjes hebben ze al een mispeer achter de rug (vochtproblemen).
Huidige koers is gezien de onzekerheid en gebruikelijke K/W's in die branche al ruim bedeeld. Snel verkopen voordat het terugzakt richting 10.
Ja da's ook maar kut inderdaad. Baggerzooi.
Voorlopig heb ik het probleem niet. Over 9 jaar en 3 kwartalen kijken we wel.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:16:
[...]
alle munten zijn waardeloos alleen nu is de euro even sterker dan de dollar, ook dit zal weer eens een keer omdraaien. ik bedoel: de Europese economie stelt echt niks voor.
reken je niet rijk in dollar/euro of w/e fiat muntje je meest vertrouwd, je kan het beter meten tegenover goud of sats
Waar baseer je dat op? De cijfers spreken je tegen.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:16:
[...]
alle munten zijn waardeloos alleen nu is de euro even sterker dan de dollar, ook dit zal weer eens een keer omdraaien. ik bedoel: de Europese economie stelt echt niks voor.
inflatieJW04 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:35:
[...]
Waar baseer je dat op? De cijfers spreken je tegen.
nothing stops this train
Dank je wel dat je me analytisch noemtWaah schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:49:
[...]
En nu komt de belastingdienst met een mooie aanslag en moet ik de kratjes weer inleveren. Dat voelt wel zuur maar aan de andere kant: genoeg voorbeelden hier dat het leven ook anders kan lopen en geld maar relatief is.
==
hoi
Serieus, wat zou ze missen?Darrell schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:05:
[...]
Als het aan mij had gelegen was ik de randstad ook al lang uitgevlucht maar mn wederhelft wil niet.
==
hoi
@BTC100K2021BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:15:
[...]
Alfen is de tesla onder de installateurs.
De markt vindt de koers nog niet hoog genoeg. Vandaag (tot nu toe) 7,95% er bij
Alfen stond in 2022 op +100 en nu 15. Waarom zou ik daar in willen investeren?John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:18:
[...]
@BTC100K2021
De markt vindt de koers nog niet hoog genoeg. Vandaag (tot nu toe) 7,95% er bij
==
hoi
Om even snel 35 - 50 % winst te pakken. Maar als je nu in stap ben je aan de late kant.Eusebius schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:20:
[...]
Alfen stond in 2022 op +100 en nu 15. Waarom zou ik daar in willen investeren?
Misschien alle analistenrapporten even lezen.
@Eusebius Van mij moet er niks.
[ Voor 12% gewijzigd door John245 op 02-05-2025 11:31 ]
Dat is een 10%. Dat stijgt deze ponzi op een goede dag. Of in het geval van paniek gaat er op 1 dag met gemak 10% af.
Ruis!
Bij analisten moet ik altijd denken aan de "crypto experts"John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:26:
[...]
Om even snel 35 - 50 % winst te pakken. Maar als je nu in stap ben je aan de late kant.
Misschien alle analistenrapporten even lezen.
@Eusebius Van mij moet er niks.
"Wij verwachten dat...."
Als iedereen ze blind zou volgen gaat de prijs wel omhoog natuurlijk
Heb jij anti elppa'tjes gegeten?Coldcat schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:31:
Waarom is iedereen zo over de USD over de zeik?
Dat is een 10%. Dat stijgt deze ponzi op een goede dag. Of in het geval van paniek gaat er op 1 dag met gemak 10% af.
Ruis!
Analisten geven het ook aan als aandelen naar beneden gaan.elektriekert schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:49:
[...]
Bij analisten moet ik altijd denken aan de "crypto experts"
"Wij verwachten dat...."
Als iedereen ze blind zou volgen gaat de prijs wel omhoog natuurlijk
Ik eet alleen van die groene extreem zure appels tegenwoordig.
Een echte anti appel 🍏 beter dan die zoete rode meuk 🍎
Maar serieus. USD/EUR maakt alleen uit op het moment dat je verkoopt. Een koers rond de 1.10 is gewoon mooi als je de jaren terug bekijkt.
Natuurlijk verkoop je het liefst tegen een koers van 1 met een BTC op een miljoen miljard. Dat is onrealistisch.
"BTC is in 2038 1 miljard waard"Coldcat schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:16:
[...]
