Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Shitcoins volgen dat patroon wel echt. Die zitten duidelijk in een bear. BTC is een league an sich.anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:25:
[...]
true, wilde net mijn post aanpassen dat we vroeger nu al op 50% gezeten zouden hebben. Meeste tech stonks zitten daar nu al op, of overheen. BTC doet het in dat opzicht gewoon heel erg goed. HAd ik ook al meerdere keren gepost afgelopen weken
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
dollar wordt zwakker dus kan idd goedkoper worden dan hier.Coldcat schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:23:
[...]
Maar alles wordt goedkoper toch hier? Zonder de uSA als markt met gelijk aanbod en gekrompen vraag.
maar zoek dan wel andere handelspartners, skip usa en richt bijv op Zuid Amerika/India/azië/Canada.
de wereld moet gewoon elkaar helpen en zodoende een message laten zien dat we ook zonder usa kunnen.
het kan best pijn worden, een wereldwijde recessie?
ipv in 2026 bearmarket, wie weet zitten we nu al 1 jaar eerder in de bear market
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 09-04-2025 13:30 ]
nothing stops this train
idd, we hebben usa echt voor niets nodig. Echt 0,0. omgekeerd is het anders, en daarom heeft de usa zo'n extreem handelstekort. Dit zegt gewoon alles.Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:27:
[...]
dollar wordt zwakker dus kan idd goedkoper worden dan hier.
maar zoek dan wel andere handelspartners, skip usa en richt bijv op Zuid Amerika/India/azië/Canada.
de wereld moet gewoon elkaar helpen en zodoende een message laten zien dat we ook zonder usa kunnen
Nu is het tijd om asap van de dollar af te stappen en we hebben een afrika 2.0
En het alternatief is??anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:29:
[...]
Nu is het tijd om asap van de dollar af te stappen en we hebben een afrika 2.0
https://intel.arkm.com/explorer/entity/blackrock
Dat kan zeker, wie rekt gaat verliest.oski27 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:34:
Zou dit een teken kunnen zijn waarbij historisch gezien de wereldmacht gaat verschuiven? Geloof dat Dalio dat heeft omschreven dat dit eens in de ~200 jaar gebeurt.
en aans löpt wa vast
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zie het meer als het uiteenvallen in grote blokken, vooral USA en China en op termijn India. EU mogelijk als we ons echt verenigen (roep dat al decennia). Zeg meer deglobalisering in regionale machtsblokken nu de leider van de vrije wereld niet meer is.oski27 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:34:
Zou dit een teken kunnen zijn waarbij historisch gezien de wereldmacht gaat verschuiven? Geloof dat Dalio dat heeft omschreven dat dit eens in de ~200 jaar gebeurt.
Meerdere valuta, of een mandje met meerdere valuta erin. Voor btc is het nog te vroeg.
Maar gok dat het process van einde dollar nog wel ff duurt, maar zeker gestart is, en eigenlijk al in volle gang is
Sowieso is de houdbaarheid van world currency's vaak maar 100 jaar. de Dollar is al over de tijd heen.
:strip_exif()/f/image/T66zm9kapxT8tzlp3p9z4gie.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 09-04-2025 13:40 ]
Ja, we hebben vrij weinig *echt* nodig uit de VS. Heb wel eens gesprekken met Amerikanen gevoerd over bepaalde goederen die ze maken, vooral over home appliances.anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:29:
idd, we hebben usa echt voor niets nodig. Echt 0,0. omgekeerd is het anders, en daarom heeft de usa zo'n extreem handelstekort. Dit zegt gewoon alles.
Waar de US met diensten, tech en AI wel voorlopen zijn ze qua appliances zo onbegrijpbaar outdated. Nul innovatie, ze bouwen sommige apparaten bijna nog steeds zoals ze in de 60's werden gebouwd. Alleen de bediening is vaak moderner. Ook qua energieverbruik is het vaak echt dramatisch slecht gesteld. De meeste mensen zweren daar met wasmachines nog steeds bij top-loaders terwijl die doorgaans 2x (!) zoveel water nodig hebben voor dezelfde was. Een warmtepompdroger zul je daar ook nauwelijks tegenkomen.
Kijk naar het gemiddelde HVAC kanaal op YouTube en dan is het voor een Europeaan bijna komedie wat je daar tegenkomt. Ze plaatsen daar in de regel nog steeds open, niet-condenserende gasketels met 80% efficiëntie. Met luchtaanvoer vanuit de ruimte dus, hè. Allemaal van die ouwe rotten die vloeken over die verdomde EU apparaten die ze niet begrijpen. Is een groot "wat de boer niet kent, eet hij niet". Ze zweren bij hun oude vertrouwde oplossingen maar vergeten dat hun complete industrie daardoor niet kan concurreren met de rest van de wereld.
