[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 23:59:
[...]

Alleen adverteert ANWB exclusief Belasting/BTW, dus niet intrappen.
de uurtarieven die ze laten zien is idd zonder belasting/btw, maar het maandbedrag klopt wel en dat is incl.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 00:01:
[...]

de uurtarieven die ze laten zien is idd zonder btw, maar het maandbedrag klopt wel en dat is incl.
Ok, zou zelf nooit voor ANWB kiezen, gewoon Zonneplan of Tibber. Maar goed, weer ontopic (ja ja, zelf veroorzaakt, I know....) :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:45

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4g-nlULwct05a1f3Xr6JOtogfE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/47AiB8jD42QvKLmi0LujN768.png?f=fotoalbum_large

Jaja ik heb er weer eentje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34
Eentje? Ik denk dat er heel veel mensen die het afgelopen half jaar zijn begonnen vergelijkbare verliezen zien.

Het is een mooie les. En je gaat van niemand een goed antwoord krijgen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:17
Taro schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 23:09:
[...]

Die heb ik wel aan de DeGiro favorieten toegevoegd :)
Ik ben Rheimetall juist aan het afbouwen na een 2000% stijging.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 01:00:
[...]

Eentje? Ik denk dat er heel veel mensen die het afgelopen half jaar zijn begonnen vergelijkbare verliezen zien.

Het is een mooie les. En je gaat van niemand een goed antwoord krijgen.
Zeker maar zo nu en dan post iemand het ook. Kan ik dan toch van genieten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 01:00:
[...]
En je gaat van niemand een goed antwoord krijgen.
Sterker nog, ik denk dat als je hem the next shitcoin shilled om het mee goed te maken, dat ie daarvoor zo nog wat extra verse fiat deploy'ed.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:46

knakworst

Get more sats!

John245 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:06:
[...]

Ik ben Rheimetall juist aan het afbouwen na een 2000% stijging.
Iedereen en zijn moeder bouwde ASML ook 20 jaar geleden af want varkenscyclus enzo. Met een orderportefeuille van >5 jaar en de Europese defensie investeringen die nog gedaan moeten worden zou ik niet te snel afbouwen. Ook niet meer erin FOMO'en uiteraard, green candles chasen is bij crypto ook nooit een goed idee.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:57
Prachtig, zat vanmorgen de krant te lezen en wat blijkt, alle finfluencers zijn boeven. Het volgen levert je zelfs minder rendement rendament op dan het marktgemiddelde. Madelon werd ook nog even aangehaald met dat haar volgen je sowieso geld kost. Heerlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KX7D2jRL_I-BqaJvxnCRdWEmJkc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JvgOZHuURfZqRhtA6WSZA83j.jpg?f=fotoalbum_large

En t hele artikel mocht je je vervelen:
https://esb.nu/het-opvolg...viezen-kost-je-rendement/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 11:12
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:46:
Prachtig, zat vanmorgen de krant te lezen en wat blijkt, alle finfluencers zijn boeven. Het volgen levert je zelfs minder rendement rendament op dan het marktgemiddelde. Madelon werd ook nog even aangehaald met dat haar volgen je sowieso geld kost. Heerlijk.

[Afbeelding]

...wat zo'n beetje voor elke "infuencer" geldt.
De meesten zijn alleen maar aandachtstrekkers en aanstellers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:46:

[Afbeelding]

Je verwacht het niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
knakworst schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:41:
[...]

Iedereen en zijn moeder bouwde ASML ook 20 jaar geleden af want varkenscyclus enzo. Met een orderportefeuille van >5 jaar en de Europese defensie investeringen die nog gedaan moeten worden zou ik niet te snel afbouwen. Ook niet meer erin FOMO'en uiteraard, green candles chasen is bij crypto ook nooit een goed idee.
Kun je nagaan dat ik ASML bijna 30 jaar geleden had.

Ik bouw ook niet te snel af, maar bouw zeker niet op.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:17

koelebobes

Wen BTC €100K

Ja dat doet zeer…. ;w

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
John245 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:58:
[...]

Kun je nagaan dat ik ASML bijna 30 jaar geleden had.

Ik bouw ook niet te snel af, maar bouw zeker niet op.
Ik ken het asml gevoel :'( .

