Pinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:35:
Deze cycle ga ik nooit meer vergeten gelijk ook de ergste van ze allemaal ondanks dat we een nieuwe top hebben neergezet, grotendeels toch te danken aan Trump, #ellende
Ik hoop mn restje nog in de plus te kunnen verkopen en dan kom ik wel terug in de beer

zo bijzonder is het allemaal niet, eigenlijk alle cycles hiervoor waren net zo bizar. 20x china ban en unban, Korea ban, silkroad inbeslag name, Duitsland sell, mtgox, btc-e, cryptsy, finix hak, FTX, pump dump shit elon, printer aan uit, covid crash etc. Echt geloof me maar, dit is totaal niet bijzonder. Ook marcro niet. Eigenlijk elke eerste maanden van nieuwe president is het alle kanten op en meer down dan up.
Uiteraard staat trump wel eenzaam aan de top kwa bullshit en shady moves. Maar over een jaar is dit niets, en is iedereen dit al lang weer vergeten. Probeer echt gewoon ff uit te checken als je het hier zwaar mee hebt. Mocht je dat niet willen, zet de charts op de monthly en hang achterover.
Trump is gewoon bezig met een narritive om knetters hard helikopter geld en lage rentes te verkopen aan de mensen. Is niet de 1e keer dat ie die kaart trekt.