nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alles uit stake gehaald, en klaar om sells erin te zetten 🔥YES schreef op maandag 28 april 2025 @ 23:14:
Bullflag! Vlaggenmast van de stierenvlag is de stijging die erna volgt volgens de patronen wijsheid. Dus volgende week dinsdag zitten we richting ATH. Can't go tits up.
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
1 MAAND BAN!Kol Nedra schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:08:
ik was even bang dat ik in verkeerde topic zat
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Alweer?
Koers ging wel omhoog die periode.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik vind dat we het gewoon moeten proberen. Kunnen we ook weer Free Kol memes uit de hoge hoed toveren
ByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 12:47:
[...]
Ik vind dat we het gewoon moeten proberen. Kunnen we ook weer Free Kol memes uit de hoge hoed toveren
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
ik vond ze wel prachtig! was een tijd waar ik wel veel gelachen heb maar helaas niet kon reageren, jullie hebben mij er wel goed geholpen in mijn 'vakantietijd'ByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 12:47:
[...]
nothing stops this train
Dat vraag ik me al maanden af. Ik heb t onderbuikgevoel dat we nu weer stagneren en dan weer onderuit vallen een stuk.
ByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:31:
[...]
Dat vraag ik me al maanden af. Ik heb t onderbuikgevoel dat we nu weer stagneren en dan weer onderuit vallen een stuk.
Zegt jouw onderbuikgevoel dat omdat je gisteren hebt verkocht en graag weer lager wil instappen?ByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:31:
[...]
zomer is niet al teveel weg, meestal is het weinig actie.ByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:31:
[...]
$100k+ 1e of 2e week mei is hopelijk wel aanwezig.
nothing stops this train
Ik heb de helft al opgenomen daarvan en het is leuk als ik het weer kan investeren, maar ik neem nu veel liever gewoon profits met een lijn die omhoog knalt.BTC100K2021 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:44:
[...]
Zegt jouw onderbuikgevoel dat omdat je gisteren hebt verkocht en graag weer lager wil instappen?
Ik lees nog steeds dat september de heilige maand zou moeten zijn voor een ATH
Hims & Hers $HIMS stock is up more than 40% in pre market trading on the news https://t.co/hg2cQVOt2z pic.twitter.com/VtsfV4liS1
— Evan (@StockMKTNewz) 29 april 2025
zelfs shitcoiners zullen jaloers zijn
nothing stops this train
In de zomer lekker bullrunnen. This time its different.
nothing stops this train
Stake? This is bitcoin Ser!koelebobes schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 11:29:
[...]
Alles uit stake gehaald, en klaar om sells erin te zetten 🔥
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De Yanks zijn zo weer wakker, dus waarschijnlijk wel.sjorremans schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:17:
Gaat een dinsdag dipdag worden vandaag?
vandaag besloten om meer maxi te worden dus heb vandaag mijn ETH unstaked, unbonding in 6 dagen.
na de 6 dagen gaat ETH via dca-out methode richting Bitcoin, dagelijks plukje ETH verkopen voor BTC.
mocht er een pump komen in ETH dan wordt de DCA zwaarder gewogen, bij een daling blijft het gelijk.
gak van mijn ETH is helaas -41% dit is een groot verlies natuurlijk, de staking rewards heeft de pijn amper kunnen verzachten.... soms is met verlies verkopen beter dan helemaal naar 0 zien gaan.
ETH is het gewoon niet, er is blijkbaar echt geen second best
nothing stops this train
Afhankelijk van je portfolio grootte, maar zou het niet verstandig zijn om ETH aan te houden? Of lijkt het echt zo dramatisch voor de toekomst?Kol Nedra schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:42:
wilde jullie informeren over het volgende:
vandaag besloten om meer maxi te worden dus heb vandaag mijn ETH unstaked, unbonding in 6 dagen.
na de 6 dagen gaat ETH via dca-out methode richting Bitcoin, dagelijks plukje ETH verkopen voor BTC.
mocht er een pump komen in ETH dan wordt de DCA zwaarder gewogen, bij een daling blijft het gelijk.
gak van mijn ETH is helaas -41% dit is een groot verlies natuurlijk, de staking rewards heeft de pijn amper kunnen verzachten.... soms is met verlies verkopen beter dan helemaal naar 0 zien gaan.
