[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.988 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-09 19:40
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:36:
[...]

Dan ga je op alles rekt dus ultiem rekt. Is er iets wat niet rekt gaat tegenwoordig? Misschien goud.
Die staat nu op zijn ATH... als je nu alles daar in drukt ga je daar straks weer rekt op. Dan heb je rektseption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
Minstens 1 dag.. ik kijk het per dag aan en moet het nog zien of hij zijn termijn gaat afronden.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:35
JW04 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:39:
Ik begreep dat er aan aantal eilanden met voornamelijk pinguïns als bewoners ook tarieven opgelegd hebben gekregen.

Is die gast helemaal krankzinnig?
Eigenlijk best wel slim.. om te voorkomen dat Australie dat eiland gaat gebruiken om via daar te gaan exporteren zonder tarrifs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03:13
De dollar krijgt ook aardige klappen. Normaal is dat een recept voor een pump maar in de huidige situatie durf ik daar niet vanuit te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48
WarsemaW schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:57:
[...]

Die staat nu op zijn ATH... als je nu alles daar in drukt ga je daar straks weer rekt op. Dan heb je rektseption
Dat was niet mijn plan. Het was ook een reactie op wat niet rekt gaat tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
solidslayer schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:58:
[...]

Eigenlijk best wel slim.. om te voorkomen dat Australie dat eiland gaat gebruiken om via daar te gaan exporteren zonder tarrifs.
Pinguïns zijn erg zakelijk gekleed in die zwart witte pakken. Wie weet voorzag Trump inderdaad zakelijke Pinguïn-kansen en heeft hij ze vroegtijdig de kop in gedrukt.
Geef toe, dat is toch geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:59:
[...]

Dat was niet mijn plan. Het was ook een reactie op wat niet rekt gaat tegenwoordig.
Gelukkig maar😀 zolang jij en je gezinnetje niet rekt gaan heb je het beter dan een royaal deel van onze medemensen BSM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
WarsemaW schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:01:
[...]

Gelukkig maar😀 zolang jij en je gezinnetje niet rekt gaan heb je het beter dan een royaal deel van onze medemensen BSM.
Ik ga behoorlijk rekt hoor, -51% dit jaar alleen al. Als je doelt op de gezondheid etc. Ja, dan kan je alles wel relativeren. Er zijn altijd wel mensen die het slechter hebben. En net zo goed ook beter. Dus daar heb ik niet zoveel aan. Maar ik mag hier niet teveel klagen anders krijg ik daar weer gezeik over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:17
Alpina schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:25:
Als alles rekt gaat. Ga je dan eigenlijk wel rekt?

[Afbeelding]

Edit: rijnmetaal niet rekt, volgens mij had @John245 die meteen toen de oorlog begon maar pin me er niet op vast ;) ;) :9B
Dat klopt. En heb nu nog 70% van het aantal. :) :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Alpina schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:25:
Als alles rekt gaat. Ga je dan eigenlijk wel rekt?

[Afbeelding]

Edit: rijnmetaal niet rekt, volgens mij had @John245 die meteen toen de oorlog begon maar pin me er niet op vast ;) ;) :9B
Volgens mij gaat er niet zoveel rekt. ASML ook een mooie sprong gemaakt sinds de jaren 90. Als ik die had aangehouden dan was ik nu multimiljonair :) :) :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34
Ik kan hier wel van genieten hoor, kom maar op met die wereldwijde recessie, daar pluk ik dan wel weer de vruchten van.

Met dank aan de mensheid die massaal debielen aan de macht heeft geholpen. Ik zou me hier druk over kunnen maken, zoals Jaapio. Maar aangezien ik er totaal geen invloed op heb beter het te negeren en lekker egoïstisch voor eigen gewin te kiezen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Ik heb het idee dat ze zelf ook wel beetje haast beginnen te krijgen 😂. Het dreigement van Donald om vooral geen countermaatregelen in te stellen vond ik ook wat zwak overkomen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PY5Muv3MdPGH2hpGmL5oo9TQdok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7xC6OCE1zPsMQQFK2YV7AXD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-09 11:50
kbuntu schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:32:
Ik heb het idee dat ze zelf ook wel beetje haast beginnen te krijgen 😂. Het dreigement van Donald om vooral geen countermaatregelen in te stellen vond ik ook wat zwak overkomen

[Afbeelding]
Haast? Die gast gaat dit doen totdat Amerika weer mag stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:30:
Ik kan hier wel van genieten hoor, kom maar op met die wereldwijde recessie, daar pluk ik dan wel weer de vruchten van.