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:52
Ik wil niet nostalgisch of weemoedig doen, maar…

DIT IS UW DAGELIJKSE REMINDER OM ‘OKÉ LETS GO’ ROEPEN.

Opdat wij niet vergeten.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:15:
Ik wil niet nostalgisch of weemoedig doen, maar…

DIT IS UW DAGELIJKSE REMINDER OM ‘OKÉ LETS GO’ ROEPEN.

Opdat wij niet vergeten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-60szm-4lIyfgw-c6Icq3weAOTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oes7WhMnZv0AKRsMpcUWGiEt.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mC0tIHHIo6k38dB9V3NYSOmKW7k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r5lSkqmRFWY2pAone6a5AG0G.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:49
MrFX schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:05:
[...]

Ik ken het asml gevoel :'( .
Je kan nu in d-wave stappen, gister alleen al 40 procent en een small cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 07:49
kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:00:
[...]

+930% laatste 6 maanden zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
Ondertussen weer onder 84k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
knakworst schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:41:
[...]

Ik ben voorstander van een sterkere Europese defensie maar Duitsland kan zoveel tanks bouwen als ze willen, ze krijgen nu al geen soldaten gevonden. Tel daar bij op dat ondertussen 30 procent niet van Duitse origine is, waarvan een groot deel niet eens met vrouwen wil samenwerken (bedankt Frau Merkel) zie ik dat eigenlijk maar somber in.

Maar hee wie weet kan er nog 1000 procent bij.

(Heb geen Rijnmetaal, en ook gewoon die boot gemist)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Alpina schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:23:
[...]

Ik ben voorstander van een sterkere Europese defensie maar Duitsland kan zoveel tanks bouwen als ze willen, ze krijgen nu al geen soldaten gevonden. Tel daar bij op dat ondertussen 30 procent niet van Duitse origine is, waarvan een groot deel niet eens met vrouwen wil samenwerken (bedankt Frau Merkel) zie ik dat eigenlijk maar somber in.

Maar hee wie weet kan er nog 1000 procent bij.

(Heb geen Rijnmetaal, en ook gewoon die boot gemist)
Daarom is het ook zo lastig een benchmark te verslaan. Je moet maar net de goede bedrijfjes selecteren, eigenlijk zijn het net shitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
@John245 Dikke Redstone!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01

Coldcat

HODL

Stonks, zonnepanelen, Porsches, tanks, onderzeeërs, nukes, zilveren munten, goud… men is aan het diversificeren.

Moon soon!

Wat met al die meuk te doen? WW3? Min plaats van lambos in Reinmetal tanks op de SC BBQ?

[ Voor 42% gewijzigd door Coldcat op 15-03-2025 12:05 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
Hadden jullie trouwens gelezen dat Musk de pijn begint te voelen en de tarieven heel voorzichtig ter discussie te stellen? Canada heroverweegt nu ook de aankoop van f35’s gezien de agressieve houding van de VS. Dit begint ze echt serieus te back-firen.

Tijd om de tarievenoorlog af te zwakken en dat iedereen weer in risk-assets durft te stappen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Nog even en we gaan alles verkopen en het hebben over het bouwen van bunkers & het aanleggen van noodvoorraden.

Kom op mensen koop gewoon een beetje BTC!
goed weekend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hey guess what......Ik heb weer satjes bij :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Coldcat schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:01:
Stonks, zonnepanelen, Porsches, tanks, onderzeeërs, nukes, zilveren munten, goud… men is aan het diversificeren.

Moon soon!

Wat met al die meuk te doen? WW3? Min plaats van lambos in Reinmetal tanks op de SC BBQ?
Haha ik zat ook al naar die Homewizard accu te kijken, scroll ik even door de pagina’s loopt Taro daar ook te posten 😂

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik wacht nog met instappen.

Ja, in theorie krijgen we nog een nieuwe ath ergens Q3/Q4 van dit jaar. En in een normale wereld zou ik hier best op inzetten.

Maar door de geopolitieke ontwikkelingen de laatste tijd ben ik er niet zo zeker van. Trump is offtopic. Maar we kunnen niet ontkennen dat de politiek veel invloed heeft op crypto nu.

Ook verliep deze cycle tot nu toe elke keer wat voor op schema. De bullrun begon wat eerder en de oude ath werd maanden "te vroeg" gebroken.

