bogdanof klopt niet. sminem was van de groene candles. bogdanov waren van het rood door de straten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
die zal em echt wel dicht gegooid hebben paar uur terug. Anders spoort ie echt nietColdcat schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:19:
Die 350 miljoen short had een liquidation price van $85500. Nog niet gehit.
Eerst $318 miljoen longs die vanmiddag rekt gingen, en nu net de helft van $318 miljoen aan shorts? Is gate.io zo'n degen gokparadijs?
[ Voor 31% gewijzigd door Guere op 16-03-2025 17:28 ]
Intussen 400 miljoen als ik het goed zie en liq prijs verhoogd naar boven de $86000Coldcat schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:19:
Die 350 miljoen short had een liquidation price van $85500. Nog niet gehit.
https://hypurrscan.io/add...24a93d67e98298733bb47057c
Even op perps klikken dan zie je de positie.
Tsja op dit moment een 40x short. We zitten op een weerstand. Maar dan zulke bedragen.Mr Ronman schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:42:
[...]
Intussen 400 miljoen als ik het goed zie en liq prijs verhoogd naar boven de $86000
https://hypurrscan.io/add...24a93d67e98298733bb47057c
Even op perps klikken dan zie je de positie.
Ik snap er de ballen van.
@Pinsa ben jij bezig?Coldcat schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:49:
[...]
Tsja op dit moment een 40x short. We zitten op een weerstand. Maar dan zulke bedragen.
Ik snap er de ballen van.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mijn VCA'tje was vanmorgen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Je weet dat je op een forum kunt teruglezen en de zoekfunctie kunt gebruiken?ytr81 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:33:
Het kan aan mij liggen, maar wat is een VCA nou weer
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Value Cost Averaging. Als je op mijn naam zoek kom je wel posts tegen met linkjes waar het helemaal uitgelegd wordt. Op Google ookytr81 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:33:
https://www.investopedia.com/articles/stocks/07/dcavsva.aspytr81 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:33:
KanTaro schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:39:
[...]
Je weet dat je op een forum kunt teruglezen en de zoekfunctie kunt gebruiken?
kunnen we lager? tuurlijk, maar uiteindelijk zal fiat toch weer minder waard worden
nothing stops this train
Shorten die hap, keer op keer rejection rond 84k op de daily.Kol Nedra schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:42:
shorten zou ik echt niet durven, zeker nu we in oversold fase zitten.
kunnen we lager? tuurlijk, maar uiteindelijk zal fiat toch weer minder waard worden
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Niet zo snel als mijn short winst oplevert.Kol Nedra schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:42:
shorten zou ik echt niet durven, zeker nu we in oversold fase zitten.
Mijn weekend short laat ik nog open met nieuwe sl en tp. Wel wat margin toegevoegd.
[ Voor 12% gewijzigd door JW04 op 16-03-2025 20:55 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Looks legit maar ook wel iets te mooi om waard te zijn? Het lijkt erop alsof best wat mensen (zie Reddit) stoppen met Nexo en verhuizen naar Coindepo. Kantoor lijkt in Singapore te zitten.
[img]http://img140.imageshack.us/img140/9245/image34ap.jpg[/img]
Fully ensured is een leugen. Daarnaast zijn die rates niet houdbaar op lange termijn. Ik ben preferred client bij Nexo en ga er niet weg.Space21 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 22:04:
Iemand toevallig bekend met Coindepo?
Looks legit maar ook wel iets te mooi om waard te zijn? Het lijkt erop alsof best wat mensen (zie Reddit) stoppen met Nexo en verhuizen naar Coindepo. Kantoor lijkt in Singapore te zitten.
Het zijn voornamelijk de erg kleine pf die vertrekken <5k.
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Deze week heeft de potentie in zich voor groene kaarsen. Reetcuts en een staakt het vuren.anti elppa schreef op maandag 17 maart 2025 @ 06:39:
woesndag powell met fomc meeeting. zeer benieuwd naar zijn toon
(al blijft natuurlijk de regel: hodl
Dat zit wel Schnorr.
reetcut pas op zijn vroegst juni volgens cme watchtool. Maar gaat iig om de toon of dat idd zo gaat gebeuren. En hoeveel dit jaar. 2 lijkt me 100% zeker. Kans op een 2e voor einde van het jaar is reeelkbuntu schreef op maandag 17 maart 2025 @ 07:33:
[...]
Deze week heeft de potentie in zich voor groene kaarsen. Reetcuts en een staakt het vuren.