Met dank aan de mensheid die massaal debielen aan de macht heeft geholpen. Ik zou me hier druk over kunnen maken, zoals Jaapio. Maar aangezien ik er totaal geen invloed op heb beter het te negeren en lekker egoïstisch voor eigen gewin te kiezen.
Wat vind je nu zelf van je opmerking. Je bent toch geen haar beter dan Trump als je zo denkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:39:
[...]

Wat vind je nu zelf van je opmerking. Je bent toch geen haar beter dan Trump als je zo denkt.
Vind je? Wat is er zo aanstootgevend aan? Mijn acties hebben geen (of zeer minimaal) invloed op andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:43
Rekter dan rekt, 1 van de betere donderdag dipdagen dit :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:44:
[...]

Vind je? Wat is er zo aanstootgevend aan? Mijn acties hebben geen (of zeer minimaal) invloed op andere mensen.
Het gaat om je denkwijze, die is dan toch hetzelfde als Trump met je hopen op een recessie en "lekker egoïstisch voor eigen gewin te kiezen". Gelukkig heb je niet dezelfde macht anders had je dus hetzelfde gedaan. Nu praat je de boel goed door te zeggen dat je voor eigen gewin gaat omdat iemand anders de economie verkloot door ook voor eigen gewin te kiezen. Snap je hem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59
Zo, het keldert hard omlaag nu met crypto. De tariffs hebben dan wel een behoorlijk harde extra zet gegeven, maar de kans was sowieso al fors aanwezig dat we een rejection zouden krijgen. Was een zeer reëel scenario dat we op z'n minst de lows nog een keer gingen testen, of zelfs naar die befaamde $73k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 11:12
Guere schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:47:
Zo, het keldert hard omlaag nu met crypto.
Is het jou ook opgevallen dat vrijwel alle grafieken hetzelfde patroon hebben?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:47:
[...]

Het gaat om je denkwijze, die is dan toch hetzelfde als Trump met je hopen op een recessie en "lekker egoïstisch voor eigen gewin te kiezen". Gelukkig heb je niet dezelfde macht anders had je dus hetzelfde gedaan. Nu praat je de boel goed door te zeggen dat je voor eigen gewin gaat omdat iemand anders de economie verkloot door ook voor eigen gewin te kiezen. Snap je hem?
Ergens op anticiperen en er je voordeel uithalen is heel wat anders dan het zelf veroorzaken en zo miljarden mensen de gevolgen ervan laten voelen.

[ Voor 17% gewijzigd door YES op 03-04-2025 14:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ja, ik zet m wat scherp neer. Maar ik ben eindelijk al heel lang teleurgesteld in de richting die we op gaan. Als ik het voor het zeggen zou hebben dan had ik een heel ander, sociaal beleid gevoerd.

Maar dat wil men kennelijk niet, dus dan is mijn reactie zo van, zoek het dan maar uit met z'n allen. Qua crypto is een recessie voor mij persoonlijk dikke prima. Weer lekker laag instappen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01

Coldcat

HODL

murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:50:
[...]

Mij wel. Een shock als je ze op YTD zet. Bijna alles:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDbB4wOkL_m8mWEA6bcbkpUBKLw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NDlh8qs2bbKmnTDme72w61d6.png?f=fotoalbum_large

Veel op een -60/-70%. De beat voor alts is zeker gaande. BTC is gewoon extreem sterk nog.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2gp12UieMMvx-B9Lb1w6-pRtLw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GTZryWjnkkFiSq1Id4LqVHss.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
[...]

Je kan in beiden gevallen het beste voor jezelf eruit te proberen te halen, welke kant we ook opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:43
Coldcat schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:56:
[...]