Het is dus allemaal wat onzeker. Ik probeer goed op de hoogte te blijven van geopolitieke ontwikkelingen om zo goed een instapmoment te timen.

Dat instappen zal voor mij toch weer gewoon Bitcoin zijn. Dat is waarvan ik uiteindelijk het meeste vertrouwen heb dat het weer dikke gains zal geven. Maar dat kan dus nog maar zo nog een jaar duren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:00:
Pas je wel een beetje op? +40% (of eigenlijk zelfs +930% zoals @VHware zegt) zijn natuurlijk prachtige percentages, zeker voor stonks. Nu nog instappen nadat ze bullish nieuws hebben gepubliceerd voelt wel een beetje als green candles chasen zonder te weten wat ze daadwerkelijk doen of waarom je erin wil investeren. Hopelijk heb je met dat soort percentages nu op z'n minst je inleg eruit gehaald? :)

In die zin heeft @John245 wel een klein beetje een punt toen hij afgelopen week een lijstje plaatste van dingen die je zou kunnen uitzoeken voordat je ergens in investeert. Zeker met dit soort kleine, relatief onbekende quantum stocks. Ik heb al eerder verteld hier dat beweringen over "quantum doorbraken" vaak direct in twijfel worden getrokken door andere wetenschappers. Dat was naar aanleiding van Microsoft die hun "doorbraak" iets te rooskleurig had afgeschilderd in de media. Er zit iets teveel hype op het onderwerp waardoor allerlei commerciële bedrijfjes - die baat hebben bij bullish nieuws - van alles publiceren puur om in de aandacht te komen.

Dat betekent natuurlijk niet dat je niet kan investeren in dat soort bedrijven of een gokje kunt wagen. Maar D-wave zomaar aan anderen gaan adviseren puur "omdat het net +40% heeft gedaan" zonder ook maar iets te weten over waarom het aandeel omhoog is gegaan, klinkt niet zo handig. Want, je raadt het al: ook in dit geval is er serieuze twijfel of D-Wave überhaupt wel een doorbraak heeft geboekt: https://www.newscientist....antum-computer-supremacy/ .

Die 900% kan er ook zo weer afvliegen als doordringt dat ze toch ongelijk hadden of de boel hebben belazerd voor publiciteit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:04:
Hadden jullie trouwens gelezen dat Musk de pijn begint te voelen en de tarieven heel voorzichtig ter discussie te stellen? Canada heroverweegt nu ook de aankoop van f35’s gezien de agressieve houding van de VS. Dit begint ze echt serieus te back-firen.

Tijd om de tarievenoorlog af te zwakken en dat iedereen weer in risk-assets durft te stappen 😉
Hij voelt de pijn van een wereldwijde "boycott" op Tesla's. In Duitsland en Australië bijvoorbeeld zijn de verkopen in Q1 met 70% afgenomen.

Vandaar ook dat Trump afgelopen week reclame zat te maken voor Tesla.

Het staat volgens Trump los van de keuzes van importheffingen. Hij gaat z'n eigen weg. Zelfs de WSJ, de financiële krant van Rupert Murdoch, noemde dit beleid het domste ooit.

Maar Trump is zelfs hier niet gevoelig voor. Voor hem zijn de importheffingen een middel om andere landen te chanteren. Dit kan nog maanden doorgaan.

De neergaande koersen in de markten daar zijn tot nu toe grotendeels het gevolg van de onzekerheid die is gecreeerd. De werkelijke gevolgen van de importheffingen op de economie en markten moeten nog komen...

Mand

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hier eindigen de onderwerpen politiek, Tesla's, zonnepanelen, etc.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hier weer on-topic: crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:52
Guere schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:46:
[...]

Er zit iets teveel hype op het onderwerp waardoor allerlei commerciële bedrijfjes - die baat hebben bij bullish nieuws - van alles publiceren puur om in de aandacht te komen.
Insert .com, BI, kennis management, Web 2.0, blockchain/NFT meme.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 18:26
@Taro je onderschrift is offtopic, kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Guere schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:46:
[...]

