[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 252 Laatste
Acties:
  • 931.013 views

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 16:32
Deze cycle ga ik nooit meer vergeten gelijk ook de ergste van ze allemaal ondanks dat we een nieuwe top hebben neergezet, grotendeels toch te danken aan Trump, #ellende

Ik hoop mn restje nog in de plus te kunnen verkopen en dan kom ik wel terug in de beer ;w

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23:22
Afbeeldingslocatie: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png

Die voelen we hier volgens mij ook, dat is wel aan het sentiment te merken. :(

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:26

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:37:
[Afbeelding]

Die voelen we hier volgens mij ook, dat is wel aan het sentiment te merken. :(
En da's maar 1x per dag ge-update haha

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23:22
tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:38:
[...]

En da's maar 1x per dag ge-update haha
Ouch dit is van 16 uur geleden idd...

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-12 16:20

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

lekker dan, wil je cryptos opnemen bij Bitvavo zit er een 'beveilingsstap' met controle tussen die 2 dagen kan duren...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Jaja ik heb er weer eentje @Guere
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sMUbNIUNysVo3PzXyvALwZ6NrI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kajvGHotpXzMoQe5pdiu7Ayc.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Coldcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:33:
Waarom nog crypto?

Of je wordt genaaid door een Exchange. Of je zet het in een cold wallet en bepaald die bolle of z’n vriendjes zakgeld krijgen of niet.

Deze markt heeft al m’n vertrouwen verloren.
Niet zo'n korte termijn denkbeeld hebben man.
Aan alle waanzin komt ooit een eind. En als je denkt dat Bitcoin dit niet kan overleven, stap je uit en heb je er ook nooit in geloofd imo.
Als je denkt dat dit ruis is, blijft je zitten, koop je bij als andere fearful zijn en sluit je je apps af.

Of heb je het puur over crypto, ipv Bitcoin?

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 04-03-2025 16:49 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-12 23:29
YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:30:
Jezus, goed moment om mod te worden, gaan we uitgerekend vandaag full political :+

Probeer het een beetje binnen de perken te houden zou ik zeggen zonder meteen aan de modbreaks te beginnen. Er is zeker een link met crypto dus daar kan het prima over gaan maar laten we niet gaan discussiëren over de verschillende legers en andere (vooral) geopolitieke zaken.
Gelijk aan het werk jij 🤣.

• gebruikershaes
Whoops. Zo zie je maar. Never let your guard down.

• Guere
  • Laatst online: 23:27
Jezus die is ook gelijk heel erg, if true :') Hoe kan je zo dom zijn.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
Coldcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:33:
Waarom nog crypto?

Of je wordt genaaid door een Exchange. Of je zet het in een cold wallet en bepaald die bolle of z’n vriendjes zakgeld krijgen of niet.

Deze markt heeft al m’n vertrouwen verloren.
Ik ben er ook helemaal klaar mee. De grote schuldige ben ik zelf door in maart 2024 geen winsten te nemen. Of ten minste mijn winsten om te zetten naar Bitcoin. Met de vinger naar alleen Trump wijzen heeft geen zin. Dat is echt een zwaktebod. Voordat Trump er was hebben de memes en pump.fun alles verpest. Dat Trump vanaf 1 januari de boel extra aan het kapot maken is staat daar los van. Je kan ook nooit naar iemand anders wijzen als je zelf op de buy en sell knop drukt. Eigen keuzes zijn daarin altijd bepalend. En die hebben voor mij en velen verkeerd uitgepakt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Vandaag trouwens tot de conclusie gekomen dat je zonder crypto ook REE kt kan gaan…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acI19_K4csfgq0ZbIvZTxk6jRZ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uI29DPaetGSQvDP4Eiicefh8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgtA27JEf2zLa5SznEuuwQToGjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hlx9U2ZiyIhr4boHlZpdtm4q.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:05
Denk dat er wel waarde aan zit, ik neem het even mee naar achteren.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:45:
Vandaag trouwens tot de conclusie gekomen dat je zonder crypto ook REE kt kan gaan…

[Afbeelding]

[Afbeelding]
REE-stuk?