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 17 maart 2025 @ 07:53:
een vollatiel weekje misschien? zou tijd worden want het is saai
Is zeker mogelijk gezien de kansen nu, maar lijkt mij verstandig om niet te enthousiast te worden en een slag om de arm te houden. Ik ben bang dat die licht positieve inflation cijfers van vorige week zo weer kunnen omslaan zodra de impact van die tarrifs doorsijpelt. Met nadruk op kunnen: het hangt natuurlijk geheel af van hoe lang die tarrifs actief blijven en hoe lang de trade war duurt. Jerome heeft meermaals aangegeven geen haast te hebben en als inflatie weer oploopt dan zouden rate cuts & QE de inflatie alleen maar omhoog stuwen.anti elppa schreef op maandag 17 maart 2025 @ 07:45:
reetcut pas op zijn vroegst juni volgens cme watchtool. Maar gaat iig om de toon of dat idd zo gaat gebeuren. En hoeveel dit jaar. 2 lijkt me 100% zeker. Kans op een 2e voor einde van het jaar is reeel
Zelfde met die cease fire: laten we niet te hard van stapel lopen. Deze week al groene candles puur omdat er maybe een cease fire komt is gewoon wensdenken. Volgens mij werd dat hier vorige week ook al geroepen en daar is niets van terecht gekomen.
Maar de markt is defensief geworden na alle gekheid van de afgelopen maanden. Ik denk lang sideways in de ~$77k en ~$85k range. Nog best een goede stijging als je naar het afgelopen jaar kijkt, we hebben lang tegen die ~$69k aangezeten. Met wat geluk wicks onder de ~$77k is kopen en wicks tegen de ~$100 aan is verkopen.kbuntu schreef op maandag 17 maart 2025 @ 07:33:
[...]
Deze week heeft de potentie in zich voor groene kaarsen. Reetcuts en een staakt het vuren.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 17-03-2025 09:57 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nothing stops this train
Zo kan je een episode niet eindigen... maar dit was de meest action packed episode van dit seizoen!
Wat een aura
[ Voor 3% gewijzigd door koelebobes op 17-03-2025 10:23 ]
BTC €94.837,08
Kol Nedra schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:20:
wat heeft goud toch een mooie run gemaakt, when retest? ik ga niet op een groene en ATH candle inschalen #bootgemist
zegt dat iets over goud of juist zilver?
nothing stops this train
Mee eens, volgens mij staan er wat trading botjes tegen elkaar te traden laatste paar dagen 😎Jumpman schreef op maandag 17 maart 2025 @ 09:47:
[...]
Maar de markt is defensief geworden na alle gekheid van de afgelopen maanden. Ik denk lang sideways in de ~$77k en ~$85k range. Nog best een goede stijging als je naar het afgelopen jaar kijkt, we hebben lang tegen die ~$69k aangezeten. Met wat geluk wicks onder de ~$77k is kopen en wicks tegen de ~$100 aan is verkopen.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
PRINTER IS COMING. Prepare accordingly. #Bitcoin pic.twitter.com/C8SKTGwmcR
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 16 maart 2025
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BTC €94.837,08
Aan de orde van de dag. Van shitcoins had ik er 1, 10, 100, 1000 of 10000. Overzichtelijk afromen in % namelijk. Heb nu van iedere aangeschafte shitcoin nog 0,7, 7, 70, 700 og 70000.koelebobes schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:38:
Kennen jullie dat probleem dat je in je portfolio zo dichtbij een rond getal bent dat je het maar wilt kopen om het af te ronden
[Afbeelding]
Bitcoin is een ander verhaal. Door DCA enzo.
Nah ETH maak ik compleet, maar BTC rond ik af op 0.00xxx dure hobby anderssh4d0wman schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:47:
@koelebobes Nee geen idee. Ik koop alleen maar hele Bitcoinen. Begint onderhand wel duurder te worden dan de beschikbare fiat. Nog eens nadenken hoe ik dit probleem op kan lossen.
BTC €94.837,08
Zeker, al een tijdje op 9889 bitcoin, maar het zit de laatste tijd een beetje tegen zodat ik nog steeds de 10000 bitcoin niet hebkoelebobes schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:38:
Kennen jullie dat probleem dat je in je portfolio zo dichtbij een rond getal bent dat je het maar wilt kopen om het af te ronden
[Afbeelding]
Je hebt de manwha niet gelezen he, daar kon je het al min of meer aan zien komen
Pohh perfect einde van een hele dikke episode. Was natuurlijk te verwachten, maar daarom niet minder goedkoelebobes schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:22:
[...]
