Misschien iets minderen inderdaad. Succes.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:15:
[...]
Zo kan je het interpeteren ja. Tegen beter weten in ben ik mijn gevoel hier nog steeds aan het ventileren.
Met je Porsche door de Drive? Dat is A) gevaarlijk voor je velgen enByteMe_ schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:15:
[...]
Lachend door de McDrive met al onze Porsches naar diegenen die alles in paniek verkopen.
Gewoon BTC DCA gaan doen, de meeste gaan toch rekt met alts en ja ik ook, anders gewoon stoppen met crypto als het je teveel doetKol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:01:
heerlijk die paniek weer hier, geniet er stiekem wel van
misschien is een ETF meer voor jullie dames
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
en C) noem je dat eten?tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:16:
[...]
Met je Porsche door de Drive? Dat is A) gevaarlijk voor je velgen eneten in je auto?
nothing stops this train
Ik heb een partner die serieus, ja serieus, die NL youtubers volgt die dit doen met hun Porsches/Audi's/weet ik veel hoeveel ze van die wagens hebben. Lekker volgooien met de zooi. Nouwja, alles voor je vlogje he.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:16:
[...]
Met je Porsche door de Drive? Dat is A) gevaarlijk voor je velgen eneten in je auto?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als ik zeg spring, vraag je dan ook "hoe hoog"?bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:38:
[...]
Om niks?!? Ik maak me al zorgen sinds 104K dat de top wel in zicht leek terwijl de rest nog moon riep en mij een trol vond. Grotendeels omdat ik zelf geen knopen kan doorhakken, maar ook omdat het sentiment hier nog zo bullish was heb ik geen actie ondernomen.
Je bent 100% verantwoordelijk voor je eigen daden.
Misschien moet je wat minder hebzuchtig worden in je leven, zal je goed doen waarschijnlijk. Sowieso is het zorgelijk als je "heeeel veel verloren" bent, dan ben je echt bezig met je leven en je geld wegsmijten. Klinkt heel erg als een gokverslaving wat je allemaal post de laatste maanden, misschien moet je er eens met iemand over gaan praten voor je jezelf en je partner financieel de vernieling in helpt.Alles wat ik in gedachten had om van de winst te kopen kan de prullenbak in, ik ben echt heeeel veel verloren de afgelopen maanden.
Ik denk niet dat er veel mensen zitten te zweten hier. Ik ook niet, ondanks dat ik met een paar serieuze bedragen voor 20% in de min sta (ETH met name). Lig er geen seconde wakker van, we gaan (in mijn overtuiging) vanzelf weer naar een ATH. Of dat deze week is, oktober 2025 of februari 2027 zal mij echt jeuken. Natuurlijk, liever sneller zodat ik de centen weer beschikbaar heb, maar het doet mij verder maar weinig. Net als met beleggen is het heel simpel, je hebt pas verlies (of winst) als je verkoopt en het kan problematisch worden als je móet verkopen.Nu begint de rest ook te zweten, nou mooi, zo voel ik mij al maanden. Maanden zitten we al in een downtrend (iig alts) dus je moet nu niet gaan zeggen dat het huilen om niks was. Het was hartstikke terecht, alleen wil niemand die negativiteit hier lezen. Nou zitten we op het punt dat iedereen rekt gaat (behalve een aantal hier die het spelletje wel snappen en er naar handelen), lekker dan.
Zolang je handelt met geld wat je kan missen en zorgt dat je bij tijd en wijlen wat winst pakt om je initiële inleg terug te halen ben je verstandig bezig.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Jongens... Moet ik nu echt weer 400 posts over en van bsmpower verder scrollen...
@bsmpower laat je toch niet steeds uit de tent lokken.. Je hoeft niet overal op te reageren he...
@ de rest.. Kap nou eens met het afzeiken dan wel goed of minder goed bedoeld advies geven aan hem.. hij moet handelen zoals hij moet handelen. advies geven is bewezen dat dat niet helpt.
en afzeiken helpt sowieso niemand..