Mij wel. Een shock als je ze op YTD zet. Bijna alles:

[Afbeelding]

Veel op een -60/-70%. De beat voor alts is zeker gaande. BTC is gewoon extreem sterk nog.
BTC.D staat dan ook vrij hoog en het zal mij niks verbazen dat deze nog richting de 70% zal gaan de komende maanden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:54:
[...]

Ja, ik zet m wat scherp neer. Maar ik ben eindelijk al heel lang teleurgesteld in de richting die we op gaan. Als ik het voor het zeggen zou hebben dan had ik een heel ander, sociaal beleid gevoerd.

Maar dat wil men kennelijk niet, dus dan is mijn reactie zo van, zoek het dan maar uit met z'n allen. Qua crypto is een recessie voor mij persoonlijk dikke prima. Weer lekker laag instappen later.
Nederland is weer te sociaal naar mijn mening. Dat dit kabinet er nu zit doet daar voorlopig nog niks vanaf, want ze krijgen niks voor elkaar.

Ondertussen gaan we flirten met de 70k regionen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wie had gedacht dat Trump de crypto bubbel zou doen barsten..

"Met Trump gaan we keihard moon in 2025!!".. we zien het.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Deman23 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:58:
[...]

Nederland is weer te sociaal naar mijn mening. Dat dit kabinet er nu zit doet daar voorlopig nog niks vanaf, want ze krijgen niks voor elkaar.

Ondertussen gaan we flirten met de 70k regionen?
Ja, dat weet ik. Het moet volgens de meerderheid nog veel rechtser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:02:
[...]

We proberen 20 jaar links geleuter te repareren, weet je nog? Dat gaat niet in een week.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:56

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJh1QNavTNlhj0Oo5rBM21MM0fA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BmqdHnLI9BU7lI31YEr5nbI5.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hou eens op met dat links rechts gepolariseer. Dat is mi. de voornaamste reden dat het hier zo rustig geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:02:
[...]

Dat mag van mij ook, maar het moet wel beschaafd. De asiel instroom mag van mij ook aangepakt worden maar niet omdat ze een andere kleur of ander geloof hebben. Dat zijn argumenten die niet oké zijn.
En die lintjes gate vond ik erg kleinzerig van Mevr Faber maar het debat van gisteren vond ik net zo tenenkrommend.
Maar tegenwoordig als je überhaupt al tegen meer vluchtelingen bent dan ben je in de ogen van een gemiddelde PVDA/GL’er al een facist. Dat gaat wel erg ver…
Polarisatie is van beiden kanten helaas. Wel heb ik het idee dat de kloof tussen beiden kampen steeds groter wordt…

Maar goed, gelukkig zijn er magische internetmunten die ons nog een beetje verbinden 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Darrell schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:06:
Hou eens op met dat links rechts gepolariseer. Dat is mi. de voornaamste reden dat het hier zo rustig geworden is.
Ik dacht het uitblijven van 420k 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Deman23 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:09:
[...]

Maar goed, gelukkig zijn er magische internetmunten die ons nog een beetje verbinden 🤩
Met zijn allen in het zelfde schuitje met de naam Titanic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:06:
[...]

Ik ga behoorlijk rekt hoor, -51% dit jaar alleen al. Als je doelt op de gezondheid etc. Ja, dan kan je alles wel relativeren. Er zijn altijd wel mensen die het slechter hebben. En net zo goed ook beter. Dus daar heb ik niet zoveel aan. Maar ik mag hier niet teveel klagen anders krijg ik daar weer gezeik over.
"Dus daar heb ik niet zo veel aan". Nou, dat weet ik nog net zo niet BSM. Ik denk dat als je op het wereldtoneel kijkt er een heeeeeele boel mensen zijn die het slechter hebben en maar een handje vol mensen die het beter hebben.

Tuurlijk, -51% is zuur man... snap ik... maar nogsteeds heb je het verrekte goed! Probeer niet te veel naar die "gelukkige" mensen te kijken. Koester die rammelkar van je met een gezin er in, wordt je leven een stuk leuker van. Voor je het weet rijd je trots met een gare volvo rond😆
Wat beleggen betreft, je gaat nu een keer rekt. Je gaat ook wel een keer moon, zorg dat je dan mentaal nog dermate gezond bent dat je er ook van kan genieten. Je bent in een luxe positie als je beleggen kunt maat, vergeet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:10:
[...]

