Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Via een pushmelding op je telefoonLinksquest schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:02:
Toevallig net 2 minuten geleden dit bericht van Marktplaats ontvangen.
[Afbeelding]
Ben eens benieuwd.
Nee via de Playstore, aangezien ze niet op een mail van 2 weken geleden gereageerd hadden, denk dan maar via een review in de PlaystoreHeisenberg2021 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:42:
[...]
Via een pushmelding op je telefoon![]()
? Haha, ik heb dit niet ontvangen, maar ik kreeg gisteren wel weer een pushmelding van een berichtje... dus het lijkt er op dat ze het (alweer) hebben gefixt...
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Font size is super klein geworden in berichten op iOS, kan het ook niet veranderen. Anderen ook?
Krijg ook al een tijdje geen emails meer bij berichten, erg vervelend.EcoR schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:42:
[...]
Hier hetzelfde. Heb zelfs aangezet dat ik mails wil krijgen bij berichten, maar dat werkt dan 1 of 2 keer en daarna mis je weer alles. Dit speelt al een paar weken maar lijkt nu steeds erger te worden.
Voor nu controleer ik maar een paar keer per dag handmatig op berichten.
Verbaast me dat er nog nooit een gedegen concurrent is gekomen voor dat brakke platform vol reclame.
Die concurrentie was er maar was nog slechter dan marktplaats : tweedehands.nl , viavia , veilingkijker ,
Vinted is stukken beter maar onhandig voor grote objecten
Vinted is stukken beter maar onhandig voor grote objecten
:strip_exif()/f/image/eyumgQhnx9mb8xvjpfCf1bOT.jpg?f=fotoalbum_large)