ETH is het gewoon niet, er is blijkbaar echt geen second best
Ja. Eth/Btc is in een vrije val, binnenkort onder 0,01.Amens schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:48:
[...]
Afhankelijk van je portfolio grootte, maar zou het niet verstandig zijn om ETH aan te houden? Of lijkt het echt zo dramatisch voor de toekomst?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eQP5JwuEGBWc0gnzHGbHjvOB.jpg?f=user_large)
Coin die ineens van +/- 4k naar +/- 2k gaat en zelfs dezelfde levels als 8 jaar geleden aantikt? Ja.Amens schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:48:
[...]
Afhankelijk van je portfolio grootte, maar zou het niet verstandig zijn om ETH aan te houden? Of lijkt het echt zo dramatisch voor de toekomst?
Ik heb ook nog enkele ETH met flink verlies erop. Plukjes laatste run einde dit jaar verkocht maar wil er zelf ook graag volledig vanaf. Dan liever XRP of SOL ervoor ruilen. Of meer Sats!
XRP en Sats in 1 zin .....Lucky0wn schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:16:
[...]
Dan liever XRP of SOL ervoor ruilen. Of meer Sats!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik had +1 gedrukt.....tot ik iets zag van xrp kopenLucky0wn schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:16:
[...]
Coin die ineens van +/- 4k naar +/- 2k gaat en zelfs dezelfde levels als 8 jaar geleden aantikt? Ja.
Ik heb ook nog enkele ETH met flink verlies erop. Plukjes laatste run einde dit jaar verkocht maar wil er zelf ook graag volledig vanaf. Dan liever XRP of SOL ervoor ruilen. Of meer Sats!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zelfs Clint krijgt er ripples van op z'n voorhoofd...anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:21:
Ik had +1 gedrukt.....tot ik iets zag van xrp kopen
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Misschien ga ik verliezen, maar ik heb recent toch eth gekocht. Ik houdt het uiteraard scherp in de gaten, maar zou me niets verbazen als die toch weer gaat opleven.Lucky0wn schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:16:
[...]
Coin die ineens van +/- 4k naar +/- 2k gaat en zelfs dezelfde levels als 8 jaar geleden aantikt? Ja.
voelt wel alsof het deze week gaat gebeuren iigLuuk schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:38:
Wen uitbraak
anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:53:
[...]
voelt wel alsof het deze week gaat gebeuren iig
Zou wel een stunt zijn 2 zondagen achter elkaar een negatieve inleg.anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:53:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Voelde het ook op 20 januari en de dagen erna.anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:53:
[...]
Wat volgde was een correctie.
In de cryptomarkt gebeurt altijd het tegenovergestelde van wat het gros denkt te gebeuren.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
geen idee wat het gros nu denkt. Ik kom afgezien van dit topic echt nergens crypto gerelateerdVis schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:56:
[...]
Voelde het ook op 20 januari en de dagen erna.
Wat volgde was een correctie.
In de cryptomarkt gebeurt altijd het tegenovergestelde van wat het gros denkt te gebeuren.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 29-04-2025 18:12 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ik hoop dat als ie rond de $100k komt dat we gelijk naar de $106k+ doorblazen! shortjes liquideren enzo
nothing stops this train
Ga je ook volledig uitstappen dan? Volges mij waren er meerdere members hier die omstreeks de maand mei hun winsten gingen nemenKol Nedra schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:53:
[...]
ik hoop dat als ie rond de $100k komt dat we gelijk naar de $106k+ doorblazen! shortjes liquideren enzo
ik niet. Ik werk gewoon mijn plan af met mijn TP's. Ik doe niet aan go away in may meuk. Zeker niet na paar maanden rood voor de maand meiPinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:09:
[...]