Kunnen we dan nu weer omhoog?
@bsmpower laat je toch niet steeds uit de tent lokken.. Je hoeft niet overal op te reageren he...
@ de rest.. Kap nou eens met het afzeiken dan wel goed of minder goed bedoeld advies geven aan hem.. hij moet handelen zoals hij moet handelen. advies geven is bewezen dat dat niet helpt.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Cuore? die zijn toch total loss als je de antenne afbreekt? Lijkt me wel geschikt voor een crash test dummy echtgenote jaJumpman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:12:
[...]
Het vervelende is ook dat als je het gaat claimen (all risk) en er is een tegenpartij, ze het doorberekenen als twee schades en je dus meteen twee keer trappen zakt. En zonder all-risk ook zuur, alles zelf laten repareren.
Je hebt in ieder geval het inzicht in dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen handelen. Maar je geeft ook aan gevoelig te zijn voor het sentiment hier. Dat is echt onhandig. Je gaat er de boot mee in als je dit topic je handelen (mede) laat beïnvloeden.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:09:
[...]
Het jammere is dat mensen mijn berichten vaak niet goed lezen, of niet begrijpen wat ik bedoel. Het ging mij om het sentiment, dat er eigenlijk geen tot weinig ruimte is voor een negativiteit. Dan wordt je weggezet als huilebalk of trol. Ik begin er zelfs nog mee dat ik zelf geen knopen doorhak. Ik zeg ook nergens dat ik iemand de schuld geef, wel dat ik gevoelig ben voor een sentiment wat speelt. Ik vind het nu ook erg lastig dat het sentiment zo negatief is nadat ik al zo hard ben gekelderd. Dan ga ik me nog meer zorgen maken. Alles wat ik (niet) doe ligt volledig bij mezelf, helemaal eens.
Verder misgun ik zeker niet iedereen succes. Ik denk als je mijn berichten terugleest dat het juist andersom is. Ik wens de meeste hier gewoon succes, ongeacht of ze BTC, ETH of een memecoin bezitten. Er zijn een paar mensen die mij de afgelopen tijd regelmatig uit de tent hebben gelokt of neerbuigende reacties hebben geplaatst over mij. Dat is een ander verhaal en zijn er niet veel.
Wat m.i. nog wel een misvatting is, is dat er weinig ruimte is voor negativiteit (of beter gezegd: bearish sentiment). Die ruimte is er, mits onderbouwd en/of constructief, echt wel. Een Zwembroek bijvoorbeeld heeft hier al heeeel vaak benoemd dat hij een dikke correctie verwacht en uitgelegd waarom.
Hij krijgt waarschijnlijk meer tegenwind op die analyse en minder plusjes dan bullish berichten, maar hij wordt niet zo aangepakt als jij bijvoorbeeld wel aangepakt wordt.
En dat zit hem, denk ik, in de manier waarop zwembroek (of jij) post. Hij stelt iets, onderbouwt het en legt uit wat hij daarmee van plan is. Jij beperkt je vaak tot constateren dat je nog verder rekt gegaan bent en dat het allemaal echt ruk is. En dat is het inmiddels ook voor je, dat is wel duidelijk en dat mag je ook wel melden.
Maar je blijft dit in één of andere vorm een soort van herhalen, zonder vervolgstappen/concrete voorgenomen acties. En als we dan wederom een stukje omlaag gaan, kom je weer verkondigen hoe kloten het allemaal is.
Ik hoop dat je gelooft dat ik oprecht met je te doen heb, ik gun je dit niet, je zit in een enorm negatieve en lastige spiraal volgens mij. Maar je passiviteit en tegelijkertijd negativiteit trekt je alleen maar verder de put in. Als je niet uit dat patroon kan raken of het een plekje kan geven en accepteren dan ga je echt depressief worden vrees ik.
Je zus? Dat is in onze cultuur niet normaal, hoor.