Ik dobber ergens op een reddingsboot in USDT :/

Net zoveel rekt als bitcoin / euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Pelox schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:00:
Wie had gedacht dat Trump de crypto bubbel zou doen barsten..

"Met Trump gaan we keihard moon in 2025!!".. we zien het.
Trump en zijn vrienden waren vergeten in te slaan. Mogen zij ook nog even kopen bij 40k net als de meesten hier? Je moet hem ook wat gunnen he...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
WarsemaW schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:12:
[...]

Trump en zijn vrienden waren vergeten in te slaan. Mogen zij ook nog even kopen bij 40k net als de meesten hier? Je moet hem ook wat gunnen he...
40k? Mijn fiat is ready !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4wm0N3RltMUm59NzdQ7Oidw1zY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2WInGlrAdF6z4T4ORqk87EMH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:48
Coldcat schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:12:
[...]

Ik dobber ergens op een reddingsboot in USDT :/

Net zoveel rekt als bitcoin / euro :+
Je reddingsboot begint ook al te zinken, als de USD dollar verder blijft dalen in waarde.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:51
40k, een natte droom!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7ppr9CThb-En51b0aHHYIjTZvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBu44mIF0Hb6dwe6Vx7LFTWI.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Deman23 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:10:
[...]

Ik dacht het uitblijven van 420k 😜
Dat zal wel meevallen. Hier geldt vaak hoe rekter hoe gezelliger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:03:
[...]

We proberen 20 jaar links geleuter te repareren, weet je nog? Dat gaat niet in een week.
Ik kan er oprecht niet bij dat je dit serieus meent. Het laatste kabinet wat in de buurt van links kwam was Den Uyl mid jaren '70.

Dus, hoezo 20 jaar links geleuter?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Darrell schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:27:
[...]

Dat zal wel meevallen. Hier geldt vaak hoe rekter hoe gezelliger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0b2h_3Wc1FXAwA3eNJThJX9c-FM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZHbkDdVjP9AeNDFbOjyWmsqc.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yfluZYNFdf8dmcSzRSceNk0ofZc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CuDyIg4RILDr6srdzwarvcek.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:54
Minstens? President kan maximaal 2 termijnen aanblijven in de states. Tenzij hij een staatshervorming doorvoert natuurlijk maar dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:03:
[...]

We hebben 20 jaar lang rechts gehad, wat bazel je in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik had verwacht dat we bij het openen van de beurs heel snel zouden dalen. Het lijkt echter (nog) mee te vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:27:
[...]

Ik kan er oprecht niet bij dat je dit serieus meent. Het laatste kabinet wat in de buurt van links kwam was Den Uyl mid jaren '70.

Dus, hoezo 20 jaar links geleuter?
Dat is een discussie op zich. Besef ook dat ons politiek beleid gestuurd wordt door europa, wat 'woke' belangrijker vond dan het verdedigingsbolwerk van europa.
Zwarte piet, een verzonnen kindervriend, moest een hogere prioriteit krijgen dan onze woningnood, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:31
Moiety schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:48:
[...]

minstens 3 jaar en 9,5 maanden
BootjeVaren schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:32:
[...]

Minstens? President kan maximaal 2 termijnen aanblijven in de states. Tenzij hij een staatshervorming doorvoert natuurlijk maar dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren.
Hij antwoord niet als ze vragen of dit zijn laatste termijn is, of hij de grondwet zal aanpassen om nog langer te zitten.

[ Voor 35% gewijzigd door kazzzdafke op 03-04-2025 15:43 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
murphydrz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:40:
[...]