Amen!Guere schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:44:
[...]
Ja, we hebben vrij weinig *echt* nodig uit de VS. Heb wel eens gesprekken met Amerikanen gevoerd over bepaalde goederen die ze maken, vooral over home appliances.
Waar de US met diensten, tech en AI wel voorlopen zijn ze qua appliances zo onbegrijpbaar outdated. Nul innovatie, ze bouwen sommige apparaten bijna nog steeds zoals ze in de 60's werden gebouwd. Alleen de bediening is vaak moderner. Ook qua energieverbruik is het vaak echt dramatisch slecht gesteld. De meeste mensen zweren daar met wasmachines nog steeds bij top-loaders terwijl die doorgaans 2x (!) zoveel water nodig hebben voor dezelfde was. Een warmtepompdroger zul je daar ook nauwelijks tegenkomen.
Kijk naar het gemiddelde HVAC kanaal op YouTube en dan is het voor een Europeaan bijna komedie wat je daar tegenkomt. Ze plaatsen daar in de regel nog steeds open, niet-condenserende gasketels met 80% efficiëntie. Met luchtaanvoer vanuit de ruimte dus, hè. Allemaal van die ouwe rotten die vloeken over die verdomde EU apparaten die ze niet begrijpen. Is een groot "wat de boer niet kent, eet hij niet". Ze zweren bij hun oude vertrouwde oplossingen maar vergeten dat hun complete industrie daardoor niet kan concurreren met de rest van de wereld.
Auto's uit de VS is ook zoiets. Alsof de hele wereld zit te wachten op die onhandige, veel te grote, benzine-slurpende brokken staal op wielen...
En ondertussen wordt door Trump aan de auto-industrie een renaissance beloofd. Dat is gewoon verleden tijd..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
hahahaha idd. pure comedy idd. Eigenlijk te triest voor woorden. En de diensten als google, meta, ai, is juist super simpel van af te komen. Nouja, laat ik zeggen makkelijker dan dat usa nu ff een maak industrie uit de grond gaat stampen met veel te weinig dure arbeiders. Never gonna happenGuere schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:44:
[...]
Ja, we hebben vrij weinig *echt* nodig uit de VS. Heb wel eens gesprekken met Amerikanen gevoerd over bepaalde goederen die ze maken, vooral over home appliances.
Nee, maar een Putin is stug, Trump is stug en Xi is ook niet te bang.sh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:37:
@oski27 beter van niet want dat gaat nooit zonder oorlog.
What a time to be alive..
USA heft 21000% van China
China heft 22000% van USA
Ondertussen crypto steeds weer lager....
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik kan eigenlijk alleen de software & sites bedenken. Maar mijn kiddo's weten hun weg in Linux & LibreOffice te vinden en NextCloud voldoet ook voor 95% van de Outlook-gebruikers.
Wat mis ik? Hout? Mineralen?
==
hoi
Ik denk eerlijk gezegd dat deze 84% en 104% (en vergeet ook niet de andere handelsbelemmeringen) al zo hoog zijn dat de verdere verhogingen vooral meer symbolische waarde zullen hebben. In termen van niet inbinden. De schade is economisch al grotendeels gemaakt.ByteMe_ schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:54:
Eind april:
USA heft 21000% van China
China heft 22000% van USA
Ondertussen crypto steeds weer lager....
Edit: en dan heb ik het nog niet over het vertrouwen in de USA als betrouwbare (handels)partner, misschien is die schade op langere termijn nog wel groter. Als andere landen noodgedwongen elkaar meer gaan opzoeken in handelsrelaties en overeenkomsten is de grote verliezer uiteindelijk (zoals hier ook al gezegd) de USA zelf.
[ Voor 25% gewijzigd door Magpie op 09-04-2025 14:03 ]
Yep, een candle naar rechts!ByteMe_ schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:02:
Gaat 20.00 nog impact hebben op de koerzen?
Ja, ik hoop van harte dat dit nog steeds gaat gebeuren, maar ik had het absoluut al eerder verwacht. Dit is echt hoog spel en er zijn nog geen concrete deals bekend…Gelukszoekr schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:57:
[...]
Trump zou z'n keutel intrekken toch?