Dit onderwerp blijft eindeloos rondhangen en terugkomen.Acidrain schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:20:
Jongens... Moet ik nu echt weer 400 posts over en van bsmpower verder scrollen...
Maar als we het niet over deze gebruiker hebben, het sentimant wordt wel steeds grimmiger/negatiever. Ik zie wel wat er vandaag gebeurt. Des te lager, des te harder ik HODL.
Ik denk dat het probleem meer is dat bsmpower naar niks of niemand luistert, aan 1 stuk door zit te klagen en te jammeren en het al meermaals nodig vind om mensen met goedbedoelde adviezen een veeg uit de pan te geven.Acidrain schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:20:
Heb mij tot voor kort afgevraagd of het geen trol account was, maar ben ondertussen overtuigd van niet.
Zullen we stoppen met praten over die 400€ verlies van @bsmpower en het weer hebben over crypto dan kan ik op basis van het sentiment hier m'n trades bepalen...
En dat is niet het enige natuurlijk.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:16:
[...]
C ) Eerst kan je door het V8 geronk de medewerker nauwelijks horen door de praatpaal.
D ) Waarna je je in allerlei bochten moet wringen om je telefoon/portemonnee uit je broekzak te krijgen in zo'n compacte omgeving.
E ) Waarna je in een totaal oncomfortabele houding eerst moet betalen, en daarna je eten moet aannemen met gestrekte armen omhoog. En dan maar hopen dat die frisdrank niet omvalt onderweg...
Genieten zo'n Porsche
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben ook out met de tweede pot. Nu heb ik enkel men ledger pot nog en daar blijft het bij. Die pot hodl ik. Maar ik ben er verder ook even klaar mee. Gelukkig niets verloren. Enkel wat winst laten verdampen. Hetgeen ik niet heb laten verdampen gaat mooi in mijn reis in mei. Het had meer kunnen zijn, maar ook een pak minder.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:49:
[...]
Nja, tijdens de vorige 78k low stonden de RSI's op H4 en daily wel echt een stuk lager, dus ik vermoed echt dat we nog een stukje verder omlaag kunnen.
The only easy day is yesterday.
@bsmpower volgens mij is de vraag die je jezelf moet stellen of je jezelf moet blijven kwellen of een andere strategie moet kiezen. En die werkt op zowel je sentiment als je portefeuille - want duidelijk is dat je een van de twee moet aanpassen aan de ander. Tis het niet waard je de hele tijd ongemakkelijk te voelen bij dingen waar je geen controle over hebt, zoals koersen van crypto.
@tomtom901 als je je zorgen maakt om je velgen heb je nog niet genoeg geld voor een Porsche
@tomtom901 als je je zorgen maakt om je velgen heb je nog niet genoeg geld voor een Porsche
[ Voor 11% gewijzigd door NiGeLaToR op 04-03-2025 15:25 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

"Im loving it!"
@Gelukszoekr kom je mee hardlopen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Stel dat dit het hou was hè deze bullrun dan, zou ik niet zo erg vinden. Stel dat Bitcoin dipt tot iets van 45k. Dan behoort het ineens toch weer tot de mogelijkheden om nog eens een hele Bitcoin te bemachtigen.
Een mens mag dromen hè
Een mens mag dromen hè
Hahaha, dit is precies wat ik dacht (en ook al vaker heb gezegd hier). Het is zo vermoeiend om de hele tijd die battle weg te filterenAcidrain schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:20:
Als je een hele BTC had willen kopen dan zijn er genoeg gelegenheden geweest. Laat BTC maar nu gewoon even een keer naar de 200k moonen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:26:
Stel dat dit het hou was hè deze bullrun dan, zou ik niet zo erg vinden. Stel dat Bitcoin dipt tot iets van 45k. Dan behoort het ineens toch weer tot de mogelijkheden om nog eens een hele Bitcoin te bemachtigen.
