Meneer is zelf gisteren voor een lang weekend naar Florida gevlogen. Waarschijnlijk golfen en dan naderhand een zelfbedachte trofee in ontvangst nemen.knakworst schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:35:
Ben benieuwd hoe lang die oranje tomaat zijn narratief volhoudt dat dit allemaal MAGA is. Of is dit onderdeel van zijn masterplan om goedkoop een strategische bitcoin reserve aan te leggen
BTC100K2021 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:38:
[...]
Meneer is zelf gisteren voor een lang weekend naar Florida gevlogen. Waarschijnlijk golfen en dan naderhand een zelfbedachte trofee in ontvangst nemen.
:strip_exif()/f/image/VFhuHToQ7EC2RCUGj5O4VzFs.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Q8Mzi52ZJSem3ODKoAzgAa3i.gif?f=user_large)
Het is al een kut 2025.anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:14:
nasdaq staat op niveau van 12 maanden terug. wat een gebakken lucht joh.
Kans op eerste kut op 7 mei is in 1 week van 1% naar 40% gestegen, en stijgende.....
Kut juni is gewoon 100% zeker nu (echt letterlijk 100%)
Zure maxi bedoelde waarschijnlijk reetkut.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZqskAMfW68GQURkMtibzaHFu.gif?f=user_large)
dit idd. Juni is altijd prachtig. Met een kut helemaalDarrell schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:19:
[...]
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja en ik bedoel dat 2025 tot nu toe een kutjaar is.Darrell schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:19:
[...]
[Afbeelding]
Voordat we onszelf weer diep in de put gooien: sluit je crypto schermen, ga naar buiten en drink een koffie/speciaalbiertje/ranja/iets. Het is echt heerlijk weer. Als 2025 sowieso kut is kun je net zo goed de koersen nu even negeren en lekker van het weer gaan genieten.bsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:21:
Ja en ik bedoel dat 2025 tot nu toe een kutjaar is.
Het is gewoon heerlijk 21 graden buiten
Als je dat werkelijk meent dan zou ik mijn geld lekker parkeren op de spaarrekening en starten met genieten van het leven.
Of in ieder geval snel wegwezen uit crypto en automatisch maandelijks de wereldindex kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-04-2025 14:30 ]
Darrell schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:19:
[...]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BPmMVM4RCaUaArbexDf3sexe.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
heerlijk al die paniek trouwens, stiekem hou ik er wel van 
en nee helaas niet verkocht, gewoon lekker door hodlen
en nee helaas niet verkocht, gewoon lekker door hodlen
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2025 14:28 ]
nothing stops this train
Nerds haten warm weer.Guere schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:24:
[...]
Voordat we onszelf weer diep in de put gooien: sluit je crypto schermen, ga naar buiten en drink een koffie/speciaalbiertje/ranja/iets. Het is echt heerlijk weer. Als 2025 sowieso kut is kun je net zo goed de koersen nu even negeren en lekker van het weer gaan genieten.
Het is gewoon heerlijk 21 graden buiten
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Unemployment rate inderdaad zoals verwacht van 4.1% naar 4.2%.
Payrolls hoger dan verwacht: 228K ipv 135K.
Payrolls hoger dan verwacht: 228K ipv 135K.
Je voelt gewoon dat de cryptomarkt omhoog wil. Is aan de prijsactie te zien.
Dat wil niet zeggen dat er veel kopers zijn.Chaes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:33:
Je voelt gewoon dat de cryptomarkt omhoog wil. Is aan de prijsactie te zien.
Het kan ook zijn dat er een grote verkoper is , die het hoger wil zetten
zoals je bij goud nu zietberns schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:52:
[...]
Dat wil niet zeggen dat er veel kopers zijn.
Het kan ook zijn dat er een grote verkoper is , die het hoger wil zetten
nothing stops this train
Na de inspanning, komt de ontspanning

Bitcoin - A weapon of mass disruption
altijd, zodra je fiat verkocht hebt ben je winnaarvickypollard schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:21:
Zijn we al aan het winnen?
nothing stops this train
XRP bewijst toch wel keer op keer de beste altcoin te zijn.
Dunne aandelen, dunne olie, dunne zilver, maar dikke BTC.