Pas je wel een beetje op? +40% (of eigenlijk zelfs +930% zoals @VHware zegt) zijn natuurlijk prachtige percentages, zeker voor stonks. Nu nog instappen nadat ze bullish nieuws hebben gepubliceerd voelt wel een beetje als green candles chasen zonder te weten wat ze daadwerkelijk doen of waarom je erin wil investeren. Hopelijk heb je met dat soort percentages nu op z'n minst je inleg eruit gehaald? :)

In die zin heeft @John245 wel een klein beetje een punt toen hij afgelopen week een lijstje plaatste van dingen die je zou kunnen uitzoeken voordat je ergens in investeert. Zeker met dit soort kleine, relatief onbekende quantum stocks. Ik heb al eerder verteld hier dat beweringen over "quantum doorbraken" vaak direct in twijfel worden getrokken door andere wetenschappers. Dat was naar aanleiding van Microsoft die hun "doorbraak" iets te rooskleurig had afgeschilderd in de media. Er zit iets teveel hype op het onderwerp waardoor allerlei commerciële bedrijfjes - die baat hebben bij bullish nieuws - van alles publiceren puur om in de aandacht te komen.

Dat betekent natuurlijk niet dat je niet kan investeren in dat soort bedrijven of een gokje kunt wagen. Maar D-wave zomaar aan anderen gaan adviseren puur "omdat het net +40% heeft gedaan" zonder ook maar iets te weten over waarom het aandeel omhoog is gegaan, klinkt niet zo handig. Want, je raadt het al: ook in dit geval is er serieuze twijfel of D-Wave überhaupt wel een doorbraak heeft geboekt: https://www.newscientist....antum-computer-supremacy/ .

Die 900% kan er ook zo weer afvliegen als doordringt dat ze toch ongelijk hadden of de boel hebben belazerd voor publiciteit.
Eens hoor, maar het was als een voorbeeld van iets wat nu in de fase zit van waar asml ooit begon, maar uiteraard geen garanties

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 13:33:
[...]

Eens hoor, maar het was als een voorbeeld van iets wat nu in de fase zit van waar asml ooit begon, maar uiteraard geen garanties
Ik ken een crypto muntje precies in die fase.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M28aH2ngPY4sj6t2KWVeUaJFJ3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iRjLAAZtvv4H9gCZH87AKMI.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:26
knakworst schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 13:56:
[...]

Ik ken een crypto muntje precies in die fase.

[Afbeelding]
Fartcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Klein overzichtje van de laatste 90 dagen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Sn9vhddagwgnMnOEMyDmtHmW1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAJGXcDBAm9X3DkjulA1Pjja.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:51:

[Afbeelding]
En BTC is het gemiddelde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
kbuntu schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:51:

[Afbeelding]
Dikke IP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Blijft zelfs sterk nadat ik verkocht had. I love die nieuwe listings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:27

Darrell

Fiat moonboy

John245 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 15:37:
[...]

Blijft zelfs sterk nadat ik verkocht had. I love die nieuwe listings.
Dat is toch ook het hele idee? Verkoop je, stijgt het door. Hodl je, ga je rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Darrell schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:15:
[...]

Dat is toch ook het hele idee? Verkoop je, stijgt het door. Hodl je, ga je rekt.
Ik ben heel goed in verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2YF4HTeV6vnvofJMsvCkxxdt24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsTmW991BBjSnnQVKTs2L6p4.jpg?f=fotoalbum_large

Qubic’s netwerk gaat ook monero minen binnenkort, begint al goed zo LFG 😀🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
zenith schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:35:
[Afbeelding]

kun je van de winst al een Porche kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:30
zenith schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:35:
[Afbeelding]

Ik sta nog steeds op -89% zie ik, oftewel, mag nog zo'n 900% stijgen voor ik break even sta.
Sorry, ben dus niet zo bullish als jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
John245 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:45:
[...]

kun je van de winst al een Porche kopen?
Wat beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
DaWayne schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:46:
[...]

Ik sta nog steeds op -89% zie ik, oftewel, mag nog zo'n 900% stijgen voor ik break even sta.
Sorry, ben dus niet zo bullish als jij
Ik heb op 0.0000071 wat btc winst erin gestort, sta dik in de plus. Maar je moet gewoon wachten tot 2027 met deze coin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-09 11:50
zenith schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:49:
[...]

Ik heb op 0.0000071 wat btc winst erin gestort, sta dik in de plus. Maar je moet gewoon wachten tot 2027 met deze coin.
Ja shitcoins stijgen alleen maar in waarde gedurende de jaren. Als het niet 2027 is dan wel 2031 en anders verplaatsen we de doelpalen wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Ben benieuwd wat je ga kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Koop die auto. 2 jaar een shitcoin holden (respect) is vrij lang, kan altijd met een kleinere bag :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

John245 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 17:59:
[...]

