Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLUERAY09
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-07 14:35
Mijn vraag is hierbij met name of er een kans is om de koptelefoon als nog te krijgen en of ze het recht hebben om mijn bestelling te annuleren?

Hallo, ik kreeg afgelopen nacht een mail van Tweakers dat de Sony WH-1000XM4 beschikbaar was voor €99,- op Webwinkel. Ik heb even lopen twijfelen, maar al vrij snel heb ik besloten de koptelefoon te kopen.

Echter kreeg ik vanochtend een mail dat er een retouraanvraag was ingediend. Na contacteren van de klantenservice hebben ze me verteld dat het ging om een technische fout met de prijs, waardoor ze mijn bestelling hebben geanulleerd. Nou was ik al vrij zeker dat de prijs niet de bedoeling was, waardoor ik zeker niet verbaast was. Maar bij mijn bestellingen staat wel dat de bestelling verzonden is.

Is er een kans dat ik de koptelefoon als nog binnen krijg?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCsIr_Ebulvj9RPT7AgCI4ER-SM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fSOpvKB3zsoKB4R1CZmfYwfB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 21-01-2025 01:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:01
Ik snap de behoefte. Maar hier zijn al zoveel topics over geweest. Leesvoer: https://www.consuwijzer.n...e-prijs-niet-klopt-wat-nu en Mag een webshop na levering van prijsfout, meer geld eisen?

Je geeft zelf al aan dat je vrijwel zeker was dat de prijs niet juist was. Vraag beantwoord denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
BLUERAY09 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 00:43:
........ Nou was ik al vrij zeker dat de prijs niet de bedoeling was ..........
Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:12
Ha, ik had hetzelfde maar met de XM5, die stond er voor 149 euro in.
Uiteindelijk ook de order vanuit Webwinkel gecanceld, na contact met de klantenservice boden ze me een voucher aan voor 10 euro korting. Die mogen ze houden!

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 21-01-2025 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje het doel van dit topic. Je vraagt of een bestelling bezorgd gaat worden als die op verzonden staat. Dat is iets waar anderen je niet bij kunnen helpen.

Tevens geef jezelf ook al aan dat je wist dat het een prijsfout (Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie) was en is het in een geschillentopic (Shopping Forum Beleid) niet de bedoeling om de naam van de winkel zomaar te noemen.

Om al deze redenen doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.