NeeHet Fantoom schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:27:
XRP army. Het zijn net kakkerlakken.
Ik vind dat een veel te grote eer voor XRP army.Darrell schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:44:
Nou iedereen wil voor het weekend nog even naar cash...
Waarom moet je de feyenoorders er nu weer bij betrekken.Darrell schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:44:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zoals ik ook al zei, het is teveel eer die ze zo krijgen van @DarrellMrFX schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:57:
[...]
Waarom moet je de feyenoorders er nu weer bij betrekken.
Tron doet het beterHet Fantoom schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:27:
Ik weet het maar kon even niks anders bedenken.YES schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:01:
[...]
Zoals ik ook al zei, het is teveel eer die ze zo krijgen van @Darrell
Beetje gare stream, dus vergeet die meme maar
Hij kwam slechts in de rechterbovenhoek in beeld zonder mooie ondertitel om te shoppen.
Misschien nog geen tijd voor rate cuts maar wel meme cuts
Verder was 'ie nog vrij onzeker m.b.t. rate cuts. Ze verwachten dat inflatie door de tariffs gaat toenemen en zijn er niet zo zeker van dat dit tijdelijk gaat zijn. Verder het gebruikelijke riedeltje dat ze geen haast willen maken met beslissingen totdat er meer data is.
Misschien nog geen tijd voor rate cuts maar wel meme cuts
Verder was 'ie nog vrij onzeker m.b.t. rate cuts. Ze verwachten dat inflatie door de tariffs gaat toenemen en zijn er niet zo zeker van dat dit tijdelijk gaat zijn. Verder het gebruikelijke riedeltje dat ze geen haast willen maken met beslissingen totdat er meer data is.
Bij die koers verdubbel ik mijn aandelen Shell.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Die is slechts gezakt van 34,- naar 30,- (-11%). Waarom dan niet bv ASML 1000,- > 565,- (-43%)Kol Nedra schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:43:
ik ga Shell in de gaten houden, bij €25 is het zeker een aankoopmoment
btc prijsactie voelt voor mij extreem bodemig aan. Zou me echt niets verbazen als btc nu gaat doen wat het moet doen. Zelfs goud gaat naar de tering, maar btc geeft geen krimp
Ja opvallend hoe sterk BTC blijft. Stocks bloedbad.anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:37:
btc prijsactie voelt voor mij extreem bodemig aan. Zou me echt niets verbazen als btc nu gaat doen wat het moet doen. Zelfs goud gaat naar de tering, maar btc geeft geen krimp
nasdaq staat op niveau april 2024.......als btc dat zou doen zouden we tussen de 50 en 60 hangen.tomtom901 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:41:
[...]
Ja opvallend hoe sterk BTC blijft. Stocks bloedbad.
saylor stonks ook maar -0.7%, not bad
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 04-04-2025 18:56 ]
Nasdaq officieel in een bear momenteel geloof ikanti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:43:
[...]
nasdaq staat op niveau april 2024.......als btc dat zou doen zouden we tussen de 50 en 60 hangen
Bitcoin lijkt wel een soort safe haven te zijn als toevlucht voor kapitaal dat uit de bloedende stocks loopt.
Op zich is Bitcoin natuurlijk wel vrij onafhankelijk van handelstarieven en dergelijke.
Op zich is Bitcoin natuurlijk wel vrij onafhankelijk van handelstarieven en dergelijke.
correctGelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:56:
[...]
Nasdaq officieel in een bear momenteel geloof ik
Zat ome Buffet toch weer goed he
ja? heb het niet echt gevolgd, en zeker die ouwe postduif niet. Zou wel humor zijn als ie het goed had
Ik heb het de afgelopen maanden een aantal keren voorbij zien komen dat die ouwe knar opmerkelijk veel had verkocht, en zelfs hele posities had gesloten.anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:03:
[...]
ja? heb het niet echt gevolgd, en zeker die ouwe postduif niet. Zou wel humor zijn als ie het goed had
ah ja nu je het zegt ja. Was zelfs best stevig idd. Had hier ook iemand gepost iddGelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:08:
[...]
Ik heb het de afgelopen maanden een aantal keren voorbij zien komen dat die ouwe knar opmerkelijk veel had verkocht, en zelfs hele posities had gesloten.