Ben benieuwd wat je ga kopen.
Shitcoin… 2 jaar…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teS1pMJX2wcT646T2FcoU91Y_3I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CVmG9JQzlBsfpbkFIkkEjrvS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Lets go @koelebobes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nogal een statement! Vertel op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 19:52:
[...]

Nogal een statement! Vertel op!
knip, Kwetsend en op de man

[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 15-03-2025 20:26 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:17:
[...]

[mbr]knip, Kwetsend en op de man[/mbr]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MSWeQ5Lz1rxdA5mKS0Nlvj43Ng=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mSt3NSUr0uunm9e3mB7YuWnB.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:17:
[...]

[mbr]knip, Kwetsend en op de man[/mbr]
Is Tom Tom nou met zichzelf in gesprek?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:31:
[...]

Is Tom Tom nou met zichzelf in gesprek?
Even de picking order goed zetten, anders stijgt het hem naar zijn hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:33:
[...]

Even de picking order goed zetten, anders stijgt het hem naar zijn hoofd :D
Dat is wel heel erg op de man spelen. De nieuwste mod is altijd degene die nog het minst weggekrast heeft en de goodwill aan zn kant heeft.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gemod zonder gerapparteerd te worden, het kan allemaal. De mod is denk ik een zure Porsche maxi. Kan zijn geld beter in BTC steken, rendeert veel beter dan zo'n apparaat wat maar afschrijft en waarvan je nog maar moet afwachten wanneer ie eindelijk Nederland in mag worden gevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:35:
Gemod zonder gerapparteerd te worden, het kan allemaal. De mod is denk ik een zure Porsche maxi. Kan zijn geld beter in BTC steken, rendeert veel beter dan zo'n apparaat wat maar afschrijft en waarvan je nog maar moet afwachten wanneer ie eindelijk Nederland in mag worden gevoerd.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:35:
Gemod zonder gerapparteerd te worden, het kan allemaal.
Ik vind het wel luxe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:16
Slecht nieuws voor KAITO bezitters.
We have identified irregular activity in multiple wallets linked to Kaito AI. Our team is actively investigating to assess the potential impact.

Initial reports suggest that a percentage of the token supply may have been compromised.
https://x.com/KaitoAI/status/1900993908026286089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
“Percentage” - lekker dubieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:16
Het nieuws gaat nu rond dat het X account gehackt was. De post is ook weggehaald.
De koers heeft zich inmiddels weer herpakt.

Nooit saai met crypto. Zelfs niet in het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

444k soon

IYKYK

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Omg ETH is weer groen

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3vrQHvajO81fibVlTkETqHEMAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nV3aYZDPRf1lvhrmOkEzITnn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpPsybP7L4BMVnx95JXYhcFYd5c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1EYX9mOm852JYkZmyiaLWIsQ.gif?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 15-03-2025 23:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
GM, Copy/paste van X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2pd8G6YAtrkbRCzzDt0hv0Cw3lw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MwdPDvdkjmUtgJVFr15rEKmD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Zitten wij met die paar euro moeilijk te doen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9gn5pN7DW8rycQytsLL3wwwKYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LhEvj2ZJyMZDytvxqtyucDMK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
Hoge verwachtingen op dalen duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
kbuntu schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:19:

[Afbeelding]
Als je dit als particulier van plan bent, dan is een waarschuwing hier wel op zijn plaats:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-T0e7-9owfkFZXEJsMFAh8phA8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AJkeikoM4PhNtxxLlDaOk2g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• John245
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 11 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
John245 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:14:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 11 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
522 zijn de weken neem ik aan? En gooi je dan zelf fiat erin tot bedrag X als de waardes dalen?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik moet nog kijken 🥵🥵🥵

Ontzettend veel zin in

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Fijn! 😏

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLHHxMKpJVzoyD_BDcXWrYBp_XQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OCtUtytn2gqi0hY29GNtplV6.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
ByteMe_ schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:37:
[...]

522 zijn de weken neem ik aan? En gooi je dan zelf fiat erin tot bedrag X als de waardes dalen?
Inderdaad 522 weken.