Klopte situatie. Ik kan er altijd slecht tegen als dat gebeurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 04-03-2025 16:48 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
De aandelenmarkt van 1900 tot nu ongeveer. Ik zou zeggen spot de tweede wereld oorlog. Boodschap: veel gebeurtenissen zijn in het licht van de aandelenmarkt ruis -> HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3xs5XqIDV-Fv370KJp_8j6RWns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GkfNXDaBx2lseOe8ieSILjj.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:44:
[...]

Ik ben er ook helemaal klaar mee. De grote schuldige ben ik zelf door in maart 2024 geen winsten te nemen. Of ten minste mijn winsten om te zetten naar Bitcoin. Met de vinger naar alleen Trump wijzen heeft geen zin. Dat is echt een zwaktebod. Voordat Trump er was hebben de memes en pump.fun alles verpest. Dat Trump vanaf 1 januari de boel extra aan het kapot maken is staat daar los van. Je kan ook nooit naar iemand anders wijzen als je zelf op de buy en sell knop drukt. Eigen keuzes zijn daarin altijd bepalend. En die hebben voor mij en velen verkeerd uitgepakt.
Maar zo erg is het toch nog allemaal niet? Ik ken niet helemaal je backstory (hoef je ook niet hier te delen, per DM mag ook als je het uberhaupt wil delen)?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 20:39

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jij hebt tenminste fancy eten gefikst

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Het is acteren met de informatie die er op die momenten was. Dat is anders dan de info die we nu hebben.

• Vis
  • Nu online

Vis

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een echte ree(t) cut

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:44

Aeronaut

PF sinds TOP '24

hartslag op de 5m.. is bitcoin levend?

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
kbuntu schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:48:
De aandelenmarkt van 1900 tot nu ongeveer. Ik zou zeggen spot de tweede wereld oorlog. Boodschap: veel gebeurtenissen zijn in het licht van de aandelenmarkt ruis -> HODL

[Afbeelding]
Is Bitcoin een aandeel? Of goud? Of digitaal goud?

ZE GREAT ROTAZION

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
superduper schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:39:
lekker dan, wil je cryptos opnemen bij Bitvavo zit er een 'beveilingsstap' met controle tussen die 2 dagen kan duren...
Geen masterkey die je erin kan gooien zoals bij Kraken? Heb ik expres nu toegevoegd vanwege dit.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• gebruikershaes

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Meenemen op de bbq. Hoef je i.i.g. geen geld aan vlees te besteden komende tijd.

• Pinsa
[...]

Eens dat je zelf op de buy en sell drukt maar de markt is nog nooit zo gemanipuleert als de laatste tijd daar kun je lastig tegen aan traden. Trump gaf de laatste steek en ik heb er ook zelf naar gehandeld. Gelukkig is het alleen nog geld wat we kwijt zijn en niet erger. Valt me wel op dat men hardleers is en het toch nog steeds wil proberen, de rug toe keren zou beter zijn, eventueel terug komen in een echt bearseason.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:48:
[...]

Jij hebt tenminste fancy eten gefikst
Hier zou ik eerst anders op REEageren, maar eerlijk is eerlijk. Kreeg eerder Bambi vibes toen het mij overkwam, zullen de medicijnen zijn maar werd er gewoon emotioneel van.

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:48:
[...]