Nvm ik had iets verder terug moeten lezen.
[ Voor 84% gewijzigd door Darrell op 04-04-2025 19:17 ]
ASML is meer risky, ik wil niet teveel risk assets hebben. eigenlijk wil ik het liefste alleen dividend, goud en bitcoin hebben. heb eigenlijk alleen tesla als een risk asset (sta netjes in winst)bsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:28:
[...]
Die is slechts gezakt van 34,- naar 30,- (-11%). Waarom dan niet bv ASML 1000,- > 565,- (-43%)
oh ja en enkele altcoins, maar dat wordt steeds minder
goud is nog niet gelukt, kan geen entry vinden en op groen koop ik liever niet.
+meer vertrouwen in bitcoin
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2025 19:18 ]
nothing stops this train
men verkoopt nu dan toch aandelen en alloceren het in goud +bitcoin?anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:37:
dat goud nu ff daalt mag wel, mensen die langer in goud zitten nemen winst
nothing stops this train
Vrij apart dat de crypto markt bespaard schijnt te blijven, of gaan de klappen volgende week pas volgen?
Je bent even vergeten dat de meeste altcoins 50% hebben verloren dit jaar?Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:32:
Vrij apart dat de crypto markt bespaard schijnt te blijven, of gaan de klappen volgende week pas volgen?
Ik snap jou maar in mijn ogen kan er nog wel wat vanaf want het zijn alts, in ieder geval zitten we nog niet in full bear modusbsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:34:
[...]
Je bent even vergeten dat de meeste altcoins 50% hebben verloren dit jaar?
ik laat die klontjes hier lekker liggen. Zit nu op een 100% ongeveer in 5 jaar.Kol Nedra schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:21:
[...]
men verkoopt nu dan toch aandelen en alloceren het in goud +bitcoin?
dat goud nu ff daalt mag wel, mensen die langer in goud zitten nemen winst
Daarom is Bitcoin ook echt wat anders dan de rest. En Bitcoin houd zich inderdaad nog heel sterk. Kan je nagaan als die door z'n hoeven zakt dan krijgen de alts het gewoon nog een keer dubbel zo hard voor de kiezenbsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:34:
[...]
Je bent even vergeten dat de meeste altcoins 50% hebben verloren dit jaar?
Zelf nog niet de neiging om in te stappen bij een eventuele volgende daling van Bitcoin?Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:39:
[...]
Daarom is Bitcoin ook echt wat anders dan de rest. En Bitcoin houd zich inderdaad nog heel sterk. Kan je nagaan als die door z'n hoeven zakt dan krijgen de alts het gewoon nog een keer dubbel zo hard voor de kiezen
Je zegt dat crypto bespaard is gebleven. Dat is niet zo, die heeft eerder al klappen gehad.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:35:
[...]
Ik snap jou maar in mijn ogen kan er nog wel wat vanaf want het zijn alts, in ieder geval zitten we nog niet in full bear modus
maar wat ik al schreef, een heel pak minder dan bv techstonks. En dat is echt een heel erg goed teken. De nasdaq zit nu gewoon in een bear. BTC nog lang nietbsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:44:
[...]
Je zegt dat crypto bespaard is gebleven. Dat is niet zo, die heeft eerder al klappen gehad.
Laat de decoupling maar eens een keer duidelijk gebeuren.
Nee. Ik denk dat Bitcoin zoals tot nu toe altijd nog wel weer een bearmarkt van een jaar gaat krijgen. Mocht deze al begonnen zijn dan staat Bitcoin eind dit jaar nog veel lager. Of niet, en dan krijgen we eerst nog weer een opleving.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:42:
[...]
Zelf nog niet de neiging om in te stappen bij een eventuele volgende daling van Bitcoin?
In de tussentijd moet ik ook gewoon eerst nog een potje bouwen weer. Het afgelopen jaar ervoor gezorgd dat m'n maandlasten lekker laag zijn. Ik kan nu bijna 2k per maand apart zetten. Dus ik wacht m'n moment wel rustig af om dan hopelijk weer met een leuk bedrag all-in te gaan
Zeker klappen gehad maar we zijn er nog nietbsmpower schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:44:
[...]
Je zegt dat crypto bespaard is gebleven. Dat is niet zo, die heeft eerder al klappen gehad.
