Ik volg enkele simracers op Youtube en een van hen (Tortellini) doet al zn simracing in VR. Ik meen dat ik hem in een livestream bij een andere bevriende Youtuber gisteren ook hoorde zeggen dat de game, en ook de Nordschleife, er fantastisch uitzien... maar VR nog altijd zeer ondermaats is. Kan ik mij ook nog wel enigszins voorstellen dat men aan VR gedurende de ontwikkeling pas later prioriteit geeft, aangezien het aantal mensen dat VR gebruikt erg klein is.jfeelders schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:11:
Ik niet. Ik ben een aantal keer op en rondom de Nordschleife geweest en ik heb AC Evo gisteren speciaal hiervoor gekocht. Ik ben teleurgesteld over hoe het eruit ziet in VR (Quest3). Zelfs op Ultra instellingen ziet het eruit als een spel en niet zoals in realiteit. Alsof het wegdek over de heuvels is gedrapeerd. Naar voren toe ziet het er OK-ish uit maar hoogteverschillen lijken te hoog, heuvels lijken te hoog en de track is niet zo breed zoals in het echt. Als je om je heen kijkt dan zijn er veel doorkijkjes in de verte door te weinig bomen. Overall een tegenvallende ervaring.
Maar met de sprongen voorwaarts wat men nu maakt en hoe ACC in er in VR uitziet zou ik wel verwachten dat het uiteindelijk goed komt, zei het pas over een (half) jaar of nog langer.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
/f/image/vx62DExHZ9sIYAKhIX7NuW3p.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1zrL86bNqJT87wt6VV3DXHh3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GiUr2xLNmjnCSX9qs1B8xIYr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dN6mqib52CtDmyJtmeWbtOxA.png?f=fotoalbum_large)