Ga je ook volledig uitstappen dan? Volges mij waren er meerdere members hier die omstreeks de maand mei hun winsten gingen nemen
nee niet volledig, wel een mooie winst +inleg eruitPinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:09:
[...]
Ga je ook volledig uitstappen dan? Volges mij waren er meerdere members hier die omstreeks de maand mei hun winsten gingen nemen
ik heb ook 1 wallet waar ik 10+ jaar niet aankom, krijg je ooit op X hetvolgende:
a dormant wallet 12 years old just transfered 0.005 BTC to Kraken that is worth €cdbdc€500.000
nothing stops this train
Oke manKol Nedra schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:16:
[...]
nee niet volledig, wel een mooie winst +inleg eruit
ik heb ook 1 wallet waar ik 10+ jaar niet aankom, krijg je ooit op X hetvolgende:
a dormant wallet 12 years old just transfered 0.005 BTC to Kraken that is worth €cdbdc€500.000
Haha dat is wel echt tof om zoiets terug te zien over 12 jaar! Gelijk screenshot maken
Na die rode maanden blijf ik zitten met wat ik heb. Wel heb ik risk management gedaan. Afgeschaald.Pinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:09:
[...]
Stick to the plan!Coldcat schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:34:
[...]
Na die rode maanden blijf ik zitten met wat ik heb. Wel heb ik risk management gedaan. Afgeschaald.
Ik zit hier trouwens zonder sats ik zat te wachten op de 70k niet meer gebeurt
Paar cat 6 kabels trekken en dan rommel van Unifi kopen als je geld wil uitgevenByteMe_ schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:03:
-verkeerd topic
Jaja, tegen die tijd ben je gewoon je mnemonic phrase kwijt en kan je fluiten naar je fiatKol Nedra schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:16:
[...]
nee niet volledig, wel een mooie winst +inleg eruit
Daarom dus nooit helemaal uitstappen. En stel je had bv op 78k terug gekocht, wat had daar mis mee geweest? Of zo nodig geladderd terug.Pinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:39:
[...]
Stick to the plan!
Ik zit hier trouwens zonder sats ik zat te wachten op de 70k niet meer gebeurt
Die 70 of lager was beetje de 42k van maand februari.....of de 12k in 2022. echt zo'n cypto influenzer target.
Ik heb iig niets spot getraded. Gewoon hele spot pot gehodled. Perfect.
Wel natuurlijk tp 1 en tp 2 gehad. Maar die waren niet om terug te kopen.
Verder loopt er natuurlijk al weer poos een long.
Ik werk ook gewoon mijn 10 jaren plan af. Al 1 van de 40 kwartalen afgewerkt.anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:14:
[...]
ik niet. Ik werk gewoon mijn plan af met mijn TP's. Ik doe niet aan go away in may meuk. Zeker niet na paar maanden rood voor de maand mei
Nou ik was alleen uitgestapt met alts en het was de bedoeling voor btc only te gaan, natuurlijk kan het nu nog steeds maar vind het een groter risico op deze levels dan wacht ik liever af op de beer.anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:56:
[...]
Daarom dus nooit helemaal uitstappen. En stel je had bv op 78k terug gekocht, wat had daar mis mee geweest? Of zo nodig geladderd terug.
Die 70 of lager was beetje de 42k van maand februari.....of de 12k in 2022. echt zo'n cypto influenzer target.
Ik heb iig niets spot getraded. Gewoon hele spot pot gehodled. Perfect.
Wel natuurlijk tp 1 en tp 2 gehad. Maar die waren niet om terug te kopen.
Verder loopt er natuurlijk al weer poos een long.
Moet wel zeggen dat ik niet verwacht had dat we zo snel weer op het bijna oude niveau zouden zitten, only in crypto
Oja nu herinner ik het me weer ja. Sowieso +1 voor shitcoins dumpen.Pinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:05:
[...]