Maar zo erg is het toch nog allemaal niet? Ik ken niet helemaal je backstory (hoef je ook niet hier te delen, per DM mag ook als je het uberhaupt wil delen)?
Ik heb vanaf maart 2024 veel meer dan een ton aan virtuele winst zien verdampen. En sinds november was ik behoorlijk onderweg om alle virtuele winst terug te krijgen. Maar ook dat is inmiddels gehalveerd. :) Die plus 10% die ik zo nu en dan pak doet daar helemaal niets aan haha. Ik vergelijk het vooral met 2021. Toen moest ik echt mijn best doen om het te verprutsen. Nu denk je alles beter te doen en toch het plan weer mislukt. Want dat is het gewoon. Hodlen door de correcties heen met shitcoins was nu gewoon not done. (Er zijn altijd mensen met net de juiste shitcoin zoals Solana die ze voor 15 dollar hebben opgepikt.) Ik had ook gewoon twee Bitcoin kunnen halen samen met @Gelukszoekr. Maar ik vond 16k nog iets te hoog. :+ Dan was het verhaal natuurlijk succesvol geweest. :)

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12 10:57

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pff shit man, arm beestje. Z'n moeder was ie al kwijt heb ik op TV gezien...

• zwembroek
Skrunsies schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:56:
[...]

Hier zou ik eerst anders op REEageren, maar eerlijk is eerlijk. Kreeg eerder Bambi vibes toen het mij overkwam, zullen de medicijnen zijn maar werd er gewoon emotioneel van.
Is ook zielig man. :) Ik zou hem zelf ook niet gaan opeten. Zou het wel hypocriet bij de slager kopen dat wel.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
[...]

Ach ja.. we zijn ook voor de gek gehouden dat het dit keer wederom niet different zou zijn. Toch wel dus. Het was trouwens in 2021 ook al different.

Mij bedoeling was om deze run volledig uit te stappen, helaas niet gelukt.. ik hoop op een laatste kans.

Zero.

• zwembroek
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:04:
[...]

Ach ja.. we zijn ook voor de gek gehouden dat het dit keer wederom niet different zou zijn. Toch wel dus. Het was trouwens in 2021 ook al different.

Mij bedoeling was om deze run volledig uit te stappen, helaas niet gelukt.. ik hoop op een laatste kans.
Ik hoop met je mee. Teveel tijd verprutst ook.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:07:
[...]

Ik hoop met je mee. Teveel tijd verprutst ook.
Hopen op wat greater fools en dan snel deze zogenaamde markt verlaten.

Zero.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:38
Met alle berichten hier zitten we in capitulation fase.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
DJ-Promo schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:08:
dag is nog niet om, benieuwd naar de daily close

nothing stops this train

• zwembroek
Distributie fase.

• Vis
  • Nu online

Vis

Echt hè.. laten we deze er nog maar eens in gooien dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULa-F1zwQwb9bdPd0vCLaAsubWU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/F4w6c6kkcEZmRSfvjyTfxIF8.gif?f=user_large

35% dips zijn natuurlijk gewoon normaal in een bullmarkt.. dus this time is nog zeker niet different!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25
Het ligt eraan waar The Orange Man mee komt, 10% up or 10% down.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• zwembroek
Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:11:
[...]

[Afbeelding]

35% dips zijn natuurlijk gewoon normaal in een bullmarkt.. dus this time is nog zeker niet different!
_O- Ja in een bullmarkt wel. Wat er nu gebeurt is verre van normaal.

• zwembroek
Straks is het 60%. En dan is het nog steeds een gezonde correctie zeker.

• kazzzdafke
  • Laatst online: 00:25
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:21:
[...]

Wij kunnen niet zonder de USA simpel zat. Het leger van Europa is niets.
Dat is niet volledig waar.. We hebben geen goeie luchtafweer. De rest moet opgeschaald worden, maar het is niet zo dat als ze morgen aan de deur kloppen EU enkel pang pang kan zeggen.

Never ever financial advice...

• Jumpman
Ik ben nog steeds positief, de mensen met nog geld kunnen bijna nergens heen straks met hun investeringen. Aandelen koersen onder druk, goud onbetaalbaar, handelstarieven, vastgoed wereldwijd ook niet altijd je van het. Gematigd inkopen op DCA of VCA kan geen kwaad. Ik zou wel de Trump storm op korte termijn nog even afwachten als je nieuw moet instappen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 04-03-2025 17:16 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:11:
[...]

[Afbeelding]

Helemaal mee eens met de dip. Erna verwacht je een sterk herstel.