Indien de waarden dalen gooien we er inderdaad fiat in tot bedrag X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
kbuntu schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:19:

[Afbeelding]
inmiddels in de plus. Je kan moeilijk verwachten nooit rood te staan als je een leverage positie inneemt. Al vind ik de entree price een matige keuze.

Mijn short doet het nog prima, ik verwacht nog wel even een daling tot mijn eerste tp op 83.6xx.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo te zien ben je niet de enigste met een short. Wat een shitshow weer.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
sh4d0wman schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:08:
Zo te zien ben je niet de enigste met een short. Wat een shitshow weer.
Buy the dip?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Wanneer crypto great again?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LI9He2oTi6LFEeiML2GrofzoWCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqo2qLmRsxr1t36yfocOAS5Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen idee, zie ook niets in je plaatje mbt crypto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 11:12
Make China great again!!! _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@murphydrz kan hun stockmarket nog zo'n dikke moon doen .... het blijven Porsche rijders. :*)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVaHdpqxstFbWHBpTXQJM_C93OyuL3lV_jQw&s

Wen bull? Ik trek de beer niet. Veel te stil hier.

Edit: @Kol Nedra hij begon optimistisch :D Hoe is het met die dodo welke XLM ofzo kocht? Staat ook *wat* in de min denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door sh4d0wman op 16-03-2025 14:42 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLUqyh2Bx3aqq0CFLr7eXZWhpCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JOIiiTUvtEHuO5nBh5dOs3Nk.png?f=fotoalbum_large

Hier de video :7

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Dude. Zit wel echt wat drek tussen. Tsja, weet nou niet of ik het dapper of niet moet vinden dat hij dit deelt. Hij heeft wel echt een classic buy high gedaan, zonder fully fledged altcoin season komt dit absoluut niet meer goed deze cycle.

Hehe sommige van die comments eronder zijn wel vermakelijk. Van "omg so rekt" tot "Bankruptcy tutorial 101" :D

[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 16-03-2025 14:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Als Michael nog maar met zulke bedragen speelt dan zal ie toch snel op zoek moeten naar een betaalde baan lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Gelukszoekr schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:52:
[...]

Als Michael nog maar met zulke bedragen speelt dan zal ie toch snel op zoek moeten naar een betaalde baan lijkt mij
Of hij is minder stupide dan ik dacht. Wellicht is dit zijn high risk deel van zijn pf(crypto) en zit de rest in andere beleggingen. Ik hoop het voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eén troost, box 3 belasting kan hij goed onderbouwd bezwaar tegen maken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 19:37
Geloof er niks van.

Laat dan gewoon je account zien als je transparant wil zijn, nu zijn het een paar getallen in een spreadsheet.

Sowieso geloof ik niet dat je 0% BTC hebt als je langer dan 1 cycle meedoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
Nu lijkt het nog -50%, omdat hij blijkbaar nog wat nieuwe drek gekocht heeft, die laatste paar coins. De rest heeft al -70% gedaan zo te zien, sinds zijn aankoop.

-edit ik kijk niet goed, het is allemaal gedaald

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ronman op 16-03-2025 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-09 19:40
Het wordt intussen best rustig hier in de SC. Langzaam maar zeker kan ik alles weer bij-lurken. Voorheen had je in een dag meer dan 50 pages gemist, niet te doen gewoon.

Nog even en we kunnen het over de BBQ gaan hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door WarsemaW op 16-03-2025 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:05:
Geloof er niks van.

Laat dan gewoon je account zien als je transparant wil zijn, nu zijn het een paar getallen in een spreadsheet.

Sowieso geloof ik niet dat je 0% BTC hebt als je langer dan 1 cycle meedoet.
Huh? Dat was toch juist zijn ding: alles in altcoins en geen BTC meer? Hij had wel Bitcoin maar medio 2024 wisselde hij alles naar altcoins omdat hij ervan overtuigd was dat altseason zou uitbreken waarin alts BTC massaal zouden outperformen.

Wellicht dat hij nog wel andere crypto holdings heeft, maar zijn hele influencer fout was juist dat hij volledig in alts ging en al z'n BTC verkocht.

Edit: moon! Iemand doet ff een market buy ofzo :')

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 16-03-2025 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
rare naald omhoog zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En weer omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een naald

Pagina: 1 ... 154 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!