Strak plan ik probeer ook nog wat te sparen voor die tijd ben wel aant denken om op wat alts in te springen voor wat extra centen, moet ik natuurlijk wel niet weer rekt gaan. Echt tof man dat je dankzij crypto je maandlasten zo ver hebt kunnen verlagen dat zou voor mij ook mijn hoofddoel zijnGelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:51:
[...]
Nee. Ik denk dat Bitcoin zoals tot nu toe altijd nog wel weer een bearmarkt van een jaar gaat krijgen. Mocht deze al begonnen zijn dan staat Bitcoin eind dit jaar nog veel lager. Of niet, en dan krijgen we eerst nog weer een opleving.
In de tussentijd moet ik ook gewoon eerst nog een potje bouwen weer. Het afgelopen jaar ervoor gezorgd dat m'n maandlasten lekker laag zijn. Ik kan nu bijna 2k per maand apart zetten. Dus ik wacht m'n moment wel rustig af om dan hopelijk weer met een leuk bedrag all-in te gaan
gekke btc zie ik zo nog wel die dalende trend aanvallen. Zou mooi zijn als we dat doen voor de cme dicht gaat. ff geen monster cme gaps aub
88k voor CME close?anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:55:
gekke btc zie ik zo nog wel die dalende trend aanvallen. Zou mooi zijn als we dat doen voor de cme dicht gaat. ff geen monster cme gaps aub
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat wil ik meemaken....
Snel een paar lauwe schulti's halen voor dit feest. Meer zit er niet in helaas.
Hoe goedkoop de alts ook zijn voor je gevoel, het blijft allemaal best onzeker wat de nabije toekomst zal zijn. Dat voelt voor mij meer als gokken. De afgelopen cycles heb ik elke keer best goed de bodem weten te timen, en dan heb je denk ik wat meer zekerheid.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:53:
[...]
Strak plan ik probeer ook nog wat te sparen voor die tijd ben wel aant denken om op wat alts in te springen voor wat extra centen, moet ik natuurlijk wel niet weer rekt gaan. Echt tof man dat je dankzij crypto je maandlasten zo ver hebt kunnen verlagen dat zou voor mij ook mijn hoofddoel zijn
Ik heb zoals je weet veel geld gestoken in het aflossen van m'n hypotheek. Of dit verstandig is, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik voel mij er in elk geval goed bij. En naast lage maandlasten zie ik toevallig dat Funda vandaag de prijzen heeft geupdate. Dat doen ze elke maand. Zo is mijn overwaarde deze maand weer met 2% gegroeid. Da's een beter resultaat dan de gemiddelde aandelen porto
Alts werken als een soort magneet op mij ben nog steeds niet genezen haha. Lage maandlasten lijken mij ideaal veel geld over om te sparen of leuke dingen te doen, stel ik kocht een dure auto van de gains die zal alleen maar minder waard worden, en ik zou daar vrij snel op uitgekeken zijn ondanks dat ik auto’s ook tof vind, zou ik er niet zoveel geld aan kunnen uitgeven. Zo heeft iedereen zijn eigen persoonlijke doelenGelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:14:
[...]
Hoe goedkoop de alts ook zijn voor je gevoel, het blijft allemaal best onzeker wat de nabije toekomst zal zijn. Dat voelt voor mij meer als gokken. De afgelopen cycles heb ik elke keer best goed de bodem weten te timen, en dan heb je denk ik wat meer zekerheid.
Ik heb zoals je weet veel geld gestoken in het aflossen van m'n hypotheek. Of dit verstandig is, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik voel mij er in elk geval goed bij. En naast lage maandlasten zie ik toevallig dat Funda vandaag de prijzen heeft geupdate. Dat doen ze elke maand. Zo is mijn overwaarde deze maand weer met 2% gegroeid. Da's een beter resultaat dan de gemiddelde aandelen porto
Ja, dat snap ik wel. De meeste cryptobro's gaan wel los op alts. Daar zit gevoelsmatig zoveel potentie in. Maar na een tijdje merk je vanzelf, zoals een wijs man hier schreef:Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:25:
[...]