Maar serieus. USD/EUR maakt alleen uit op het moment dat je verkoopt. Een koers rond de 1.10 is gewoon mooi als je de jaren terug bekijkt.
Natuurlijk verkoop je het liefst tegen een koers van 1 met een BTC op een miljoen miljard. Dat is onrealistisch.
Wet van Metcalfe
USD? EUR? Geitenkeutels?John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:25:
[...]
"BTC is in 2038 1 miljard waard"
Wet van Metcalfe
Jack Mallers explains Michael Saylor's #bitcoin strategy to a 4th grader 👀 pic.twitter.com/U6fRJaO7kQ
— Documenting Saylor (@saylordocs) 2 mei 2025
6
nothing stops this train
Dit is heel basic, maar wel spijker op z'n kop. Het gros van de mensen is nog steeds bezig fiat te verzamelen en zien niet in dat er betere opties zijn. De Bitcoin is natuurlijk ook alleen voor criminelen om drugsgeld mee wit te wassen.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:24:
dit past wel bij ons denk ik, misschien snappen we het dan beter ;-)
[Twitter]
6
jammer dat we er niet achter komen hoe de inflatie geweest zou zijn als we florijnen nog hadden ipv euro.
verwacht wel.lager want nu betalen wij de hoofdprijs voor de arme Europese landen
nothing stops this train
Dollars
Je kunt technisch gelijk hebben, maar de geschiedenis laat soms ook zien dat het product met het beste image het beter doet.Amens schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:41:
[...]
Dit is heel basic, maar wel spijker op z'n kop. Het gros van de mensen is nog steeds bezig fiat te verzamelen en zien niet in dat er betere opties zijn. De Bitcoin is natuurlijk ook alleen voor criminelen om drugsgeld mee wit te wassen.
Neem Windows en OS/2. Die eerste had gewoon betere marketing maar was technisch inferieur. Neem VHS versus Betamax. Die eerste had natuurfilms, de tweede was technisch beter. En ga zo maar door.
Bitcoin kan veel feitelijke voordelen hebben, het gaat ook om adaptatie. Als er ergens een bak stront wordt uitgestort wordt is die adaptatie ook weg en kun je 1 BTC voor 10k of minder verkopen. Niet dat ik dat verwacht, maar het is geen natuurwet dat mensen BTC moeten gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 02-05-2025 14:19 ]
==
hoi
https://www.investing.com/economic-calendar/
[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-05-2025 14:21 ]
Idem! En origineel heb ik er toch Euros in gestopt...Waah schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:03:
[...]
Tja... vorige keer dat die op 100k dolllar stond, was dat 97K in euro's. Nu is dat 88K in euro's
Das bijna 10% lager in eurosdus mijn PF laat niet dezelfde stijging zien als de btc/dollarkoers
Ik heb de dip gekocht op 81k dollar! Helaas was dat maar 250 euroWaah schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:49:
[...]
Src. https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
Oh ja eerst die 100k nog
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk ook wel lager hoor, sinds de euro is alles alleen maar duurder, chatgpt zegt in ieder geval van wel wen florijn back?Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:12:
[...]
jammer dat we er niet achter komen hoe de inflatie geweest zou zijn als we florijnen nog hadden ipv euro.
verwacht wel.lager want nu betalen wij de hoofdprijs voor de arme Europese landen
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 02-05-2025 15:06 ]
Klopt, maar wat ik bedoel te zeggen:John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:58:
[...]
Analisten geven het ook aan als aandelen naar beneden gaan.
Als je analisten precies volgt in hun verwachtingen:
Hoe groot is de kans dat je in 'x' jaar 'y' procent winst hebt?
Kan je er blind op varen naar wat analisten schrijven?
Lijkt mij niet
nothing stops this train
Pfff leer nou van de expertsknakworst schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 16:03:
Die hele BTC prijsactie is maar matig als je de stocks ziet. Theon, Rheinmetall, Alfen, allemaal 5,6,7 % omhoog. AEX bijna 2%. BTC nog geen procentje.
knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:12:
[...]
Zoom out. Procentje eraf is natuurlijk geen crash. Afwachten met cash vanaf de zijnlijn wordt gewoon gezien als het meest veilige. Over 10 jaar is afwachten met sats het meest veilige.