Ik vind het wel een mooi schouwspel wat er plaatsvind, super interessant om te zien wat die gek besluit, en hoe de rest reageert.
Gelukkig, links vond ik maar niks.
GasEusebius schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:56:
Maar serieus, wat voor goederen/diensten komen er uit de VS die wij in de EU nodig hebben?
Ik kan eigenlijk alleen de software & sites bedenken. Maar mijn kiddo's weten hun weg in Linux & LibreOffice te vinden en NextCloud voldoet ook voor 95% van de Outlook-gebruikers.
Wat mis ik? Hout? Mineralen?
Eerst de Russen, nu de Amerikanen! Slimme zet die oorlog…
Dit was geen serieuze reactie overigens, voor er boze noorderlingen op mij afkomen
Zeker, volledig afhankelijk van LNG uit de VS over een tijdje. Wat kan er nou mis gaan?Coldcat schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:14:
[...]
Eerst de Russen, nu de Amerikanen! Slimme zet die oorlog…
ja Europa is erg f.cked mbt energie, wordt interessant in winter 2025/2026kbuntu schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:17:
[...]
Zeker, volledig afhankelijk van LNG uit de VS over een tijdje. Wat kan er nou mis gaan?
maar we hebben genoeg, Groningen heeft enorm veel in de bodem. maar van Europa mag dat niet.
nothing stops this train
Volgens mij zo veel dat we elke Groninger een riant vrijstaand huis kunnen aanbieden en dan nog overhouden. Maar ja hoe dichter bij Den Haag, hoe belangrijker het wordt voor de politiek.ByteMe_ schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:17:
Dan boren we toch gewoon Groningen leeg? Gaan ze maar ergens anders wonen, zeurpieten.
Dit was geen serieuze reactie overigens, voor er boze noorderlingen op mij afkomen![]()
==
hoi
Lol wat?Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:23:
[...]
ja Europa is erg f.cked mbt energie, wordt interessant in winter 2025/2026
maar we hebben genoeg, Groningen heeft enorm veel in de bodem. maar van Europa mag dat niet.
Volgens mij mag het vooral van onszelf niet..
Maar die put gaat echt wel open als het nodig is.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
109K naar 76K is ook -30%.anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:56:
ondertussen staan futures nasdaq weer vol in het rood en staan ze op een niveau van begin december 2023. Ongekend. BTC doet het dan toch echt extreem goed hoor
Rondom Groningen wordt nog steeds geboord. Is in de handen van buitenlandse bedrijven.Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:23:
[...]
ja Europa is erg f.cked mbt energie, wordt interessant in winter 2025/2026
Persoonlijk had ik dat hele Groningen leeggepompt en een % opzij gezet voor compensatie, maar oke.
Ten tijde van de COVID crash was de terugval ongeveer 55%, als dit verder uit de klauwen loopt kan er nog wel meer van af, helaas.
Die hebben toch helemaal nog geen internet? En als ze dan toch iets online weten te krijgen is het geen ABN dus snappen we er niks van.ByteMe_ schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:17:
Dit was geen serieuze reactie overigens, voor er boze noorderlingen op mij afkomen![]()
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja ongetwijfeld. Het was een reactie op "BTC doet het dan toch echt extreem goed hoor". PF is inmiddels zo rekt dat ik er over na denk om toch maar weer eens wat in te leggen. Crypto, aandelen of een combi ben ik aan het overwegen. Voelt nu toch wel als een kans, al blijft het een hoog risico investering. Misschien wacht ik nog even op een duidelijke trend reversal, dan maar niet de bodem proberen te pakken.YES schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:42:
[...]
Ten tijde van de COVID crash was de terugval ongeveer 55%, als dit verder uit de klauwen loopt kan er nog wel meer van af, helaas.
Nee, wel hooibalen. Straks rijden we weer door een zee van hooibalen op de snelweg omdat we per se Gruns gas wilden om zo meer geld over te houden voor onze crypto stackssh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:45:
[...]
Die hebben toch helemaal nog geen internet? En als ze dan toch iets online weten te krijgen is het geen ABN dus snappen we er niks van.
Ik heb vergelijkbare ideeën.bsmpower schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:48:
[...]
PF is inmiddels zo rekt dat ik er over na denk om toch maar weer eens wat in te leggen.
Voelt nu toch wel als een kans, al blijft het een hoog risico investering.
Misschien wacht ik nog even op een duidelijke trend reversal, dan maar niet de bodem proberen te pakken.