Alts werken als een soort magneet op mij ben nog steeds niet genezen haha. Lage maandlasten lijken mij ideaal veel geld over om te sparen of leuke dingen te doen, stel ik kocht een dure auto van de gains die zal alleen maar minder waard worden, en ik zou daar vrij snel op uitgekeken zijn ondanks dat ik auto’s ook tof vind, zou ik er niet zoveel geld aan kunnen uitgeven. Zo heeft iedereen zijn eigen persoonlijke doelen
"Ik had beter gewoon Bitcoin kunnen kopen"
Ik herken dat wel Pinsa.
Had vandaag bijna wat TAO gekocht maar na even wikken en wegen toch besloten om niet nog een zakje alts erbij te halen.
De Chainlink die ik mid februari kocht staat er nu ook beroerd bij terwijl het toen ook uitverkoop leek te zijn.
Had vandaag bijna wat TAO gekocht maar na even wikken en wegen toch besloten om niet nog een zakje alts erbij te halen.
De Chainlink die ik mid februari kocht staat er nu ook beroerd bij terwijl het toen ook uitverkoop leek te zijn.
Klopt zeker en ben zelf helaas ook al veel verloren al was dat wel met high risk meuk, ik wil het nog 1x proberen met normale alts en kom hoe dan ook terug om de low van BTC proberen te timenGelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:28:
[...]
Ja, dat snap ik wel. De meeste cryptobro's gaan wel los op alts. Daar zit gevoelsmatig zoveel potentie in. Maar na een tijdje merk je vanzelf, zoals een wijs man hier schreef:
"Ik had beter gewoon Bitcoin kunnen kopen"
Haha ook beide bekeken, moet eerlijk bekennen dat ik zowat alle alts heb bekeken. Diegene wat ik nu op mijn radar heb zijn: Prime, Near en Move overigen ook LTC als veiligere keuze, de eerste hebben meer potentie upside mocht er nog een soort van alt opleving komen.Frozen-North schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:34:
Ik herken dat wel Pinsa.
Thoughts?
nice dit:
Bitcoin is about to make a new all time high against the Nasdaq.
— Joe Burnett, MSBA (@IIICapital) 4 april 2025
The shift out of big tech and into sound money will melt brains. pic.twitter.com/XCEOjkm0zD
nothing stops this train
@Pinsa koop gewoon Bitcoin joh, maak het niet te moeilijk 
anders kijk naar weekly en monthly chart van je altcoins vs de bitcoin chart en oordeel zelf
anders kijk naar weekly en monthly chart van je altcoins vs de bitcoin chart en oordeel zelf
nothing stops this train
Als BTC omhoog schiet dan verwacht ik wel dat PRIME, LINK en LTC ook omhoog meebewegen.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:37:
[...]
Haha ook beide bekeken, moet eerlijk bekennen dat ik zowat alle alts heb bekeken. Diegene wat ik nu op mijn radar heb zijn: Prime, Near en Move overigen ook LTC als veiligere keuze, de eerste hebben meer potentie upside mocht er nog een soort van alt opleving komen.
Thoughts?
Die andere 2 heb ik me nog niet echt in verdiept. Maar naast een zakje PRIME en een klein zakje LINK zit ik voornamelijk in BTC voor ongeveer 75% van m'n crypto portfolio.
Het is idd de vraag in hoeverre de alt opleving op gang komt als BTC omhoog schiet. Dat de alts meebewegen is wel zeker maar of we de highs van november alsnog gaan bereiken weet niemand.
Mocht dat niet lukken dan hoop ik dat m'n BTC wat gains gaat opleveren.
Als dat moment er is verkoop ik alles en wacht ik op de beer om daarna weer flink in te gaan kopen.
Verder zat ik de afgelopen week ook naar CRV, AIXBT, en dus ook TAO te kijken maar ik heb de koopdrang nog kunnen weerstaan
[ Voor 5% gewijzigd door Frozen-North op 04-04-2025 20:59 ]
#Bitcoin vs US Stock Market #Bitcoin holding steady while the #SPY, #Nasdaq, and #DowJones drop hard pic.twitter.com/ZQHhtQWcPH
— MartyParty (@martypartymusic) 4 april 2025
:strip_exif()/f/image/Yd57oqkDJ6WQPXXTwGHO6ClS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door keanu_ op 04-04-2025 21:01 ]
Haha, ik zou het je wel gunnen dat je ff een flinke klapper maakt met een van die alts, maar ik denk ook dat btc dca gewoon nu de weg is met eventueel nu een wat groter bedrag om ermee te starten. Ik hoop ook dat btc nu de boel gaat outperformen, maar volgens mij is men nu juist nog voorzichtiger geworden. Die durven dadelijk zelfs geen stocks meer…Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:37:
[...]