Een mens mag dromen hè
Liever zie ik het omhoog gaan, maar onder de 50k heb je een mede koper!Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:26:
Een mens mag dromen hè
het is niet dat ik het jou niet gun hoor, maar als bitcoin dipt naar 45k gaan er hier een behoorlijk aantal geheel over de rooie.Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:26:
Een mens mag dromen hè
Ja, vertel mij wat. Ik kocht er meerdere voor $20k. Maar ging er vanuit dat na m'n laatste verkoop een hele bezitten nooit meer mogelijk zou zijn. Maar wie weet, die orange mafklapper helpt wel aardig mee tot nu toeGioStyle schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:28:
[...]
Als je een hele BTC had willen kopen dan zijn er genoeg gelegenheden geweest. Laat BTC maar nu gewoon even een keer naar de 200k moonen.
Ah 50k it is...
kan makkelijk, als we de top gehad hadden dan ik 45k mogelijk als bodemDomino schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:30:
[...]
het is niet dat ik het jou niet gun hoor, maar als bitcoin dipt naar 45k gaan er hier een behoorlijk aantal geheel over de rooie.
nothing stops this train
Ho eens effe, ik zeg niet dat het niet kan! Alleen dat als het nu gebeurt er daadwerkelijk een grafstemming heerst hierzo.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:33:
[...]
kan makkelijk, als we de top gehad hadden dan ik 45k mogelijk als bodem
Liever nog even wachten tot belastingteruggaaf en vakantiemuntjes
Wat is dit nou? Gaan die lui nou echt kopen??
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat de foek in manipulasie?
* ByteMe_ is de weg kwijt. Noiuwja, paal omhoog is paal omhoog. Goed dus?
* ByteMe_ is de weg kwijt. Noiuwja, paal omhoog is paal omhoog. Goed dus?
Nou mensen, snel kopen dan voordat jullie de boot missen!
Die verwachten wel heel positief nieuws.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Kunnen we de naam van het topic aanpassen naar 42k versie?
Zero.
Welnee, volgende maand 420k!Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:36:
Kunnen we de naam van het topic aanpassen naar 42k versie?
Murikaaaaa!!
/f/image/dTv2ZQxbAILUyoZpAaoi194A.webp?f=fotoalbum_large)
Ze houden weer wat geld over nu ze de steun aan oekraine hebben gestopt, stelletje geiteklappers aan de andere kant van de plas.
/f/image/dTv2ZQxbAILUyoZpAaoi194A.webp?f=fotoalbum_large)
Ze houden weer wat geld over nu ze de steun aan oekraine hebben gestopt, stelletje geiteklappers aan de andere kant van de plas.
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 04-03-2025 15:42 ]
Zie dat je om 19:30 alles verkoopt 🤣
Never ever financial advice...
Groene paal op 15 min, all in.tomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:40:
Iemand alweer FOMO?
Eerder FEAR want het omgedraaide gebeurt steeds geen pijl meer op te trekkentomtom901 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:40:
Iemand alweer FOMO?
Kan iemand me uitleggen waar we in godsnaam naar aan het kijken zijn
De FFOMO?Pinsa schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:43:
[...]
Eerder FEAR want het omgedraaide gebeurt steeds geen pijl meer op te trekken
Fake out. De stock markt gaat door het putje!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik kocht mijn eerste hele BTC op 6k €. En verkocht hem op 7k. En kan het nu niet meer betalenGelukszoekr schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:32:
[...]
Ja, vertel mij wat. Ik kocht er meerdere voor $20k. Maar ging er vanuit dat na m'n laatste verkoop een hele bezitten nooit meer mogelijk zou zijn. Maar wie weet, die orange mafklapper helpt wel aardig mee tot nu toe
Donald Dump zal vanavond wel de genadeslag geven. Geen idee wat het nu weer wordt. Een vernieuwde handelsrelatie met Rusland en uit de NAVO?
Drardollan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:45:
[...]
Ik kocht mijn eerste hele BTC op 6k €. En verkocht hem op 7k. En kan het nu niet meer betalen
Toch maar ergens uitstappen danzwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:44:
Fake out. De stock markt gaat door het putje!