Nu was er een fake pump naar $95k en daarna dump zonder reactie. Als een lepel die in de Brinta valt… nog geen rimpeling.

Voor mij persoonlijk is dat een waarschuwing dat dit geen ‘tijdelijk’ dip was. Kan best een nieuwe range ontstaan hier.

Het gevaar is dat als we langzaam wegzakken en de beat gestart wordt het er echt niet mooi uitziet. Risk /reward lijkt me nu noodzaak je niet op te blazen met hopium. Er is inderdaad enorm veel fear. Echter een hoop optimisme tegelijkertijd.

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-12 08:45

Muzzy

Aan het dieken

DCA'en guys, over 3 weken heb je spijt dat je niet hebt gekocht.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
Jumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:12:
10% up followed by 10% down :D

The only easy day is yesterday.

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
Jumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:12:
Zal ik een voorzetje doen. Canada dreigt de stroom af te sluiten naar de VS, de VS ziet dit als verklaring van oorlog en komt een 3-daagse interventie. Dus 10% eraf...

• kazzzdafke
  • Laatst online: 00:25
Ik weet het toch niet, in deze markt, áls we omhoog gaan, hoe we dat 94-96k-niveau gaan doorbreken met iedereen die constant gerekt wordt.

’t Zal echt de retail zijn die de knop van “WTF is deze oranje manipulatie?” moet omdraaien om nog mee te gaan in de FOMO en hun centen erin te steken. Dan hopen dat die push rap voorbij dat niveau gaat. Anders zie ik retail niet meer snel verdienen, maar enkel nog de marketmakers.

Never ever financial advice...

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:57:
[...]

Deze kan nog wel pijnlijk worden :+
Congrats (of niet?), 🙌😀

[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 04-03-2025 17:23 ]

• Jumpman
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:59:
[...]

Ik heb vanaf maart 2024 veel meer dan een ton aan virtuele winst zien verdampen. En sinds november was ik behoorlijk onderweg om alle virtuele winst terug te krijgen. Maar ook dat is inmiddels gehalveerd. :) Die plus 10% die ik zo nu en dan pak doet daar helemaal niets aan haha. Ik vergelijk het vooral met 2021. Toen moest ik echt mijn best doen om het te verprutsen. Nu denk je alles beter te doen en toch het plan weer mislukt. Want dat is het gewoon. Hodlen door de correcties heen met shitcoins was nu gewoon not done. (Er zijn altijd mensen met net de juiste shitcoin zoals Solana die ze voor 15 dollar hebben opgepikt.) Ik had ook gewoon twee Bitcoin kunnen halen samen met @Gelukszoekr. Maar ik vond 16k nog iets te hoog. :+ Dan was het verhaal natuurlijk succesvol geweest. :)
Dit herken ik wel. In 2017 toen BTC naar $17k ging winst gepakt in december 2017. Een deel gelukkig naar fiat gezet, maar ook veel winst door het putje gegaan door slechte projecten en/of timing. Sinds 2021 bekijk ik alles meer met een 'helicopter view' en je kan nog steeds verkeerde beslissingen maken, maar niet meer op de long term. Het zijn nog wel eens short term dingen die net niet je sell order halen en dan is het gewoon of verlies pakken of uitzitten. Maar long term staat hier gelukkig tegenover. Maar long term is gewoon saai en dat is wat onze generaties slecht trekken, bijna iedereen heeft een korte aandachtsspanne en weinig geduld. Elimineer dat..

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:13:
Straks is het 60%. En dan is het nog steeds een gezonde correctie zeker.
Straks is straks...

Voor nu nog te vroeg om te concluderen dat we niet in een bullmarkt meer zitten tot het tegendeel bewezen is.

Slagter zegt het altijd mooi:

Elke bearmarkt begint met een correctie, maar niet
iedere correctie is het begin van een bearmarkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Vis op 04-03-2025 17:35 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:09
Goed gewerkt mannen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acdxZTRIzFyvbU6f2mduFiHdnDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g57igE0sZTkRQUt6NIGreNoC.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:59:
[...]