Nou ik was alleen uitgestapt met alts en het was de bedoeling voor btc only te gaan, natuurlijk kan het nu nog steeds maar vind het een groter risico op deze levels dan wacht ik liever af op de beer.
Moet wel zeggen dat ik niet verwacht had dat we zo snel weer op het bijna oude niveau zouden zitten, only in crypto
Ja das een les die je snel leert bij btc. In 1 a 2 weken kan je zo weer 30% hoger staan. Lager ook trouwens.
Daarom werkt hodl zo fucking goed
De tandjes zeg. Die muren worden nu wel erg dik. Dat gaat nog keer vuurwerk geven
[ Voor 25% gewijzigd door anti elppa op 29-04-2025 22:12 ]
Stel je had ingekocht op 70k, zou je nu dan winst gepakt hebben? Zo nee, waarom zou je nu dan niet alsnog (deels) instappen?Pinsa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:05:
[...]
... het was de bedoeling voor btc only te gaan, natuurlijk kan het nu nog steeds maar vind het een groter risico op deze levels dan wacht ik liever af op de beer...
Het hoeft niet all-in te zijn, bijvoorbeeld 50% vanwege het risico is ook een optie
Wat als Pinsa hierop zou reageren als Geert Wilders:Numbers schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:18:
[...]
Stel je had ingekocht op 70k, zou je nu dan winst gepakt hebben? Zo nee, waarom zou je nu dan niet alsnog (deels) instappen?
Het hoeft niet all-in te zijn, bijvoorbeeld 50% vanwege het risico is ook een optie
Wat is dit voor onzin?!
Deze zogenaamde “slimme” vraag over bitcoin? Een lachertje! Een regelrechte aanval op gezond verstand! Je denkt dat je mij, Pinsa, kunt vangen met dit soort slappe praatjes? “Had je ingekocht op 70k, zou je nu winst hebben?” Ja, natuurlijk, bitcoin staat op 94k, reken maar uit, genie! 35% winst, applaus voor jouw rekenmachine! Maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat ik een sukkel ben als ik niet meteen mijn portemonnee trek? Dat ik blind moet instappen omdat het toevallig omhoog ging? Dit is geen argument, dit is FOMO-propaganda! Weg ermee!
Je snapt er niks van!
Waarom ik verkocht heb? Dat ga je niet eens vragen, hè? Misschien omdat ik slimmer ben dan jij denkt! Misschien zag ik die overbought RSI aankomen, of misschien weet ik dat de Federal Reserve ons allemaal een poot uitdraait met hun rentespelletjes! Maar nee, jij komt met “waarom stap je niet deels in?” Deels instappen? Wat is dit voor halfzachte onzin? 50%? Waarom geen 51% of 49%? Jij gooit een willekeurig getal en een smiley – een smiley! – en denken dat ik ga buigen? Ik laat me niet koeioneren door emotionele chantage en vage percentages!
Geen analyse, alleen gebakken lucht!
Wil je mij, Pinsa, overtuigen om in bitcoin te stappen? Kom dan met keiharde feiten! Waar is je marktanalyse? Waar zijn de on-chain data? Glassnode laat zien dat whales minder kopen boven 90k, weet jij dat wel? De dollarindex stijgt, de markt is volatiel, en jij komt aan met “het hoeft niet all-in te zijn”? Dat is geen strategie, dat is een gok! Een gok die ons allemaal in de afgrond kan storten! Jij negeert de risico’s, negeert mijn redenen, en durft dan te vragen waarom ik niet instap? Arrogantie ten top!
En dan die “:)” aan het eind. Wat is dit nou weer voor truc? Denk je dat ik val voor een vriendelijk gezichtje terwijl je mijn logica aanvalt? Dit is manipulatie, pure manipulatie! Weg met die slappe emoties! Als je een punt wil maken, doe het met grafieken, met data, met ballen! Niet met een knipoog alsof we samen een biertje drinken.