Stel dat dit zo is he, reken dan maar op 60k.ByteMe_ schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:46:
uit de NAVO?
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:47:
[...]
Stel dat dit zo is he, reken dan maar op 60k.
:strip_exif()/f/image/gMzeoo1fCqim5W4iriVEnOCF.png?f=user_large)
Heerlijk.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
6k! Eindelijk wholecoinerzwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:47:
[...]
Stel dat dit zo is he, reken dan maar op 60k.
Of hij heeft samen met Putin het vredesakkoord al helemaal op papier en morgen gaat een cease-fire in?
Hoeft onze vrind Zelensky alleen nog maar te teken op de stippellijn.
En voorover te bukken.Domino schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:49:
Of hij heeft samen met Putin het vredesakkoord al helemaal op papier en morgen gaat een cease-fire in?
Ik haal mijn 74k order weg voor het geval dat. Dat NAVO verhaal duikt nu overal op.
zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:50:
Ik haal mijn 74k order weg voor het geval dat. Dat NAVO verhaal duikt nu overal op.

Edit: dit zou een verklaring kunnen zijn als Trump in de zak van Putin zit om uit de Navo te stappen:
Uit de nu.nl liveblog.... Eerder opperde ook de Amerikaanse senator Lindsey Graham zo'n regeling voor Oekraïne. "Als Rusland opnieuw Oekraïne binnenvalt, leidt dat automatisch tot toelating van Oekraïne tot de NAVO als afschrikmiddel", zei hij tijdens de veiligheidsconferentie van München tegen nieuwssite Politico.
[ Voor 44% gewijzigd door sh4d0wman op 04-03-2025 16:01 ]
Kop omhoog man.bsmpower schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:09:
[...]
Het jammere is dat mensen mijn berichten vaak niet goed lezen, of niet begrijpen wat ik bedoel. Het ging mij om het sentiment, dat er eigenlijk geen tot weinig ruimte is voor een negativiteit. Dan wordt je weggezet als huilebalk of trol. Ik begin er zelfs nog mee dat ik zelf geen knopen doorhak. Ik zeg ook nergens dat ik iemand de schuld geef, wel dat ik gevoelig ben voor een sentiment wat speelt. Ik vind het nu ook erg lastig dat het sentiment zo negatief is nadat ik al zo hard ben gekelderd. Dan ga ik me nog meer zorgen maken. Alles wat ik (niet) doe ligt volledig bij mezelf, helemaal eens.
Verder misgun ik zeker niet iedereen succes. Ik denk als je mijn berichten terugleest dat het juist andersom is. Ik wens de meeste hier gewoon succes, ongeacht of ze BTC, ETH of een memecoin bezitten. Er zijn een paar mensen die mij de afgelopen tijd regelmatig uit de tent hebben gelokt of neerbuigende reacties hebben geplaatst over mij. Dat is een ander verhaal en zijn er niet veel.
Over een aantal maanden worden deze swings gewoon aanzien als ruis. Je hodl al zo lang, die enkele maanden kunnen er ook nog wel bij, toch? Aan de koersen en de huidige manipulatie kan je toch niets veranderen.
Ik geloof niet dat dit het einde van de bull is. Straks gaat de rente omlaag en gaan de printers weer aan. Gaan we vast wel terug naar 100k+. Verkopen na een -30% in een bull is imo gewoon verkeerd.
Ondertussen heeft ondergetekende zich nogmaals laten vangen en zit ik stuck in een ETH long (entry 2250), dus mijn raad moet je ook gewoon met een stevige korrel zout nemen
Ik heb een SL gezet op 83k. Als ik uitgestopt word en we gaan toch omhoog stap ik wel weer in. Maar dit is allemaal te chaotisch.
Straks gewoon 90k kijk nergens meer van op 
Lol gelijkt rekt toen ik het postte
Lol gelijkt rekt toen ik het postte
[ Voor 71% gewijzigd door Pinsa op 04-03-2025 16:02 ]
Er spelen nu iets te veel geopolitieke zaken in de wereld, er zal echt eerst wat rustig moet komen. Tot die tijd dalen we nog wel een tijdje.