[Afbeelding]
==
hoi
$100k Bitcoin is niet meer wat het geweest is...
Wisselkoers op:
5 dec 2024: 1 euro = 1,0540 USD
→ 1 USD = 0,9487 euro
2 mei 2025: 1 euro = 1,1343 USD
→ 1 USD = 0,8817 euro
Waarde van $100.000 in euro's:
Op 5 dec 2024 (voor het eerst 100k Bitcoin):
100.000 × 0,9487 = €94.870
Op 2 mei 2025:
100.000 × 0,8817 = €88.170
Verschil:
€94.870 − €88.170 = €6.700 minder in euro’s vandaag dan op 5 december 2024.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Idd. Ik kan van het verschil in euros van mijn pf bij dezelfde dollar koers van btc een sabatical nemen van meer dan een jaar.Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 16:34:
[...]
Wisselkoers op:
→ 1 USD = 0,9487 euro
→ 1 USD = 0,8817 euro
Op 2 mei 2025:
Verschil:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je hebt fiat en je hebt fiat. Voor USD moeten we nog een paar daagjes wachten en voor euro nog een week of twee ofzo.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:03:
vandaag nieuwe ATH bitcoin?
[Afbeelding]
when dollar?
when euro?
knakworst schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:05:
[...]
Je hebt fiat en je hebt fiat. Voor USD moeten we nog een paar daagjes wachten en voor euro nog een week of twee ofzo.
nothing stops this train
They who buy the dip, deserves the rip.
Maakt niet uit man. Over een jaar of 2 is het weer even steven. Tot die tijd lekker sats en dollars verzamelen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 16:34:
[...]
Wisselkoers op:
→ 1 USD = 0,9487 euro
→ 1 USD = 0,8817 euro
Op 2 mei 2025:
Verschil:
@BTC100K2021BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:30:
Niet zo miepen, DCA = DOLLAR cost averaging. Dus dan middel je ook je EUR/USD effecten. Afgelopen 5 jaar beweegt de dollar grofweg tussen de 1 en 1,20. Nu 1,13.
En in mijn geval van VCA?
@elektriekertelektriekert schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:30:
[...]
Klopt, maar wat ik bedoel te zeggen:
Als je analisten precies volgt in hun verwachtingen:
Hoe groot is de kans dat je in 'x' jaar 'y' procent winst hebt?
Kan je er blind op varen naar wat analisten schrijven?
Lijkt mij niet
Hier zit natuurijk een sausje overheen.
Marketscreener Europese PF: Rendement: 1319%
Stoxx Europe 600: Rendement 240%
Over een periode van 23 jaar.
Dan wil ik best marketscreener volgen. Ze sturen je netjes een sms/e-mail als ze een positie wijzigen.
Je moet ETH kopen, dan hoef je niet zulke moeilijke vragen te stellen over het ontstaan van je winsten.Amens schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:09:
Kijk, de goede kant op met die handel. Wat is de oorzaak? Positieve cijfers ergens, of Yanks die denken; Yolo, die dollar van ons gaat toch door het putje?
Maktub
@knakworstknakworst schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 16:03:
Die hele BTC prijsactie is maar matig als je de stocks ziet. Theon, Rheinmetall, Alfen, allemaal 5,6,7 % omhoog. AEX bijna 2%. BTC nog geen procentje.
ALFEN 8,21%.
Mijn gespreide aandelen PF stijgt harder dan BTC.
Kijk over 6 maanden nog maar een keer.John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:57:
[...]
@knakworst
ALFEN 8,21%.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Alfen verkocht, leuke winst.John245 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:57:
[...]
@knakworst
ALFEN 8,21%.
Je staat in mijn VCA sheet om er op 2 november op terug te komen.anti elppa schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:08:
[...]
Kijk over 6 maanden nog maar een keer.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Shs5vPZu87jEH4ru35CcHyGr.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E2RyXFYMsX6d434owz6yXfKD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5OPtfWuupI9HMQSevLLUgFe2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WXiGhbDSuV8Sc1itGsJujgl7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ravQ81jGQvHGttE51vXDZCGo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OSBNVtfXypR6Si8zylDxcjmW.png?f=fotoalbum_large)