De komende tijd verwacht ik nog veel meer pus in de media (VS reageert op China, bedrijven die beginnen te sputteren omwille van heffingen, kwartaalcijfers die gaan tegenvallen, ontslagen a la Tata).
Dus de bodem is m.i. nog niet bereikt.
DCA is dan een goed devies, toch?
Maktub
Op dit moment blijf ik iig rustig. Kijk wel even toe met popcorn.bsmpower schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:48:
[...]
Ja ongetwijfeld. Het was een reactie op "BTC doet het dan toch echt extreem goed hoor". PF is inmiddels zo rekt dat ik er over na denk om toch maar weer eens wat in te leggen. Crypto, aandelen of een combi ben ik aan het overwegen. Voelt nu toch wel als een kans, al blijft het een hoog risico investering. Misschien wacht ik nog even op een duidelijke trend reversal, dan maar niet de bodem proberen te pakken.
Ik ga er zelf van uit dat ik de echte bodem toch niet zal pakken. Momenteel weet je gewoon niet hoe ver men zal gaan, zelfs inkopen op een memecoin voelt op dit moment nog veiliger.
nothing stops this train
NL heeft nog meer dan genoeg gas. Ik zit in die sector, word nu weer veel geboord. Verder midden oosten en canada. Meer dan genoeg te halen.
Ja maar BTC doet het dus relatief nog niet super slecht, al is het gewoon een pijnlijke periode als je er nog volop in zit natuurlijkbsmpower schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:48:
[...]
Ja ongetwijfeld. Het was een reactie op "BTC doet het dan toch echt extreem goed hoor". PF is inmiddels zo rekt dat ik er over na denk om toch maar weer eens wat in te leggen. Crypto, aandelen of een combi ben ik aan het overwegen. Voelt nu toch wel als een kans, al blijft het een hoog risico investering. Misschien wacht ik nog even op een duidelijke trend reversal, dan maar niet de bodem proberen te pakken.
Ik wacht vooralsnog wel even af of de bodem een beetje in zicht is, ga er nu nog even niets nieuws in gooien denk ik.
is beter dan -50% toch? Normaal zou btc bij -50% bij techstonks, -70% doen
Dat is er al lullo. BTC/USDT/TRXHet wordt wel moeilijk om de VS helemaal uit te sluiten, volgens Van der Putten, omdat we wereldwijd Amerikaanse financiële systemen gebruiken en de dollar de dominante munt voor handel is. "We moeten dan nieuwe systemen ontwikkelen voor de handel."

nothing stops this train
Dat is nogal volatiel.sh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:01:
Uit nu.nl
[...]
Dat is er al lullo. BTC/USDT/TRXLFG
Het zou wat zijn wanneer je de ene dag omgerekend 1 euro voor een brood moet betalen en een week later 1000 euro.
je blijft een Nederlander, wij zijn koning in koopjes jagenmurphydrz schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:04:
[...]
Dat is nogal volatiel.
Het zou wat zijn wanneer je de ene dag omgerekend 1 euro voor een brood moet betalen en een week later 1000 euro.
ik teken ervoor, ik sla gewoon hard in als iets een mooie prijs heeft.
ik gebruik nog steeds tandpasta die ik in 2020 gekocht heb
nothing stops this train
Een echte nederlander gebruikt geen tandpasta, dat is te duur!Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:06:
[...]
je blijft een Nederlander, wij zijn koning in koopjes jagen
Jou kennende kocht je iedere dag een tubeKol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:06:
[...]
je blijft een Nederlander, wij zijn koning in koopjes jagen
als wallstreet bloed, bloed main street nog harder in de long run (niet op de dag zelf uiteraard).........die meneer heeft zeker nooit gehoord van de great depression en wat dat voor main street deed. Of de shit in 2009.....Stelletje mafklappers daar

Zendium 2 halen 1 betalen actie was het, niet alleen versla je de inflatie, maar ook nog eens 50% korting toendertijdColdcat schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:16:
[...]
Jou kennende kocht je iedere dag een tubeouwe hamster! Ook nog schijtlint uit de vorige eeuw?
1,5-2 jaar geleden ook 6-tal schoenparen gekocht bij iemand op Vinted, kan even vooruit
nothing stops this train
Gaat niet lang duren voordat diegenen die hem gesteund hebben zich tegen hem keren omdat ze financieel rekt gaan. Miljardairs hebben het vermogen ook belegd. Vaak via een constructie waarbij ze aandelen als onderpand voor leningen gebruiken ter voorkoming van belasting. Als dat onderpand minder waard wordt, worden leningen opeisbaar of is het margin toevoegen.