Ow ja dat is wel zuur ja

• Moiety
Ik ga maar eens één van deze shitcoins kopen, denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGmC-4M8nCiBjkRQPSr6vgxqWos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VDHaj4HB3erVC4XaUMsYntN5.jpg?f=fotoalbum_large
Ow wacht… ik heb ze allemaal al

[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 04-03-2025 17:45 ]

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Moiety schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:39:
[Afbeelding]
Je bent PI vergeten

• Moiety
Oeps, verouderd lijstje

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 17:39
Ik vind het wel een bijzonder schouwspel vanaf de zijlijn. Vanmiddag alles verkocht en wat verlies genomen, niet veel maar goed. Hele economie gaat zo kapot. Straks maar eens zien of en hoe ik opnieuw ga instappen.

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12 02:01
Nu ik mijn Ledger aan het legen ben en mijn zakjes altcoins verkoop die ik onnodig lang heb gehouden, wilde ik jullie niet onthouden van mijn poor life decisions.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkNz3zS5xgHb79c2tY8O5Fb6eKA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K96zoQayqpjBqy8lTftlaq5p.jpg?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Moiety schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:39:
[Afbeelding]
Ow wacht… ik heb ze allemaal al
<3 O+ <3 DigiByte... daar begon het voor mij mee. Mijn eerste crypto-liefde. <3 O+ <3

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Vis
  • Nu online

Vis

Coldcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:16:
[...]

Helemaal mee eens met de dip. Erna verwacht je een sterk herstel.

Nu was er een fake pump naar $95k en daarna dump zonder reactie. Als een lepel die in de Brinta valt… nog geen rimpeling.

Voor mij persoonlijk is dat een waarschuwing dat dit geen ‘tijdelijk’ dip was. Kan best een nieuwe range ontstaan hier.

Het gevaar is dat als we langzaam wegzakken en de beat gestart wordt het er echt niet mooi uitziet. Risk /reward lijkt me nu noodzaak je niet op te blazen met hopium. Er is inderdaad enorm veel fear. Echter een hoop optimisme tegelijkertijd.
Wat is erna?

In 1 dag? 1 week? Of na 1 maand?

Jij concludeert dat het herstel al geweest had moeten zijn.. ik denk dat dit nog wel een week minstens kan duren voordat er een herstel is. En dat is toch oke?

Er hoeft maar iets te gebeuren en het sentiment maakt weer een U bocht.. dit topic is daar een mooi voorbeeld van.

• Moiety
Hoe word je een crypto miljonair?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJRLyNQwj_9z5ZuYLLrK6Sa_apo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GAn5mSJIuqsikRrAz8HADQSV.jpg?f=fotoalbum_large
Je start als een miljardair!

• Pinsa
En Move ook in Trump zijn PF

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22-12 19:05

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/D_2zPgl9ysQ/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLBoBN0HXHAZRoDDhyLbNEbPBd9LxA

Wel weer een paar ASML in de tas op 660.

@YES gefeliciteerd. Je was laatste tijd al meer charts aan het posten. Is dat dus de weg naar een rode naam?

Geen goede afspiegeling van dit forum. Ik heb graag ook een mod die zich richt op memes en afzeiken van shitcoins. :+

[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-03-2025 18:21 ]

• Darrell
  • Laatst online: 08:18

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:06:
[...]

Nou nou nou, @tomtom901 toch! En dat van diegene die in het begin om lievere memes vroeg omdat ik grapjes over je vrouw maakte! :o
Nou inderdaad. Binnen een dag meten met 2 maten en @YES moddereter maken.

Tijd voor een pittig gesprek. Waar is @Taro ?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
LTC bijna bij de $91, let's goo!!

nothing stops this train

• Pinsa
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:23:
LTC bijna bij de $91, let's goo!!
Sommige alts zijn weer aant recoveren, ik lees net dat Zelensky het wil bijleggen met Trump, toch weer moon straks?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:24
We zitten al weer halverwege richting $85k

• Vis
  • Nu online

Vis

Pinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:23:
[...]