Dat is een discussie op zich. Besef ook dat ons politiek beleid gestuurd wordt door europa, wat 'woke' belangrijker vond dan het verdedigingsbolwerk van europa.
Zwarte piet, een verzonnen kindervriend, moest een hogere prioriteit krijgen dan onze woningnood, en ga zo maar door.
:/ Die mooie rechts partijen willen ook niet investeren in defensie. Heeft echt helemaal niks van doen met het hele "woke" idee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTKdP8PZAfybh05p4feTfzmS7Yg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EQRi6tnpFmoMSySB4wIKTVSO.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het valt voor Bitcoin allemaal wel wat mee dit toch? Wat denken jullie dat het alsnog een 2021 scenario kan worden? Toen kregen we een korte bear van mei tot oktober (6 maanden) waarna een nieuwe ATH werd neergezet. Het kan hè, dat men hier ergens in september weer collectief aan het juinen zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:45

tomtom901

Moderator General Chat
Modbreak:Klein beetje bijsturen weg van de (puur) politieke discussie en terug naar de muntjes of markten in general

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
JW04 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:46:
[...]

:/ Die mooie rechts partijen willen ook niet investeren in defensie. Heeft echt helemaal niks van doen met het hele "woke" idee.
De rechtse partijen snappen nu (terecht) niet de spoed om te investeren in defensie. Linkse en pro Europa partijen zijn bezig met een soort bangmakerij over Rusland en Trump, wat veel groter gemaakt wordt dan het is. Ik ben er van overtuigd namelijk dat de huidige navo ook zonder Amerika sterker is dan Rusland.
En ja het is wel grappig dat de partijen die nu het hardst roepen over defensie wel de partijen waren die er niet in wilde investeren. Maar de waan van de dag is ook politiek…

When moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:04:
Het valt voor Bitcoin allemaal wel wat mee dit toch? Wat denken jullie dat het alsnog een 2021 scenario kan worden? Toen kregen we een korte bear van mei tot oktober (6 maanden) waarna een nieuwe ATH werd neergezet. Het kan hè, dat men hier ergens in september weer collectief aan het juinen zijn.
Trump wil z’n grote aankoop natuurlijk pas doen in de dip. Ergens op 60k maakt die bekend x aantal btc te kopen als reserve. En er komen toevallig ook nog wat rate cuts in Q3 en Q4 en de wereld ziet er heel anders uit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deman23 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:24:
[...]

Trump wil z’n grote aankoop natuurlijk pas doen in de dip. Ergens op 60k maakt die bekend x aantal btc te kopen als reserve. En er komen toevallig ook nog wat rate cuts in Q3 en Q4 en de wereld ziet er heel anders uit weer.
aan ene kant zeer logisch, geduld hebben is belangrijk van bull/bearmarket

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Privé, of als Murica? Ik zie Trump echt geen Bitcoin kopen. Maar stel dat, dan nog is de kans niet groot dat Trump aankopen zal doen ten grote van Saylor. En de Saylor aankopen maken op de koers ook echt geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:29:
[...]

Privé, of als Murica? Ik zie Trump echt geen Bitcoin kopen. Maar stel dat, dan nog is de kans niet groot dat Trump aankopen zal doen ten grote van Saylor. En de Saylor aankopen maken op de koers ook echt geen verschil
Als Trump in naam van Amerika btc koopt is dat wel meer bullish dan ene meneer Saylor. Nou ben ik er niet heilig van overtuigd dat die dat gaat doen, maar ik sluit zo’n scenario zeker niet uit!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_85Guxlddhpww4rajuMJx8RmlA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4f2HbwssxmjB7AfnvqWJsD4f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34
Frozen-North schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:40:
Ik had verwacht dat we bij het openen van de beurs heel snel zouden dalen. Het lijkt echter (nog) mee te vallen.
Wat nog niet is, kan nog komen. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCVTMK_vcM9E3Gkt5nOa2-ivNcE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uay6yLvJNgoae1jYGx56FDqj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
GioStyle schreef op donderdag 3 april 2025 @ 16:48:
[...]