Laatste stuiptrekkingen. Ik geef het tot het eind van volgende week.
De tactiek die ze gekozen hebben werkt niet, China en de EU gaan er gewoon vol tegen in.
Enige voordeel is dat met deze olieprijs de oorlogsmachine van Rusland een zware klap wordt toegedeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-04-2025 15:28 ]
Ja bedankt hè. Dit triggerde mij.Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:59:
ik neig om toch een beetje btc te verkopen en dan weer te kopen als we bij $69k komen
Nu aan het kijken of ik dit risicootje wil nemen met wat BTC.
loool, echt ze roepen maar wat. Ze waren toch allemaal juist voorstander van trickle-down economics? Rijken die rijker worden = goed voor de rest van het land want het sijpelt door naar de lagere klassen!anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:23:
als wallstreet bloed, bloed main street nog harder in de long run (niet op de dag zelf uiteraard).........die meneer heeft zeker nooit gehoord van de great depression en wat dat voor main street deed. Of de shit in 2009.....Stelletje mafklappers daar![]()
Maar nu mogen de Wall Street Bros - die nog pro Trump waren ook - rekt gaan en dan wordt de gemiddelde Amerikaan zomaar rijker?
De roddels vlogen paar dagen geleden trouwens al rond dat die Bessent eigenlijk wilde opstappen vanwege die onlogische tariffs. Volgens mij zit hij deze BS allemaal knarsetandend te verkondigen.
:strip_exif()/f/image/wJiHhd03phqwXr0plFkzt7aH.jpg?f=fotoalbum_large)
Wild. Wat een tijden.
Ik zag hierboven Dalio (new world order) ergens staan. Die roept al jaren om van de 60/40 stocks bonds of volledig aandelen PF af te stappen.
Goud zat er altijd al bij maar dacht 2019 iig nog voor covid iets van 5 procent BTC waar je nu steeds meer 15 procent BTC in een PF ziet staan.
Laat het de stonks topics niet horen!
Ik denk dat het op dit moment logischer is om wel goud en Bitcoin te bezitten dan andersom.
echt, de popcorn en schultenbrau is niet aan te slepen. AFgezien van alle argumenten die ik de afgelopen weken al aanhaal waarom usa niets te vertellen heeft mbt china, vergeten ze blijkbaar ook de cultuur en het regime in China.......wellicht moeten ze daar ff een LOI cursusje in volgen hoe het zit buiten amerika. Beetje wereldkennis kan soms handig zijnAlpina schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:31:
[Afbeelding]
Wild. Wat een tijden.
Ik zag hierboven Dalio (new world order) ergens staan. Die roept al jaren om van de 60/40 stocks bonds of volledig aandelen PF af te stappen.
Goud zat er altijd al bij maar dacht 2019 iig nog voor covid iets van 5 procent BTC waar je nu steeds meer 15 procent BTC in een PF ziet staan.
Laat het de stonks topics niet horen!
Ik denk dat het op dit moment logischer is om wel goud en Bitcoin te bezitten dan andersom.
Doet mij denken aan april 2020 waarbij de cl futures zelfs negatieve waarde lieten. Gelukkig verhinderde mij broker orders te plaatsen anders was ik rekt gegaan.Kol Nedra schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:03:
stel je voor crude oil komt onder de $40, dat is echt buyzone territory
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Moet toch keer een briefje van de SEC krijgen die man. Gok dat ie volgens de procedures nu ongeveer 100000 overtredingen heeft gemaakt afgelopen 6 maandenBTC100K2021 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:40:
Als je denkt dat het niet erger kan worden is hij nu zijn eigen aandeel DJT aan het shillen op zijn eigen twitter.
ik heb dat live zitten volgen. -20$ op een gegeven moment. Prachtig was datMrFX schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:41:
[...]
Doet mij denken aan april 2020 waarbij de cl futures zelfs negatieve waarde lieten. Gelukkig verhinderde mij broker orders te plaatsen anders was ik rekt gegaan.

Echt waar. Alles is gewoon shit
Onafhankelijk van Amerika. toen zei hij usdt.sh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:01:
Uit nu.nl
[...]
Dat is er al lullo. BTC/USDT/TRXLFG
:gifsicle():strip_exif()/f/image/hwkcYNbMc1gmHLGGTKU4E1aV.gif?f=user_large)
Ooit was er een eiland genaamd Atlantis….