Deze redenering is een schoffering van iedereen met een beetje verstand van de markt. Het is een FOMO-fuik, een valse keuze tussen “je had gelijk” of “je bent dom als je niet koopt”. Ik trap er niet in! “Deels instappen” is geen plan, het is een wanhoopspoging om slim te lijken. Dit argument is gehakt, gemalen tot stof, en ik stuur het terug naar waar het hoort: de prullenbak!
Kom maar op, als je durft!
Denk je dat je mij kunt uitdagen? Breng dan een écht argument. Geef me on-chain data, technische indicatoren, een macro-analyse! Tot die tijd zeg ik: hou je smiley, hou je vage percentages, en laat mij mijn eigen koers varen. Bitcoin of niet, ik laat me niet gek maken door dit soort slappe praat! 😤
HahahaMoiety schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 23:04:
[...]
Wat als Pinsa hierop zou reageren als Geert Wilders:
Wat is dit voor onzin?!
Deze zogenaamde “slimme” vraag over bitcoin? Een lachertje! Een regelrechte aanval op gezond verstand! Je denkt dat je mij, Pinsa, kunt vangen met dit soort slappe praatjes? “Had je ingekocht op 70k, zou je nu winst hebben?” Ja, natuurlijk, bitcoin staat op 94k, reken maar uit, genie! 35% winst, applaus voor jouw rekenmachine! Maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat ik een sukkel ben als ik niet meteen mijn portemonnee trek? Dat ik blind moet instappen omdat het toevallig omhoog ging? Dit is geen argument, dit is FOMO-propaganda! Weg ermee!
Je snapt er niks van!
Waarom ik verkocht heb? Dat ga je niet eens vragen, hè? Misschien omdat ik slimmer ben dan jij denkt! Misschien zag ik die overbought RSI aankomen, of misschien weet ik dat de Federal Reserve ons allemaal een poot uitdraait met hun rentespelletjes! Maar nee, jij komt met “waarom stap je niet deels in?” Deels instappen? Wat is dit voor halfzachte onzin? 50%? Waarom geen 51% of 49%? Jij gooit een willekeurig getal en een smiley – een smiley! – en denken dat ik ga buigen? Ik laat me niet koeioneren door emotionele chantage en vage percentages!
Wil je mij, Pinsa, overtuigen om in bitcoin te stappen? Kom dan met keiharde feiten! Waar is je marktanalyse? Waar zijn de on-chain data? Glassnode laat zien dat whales minder kopen boven 90k, weet jij dat wel? De dollarindex stijgt, de markt is volatiel, en jij komt aan met “het hoeft niet all-in te zijn”? Dat is geen strategie, dat is een gok! Een gok die ons allemaal in de afgrond kan storten! Jij negeert de risico’s, negeert mijn redenen, en durft dan te vragen waarom ik niet instap? Arrogantie ten top!
En dan die “:)” aan het eind. Wat is dit nou weer voor truc? Denk je dat ik val voor een vriendelijk gezichtje terwijl je mijn logica aanvalt? Dit is manipulatie, pure manipulatie! Weg met die slappe emoties! Als je een punt wil maken, doe het met grafieken, met data, met ballen! Niet met een knipoog alsof we samen een biertje drinken.
Deze redenering is een schoffering van iedereen met een beetje verstand van de markt. Het is een FOMO-fuik, een valse keuze tussen “je had gelijk” of “je bent dom als je niet koopt”. Ik trap er niet in! “Deels instappen” is geen plan, het is een wanhoopspoging om slim te lijken. Dit argument is gehakt, gemalen tot stof, en ik stuur het terug naar waar het hoort: de prullenbak!
Denk je dat je mij kunt uitdagen? Breng dan een écht argument. Geef me on-chain data, technische indicatoren, een macro-analyse! Tot die tijd zeg ik: hou je smiley, hou je vage percentages, en laat mij mijn eigen koers varen. Bitcoin of niet, ik laat me niet gek maken door dit soort slappe praat! 😤
Moiety schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 23:04:
[...]