Zo kan je een episode niet eindigen... maar dit was de meest action packed episode van dit seizoen!
Wat een auraniemand kon iets betekenen of weerstand bieden
Trump: https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100117881_89974bac
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Weet ik, ben blij dat ik die niet heb gelezen!tomtom901 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:09:
[...]
Je hebt de manwha niet gelezen he, daar kon je het al min of meer aan zien komen
Wat een heerlijke ervaring, dit is mijn eerste anime die ik wekelijks kan volgen
(in plaats van dat alle episodes al uit zijn en ik het binge, dus kan lekker meepraten op internet)
BTC €94.837,08
Solo leveling (anime)Darrell schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:24:
Welke serie hebben jullie het over?
nee totaal niet, ik weet niet eens hoeveel mijn hele pf waard is en hoeveel ik erin knikkerkoelebobes schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:38:
[Afbeelding]
wat ik wel weet is dat ik fiat aan einde vd maand niet op mijn bankrekening wil hebben staan.
het staat wel op DeGiro rekening, wachtend op een Black Swan event
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2025 15:03 ]
nothing stops this train
Waarom de fiat van de giro niet op een spaarrekening dan? Dan ben je ook nog eens gedekt door het deposito garantiestelsel. Als de giro stuk gaat ben je dat niet. Klinkt allemaal niet heel logisch.Kol Nedra schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:00:
[...]
nee totaal niet, ik weet niet eens hoeveel mijn hele pf waard is en hoeveel ik erin knikker![]()
wat ik wel weet is dat ik fiat aan einde vd maand niet op mijn bankrekening wil hebben staan.
heb wel fiat op DeGiro rekening staan, wachtend op een Black Swan event
kleine fluffjes steeds vind mijn vrouw prima, en als er meer opstaat wilt mijn vrouw bijv opeens een nieuwe bank kopen, of een nieuw tuinset oid....... nee ik bescherm mij meer zo tegenover dit soort impuls aankopen.JW04 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:05:
[...]
Waarom de fiat van de giro niet op een spaarrekening dan? Dan ben je ook nog eens gedekt door het deposito garantiestelsel. Als de giro stuk gaat ben je dat niet. Klinkt allemaal niet heel logisch.
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Roepen zonder research is ook niet logisch. Geld dat bij DEGIRO gestald is, valt onder het Duitse depositogarantiestelsel en is beschermd tot €100.000.JW04 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:05:
[...]
Waarom de fiat van de giro niet op een spaarrekening dan? Dan ben je ook nog eens gedekt door het deposito garantiestelsel. Als de giro stuk gaat ben je dat niet. Klinkt allemaal niet heel logisch.
Is het niet zo dat het bij de giro en in een geldmarktfonds zit en daardoor als aandeel aangemerkt wordt voor je vermogensrendementsheffing? Misschien wel ff iets om alert op te zijn?Kol Nedra schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:00:
[...]
het staat wel op DeGiro rekening, wachtend op een Black Swan event
Ik begreep dat fiat op een beleggingsrekening niet onder de deposito zou vallen. De giro heeft klaarblijkelijk ook een gelden rekening. Ik had het fout.Antifon schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:19:
[...]
Roepen zonder research is ook niet logisch. Geld dat bij DEGIRO gestald is, valt onder het Duitse depositogarantiestelsel en is beschermd tot €100.000.
[ Voor 6% gewijzigd door JW04 op 17-03-2025 15:25 ]
ja klopt, anders stond het daar nietAntifon schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:19:
[...]
Roepen zonder research is ook niet logisch. Geld dat bij DEGIRO gestald is, valt onder het Duitse depositogarantiestelsel en is beschermd tot €100.000.
nothing stops this train
There are two types of Bitcoin owners these days:
— Hunter Horsley (@HHorsley) 17 maart 2025
A. People who see Bitcoin as an investment, measured in $$
B. People who see Bitcoin as a savings account, measured in how much BTC you have
Dat was vroeger zo, nu krijg/heb je een gewone bankrekening van flatexDEGIRO, met een IBAN.tomtom901 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:20:
[...]
Is het niet zo dat het bij de giro en in een geldmarktfonds zit en daardoor als aandeel aangemerkt wordt voor je vermogensrendementsheffing? Misschien wel ff iets om alert op te zijn?
BootjeVaren schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:19:
Do you take the blue pill? Or do you take the orange pill?