Wat nog niet is, kan nog komen. _O-
Here we go. Als 81/80k breekt dan is 76 next.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:47
btc houd zich nog sterk tov stonks. MAar dat is al 2 maanden zo. Olie gaat ook door het putje. Straks weer -20$ per vat olie net als tijdens covid? Ik maak de schuur vast leeg hier

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 12:52
anti elppa schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:09:
btc houd zich nog sterk tov stonks. MAar dat is al 2 maanden zo. Olie gaat ook door het putje. Straks weer -20$ per vat olie net als tijdens covid? Ik maak de schuur vast leeg hier
How low could we go?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:45

tomtom901

Moderator General Chat
Pas maar op, anders zit je ineens met meer olie dan in dat schuurtje past. Throwback naar dat olie contract wat toen opeens gevuld werd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
shiiiit, ik heb niet veel fiat -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:08
7€ toch wel te vinden ergens?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Geen winst gepakt???

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:52:
[...]

Heb je hem aardig op de bottom van vandaag gekocht denk ik! Netjes
Helaas niet de bodem :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
winst nemen? lol what's that _O-

pas als we rond de $120k zijn dit jaar, denk niet in april/mei, maar nu dus september

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Nee, we kijken nu helaas naar een andere bottom :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Waarom winst pakken als de top in april mei van 2025 is?? 7(8)7

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DE_6N2FBx-SRNY9wIr8jlt7vz_A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nYpCHbfqDnpu7egSobx8Vhr0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3diLkAOWCVRfdS-M-1vKWG5dS_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HmDPqBlBgoXlCEf3uLnKBcP.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit een beetje Nixon shock effect 2.0? Praat mij eens bij John over vroegah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Pelox schreef op donderdag 3 april 2025 @ 17:54:
[...]

Waarom winst pakken als de top in april mei van 2025 is?? 7(8)7
Op basis van wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC-cycle, april/mei of September/oktober

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Kol Nedra schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:06:
[...]

BTC-cycle, april/mei of September/oktober
Ah de cyclus waarvan al duidelijk is dat ie deze keer anders gaat dan eerdere. Net zoals we geen altseizoen meer hebben zoals eerdere cyclussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2XHnOgoqdWzPYXOrOQaF44UUDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8snONSUtrOjWxzRAFkoXLP0t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:36:
[Afbeelding]

Taiwan 32%. Hij weet waar elke chip vandaan komt, iedere Nvidia chip, iedere AMD chip, en iedere goede Intel chip?
https://www.nytimes.com/2...tariffs-taiwan-chips.html

Kleine aanvulling, de tarieven gelden niet voor chips. Dus vanuit Taiwan worden de ananassen en groene thee belast. Het belangrijkste niet.

Zo zullen er vast snel wel meer uitzonderingen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

[...]

Precies ook wat ik ervan denk. De dollar was gewoon te sterk, moet zwakker worden nu met die loze tarrifs, straks kan ie goedkoop inslaan en de markten weer doen laten pompen.

Manipulator 3.0 die oranje patat.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

knakworst schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:17:
[...]

Kleine aanvulling, de tarieven gelden niet voor chips. Dus vanuit Taiwan worden de ananassen en groene thee belast. Het belangrijkste niet.

Ik begrijp niet waarom die sinaasappelsap er dat in zn speech niet bij verteld. Hij weet toch ook dat markten hier niet goed op reageren. Maargoed, waarschijnlijk interesseert het em geen zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09 23:05

NeoflexNL

Forever young

Die goud shill eind vorig jaar was zo gek nog niet :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:19:
[...]

Precies ook wat ik ervan denk. De dollar was gewoon te sterk, moet zwakker worden nu met die loze tarrifs, straks kan ie goedkoop inslaan en de markten weer doen laten pompen.

Manipulator 3.0 die oranje patat.
afgelopen 5 dagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saHYMO_mxYzLK4MiGsVuKlgmq2o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7BjqP2z8c7x8iwN1v4iEIMsk.jpg?f=user_large

how high can we go, misschien nog ff wachten met amerikaanse aandelen kopen

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
NeoflexNL schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:39:
[...]