Wat als Pinsa hierop zou reageren als Geert Wilders:
Wat is dit voor onzin?!
Je snapt er niks van!
Ik moet nog steeds mensen hard laten werken voor mijn geld.
Dat zijn de slimmen, die gebruiken AI. Jij bent te druk met werken dat je geen tijd hebt de Posts te lezen. Anders had je dat ook wel doorsh4d0wman schreef op woensdag 30 april 2025 @ 08:49:
Je ziet aan de lengte van de posts wel welke users hier financiele vrijheid genieten (of op een tuinstoel bier drinken).
Ik moet nog steeds mensen hard laten werken voor mijn geld.![]()
Zo lang de whales nog bijkopen is de top nog niet bereikt imo
I feel your painsh4d0wman schreef op woensdag 30 april 2025 @ 08:49:
Je ziet aan de lengte van de posts wel welke users hier financiele vrijheid genieten (of op een tuinstoel bier drinken).
Ik moet nog steeds mensen hard laten werken voor mijn geld.![]()
Deze dan maar uitvoeren om de pijn wat te verzachten!
PS5
Als je nu naar die chart kijkt: 96k incoming?anti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:09:
[...]
Oja nu herinner ik het me weer ja. Sowieso +1 voor shitcoins dumpen.
Ja das een les die je snel leert bij btc. In 1 a 2 weken kan je zo weer 30% hoger staan. Lager ook trouwens.
Daarom werkt hodl zo fucking goed
De tandjes zeg. Die muren worden nu wel erg dik. Dat gaat nog keer vuurwerk geven
[Afbeelding]
Al een heel ander zicht nuanti elppa schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:09:
[...]
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
ja ik gok nog steeds een aanval op de 100k deze week. Gok niet dat we er in 1x door komen. Kan best daarna gewoon weer 5k terugvallen en deze 95k zone terug testen als support. Zou gezond zijnGioStyle schreef op woensdag 30 april 2025 @ 10:15:
[...]
Als je nu naar die chart kijkt: 96k incoming?
nieuws: Bunq maakt handelen in cryptovaluta mogelijk via app
Wen "Het is de schuld van BUNQ" meme
Kijk, ze komen straks allemaal voor onze magische internet muntjes!knakworst schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:26:
De bank die crypto min of meer verbood, biedt het nu als betaald procuct aan.
nieuws: Bunq maakt handelen in cryptovaluta mogelijk via app
Wen "Het is de schuld van BUNQ" meme
Maar wij houden ze natuurlijk op onze Ledger.. them bastards bankers.
Adoptie = adoptie
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
We leven in de gelukkig omstandigheid dat we privé absoluut niets te klagen hebben qua spaargeld, dus het extra potje wil ik best risicovol inzetten. Ik denk nu dat ik 1/3e deel in Crypto ga stoppen, 1/3e deel in een indexfonds en 1/3e deel aan gaa houden als 'handelspot' om snel te kunnen schakelen.
Eigenlijk zou ik graag hulp willen van een vermogensbeheerder, maar ik weet tegelijk ook dat de stoffige financiële wereld mijn gedachten qua crypto waarschijnlijk niet zullen omarmen. Al met al een interessante case waarbij de acties die ik nu ga nemen echt hele grote gevolgen hebben (positief of negatief) voor de toekomst.