"Het waren 30 fantastische minuten"
Aldus de pump in maart 2025
Aldus de pump in maart 2025
vast gemist, maar vanavond gaat die clown weer wat roeptoeteren? welke tijd?
nothing stops this train
Dat geen belasting op crypto verhaal gaat het tij ook niet keren. Misschien levert het vrijdag een mooie trade op. Iedereen die zegt dat dergelijke correcties normaal zijn in een bullmarkt en dat je maar de dip moet kopen zitten er wat mij betreft helemaal naast. Dit is geen normale situatie meer. Wat er nu speelt treft alle markten. Onvergelijkbaar met andere dips in een bullmarkt. Ik zie niet eerder een ATH als in Q4. Dan is de rust waarschijnlijk wedergekeerd, zijn er extra rente verlagingen, stop op QT en staat de printer voluit te printen. Als een president van Amerika zegt dat ze naast Bitcoin ook ETH en shitcoins gaan hodlen in een reserve dan zou dat de crypto markt ten minste 6 weken moeten laten pumpen. Maar zelfs met dat nieuws, wat een soort van natte droom aankondiging voor crypto is kan een pump blijkbaar niet standhouden.
Ben ik met je eens zwembroek.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:02:
Dat geen belasting op crypto verhaal gaat het tij ook niet keren. Misschien levert het vrijdag een mooie trade op. Iedereen die zegt dat dergelijke correcties normaal zijn in een bullmarkt en dat je maar de dip moet kopen zitten er wat mij betreft helemaal naast. Dit is geen normale situatie meer. Wat er nu speelt treft alle marken. Onvergelijkbaar met andere dips in een bullmarkt. Ik zie niet eerder een ATH als in Q4. Dan is de rust waarschijnlijk wedergekeerd, zijn er extra rente verlagingen, stop op QT en staat de printer voluit te printen. Als een president van Amerika zegt dat ze naast Bitcoin ook ETH en shitcoins gaan hodlen in een reserve dan zou dat de crypto markt ten minste 6 weken moeten laten pumpen. Maar zelfs met dat nieuws, wat een soort van natte droom aankondiging voor crypto is kan een pump blijkbaar niet standhouden.
100-% eens. Dit is gewoon niet normaal.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:02:
Dat geen belasting op crypto verhaal gaat het tij ook niet keren. Misschien levert het vrijdag een mooie trade op. Iedereen die zegt dat dergelijke correcties normaal zijn in een bullmarkt en dat je maar de dip moet kopen zitten er wat mij betreft helemaal naast. Dit is geen normale situatie meer. Wat er nu speelt treft alle marken. Onvergelijkbaar met andere dips in een bullmarkt. Ik zie niet eerder een ATH als in Q4. Dan is de rust waarschijnlijk wedergekeerd, zijn er extra rente verlagingen, stop op QT en staat de printer voluit te printen. Als een president van Amerika zegt dat ze naast Bitcoin ook ETH en shitcoins gaan hodlen in een reserve dan zou dat de crypto markt ten minste 6 weken moeten laten pumpen. Maar zelfs met dat nieuws, wat een soort van natte droom aankondiging voor crypto is kan een pump blijkbaar niet standhouden.
Tarieven, oorlogen, scams. Alles in het openbaar. Er moet een bom barsten voordat we weer in rustig vaarwater komen.
Ik had anders gehoopt. Mijn observaties kloppen niet met het idee dat ik had. Exit dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 04-03-2025 16:06 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Sluit ik mij ook bij aan. Je handtekening zegt genoeg over deze chaos atm. Trump gooit momenteel te veel roet in het eten wereldwijd.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:02:
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
En dan ook nog kans op een federal shutdown.
Ik zie de dems niet zomaar buigen na de afgelopen weken van totale Trump chaos.