Sommige alts zijn weer aant recoveren, ik lees net dat Zelensky het wil bijleggen met Trump, toch weer moon straks?
Zelensky wilt dat wel, maar Trump is meer gebaat bij chaos en Putin naar zn mond praten...
Dus 50/50.

Maar kan evengoed weer met een sisser aflopen, staan we volgende week weer op 100k en is iedereen hier weer gefrustreerd dat ze alles verkocht hebben op de bodem.

• gebruikershaes
[...]

Lees ik hier een beetje bsmpower in terug? Pas op hè 🫣

• Pinsa
Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:27:
[...]

Zelensky wilt dat wel, maar Trump is meer gebaat bij chaos en Putin naar zn mond praten...
Dus 50/50.

Maar kan evengoed weer met een sisser aflopen, staan we volgende week weer op 100k en is iedereen hier weer gefrustreerd dat ze alles verkocht hebben op de bodem.
Daarom kijk ik voor nu nog even de kat uit de boom, bedoel de laatste weken was er ook geen pijl op te trekken, hodl and have faith!

• zwembroek
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:28:
[...]

Lees ik hier een beetje bsmpower in terug? Pas op hè 🫣
Als mij een vraag wordt gesteld geef ik netjes antwoord.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 20:39

YES

Moderator General Chat

• Darrell
  • Laatst online: 08:18

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:27:
[...]

Dus 50/50.

Je antipatie hier iedere keer ventileren ala. Maar je moet niet dom gaan lullen. Het is al 3 jaar chaos. En de EU heeft niets anders gedaan dan olie op het vuur gooien. En nu lijken er stappen naar vrede gezet te worden.

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-12 11:18
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:29:
[...]

Als mij een vraag wordt gesteld geef ik netjes antwoord.
Ik denk dat velen er net zo in staan als jij, Zwembroek. Tenminste, de mensen met alts. Ik zal het er maar even duidelijk bij zeggen, want er zijn nu gewoon twee kampen ontstaan. Maar niemand kon weten dat vorig jaar maart de high was, en dat deze bullrun toch echt anders voor alts zou zijn dan vorige bullruns. Ik dacht ook dat we nog niet klaar zijn, maar zo langzaamaan wordt het misschien toch tijd voor capitulatie. Maar ja, daar is het nu eigenlijk al te laat voor.

BTC en/of shitcoin team, laten we gewoon hopen dat de bull nu niet klaar is. Want als we de cycles niet meer kunnen vertrouwen, is het (zoals eerder ook gezegd hier) wel klaar met crypto. Dat zou toch jammer zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Durpstick op 04-03-2025 18:37 ]

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-12 17:28
Solana is de as van het kwaad

• MrFX
  • Laatst online: 20-12 11:59
ytr81 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:36:
Solana is de as van het kwaad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MmJ8YVICwhZkjoAc3czWsVZkFw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fLGR3PX1tARgjbP8XJmhDkDO.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Vis
  • Nu online

Vis

Darrell schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:35:
[...]

Je antipatie hier iedere keer ventileren ala. Maar je moet niet dom gaan lullen. Het is al 3 jaar chaos. En de EU heeft niets anders gedaan dan olie op het vuur gooien. En nu lijken er stappen naar vrede gezet te worden.
Stappen naar vrede? Door wie? Trump? Haha

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:44
Pinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:35:
Deze cycle ga ik nooit meer vergeten gelijk ook de ergste van ze allemaal ondanks dat we een nieuwe top hebben neergezet, grotendeels toch te danken aan Trump, #ellende

Ik hoop mn restje nog in de plus te kunnen verkopen en dan kom ik wel terug in de beer ;w
zo bijzonder is het allemaal niet, eigenlijk alle cycles hiervoor waren net zo bizar. 20x china ban en unban, Korea ban, silkroad inbeslag name, Duitsland sell, mtgox, btc-e, cryptsy, finix hak, FTX, pump dump shit elon, printer aan uit, covid crash etc. Echt geloof me maar, dit is totaal niet bijzonder. Ook marcro niet. Eigenlijk elke eerste maanden van nieuwe president is het alle kanten op en meer down dan up.