Haha ook beide bekeken, moet eerlijk bekennen dat ik zowat alle alts heb bekeken. Diegene wat ik nu op mijn radar heb zijn: Prime, Near en Move overigen ook LTC als veiligere keuze, de eerste hebben meer potentie upside mocht er nog een soort van alt opleving komen.
Thoughts?
CNBC weet ook van gekkigheid niet meer hoe ze het moeten brengen. De breaking news banner nu volledig in cabs - DOW DROPS 2000 POINTS.
Bitcoin geeft nog steeds geen krimp. En dan krijgt Bitcoin nu ook gewoon weer ruimte dit weekend om verder omhoog te krabbelen met geen actie op de beurs
Bitcoin geeft nog steeds geen krimp. En dan krijgt Bitcoin nu ook gewoon weer ruimte dit weekend om verder omhoog te krabbelen met geen actie op de beurs
Jaa eens man in hoeverre komt de opleving maybe pik ik nog wat op natuurlijk niet ballsdeep eens kijken of er volgende week nog wat tegen bewegingen komen kwa tarieven voor de USA, en de markt dan nog verder wil dippen.Frozen-North schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:56:
[...]
Als BTC omhoog schiet dan verwacht ik wel dat PRIME, LINK en LTC ook omhoog meebewegen.
Die andere 2 heb ik me nog niet echt in verdiept. Maar naast een zakje PRIME en een klein zakje LINK zit ik voornamelijk in BTC voor ongeveer 75% van m'n crypto portfolio.
Het is idd de vraag in hoeverre de alt opleving op gang komt als BTC omhoog schiet. Dat de alts meebewegen is wel zeker maar of we de highs van november alsnog gaan bereiken weet niemand.
Mocht dat niet lukken dan hoop ik dat m'n BTC wat gains gaat opleveren.![]()
Als dat moment er is verkoop ik alles en wacht ik op de beer om daarna weer flink in te gaan kopen.
Verder zat ik de afgelopen week ook naar CRV, AIXBT, en dus ook TAO te kijken maar ik heb de koopdrang nog kunnen weerstaan
Aixbt heb ik ook meermaals in mijn PF gehad lijkt nu ook zo goed als de dood, de hype lijkt een beetje over? Ook dit is er onlangs nog gebeurd:
https://www.theblock.co/p...thorized-dashboard-access
Blijft gokken met de alts
Tnx man, straks vlucht iedereen in BTC gelijk een nieuwe ATH te pakkenkbuntu schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:03:
[...]
Haha, ik zou het je wel gunnen dat je ff een flinke klapper maakt met een van die alts, maar ik denk ook dat btc dca gewoon nu de weg is met eventueel nu een wat groter bedrag om ermee te starten. Ik hoop ook dat btc nu de boel gaat outperformen, maar volgens mij is men nu juist nog voorzichtiger geworden. Die durven dadelijk zelfs geen stocks meer…
There is no second best!
Zeker!Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:06:
[...]
Jaa eens man in hoeverre komt de opleving maybe pik ik nog wat op natuurlijk niet ballsdeep eens kijken of er volgende week nog wat tegen bewegingen komen kwa tarieven voor de USA, en de markt dan nog verder wil dippen.
Aixbt heb ik ook meermaals in mijn PF gehad lijkt nu ook zo goed als de dood, de hype lijkt een beetje over? Ook dit is er onlangs nog gebeurd:
https://www.theblock.co/p...thorized-dashboard-access
Blijft gokken met de alts
AIXBT kan nog een leuk ritje opleveren als er nog leven in zit. Dat is dus echter de vraag.
Heb je uiteindelijk nog MASK gekocht? Dat ziet er ook niet echt florisant uit momenteel.
Michael Saylor 2.0 hiero!Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:09:
[...]
Tnx man, straks vlucht iedereen in BTC gelijk een nieuwe ATH te pakken![]()
There is no second best!