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 09-04-2025 16:12 ]
Was even wifi kwijt, bitcoin 100k. Goede pump dacht ik. Cached page....
Edit @anti elppa
我有华为
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 09-04-2025 16:43 ]
wifi uit usa zeker? 100000% extra betalen of je word er zo nu en dan uit gedonderdsh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:37:
@knakworst hihi dat duurde nog best lang.
/f/image/KgzQg1Ok2RcmD2fJa9CIuIiy.png?f=fotoalbum_large)
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
ah hoerenwijsh4d0wman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:37:
@knakworst hihi dat duurde nog best lang.
Edit @anti elppa
我有华为
De Dag dat de dollar valt speelt zich in slowmotion af.
YouTube: De dag dat de dollar valt (compleet)
Hier wordt de euro nog als alternatief genoemd, maar wij weten dat het enige echte alternatief Bitcoin is.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lLx8AKT7t2f4ErZCNG7EDQci.jpg?f=user_large)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 09-04-2025 17:53 ]
Ik heb altijd gedacht dat de dollar veiliger zou zijn dan de euro, omdat de wereldhandel en olie- in dollars gaat... Maar als ik naar die shitshow nu kijk...Coldcat schreef op woensdag 9 april 2025 @ 17:53:
Ik zit in stables. Maar zweet hem de peentjes bij al die USD fut. Eigenlijk voelt BTC veiliger. Rare digitale dikke tech.. wat te doen, er euro’s van maken?

Ondertussen vele Maga hoedjes heel boos, want hun retirement verdampt waar ze bij staan. Heel Amerika zit in de stocks, sparen is daar sowieso minder een ding (en terecht met het bijprinten en de inflatie). Hoe dan ook, dit is niet houdbaar, er zal vast een pivot komen.anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:23:
[...]
als wallstreet bloed, bloed main street nog harder in de long run (niet op de dag zelf uiteraard).........die meneer heeft zeker nooit gehoord van de great depression en wat dat voor main street deed. Of de shit in 2009.....Stelletje mafklappers daar![]()
Mooiste is dat hij de koers maar met een procent of 7 omhoog krijgt.anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:42:
[...]
Moet toch keer een briefje van de SEC krijgen die man. Gok dat ie volgens de procedures nu ongeveer 100000 overtredingen heeft gemaakt afgelopen 6 maanden
Zelfs zijn MAGA volgers trappen er niet meer in.
https://finance.yahoo.com/quote/DJT/
Das een flinke knoeppert
BTC €94.837,08
Kijk scheelBTC100K2021 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:09:
[...]
Voor de liefhebbers, hier kun je hem volgen:
https://www.coinglass.com...9bfcf46b012b4437ea7ff4281
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 09-04-2025 19:10 ]
De yankees zijn te vol van zichzelf, wordt een mooie les dit 😀anti elppa schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:36:
[...]
echt, de popcorn en schultenbrau is niet aan te slepen. AFgezien van alle argumenten die ik de afgelopen weken al aanhaal waarom usa niets te vertellen heeft mbt china, vergeten ze blijkbaar ook de cultuur en het regime in China.......wellicht moeten ze daar ff een LOI cursusje in volgen hoe het zit buiten amerika. Beetje wereldkennis kan soms handig zijn
Vandaar BTC en de rest omhoog schiet.BTC100K2021 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:24:
I have authorized a 90 day PAUSE
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Coldcat schreef op woensdag 9 april 2025 @ 17:53:
Ik zit in stables. Maar zweet hem de peentjes bij al die USD fut. Eigenlijk voelt BTC veiliger. Rare digitale dikke tech.. wat te doen, er euro’s van maken?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ra8HAYkLk5HH48nYs8kVLdFq.jpg?f=user_large)
Gezien de ontwikkelingen zou het mij niets verbazen als dit gewoon insider trading was.

Zou toch wat zijn als ze binnenkort onthullen dat ze de hele US staatsschuld hebben weggedaytrade door short te gaan op Ether en op het goede moment long te gaan op BTC en Fartcoin.Guere schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:32:
What the absolute fuck.
[...]
Gezien de ontwikkelingen zou het mij niets verbazen als dit gewoon insider trading was.
Maktub
Een deel, ik was op reis en had het overzicht niet onderweg. Deze dagen kan de candle net zo goed de andere kant op vallen.
Kwam net thuis en stond er 81k. Ik dacht dat het nog in de cache stond van toen ik vertrok
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!