glaerox schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:58:
[...]
Maar geven ze ook aan wat de bug is? Is dit enkel het probleem met wel/niet gelezen of komen berichten echt niet aan?
Gisteren getest met tweaker @
XelaRetak . Bereichten over en weer kwamen goed aan en de gelezen functie werkt pas als iemand een reactie op de ander stuurt (lijkt me ook vrij logisch dat het dan gelezen is

)
Ik heb geen terugkoppeling met details van MP gekregen, maar heb wel gemerkt dat ongeveer alle scenario's langskomen:
- Berichten krijgen de status geleverd, maar zijn (zeer waarschijnlijk) nooit gelezen;
- Berichten krijgen de status geleverd, maar zijn ook gelezen (dat laatste zie ik dus niet, maar er wordt rechtstreeks naar mij gemaild omdat ik mijn e-mailadres heb gedeeld);
- Berichten worden gelezen en ik krijg een reactie terug, maar dan stopt het opeens (wat - gezien de eerste reactie van de ontvanger - niet logisch is);
- Berichten komen gewoon aan en krijgen ook de status gelezen en we kunnen gewoon heen en weer berichten sturen.
Het is dus niet specifiek aan een account gekoppeld en ook niet aan een bepaalde advertentie.
Hoe ze er zo'n puinhoop van hebben kunnen maken is mij een raadsel, het is ook voor het eerst dat ik er zo structureel mee te maken krijg. Misschien is het in het verleden ook gebeurd maar dan met bieders die sowieso niet zo serieus overkwamen, waardoor ik er geen aandacht aan heb besteed.