Die goud shill eind vorig jaar was zo gek nog niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5p_UH8W4Lee8UKMusomwNIA28eA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0dh8Ysz9yiIg283NDb6Ar8C2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:48
Kol Nedra schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:50:
[...]

afgelopen 5 dagen:
[Afbeelding]

Het valt nog allemaal heel erg mee. Ik heb tijden meegemaakt dat euro dollar, bijna 1,60 was. Toen kon je ook echt heel goedkoop op vakantie gaan in Amerika.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:47
Monkeydancer schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:00:
[...]

Het valt nog allemaal heel erg mee. Ik heb tijden meegemaakt dat euro dollar, bijna 1,60 was. Toen kon je ook echt heel goedkoop op vakantie gaan in Amerika.
precies. Exact toen was ik er ook. 1 extra lege koffer mee. en dan vol terug met sportkleding. Koste echt een drol toen daar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Het positieve aan dit alles is dat het vakantie geld bijna komt.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

anti elppa schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:04:
[...]

precies. Exact toen was ik er ook. 1 extra lege koffer mee. en dan vol terug met sportkleding. Koste echt een drol toen daar
Die koffer koop je dan toch daar?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Zit je grotendeels in usdc, ga je alsnog rekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Geen idee.. maar dat vertellen ze mij al 4 jaar dus zal het wel kloppen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:50:
[...]

afgelopen 5 dagen:
[Afbeelding]

Meer usd voor je euro is toch niet verkeerd? Alleen als je wil uitcashen zuigt het op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:17:
[...]

Nog niet, chips staan helaas nog op de planning..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 21-09 19:37
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/a2/4c/a2/a24ca2df8a674c2e6840efaf12b75768.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
kbuntu schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:45:
[...]

Nog niet, chips staan helaas nog op de planning..
Hoop dat bugles vrijgesteld worden. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 12:52
John245 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:54:
[...]

Hoop dat bugles vrijgesteld worden. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6nRhMich1O1rUow-VVZYtK2t0Bw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/41uECnkvf83wWUuYGksRcEnc.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
bsmpower schreef op donderdag 3 april 2025 @ 18:17:
[...]

Ah de cyclus waarvan al duidelijk is dat ie deze keer anders gaat dan eerdere. Net zoals we geen altseizoen meer hebben zoals eerdere cyclussen.

[Afbeelding]
Oh, cryptomunten, gij valse profeten van rijkdom, hoe hebt gij mij verleid en verraden. Ooit droomde ik van bull runs, mijn saldo groen op de schermen, maar nu is alles rood, een bloedbad zonder eind. Bitcoin zakt, altcoins sterven, en mijn portefeuille krimpt tot een stille schande. Op Tweakers SC, dat heilige forum van hoop, schreeuwden we "HODL" en "to the moon", maar nu is het een rouwstoet van gebroken zielen, threads vol spijt en screenshots van verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Moiety schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:20:
[...]

Oh, cryptomunten, gij valse profeten van rijkdom, hoe hebt gij mij verleid en verraden. Ooit droomde ik van bull runs, mijn saldo groen op de schermen, maar nu is alles rood, een bloedbad zonder eind. Bitcoin zakt, altcoins sterven, en mijn portefeuille krimpt tot een stille schande. Op Tweakers SC, dat heilige forum van hoop, schreeuwden we "HODL" en "to the moon", maar nu is het een rouwstoet van gebroken zielen, threads vol spijt en screenshots van verlies.
Mooie momenten om je GAK te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moiety schreef op donderdag 3 april 2025 @ 20:20:
[...]

Een Bill run? Groene schermen?

Die tijd lijkt echt al maanden voorbij! De tijd van gratis geld.

Nog uiterlijk 9 maanden tot de bodem er is. Van de alts kan nog 90% af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Komt allemaal goed.

For his part, Trump downplayed the market reaction, claiming in response to a question about the market sell-off that markets will eventually "boom."

https://finance.yahoo.com...el-markets-133046957.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Interessante stof :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 12:37

Vis

knakworst schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:09:
Komt allemaal goed.

For his part, Trump downplayed the market reaction, claiming in response to a question about the market sell-off that markets will eventually "boom."

https://finance.yahoo.com...el-markets-133046957.html
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNYS27Oo87siZl8yH3NrA88U8Wc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gqsRw5VqT2R6AXNINcKMRCZA.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 175 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!