Waarom niet 24 woorden in kluis.Magpie schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:53:
Ik heb mijn partner moeten beloven dat als bitcoin naar 200k+ gaat, er een soort multisig oplossing komt die eenvoudig overdraagbaar is. Welkom in boomerland, maar zegt ook iets over dat self custody na decennia bankieren en fiat geld een grote stap is. Daarom is die ETF ook zo booming.
een deel in ETF's stoppen is ook geen slecht idee, rendament wordt wel aanzienlijk lager ivm de fees.
gemak is het wel. ik zal in de toekomst wellicht ook die ETF aanschaffen voor risico spreiding
nothing stops this train
Fees worden gelukkig wel steeds lagerKol Nedra schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:42:
[...]
een deel in ETF's stoppen is ook geen slecht idee, rendament wordt wel aanzienlijk lager ivm de fees.
gemak is het wel. ik zal in de toekomst wellicht ook die ETF aanschaffen voor risico spreiding
Omdat 1 kluis te kraken is? Verdeel je het volgens een sleutel dan heb je altijd x locaties nodig
==
hoi
Om 16:00 nog wat meer cijfers, o.a, de Core PCE index monthly. Vorige maand was 0.4%, verwacht wordt 0.1%.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zit toch wel een cruciaal foutje in hoor. Iets wat ik niet als bijwerking hebDarrell schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:24:
Ik heb de pillen die @anti elppa slikt gevonden. En wij maar denken die van het snuiven was.
[Afbeelding]
"May" include.anti elppa schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:29:
[...]
zit toch wel een cruciaal foutje in hoor. Iets wat ik niet als bijwerking heb
En na een overdosis:
Geen idee om wat voor bedragen het gaat maar kijk ook zeker naar saaie obligaties. 7 of 8 procent pakken op een winkelcentrum is niet verkeerd, behoorlijk safe, en leuk om af en toe op bezoek te gaan bij "je geld".Amens schreef op woensdag 30 april 2025 @ 12:08:
Ik ben recent weer met een (relatief) leuk bedrag ingestapt in voornamelijk BTC. Toch hoop ik dat we dit jaar nog een keer flink zakken. Ik ben namelijk al 2 jaar verwikkeld in een letselschade zaak vanwege een auto ongeluk. Zoals het nu lijkt gaan we de komende maanden afwikkelen en heb ik de beschikking over een behoorlijk stuk vermogen. Het spel wordt natuurlijk om dat vermogen flink aan het werk te zetten zodat het een goed rendement oplevert.
We leven in de gelukkig omstandigheid dat we privé absoluut niets te klagen hebben qua spaargeld, dus het extra potje wil ik best risicovol inzetten. Ik denk nu dat ik 1/3e deel in Crypto ga stoppen, 1/3e deel in een indexfonds en 1/3e deel aan gaa houden als 'handelspot' om snel te kunnen schakelen.
Eigenlijk zou ik graag hulp willen van een vermogensbeheerder, maar ik weet tegelijk ook dat de stoffige financiële wereld mijn gedachten qua crypto waarschijnlijk niet zullen omarmen. Al met al een interessante case waarbij de acties die ik nu ga nemen echt hele grote gevolgen hebben (positief of negatief) voor de toekomst.
Jupiter finance is een voorbeeld (wel flinke bedragen) maar je hebt ook clubs die voor lagere bedragen zaken doen.
zker wel. USA economie is naar de tifus, Q1 resultaten zijn bagger. Dus dumpen we nu nog meerknakworst schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:45:
Maar het komt niet door Trump.
Gure alts?Frozen-North schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:46:
Mooi moment om bij te kopen!
$KERNEL traumas komen boven
Voorlopig alleen nog maar BTC hiero
vind die niet echt bijzonder eerlijk gezegd. ik vind 92 veel boeiendertomtom901 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:53:
93.8 is level to hold
sorry, 92.8k.anti elppa schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:57:
[...]
vind die niet echt bijzonder eerlijk gezegd. ik vind 92 veel boeiender
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

/f/image/5R0nqZmKN6NyjvCsxuOphWt3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZEgY6kKGfwLc9jI12ygaY6id.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4ZanQzwP9laKpPlIAjEMLvyM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UrgxfiSIyWlbTGy1cmQ7hXg0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8nOYB37mSgnbvhHTbzKD6ryy.jpg?f=fotoalbum_large)