Uiteraard staat trump wel eenzaam aan de top kwa bullshit en shady moves. Maar over een jaar is dit niets, en is iedereen dit al lang weer vergeten. Probeer echt gewoon ff uit te checken als je het hier zwaar mee hebt. Mocht je dat niet willen, zet de charts op de monthly en hang achterover.

Trump is gewoon bezig met een narritive om knetters hard helikopter geld en lage rentes te verkopen aan de mensen. Is niet de 1e keer dat ie die kaart trekt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
ook gewoon ongekend dom, waarom stoppen met mensen meer dan paar % van hun pf in een leverage positie? Dan verdien je het ook gewoon........en dan ook nog een shitcoin pakken 8)7

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:43:
[...]

ook gewoon ongekend dom, waarom stoppen met mensen meer dan paar % van hun pf in een leverage positie? Dan verdien je het ook gewoon........en dan ook nog een shitcoin pakken 8)7
Ik geniet er van, oprecht. Ik gun niemand rektheid behalve dit soort figuren

• ByteMe_
  • Niet online
Man man man, wat een bipolaire drekzooi. Gaat echt alle kanten op. Dan einde run, dan toch weer up. Dan weer verder omlaag, dan weer recht omhoog.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pinsa
anti elppa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:41:
[...]

zo bijzonder is het allemaal niet, eigenlijk alle cycles hiervoor waren net zo bizar. 20x china ban en unban, mtgox, btc-e, cryptsy, finix hak, FTX, pump dump shit elon, printer aan uit, covid crash etc. Echt geloof me maar, dit is totaal niet bijzonder. Ook marcro niet. Eigenlijk elke eerste maanden van nieuwe president is het alle kanten op en meer down dan up.

Uiteraard staat trump wel eenzaam aan de top kwa bullshit en shady moves. Maar over een jaar is dit niets, en is iedereen dit al lang weer vergeten. Probeer echt gewoon ff uit te checken als je het hier zwaar mee hebt. Mocht je dat niet willen, zet de charts op de monthly en hang achterover.

Trump is gewoon bezig met een narritive om knetters hard helikopter geld en lage rentes te verkopen aan de mensen. Is niet de 1e keer dat ie die kaart trekt.
Je beurt me altijd weer op man :) uiteraard zit ik weer in alts heb nog klein beetje nodig en dan kan ik verkopen, mijn plan is dit laatste gedeelte verkopen rust pakken en in de beer terug komen om DCA te gaan uitvoeren, en weet je wat het ook is kijk ik naar jou en vele andere hier die BTC redelijk cheap hebben kunnen oppikken is dit natuurlijk allemaal ruis dan zou ik ook lekker achterover leunen want ik sta altijd nog dik in de plus. Hopelijk komt die tijd ook nog eens voor mij.

Verder we zitten nog steeds in de bull dus nu weer up graag!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
Trump coins, samenwerking Taiwan (indirect ook weer gevolgen voor China natuurlijk) , Tariffs over en weer, oorlog Oekraïne, stoppen met de NATO, pump en dumps door simpele berichten van de president van Amerika...

Ik vind het wel een bijzondere tijd hoor.

Maar inderdaad hebben we dit soort dalingen en stijgingen aan zich vaker gezien..

[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 04-03-2025 18:49 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

https://tradingeconomics.com/commodity/eggs-us

Nieuwe all time high!

Misschien nog even een paar tarieven erbij doen?

Schijnt dat een kip een extra ei legt als je duidelijk dank je wel zegt. En vooral niet zeggen dat het een kiptator is.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:30
Wat is ADA nou weer aan het doen? Vanuit het niets weer eens een dikke groene paal.