[Twitter]
Waarom doet die naald in augustus ‘24 niet mee?
3e, btc gemeten naar welke dromen je er mee kan realiseren. (Huis/wereldreis/gezin).BootjeVaren schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:19:
Do you take the blue pill? Or do you take the orange pill?
[Twitter]
Je weet wel, de zaken die echt wat boeien ipv merkwaardig getal op een scherm.
Guere schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:09:
Maybe dat deze driehoek op de 4h nog iets gaat doen. Niet super netjes dus kans dat 'ie er gewoon uitloopt.
[Afbeelding]
Toch voor de nacht maar wat BTC orders gezet ~$78k en lager geladderd. Een eventueel wickje wil ik niet missen voor meer sats.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmm ja, die had ik nog niet gezien. Nu welTaro schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:08:
Hopelijk speelt deze zo uit, nadeel is wel dat het een bearish rising wedge betreft, dus dan zal ie waarschijnlijk wel naar beneden uitbreken...
[Afbeelding]
eerst shorts hunten en dan een wick naar benedenTaro schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:08:
Hopelijk speelt deze zo uit, nadeel is wel dat het een bearish rising wedge betreft, dus dan zal ie waarschijnlijk wel naar beneden uitbreken...
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik zat er ook naar te kijken en ik herkende een bearflag erin. Als je de pole doortrekt tot vrijdag 7 maartTaro schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:08:
[Afbeelding]
The only easy day is yesterday.
Dan is 71k next:Mathias9956 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:45:
[...]
Ik zat er ook naar te kijken en ik herkende een bearflag erin. Als je de pole doortrekt tot vrijdag 7 maart
:strip_exif()/f/image/lHWeDnBLWJFyROG6AO6PoiAY.png?f=user_large)
[ Voor 88% gewijzigd door kbuntu op 17-03-2025 20:37 ]
Dat zou hun zelf ook goed uitkomen heb vorige week een stuk gelezen dat ze zelf pas gaan inslaan als Bitcoin $60k staat.kbuntu schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:34:
Gaan we weer naar 6 cent? Nog eventjes en we kunnen up:
[Afbeelding]
Wel grappig dat Saylor eind vorig jaar voorspelde dat dit niet ging gebeuren:
https://www.binance.com/e...0k-retrace-16273378522634
[ Voor 18% gewijzigd door Pinsa op 17-03-2025 20:45 ]
Is ook wel even bezien of het echt zo ver terug zal zakken. Dat staat voor mij ook wel gelijk aan een Trump die dan de indexes in al zijn wijsheid naar -50 heeft gekregenPinsa schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:40:
[...]
Dat zou hun zelf ook goed uitkomen heb vorige week een stuk gelezen dat ze zelf pas gaan inslaan als Bitcoin $60k staat.
Wel grappig dat Saylor eind vorig jaar voorspelde dat dit niet ging gebeuren:
https://www.binance.com/e...0k-retrace-16273378522634
Lijkt me ook wat extreem in zo,n korte tijd hoor maar wil meer alleen aangeven dat zij pas besloten om bij 60k te gaan kopen, wanneer we die gaan zien is nog maar de vraag.kbuntu schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Is ook wel even bezien of het echt zo ver terug zal zakken. Dat staat voor mij ook wel gelijk aan een Trump die dan de indexes in al zijn wijsheid naar -50 heeft gekregen
Wij zijn "zij" in dit verhaal?Pinsa schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:15:
Lijkt me ook wat extreem in zo,n korte tijd hoor maar wil meer alleen aangeven dat zij pas besloten om bij 60k te gaan kopen, wanneer we die gaan zien is nog maar de vraag.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pd7FYQMsStmiSp69a0uMRW52.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WquDd6ShBI9C2paMjhjzMVxC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0k4VbFk8SsgEMzJETpWOINmc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wr4GBzM0UZnidCsJ7xg3cm47.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/s51lhMXGVkvUpujaMcH4Aa32.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UKb56n0vd7QoROuzID5dI512.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qgRWWeIqc3mEGZ5uwIQy9WYA.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9TMGtA84rtOvuL70jL7KqOPS.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/NfSgoCxxVkADdgWxMoMnvlX5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/dxqLRp62OYTadGU85fY8v505.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VNRZp5gw4hVPCd6oJGEvWL6H.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RFq3tHSGt3bPgML9Z20LwdG8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zhiuxttbvVXLw1Qz9wgZa5l7.png?f=fotoalbum_large)