Ik zie de dems niet zomaar buigen na de afgelopen weken van totale Trump chaos.
Hier nu ook volledig in stables, was zondag al voor een groot deel uitgestapt maar net de rest gedumpt.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:50:
Zag gister en vanmorgen ook al dat navo gerucht, maar als dat waar is dan koop ik later wel weer goedkoper terug, en anders jammer dan.
En dan worden de scams ook nog uitgevoerd door de president van de VS zelf of zijn direct entourage. Wie had dat ooit kunnen denken. Niet eens wat anonieme obscure pump en dump groepen maar gewoon alles open en bloot.Coldcat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:05:
[...]
100-% eens. Dit is gewoon niet normaal.
Tarieven, oorlogen, scams. Alles in het openbaar. Er moet een bom barsten voordat we weer in rustig vaarwater komen.
Ik had anders gehoopt. Mijn observaties kloppen niet met het idee dat ik had. Exit dus.
Zou wel echt bijzonder simpel en kortzichtig zijn om zo snel opeens uit de NATO te stappen.
Maar van mij mag het, tijd om minder afhankelijk te zijn van die yanks. De enige keer dat iedereen mocht komen opdraven was in Irak/Afghanistan etc.
Gelukkig gaan mijn aandelen in Rheinmetall beter😅
Maar van mij mag het, tijd om minder afhankelijk te zijn van die yanks. De enige keer dat iedereen mocht komen opdraven was in Irak/Afghanistan etc.
Gelukkig gaan mijn aandelen in Rheinmetall beter😅
[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 04-03-2025 16:19 ]
is er een samenvatting van de wereld agendapunten van afgelopen 60 minuten?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als ik mij niet vergis is Trump zijn aankondiging aankomende nacht om 03:00Aeronaut schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:13:
is er een samenvatting van de wereld agendapunten van afgelopen 60 minuten?
Iets in mijn zegt om een sell all order klaar te zetten op het break even point...
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Heads up everyone At NATO headquarters, rumors circulate that Trump will imminently announce withdrawal of US troops from Eastern Europe Basically that Trump is about to take the US out of NATO, realign the US under the leadership of the Kremlin, and go full on Putin Not hyperbolic but expected
— Denise Wheeler (@denisedwheeler.bsky.social) 4 maart 2025
Die Krasnov toch..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja, eens de reactie van de markt op de "crypto reserve" is dramatisch. Het komt naar mijn idee puur door de totale onzekerheid in de macro economie op dit momentzwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:02:
Dat geen belasting op crypto verhaal gaat het tij ook niet keren. Misschien levert het vrijdag een mooie trade op. Iedereen die zegt dat dergelijke correcties normaal zijn in een bullmarkt en dat je maar de dip moet kopen zitten er wat mij betreft helemaal naast. Dit is geen normale situatie meer. Wat er nu speelt treft alle markten. Onvergelijkbaar met andere dips in een bullmarkt. Ik zie niet eerder een ATH als in Q4. Dan is de rust waarschijnlijk wedergekeerd, zijn er extra rente verlagingen, stop op QT en staat de printer voluit te printen. Als een president van Amerika zegt dat ze naast Bitcoin ook ETH en shitcoins gaan hodlen in een reserve dan zou dat de crypto markt ten minste 6 weken moeten laten pumpen. Maar zelfs met dat nieuws, wat een soort van natte droom aankondiging voor crypto is kan een pump blijkbaar niet standhouden.
ja maar daar zit ook nadelen aan. USA geeft zo ongeveer 50% van totale budget aan de NAVO, als dat weg valt waar moet het dan vandaan komen? juist ja...... inflatie van dubbele cijfers!038Zwolle schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:11:
Zou wel echt bijzonder simpel en kortzichtig zijn om zo snel opeens uit de NATO te stappen.
nothing stops this train
9pm ET oftewel vannacht/morgenochtend om 03:00, als ik het goed heb.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:02:
vast gemist, maar vanavond gaat die clown weer wat roeptoeteren? welke tijd?