• zenith
  • Niet online
Je zit al lekker in je rol :+

• Guere
  • Laatst online: 23:27
paul-s83 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:50:
Wat is ADA nou weer aan het doen? Vanuit het niets weer eens een dikke groene paal.
Er is wederom speculatie, men denkt dat er vandaag weer een announcement komt (ja, weer!) omdat Charles hints gaf over dat hij na vandaag eindelijk eventueel over iets spannends mag praten.

Sommigen denken een aankondiging dat de overheid op Cardano gaat draaien...

• zenith
  • Niet online
Guere schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:56:
[...]

Er is wederom speculatie, men denkt dat er vandaag weer een announcement komt (ja, weer!) omdat Charles hints gaf over dat hij na vandaag eindelijk eventueel over iets spannends mag praten.

Sommige denken oprecht aankondiging dat de overheid op Cardano gaat draaien...
:D

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Zucht… lijkt wel 2017 met iedere scheet groen of rood

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:45:
[...]

Ik geniet er van, oprecht. Ik gun niemand rektheid behalve dit soort figuren
same

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Trigger van huidige run up lijkt te komen doordat eth even onder 2k kwam…

• BTC100K2021

BTC100K2021

Aeronaut schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:14:
Trigger van huidige run up lijkt te komen doordat eth even onder 2k kwam…
ETH is totaal niet relevant, BTC momenteel ook niet.

Het volgt gewoon de brede markt.

Nasdaq weer in het groen, BTC volgt.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Zo hey… de dag is eindelijk gearriveerd. Cake op coinbase

• Pinsa
Aeronaut schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:16:
Zo hey… de dag is eindelijk gearriveerd. Cake op coinbase

[Twitter]
Als het toch over cake gaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHDaLa_so4zoTnzjIUTWPoyr4R0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mmHTHCh600YlSTGOIBairk2Z.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5grV1YTlOz1yX3JvFbeloml9DL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gte0Y56jCwHwYBNdSbXcPgb1.jpg?f=fotoalbum_large

De memes blijven goed.

• gebruikershaes
Ik wil naar een nieuwe exchange. Zat bij bittrex maar die is niet meer en heb kraken, poloniex en crypto.com geprobeerd en allemaal kut. Mexc is nice maar die vertrouw ik niet helemaal.

Wat gebruiken jullie?

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-12 19:10
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:36:
Ik wil naar een nieuwe exchange. Zat bij bittrex maar die is niet meer en heb kraken, poloniex en crypto.com geprobeerd en allemaal kut. Mexc is nice maar die vertrouw ik niet helemaal.

Wat gebruiken jullie?
ByBit.

They who buy the dip, deserves the rip.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12 06:54
BTC100K2021 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:50:
https://tradingeconomics.com/commodity/eggs-us

Nieuwe all time high!

Misschien nog even een paar tarieven erbij doen?

Schijnt dat een kip een extra ei legt als je duidelijk dank je wel zegt. En vooral niet zeggen dat het een kiptator is.
😂 ATH rond pasen daarna blow-off top en dan snel roteren naar boter

• zenith
  • Niet online
gebruikershaes schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:36:

Wat gebruiken jullie?
Ik gebruik mexc voor lev. trading. Heb ook collega’s over blofin gehoord, ziet eruit als copy/paste van bybit :)
https://blofin.com/

• gebruikershaes
zenith schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:43:
[...]

Ik gebruik mexc voor lev. trading. Heb ook collega’s over blofin gehoord, ziet eruit als copy/paste van bybit :)
Blowatte? Nee thanks :D

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-12 17:28
zenith schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:43:
[...]

Die site oogt alsof het een online casino is... oh wacht...

• Pinsa
@gebruikershaes

Bitvavo heb je ws niks aan, maar kijk eens naar 0KX gebruikt het overigens zelf niet.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Wat is er mis met Kraken? Voor laagfrequent traden en als fiat gateway prima toch?

En mexc voor het leveraged shitcoincasino

[ Voor 21% gewijzigd door JPS op 04-03-2025 19:53 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!