[ Voor 13% gewijzigd door Frozen-North op 04-04-2025 21:21 ]
Jaa heb Mask gekocht en uiteraard rekt op gegaan met wat verlies de deur uit gedaan.Frozen-North schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:19:
[...]
Zeker!
AIXBT kan nog een leuk ritje opleveren als er nog leven in zit. Dat is dus echter de vraag.
Heb je uiteindelijk nog MASK gekocht? Dat ziet er ook niet echt florisant uit momenteel.
[...]
Michael Saylor 2.0 hiero!
Haha nu nog BTC bezitten
Is ook aardig serieus, even ter vergelijking tijdens de covid crash was dat 2976 en nu bijna 2300 punten dus ja het is nogal erg.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:04:
CNBC weet ook van gekkigheid niet meer hoe ze het moeten brengen. De breaking news banner nu volledig in cabs - DOW DROPS 2000 POINTS.
En ik zou niet op het weekend rekenen, eerder dat maandag de sell of verder gaat en iedereen alles verkoopt.. dit ziet er echt serieus slecht uit, bear market in twee dagen
Ja zeker. Dit is serieus. Dat merk je aan alles. Maar ik vind dat ondanks deze situatie Bitcoin zich heel goed houd. En omdat de beurs dicht is zie ik het wel gebeuren dat Bitcoin omhoog gaat dit weekend.JoebarRC schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:23:
[...]
Is ook aardig serieus, even ter vergelijking tijdens de covid crash was dat 2976 en nu bijna 2300 punten dus ja het is nogal erg.
En ik zou niet op het weekend rekenen, eerder dat maandag de sell of verder gaat en iedereen alles verkoopt.. dit ziet er echt serieus slecht uit, bear market in twee dagen
En dan zal het vanaf maandag wel weer verder naar beneden gaan allemaal...
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-04-2025 22:34 ]
Mooi... jij je funds weer vergokt.... Taro op vakantie en komt pas terug in September.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:24:
[...]
Jaa heb Mask gekocht en uiteraard rekt op gegaan met wat verlies de deur uit gedaan.
Haha nu nog BTC bezitten
Zwembroek was al weg.
Binnenkort moeten we wel omhoog gaan. Er kan weinig anders REKT gaan.
Ik zit hier in hybernation mode, klik vandaag een enkele SC pagina open en zie iemand die rekt is gegaan op shitcoins aangeven dat hij rekt is gegaan op een shitcoin en wederom geen BTC heeft.Pinsa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:24:
[...]
Jaa heb Mask gekocht en uiteraard rekt op gegaan met wat verlies de deur uit gedaan.
Haha nu nog BTC bezitten
Je verwacht het niet....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Het heeft me echt verbaasd hoe sterk BTC is gebleven tov de indices gisteren, want -5% voor een SP500 of NDQ is echt behoorlijk. Daar zijn echt serieuze koopkansen aan het ontstaan en waar ik de komende tijd mijn aandacht ga besteden tenzij BTC door de 95k breekt.
Jup vraag me af wanneer zwembroek eens terug komtColdcat schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:34:
[...]
Mooi... jij je funds weer vergokt.... Taro op vakantie en komt pas terug in September.
Zwembroek was al weg.
Binnenkort moeten we wel omhoog gaan. Er kan weinig anders REKT gaan.
Wees gerust het was een klein bedrag, zit je te wachten op bepaalde levels om in te schalen?Taro schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:44:
[...]
Ik zit hier in hybernation mode, klik vandaag een enkele SC pagina open en zie iemand die rekt is gegaan op shitcoins aangeven dat hij rekt is gegaan op een shitcoin en wederom geen BTC heeft.
Je verwacht het niet....
Edit nvm even in NK gekeken
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 05-04-2025 07:52 ]
Usually when stocks fall and #Bitcoin doesn’t, everyone starts noticing how well Bitcoin is doing and people start talking about it.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 4 april 2025
Then shortly after, Bitcoin falls too
als je dacht dat je alle onzin van die flep wel gehoord had komt ie met een nieuwe bak bagger om maar wat clickbait te creeeren
Een situatie waar nasdaq en SP500 -6% (in 1 dag, na al een paar diep rode dagen)en btc niets doet is nog nooit voor gekomen. Sowieso zijn dit soort drops bij stonks op 1 hand te tellen. Meeste daarvan was btc er nog niet eens. Hij stelt het hier alsof het elk jaar wel een paar keer voorkomt

Hoe hij nu weer bij dit soort bullshit komt mag joost weten.