Oh zie pas net dat @Steady het tijdstip ook al had gedeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door E-B op 04-03-2025 16:21 ]
Wij kunnen niet zonder de USA simpel zat. Het leger van Europa is niets.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:18:
[...]
ja maar daar zit ook nadelen aan. USA geeft zo ongeveer 50% van totale budget aan de NAVO, als dat weg valt waar moet het dan vandaan komen? juist ja...... inflatie van dubbele cijfers!
Beter laat dan nooit imho. We hebben veel te lang achter de Amerikanen aangelopen .Kol Nedra schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:18:
[...]
ja maar daar zit ook nadelen aan. USA geeft zo ongeveer 50% van totale budget aan de NAVO, als dat weg valt waar moet het dan vandaan komen? juist ja...... inflatie van dubbele cijfers!
Dat is echt overdreven. Natuurlijk missen we de Amerikanen en hun leger. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de UK, Frankrijk of Turkije dan is dat zeker niet "niks"zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:21:
[...]
Wij kunnen niet zonder de USA simpel zat. Het leger van Europa is niets.
Frankrijk en Engeland hebben nog steeds prima Legers.zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:21:
[...]
Wij kunnen niet zonder de USA simpel zat. Het leger van Europa is niets.
Dan horen we vannacht om 03:00 de raketten wel vliegen.E-B schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:20:
[...]
9pm ET oftewel vannacht/morgenochtend om 03:00, als ik het goed heb.
Oh zie pas net dat @Steady het tijdstip ook al had gedeeld.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
YES, dit is een politiek forum geworden!
[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 04-03-2025 16:25 ]
Ik hoop dat we nog een dubbele top gaan krijgen net als in 2021.. anders is het echt helemaal afgelopen met de fantasiemuntjes.
Zero.
Wat een rot tijd man. Misschien maar geen orders zetten. Heb er een hekel aan dat ik niet direct dergelijk belangrijk nieuws meekrijg.John245 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:23:
[...]
Dan horen we vannacht om 03:00 de raketten wel vliegen.
Zeker, heerlijke hopiumAlpina schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:03:
@Vis hier ga jij goed op. Ik ook trouwens.
Hodl ze Bitcoins
[Embed]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lage liquiditeit op dat tijdstip… en markets closedzwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:25:
[...]
Wat een rot tijd man. Misschien maar geen orders zetten. Heb er een hekel aan dat ik niet direct dergelijk belangrijk nieuws meekrijg.
eerder naar bed gaan en wekker zetten?zwembroek schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:25:
[...]
Wat een rot tijd man. Misschien maar geen orders zetten. Heb er een hekel aan dat ik niet direct dergelijk belangrijk nieuws meekrijg.
nothing stops this train
Jezus, goed moment om mod te worden, gaan we uitgerekend vandaag full political 
Probeer het een beetje binnen de perken te houden zou ik zeggen zonder meteen aan de modbreaks te beginnen. Er is zeker een link met crypto dus daar kan het prima over gaan maar laten we niet gaan discussiëren over de verschillende legers en andere (vooral) geopolitieke zaken.
Probeer het een beetje binnen de perken te houden zou ik zeggen zonder meteen aan de modbreaks te beginnen. Er is zeker een link met crypto dus daar kan het prima over gaan maar laten we niet gaan discussiëren over de verschillende legers en andere (vooral) geopolitieke zaken.
Waarom nog crypto?
Of je wordt genaaid door een Exchange. Of je zet het in een cold wallet en bepaald die bolle of z’n vriendjes zakgeld krijgen of niet.
Deze markt heeft al m’n vertrouwen verloren.
Of je wordt genaaid door een Exchange. Of je zet het in een cold wallet en bepaald die bolle of z’n vriendjes zakgeld krijgen of niet.
Deze markt heeft al m’n vertrouwen verloren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/lzyWP7IuLvPQcgC78SODcrhA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B6EFNjW72kzwsOXAzqqS75kp.jpg?f=fotoalbum_large)