Ondertussen amper outflow geweest bij de etf's (64 miljoen). Extreem goed ook weer. Ik zie een weekend pump nog wel gebeuren
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 05-04-2025 08:52 ]
anti elppa schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:39:
[...]
als je dacht dat je alle onzin van die flep wel gehoord had komt ie met een nieuwe bak bagger om maar wat clickbait te creeeren
Een situatie waar nasdaq en SP500 -6% (in 1 dan, na al een paar diep rode dagen)en btc niets doet is nog nooit voor gekomen. Sowieso zijn dit soort drops bij stonks op 1 hand te tellen. Meeste daarvan was btc er nog niet eens. Hij stelt het hier alsof het elk jaar wel een paar keer voorkomt![]()
Ondertussen amper outflow geweest bij de etf's (64 miljoen). Extreem goed ook weer. Ik zie een weekend pump nog wel gebeuren
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large)
Niemand weet het zeker, en BTC houdt zich gezien het geweld op de beurs zeker sterk. Maar ik hou in ieder geval wel nog rekening met het scenario dat Bitcoin alsnog dropt. We hebben nu een paar keer tegen die onderste trendlijn aangehikt. Vooralsnog gehouden maar het kan ook zomaar breken. Paniek bij BTC is duidelijk nog niet toegeslagen, maar ik vertrouw het nog steeds niet helemaal.anti elppa schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:39:
Een situatie waar nasdaq en SP500 -6% (in 1 dan, na al een paar diep rode dagen)en btc niets doet is nog nooit voor gekomen. Sowieso zijn dit soort drops bij stonks op 1 hand te tellen. Meeste daarvan was btc er nog niet eens. Hij stelt het hier alsof het elk jaar wel een paar keer voorkomt![]()
Er moet nog steeds een duidelijke keuze voor trendbreuk naar boven worden gemaakt. Zoals de charts van o.a. @YES aangeven: dat moment kan er snel aankomen.
Die figuren volg ik ook al een poos. Dat is degelijke TA. Die benjamin roept maar wat.Guere schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:52:
[...]
Niemand weet het zeker, en BTC houdt zich gezien het geweld op de beurs zeker sterk. Maar ik hou in ieder geval wel nog rekening met het scenario dat Bitcoin alsnog dropt. We hebben nu een paar keer tegen die onderste trendlijn aangehikt. Vooralsnog gehouden maar het kan ook zomaar breken. Paniek bij BTC is duidelijk nog niet toegeslagen, maar ik vertrouw het nog steeds niet helemaal.
Er moet nog steeds een duidelijke keuze voor trendbreuk naar boven worden gemaakt. Zoals de charts van o.a. @YES aangeven: dat moment kan er snel aankomen.
Let wel TA doet er in dit macro paniek circus minder toe.
Ik blijf erbij dat prijsactie afgelopen dagen heel veel zegt. Echt uniek. Uiteraard kan dat maandag afgelopen zijn. Niemand weet het. Maar ik verwacht dat we up gaan.
Sowieso zeer interessante tijden dit.
Feit is dat de crypto Bitcoin degens dit soort drops veel beter kunnen handelen. (Is een meme van)anti elppa schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:56:
[...]
Die figuren volg ik ook al een poos. Dat is degelijke TA. Die benjamin roept maar wat.
Let wel TA doet er in dit macro paniek circus minder toe.
Ik blijf erbij dat prijsactie afgelopen dagen heel veel zegt. Echt uniek. Uiteraard kan dat maandag afgelopen zijn. Niemand weet het. Maar ik verwacht dat we up gaan.
Sowieso zeer interessante tijden dit.
Ik zie piet particulier nu al naar de uitgang hollen terwijl die nog 20 jaar! Moet inleggen want gegarandeerd 8? Procent rendament.
Of mensen die nu volledig uit US stappen.
Zelfs obligaties lijkt nu wat wankel.
Misschien dat ik binnenkort zelf maar eens begin met het volgen van een wereldindex.
Of gewoon meer Bitcoin kopen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!